علایم بیماری کبدی قناری

خرداد ۶, ۱۳۹۷ بیماری ها و بهداشت, مشکلات کبد و گرمی دیدگاهها 7,32 بازدید

کبدشور قناری یا همان کبدشوی یک محصول ویژه جهت درمان بیماری کبدی در قناری ها است.وقتی تغذیه نادرستی را در پیش میگیریم و دان های پرچرب را بیش از حد مجاز در تغذیه قناری مصرف میکنیم مشکلات و اختلالات در سیستم گوارشی به وجود می آید، تغذیه پر چرب و گرمی دان ها باعث میشود کبد قناری ها فشار زیادی را تحمل کند و در نهایت پس از اینکه حد مجاز را رد کرد قناری دچار مشکل کبدی میگردد.

از شایع ترین علائم مشکل کبدی میتوان به ، بلند کردن پای چپ قناری به داخل شکم و قرمز بودن پاها که وقتی مشکل حاد میشود رگه های خونی در پای چپ قناری ظاهر میگردد.همچنین میتوانید شکم قناری را چک کنید و از وجود بیماری کاملا مطمئن شوید.کبد قناری در زیر جناق سینه ،دقیقا بالای شکم قرار دارد.وقتی کبد قناری درگیر میشود شکم قناری سرخ و در حالت حاد به اندازه لپه سیاه و گاها متورم میشود.

علایم بیماری کبدی قناری

ما به شما یکی از بهترین های کبدشور را معرفی میکنیم که کلسی کولینا دارد و ما هم نیز از این کبدشوی استفاده میکنیم

تغذیه نادرست و ناسب شامل دان های سرشار از چربی مثل: کافشه، شاهدانه، کنجد، بزرک، زرده تخم مرغ

استفاده زیاد از ویتامین E برای تقویت نطفه

استفاده از ویتامین های انسانی برای قناری

مصرف هفته ای یک بار از کبدشور قناری یا عرق کاسنی و شاه تره

استفاده از تغذیه درست و اصولی قناری ها

استفاده ۳ روز از کبدشور کلسی کولینا ۳قطره در جا آبی یا استفاده ۳ روز از ترکیب عرق کاسنی و عرق شاهتره ب میزان یک سوم آب در جا آبی

استفاده از بادام رنده شده هفته ای دو مرتبه جهت تقویت قناری

استفاده از مخلوط دان کاهو ، خرفه و کاسنی یک روز در میان نصف بند انگشت.

 

نویسنده مقاله: فرهاد روحی (ghanaribaz.ir)

برچسب هادرمان مشکل کبد قناری ها طریقه مصرف کبدشور کلسی کولینا قناری کلسی کولینا قناری و طریقه مصرف آن

دی ۳۰, ۱۳۹۷

آذر ۲۴, ۱۳۹۷

آبان ۴, ۱۳۹۷

علت پف کردن قناری چیست؟ | علت و درمان پف قناری به صورت کامل علت

سلام من یه قناری گرفتم که چاش یکیش فلجه و یه چشمش نمیبینه ..دور چشمش خالی از پره ولی صاحبش گفت نوک خورده بهش مداوا کردم..یه پاش ولی داره عذابم میده نمیتونه از مچ تکونش بده(بادام شکوندم رنده کردم ولی حتی اون یکی قنری سالمم هم نخوردراه دیگه ای هست ؟ممنون ..پاش دیگه خوب نمیشه؟دقت کردم روی پاش تیره است و یکم برامدگی مثل رگ میمونه..خیلی هم میخابه ولی بیداریش سرحاله ..کتون و ارزن هویج .تخم مرغ هم یه وعده دادم ..

داخل گروه عضو بشین و عکس از قناریتون بدین ببینم. اول عضو کانال بشید .لینک گروه داخل کانالمون هست

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

بیماری کبدی اغلب باتغذیه ضعیف یا عفونت های باکتریایی ارتباط دارد ولی به هر حال می تواند با عده ایاز بیماری های دیگر در ارتباط باشد بنا براین از آنجا که مشکلات کبدی به سختی قابلتشخیص می باشند نیازبه تشخیص بافتی دارند.

 

تشخیص :

 

برای تشخیص بیمارینیاز است که بدانیم مدفوع از 3 قسمت تشکیل شده است :علایم بیماری کبدی قناری

 

1- ادرار : در یک پرندهسالم ادرار باید روشن باشد . افزایش میزان ادرار می تواند مبین وجود یک بیماری نهاینکه تغذیه ای باشد یا اینکه تنها بیماری کبدی مطرح باشد .

 

2- اورات : در یک پرندهسالم اورات بایستی سفید کرمی یا خمیری گچی باشد ، اوراتسبز یا زرد نشان دهنده به خطر افتادن عملکرد کبدی است.

 

3- مدفوع : بایستی قوامداشته باشد نه آبکی باشد ، رنگ مدفوع به رژیم غذایی بستگی دارد . تغذیه با حبوباتو سبزیجات رنگ مدفوع را سبز می نماید. بزرگی کبد با دید ننقاط مشکی آبی در قسمت راست فوقانی شکم نزدیک جناق سینه قابل روئیت می باشد .

 

پیشگیری :

برای پیشگیری ازبیماری کبد راحت ترین کار این است که محیطی پاک و به دور از مدفوع سایر پرندگان ،آب تمیز ، دانه خشک و تمیز ، سبزیجات به عنوان تغذیه اساسی به خصوص تغذیه با گیاهقاصدک که قانوناً برای عملکرد بهتر کبد و سم زدایی در آن مؤثر است .

 

درمان :

درمان بایستی با تمیزنگه داشتن قفس به طوری پرنده با مدفوع سایر پرندگان در ارتباط نباشد یا کف قفس باشن پوشانده شود و روزانه تعویض گردد اینمسئله می تواند در طی درمان از عفونت مجدد پرنده جلوگیری نماید برای پرنده آب تازهو غذای تمیز فراهم نمایید.

عرق کاسنی و سرکه سیببرای کبد خیلی خوبه

عفونت روده ,ورم روده,التهاب روده در قناری و سایر پرندگان به یک معضل بزرگ برای نگهدارندگان و تکثیرگران پرندگان زینتی تبدیل گردیده است. به نحوی که عموم وتجویزات درمانهای این بیماری فاقد بار مثبت درمانی میباشد و مشکل را تا انجا پیش میبرد که پرندگان دچار وخامت حالی میگردند ودر اخر دچار مرگ تدریجی میگردند.

انچه که از نشانه های التهاب روده و عفونت های روده ایی در اکثر آموزش ها ترویج یافته است نمایان شدن رگ مشکی یا []

5 نکته برای صرفه جویی در هزینه پول برای مراقبت از خرگوش
صاحبان خرگوش می دانند که خرگوش ها حیوانات خانگی ارزانی برای نگهداری نیستند – مراقبت های پزشکی آنها به عنوان حیوانات عجیب و غریب می تواند کمی زیاد باشد و با اینکه این حیوانات بسیار دوست داشتنی هستند اما جویدن گران ترین اقلام منزل شما (لباس، مبلمان، تجهیزات و ) می تواند شما را ناراحت کند. با این حال، راه های مختلفی برای کاهش هزینه های مراقبت []

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

بازگشت به فروشگاه

علایم بیماری کبدی قناری

ورود

کاربری یا آدرس  *

گذرواژه *

ورود

مرا به خاطر بسپار

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

عضویت

آدرس  *

گذرواژه *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این ، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

عضویت

یونجه خشک باید 8٪ از رژیم غذایی خرگوش شما باشد.
خرگوش یه گیاه خوار معروف است و یونجه یک غذای دم دستی و پر مصرف برای خرگوش است .
خرگوش ها برای مصرف مقادیر زیادی از مواد غذایی با لیپو پروتئین سازگار شده اند .

یک رژیم مناسب شامل 8٪ علف چاودار (یونجه خشک دارای سبوس یا پوسته)، 1٪ سبزیجات و برخی صیفی جات، 5٪ گلوله های سالم خشک و -5٪ سلامتی محصول و خرگوش است. آب تازه باید همیشه در دسترس []

گوشت بوقلمون یکی از پر مصرف ترین منابع پروتئین در دنیا می باشد.
بالا بودن کیفیت و کلسترول پایین این نوع گوشت سفید ارزش غذایی بالایی را بین جوامع بشری داراست.
به همین علت در ایران نیز در سالهای گذشته و سالهای اخیر اقبال فراوانی به گوشت بوقلمون گردیده است.
تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محترم
یکی از مجموعه های  ما به طور ماهیانه یا چند ماه یکبار مقادیر قابل توجه ای جوجه بوقلمون جهت پرورش عمده برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان عرض می []

برای پیگیری سفارش ، لطفا شماره سفارش و آدرس خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه رهگیری را فشار دهید .
شماره سفارش از طریق رسید و ی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است .

شناسه سفارش صورت حساب

رهگیری

 

 

 

 

سیاست حفظ حریم خصوصی
 
ما بر اساس قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنیم، اما قوانین بین المللی را که کشور ایران مورد تایید قرار دهد را نیز تحت پوشش خواهیم داشت.
ما یک آموزشی فروشگاهی هستیم .

نشانی ما هست: https://619.ir و نشانی فروشگاه ما  https://619.ir/shop می باشد.
کدامیک از اطلاعات شخصی را ما جمع آوری میکنیم و علت چیست ؟

دیدگاه‌ها
هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید []

افراد مبتلا به بیماری های کبد دچار بوی بد دهان می شوند. نفس این بیماران بوی چرک و کپک زدگی می دهد. بوی بد دهان، معمولا قبل از علائم واضح تر بیماری بروز می کند.

زبان باردار نشان می دهد که بدن نمی تواند غذاها را به درستی هضم و گوارش کند و اجازه می دهد که باکتری ها و مخمرهای روده، بیش از حد رشد کنند.

کبد با تولید ماده ای به صفرا، به هضم چربی ها کمک می کند.

وقتی مشکلی وجود دارد، کبد نمی تواند صفرا را به میزان کافی برای هضم درست چربی ها تولید کند.

مشکلات کبدی باعث بوی بد بدن می شوند. بیماری کبد، غلظت و ترکیب عرق را تغییر می دهد و عرق بوی چرک می گیرد. علایم بیماری کبدی قناری

اگر دچار تعریق شبانه (عرق کردن در خواب شب)، تعریق بیش از حد و یا تعریق سرد گشتید و یا بوی خاصی (بوی میوه) می دادید، به پزشک مراجعه کنید.

سیاهی و کبودی پایین چشم از علائم بیماری کبدی است. در تعداد قابل توجهی از افراد مبتلا به بیماری کبد، حلقه های سیاه رنگ در ناحیه صورت دیده می شود. به خصوص افراد مبتلا به التهاب کبد دچار حلقه های سیاه زیر چشم می شوند.


رنگ مدفوع در افراد سالم، قهوه ای است. کمرنگ شدن مدفوع می تواند نشانه انسداد مجاری صفراوی یا بیماری کبدی باشد.

اگر رنگ مدفوع به رنگ گل رس باشد، ممکن است مشکلی در عمل کشیدن آب سیستم صفراوی وجود داشته باشد که شامل کبد، لوزالمعده (پانکراس) و کیسه صفرا است.


خارش مداوم دست ها و پاها می تواند علامت نارسایی کبد باشد. التهاب و زخمی شدن کبد با بیماری کبد چرب ارتباط دارد و می تواند باعث خارش بدن شود. این خارش از کف دست ها و پاها شروع می شود و می توانند ورم هم کنند.

در مشکل زردی، رنگ پوست، ناخن ها و سفیدی چشم زرد می شود. این مشکل زمانی رخ می دهد که کبد نمی تواند ماده ای به بیلی روبین را به طور مناسب تجزیه کند.در افرادی که دچار زردی می شوند، ممکن است ادرار تیره رنگ و مدفوع کمرنگ شود.

نخستین علائم بیماری کبد معمولا شامل حالت تهوع، کاهش اشتها، اسهال و خستگی است. اما این علائم می توانند در اثر مشکلات دیگر نیز بروز کنند.

اگر به طور مکرر دچار حالت تهوع می شوید، به خصوص اگر علائم دیگری هم دارید، حتما به پزشک مراجعه کنید تا ببینید بیماری کبدی دارید یا نه.

بیماری کبد باعث می شود بدن نتواند به خوبی تولید و فرایند هورمون ها را کنترل نماید. این مسئله در مردان باعث بزرگ شدن سینه ها (ژنیکوماستی) و چروکیدگی بیضه ها می شود. در زنان نیز باعث بی نظمی و به هم ریختگی قاعدگی می گردد.


1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *