علائم بیماری کبد قناری

خرداد ۶, ۱۳۹۷ بیماری ها و بهداشت, مشکلات کبد و گرمی دیدگاهها 7,32 بازدید

کبدشور قناری یا همان کبدشوی یک محصول ویژه جهت درمان بیماری کبدی در قناری ها است.وقتی تغذیه نادرستی را در پیش میگیریم و دان های پرچرب را بیش از حد مجاز در تغذیه قناری مصرف میکنیم مشکلات و اختلالات در سیستم گوارشی به وجود می آید، تغذیه پر چرب و گرمی دان ها باعث میشود کبد قناری ها فشار زیادی را تحمل کند و در نهایت پس از اینکه حد مجاز را رد کرد قناری دچار مشکل کبدی میگردد.

از شایع ترین علائم مشکل کبدی میتوان به ، بلند کردن پای چپ قناری به داخل شکم و قرمز بودن پاها که وقتی مشکل حاد میشود رگه های خونی در پای چپ قناری ظاهر میگردد.همچنین میتوانید شکم قناری را چک کنید و از وجود بیماری کاملا مطمئن شوید.کبد قناری در زیر جناق سینه ،دقیقا بالای شکم قرار دارد.وقتی کبد قناری درگیر میشود شکم قناری سرخ و در حالت حاد به اندازه لپه سیاه و گاها متورم میشود.

علائم بیماری کبد قناری

ما به شما یکی از بهترین های کبدشور را معرفی میکنیم که کلسی کولینا دارد و ما هم نیز از این کبدشوی استفاده میکنیم

تغذیه نادرست و ناسب شامل دان های سرشار از چربی مثل: کافشه، شاهدانه، کنجد، بزرک، زرده تخم مرغ

استفاده زیاد از ویتامین E برای تقویت نطفه

استفاده از ویتامین های انسانی برای قناری

مصرف هفته ای یک بار از کبدشور قناری یا عرق کاسنی و شاه تره

استفاده از تغذیه درست و اصولی قناری ها

استفاده ۳ روز از کبدشور کلسی کولینا ۳قطره در جا آبی یا استفاده ۳ روز از ترکیب عرق کاسنی و عرق شاهتره ب میزان یک سوم آب در جا آبی

استفاده از بادام رنده شده هفته ای دو مرتبه جهت تقویت قناری

استفاده از مخلوط دان کاهو ، خرفه و کاسنی یک روز در میان نصف بند انگشت.

 

نویسنده مقاله: فرهاد روحی (ghanaribaz.ir)

برچسب هادرمان مشکل کبد قناری ها طریقه مصرف کبدشور کلسی کولینا قناری کلسی کولینا قناری و طریقه مصرف آن

دی ۳۰, ۱۳۹۷

آذر ۲۴, ۱۳۹۷

آبان ۴, ۱۳۹۷

علت پف کردن قناری چیست؟ | علت و درمان پف قناری به صورت کامل علت

سلام من یه قناری گرفتم که چاش یکیش فلجه و یه چشمش نمیبینه ..دور چشمش خالی از پره ولی صاحبش گفت نوک خورده بهش مداوا کردم..یه پاش ولی داره عذابم میده نمیتونه از مچ تکونش بده(بادام شکوندم رنده کردم ولی حتی اون یکی قنری سالمم هم نخوردراه دیگه ای هست ؟ممنون ..پاش دیگه خوب نمیشه؟دقت کردم روی پاش تیره است و یکم برامدگی مثل رگ میمونه..خیلی هم میخابه ولی بیداریش سرحاله ..کتون و ارزن هویج .تخم مرغ هم یه وعده دادم ..

داخل گروه عضو بشین و عکس از قناریتون بدین ببینم. اول عضو کانال بشید .لینک گروه داخل کانالمون هست

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

به دلیل اختلال و نوسانات بازار قبل از خرید حتما تماس بگیرید: 216527611 , 9122318

کبد که نقش مهمی در فرآیند گوارش و دستگاه هاضمه دارد، کمک می‌کند که ریزمغذی‌های حیاتی به اشکال و انواع قابل استفاده برای بدن تبدیل شوند.

این عضو مهم هم‌چنین به عنوان یک فیلتر عمل می‌کند به طوری که مواد سمی را از خون خارج ساخته و به حفظ سلامت ترکیبات خون در عروق کمک می‌نماید.

مشکلات کبدی شامل طیف وسیعی از بیماری‌ها و نارسایی‌هایی هستند که به بافت کبد یا عملکرد آن آسیب می‌رسانند و عمدتا نیز بافت کبد در تماس با یک ویروس ممکن است ملتهب شود. مهم‌ترین عواملی که موجب بروز بیماری‌ها و ناراحتی‌های کبدی می‌شوند شامل ویروس‌های هپاتیت A، B و C، مصرف و استفاده زیاد از داروها و دانه های چرب و تخم مرغ در فصل تولید مثل هستند. به علاوه چاقی نیز موجب تجمع چربی‌ها در کبد می‌شود.
ببیند، بدن قناری به جای رد کردن خون از کبد، دوباره خون را به این عضو بازمی‌گرداند و این امر باعث می‌شود که خون در مری و مجاری گوارشی وارد شود و در نتیجه مدفوع یا استفراغ پرنده خونی میشود.

علائم بیماری کبد قناری

بیماری شدید کبد به سایر اعضا پرنده نیز آسیب می‌رساند برای مثال کلیه‌ها نیز آب حاوی نمک را نگه می‌دارند و در نتیجه تورم در ناحیه شکم و پاها بروز می‌کند.

از آنجا که کبد آسیب دیده روی تامین خون مورد نیاز قلب نیز تاثیر می‌گذارد لذا نارسایی کبدی می‌تواند به عملکرد قلب نیز آسیب وارد کند.

علائم بیماری کبدی ممکن است به طور ناگهانی یا به مرور زمان بروز کنند. بنابراین انجام معاینات دوره‌ای و مراقبت مناسب جهت پیشگیری از آسیب‌های جدی به این عضو حیاتی، ضرورت دارد
زردشدن ناخونها وپوست وتورم زیر شکم قناری به رنگ زردکه دراین حالت کبد بجای تصفیه خون دوباره سم را به بدن بر میگرداند..امیدوارم که موضوع را رسونده باشم.
میراکل لیور فرانسوی دارویی معجزه آسا و با اثرگذاری زیاد راهی برای قطع این بیماری ناگهانی میباشد و در چربی سوزی نیز بسیار موثر است

محصولات نکتون                       ورم روده قناری                       ویتامین ad3e تابرنیل

علت اصلی این بیماری همانطور که از اسمش پیداست چربی است . طوطی در اسارت چون جنب و جوش یک طوطی در طبیعت را ندارد و مصرف تخمه اش که غذای پر چربی است زیاد است معمولا در دام این بیماری خواهد افتاد .
کماکان بعد ازاینکه چربی خون طوطی بالا رفت متاسفانه این چربی در کبد طوطی ذخیره میشود و سرانجام یک به یک شریانها و اندام های اصلی از دریافت خون کافی محروم
می مانند و این پرنده دوست داشتنی صاحب خود را برای همیشه ترک میکند.

اظافه وزن , رشت بیش از حد منقار  و وجود اب زیاد در مدفوع پرندگان و مشگلات تنفسی و . اثرات کبد چرب پرندگان میباشد.

برای درمان کبد چرب پرندگان میتوانید از دارو های کبد شور استفاده کنید

انواع دارو های کبد                            انواع ویتامین پرندگان

زیست شناس , کارشناس پرورش پرندگان زینتی
علاقمند به دنیای پرندگان , علاقهمند به گیاهان
همواره برای گسترش این زمینه میکوشم

بسیار عالی خانم ایرانیان مطلب مفید بود

خوشحالم ک مورد پسند واقع شده

مجموعه ی الی پت ارائه دهنده ی محصولات پرندگان زینتی به صورت آنلاین و حضوری میباشید. ما در این مجموعه برای شما انواع ویتامین پرندگان . غذای پرندگان , لوازم جانبی پرندگان را فراهم کرده ایم . الی پت محصولات را در سراسر ایران درب منزل شما تحویل میدهد

همین حالا به محصولاتی چون غذای قناری , غذای سهره , ویتامین ad3e , غذای طوطی , ویتامین e پرندگان , دارو های پیشگیری از بیماری , دارو های کبد , دارو های جبرانی , ورم روده قناری , سرما خوردگی قناری , قناری و  پرورش قناری نگاهی بندازید و در صورت درخواست مشاوره به قسمت تماس با ما مراجعه کنید

خدمات مشتریان

ثبت سفارش

سوالات متداول

مشاوره محصولات

درخواست همکاری

خرید و فروش قناری

تمامی حقوق محفوظ برای الی پت میباشد.

مشاوره و خرید انواع قناری

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message

بیماری کبدی اغلب باتغذیه ضعیف یا عفونت های باکتریایی ارتباط دارد ولی به هر حال می تواند با عده ایاز بیماری های دیگر در ارتباط باشد بنا براین از آنجا که مشکلات کبدی به سختی قابلتشخیص می باشند نیازبه تشخیص بافتی دارند.

 

تشخیص :

 

برای تشخیص بیمارینیاز است که بدانیم مدفوع از 3 قسمت تشکیل شده است :علائم بیماری کبد قناری

 

1- ادرار : در یک پرندهسالم ادرار باید روشن باشد . افزایش میزان ادرار می تواند مبین وجود یک بیماری نهاینکه تغذیه ای باشد یا اینکه تنها بیماری کبدی مطرح باشد .

 

2- اورات : در یک پرندهسالم اورات بایستی سفید کرمی یا خمیری گچی باشد ، اوراتسبز یا زرد نشان دهنده به خطر افتادن عملکرد کبدی است.

 

3- مدفوع : بایستی قوامداشته باشد نه آبکی باشد ، رنگ مدفوع به رژیم غذایی بستگی دارد . تغذیه با حبوباتو سبزیجات رنگ مدفوع را سبز می نماید. بزرگی کبد با دید ننقاط مشکی آبی در قسمت راست فوقانی شکم نزدیک جناق سینه قابل روئیت می باشد .

 

پیشگیری :

برای پیشگیری ازبیماری کبد راحت ترین کار این است که محیطی پاک و به دور از مدفوع سایر پرندگان ،آب تمیز ، دانه خشک و تمیز ، سبزیجات به عنوان تغذیه اساسی به خصوص تغذیه با گیاهقاصدک که قانوناً برای عملکرد بهتر کبد و سم زدایی در آن مؤثر است .

 

درمان :

درمان بایستی با تمیزنگه داشتن قفس به طوری پرنده با مدفوع سایر پرندگان در ارتباط نباشد یا کف قفس باشن پوشانده شود و روزانه تعویض گردد اینمسئله می تواند در طی درمان از عفونت مجدد پرنده جلوگیری نماید برای پرنده آب تازهو غذای تمیز فراهم نمایید.

عرق کاسنی و سرکه سیببرای کبد خیلی خوبه

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *