ظروف دارو پت

خواص دارویی و گیاهی

ارائه انواع محصولات با کیفیت برتر و کوتاه ترین زمان در جهت جلب رضایت مشتری ،
درک نیاز مصرف کنندگان مانند:کیفیت ، سلامت ، تامین وارسال به موقع محصول

این واحد مسئولیت کنترل کیفی ومیکروبی محصول از ابتدای تولید تا هنگام مونتاژ وبسته بندی را بعهده دارداین بخش از آزمایشگاههای مجهز به دستگاه کنترلی بهره می گیرد .

نوآوری وطراحی محصولات جدید با کاربری آسان ودقیق در رعایت دوز دارررو جهت مصرف کننده و افزایش راندمان بسته بندی برای شرکت های داروساز ،
طراحی و ساخت محصولات متناسب با نیاز بازار


مقالات پلاسموژن


مقالات پلاسموژن

شرکت میثم دارو پلاست یک از خلاقانه ترین طراحی ها
ظروف پت و را به مشتریان عزیز ارئه می نماید.

شرکت میثم دارو پلاست خدمات گسترده ای را در زمینه طراحی
ظروف پت و خدمات
وابسته به آن را ارائه می نماید.

پلی اتیلن ترفتالات ( PET ) پلی اتیلن ترفتالات (

طراحی انواع قالب ها با استفاده از پیشرفته ترین نرم

پرکننده ها برای دلایل متنوعی از جمله کاهش قیمت، بهبود ظروف دارو پت

پلاستیکها جزء ضایعاتی هستند که به دلیل مصرف روز افزون،

Design and SEO by Mojrianweb

این ظروف از جنس  پت (پلی اتیلن ترفتالات) در طرح های متنوع از نظر دهانه ، نوع کپ ، شکل ظاهری و رنگ عرضه می شوند که امکان تولید از حجم  3 سی سی تا 35 سی سی  در مجموعه تولیدی و صنعتی آریا فارمد پوشش وجود دارد . ظروف PET که با های تجاری دیگری مانند جار پت ، بطری پت یا قوطی پت شناخته می شوند به صورت تک مرحله ای و دو مرحله ای تولید و عرضه می گردند که به دلیل تنوع در تولید و مصرف ، تولید دو مرحله ای آن در این واحد صنعتی اجرا می شود . این ظروف به دلیل مقاومت مکانیکی بالا ، زیبایی ظاهری و مقاومت خوب در مقابل گازها به تازگی اقبال زیادی را از سوی تولید کنندگان دارو در جهان به سوی خود جلب نموده است.

امکان طراحی و ساخت هر نوع قوطی به هر شکل و حجم (حتی غیر استاندارد ) مطابق با نظر و نیاز مشتریان گرامی نیز وجود دارد . تنوع رنگ نیز براساس نیاز خریداران و مستربچ های موجود در بازار خواهد بود  . امکان ارائه و جاگذاری سیل القایی به صورت تک لایه و دولایه درون درپوش پلاستیکی قوطی های پت (PET) دارویی جهت پلمپ نمودن محصول مطابق با استانداردهای بهداشتی توسط مجموعه وجود دارد .


تولید بطری های پلاستیکی و شیشه ای مایعات در صنایع دارویی و ارایشی بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد که  توسط شرکت پلارا کاملا به صورت استاندار با استفاده از امکانات آزمایشگاهی مجهز و متخصصین فنی تولید میگردد .

ضمنا شرکت پلارا امادگی تولید و قبول سفارش درتمامی سایزها و اشکال مختلف را دارد.

شرکت پلارا اقدام به تولید درب ظروف دارویی و آرایشی بهداشتی وصنایع غذایی و غیره از جمله انواع دربهای ساده /پلمپ دار /چایلد پروف / انواع دربهای روغنهای خواکی و نموده است . پلارا جهت جلب رضایت مشتریان خود و با توجه به افزایش روز افزون طرح و اشکال ظاهری و با استفاده از نیروی متخصص جهت طراحی و ایده های جدید سعی در بالا رفتن سطح کیفی صنعت بسته بندی کشور داشته است .

ضمنا شرکت پلارا امادگی تولید و قبول سفارش درتمامی سایزها و اشکال مختلف را دارد.ظروف دارو پت


شرکت پلارا با بکارگیری ماشین الات روز دنیا و اقدام به تولید ظروف پلاستیکی از جنس PP/ PET/HDPE در برای صنایع دارویی و ارایشی و بهداشتی نموده است و  محصولات خود رابا کنترل های کمی و کیفی که در فرایند تولید و بسته بندی انجام میپذیرد  توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست اورد .

ضمنا شرکت پلارا امادگی تولید و قبول سفارش درتمامی سایزها و اشکال مختلف را دارد.

در صنعت پزشکی و دارویی و آرایشی بهداشتی و صنایع بیشمار برای رعایت هر چه بهتر دوز دارو از پیمانه هاو قاشق ها و قطره چکان ها مورد استفاده قرار میگیرد .شرکت پلارا با تولید انواع پیمانه ها وقاشق ها و قطره چکان ها با دقت بالا در استفاده هر چه اسان تر کوشا بوده است .

قوطی های پت در احجام مختلف جهت جامدات

ترجمه :
فارسی English العربية

درب و آسان ریز جهت مایعات غلیظ

ترجمه :
فارسی English العربية

درب های فیلیپ تاپ

ترجمه :
فارسی English العربية

قطره چکان کناری همراه با کاور پلاستیکی

ترجمه :
فارسی English العربية

درب دارویی دهانه 28 با لاینر فوم

ترجمه :
فارسی English العربية

پیام


:کد امنیتی را وارد کنید

ترجمه :
فارسی English العربية

شرکت پلارا سلامت با هدف ارتقاء کیفیت و تنوع در زمینه صنعت بسته بندی در سال 139 تأسیس گردید.تولیدات این شرکت شامل طیف گسترده ای ازبسته بندی های پلاستیکی و پت برای شرکت های تولید کننده دارو ، غذا ، نوشیدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد

ایران – تهران – جاده خاوران – بعد از پلیس راه شریف آباد – شهرک صنعتی شن زار


سلام دنیای ظروف دارو

می 29, 214

فروشگاه اینترنتی ظروف دارو – ورود / ثبت .

217/7/2 13:2:3

217/7/2 12:55:31

217/7/2 12:59:8

217/7/2 12:5:46

ظروف دارو پت

تهران ، میدان امام خمینی ، خ ناصرخسرو ، ابتدای سعدی جنوبی جدید ، پلاک 14 ، بلوک 8 غربی ، طبقه 4 ، واحد 11 ،

 213656984 – 213656981

213656973

91253825

 مجموعه ظروف دارو با جمع آوری اطلاعات تخصصی جهت تامین ظروف دارویی و پاسخ به نیاز مراکز معتبری از جمله داروسازی های طب سنتی ، دامی ، داروخانه ها و مراکز ترک اعتیاد و تشکیل شده است . ظروف دارو با انتخاب بهترین پرسنل و بهترین کیفیت و توضیع و خدمات حرفه ای سعی در ارائه بهترین ها به مشتریان محترم را دارد . همچنین از پیشنهادهای حرفه ای و سازنده استقبال کرده و قطعا بهترین شدن در بازار داخلی و خارجی با همکاری مصرف کنندگان و مشتریان محترم امکان پذیر می باشد . هدف ظروف دارو :تهیه ، توضیع ، بازاریابی ، بازارسازی انواع ظروف دارویی بهداشتی آرایشی و بهبود کیفیت

Designed by Behgood

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *