طريقه مصرف قرص just for hair

خواص دارویی و گیاهی

طريقه مصرف قرص just for hair
طريقه مصرف قرص just for hair

روزی یک عدد همراه با غذا مصرف شود.

دارای 17 ماده مغذی مورد نیاز موهای شما، همه در یک مکمل برای: • توقف ریزش مو • رویش مجدد مو • افزایش استحکام وضخامت مو (پیشگیری از نازک شدن) • جلوگیری از پیشرفت ریزش مو ژنتیکی- هورمونی و ریزش مو ناشی از استرس • افزایش خونرسانی به پیاز مو، تقویت و بازسازی ریشه مو • حفظ رنگ طبیعی و جلوگیری از سفید شدن زودرس و • کمک به سلامت و شادابی پوست و تقویت ناخن

با سلام
میخواستم یه محصول به من بگید مث جاست فور هیراز ترکیبات کاملی برخوردار باشه و تعداد 100عددی باشه و جواب دهی و اثر جاست فورهیر رو داشته باشه،لطفاهیربرست و نورکرین رو معرفی نکنید غیر این دو محصول و تعداد100تایی

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه در حال حاضر محصولی با مشخصات مورد نظر شما در داروخانه موجود نمی باشد.

باتشکر – کارشناس فروش

طريقه مصرف قرص just for hair

خسته نباشید،لطفا منو راهنمایی کنید ،میخواستم بدونم این محصول به تنهایی میتونه روی رشد موها تاثیر گذار باشه؟

با سلام

کاربر گرامی، بله. این محصول اثرات مناسبی در زمینه کاهش ریزش و بهبود رشد مو برای شما به دنبال خواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با عرض سلام اقای دکتر خدایی کدام یک از مخصولات کارایی این مکمل رو دارن میخام سفارش بدم هیر ویت نورکرین یا هیر فولیک کدام محصول برای جلوگیری از ریزش موثر هست؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که کنترل ریزش مو مد نظر شما باشد، هیرفولیک و هیرویت و به منظور رویش مجدد مو نورکرین انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

چرا این محصول فوق العاده وارد نمیشه .از کشورهای همسایه میشه خرید ؟

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه مدتی است این محصول به ایران وارد نشده است و زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام وقت بخیر .
من چند سالی است که ریزش موی ارثی دارم . و در دوره های مختلف با نظر پزشک شامپوها و اسپری های ضد ریزش استفاده میکردم که به دلیلی نبود پزشک مختصص خوب متوقف میشد .
آخرین داروی مورد استفاده هم ماینوکسیدیل امریکایی بود

با توجه به الگوی ریزش ارثی چه دارو و شامپویی برای کنترل ریزش و رویش مجدد پیشنهاد میکنید ؟ چون اکثر داروها ضد ریزش بالای 200 تومن برای هر بسته است که باید حدود 6 ماه حداقل مصرف شه تا جواب بده . و این هزینه زیادی است در صورت جواب ندادن
نظر شما چیه ؟ کدوم دارو برای این قضیه بیشتر موثر بوده و میتونه علاوه بر کنترل ریزش ارثی امکان رویش مجدد رو فراهم کنه ؟
آیا این دارویی که تمام شده این خروجی رو داشته ؟

با سلام

کاربر گرامی، بهترین انتخاب برای شما مصرف قرص نورکرین به همراه محلول رویش مجدد ویشی و شامپوی نئوژنیک ویشی می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

ممنون از پاسخ

بعد از مصرف سه‌ماهه این دارو و قطع شدن اون چه باید کرد؟
دوباره شروع به ریزش میکنه ؟ یا نیازی به‌استفاده نی ؟ برای ریزش ارثی این دارو تجویز میشه؟

، تفاوت این‌داروها با هیر فولیک چیه ؟ چون اونو به بعضیا توصیه کرده بودین .

شامپوی این‌دارو روزانه است ؟ روش ترکیب این‌ شامپو ، محلول و قرص چگونه اشت

با سلام

کاربر گرامی، اثرات نورکرین بیشتر در رویش مجدد و بهبود رشد مو می باشد. بهترین اثرات محصول بعد از 6 دوره مشخص خواهد شد و بسته به شرایط می توانید مصرف را در طولانی مدت ادامه دهید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام
من چهار ماه از این قرص استفاده کردم که خیلی عالی بود و اثر گذار.ولی به دلیل عدم واردات دیگه هیچ جا گیرم نیومد
با کارشناسای شما هم صحبت کردم و گفتن که هیر فولیک و نورکرین جایگزین مناسبی هست علاوه بر اون هیر ویت و رلتیفولیل هم استفاده نمودم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم.
من موهام ریزش داره زمانی که جاست فور هر استفاده میکردم دیگه نمی ریخت ولی این داروی های جایگزین به اندازه اون اثر نداره. حتی شده که جوانه گندم و … هم برای تقویت مو استفاده میکنم ولی باز میریزه.
ممنون میشم یه جایگزین مناسبتر و اثر گذاری شبیه این قرص یا مکمل و با هر چیز دیگه معرفی کنید که ریزشم کلا قطع بشه .
سپاسگزارم

با سلام

کاربر گرامی، همانطور که عنوان شد، بهترین انتخاب و جایگزین برای این محصول قرص نورکرین به همراه هیرفولیک می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام بهترین جانشین برای این قرص هیر ویت هست آیا؟

با سلام

کاربر گرامی، شما به عنوان جایگزین این محصول می توانید از قرص هیرفولیک و یا هیرویت استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام
باتوجه به نوشته ها معلومه که این کپسول بهترین کپسول برای ریزش مو بوده
سوالم اینه که آقای دکتر میتونیم تو داروخونه ها اینو پیدا کنیم
شاید تو بعضی داروخانه ها مونده باشه
یا اصلا امکانش نیست؟؟

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه مدتی است این محصول به ایران وارد نشده است و زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست. احتمال اینکه بتوانید این محصول را در سایر داروخانه ها پیدا کنید نیز بسیار پایین می باشد.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

با سلام و خسته نباشید
من از این قرص استفاده کردم ولی قرص هیر ویت بهتره به نظرم
قیمتش هم یکم گرونتره

سلام
حالا که این قرص موجود نیست شما چیو به جاش پیشنهاد میکنین ؟

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید به منظور کنترل ریزش مو و رویش مجدد موها از قرص نورکرین بانوان استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام.روی بروشور این کپسول نوشته شبی یک عدد همراه با غذا.آیا میشه یک ساعت بعدازغذا مصرف کرد؟

با سلام

کاربر گرامی، بله. شما می توانید این محصول را یک ساعت بعد از غذا مصرف نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

کپسول جاست فور هیر (JUST FOR HAIR) حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز به همراه اسید آمینه های ضروری می باشد که موجب تقویت رشد مو و توقف ریزش مو می گردد. این مکمل غذایی برای داشتن موهایی سالم، پر پشت، ضخیم و درخشان مناسب است.

همه افراد در معرض تغییراتی مانند ریزش و نازک شدن موها هستند .تغذیه ناکافی و فقیر از مواد مغذی، استرس، تغییرات هورمونی و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که ریزش و نازک شدن موها را تشدید می کنند .بهترین راه پیشگیری از ریزش و نازک شدن موها تغذیه متعادل می باشد. زیرا موها جهت حفظ ساختمان و ضخامت خود به ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی در دوران های مختلف زندگی خود نیاز دارند.

کپسول جاست فور هیر حاوی مجموعه ای از اسیدهای آمینه، ویتامین ها و موا معدنی ضروری است که با مصرف آنها از ریزش مو جلوگیری شده و باعث بهبود بافت و افزایش مو شده و همچنین سبب بهبود رنگ و درخشندگی مو نیز می شود و در تامین سلامت مو بسیار موثر عمل می کند. ترکیبات موجود در این محصول به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم نقش خود را در سلامت مو ایفا کرده و علاوه بر این می توانند تاثیر یکدیگر را تقویت نمایند.

روزی یک عدد ٰکپسول جاست فور هیر همراه با غذا مصرف شود.

طريقه مصرف قرص just for hair

کپسول جاست فور هیر دارای 17 ماده مغذی مورد نیاز موهای شما، همه در یک مکمل برای:



روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم منبع اسیدهای چرب ضروری، آنتی اکسیدان ها و پروتئین های باکیفیت محسوب می شود و در پیشگیری و درمان اکثر مشکلات زیبایی نقش دارد. پروتئین ها، ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری موجود در روغن جوانه گندم جزو مواد مغذی مورد نیاز پوست سر هستند. این ترکیبات pH طبیعی پوست را تنظیم می کنند و باعث دفع سلول های مرده موجود در سطح پوست سر می شوند. این روغن حاوی میزان زیادی ویتامین های ب است که برای تحریک رشد سلولی و ساخت بافت ها لازم هستند.

پروتئین های موجود در این روغن به تقویت فیبرهای مو و پیاز مو کمک می کند. به این ترتیب امکان شکستن، خشکی و دیگر مشکلاتی که منجر به ریزش مو می شود کاهش پیدا می کند و به حفظ حجم موها و شفافیت و سلامت آنها کمک می کند.

ال- آرژنئین

ال آرژنین یک آمینواسید ضروری مشروط است. بدین معنا که تحت شرایط خاصی در بدن این آمینواسید ضروری جلوه می کند که از این میان می توان به دوره رشد سریع بدن، بارداری و دوران پس از آسیب دیدگی اشاره کرد. آرژنین به عنوان یک متسع کننده (گشاد کننده) رگ های خونی عمل می کند. گشادترشدن رگ ها به تسهیل پمپ خون عضلانی بیشتر و در عین حال انتقال اکسیژن و موادغذائی بیشتر به داخل سلولها می شود این عمل در پوست سر باعث تقویت رشد موها می شود.

سیستئین

اسید آمینه ای است که در تشکیل پروتئین در بدن، متابولیسم انرژی، سنتز اسیدهای چرب، تکثیر سلول های ایمنی وتقویت سیستم ایمنی نقش دارد این اسیدآمینه یکی از ترکیبات اصلی موجود در پوست، موو ناخن ها بوده و باعث افزایش ضخامت ساقه مو و تحریک رشد مو می شود. از دیگر اثرات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستیین دارای نقش اساسی در تولید کلاژن که درنتیجه در ایجاد خاصیت الاستیکی پوست و ایجاد استحکام ناخن و مونقش دارد. حدود 10 الی 14 درصد پوست و مو از سیستئین ساخته شده است.

متیونین

یک اسیدآمینه ضروری است با خواص قوی آنتی اکسیدانی ومنبع غنی سولفور، که از اختلالات مربوط به مو، پوست و ناخن جلوگیری می کند .این اسید آمینه ضروری از نازک شدن تارهای مو جلوگیری کرده و سبب بهبود رشد مو می گردد.


روی ( زینک)

روی یک ماده معدنی است که نقش حیاتی در بسیاری از فرآیندهای بدن همچون ساخت سلول، ایجاد تعادل هورمونی، حفظ ترشح غدد چربی، سنتز پروتئین و در نتیجه تشکیل کلاژن دارد. تمامی فرآیندهای مذکور جهت تامین سلامت پوست و مو و جلوگیری از نازک شدن و ریزش مو نقش دارند. کمبود روی منجر به ریزش مو و بروز مشکلات پوستی می شود در حالی که دریافت روی می تواند در بهبود مشکلات و بیماری های پوستی همچون آکنه و اگزما و همچنین کمک به رشد مو مفید و موثرباشد. این عنصر همچنین از طریق افزایش تعداد گلبول های سفید در خون در تقویت سیستم ایمنی نیز نقش ویژه ای دارد.


سلنیوم

سلنیوم بعنوان یک آنتی اکسیدان، رادیکال های آزاد که موجب پیری زودرس سلول ها می گردند را خنثی کرده و همچنین این عمل را در روی پوست سر و موها انجام می دهد. وقتی که سطح سلنیوم بدن پایین باشد بیشتر در معرض خطر بیماریهای مختلف هستیم زیرا سیستم ایمنی بدن تنبل میشود و مواد سمی در خون ساخته می شود.


بیوتن( ویتامین B7)

این ویتامین از طریق تحریک تولید کراتین پروتئین مو از ریزش مو جلوگیری می کند، بیوتین همچنین در حفظ سطح مناسب هموگلوبین نقش داشته و انتقال اکسیژن به تمامی بافت ها از جمله سلول های مسئول رشد مورا بر عهده دارد. علاوه بر موارد مذکور با توجه به نقش بیوتین در متابولیسم پروتئین، چربی و کربوهیدرات، کمبود بیوتین باعث کاهش متابولیسم مواد مغذی و در نتیجه سوء تغذیه سلول های فولیکول مو و نازک شدن تارهای مو می شود. در واقع بیوتین یکی از مواد مغذی مهم جهت حفاظت از استحکام و بافت مو می باشد.


نیاسین

یکی دیگر از این ویتامین ها است که در دستگاه گوارش، پوست و اعصاب نقش دارد. همچنین در تبدیل غذا به انرژی نیز اهمیت دارد. ریبوفلاوین یا ویتامین B2 در کنار سایر ویتامین های این گروه عمل می کند. این ویتامین جهت رشد بدن و تشکیل گلبول های قرمز خون ضروری بوده و در آزاد کردن انرژی از کربوهیدرات ها نیز شرکت دارد.


مخمر آبجو

به سلامت عمومی و افزایش سطح انرژی بدن کرده و باعث کاهش کلسترول و چربی های بدن , تنظیم اشتها و قند خون شده و به حفظ سلامتی پوست ، مو و ناخن کمک می کند.


دور از دسترس کودکان در جای خشک نگهداری شود. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود.



بیشتر بخوانید:

مزایای شگفت انگیز مصرف کپسول هیر ویت در تقویت موها


روش تهیه نوشیدنی خانگی تقویت مو


ماسک طبیعی برای تقویت موهای ضعیف



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

عضو هستید؟
 
وارد شوید

• توقف ریزش مو 
• رویش مجدد مو 
• افزایش استحکام وضخامت مو (پیشگیری از نازک شدن) 
• جلوگیری از پیشرفت ریزش مو ژنتیکی- هورمونی و ریزش مو ناشی از استرس 
• افزایش خونرسانی به پیاز مو، تقویت و بازسازی ریشه مو 
• حفظ رنگ طبیعی و جلوگیری از سفید شدن زودرس و 
• کمک به سلامت و شادابی پوست و تقویت ناخن

 


           


 

طريقه مصرف قرص just for hair


 

عضو هستید؟
 
وارد شوید


%100 گیاهی با تاثیرگذاری فوق العاده بالا

رویش مجدد مو های از دست رفته و تقویت کننده ی ریشه مو  های نازک


 

طريقه مصرف قرص just for hair


برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


 

 


تقویت کننده ی ریشه مو


ساخت آمریکا


%100 گیاهی با تاثیرگذاری فوق العاده بالا


 

 

همه به دنبال شامپوهای مناسب و ویتامینه برای تقویت موی سر هستند و بسیاری از افراد هنگام خرید تاکید بر ویتامینه بودن شامپو یا صابون سشتشوی سر دارند لازمه که بدونیم هر شامپو یا صابون و شوینده های دیگر سر شاید کمتر از 30 درصد ویتامینه در خود دارند


 

 

این به دلیل وجود مواد نگهدارنده ، مواد تمیز کننده ، مواد کف زا و …. است پس بنابر این مقدار ویتامین درون شوینده ها کمتر از 30 درصد است


 

 


 

 

 ویتامین ها محصولاتی هستند که هیچ گونه نیازی به تجویز پزشک ندارند چون دارای ترکیبات مشخص و بدون ضرر و عوارض هستند


 

 

کپسول های ویتامین( در صورتی که اورجینال و ساخت شرکت های معتبر ویتامین باشند)  بدون هیچ گونه تردیدی اثر گزار ترین محصولات هستند چون هیچگونه مواد اضافی درون انها وجود ندارد


 

 

برای خرید هر گونه ویتامینی به این نکته توجه داشته باشید که ترکیبات ویتامین روی قوطی درج شده باشد


For the Hair

طريقه مصرف قرص just for hair


 

 

به جرات میتوان گفت معروفترین ویتامین جهت تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش مو در دنیا کپسول  For the Hair  کمپانی نچرال ویتث میباشد که در بعضی کشورها جزو برنامه مصرف روزانه ویتامینه قرار دارد


 

 

این محصول فوق العاده موثر 60 عدد کپسول در یک بسته میباشد که هر قوطی برای مصرف دو ماه می باشد


 

 


 

 

درب آزاد ( بصورت آزاد تکان داده میشود ) که با فشار باز میشود


 

 

بارکد و تاریخ انقضاء برعکس هم روی قوطی درج شده است


 

 


نوشته های روی درب جعبه بصورت حک شده است

 فقط کالای اورجینال را میتوان به قیمت اورجینال خرید


 


شماره تلفن سوالات و سفارش:


 

 


09353355781  –  09197205208


 ساعت کاری شرکت :

 

شنبه تا چهارشنبه  9 الی 20    —-   پنجشنبه ها  9 الی 16


 


قيمت : تماس بگیرید


 

 


 

شرکت فرازطب :  قدیمی ترین و معتبرترین شرکت عرضه کننده قرص های چاقی لاغری و زناشویی و AHCC در ایران با 12 سال سابقه درخشان

شرکت فرازطب نمایندگی فروش معتبترین کمپانی های آمریکایی و اروپایی

سبد خرید شما خالی است!

ویتامین های گروه B در بدن منافع بسیاری دارند از قبیل:افزایش و تقویت میزان متابولیسم و سوخت و ساز در بدنتقویت و افزایش سلامت پوست و قدرت عضلانیافزایش سلامت سیستم ایمنی و دستگاه عصبیافزایش رشد و تقسیم سلولی که بویژه در مورد گلبولهای قرمز خونی موجب جلوگیری از کم خونی می گردد.کاهش خطر سرطان پانکراس که این نوع سرطان یکی از کشنده ترین انواع شناخته شده می باشد.همه این ویتامین ها در آب محلول بوده و در تمام بدن انتشار می یابند.فولیک اسید به همراه ویتامینB12 و ویتامین C به بدن در تجزیه، استفاده و تولید پروتئین های جدید کمک می کند. این ویتامینها در تشکیل گلبول های قرمز خون و سنتز DNA نقش دارند. DNA حامل اطلاعات ژنتیکی می باشد. فولیک اسید همچنین در رشد بافت ها و عملکرد سلول ها کمک می نماید. مصرف مقادیر مناسب فولیک اسید، قبل از بارداری و پس از آن می تواند در جلوگیری از تعدادی از نقایص تولید مثلی شامل اسپینا بیفیدیا (Spina Bifida) مؤثر باشد.نیاسین یکی دیگر از این ویتامین ها است که در دستگاه گوارش، پوست و اعصاب نقش دارد. همچنین در تبدیل غذا به انرژی نیز اهمیت دارد. ریبوفلاوین یا ویتامین B2 در کنار سایر ویتامین های این گروه عمل می کند. این ویتامین جهت رشد بدن و تشکیل گلبول های قرمز خون ضروری بوده و در آزاد کردن انرژی از کربوهیدرات ها نیز شرکت دارد.

مس در بدن انسان از اجزای تشکیل دهنده آنزیم های متعدد بشمار آمده که در ترکیب با پروتئین های متعدد در خون دیده می شود. مس در قرار گیری آهن در ساختار هموگلوبین شرکت کرده و موجب تحریک رشد گلبول های قرمز خون می گردد. همچنین بعنوان بخشی از ساختار آنزیم های گوارشی مطرح است.

مس اسید آمینه تیروزین را قابل استفاده کرده و آن را تبدیل به فاکتور رنگدانه ای در مو و پوست می کند. همچنین جهت استفاده از ویتامینC نیز بدن به مس نیاز دارد.

این ویتامین ریزش موی سر را کم کرده و موجب رشد آن می گردد. موها را شفاف و درخشان تر نموده و سبب سهولت شانه زدن موها می گردد. این ماده همچنین شکل پذیری مو خوره (دو شاخه شدن انتهای مو) را کم کرده و طراوت خاصی به موها می بخشد.

طريقه مصرف قرص just for hair

این ماده برای رشد و نمو و تقسیم سلولی تمام ارگان های بدن ضروری بوده و اجازه می دهد برای سنتز پروتئین ارگان ها از اسید های آمینه استفاده شود.

این ماده معدنی یک عامل اساسی در سلامت و بازسازی و مرمت بافت های آسیب دیده به شمار می آید. روی همچنین یک ماده مؤثر بر ضد رادیکال های آزاد در ساختمان حیاتی مو می باشد.

– مولتی ویتامین و مینرال برای سلامت مو، پوست و ناخن- مناسب برای بانوان و آقایان- فاقد رنگ‌های مصنوعی، مواد نگهدارنده، قند و نمک- بدون عوارض جانبی حتی در مصارف طولانی مدتکمک به:- افزایش رویش مو- تقویت رشد مو- حفظ سلامت مو در افراد دارای رژیم‌های غذاییپیشگیری از:- ریزش مو- دو شاخه شدن مو (موخوره)- سفید شدن زود هنگام مو

روزی 1 عدد همراه با غذا یا یا بلافاصله بعد از غذا مصرف شود.

درجای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

– زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.- در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.- مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.- افراد با سابقه کلیوی و همچنین مردانی که ریسک سرطان پروستات دارند با مشورت پزشک مصرف کنند.

اندازه محصول : 30 قرصکشور سازنده: آمریکامدت انقضاء : 24 ماهکد بهداشتی :  00851740002072

5 از
1 نظر

کپسول جاست فور هر نیچرز گیفتز
Natures Gifts Just For Hair capsule

مشخصات:
– تقویت و رویش موهای مجدد
– درمان ریزش مو
– رفع ریزش مو
– افزایش تراکم مو
– رفع شکنندگی و موخوره
– تعداد در بسته: 120 عدد

نحوه مصرف:
روزی 1 عدد همراه با غذا مصرف گردد.

جهت ثبت سفارش می توانید به ادرس وب سایت داروخانه مراجعه نمایید و یا با شماره 09151127207 تماس حاصل فرمایید.

#جاست_فور_هیر #ریزش_مو #مو #زیبایی #زیبایی_مو #داروخانه #داروپست #داروخانه_اینترنتی_دکتر_فکور #داروخانه_اينترنتي #داروپست #جاست_فور_هر #نیچرزگیفتز #نیچرز_گیفتز #اریکه #اون #کامفورت_زون #اینگریدمیه #اینگرید #ساسکین #آنلاین #پوست #

@shocfe56 سلام چاق کننده نيس ت ولى. اشتها رو زياد مى کنه و بايد مواظب خوردن تون باشيد

قیمت قرص چند است

@shocfe56 سلام هنوز بار جديد وارد ايران نشده

سلام باشه چشم. تو کانال ما عضو باشيد. موجود بشه در کانال اطلاع رسانى ميکنيم.

طريقه مصرف قرص just for hair

سلام قیمت

@leilaaaa5936 سلام متاسفانه این محصول در حال حاضر موجود نیست

@reyhanehdh @mousa_mohsenii @leilaaaa5936 سلام اين محصول تا ٤.٢٠١٧ تاريخ انقضا داره نياز داريد كه براتون هماهنگ كنم؟

قیمت؟

@neda_71714085 سلام فعلا تاریخ جدید این محصول نیومده

واسه ریزش شدید و رویش مو چی خ به؟

سلام لطفا با تلفن داروخانه تماس بگیرید و با مشاور داروخانه ما خانم لکی زاده صحبت بفرمائید. ۰۵۱۳۷۱۲۸۵۷۰

سلام این قرص رو موجود دارید؟

@s_hatami722 سلام خیر، فعلا موجود نیست

چند قیمته

موجوده

؟؟

@fereshteh.flower خیر فعلا موجود نیست

موجود هست

بهترین ویتامین و مکمل مو هست متاسفانه دیگه وارد نمیشه 😳😳

@vahid.salehinia بله متاسفانه اما محصولات مشابه موجود هستند

• توقف ریزش مو
• رویش مجدد مو
• افزایش استحکام وضخامت مو (پیشگیری از نازک شدن)
• جلوگیری از پیشرفت ریزش مو ژنتیکی- هورمونی و ریزش مو ناشی از استرس
• افزایش خونرسانی به پیاز مو، تقویت و بازسازی ریشه مو
• حفظ رنگ طبیعی و جلوگیری از سفید شدن زودرس و
• کمک به سلامت و شادابی پوست و تقویت ناخن

 

قیمت : 235,000 تومان. از هيربرست استفاده کنید اگر بخواهید: موهای بلندتر و قوی تر داشته باشيد. موهاى خود را از داخل بدن تغذيه كنيد. بهبود سلامت کلی مو داشته باشيد. ریزش مو را متوقف كنيد. ریزش مو ارثى را کاهش دهید. اصلی و قوی ترین فرمول رشد مو در اين محصول وجود دارد. قوطى هيربرست يك ماهه نقطه شروع سفر شما برای داشتن موهای قوی تر، بلندتر تر و سالم تر است. ما معتقدیم جرقه موهای جذاب از درون شروع می شود، به همین دلیل هيربرست از لحاظ علمی طوری فرموله شده و حجم ویتامینهای این محصول به اندازه ای هست که به شما کمک می کند موهای بلند و سالم را با شکستگی کمتر رشد دهید.هيربرست تمام ویتامین ها و مواد مغذی حیاتی برای بدن شما را برای تشویق رشد مو در خود دارد.

قیمت : 695،000 تومان از هيربرست استفاده کنید اگر ميخواهید: موهای بلندتر و قوی تر داشته باشيد. موهاى خود را از داخل بدن تغذيه كنيد. بهبود و سلامت کلی مو داشته باشيد. ریزش مو را متوقف كنيد. ریزش مو ارثى را کاهش دهید. اصلی و قوی ترین فرمول رشد مو در اين محصول وجود دارد. پكهاى سه ماهه هيربست پيشنهاد ما براى تكميل دوره متحول كردن موهاى شما.ما معتقدیم محرك موهای جذاب از درون شروع می شود، به همین دلیل هيربرست از لحاظ علمی طوری فرموله شده و حجم ویتامینهای این محصول به اندازه ای هست که به شما کمک می کند موهای بلند و سالم را با شکستگی کمتر رشد دهید.هيربرست تمام ویتامین ها و مواد مغذی حیاتی برای بدن شما را برای تشویق رشد مو در خود دارد.

قوطی 60 عددی کپسولهای هیربرست برای مصرف یک ماه قیمت : 185،000 تومان اصلی و قوی ترین فرمول رشد مو ما در محصولات ما وجود دارد. محصول یک ماهه هیربرست نقطه شروع سفر شما به موهای قوی تر، طولانی تر و سالم تر است. ما معتقدیم کلید موهای زرق و برق دار از اینجا شروع می شود، به همین دلیل هیربرست از لحاظ علمی فرموله شده و پر از مواد مغذی است که به شما کمک می کند موهای بلند و موهای سالم را با شکستگی کمتر رشد دهید. هیربرست تمام ویتامین ها و مواد مغذی حیاتی برای بدن شما را برای تشویق رشد مو فراهم می کند.

قیمت : 215،000 تومان در طول دوران بارداری و بعد از بارداری، موهای شما به دلیل بعضی مسائل تغییرات بزرگی می کند. در بسیاری از موارد، این تغییرات می تواند افزایش ریزش مو و نازک شدن مو باشد. شما می توانید ویتامین های دوران بارداری را وارد بدن تان کنید. در طول این دوره می توانید از ویتامین های محصولات هیربرست برای حفظ رشد موی سالم استفاده کنید. هیربرست ویژه دوران بارداری ، ویتامین های حاوی سطوح ایمنی بیوتین هستند که برای رشد مو طبیعی قبل و بعد از بارداری موثر است.

قیمت : 215،000 تومان قرص های جویدنی هیربرست، یک راه آسان برای اطمینان از مصرف ویتامین های ضروری برای حفظ سلامتی مو هیربرست یک روش متفاوت برای مراقبت از مو را فراهم می کند، یک محصول حرفه ای است که بهترین عملکرد را دارد. راه جدید خوشمزه برای بهبود موهای شما.هیربرست برای مبارزه با تاثیر منفی فقر تغذیه ، سن و ژنتیک طراحی شده است، بنابراین از امروز سفر خود را با هیربرست شروع کنید و عاشق موهای سالم خود شوید.

طريقه مصرف قرص just for hair

قیمت : 465،000 تومان قرص های جویدنی هیربرست، یک راه آسان برای اطمینان از مصرف ویتامین های ضروری برای حفظ سلامتی مو هیربرست یک روش متفاوت برای مراقبت از مو را فراهم می کند، یک محصول حرفه ای است که بهترین عملکرد را دارد. راه جدید خوشمزه برای بهبود موهای شما.هیربرست برای مبارزه با تاثیر منفی فقر تغذیه ، سن و ژنتیک طراحی شده است، بنابراین از امروز سفر خود را با هیربرست شروع کنید و عاشق موهای سالم خود شوید.

قیمت : 485،000 تومان اصلی ترین و قوی ترین فرمول رشد مو در محصولات هیربرست وجود دارد. هیربرست 1 ماه در سفر داشتن موهای قوی تر و سالم تر و بلند تر از شما پشتیبانی می کند. ما اعتقاد داریم هیربرست کلیدی برای داشتن موهایی زیبا است، به همین دلیل است که هیربرست از نظر علمی فرموله شده و پر از مواد مغذی است که به موهای شما کمک می کند طولانی مدت رشد کند. هیربرست تمام ویتامین ها و مواد مغذی حیاتی برای بدن و برای تشویق رشد مو را اضافه می کند.

قیمت : 260،000 تومان اگر بخواهید موهایتان را رشد دهید و به بهترین کیفیت موی خود برسید، شامپو و حالت دهنده هیربرست برای موهایتان مناسب است. شامپو و حالت دهنده ، هنگامی که با هم استفاده می شود، به شما در راه رسیدن به موهایی با عمر بیشتر، قوی تر و باشکوه تر کمک خواهد کرد. شامپو و حالت دهنده هیربرست موجب رشد موی شما برای حداکثر طول در حداقل زمان می شود، در حالی که پروتئین گندم موهای شما را تقویت می کند.

قیمت : 465،000 تومان در طول دوران بارداری و بعد از بارداری، موهای شما به دلیل بعضی مسائل تغییرات بزرگی می کند. در بسیاری از موارد، این تغییرات می تواند افزایش ریزش مو و نازک شدن مو باشد. شما می توانید ویتامین های دوران بارداری را وارد بدن تان کنید. در طول این دوره می توانید از ویتامین های محصولات هیربرست برای حفظ رشد موی سالم استفاده کنید. هیربرست ویژه دوران بارداری ، ویتامین های حاوی سطوح ایمنی بیوتین هستند که برای رشد مو طبیعی قبل و بعد از بارداری موثر است.

قیمت : 265،000 تومان سرم مژه هیربرست مخصوص تقویت مژه حاوی ترکیبات قوی و رشد دهنده غنی از مواد مغذی است که از 98٪ ترکیبات طبیعی تشکیل شده است . که باعث بهبود ظاهر نازک، زیبا ، کوتاه مژه ها می شود. این موضوع از طریق بیدار شدن ریشه های مو و مژه اتفاق می افتد. سرم مژه هیربرست یک جایگزین امن برای سرم های مبتنی بر هورمون در بازار است، و همچنین ضربه های نادرست که می تواند ضربه های نازک و آسیب برساند.

قیمت : 255،000 تومان

شرکت هیربرست سالها پیش کار خود در کشور انگلیس و در شهر لیدز آغاز کرد و چندی نگذشت که محصولات این شرکت بدلیل تاثیرات شگفت انگیز آن در جهان معروف و آن را به یکی از شرکتهای بزرگ تبدیل کرد. کپسولهای هیربرست این شرکت مورد تایید وزارت دارو انگلیس  وتاثیرات آن اثبات شده است. هیربرست تمام ویتامین ها، مواد مغذی و حیاتی برای رژیم غذایی را که بدن شما برای رشد ، موهای بلند تر به آن نیاز دارد به شما میرساند. فرمول منحصر به فرد ما نتایج فوق العاده ای را برای کاربران خود به ارمغان آورده است، نتایج نشان داده بعد از استفاده هیربرست موها سالم تر، ضخیم تر، بلندتر، شفاف تر  و با ریشه قوی تر خواهید داشت.کپسول های هیربرست در سایز استاندارد هستند و بهتر است روزانه 2 عدد را همراه با هم و هنگام صبحانه میل کنید. قرص های جویدنی هیربرست، یک راه آسان برای اطمینان از مصرف ویتامین های ضروری برای حفظ سلامتی موهیربرست یک روش متفاوت برای مراقبت از مو را فراهم می کند، یک محصول حرفه ای است که بهترین عملکرد را دارد. هیربرست برای مبارزه با تاثیر منفی فقر تغذیه ، سن و ژنتیک طراحی شده است، بنابراین از امروز سفر خود را با هیربرست شروع کنید و عاشق موهای سالم خود شوید. اصلی و قوی ترین فرمول رشد مو ما در محصولات ما وجود دارد. محصولات هیربرست نقطه شروع سفر شما به موهای قوی تر، طولانی تر و سالم تر است.

برای مشاوره آنلاین در تلگرام اینجا کلیک کنید .

۸ دلیلی که می‌تواند باعث نازک شدن و ریزش مو شود

نقش وراثت و تشدید ریزش مو در آقایان

5 علت ریزش موی خانم ها

9 دلیل ریزش مو و روش های درمان آنها

شرکت هیربرست سالها پیش کار خود در کشور انگلیس و در شهر لیدزآغاز کرد و چندی نگذشت که محصولات این شرکت بدلیل تاثیرات شگفت انگیز آن در جهان معروف و آن را به یکی از شرکتهای بزرگ تبدیل کرد. کپسولهای هیربرست این شرکت مورد تایید وزارت دارو انگلیس وتاثیرات آن اثبات شده است.

© 1398 hairburst1.com     کلیه حقوق محفوظ است

طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طريقه مصرف قرص just for hair
طريقه مصرف قرص just for hair
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *