صنعت داروسازی استرالیا

خواص دارویی و گیاهی

 

داروسازی

دانشکده های داروسازی در استرالیا به ارائه مدارک حرفه ای در طیف وسیعی از تخصص های داروسازی می پردازند. دانشکده های داروسازی استرالیا به آموزش داروسازانی می پردازد که اساسا در ترکیب و توزیع دارو و مواد و انجام پژوهش در زمینه تولید، ذخیره سازی، کنترل کیفیت، و توزیع داروها و وسایل مرتبط درگیر هستند. در حال حاضر بازار کار برای داروسازان بسیار خوب است. در واقع، در استرالیا  تعداد زیادی موقعیت شغلی برای داروسازان وجود دارد، اما قبل از اینکه بتوانید یکی از این موقعیتها را به دست آورید، نیاز به گذراندن امتحان APEC دارید. امتحان APEC یک آزمون حرفه ای است که توسط کمیته ارزیابی داروسازی استرالیا طراحی می شود.آزمون APEC دانش شما را از صنعت داروسازی، به عنوان یک علم ارزیابی می کند. امتحان APEC  قطعا دشوار است، و به طور کلی دانش آموزان نیاز دارند تا برای آماده سازی خود در امتحان زمان و انرژی زیادی بگذارند. به یاد داشته باشید که تنها گرفتن مدرک برای قبول شدن در امتحان APEC کافی نیست.

 

 

صنعت داروسازی استرالیا

دانشکده داروسازی در دانشگاه موناش دانشکده بزرگ و مجزایی را به خود اختصاص داده است. این دانشکده در سال 1881 تاسیس یافت و یکی از قدیمی ترین دانشکده های داروسازی استرالیا می باشد. در این دانشکده، رشته های داروسازی در مقاطع مختلف کارشناسی، دابل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شوند.

داروسازی در دانشگاه ملبورن تنها در مقطع کارشناسی به صورت تحصیلی وجود دارد و در مقاطع بالاتر به صورت تحقیقاتی ارائه می شود.کارشناسی داروسازی: طول دوره 3 سال است. شهریه دوره تا 34$ در سال می باشد. جهت ورود باید در آزمون GAMSAT قبول شوید.ارشد و دکترای تحقیقاتی: در این مقاطع موضوعاتی جذاب و مدرن درحال تحقیق می باشند.

با تاسیس در سال 1899 این دانشکده یکی از قدیمی ترین دانشکده های داروسازی استرالیاست. رشته داروسازی در هر سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا ارائه می شود. شهریه دوره ها تا 35$ در سال می باشد.

داروسازی در دانشگاه کویینزلند در دانشکده مدرن و مجزایی ارائه می شود. این رشته در غالب های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا وجود دارد. دکترای داروسازی هم به صورت تحصیلی و هم به صورت تحقیقاتی ارائه می شود.

رشته داروسازی در این دانشگاه در 3 مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا به صورت های کارشناسی داروسازی، کارشناسی ارشد داروسازی و دکترای داروسازی وجود دارد. شهریه رشته ها تا 34$ در سال می باشد.

طول دوره کارشناسی 4 سال با شهریه 27$ در سال. آیلتس ورودی 6.5 می باشد. جهت ورود به دوره کارشناسی باید در آزمون GAMSAT قبول شوید.کارشناسی ارشد داروسازی: طول دوره 1.5 سال با شهریه 31$ و آیلتس ورودی 7.

داروسازی در این دانشگاه در دانشکده پزشکی ارائه می شود. رشته ها در تمامی مقاطع کارشناسی، دابل کارشناسی، ارشدو دکترای تحصیلی وارشد و دکترای تحقیقاتی وجود دارند.

داروسازی در این دانشگاه در دانشکده پزشکی ارائه می شود. این رشته به دو صورت کارشناسی داروسازی و کارشناسی ارشد داروسازی وجود دارد.

این دانشگاه، در دانشکده علوم خود رشته داروسازی را ارائه می دهد. این رشته تنها در مقطع کارشناسی وجود دارد و در مقاطع بالاتر به صورت تحقیقاتی است.

در این دانشگاه داروسازی در مقاطع زیر ارائه می شود. شهریه دوره ها تا 3$ در سال است. برای ورود به دوره کارشناسی باید آزمون GAMSAT را انجام دهید و برای دوره های ارشد باید مدرک خود را در انجمن داروسازان استرالیا ثبت نمایید. آیلتس ورودی این رشته 7 است.

داروسازی در این دانشگاه در مقاطع بالاتر از کارشناسی ارائه می شود. داروسازی این دانشگاه معتبر بوده و از طرف سازمان MAPSAC اعتبار داده شده است.

داروسازی در دانشگاه لاتروب به صورت کارشناسی ارائه می شود و در مقاطع بالاتر به صورت تحقیقاتی است.داروسازی در غالب ارشد و دکترا در این دانشگاه وجود دارد.

این دانشگاه در ارائه رشته داروسازی پیشینه ای 5 ساله دارد. در حال حاضر داروسازی در مقاطع مختلف در این دانشگاه وجود دارد. شهریه دوره ها تا 3$ در سال می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

بالاتر از میدان ونک، خیابان ولیعصر، برج نگار، طبقه ۱۲، واحد ۱۰

تلفن های تماس: (خطوط ویژه) ۸۳۸۷۰-۰۲۱   و   ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱   |    ۲۶۱۰۴۲۰۴  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹|  ۲۶۱۵۰۱۱۸

  ۲۲۳۸۵۶۳۹  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷|  ۲۲۳۸۵۹۸۶   |   همراه: ۳۲۴۰۹۷۱-۰۹۱۲

 فکس: ۸۸۶۷۴۶۰۴-۰۲۱   |   شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۹۹۱

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *