شرکت دارو پلاسما ایران

خواص دارویی و گیاهی

در استخدام و بازار کار ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ۰ 485 بازدید

شرکت دارو پلاسما ایرانیان واقع در اسلام شهر، برای تکمیل کادر پرسنلی خود از تعدادی پزشک عمومی، پرستار و کارشناس بهداشت دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شرکت دارو پلاسما ایرانیان، واقع در اسلام شهر جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از تعدادی پزشک عمومی، پرستار و کارشناس بهداشت با شرایط مناسب و حقوق مکفی دعوت به همکاری کرده است.

متقاضیان می توانند رزومه خود را تا 4 آبان ماه 92 به آدرس h.shahmiri@dpiranian.com و یا شماره فکس 5649774 ارسال کنند.

انتهای پیام

شرکت دارو پلاسما ایران

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۱ شهریور ۱۳۹۷

۸ مرداد ۱۳۹۷

آدرس شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

دیدگاه.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “12ba2875e371284eed7c91b81b1aeb3” ).getElementById(“6855d115bb”).setAttribute( “id”, “comment” )

*

*

وب سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© 219, All Rights Reserved. | Powered by saten

مجری طرح پالایشگاه پلاسما شرکت صنعت توسعه و تجهیز پلاسمای نوین خواهد بود که موضوع فعالیت شرکت عبارتست از انجام کلیه امور در زمینه ایجاد، تاسیس، راه اندازی آزمایشگاه و کارخانجات مورد نیاز تولید فرآورده های مشتق از پلاسما و انجام مطالعات در زمینه پلاسما و سایر فرآورده های خونی. انجام کلیه تمرکز اولیه شرکت پلاسما نوین بر روی تولید داروهای مشتق از پلاسمای خون می باشد که یکی از منابع غنی پروتئین های ضروری می باشد. دسترسی به خون و فراورده های خونی ایمن و سالم، یکی از بخش های مهم از درمان های نوین است. در سرتاسر دنیا سالیانه میلیون ها مورد زندگی توسط استفاده مناسب و به هنگام از فراورده های خونی نجات پیدا کرده یا وضعیت سلامتی شان بهبود می یابد. به نظر می رسد که حداقل برای دهه های آینده، دسترسی مناسب به خون و فراورده های مشتق از خون و پلاسما یک بخش اساسی از پزشکی و درمان باشد. توسعه و ترویج فراورده های مشتق از پلاسما، انحصاری بودن صنعت تولید فراورده های پلاسمایی در چند کشور توسعه یافته و سودآوری بالای آن، اهمیت استراتژیک فراورده های خونی و سایر مسایل سبب شده است که این بخش از صنعت دارو جایگاه متمایز و ویژه ای داشته باشد

کارخانه پلاسما نوین اولین کارخانه تجزیه پلاسما در ایران می باشد که شامل بیش از ۲۰۰ دانشمند برجسته علمی و نماینده فروش می باشد که همگی در تولید و توزیع محصولات مشتق از پلاسما با ظرفیت تولید سالانه ۷۵۰،۰۰۰ لیتر  شرکت دارند.  ما برای دست یابی و پایبندی به عالی ترین استاندارد های حرفه ای و اخلاقی و همچنین تعهد بی نظیر در توسعه راه های موثر تر و ایمن تر درمانی خونی به خود می بالیم.

محتویات آگهی استخدامی پس از انتشار و اعلام آگهی استخدامی توسط از طریق جراید رسمی و کثیرالانتشار در سال 1397 ، از طریق سامانه نیروی انسانی نیز به اطلاع کاربران خواهد رسید.

جهت دریافت آخرین آگهی های استخدامی به صفحه { فراخوان ها } در سامانه مراجعه نمایید.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *