شرکت داروسازی دانا کاسیان

خواص دارویی و گیاهی

اعطای نمایندگی فروش

مراکز توزيع دارو

دعوت به همکاری

شرکت داروسازی دانا کاسیان

عاملیت فروش

ثبت شکایات

 

خرم آباد، شهرک صنعتی شماره 2- خ ابتکار 3 663343691 , 9161619467فاکس: 663343692

پست الکترونیک: danakasian@gmail.com

طراحی سایت توسط NPRZ

 

 

مردم منطقه مدیترانه کمتر از مردم سایر مناطق دنیا به بیماریهای قلبی و عروقی مبتلا می شوند. یکی از دلایل آن را مصرف فراورده های مختلف زیتون می دانند. قسمت های مورد استفاده زیتون ، روغن، میوه و برگ آن است. از بین این قسمت ها، برگ زیتون دارای خواص مفید بیشتری است زیرا در هنگام تهیه ، مواد موثره آن کمتر آسیب می بینند از طرفی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.در قرآن کریم از درخت زیتون ب شجره مبارکه یاد شده است. امروزه مشخص شده که زیتون دارای خواص مفیدی برای سلامت است: 1- حفظ سلامت قلب عروق: برگ زیتون باعث کاهش فشار خون و قند خون شده و بعلت داشتن اثرات آنتی اکسیدان قوی مانع تبدیل کلسترول به شکل مضر آن میشود. علاوه بر این مدر بوده و مانع تجمع پلاکتی می شود.  برای رسیدن به این هدف لازم است که برگ زیتون بطور  مداوم مصرف شود.2- برگ زیتون علاوه بر اینکه تقویت کننده سیستم ایمنی است دارای اثرات ضد باکتری و ضد ویروسی قوی بوده و در عفونت های باکتریایی  ریوی، ادراری تناسلی و عفونت های ویروسی مثل سرماخوردگی ، آنفلوانزا، تبخال و زونا هم کاربرد دارد. نحوه استفاده: برای حفظ سلامت قلب و عروق می توانید آن را به دو صورت استفاده کنید: الف- روزی دو بار همانند چای آن را دم کرده و میل نمایید. ب- روزی یک بار بمیزان  یک قاشق غذا خوری از ان را به سالاد اضافه و میل کنید. برای تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با عفونت ها ، روزی سه بار و هر بار یک قاشق غذا خوری از آن را دم کرده و مصرف نمایید. برای بر طرف کردن طعم تلخ ان می توانید از یک شیرین کننده یا طعم دهنده مناسب مانند نعناع استفاده نمایید.مصرف در بارداری و شیردهی : اطلاعات کافی وجود ندارد .هشدار: افراد دیابتی که از سایر داروهای ضد دیابت استفاده می کنند با پزشک خود مشاوره نمایند زیرا برگ زیتون باعث کاهش قند خون می شود.  بسته بندی: تی بگ  برگ زیتون در بسته های 2 عددی  تهیه شده است.

شرکت داروسازی دانا کاسیان

 

روغن زیتون بهداشتی (طبی) olevixدرخت زیتون Olea europea دارای خواص منعددی است و از قرن ها پیش مورد توجه انسان بوده است. در قران کریم 7 بار مورد اشاره قرار گرفته و شجره مبارکه یده شده است. میوه، روغن و برگ و حتی چوب زیتون مورد استفاده غذایی و دارویی قرار می گیرد. روغن زیتون دارای استفاده های متعدد غذایی، دارویی و ارایشی بهداشتی است. روغن الیویکس از روغن بکر زیتون تهیه شده است. بخاطر ظرف اسپری ، هدر رفت روغن نسبت به محصولات مشابه کمتر بوده و استفاده از ان راحت تر است1- روغن زیتون دارای اثر مرطوب کننده بالایی است زیرا حاوی ماده ای است ب لینولئیک اسید که بطور طبیعی در بدن ساخته نمی شود که باعث جلو گیری از تبخیر اب پوست بدن می شود بنابر این می تواند بعنوان مرطوب کننده پوست استفاده شود.2- روغن زیتون دارای خاصیت انتی اکسیدانی بالایی است که می تواند با جذب رادیکال های آزاد پوست ، خاصیت ضد آفتاب داشته و مانع پیر پوستی و سرطان پوست می شود .3- روغن زیتون دارای اثرات بسیاری بر مو می باشد از جمله نرم کننده و حالت دهنده مو، ضد شوره و ترمیم موهای اسیب دیده. برای این منظور 3 دقیقه بعد از ماساژ مو با روغن زیتون انرا با شامپو بشوئید.4- استفاده جهت ماساژ بدن. قبل از ماساژ بدن مقداری از روغن زیتون روی محل مورد نظر اسپری می شود که علاوه بر نرم کردن پوست مانع اسیب دیدن پوست در هنگام ماساژ میشود5- اثر ضد التهابی: روغن زیتون دارای اثرات ضد التهابی بوده و برای کنترل واکنشهای آلرژیک و التهابی مختلف از جمله ادرار سوختگی، عرق سوز و عوارض بعد از افتاب سوختگی بکار می رود. لازم بذکر است از بین روغن های زیتون ، نوع روغن بکر آن بیشترین اثر را دارد.

 

قطره نرم کننده گوشمورد مصرف: قطره زیتوواکس حاوی روغن زیتون بکر است که برای نرم کردن و خارج کردن جرم گوش استفاده می شود.موارد منع مصرف: حساسیت به روغن زیتون، عفونت گوش، خونریزی، التهاب گوش  و پارگی پرده گوشتوصیه:1- قبل از استفاده از سالم بودن قطره چکان مطمئن شوید 2- بعد از باز شدن قطره ، حداکثر تا 3 روز قابل استفاده است. 3- برای بستن مجدد در قطره هز خود قطره چکان استفاده نمائید.مقدار مصرف:بزرگ سالان و کودکان بالای 5 سال: هر 12 ساعت 2-3 قطره ( در دمای اتاق)  تا 7 روزکودکان زیر 5 سال: مصرف زیتوواکس در کودکان زیر 5 سال تحت نظر مستقیم پزشک صورت گیرد.نگهداری: در دمای 25-1 درجه سانتی گراد نگهداری شود. از یخ زدگی محافظت شود.

 

 

 

پماد زیتونکس از عصاره برگ درخت زيتون (OLE) تهيه شده و حاوی حداقل 45/.%  ماده موثره ای ب اليوروپئين  است. تحقيقات متعدد نشان می دهد که اليوروپئين موجود در عصاره برگ زيتون بر عليه بسياری از ويروس ها از جمله در مان تبخال (Herpes simplex)  و زونا( Herpes zoster) موثر است.موارد مصرف: زيتونکس بر عليه هر دو تبخال صورت و ادراری تناسلی (Genital) موثر است.مقدار و روش مصرف: هر 6 ساعت مقداری ( متناسب با سطح ضايعه) از پماد را  روی ضايعه به آرامی بماليد. برای جلوگيری از آلودگی از انگشتان استفاده نشود لذا برای تبخال صورت از گوش پاک کن و برای تبخال ژنیتال از دست کش یکبار مصرف استفاده نمایید. در تبخال صورت بهتر است از پماد 5 گرمی و برای تبخال ژنیتال از پماد 2 گرمی استفاده شود. افرادی که سابقه عود تبخال دارند اگر به محض بروز اولین علائم ، داروی زیتونکس را استفاده کنند از بروز بیماری تا حدود زیادی پیشگیری می شود.عوارض جانبی: عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است. در موارد نادر ممکن است باعث حساسیت و تحريک موضع مصرف شود.تداخلات دارویی: مصرف همزمان با سایر داروهای موضعی ضد تبخال توصیه نمی شود.مصرف در بارداری : گزارشی در مورد مصرف موضعی این پماد در دوران بارداری و شیر دهی وجود ندارد.بسته بندی: پماد زیتونکس در تیوپ های 5 و 3گرمی  تهیه شده است.شرایط نگهداری: بعد از هر بار مصرف درب انرا کاملا ببندید. در دمای زیر 3 درجه و دور از نور نگهداری شود.

 

روغن زیتون بهداشتی (طبی) olevixدرخت زیتون Olea europea دارای خواص منعددی است و از قرن ها پیش مورد توجه انسان بوده است. در قران کریم 7 بار مورد اشاره قرار گرفته و شجره مبارکه یده شده است. میوه، روغن و برگ و حتی چوب زیتون مورد استفاده غذایی و دارویی قرار می گیرد. روغن زیتون دارای استفاده های متعدد غذایی، دارویی و ارایشی بهداشتی است. روغن الیویکس از روغن بکر زیتون تهیه شده است. بخاطر ظرف اسپری ، هدر رفت روغن نسبت به محصولات مشابه کمتر بوده و استفاده از ان راحت تر است1- روغن زیتون دارای اثر مرطوب کننده بالایی است زیرا حاوی ماده ای است ب لینولئیک اسید که بطور طبیعی در بدن ساخته نمی شود که باعث جلو گیری از تبخیر اب پوست بدن می شود بنابر این می تواند بعنوان مرطوب کننده پوست استفاده شود.2- روغن زیتون دارای خاصیت انتی اکسیدانی بالایی است که می تواند با جذب رادیکال های آزاد پوست ، خاصیت ضد آفتاب داشته و مانع پیر پوستی و سرطان پوست می شود .3- روغن زیتون دارای اثرات بسیاری بر مو می باشد از جمله نرم کننده و حالت دهنده مو، ضد شوره و ترمیم موهای اسیب دیده. برای این منظور 3 دقیقه بعد از ماساژ مو با روغن زیتون انرا با شامپو بشوئید.4- استفاده جهت ماساژ بدن. قبل از ماساژ بدن مقداری از روغن زیتون روی محل مورد نظر اسپری می شود که علاوه بر نرم کردن پوست مانع اسیب دیدن پوست در هنگام ماساژ میشود5- اثر ضد التهابی: روغن زیتون دارای اثرات ضد التهابی بوده و برای کنترل واکنشهای آلرژیک و التهابی مختلف از جمله ادرار سوختگی، عرق سوز و عوارض بعد از افتاب سوختگی بکار می رود. لازم بذکر است از بین روغن های زیتون ، نوع روغن بکر آن بیشترین اثر را دارد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *