شرایط ضامن وام ازدواج بانک قرض الحسنه مهر ایر

خواص دارویی و گیاهی

شرایط و دستورالعمل اخذ وام ازدواج

هنوز موفق به ثبت وام ازدواج خود نشده اید؟ 
ما وام ازدواج شما را برای هر بانکی که بخواهید در سریعترین زمان ممکن ثبت می کنیم.
با کمترین هزینه هرچه سریعتر وام ازدواج خود را از بانک دلخواهتان دریافت کنید.

+ روی عبارت زیر کلیک نمایید:

شرایط وام ازدواج

هر گاه به سایت مراجعه می کنید بانک مورد نظرتان باز نیست؟

شرایط ضامن وام ازدواج بانک قرض الحسنه مهر ایر

ثبت وام ازدواج خود را به ما بسپارید تا در کوتاهترین زمان ممکن درخواستتان را برای هر بانکی که بخواهید ثبت کنیم
فرصت را از دست ندهید و با هزینه ای ناچیز سریعتر از دیگران وام ازدواج خود را ثبت کنید، روی بنر فوق کلیک نمایید

مراحل ثبت و اخذ وام ازدواج

ثبت و تکمیل فرم مربوطه از طریق سایت براي هر يک از زوجين بصورت جداگانه.

دریافت کد رهگیری 1 رقمی.

مراجعه به سايت پس از تعیین شعبه، جهت اطلاع از شعبه عامل اعطاي وام ازدواج.

توجه : مدت زمانی تعیین شعبه از سوی بانک ها با توجه به میزان منابع قرض الحسنه قابل اعطای بانک، مورد اقدام قرار خواهد گرفت.

مراجعه به شعبه معرفي شده ظرف حداکثر  12 روز  کاری، با به همراه داشتن مدارک لازم.

 اتمام مراحل اخذ وام در شعبه مربوطه.

شرايط عمومی متقاضيان تسهيلات ازدواج

1- دارا بودن  تابعيت کشور جمهوری اسلامی ايران .

2-  به هر يک از زوجـــين مــبلغ 1 ميليون ريال تسهيلات ازدواج تعلق می‌گيرد.

 تبصره 1 :  کليه شهروندان ايرانی خارج از کشور که گواهی ازدواج آنـها توسط سفارت جمهوری اسلامی ايران در خارج از کشور صادر شده ، قادر به ثبت بوده و گواهی ازدواج آنها که ممهور به مهر کنسولگری ايران در کشور مذکور می‌باشد به عنوان سند ازدواج تلقی می‌گردد .

 تبصره 2 :  اقراره ازدواج يا هر مدرک مشابه که در ساير اديان رسمی توسط مراکز اقليت‌های دينی در داخل کشور مورد تاييد قرار گيرد معادل عقده تلقی گرديده و اين متقاضيان نيز قادر به ثبت خواهند بود .

3- دارا بودن کارت ملی ( موقت يا دايم ) و کد پستی محل سکونت متقاضی .

4- تسهيلات قرض الحسنه ازدواج فقط يکبار به متقاضيان پرداخت می‌شود .

5- متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج فقط از تاریخ وقوع عقد تا پایان سال بعد، مهلت ثبت جهت استفاده از تسهیلات موصوف را دارند .

مدارک مورد نياز

1- اصل و کپی سند ازدواج .

2- اصل و کپی کليه صفحات شناسه‌های زوجين .

3- اصل و کپی شناسه‌های ضامنين .

4- اصل و کپی کارت ملی ( موقت يا دايم ) زوجين .

5- اصل و کپی کارت ملی ( موقت يا دايم ) ضامن .

6- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجين .

7- کد رهگيری ده رقمی دريافتی از سايت پس از مرحله ثبت .

شرايط ضامنين (يکي از موارد ذيل به تشخيص بانک مربوطه)

تبصره 1 : اعمال شرایط ذیـل منوط به تشخیص مسئول بانک و با تـوجه به سوابق بانکی و اهلیت مشتری تعیین خواهد شد .

1- چنانـچه متقاضي دريافت تسـهيلات ازدواج ، کارمند رسمي يا پيماني دولت ، نيروي نظامي و انتظامي ، نـهـادها و مـوسسات عمومي (نظير شهرداري‌ و بنياد ، کميته امداد ، هـلال احمر) باشد ، ارائه گواهي تـعهد کسر اقساط از سازمان مربوطه به همراه ارائه فـيش حقوق و حکم کارگزيني ، و در صورتيکه مانده حقوق برده کفايت نمايد ، نيازي به اخذ ضامن نمي‌باشد .

2- ضمانت يک نفر کارمند رسمي ، پيماني ، بازنشسته دولت ، نــيروي نظامي و انتظامي ، نـــهـادها و مـوسسات عمومي (نظيرشهرداري‌ و بنياد ، کميته امداد ، هلال احمر) ، کارگر يا کارمند شرکت‌هاي توليدي صنعتي بزرگ و فعال ، با ارائـه آخرين فيش حقوقي و حکم کارگزيني و

3- ضمانت يک نفر کاسب داراي پروانه کسب که در زمان اعطاي تسهيلات داراي فعاليت اقتصادي داير باشد .

4- ضمانت يک نفر دارنده حساب جاري فعال و خوش حساب که به تاييد و تشخيص شعبه پرداخت کننده رسيده باشد .

5- در مورد متقاضيان تسهيلات در مناطق روستايي ، ضمانت يک نفر ساکن روستا که اهليت و صلاحيت وي توسط شوراي اسلامي روستا تاييد شود (ممهور به مهر شورا) .

مدت بازپرداخت تسهيلات و کارمزد

– مدت بازپرداخت تسهيلات 48ماهه با اقساط مساوی بوده و سررسيد اولين قسط ، يک ماه پس از پرداخت تسهيلات مزبور می‌باشد .

– نرخ کارمزد تسهيلات قرض الحسنه ازدواج 4درصد تعيين می‌گردد.

دستور العمل اجرايي پرداخت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج ايثارگران

شرایط ضامن وام ازدواج بانک قرض الحسنه مهر ایر

ماده 1- تسهيلات موضوع اين دستور العمل از محل منابع قرض الحسنه بانکهاي عامل و به ميزان دو برابر تسهيلات قرض الحسنه ازدواج براي افراد عادي پرداخت مي شود.

ماده 2- متقاضي ايثارگری مي تواند در سامانه ازدواج ثبت نمايد که همانند ساير متقاضيان ازدواج، ازدواج اول وي بوده و حداکثر از تاريخ وقوع عقد تا پايان سال بعد نسبت به ثبت در سامانه ازدواج اقدام نمايد.

ماده 3- با توجه به ماده (5) قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران، افراد ايثارگر مشمول، صرفا شامل خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد مي باشند.

ماده 4- متقاضيان موضوع اين دستور العمل مي بايد علاوه بر مدارک مورد درخواست بانک، نسبت به اخذ و ارائه معرفي ه از بنياد شهيد و امور ايثارگران مبني بر انطباق وضعيت متقاضي با اشخاص موضوع ماده 5 قانون جامع ايثارگران نيز به بانک عامل اقدام نمايند.

ماده 5- مدت بازپرداخت تسهيلات موصوف، همانند ساير متقاضيان حداکثر 4 سال (48 ماه) مي باشد.

ماده 6- پرداخت تسهيلات موضوع اين دستورالعمل از زمان ابلاغ مصوبه قابل اجرا می باشد.

ماده 7- رعايت ساير شرايط و ضوابط اعطاي تسهيلات قرض الحسنه ازدواج براي اين تسهيلات الزامي مي باشد.

در سال های اخیر دولت و بانک ها برای تسهیل در امر ازدواج و آسان کردن روند ازدواج برای جوانان، تسهیلاتی از قبیل وام ازدواج در نظر گرفته اند که همه زوجین با دارا بودن شرایط و مدارک لازم می توانند از این وام بهره مند شوند. سایت آسمونی در این مقاله اطلاعات جامع و کاملی در مورد سامانه ثبت وام ازدواج و شرایط و مدارک وام ازدواج را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

ثبت وام ازدواج در سامانه وام ازدواج و شرایط لازم و نکات ضروری در این سامانه. تسهیلات وام ازدواج ، مدارک مورد نیاز ، شرایط ضامن‌های وام ازدواج

ثبت وام ازدواج | تسهیلات قرض الحسنه ازدواج

در فروردین ماه سال 95 در جریان بررسی بودجه کشور، در مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم تصویب کردند که وام ازدواج جوانان از ۳ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۴ ساله از محل سپرده های قرض الحسنه پس انداز و جاری برای هر یک از زوجین افزایش یابد و هر بانک به اندازه سهمی که از سپرده های قرض الحسنه دارد، در اعطای وام قرض الحسنه هم مشارکت کند.با توجه به این مطلب زوجین می بایست نکات ضروری در رابطه با وام های ازدواج بدانند تا در روند بانکی دریافت این نوع وام ها با مشکلاتی مواجه نشوند.

نکات ضروری در مورد سامانه ثبت وام ازدواج و حضور در بانکهای مربوطه

شرايط عمومی متقاضيان تسهيلات ازدواج

مدارک مورد نياز برای ثبت وام ازدواج

 

شرايط ضامنين (يکي از موارد ذيل به تشخيص بانک مربوطه)

چنانـچه متقاضي دريافت تسـهيلات ازدواج ، کارمند رسمي يا پيماني دولت ، نيروي نظامي و انتظامي ، نـهـادها و مـوسسات عمومي (نظير شهرداري‌ و بنياد ، کميته امداد ، هـلال احمر) باشد ، ارائه گواهي تـعهد کسر اقساط از سازمان مربوطه به همراه ارائه فـيش حقوق و حکم کارگزيني ، و در صورتيکه مانده حقوق برده کفايت نمايد ، نيازي به اخذ ضامن نمي‌باشد .

ضمانت يک نفر کارمند رسمي ، پيماني ، بازنشسته دولت ، نــيروي نظامي و انتظامي ، نـــهـادها و مـوسسات عمومي (نظيرشهرداري‌ و بنياد ، کميته امداد ، هلال احمر) ، کارگر يا کارمند شرکت‌هاي توليدي صنعتي بزرگ و فعال ، با ارائـه آخرين فيش حقوقي و حکم کارگزيني و

ضمانت يک نفر کاسب داراي پروانه کسب که در زمان اعطاي تسهيلات داراي فعاليت اقتصادي داير باشد .

ضمانت يک نفر دارنده حساب جاري فعال و خوش حساب که به تاييد و تشخيص شعبه پرداخت کننده رسيده باشد .

در مورد متقاضيان تسهيلات در مناطق روستايي ، ضمانت يک نفر ساکن روستا که اهليت و صلاحيت وي توسط شوراي اسلامي روستا تاييد شود (ممهور به مهر شورا).

روش ثبت وام ازدواج

کليه متقاضيان وام ازدواج که واجد شرايط فوق می‌باشند ، ابتدا بايد طریق سامانه http://ve.cbi.ir ثبت کرده و در صورت موفقيت آمیز بودن مراحل ثبت ، يک کد رهگيری ده رقمی که کاملا محرمانه بوده و مربوط به متقاضی می‌باشد ، به شخص ثبت کننده داده می‌شود.

متقاضيان موظف هستند جهت اطلاع از وضعيت ثبت وام ازدواج خود و هـمچنين شعبه مربوطه جهت مراجعه براي اخذ وام ازدواج، به به سامانه ذکر شده مراجعه نمایند و در صورتيکه شعبه عامل اعطاي وام برای متقاضي تعيين شده باشد بايد با در دست داشتن مدارک مورد نياز، ظرف مدت زمانی که از طرف سايت اعلام می‌گردد، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به اتمام مراحل اخذ وام اقدام نمايند ..

مدت بازپرداخت تسهيلات و کارمزد

مدت بازپرداخت تسهيلات 48ماهه با اقساط مساوی بوده و سررسيد اولين قسط ، يک ماه پس از پرداخت تسهيلات مزبور می‌باشد .

نرخ کارمزد تسهيلات قرض الحسنه ازدواج 4درصد تعيين می‌گردد .

دستور العمل اجرايي پرداخت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج ايثارگران

تسهيلات موضوع اين دستور العمل از محل منابع قرض الحسنه بانکهاي عامل و به ميزان دو برابر تسهيلات قرض الحسنه ازدواج براي افراد عادي پرداخت مي شود.

متقاضي ايثارگری مي تواند در سامانه ازدواج ثبت نمايد که همانند ساير متقاضيان ازدواج، ازدواج اول وي بوده و حداکثر از تاريخ وقوع عقد تا پايان سال بعد نسبت به ثبت وام ازدواج در سامانه اقدام نمايد.

با توجه به ماده (5) قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران، افراد ايثارگر مشمول، صرفا شامل خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد مي باشند.

متقاضيان موضوع اين دستور العمل مي بايد علاوه بر مدارک مورد درخواست بانک، نسبت به اخذ و ارائه معرفي ه از بنياد شهيد و امور ايثارگران مبني بر انطباق وضعيت متقاضي با اشخاص موضوع ماده 5 قانون جامع ايثارگران نيز به بانک عامل اقدام نمايند.

مدت بازپرداخت تسهيلات موصوف، همانند ساير متقاضيان حداکثر 4 سال (48 ماه) مي‌باشد.

پرداخت تسهيلات موضوع اين دستورالعمل از زمان ابلاغ مصوبه قابل اجرا می باشد.

رعايت ساير شرايط و ضوابط اعطاي تسهيلات قرض الحسنه ازدواج براي اين تسهيلات الزامي مي‌باشد.

 

همچنین ببینید:

شرایط وام ازدواج در بانک های مختلف ایران

ممنون از سایت خوبتون

من 18 شهریور 96 عقد کردم، وقتی ضامن رو بردم و مدارکم کامل شد 2 روزه پول به حسابم واریز شد؛ تمام آشناهامم به راحتی و سریع وام گرفتن, اوناییم که موفق نشدن یا به نعویق افتاد مشکل ضامن داشتن، اینکه دوستان میگن دیر میدن، بنظرم نظر اشتباهیه

ایشالا که بلایی سرشون بیاد که به نون شب بچه هاش محتاج بشن انقد که واسه وام ازدواج اذیتمون کردن بهمون ندادن

سلام دوستان کسی هست که وام ازدواج ش رو نخواد بگیره؟ یا قبلا ثبت کرده باشه ولی مهلتش تموم شده باشه؟ من به هر وام یه نیم سکه میدم وامشو من بر میدارم ضامن هم خودم میارم تا خیال طرف راحت باشه.
9358994512 لطفا کسی بود تملس بگیره

وام! وام!! وام!!!
آیا شما به دنبال یک شرکت وام خصوصی معتبر و معتبر که وام می دهد فرصت عمر به دنبال. ما با ارائه انواع وام در یک راه بسیار سریع و آسان، وام شخصی، وام خودرو، وام مسکن، وام دانشجویی، کسب و کار وام، وام سرمایه گذاری، تحکیم بدهی، و بیشتر. آیا شما شده است توسط بانک ها و دیگر موسسات مالی را رد کرد؟ آیا شما نیاز به یک وام تحکیم و یا وام مسکن؟ جستجو به عنوان ما در اینجا به تمام مشکلات مالی خود را به چیزی از گذشته است. ما وام وجوه به افراد و کسب و کار نیاز به کمک های مالی در نرخ 2٪. بدون شماره امنیت اجتماعی مورد نیاز و بدون بررسی اعتبار مورد نیاز، 1٪ تضمین شده است. من می خواهم به استفاده از این رسانه به اطلاع شما که ما کمک قابل اعتماد و ذینفع ارائه و ما بسیار خوشحالیم که به شما ارائه وام خواهد بود.
بنابراین، امروز ما در: (victoriaemmanuelloan@gmail.com) به درخواست در حال حاضر برای یک وام.

من دنبال وام هسم چکار کنم لطفاراهنمای کنید

سلام خب برو در بانک بگو وام میخام اونا هم میبرنت تا وام بدن

من و همسرم برج 6 سال 95 عقد کردیم.بالاخره امروز در اومد اسممون. بچه ها بانک ملی بزنین زودتر جواب میگیرین..ماهم تازه فهمیدیم.4تا بانک عوض کردیم تا ملی دراومد اونم 3 روزه.

سلام من سال 9 ازدواج کردم و وام گرفتم بعد جدا شدم الان باز ازدواج کردم بهم وام میدن

نه دیگه فقط 1 باره

خوشت اومده
هی بری طلاق بگیری بعد بیایی وام بگیری
نه مهسی جونم

حدود ۲ سال است ثبت کرده ام بانک تجارت چالوس اما هنوز وامی دریافت نکرده‌ام بانک مرکزی رفته ام پیگیری کرده‌ام اما میگویند بودجه ندارند خواهش میکنم پیگیری کنید

خدایی شورشو درمیارن از این طرف دولت میگه یک ماهه وام میدیم بهتون ازتون طرف بانک‌ها میگن دولت بیخود کرده الکی گفته اصلا ی داستانیه مملکت

سلام
به ازدواج دوم هم وام تعلق میگیرد یا نه

با تشکر
امیدوارم ما بتوانیم وام ازدواج بگیریم

آیا شما علاقه مند در تأمین امنیت یک وام؟ آیا شما نیاز به یک وام برای
کسب و کار، اجرای پروژه، خرید خواص، آموزش و پرورش، و یا پرداخت
برای آپارتمان. کریس جونز مالی است
سازمان است که می تواند کمک به شما انجام رویایی خود را با کمتر
تلاش. نرخ بهره پایین @ 2٪. هر چه اعتباری خود است! شما هنوز هم می تواند
درخواست. آیا شما علاقه مند در تأمین امنیت یک وام؟ آیا شما نیاز به یک وام برای
کسب و کار، اجرای پروژه، خرید خواص، آموزش و پرورش، و یا پرداخت
برای آپارتمان. MERITS مالی آنلاین خدمات مالی است
سازمان است که می تواند کمک به شما انجام رویایی خود را با کمتر
تلاش. نرخ بهره پایین @ 2٪. هر چه اعتباری خود است! شما هنوز هم می تواند
درخواست. ؛ chrisjonesloansfirm@gmail.comc

بانکها اختیاری عمل می کنند هرموقع بخوان اعلام میکنند که اعتبار دارن یانه

سلام لطفا’درمورد وام ازدواجی تجدید نظر بشه مبلغ پول همان پولی است که قبل از تحریم داده شد ه. در حالیکه الان با این مبلغ نمی توان یک یخچال معمولی گرفت انصافا فکری بحال جوانان بکنین متشکرم

بمیری هی..

ذخیره شما جهت سهولت در نظرات بعدی.

تبلیغات شما در اینجا:

21-2272529

asemooni.com/advertising

متاسفانه صفحه درخواستی شما یافت نشد.

صفحه اصلی

بانک‌ها

اخبار

شرایط ضامن وام ازدواج بانک قرض الحسنه مهر ایر

محاسبه شبا

قیمت تسه

تماس با ما

درباره رده

همکاری با ما

اخبار دیگر

جستجوی وام

در خبره عضو شوید تا از اخبار بانکی سریعتر با خبر شوید

©Rade.ir copyright 218. All Rights Reserved.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *