سریعترین روش از بین بردن لکه های صورت

خانم بخشی بیماری ها و راه درمان, سلامت

معرفی روشهای موثر و سریع جهت از بین بردن لک های قهوه ای صورت – از بین بردن لک های قهوه ای صورت با طب سنتی – رفع لکه های قهوه ای صورت با روش های ساده و طبیعی

در این بخش از سایت برفانک موثرترین روشهای از بین بردن لک های قهوه ای صورت را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم از این بخش بهره کافی را ببرید و بتوانید با کمک آن لکه های قهوه ای صورت تان را محو کنید.

 

سریعترین روش از بین بردن لکه های صورت

برای از بین بردن لک های قهوه ای صورت در طب سنتی روشهای مختلفی وجود دارید. در این قسمت چند گیاه دارویی برای درمان این لکه ها را به شما معرفی می کنیم.

 

برای رفع لکه های قهوه ای صورت می توانید نوک قاشق چایخوری زردچوبه را با آب لیمو ترش تازه مخلوط کنید تا خمیری یکدست بدست آید. سپس آن را روی لکها بزنید و بعد از 15 تا 2 دقیقه پوست تان را بشویید. سعی کنید هر روز از این روش استفاده کنید تا کم کم نتیجه بگیرید.

شیر سرد و ارگانیک می تواند لکه های قهوه ای پوست شما را از بین ببرد. برای اینکار کافیست شیر را روی پوست خود بمالید و ماساژ دهید. بعد از 15 دقیقه می توانید پوست تان را بشویید. این کار را هر روز انجام دهید تا کم کم نتیجه اش را ببینید.

 

برای درمان لک های قهوه ای پوست باید یک خیار را رنده کنید. سپس کمی شیر به آن اضافه کرده و هم بزنید. حالا چند قطره لیمو ترش هم به موادتان بیفزایید. خمیر بدست آمده را روی پوست تان گذاشته و 15 دقیقه صبر کنید. حالا می توانید آن را بشویید. از این ماسک یک روز در میان استفاده کنید تا کم کم نتیجه اش را ببینید.

 

ویتامین E یک آنتی اکسیدان بوده و برای جوانسازی و از بین بردن لکه های پوست فواید زیادی دارد. ویتامین E را با کمی روغن کرچک مخلوط کنید. حالا آن را روی لکه های پوست بگذارید و به مدت 2 دقیقه صبر کنید . پس از آن صورت تان را با آب ولرم بشویید.

 

برای درمان لک های قهوه ای صورت می توانید یک سیب زمینی کوچک را رنده کرده و آب آن را بگیرید. سپس آن را با کمی عسل ترکیب کنید تا غلیظ تر شود. حالا می توانید این ماسک را به پوست تان بمالید. حدود 15 دقیقه صبر کنید و سپس صورت تان را بشویید. همچنین می توانستید از حلقه های سیب زمینی برای از بین بردن لک های قهوه ای صورت استفاده کنید.

 

دو قاشق غذاخوری پودر چوب صندل را با چند قطره گلاب مخلوط کنید و روی قسمتهای لک دار پوست بمالید. بگذارید روی پوست خشک شود و بعد از خشک شدن آن را با آب بشویید. یک روز در میان این کار را انجام دهید نتیجه می گیرید.

یک روش برای از بین بردن لک های قهوه ای صورت استفاده از لیزر است. در این روش با استفاده از لیزر سوئیچ کیو، لکه‌های صاف قهوه‌ای (مانند لکه‌های پیری و یا کک‌و مک ) درمان می شود. این لکه ها به خاطر نور خورشید در پوست ما ظاهر می شود.

با استفاده از لیزر، یک پرتوی نوری سبز رنگ به لایه بیرونی پوست تابانده می‌شود. رنگ‌دانه‌های قهوه‌ای انرژی نور را جذب کرده و در کسری از ثانیه بسیار داغ خواهند شد. این فرایند باعث تخریب رنگ‌دانه‌ ها شده و کم کم لکه ها را محو می کند. حداقل دو ماه زمان نیاز است تا رنگ‌ دانه‌های آسیب‌ دیده جذب شوند و پوست بهبود یابد.

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از سایت برفانک درباره روشهای از بین بردن لک های قهوه ای صورت در اختیارتان گذاشتیم بهره کافی را برده باشید.

منبع : سایت برفانک

برچسبپوست لک صورت ماسک صورت

نوشیدنی های چربی سوز سرعت سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده و موجب

خريد بک لينک خريد رپورتاژ ترمیم مو

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *