رژیم لاغری سه روزه میوه

رژیم لاغری سه روزه میوه
رژیم لاغری سه روزه میوه

لاغر شدن وقتی درست است که مواد مورد نیاز بدن هم تامین شود. لاغری با این میوه برایتان بسیار مفید است و با این میوه 3 روزه 3 کیلو لاغر می شوید!

برای لاغر شدن لازم نیست در مدت چند ماه به خودتان سختی دهید، بلکه با خوردن میوه های خوشمزه ای همانند موز می توانید 3 روزه به مقدار قابل توجهی لاغر شوید. درادامه ی این مطلب شما را با نوعیرژیم غذایی لاغری آشنا می کنیم که ماده ی غذایی اصلی آن موز است و شما می توانید با این میوه 3 روزه 3 کیلو لاغر شوید!

با این میوه 3 روزه 3 کیلو لاغر شوید!

رژیم غذایی موز، یک رژیم خوشمزه و سریع برای کاهش وزن، بدون نیاز به خوردن غذاهای خسته‌کننده و بی‌مزه است. موز می تواند به تولید سروتونین در بدن که به عنوان هورمون شادی شناخته می شود، کمک کند. بنابر این وقتی که رژیم موز می گیریم، احساس افسردگی نخواهیم کرد و این یک عامل مهم در هر رژیم غذایی موفق است. استفاده از این رژیم بسیار آسان است و به کمک آن می‌توانید تنها در سه تا چهار روز سه تا چهار کیلو لاغر شوید.

برنامه غذایی سه روزه لاغری با موز به مدت سه تا چهار روز ، هر روز ۳ تا ۵ موز را با ۳ تا ۴ فنجان شیر کم‌چرب مخلوط کنید. همچنین اگر ماست دوست دارید می‌توانید به جای شیر از آن استفاده کنید. می‌توانید آنها را جداگانه مصرف کرده یا با هم مخلوط کنید. برای درست کردن یک معجون خوشمزه فقط کافی‌ است یک عدد موز، یک فنجان شیر و چند تکه یخ را با هم مخلوط کنید. یا به جای استفاده از یخ، می‌توانید موز را از چند ساعت قبل در فریزر بگذارید.

رژیم لاغری سه روزه میوه

این رژیم ساده به شما کمک می‌کند که در عرض ۳ تا ۴ روز از شر حدود ۳ کیلو از وزن‌تان خلاص شوید.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

ما را دنبال کنید.

رژیم لاغری ۳ روزه بهترین فرصت برای آن دسته از افرادی است که زمان کافی برای کاهش وزن ندارند. بنابراین اگر به یک مهمانی و یا عروسی دعوت شده‌اید و قصد دارید لاغر شوید با جیمیتو همراه باشید.

 

رژیم لاغری نظامی برای یک فرد معمولی و سالم بی خطر است زیرا دوره زمانی آن کوتاه است. ولی اگر شما این رژیم را برای ماه‌ها دنبال کنید محدودیت شدید کالری شما را در معرض کمبود مواد غذایی مغذی قرار می دهد. همچنین توصیه می‌شود بعد از اتمام مدت رژیم ۳ روزه ، برای مدت چند روز از یک رژیم گیاه خواری پیروی کنید زیرا نتیجه بهتری در کاهش وزن شما خواهد داشت.

رژیم لاغری ۳ روزه به رژیم ارتشی نیز شهرت دارد. نکته ای که در مورد این رژیم لاغری باید مدنظر قرار داد این است که بعد از اتمام این ۳ روز باید بدن به مدت ۴ روز استراحت کند.

رژیم لاغری سه روزه میوه

حداکثر انرژی قابل جذب در روز اول ۱۴۰۰ کالری خواهد بود. در ادامه این بخش به ارایه برنامه غذایی در روز اول اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

حداکثر انرژی قابل جذب در روز دوم ۱۲۰۰ کالری خواهد بود. در ادامه این بخش به ارایه برنامه غذایی در روز دوم اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

حداکثر انرژی قابل جذب در روز سوم ۱۱۰۰ کالری خواهد بود. در ادامه این بخش به ارایه برنامه غذایی در روز سوم اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

این یک رژیم غذایی کم کالری است که ممکن است شما را دچار گرسنگی بکند البته آب هم از دست می‌دهید و باید آب بدن را با نوشیدن آب بدست آورید. در طول این سه روز شما مقداری وزن از دست خواهید داد البته این وزن از دست داده با اندک بی مبالاتی باز می‌گردد. البته این رژیم فقط به کسانی توصیه می‌شود که بیماری خاصی نداشته باشند. این رژیم لاغری ۳ روزه کوتاه قطعا معجزه نمی‌کند و یقینا به طور قطعی و دائمی مشکلات اضافه وزن شما را حل نخواهد کرد.

 

اگر به دنبال کاهش وزن سریع هستید، رژیم لاغری ۳ روزه برای شما کاربرد دارد اما نباید این رژیم را در طولانی مدت دنبال کرد، چرا که صدمات جبران ناپذیری را به بدن می‌زند.

 

رژیم لاغری ۳ روزه به علت کم کردن ۴٫۵ تا ۵ کیلوگرم وزن در یک هفته بسیار رایج است. از نظر تئوری این رژیم لاغری برای افراد چاق بیشترین بازدهی را دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که وزن از دست داده بیشتر آب است تا چربی!

 

 

بیشتر بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

به نظر میرسه رژیم لاغری ۳ روزه جواب خوبی برای من داده است

خوشحالیم که تجربیات خودتان را با سایر دوستان به اشتراک می گذارید

واقعا فکر نمی کنم بشه توی ۳ روز کار خاصی انجام داد اونم رژیم لاغری ! با دوستان نظر بدند ما هم بدونیم

من تونستم با این رژیم لاغری ۳ روزه ۲ کیلوگرم وزن کم کنم.
ممنونم

با ورزش یا بدون ورزش جواب داد میشه بیشتر توضیح بدین

محیا عزیزم
طبق آن چیزی که در متن مقال است این میزان لاغری بدون ورزش است

من که طرفدار رژیم غذایی نیستم من عاشق سخت ورزش کردنم .

پدرام جان
منم با شما موافق هستم.
هیچ چیزی جای سخت ورزش کردن و عرق ریختن را نمیگیرد

سلام من وزنم ۶۰ کیلوعه اگه این رژیمو بگیرم وزنم کم میشه یا نه؟

زهرا جان
بلی، اما باید توجه داشته باشی هر رژیم لاغری بدون ورزش و کاهش وزن در کوتاه مدت زود بر میگرده
و باید به فکر اصلاح برنامه غذایی خودت در بلند مدت هم باشی

باسلام
به جای استفاده از گریپ فروت در روز اول چه چیزی میتوان جایگزین کرد
میشه سریع جواب بدید ممنون

عزیزم از سایر مرکبات میتونی استفاده کنی

سلام ببخشید من نمیتونم شب گوشت بخورم میشه بجاش چیزه دیگه یی بخورم؟؟

حانیه عزیز
باید غذایی بخوری که به همان میزان پروتئین و مواد مورد نیاز گوشت را داشته باشد.

من رزمی کارم و۵روزه دیگه فایت دارم
باید۲کیلو کم کنم این رژیم میتونه کمکم کنه؟

سعیده جان
فقط باید توجه داشته باشی که وزنی که از دست میدی
بیشتر آب بدن شماست تا چربی

سلام من رزمی کارم بایدتا۵روز دیگه۲کیلو کم کنم این رژیم کمکم میکنه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

رژیم لاغری سه روزه میوه

وبسایت

رژیم لاغری برای لاغر شدن و کاهش وزن ممکن است با مشکلاتی نظیر تحمل کردن گرسنگی و نخوردن طیف گسترده ای از مواد غذایی باشد. این بار با رژیم غذایی جنرال موتورز به راحتی و بدون تحمل گرسنگی در یک هفته 8 کیلو وزن تان را کم کنید

آیا به دنبال سریع‌ترین راه برای کم کردن وزن هستید؟ آیا در آینده نزدیک میهمانی بزرگی در پیش دارید و دوست دارید در لباسی که به تازگی خریده‌اید متناسب به نظر برسید؟ آیا طی چند هفته آینده یک قرار خیلی مهم دارید؟ دلیل اینکه می‌خواهید وزنتان را پایین بیاورید، هر چه که باشد، این مقاله بهترین راهنمای شما با نکاتی عالی است که کمکتان می‌کند به راحتی در یک هفته وزنتان را پایین بیاورید.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری آسان، برای کاهش اشتها چه بخوریم؟

خیلی مهم است که درست‌ترین روش کاهش وزن را برای متناسب کردن خودتان پیدا کنید و هیچوقت به سراغ قرص‌ها و مکمل‌های لاغری که این روزها تبلیغات آن را همه جا می‌بینید، نروید. اگر بتوانید یک رژیم‌غذایی سالم و درست را با یک برنامه تمرینی ترکیب کنید، آنوقت این می‌تواند برگ عبورتان برای سریع‌ترین راه برای کاهش وزن به طور طبیعی باشد. اولین و مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که به هیچ عنوان نباید وعده‌های غذایی را حذف کنید یا وعده‌های نامنظم داشته باشید. اگر فکر می‌کنید که نخوردن یک یا دو وعده غذایی و خوردن یک وعده سنگین در روز کمکتان می‌کند، اشتباه می‌کنید. همچنین باید حتماً هدف واقع‌بینانه برای کاهش وزنتان داشته باشید و سعی کنید به آن هدف برسید. همیشه به خاطر داشته باشید که تا حد مشخصی می‌توانید با ورزش سخت و یک برنامه‌غذایی متعادل و سالم به بدنتان فشار بیاورید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن با 10 روش بدون رژیم و گرسنگی

رژیم لاغری سه روزه میوه

یکی از متداول‌ترین برنامه های غذایی افرادی که دوست دارند وزن کم کنند رژیم‌غذایی جنرال موتورز است که یکی از بهترین برنامه‌های غذایی است که می‌توانید از منابع مختلف پیدا کنید زیرا سریع‌ترین و طبیعی‌ترین راه برای کم کردن وزن را بدون مصرف مکمل‌های غذایی یا قرص‌های لاغری به شما پیشنهاد می‌دهد. جنرال موتورز یکی از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده ماشین است که یک برنامه‌غذایی به نام رژیم‌غذایی جنرال موتورز یا رژیم‌غذایی GM ارائه کرده است که کمپانی‌های بسیار و موسسات آموزشی بسیاری آن را دنبال می‌کنند زیرا این برنامه‌غذایی به ارتقاء سلامت کسانیکه در شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و صنایع دیگر فعالیت دارند کمک می‌کند. این برنامه‌غذایی برای همه گروه‌های سنی مناسب شناخته شده و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته‌اند با این رژیم در یک هفته تا ۸ کیلو از وزن خود را پایین بیاورند.خیلی‌ از شما شاید تا امروز به دنبال راه‌های مختلف بوده‌اید که بدون سختی کشیدن وزنتان را پایین بیاورید. شاید ورزش‌های مختلف از یوگا گرفته تا دویدن و بدنسازی را امتحان کرده باشیید اما نتوانسته‌اید از شر چربی‌های اضافه بدنتان خلاص شوید. اگر اضافه‌وزنتان یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های شماست، برنامه‌غذایی جنرال‌موتورز می‌تواند پاسخی برای این مشکل شما باشد.

اگر برای شروع کردن برنامه‌غذایی جنرال موتورز آماده‌اید، اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که ذهنتان را برای این برنامه آماده کنید. فقط زمانی می‌توانید در برنامه کاهش وزنتان موفق شوید و به سریعترین روش وزنتان را پایین بیاورید که ذهنی آرام و کنترل‌شده داشته باشید. این برنامه‌غذایی برای یک هفته است و در آن فقط می‌توانید از موادغذایی که تجویز شده استفاده کنید. گفته می‌شود که اگر این رژیم را دقیق اجرا کنید می‌توانید بین ۵ تا ۸ کیلو از وزنتان را پایین بیاورید.مهمترین چیزی که باید مدنظر قرار دهید این است که به هیچ عنوان نباید گرسنه بمانید. گرسنگی کشیدن دقیقاً نتیجه عکس می‌دهد و در آخر برنامه به جای اینکه وزنتان پایین آمده باشد، بالا هم خواهد رفت. این برنامه میزان و نوع دقیقی از مواد غذایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا مطمئن شوید که همیشه سیر هستید. خیلی از کسانیکه این رژیم را گرفته‌اند متعجب بوده‌اند که چطور برنامه‌ غذایی که از آنها گرسنگی کشیدن نمی‌خواهد اینقدر موثر وزنشان را پایین می‌آورد. اما جای نگرانی نیست، فقط کافی است که به دستورات این برنامه‌غذایی گوش کرده و به دقت آنها را اجرا کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری جنرال موتورز 2017، در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید!! !!

روز اول مهمترین روز این رژیم لاغری است چون تازه می‌خواهید در دنیایی قدم بگذارید که بفهمید چطور می‌توانید وزنتان را پایین بیاورید. این رژیم می‌گوید که روز اول برنامه شما باید مختص میوه‌ها باشد. می‌توانید تا هر اندازه‌ای که می‌توانید از هر میوه‌ای که دوست داشتید به جز موز بخورید. میوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند. همچنین باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید و واقعاً به هیج ماده‌غذایی دیگری دست هم نزنید، حتی سبزیجات خام یا پخته. اگر می‌خواهید این برنامه برایتان موثر باشد، فقط باید در طول روز اول از انواع میوه‌های مختلف تا جایی که دوست داشتید استفاده کنید. هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید و البته آب بنوشید.

روز دوم این امکان را به شما می‌دهد که در طول روز تا جایی که دوست دارید سبزیجات مصرف کنید، چه به صورت خام و چه پخته. البته دقت کنید که برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان نباید از روغن استفاده کنید. دقت کنید که سیب‌زمینی هم جز‌ء این سبزیجات به حساب می‌آید و بهتر است آن را به صورت آب‌پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید که کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود. بعضی از بهترین سبزیجاتی که می‌توانید برای روز دوم برنامه‌ غذایی‌تان استفاده کنید عبارتند از: لوبیا پخته، هویج خام یا پخته، بروکلی، خیار، کاهو، کلم پخته و خام و امثال آن. البته دستگاه گوارشتان در این روز کمی متفاوت‌تر از روزهای عادی عمل خواهد کرد و ممکن است دفعات بیشتری به دستشویی بروید. یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب روزانه‌تان را روز دوم هم حتماً مصرف کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : پرطرفدارترین رژیم لاغری برای کاهش وزن را بشناسید

روز سوم برنامه‌ غذایی جنرال موتورز به شما اجازه می‌دهد کل روز هم از سبزیجات و هم میوه‌ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که سیب‌زمینی را از سبزیجات و موز را از میوه‌ها مصرف نکنید. می‌توانید صبح رژیم میوه و عصر رژیم سبزیجات را داشته باشید و یا برعکس. ترکیب اینها با هم به خود شما بستگی دارد. مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

روز چهارم شاید برای خیلی‌ها جذاب باشد. در طول روز می‌توانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و تا ۳ لیوان شیر مصرف کنید. ممکن است نگران شوید که شاید این برنامه باعث گرسنگی‌تان شود اما برعکس آخر روز کاملاً احساس سیری خواهید داشت. باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که به هیچ عنوان در هیچ ساعتی احساس گرسنگی نکنید. مثلاً یک عدد موز و یک لیوان شیرتان را صبح، یک لیوان شیر و چند عدد موز را در ظهر، ۳ عدد موز را عصر و یک لیوان شیر و باقیمانده موزها را شب مصرف کنید. اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ عنوان در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری 3 روزه برای کاهش وزن!!!

روز پنجم روزی است که می‌توانید کمی برای خودتان میهمانی بگیرید. در این روز می‌توانید یک فنجان برنج برای ناهار و شش تا هفت گوجه فرنگی در طول روز بخورید. از آنجا که احتمال دارد در بدنتان میزان بالایی اسید اوره تولید شود، بهتر است مصرف آب را به ۱۲ تا ۱۵ لیوان برسانید.

در این روز هم این امکان را دارید که برای ناهار یک فنجان برنج مصرف کنید و باقیمانده روز را مثل روز سبزیجات بگذرانید. دقت کنید که در این روز هم بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. مطمئناً در این احساس سبکی بیشتری می‌کنید و جای شک نیست که دستگاه گوارشتان هم تقویت شده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بدترین های رژیم لاغری برای کاهش وزن!!

این آخرین روز برنامه‌غذایی جنرال موتورز است. در این روز اجازه دارید یک فنجان برنج و هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه‌تان را بخورید. این بهترین روز کل هفته‌تان خواهد بود.

مطمئناً متوجه کاهش وزن بسیار خوبی در بدنتان خواهید شد و کاری هم جز دنبال کردن یک برنامه میوه و سبزیجات و آب نکرده‌اید. این برنامه‌غذایی فواید دیگری هم برای شما خواهد داشت. خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف‌تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان هم بسیار بهتر از قبل عمل می‌کند. بهترین چیزی که نصیبتان می‌شود این است که بین ۵-۴ کیلو یا حتی بیشتر وزن کم کرده‌اید. برای همه آنهایی که برای کم کردن اضافه‌وزنشان به خودشان گرسنگی می‌دهند این سالم‌ترین و سریع‌ترین راه برای پایین آوردن وزن است.

توجه: پیش از هر رژیم غذایی برای کاهش وزن، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری ای که ملیکا شریفی نیا 20 کیلو وزن اش را کم کرد!!

بیشتر بدانید : 5 رژیم لاغری معروف ستارگان هالیوودی

بیشتر بدانید : لاغری با نخوردن برنج کته، دروغ یا واقعیت؟

بیشتر بدانید : برای لاغر شدن قبل از خواب چی بخوریم؟

بیشتر بدانید : یک رژیم 3 روزه با 4.5 کیلوگرم کاهش وزن!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با رژیم غذایی نظامی!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری چرخشی، یک رژیم موفق برای لاغر شدن

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم با 4 مدل سوپ!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : mardoman.net

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

اولین فرزند مگان مارکل و پرنس هری در 1 می متولد شد. این خبر را دیروز کاخ سلطنتی اعلام کرد

بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. چند ماسک روشن کننده مخصوص این نوع پوستها وجود دارد که ساده و راحت در منزل تهیه می شود و بسیار در شفاف کردن پوست موثر است

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چاقی و اضافه وزن، امروز تبدیل به مشکل بیش از نیمی از زنان و مردان کشورمان شده است. یافتن رژیم لاغری مناسبی که بتواند علاوه بر کاهش وزن بصورت اصولی، تناسب اندام را نیز به ما هدیه کند کاری بسیار مشکل است. بسیاری ادعا می‌کنند در مدت زمانی بسیار کوتاه وزن زیادی کم کرده اند. واقعیت اینست که کم کردن وزن زیاد در زمان بسیار کوتاه کاری غیر اصولی بوده و به سلامت شما آسیب خواهد زد

مدرسه بدن به شما رژیم های موفقی را معرفی میکند که بسیاری توانسته اند در مدت زمانی مناسب مقدار قابل توجهی از وزن خود را کم کرده و به زندگی امیدوار شوند.

متاسفانه کم تحرکی و داشتن برنامه غذایی نامناسب در بین جوانان و خصوصا بانوان بسیار شایع شده است. اما می توان با یک رژیم غذایی مناسب و در عین تحرک کافی، علاوه بر سوزاندن چربی های اضافی بدن و افزایش متابولیسم، سلامتی را به اندام های حیاتی بدن خود هدیه دهید.

رژیم لاغری کانادائی با هدف از دست دادن چربی و تناسب اندام در مدت 15 روز بدون احساس گرسنگی شدید میتواند تا 5 کیلوگرم وزن شما را کاهش دهد. در این رژیم شما باید میوه بدون پوست و میوه فصلی را مصرف نمایید. (سیب، پرتقال، هندوانه، خربزه، هلو، گلابی، هندوانه، گیلاس، آلو و زردآلو) دریافت نمونه رژیم کانادائی

 

رژیم لاغری سه روزه میوه

مهم‌ترین نکته رژیم لاغری یک هفته ای جنرال موتورز اینست که علاوه بر کاهش وزن سریع ، نیازی به تحمل گرسنگی برای مدت طولانی ندارید، چرا که ممکن است گرسنگی سبب شود بجای کاهش، دچار افزایش وزن شوید. در این رژیم شما همیشه می‌توانید به مواد غذایی مناسب و متناسب با رژیم خود دسترسی داشته باشید. لذا همیشه احساس پر بودن و سیری خواهید کرد.شاید کنجکاو شده باشید با وجود مصرف وعده های غذای زیاد چطور این رژیم لاغری به شما کمک می‌کند تا 8 کیلوگرم وزن کم کنید ؟ برای پاسخ به این سوال و دریافت نمونه رژیم جنرال موتورز کلیک کنید.

رژیم لاغری نظامی که به رژیم لاغری 3 روزه نیز شناخته میشود ، یک رژیم غذایی کاهش وزن است که با بکارگیری آن به راحتی میتوانید تا 5 کیلو در یک هفته وزن خود را کاهش دهید.

برنامه رژیم لاغری نظامی شامل یک برنامه غذای 3 روزه است به این معنی که شما روز چهارم رژیم را رها میکنید و در هفته بعد دوباره 3 روز رژیم را میگیرید و این چرخه را تا زمانیکه به وزن مورد نظرتان برسید ادامه می‌دهید.برای دریافت نمونه رژیم لاغری نظامی کلیک کنید

رژیم غذایی کم کربوهیدرات (لوکارب،کتوژنیک) یک رژیم لاغری براساس غذاهای واقعی و کربوهیدرات بسیار پایین است که مناسب برای افرادی است که میخواهند با عزم راسخ لاغر شوند و چربی های اضافیه چند ساله را از بدنشان خارج کنند این رژیم همچنین مناسب افراد دیابتی است و علاوه بر کاهش وزن زمینه ساز سلامتی و بهبود بیماری های مزمن در بدن میشود.میخواهم در مورد این رژیم بیشتر بدانم

این رژیم بسیار منعطف است و بسته به نوع وزن و هدف شما مقدار مصرف کربوهیدرات مشخص میشود .

این رژیم لاغری از مقدار زیادی سبزیجات برگ پهن ،گوشت ،ماهی ،تخم مرغ و میوه تشکیل شده است فقط باید میزان مصرف نشاسته ،مواد غذایی فن آوری شده و قند و شکر را به حداقل رساند.

Subscribe our newsletter to stay updated.

Powered by

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

رژیم لاغری سه روزه میوه
رژیم لاغری سه روزه میوه
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *