رژیم غذایی لاغری اینترنتی

رژیم غذایی لاغری اینترنتی
رژیم غذایی لاغری اینترنتی

‘ + recdata.d[j].sobhane + ‘

‘ + recdata.d[j].mianvade + ‘

‘ + recdata.d[j].nahar + ‘

‘ + recdata.d[j].asrane + ‘

‘ + recdata.d[j].sham + ‘

رژیم غذایی لاغری اینترنتی

‘ + recdata.d[j].ghablekhab + ‘

برای اطلاع از نوع استخوانبندی خود مانند شکل دور موچ خود را حساب و وارد نمایید


وزن ایده آل شما 75 می باشد.

چاق اضافه وزن محدوده طبیعی کمبود وزن لاغر


و نوع استخوان بندی شما به شمار می آید.

نام کاربری خود را وارد نمایید

ENTER YOUR PASSWORD

 

تمامی فیلدها را به دقت وارد نمایید. فیلدهای قرمز صحیح وارد نشده اند.

رژیم غذایی لاغری اینترنتی

قبل از استفاده از برنامه راهنمای برنامه را مطالعه نمایید.

قبل از استفاده از برنامه رژیم لاغری، راهنمای زير را به دقت مطالعه نماييد و سپس فرم درخواست برنامه رژیم لاغری آنلاین را در بالا پر نمایید بعد از پر کردن فرم بالا و پرداخت هزینه پشتیبانی به صورت آنلاین بلافاصله (در صورت صحیح وارد کردن اطلاعات) رژیم غذایی به ایمیل شما ارسال می شود. توجه داشته باشید که نوشتن ایمیل یا شماره همراه در فرم درخواست رژیم لاغری الزامی است در صورتی که حداقل یکی از آنها را در فرم وارد نکنید رژیم برای شما ارسال نخواهد شد.

توجه:ما معتقدیم کلید کاهش وزن پایدار در زندگی، تعهد شخصی قوی به زندگی سالم و پایه ای از انتخاب های غذایی مغذی است. بنابراین اگر زمان و انرژی برای یادگیری در مورد خوردن غذای دقیق تر داشته باشید و اگر انگیزه ای برای ایجاد و حفظ الگوی حرکت روزانه داشته باشید ممکن است این یک برنامه هوشمند برای شما باشد.هیچ رژیم لاغری یا برنامه کاهش وزن برای همه کار نمی کند. بنابراین قبل از اینکه شما تصمیم به سرمایه گذاری در یک برنامه تجاری کنید هوشمندانه ارزیابی کنید. سؤالات کلیدی در مورد شیوه زندگی، بودجه و سابقۀ رژیم لاغری گذشته خود را برای اطمینان از انتخاب برنامه ای که احتمالا برای شما مناسب است انتخاب کنید.به خاطر داشته باشید که برنامه رژیم لاغری شما ممکن است محبوب ترین برنامه یا برنامه ای که برای دوستان و اعضای خانواده شما کار کرده باشد نباشد. اما اگر یک برنامه غذا خوردن و شیوه زندگی است که با روش روزمره شما کار می کند بیشتر احتمال دارد که شما بتوانید مدت طولانی رعایت کنید تا نتایج را در مقیاس ببینید و سپس برنامه نگهداری را برای نگه داشتن وزن به خوبی رعایت کنید.

نسخه برنامه رژيم لاغری آنلاين 2.3

کتابچه رژیم لاغری 

مطالعه این کتابچه باعث افزایش اطلاعات شما برای تهیه یک برنامه غذایی می شود در صورت تمایل به افزایش اطلاعات، مطالعه آن توصیه می شود بیش از یک میلیارد نفر در جهان (20 سال یا بالاتر) دارای اضافه وزن هستند و به طور متوسط یک فرد در ایالات متحده آمریکا 3،766 کالری را در روز مصرف می کند.چاقی هر روز در حال رشد است و هزاران نفر از مردم در طول روز با یک سوال اصلی که چطور لاغر شوم؟ از وب سایت ما دیدن می کنند. آیا می توانم چربی شکم را از دست بدهم؟ با توجه به این، ما یک رژیم غذایی ساده برای این مشکل ایجاد کرده ایم راه حل متعادل برای مسائل چربی شکم را نیز برای شما ارایه می دهیم.علاوه بر کالری رژیم غذایی، ما راهنمایی های عملی و اطلاعات کاهش وزن را نیز آورده ایم که می تواند به شما کمک کند.شما برای کاهش وزن خود تلاش می کنید و ما تجربه و تخصص خود را به این منظور برای شما جمع آوری کرده ایم. سایت رژیم سلامتی با گردآوری این مطلب تلاش دارد تا اطلاعات تغذیه مردم کشورمان را بالا برده و بتواند در پیشرفت سلامتی جامعه نقش موثری داشته باشد. در صورتی که قصد لاغر شدن داشته باشید این کتابچه رژیم لاغری می تواند کمک موثری برای شما باشد.آیا برای چربی شکم نیاز به یک رژیم غذایی خاص دارم؟از رژیم چه انتظاری دارید؟ خطرات رژیم لاغری چیست؟راهنمای کاربر رژیم لاغریاصول رژیم لاغریلیست غذاها برای رژیم لاغری

شما فکر می کنید که چربی، چربی است و جایی که هست مهم نیست.چربی مقداری از انرژی اضافی است که بدن در بافت ها و اندام ها برای استفاده بعدی ذخیره می کند. چربی نه تنها برای انرژی استفاده می شود.بلکه همچنین برای بعضی از فرآیندها و برای عایق کردن بلوک ساختمانی در سلول ها، هورمون ها و غیره استفاده می شود.بنابراین چربی یک جزء حیاتی برای زندگی است.چربی را می توان به چربی سفید و چربی قهوه تقسیم کرد. چربی قهوه ای به طور کلی در بسیاری موارد یافت می شود و مقدار کمی در بدن انسان وجود دارد (برخی از تفاوت ها از فرد به فرد وجود دارد)و برای فعالیت های متابولیک موثر است. چربی سفید به طور کلی چربی است که ما عمدتاً می شناسیم و می توان آن را به زیر جلدی و احشایی تقسیم کرد.چربی زیر جلدی چربی ذخیره شده در سطح، به طور مستقیم زیر پوست است.در مقایسه چربی احشایی خطرناک است نوعی که در حفره شکم و در داخل ارگان ها ذخیره می شود.چربی احشایی که به صورت متابولیک فعال در نظر گرفته شده است و یک عضو غدد درون ریز است بدان معنی است که هورمون هایی که در متابولیسم انرژی و تنظیم اشتها دخیل هستند تولید می کند.نوع چربی احشایی، چربی شکم با تعدادی از بیماری ها مرتبط است. بعضی مثالها عبارتند از:افزایش خطر ابتلا به سندرم متابولیک و مقاومت به انسولین و دیابت نوع 2 شامل افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، بیماری های کبدی، التهاب، کلسترول، دیس ليپیدمی و غیرهبه طور کلی با عوارض متابولیک چاقی همراه است.لازم به ذکر است که شما نیازی به چاق بودن برای داشتن یک خطر بالا برای توسعه هر یک از موارد بیماری های بالا را ندارید. و ممکن است چاقی شما پنهان باشد.

در مواردی که چربی شکم به علت شرایط خاص سلامتی باشد ممکن است لازم باشد رژیم غذایی خاصی را دنبال کنیدو مشکل را حل کنید. من همیشه توصیه می کنم برای پیشگیری از تغییرات با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.از متخصصان واجد شرایط مناسب برای ارائه توصیه های رژیمی و درمان بیشتر استفاده کنید.به طور کلی، پس از هر رژیم لاغری کاهش وزن که باعث کاهش وزن می شود باید چربی شکم را از دست بدهید.هنوز هم یک پزشک حرفه ای برای اطمینان از رژیم لاغری مناسب لازم است. به دنبال یک رژیم متعادل که متناسب با سبک و ترجیحات شما است همیشه بهترین راه گرفتن رژیم است.برای بهترین نتایج در مورد چربی شکم و سلامت، سعی کنید هر رژیم لاغری را با ورزش همراه کنید.

این رژیم لاغری قصد دارد یک راه حل رژیمی انعطاف پذیر ارائه دهد. این طراحی شده است تا افراد بتوانند رژیمی را انتخاب کنید.آنچه برای هر وعده غذایی از لیست غذا داده می شود. با اطلاعات تغذیه ای که ارائه می شود آن را آسان می کند.در محدوده ی کالری قرار می گیرید و به هر فرد اجازه می دهد کاهش وزن پیدا کند.علاوه بر این، رژیم انعطاف پذیر بر اساس الگوی غذایی رژیم مدیترانه ای با متوسط مغذی های (کربوهیدرات، پروتئین و چربی) است.این سبک رژیم لاغری با کاهش وزن و نتایج مثبت سلامت ارتباط دارد. یکی ازعناصر اصلی الگوی غذای مدیترانه، مصرف زیاد غذاهای حاصل از گیاهان استمانند میوه و سبزیجات. غذاهای گیاهی داراي فیبر، ویتامین های مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و پلی فنل ها هستند.که می تواند منجر به تعدادی از مزایای سلامت شود. مطالعات نشان می دهد که چنین عناصری نقش محافظتی در برابر سرطان و CHD (بیماری های قلبی عروقی) دارند.بسیاری از ویژگی های غذاهای مشتق شده از گیاهان مصرف شده، در الگوی رژیم غذایی مدیترانه مانند آجیل، میوه ها، سبزیجات، سیر، گیاهان دارای مقدار زیادی ترکیبات زیستی فعال هستند. این می تواند به طور جمعی مزایای سلامتی قابل توجهی را ارائه دهد. به عنوان مثال، آجیل، غنی از فنل، فلاونوئیدها و فیتوسترول هستند.میوه ها و سبزیجات حاوی فلاونوئیدها، کاروتنوئید، اسید فولیک و فیبر هستند که در کاهش خطر بیماری قلبی عروقی بسیار مهم هستند.

اگر شما می خواهید به نتایج کاهش وزن قابل اندازه گیری دسترسی پیدا نمایید شما باید به دنبال رژیم لاغری مناسب باشید. ‍‍‍حداقل 2 هفته.در هفته اول رژیم لاغری، (با هر رژیم غذایی)، کاهش وزن معمولاً ترکیبی از آب، گلیکوژن (شکر ذخیره شده در داخل ماهیچه و کبد) و مقداری از پروتئین و مقداری از چربی است. با این حال، مقدار چربی از دست داده به طور قابل توجه قابل اندازه گیری نیست. علاوه بر این، به طور متوسط بدن برای سازگار شدن با تغییرات متابولیک به طور کامل نیاز به 2 هفته زمان دارد.و هر گونه مزایایی احتمالاً قبل از آن دوره قابل مشاهده نیست.رژیم غذایی مناسب باعث انعطاف پذیری در مقدار کالری در هر روز می شود که هر فرد می تواند مصرف کند.مقدار وزنی که هر شخص از دست خواهد داد بستگی به میزان کالری مصرفی آنها دارد.در بخش «راهنمایی» ما نکاتی را درباره چگونگی محاسبه میزان کالری به شما ارائه می دهیم.که تقریبا همراه با محدوده توصیه شده است.به غیر از مقدار کالری مصرفی فرد، تعدادی از عوامل دیگر نیز وجود دارد که می توانند بر روی رژیم تاثیر بگذارند که عبارتند از: تفاوت های فردی، وضعیت سلامتی، سطح فعالیت های جسمانی و غیره.در نهایت، چربی شکم با افزایش خطر متابولیک، ابتلا به مقاومت به انسولین همراه است.همانطور که قبلاً ذکر شد رژیم لاغری بر اساس یک طراحی سبک مدیترانه ای از رژیم لاغری است که باعث مصرف متوسط پروتئین، کربوهیدرات و چربی می شود. این سبک غذا خوردن با نتایج مثبت مقاومت به انسولین (بهبود حساسیت به انسولین) و کاهش آن مرتبط است.

همانطور که متوجه می شوید در رژیم غذای سالم، کربوهیدرات ها از لحاظ بار گلیسمی (GL) اندازه گیری می شوند.به جای مقدار کربوهیدرات در گرم. بار Glycemic گلیسمی با پاسخ انسولین در خون متصل است.غذاهایی که GL پایین دارند با پاسخ انسولین پایین به این غذاها ارتباط دارد.

بار (Glycemic (GL ترکیبی از شاخص گلیسمی یک غذا با مقدار کلی کربوهیدرات (در گرم) است. به عبارت ساده، شاخص گلیسمی برای رتبه بندی غذاها به ترتیب به میزان هضم، جذب و ظاهر شدن آنها در جریان خون می باشد (پاسخ گلیسمی).”کربوهیدراتهای ساده” که به نظر می رسد دارای GI بالا هستند تمایل به شکستن و جذب سریع دارند و میزان گلوکز خون را به سرعت افزایش می دهند. هنگامی که قند خون در خون افزایش می یابد بدن یک هورمون به نام انسولین ترشح می کند که یکی از نقش های آن برای ذخیره سازی قند در بافت ها است.پاسخ گلیسمیک بدن برای غذا، بستگی به نوع کربوهیدرات و مقدار محتوای مواد غذایی دارد.به همین دلیل بار Glycemic GL نیز مورد استفاده قرار می گیرد.بار گلیسمیک و شاخص گلیسمی با محدودیت های آنها همراه است. یکی از محدودیت های GL تفاوت های فردی در متابولیسم مواد غذایی و مواد مغذی است.GL فقط در هنگام رتبه بندی کیفیت غذا استفاده نمی شود بلکه همانند سایر موارد مورد استفاده است.ترکیب با عناصر دیگر.اهمیت حفظ قند خون و سطوح انسولین پایدار و یا نسبتاً ثابت است نه تنها برای اهداف از دست دادن وزن، بلکه همچنین به دلایل سلامت است. به طور کلی، می تواند منجر به نوسانات سریع قند در خون شود.احساس گرسنگی بین وعده های غذایی، می تواند بر خلق و خو اثر و همچنین استفاده از چربی برای سوخت را مهار کند.نمودار زیر چرخه مصرف غذا، گلوکز و انسولین را در بدن توضیح می دهدنوسانات سریع در گلوکز و انسولین وجود دارد.پیشنهاد شده است که به مقاومت با انسولین ارتباط داشته باشد یک پیشرونده برای ایجاد شرایطی مانند دیابت، سندرم متابولیک و حتی احتمالاً بیماری قلبی است.رژیم های کم GL / GI به عنوان یک راه برای تأثیر مثبت بر پارامترهای مورد استفاده به عنوان مارکرها تعدادی از شرایط سلامتی (یعنی چاقی و بیماری قلبی عروقی) پیشنهاد شده است.

محتویات کتابچه فقط پیشنهادات است و مانند هر رژیم توصیه می شود که با پزشک مشورت کنید.اگر شما هر گونه بیماری یا شرایط متابولیک دارید باردار یا تغذیه یا مادر شیرده هستید لذا این رژیم لاغری برای شما مناسب نیست بنابراین بسیار مهم است که شما با متخصصان پزشکی مناسب مشورت کنید و از توصیه های آنها پیروی کنید. علاوه بر این، با توجه به مقدار زیادی از مصرف پروتئین در رژیم لاغری، ممکن است برای کسانی که مبتلا به بیماری کلیوی هستند مناسب نباشد.در نهایت، از طریق این رژیم لاغری توصیه می شود تا مقدار زیادی آب مصرف کنید و بدن خود را به خوبی آب بندی کنید.

در این بخش ما شامل همه چیزهایی هستیم که باید بدانید تا بتوانید از رژیم لاغری استفاده کنید. ما با در نظر گرفتن اصول اصلی که رژیم لاغری را بر مبنی کالری آغاز می کنیم. پس از آن گام به گام پیش می رویم.این راهنمایی توضیح می دهد که چگونه می توانید از این رژیم غذایی پیروی کنید آنچه شما مجاز به انجام آن هستید و آنچه که باید اجتناب کنید.

1. اصل اصلی این رژیم لاغری انعطاف پذیری در هر دو انتخاب غذا و کالری در روز است.2. بعضی از اصول، الگوی غذای مدیترانه ای را دنبال می کند. این به معنای مصرف مقدار زیادی از سبزیجات و سالاد، مقادیر متوسط میوه ها، زیتون و روغن زیتون به جای روغن های گیاهی و مارگارین است.3. این رژیم اجازه می دهد مصرف متوسط کربوهیدرات، پروتئین و چربی داشته باشید. هر منبع پروتئینی شامل (ماهی، گوشت قرمز، پنیر، تخم مرغ) است، هرچند توصیه می شود از مقدار کم چربی یا بدون چربی استفاده شود. این شامل چربی هایی مانند امگا 9 و چربی ها از ماهی های چرب است. علاوه بر این، کربوهیدرات با GL پایین توصیه می شود.۴. صبحانه، ناهار و شام بر پایه پروتئین و در صورت تمایل با مقدار کمی کربوهیدرات هستند.

این رژیم لاغری طراحی شده است بنابراین رژیم های لاغری انعطاف پذیری برای انتخاب و آنچه که می خواهید بخورید را فراهم می کند رژیم غذایی شامل 2 غذای اصلی طبق “جداول غذا” هستند. دو جدول اصلی شامل 1 جدول برای صبحانه و 1 جدول برای ناهار و شام است. علاوه بر این 2 جدول اصلی جداول اضافی برای گزینه های صبحانه، ناهار یا شام و جدول با تنقلات اضافه شده است. در اینجا چند مرحله برای کمک به رژیم لاغری شما وجود دارد:از ۲ جدول اصلی به عنوان ستون اصلی برای 3 وعده غذایی اصلی صبحانه، ناهار و شام استفاده شود.مثال:

153

کیلو کالری

شام

سپس از جداول “اضافی” استفاده کنید و هر چیز دیگری که می خواهید با غذای اصلی بخورید را انتخاب کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید 2 کراکر چاودار و یا یک قهوه را به صبحانه خود اضافه کنید یا ممکن است بخواهید سالاد را به ناهار و برنج را به شام خود اضافه کنید. فقط بر روی وعده های غذایی بسته به طعم و ترجیحات خود اضافه کنید.✓ در همین حالت از لیست میان وعده استفاده کنید و میان وعده را به آن اضافه کنید.مثال:

✓ جدول فوق تنها نمونه ای از چگونگی ترکیب غذاها از طریق رژیم لاغری است.

در این رژیم شما می توانید:

روش محاسبه طیف وسیعی از کالری که باید برای کاهش وزن بدست آورید.

در رژیم لاغری از غذاهای زیر اجتناب کنید:

لیست غذا برای صبحانه

 GI

۱- ۱۰۰

½ آووکادو (تقریبا 100 گرم)، + 2

توت فرنگی (متوسط تقریبا 12 گرم) +

1 قاشق غذاخوری از آجیل مخلوط (هر کدام از انتخاب ها حدود 12 گرم)

12

(10+2)

206

(154+52)

منبع خوبی از پروتئین، آهن و ویتامین D است

رژیم غذایی لاغری اینترنتی

3 برش یا نیم فیله ماهی سالمون دودی

(حدود 124 گرم)

0

32

۵

۱۸۵

منبع خوب اسید چرب امگا 3 ضروری است.

2 تخم مرغ املت با 15 گرم شکر

و یک قاشق غذا خوری 18 گرم از پنیر ریکوتا (حدود 100 گرم کل)

۲

۱۰

۹

۱۴۰

ارزش های تغذیه می توانند

بسته به مارک و  یا نوع پنیر متفاوت است.

1 قوطی تن ماهی (165 گرم، ترجیحا در محلول نمک یا آب) + 1 قاشق چایخوری روغن زیتون + 1 قاشق

پودر لیمو (اختیاری)

0

42

ممکن است ضد التهابی داشته باشد

برای خواص می توانید ½ پیاز و جعفری خرد شده را به سلیقه اضافه کنید

 

یکی از گزینه های اضافی صبحانه را انتخاب کنید تا با گزینه های غذایی لیست صبحانه اصلی ترکیب کنید

اطلاعات تغذیه ای

 

GI

 ۱- ۱۰۰

پروتپین گرم

چربی گرم

 کالری kg

کراکر چاودار یا نان ترد (تا 4 مجاز)

(مقادیر برای 1 10 گرم ویفر نمایش داده می شود و می تواند کمی برای هر یک متفاوت باشد

برای هر برند تجاری)

هر کدام ۴

۱

۰

۳۲

 

نان برنج (تا 4 مجاز)

(غلیظ نشده، ترجیحا برنج قهوه ای یا چاودار است. ارزش برای 9 گرم

کراکر نان برنج و می تواند کمی برای هر نام تجاری متفاوت باشد)

 

 

۵

۱

۰

۳۵

 

1 فنجان قهوه (حدود 1 قاشق چایخوری 227 میلی لیتر )

 

۰

۰

 

۵

 

(شیر اجازه داده شده، مقادیر برای قهوه سیاه فوری با

30 گرم شیر خامه ای)

۱

با شیر

۱

با شیر

۰

با شیر

۱۶

با شیر

 

1 فنجان چای بدون قند (1 قاشق چایخوری حدود 227 میلی لیتر)

۰

۰

 

۲

 

(شیر اجازه داده شده، مقادیر برای چای سیاه دم کرده و ۳۰ گرم شیر خامه گرفته)

۱

با شیر

۱

با شیر

۰

با شیر

۱۳

با شیر

 

1 چای سبز یا چای گیاهی

(بدون شکر، حدود 227ml)

 

 

 

 

 

 

یکی از موارد زیر را برای میان وعده صبحانه یا بعدازظهر، انتخاب کنید

اطلاعات تغذیه ای

GI

۱- ۱۰۰

پروتپین گرم

چربی گرم

کالری kg

 

آجیل خشک شده 28 گرم. تقریبا (یک مشت)

بو داده یا نپخته بدون نمک، از آنها که در در روغن های گیاهی پخته شده اجتناب کنید)

۰

۵

۱۴

۱۶۶

 

1 میوه (مثال: سیب، گلابی، موز)

اطلاعات تغذیه برای هر میوه ممکن است متفاوت باشد. سیب متوسط می تواند حدوداً 77 kcal باشد گلابی 86 kcal در حالی که موز می تواند 105 kcal باشد.

 

زیتون و پنیر

ارزش ها برای زیتون 12 گرم (حدود 8 زیتون های متوسط) و پنیر فتا 17 گرم (1 مکعب)

۱

۳

۵

۵۹

 

شما همچنین می توانید از لیست اضافی صبحانه برای تنقلات را انتخاب کنید

لیست غذا برای ناهار و شام

از لیست زیر ناهار یا شام را انتخاب کنید. تنظیم کنید

اگر بخواهید ناهار یا شام را انتخاب کنید، قسمتهای مربوطه را انتخاب کنید

اطلاعات تغذیه ای

GI

۱- ۱۰۰

پروتپین گرم

چربی گرم

کالری kg

 

2 کباب برگر گوشت بدون چربی (حدود 3

اونس یا 85 گرم ) هر مقدار 80٪ گوشت 20٪ چربی نمایش داده می شود)

۰

۴۲

۳۰

۴۲۵

مقادیر ممکن است بسته به درصد چربی و برش گوشت مورد استفاده متفاوت باشد.

لوبیا مخلوط

(حدود 150 گرم)

۱۱

۹

۱

۱۵۳

 

استیک گوشت گاو کبابی

(تقریبا 168 گرم گوشت راسته بدون چربی)

۰

۴۹

۸

۲۸۲

مقادیر تغذیه ای می تواند با توجه به برش استیک متفاوت باشد

1 فیله سینه مرغ پخته شده یا کباب شده

(حدود 140 گرم بدون پوست)

۰

۴۳

۵

۲۳۱

می توانید از یک سینه بزرگ یا یک سینه از یک مرغ کامل کبابی داشته باشید

سوپ سبزیجات

( 536 گرم)

۱۹

۸

۸

۲۷۵

ارزش ها می توانند بسته به نوع مارک و یا خانگی متفاوت باشد

میگو در لیمو سیر و گیاهان

۱

۴۲

۱۶

۳۲۳

(کبابی یا سرخ شده در 1 قاشق چایخوری روغن زیتون، مقدار برای 200 گرم نمایش داده می شود)

املت ترکیبی گیاهی (3 تخم مرغ)

مقادیر تخمین زده برای مخلوط ½ کدو سبز کوچک، ½ فلفل قرمز، ¼ پیاز و 2 تکه قارچ

۲

۲۰

۲۵

۳۱۹

 

 

برای ناهار یا شام هر یک از موارد زیر را انتخاب کنید

 

اطلاعات تغذیه ای

 

گلایسمیک ایندکس

۱- ۱۰۰

پروتپین گرم

چربی گرم

 کالری kg

2 قاشق سوپخوری فلفل و / یا گوجه فرنگی با گوشت قیمه بدون چربی و برنج قهوه ای.

(بیش از 1 قاشق غذاخوری برنج در هر

سبزیجات پر شده نباشد)

۴

۱۰

۱۷

۲۲

همچنین می توانید کدوسبز و بادمجان ها را استفاده کنید در کنار     سبزیجات گوشت قیمه بدون چربی و برنج مخلوط شود

ماهی قزل آلا با سیر (1 گل میخک) آب لیمو و آجیل کاج

(سرخ شده در 1 قاشق چای خوری روغن زیتون، مقدار

62 گرم)

۱

۱۷

۱۲

۱۸۷

اضافه کردن سیر و لیمو و گیاهان بر اساس ترجیح شخصی ماهی قزل آلا دارای ویتامین D و روغن های امگا 3 است

1 فیله کاد (پخته یا سررخ شده در

1 قاشق چای خوری روغن زیتون) با سس جعفری (2 قاشق جدول).

ارزش ها برای 180 گرم فیله نمایش داده می شود

 

۵

۴۳

۲۱

۳۹۰

 

2 گوشت کبابی در

در لیمو و 1 قاشق سوپخوری

سس خردل

ارزش ها برای 150 گرم گوشت گاو نمایش داده می شود

 

۱

۳۳

۵

۱۷۹

 

1 سینه بوقلمون (210 گرم) کبابی در

1 قاشق غذاخوری ماست یوگارت و

سیر (1 میخک) ماریناد

۱

۶۳

 

۴۷۲

سیر را به ترجیح خودتان اضافه کنید

ناهار و شام اضافی

یکی از موارد زیر را انتخاب و با گزینه های اصلی ناهار و شام لیست ترکیب کنید.

اطلاعات تغذیه ای

 

گلایسمیک ایندکس

۱- ۱۰۰

پروتپین گرم

چربی گرم

 کالری kg

1 فنجان کوچک برنج قهوه ای

* تنها 1 بار در روز انتخاب کنید ارزش ها برای 100 گرم نمایش داده می شود

۱۱

۳

۱

۱۱۱

 

سالاد مخلوط سبز

سالاد حاوی کاهو، خیار،

فلفل، و پیاز باست و ارزش ها برای 70g نمایش داده می شود.

* تا آنجا که دوست دارید انتخاب کنید

۱

۱

۰

۱۳

 

سبزیجات سبز مختلط

ارزش ها برای بروکلی، هویج و نخود (130 گرم) نمایش داده می شود.

* همانطور که دوست دارید انتخاب کنید.

۴

۳

۰

۵۹

 

پنیرکوتاژ یا ریکوتا

 

۱

۳

۱

۲۴

 

مقادیر برای مصرف 28 گرم کوتاژ (2٪) کم چربی نمایش داده می شود ۲۸ گرم پنیر ریکوتا کم چربی انتخاب نمایید.

۱

۳

۲

۳۹

 

کراکر چاودار یا نان ترد (تا 2 بار برای هر وعده) (ارزش برای یک ویفر 10 گرم نمایش داده می شود)

* با برنج ترکیب نکنید.

۴

۱

۰

۳۲

 

نان برنج (تا 2 بار در هر وعده)

(نمک نزده، برنج قهوه ای یا چاودار. حجمی که نمایش داده می شود برای ۹ گرم کراکر نان برنج و می تواند کمی برای هر نام تجاری متفاوت باشد)

* با برنج ترکیب نشود.

۵

۱

۰

۳۵

 

سس ها و دسر ها

روغن زیتون و سرکه بالزامیک

1 قاشق سوپخوری روغن زیتون و 1 قاشق سوپخوری سرکه بالزامیک (ترکیب سرکه Balsamic به سلیقه شما)

* می توانید گیاهان مانند نعناع، جعفری و غیره را اضافه کنید

ارجح.

۰

۰

۵

۴۴

خوب این سوال 1 میلیون دلاری است. چنین چیزی به عنوان پاسخ “یکی برای همه آنها” وجود ندارد. مصرف روزانه کالری مصرفی 1500 تا 2000 کیلوکالری برای زنان و 2000 تا 2500 کیلوکالری برای مردان است. برای اکثریت میانگین تفاوت زیادی در میزان متابولیسم وجود ندارد. با این حال، عواملی وجود دارد که می تواند در میزان متابولیسم تفاوت ایجاد کند. برخی از این موارد در زیر خلاصه شده است:1. شرایط سلامت / وضعیت سلامت / بیماریتعدادی از شرایط مختلف وجود دارد و این می تواند به نحوی آنها را تحت تاثیر قرار دهد متابولیسم و میزان متابولیسم. به عنوان مثال، در طی بیماری، میزان متابولیسم ما افزایش می یابد زیرا بدن برای مبارزه با بیماری از انرژی استفاده می کند. علاوه بر این، اختلال عملکرد تیروئید می تواند منجر به افزایش یا کاهش میزان متابولیسم شود.2. ساختمان بدن و سایز بدن می تواند میزان استفاده از کالری را تغییر دهد. به طور کلی افراد بزرگتر و افراد چاق دارای میزان متابولیسمی بالاتری هستند.3. توده عضلانی یا چربی بدندر کلمات بسیار ساده بیشتر عضله ما بالاتر از نرخ متابولیسم کار می کنند و بالعکس.4. مصرف بسیار کم کالریاین می تواند شامل رژیم های کم کالری، روزه داری برای اهداف مذهبی یا غیره و در اختلالاتی نظیر انقباض عضلانی و غيره باشد. متابوليسم، به منظور حفظ انرژی و ذخيره سازی در بدن شما، کاهش می يابد. همچنین توده عضلانی می تواند از بین برود که باعث کاهش میزان متابولیسم می شود.5.Quantity و یا کیفیت خوابکمبود مزمن خواب به طور مستقیم متابولیسم را کاهش نمی دهد. این بر تولید برخی از محصولات مانند هورمون هایی که در تنظیم متابولیسم و اشتها دخیل هستند تاثیر می گذارد.۶. استرس بر تولید هورمون تاثیر می گذارد که به طور غیر مستقیم بر میزان متابولیسم تاثیر می گذارد. استرس می تواند اثر دوگانه داشته باشد. برای بعضی افراد به طور غیر مستقیم میزان متابولیسم را افزایش می دهد و برای برخی از آنها کاهش می دهد.7. هوا / دمادما می تواند میزان متابولیسم را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال آب و هوای سردتر میزان متابولیسم را افزایش می دهد همچنان بدن برای گرم نگه داشتن سخت تر کار می کند.8. یائسگی. در دوران یائسگی تعدادی تغییرات هورمونی رخ می دهد که بعضی از آنها متابولیسم را تحت تاثیر قرار می دهد. یائسگی با هزینه کم انرژی در ورزش و استراحت همراه است و میزان ذخیره سازی چربی و انسولین ناشتا افزایش می یابد.9. سن. میزان متابولیسم با سن کاهش می یابد. بعضی از دانشمندان استدلال می کنند که کاهش میزان متابولیسم از 25 سالگی آغاز می شود. یکی از دلایل تغییرات متابولیسم، کاهش توده عضلانی با سن است.10. ورزش. میزان متابولیسم در طول ورزش افزایش می یابد بدن از انرژی برای سوخت فعالیت استفاده می کند. علاوه بر این، بدن از انرژی پس از ورزش برای اصلاح عضلات و ساخت عضلات استفاده می کند.برای بازگشت به سوال اصلی؛ هنگام تصمیم گیری درباره میزان کالری که ممکن است لازم باشد، باید توجه داشته باشید که چه شیوه زندگی و چه عوامل ممکن است بر نیازهای انرژی شما تأثیر بگذارد.✓ نکته: یک گام برای شروع، کشف میانگین میزان کالری است که شما قبلاً مصرف کرده اید. قبل از شروع به رژیم غذایی، برای یک هفته یک غذا و نوشیدنی بخورید.✓ نکته: علاوه بر دفتر خاطرات غذا و نوشیدنی ها، دفترچه فعالیت را برای پیدا کردن میانگین کالری که برای یک هفته استفاده می کنید، نگه دارید. به عنوان مثال، اگر شما تمرین یا راه رفتن برای کار را انجام دهید یا اگر کار دستی داشته باشید برای همه کالری مصرف می کنید.به زبان ساده، از دست دادن وزن به معنای آن است که کالری مصرفی بیشتر از دریافتی باشد. این می تواند به وسیله کاهش میزان کالری مصرفی و یا افزایش مصرف کالری انجام شود (یعنی با ورزش) یا هر دو با هم باشد.در شرایط ساده ریاضی، 1 پوند چربی به 3500 کیلوکالری تبدیل می شود. بنابراین برای از دست دادن 1 کیلوگرم چربی در هفته، شما باید 500 کیلو کالری در روز کمتر مصرف کنید (3500 کیلوکالری / 7 روز = 500 کیلوکالری در روز). به طور کلی توصیه می شود که بیش از 1 – 1.5 کیلوگرم در هفته کاهش وزن نداشته باشید و کمتر از 1000 کیلوکالری در روز مصرف نکنید.! آگاه باشید که هنگام از دست دادن وزن، فقط چربی خالص را از دست نمی دهید. شما مقداری از آب، مقداری از گلیکوژن را نیز از دست می دهید (ذخیره به صورت قند) و مقداری از پروتئین همراه با چربی.بنابراین همه چیز را در عمل قرار دهید:1. اگر برای مثال شما حدود 3000 کیلوکالری در روز مصرف می کنید و نیازهای انرژی شما 2000 کیلو کالری باشد شما مقدار 1000 کیلوکالری اضافی که باعث افزایش وزن شما می شود را کم کنید.2. مصرف غذا حداقل 2000 کیلو کالری برای داشتن تعادل انرژی و وزن نیست بلکه نقطه شروع کاهش وزن است.3. اگر می خواهید وزن کم کنید نیاز به مصرف کمتر از آنچه استفاده می کنید می باشد بنابراین شما نیاز به مصرف کمتر از 2000 کیلوکالری در روز دارید.4. بنابراین اگر رژیم غذایی خود را دنبال کنید تا میزان 1500 کیلوکالری در روز را به دست آورید به طور متوسط 1 کیلوگرم چربی در هفته از دست خواهید داد (همانطور که در بالا ذکر شد، متوجه می شوید که در واقع شما فقط چربی خالص را از دست نمی دهید).5. راه های توصیه شده برای پیروی از این رژیم غذایی، یک برنامه ریزی بر روی کالری است که باید دنبال کنید. برای مثال فوق می گویند که شما بین 1300 کیلوکالری و 1600 کیلوکالری در روز برنامه ریزی کنید. چند روز ممکن است انتخاب های شما روزانه حدود 1400 کیلو کالری باشد همچنین ممکن است در حدود 1600 کیلوکالری باشد. به این ترتیب شما بیشتر، رژیم غذایی آرام تر خواهید داشت انتخاب هایی را که می خواهید بدون نگرانی در کنار کالری ها قرار دهید و همچنین آن را فراهم کنید.یک نوسان برای بدن شما. اگر چه شواهد علمی قوی برای سیکل کالری وجود ندارد به طور کلی اعتقاد بر این است که نوسانات کالری ممکن است در اجتناب از کاهش متابولیسم مفید باشد.توجه: همیشه آگاه باشید که هر فرد دارای متابولیسم متفاوتی است و همانطور که در بالا ذکر شد در واقع شما چربی خالص را از دست نمی دهید. هر فرد ممکن است وزن خود را با سرعت متفاوت از دست بدهد زیرا کاهش وزن به عوامل بسیاری وابسته است.

زیبایی این رژیم، انعطاف پذیری آن است. اکثر غذاها اطلاعات بسته بندی را در اختیار دارند.خوب، ممکن است وزن دقیق غذا را از شما بخواهند اما فقط از یک میانگین استفاده کنید.این یک دلیل دیگر برای داشتن طیف وسیعی از کالری است که بعد از رژیم غذایی به جای یک قاعده کالری شدید در هر روز است.بنابراین برای مثال اگر شما یک بسته گوشت گوسفند خریداری کنید که 200 گرم است اما فقط 150 گرم می خواهید و سپس قطعه ای را انتخاب می کنید. اگر آن 145 گرم یا 160 گرم باشد رژیم غذایی شما مشکلی پیدا نمی کند به من اعتماد کنید.تا زمانی که شما به طور متوسط و در محدوده مصرف کنید به همان خوبی است. هدف از رژیم غذایی این است که زندگی شما را سخت تر نمی کند اما به شما یک راه حل انعطاف پذیر آرام برای حذف چربی شکم ارائه می دهد.

مقدار وزنی که هر شخص باید از دست بدهد بخشی از انتخاب شخصی است. بنابراین در اکثر موارد، هدف، از دست دادن وزن است.شما می خواهید وزن از دست بدهید برای بعضی از افراد ممکن است از دست دادن وزن برای ۲ پوند باشد و برای برخی دیگران ممکن باشد خیلی بیشتر باشد. اگر شما یک هدف شخصی ندارید و مطمئن نیستید که چقدر از دست دادن وزن را هدف قرار دهید راه هایی برای پیدا کردن ان وجود دارد.در زیر برخی از روش های معمول برای طبقه بندی افراد با توجه به وزن و شرایط خاص وجود دارد.اندازه گیری ها می توانند در تعیین میزان کاهش وزن هر فرد کمک کند. شما می توانید از یکی از آنها یا ترکیبی از آنها استفاده کنید.به عنوان مثال، شما می توانید از طبقه بندی BMI استفاده کنید و دریابید که شما در محدوده سالم هستید اما می توانید آن را با اندازه گیری دور کمر ترکیب کنید که ممکن است نشان دهد که شما باید دور کمر خود را کاهش دهید.به طور کلی، توصیه می شود که هدف نهایی از دست دادن وزن بیش از 1 – 1.5 کیلوگرم در هفته نباشد و همچنین وزن خیلی زیاد که برای سلامت مناسب نیست از دست ندهید. همیشه به یاد داشته باشید که سلامت شما بسیار مهم است به طوری که به شدت توصیه می شود که از آن مراقبت کنید.نکات زیر برای کمک به تعیین اهداف کاهش وزن شما می باشد:1. شاخص توده بدنی (BMI) یک روش ساده برای طبقه بندی افراد در محدوده با توجه به وزن و قد است. شاخص توده بدن در واقع نمی تواند دقیقاً میزان چربی را از توده غیر چربی اندازه گیری کند. در بعضی موارد، مانند ورزشکاران خاص، BMI آنها ممکن است نشان دهنده این باشد که آنها در محدوده “اضافه وزن” هستند، اما این موضوع نیست.این مورد به دلیل توده عضلانی آنها است. علاوه بر این، برخی افراد ممکن است در محدوده BMI سالم باشند اما ممکن است بیش از حد چربی شکم خود را حمل کنند و بنابراین در معرض خطر ابتلا به بیماری های شغلی باشند.شما می توانید BMI را به صورت زیر محاسبه کنید:BMI = وزن تقسیم بر (قد x قد)به عنوان مثال: اگر وزن شما 60 کیلوگرم باشد و قد شما 1.70 متر باشد (1.70 * 1.70÷ 60  20.76 = 2.89 ÷ 60   پس: BMI شما = 20.76 است2. محدوده دور کمر اغلب برای تعیین خطرات کلی سلامت در ارتباط با دور کمر فرد استفاده می شود. افزایش چربی شکم با افزایش خطر ابتلا به برخی از بیماری ها مرتبط است. محدوده دور کمر را می توان برای افرادی که ممکن است در محدوده سالم با استفاده از اندازه گیری BMI طبقه بندی می شوند توصیه شود که ممکن است بر روی شکم خود چربی بیش از حد داشته باشند.از اندازه گیری نوار برای پیدا کردن دور کمر خود استفاده کنید. استخوان هیپ فوقانی خود را پیدا کنید و نوار را در اطراف شکم (شکم) قرار دهید. و دور کمر را اندازه گیری نمایید جدول زیر، اندازه گیری دور کمر را در ارتباط با خطرات کلی سلامت فراهم می کند.3. نسبت دور کمر به هیپ (WHR) یکی دیگر از راه هایی است که اغلب برای تعیین خطر کلی سلامت استفاده می شود. WHR یکی دیگر از روش های ساده طبقه بندی خطر سلامتی افراد با توجه به دور کمر و هیپ است. این می تواند در ترکیب با محاسبات BMI استفاده شود.این محاسبه شده است:WHR = تقسیم دور کمر به دور هیپ برای اندازه گیری دور کمر در پایین ترین دنده و برای دور باسن از وسیع ترین نقطه باسن استفاده کنید.

مرد

زن

ریسک سلامتی تنها بر اساس WHR است

0.95 یا پایین

0.80 یا پایین

ریسک کم

0.96 – 1.0

0.81 – 0.85

ریسک متوسط

1.0 +

0.85 +

ریسک بالا

 خلاصه :✓ حدود یک هفته قبل از شروع رژیم غذایی دفترچه غذا و نوشیدنی را آماده نمایید.✓ اهداف کاهش وزن خود و اهداف کالری روزانه خود را بر اساس آن تنظیم کنید.✓ روز شروع رژیم لاغری را تنظیم کنید. بهتر است در روز شنبه آغاز شود که آغاز هفته است. همچنین دوره ای را انتخاب کنید که در آن هیچ گونه تعهد اجتماعی مانند مهمانی های شام، عروسی و غیره وجود نداشته باشد که ممکن است از روی رژیم غذایی خارج شوید.✓ برنامه غذایی سالم در هفته ایجاد کنید. برنامه هفته خود را در آشپزخانه نصب و یک کپی را در کیف خود نگه دارید. تا هر زمان که بخواهید یادآوری کنید در دسترس باشد.✓ لیست خریدی از آنچه شما برای رژیم لاغری نیاز دارید تهیه کنید. این رژیم لاغری بر اساس کالری ممکن است در انتخاب غذا ،انعطاف پذیر باشد با این حال، هنگامی که شما شروع به کار می کنید نمی خواهید روزی غذا بخورید و یا روزی را بخاطر اینکه آماده نیستید از وعده های غذایی خود استفاده نکنید.قبل از اینکه شروع کنید دور کمر و وزن خود را اندازه گیری کنید تا نقطه شروع را بدانید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

 

شنبه

ماهی آزاد دودی

 

2 کراکر چاودار + 1

قهوه سیاه

سوپ سبزیجات

 

1 قسمت از سالاد +

2 کراکر چاودار

3 تیکه گوشت کبابی

1 قسمت از برنج و 1 قسمت از سبزیجات

روغن زیتون و پنیر (AM)

آجیل گردویی + 1 چای گیاهی ((PM

کل کالری = ۱۲۷۲

کل کالری: 254

کل کالری: 352

کل کالری: 439

کل کالری: 227

 

یک شنبه

تون ماهی و سس لیمو

2 نان برنج + چای سبز

میگو در سیر 

½ قسمت از سالاد + 1 قسمت از برنج

سینه مرغ کبابی

1 قسمت از سالاد 1 قسمت از سبزیجات + پنیر ریکوتا

1 قهوه + 1 موز (AM)

2 کراکر چاودار + زیتون با پنیر (PM)

کل کالری = 1324

کل کالری: 308

کل کالری: 441

کل کالری: 342

کل کالری: 233

 

دو شنبه

2 تخم مرغ آب پز +

2 تکه گوشت ران پخته شده بدون چربی 

2 کراکر چاودار + 1 قهوه شیر

لوبیای مخلوط

سالاد سبز مختلط (2 قسمت) + 1 قاشق سس سرکه + 2 کراکر برنج

1 قسمت فیله ماهی کاد (پخته یا سوپ دریک قاشق روغن زیتون) با

سس جعفری (2 قاشق طبق جدول). 

مخلوط سبزیجات پخته + 1 فنجان کوچک برنج قهوه ای

1 قسمت آجیل مخلوط (AM)

1 موز، 1 چای گیاهی (PM)

کل کالری = 1362

کل کالری: 286

کل کالری: 243

کل کالری: 560

کل کالری: 273

 

سه شنبه

½ آووکادو + 2 توت فرنگی + 1 قاشق غذاخوری آجیل مخلوط

1 چای سبز

املت سبزیجات مخلوط (3 تخم مرغ) 

2 کراکر چاودار + 1 چای سبز

استیک گوشت گاو کبابی

1 قسمت از برنج +1 بخش سبزیجات

1 سیب + 1 قهوه (AM)

2 کراکر برنج (PM)

کل کالری = 1240

کل کالری: 254

کل کالری: 385

کل کالری: 452

کل کالری: 149

 

چهار شنبه

املت تخم مرغ + پنیر ریکوتا

2 نان برنج + 1 قهوه با شیر

2 همبرگر

1 قسمت از مخلوط

سبزیجات

1 سینه بوقلمون در ماریانا

2 قسمت از سالاد + 2 کراکر چاودار

1 گلابی (AM)

 

1 گلابی (PM)

کل کالری = 1455

کل کالری: 216

کل کالری: 491

کل کالری: 562

کل کالری: 186

 

پنج شنبه

تن ماهی با ترشی لیمو 

2 کراکر چاودار + 1 چای سبز

زیتون و پنیر (AM)

۱ قسمت آجیل مخلوط (PM)

کل کالری = 1165

کل کالری: 294

کل کالری: 289

کل کالری: 357

کل کالری: 225

 

 

محاسبگر تن سنجی – آنتروپومتری

با استفاده از برنامه پايين مي توانيد بازه وزنی مناسب، مقدار شاخص توده بدن (bmi)، ميزان متابوليسم پايه (BMR) يا مقدار کالری که بدن روزانه در حالت استراحت نياز دارد و ميزان چربی بدن خود را محاسبه نماييد.

امیدوارم کمکی هرچند کوچک به ارتقا سلامت جامعه شود. سوالات خود را می توانید در انجمن سلامتی مطرح نمایید
برای مطرح کردن سوال کلیک کنید. جهت مطرح کردن سوالات خصوصی کلیک کنید.
.

سلام روزتون بخیر
من هزینه رو پرداخت کردم اما هنوز رژیم برای من ارسال نشده
و فقط یک یک کد خطا آمد فکر کن ۱۵۳۳ بود.
از حساب برداشت شده اما رژیم ارسال نشده

با سلام بررسی شد شما مقدار کاهش وزن را بیشتر از مقدار نرمال قرار دادید و رژیم غذایی برایتان ارسال نشده بود رژیم لاغری شما اصلاح و مجددا به ایمیلتان ارسال شد

سلام آقای دکتر مدت ها بود که از چاقی رنج می بردم و از داروهای لاغری زیادی استفاده کردم و از برنامه های غذایی زیادی نیز استفاده کردم و هزینه بالایی هم پرداخت کردم ولی پس از چند کیلو کاهش وزن دوباره وزنم به وزن اولیه بر می گشت حتی کمی هم چاق تر می…

سلام آقای دکتر مدت ها بود که از چاقی رنج می بردم و از داروهای لاغری زیادی استفاده کردم و از برنامه های غذایی زیادی نیز استفاده کردم و هزینه بالایی هم پرداخت کردم ولی پس از چند کیلو کاهش وزن دوباره وزنم به وزن اولیه بر می گشت حتی کمی هم چاق تر می شدم تا اینکه با برنامه کم هزینه و بسیار خوب شما آشنا شدم و توانستم در مدت 4 ماه با کاهش 15 کیلوگرم از وزنم به وزن ایده ال خودم برسم و با راهنمایی های شما توانستم وزن خود را ثابت نگه دارم ولی افسوس می خورم که چرا زودتر با برنامه شما آشنا نشدم تا این همه هزینه برای لاغر شدن پرداخت نکنم من موفقیت بیشتر شما را از خداوند آرزو می کنم هر چند شما موفق هستید و خدمات بزرگی برای مردم عزیز کشورمان فراهم نموده اید.

سلام اقای دکتر من پرداخت کردم پس کی به ایمیل میفرستید رژیمو؟

با سلام رژیم غذایی شما قبلا به ایمیلتان ارسال شده است مجددا نیز ارسال شد قسمت اسپم ایمیل خود را نیز چک نمایید اگر رژیم غذایی برایتان ارسال نشده بود مشکل از ایمیلتان است یک ایمیل جدید بفرستید تا رژیم غذایی به آن ارسال شود

سلام آقای دکتر من هزینه رو پرداخت کردم اما ایمیل رو اشتباه فرستادم بایستی چکار کنم

سلام ممنون از شما اقای دکتر بعد از 3 ماه با رژیم لاغری شما 13 کیلوگرم وزن کم کردم وبه وزن ایده ال خودم رسیدم با رژیم لاغری شما هیچ مشکلی نداشتم و اصلا سختی نکشیدم من قبلا رژیم های زیادی گرفته بودم ولی در ماه اول وزن کم می کردم ولی بعدش هر چی تلاش…

سلام ممنون از شما اقای دکتر بعد از 3 ماه با رژیم لاغری شما 13 کیلوگرم وزن کم کردم وبه وزن ایده ال خودم رسیدم با رژیم لاغری شما هیچ مشکلی نداشتم و اصلا سختی نکشیدم من قبلا رژیم های زیادی گرفته بودم ولی در ماه اول وزن کم می کردم ولی بعدش هر چی تلاش می کردم وزنم کم نمی شد و با این رژیم خیلی راحت وزن کم کردم فقط بگم من روزانه یک ساعت پیاده روی هم در کنار رژیم غذایی داشتم

سلام من هزینه رو پرداخت کردم ولی رژیم دریافت نکردم
متاسفانه فقط شماره موبایل وارد کردم و ایمیل ندادم

با سلام رژیم غذایی به ایمیل شما نیز ارسال شد

سلام برنامه ای که میدهید . مشخص که چه غذایی در روز و چقدر باید بخوریم یا کالری و پروتینو فقط مشخص میکنه ؟

سلام برنامه کالری و مقدار پروتئین آنلاین و رایگان است ولی اگر هزینه پرداخت کنید رژیم غذا نیز به ایمیلتان ارسال می شود

سلام من مبلغ واریز کردم ولی رژیم رام نیومده

با سلام رژیم شما ارسال شده است مجددا نیز ارسال شد اگر بازهم به دست شما نرسید مشکل از ایمیل شما است ایمیل جدید بدهید تا رژیم غذایی به ایمیلتان ارسال شود

با عرض سلام
پس از ثبت و ارسال مبلغ چقدر طول میشکه تا برنامه رژیمی رو دریافت کنم؟؟؟؟

با سلام در صورتی که تمام اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید بلافاصله بعد از پرداخت هزینه پشتیبانی رژیم غذایی به ایمیلتان ارسال می شود

سلام عرض میکنم اقای دکتر و ممنون از سایت خوبتون من جون خارج از کشور زندگی میکنم امکان پرداخت بانکی برایم نیست لطفا راهنمایی بفرمایید

با سلام شما می توانید فرم درخواست رژیم غذایی در قسمت درخواست رژیم پزشک را پر نمایید تا رژیم غذایی به همراه دستورات پزشک پس آماده شدن به ایمیلتان ارسال شود

من متابولیسمم روی ۵۰۰ هست. بالای ۵۰۰ میخوردم ذخیره میکنه بدنم!

سلام اقای دکتر من دارم دیوونه میشم کمکم کنید واینکه شرایط مالی خوبی ندارم

سلام دکتر من 70 کیلو هستم و 155 سانتی متر قد دارم دکتر فتحی خواهش میکنم ی رژیم خوب واسم ایمیل کنید لطفا من خیلی اضافه وزن دارم……

سلام اقای دکترخسته نباشید.اقای دکتر من یک بچه پانزده ماهه دارم که گذرا شیر مادر هم میدم.

سلام خسته نباشيد
آقاي دكتر من ٨٥كيلو بودم وزن كم كردم اما با رژيم بد و سخت و رسيدم به ٦٣،٦٢ اما حالا متابوليسم بدنم اومده پايين بايد چي كار كنم؟خيلي ناراحتم چون هر چند كالري كم هست اما باز وزن اضافه مي كنم ٦١بودم حالا شدم ٦٣

سلام. این یکی از دلایلی است که کارشناسان توصیه می کنند که به طور مرتب غذا بخورید و وعده های غذایی را ترک نکنید به این معنی است که بدن شما فکر می کند که قصد دارد با قحطی مواجه شود بنابراین متابولیسم شما در آماده سازی برای این موضوع کاهش می یابد….

سلام. این یکی از دلایلی است که کارشناسان توصیه می کنند که به طور مرتب غذا بخورید و وعده های غذایی را ترک نکنید به این معنی است که بدن شما فکر می کند که قصد دارد با قحطی مواجه شود بنابراین متابولیسم شما در آماده سازی برای این موضوع کاهش می یابد. رژیم غذایی سخت و کاهش شدید کالری باعث کاهش متابولیسم بدن می شود زیرا بدن ما فکر می کند که غذا کم است و بنابراین با حفظ انرژی پاسخ می دهد. در عوض، در دنبال کردن یک برنامه غذایی سالم کمی کالری را کاهش می دهند و به طور مرتب ورزش می کنید تا کالری ها را بسوزانند و ماهیچه ها را تقویت کنند با روش های زیر متابولیسم خود را افزایش دهید
عضله بسازید
اول، فعالیت های هوازی مانند راه رفتن، دوچرخه سواری و پیاده روی سریع باعث افزایش میزان کالری می شود که ما می سوزانیم.
ورزش قدرتی نیز به ایجاد عضلات بدون چربی کمک می کند. “فعالیت عضلانی راه بسیار خوبی برای سوختن کالری و افزایش میزان متابولیسم است.”
آهسته غذا بخورید
در یک مطالعه، بزرگسالانی که بیش از 10 دقیقه غذا خوردند 30 کالری سوزانده شدند.
وقتی غذا یکسان در یک روز جداگانه و بیش از 40 دقیقه خوردند 81 کالری سوزاندند. تسکین دادن به مغز هم زمان نیاز دارد تا پیام “سیری” از معده دریافت کند و کمک کند تا ما برای مدت طولانی تر سیر بمانیم و میزان مصرف ما را کاهش می دهد.
مصرف غلات را افزایش دهید
غلات دارای فیبر بالا هستند بنابراین برنج قهوه ای یا ماکارونی، نان گندم کامل، غلات و جو دوسر را مصرف نمایید.

سلام شما فرمودید این برنامه برای افراد بیمار مناسب نیست می خواستم بپرسم من که فشار خون و چربی بالایی دارم از چه برنامه ای استفاده کنم

با سلام شما باید فرم درخواست رژیم توسط پزشک را در سایت پر نماییذ تا رژیم غذایی مناسب بیماری شما تهیه و به ایمیلتان ارسال گردد

سلام خسته نباشید من از بوشهر هستم من در دو ماه دیگه کیلو نیم وزن کم کردم بدون ورزش تحرک زیاد ندارم خواستم دلیل اش بدون قدم ۱۷۵ سن ۳۰ سال دارم وزنم شده 74/600 گرم قبلاً وزنم 77 بوده
ممنون لطفاً من راهنمایی کنید ..تشکر

سلام من هزینه رو پرداخت کردم ولی رژیم برام ارسال نشد

با سلام
بررسی شد رژیم غذایی به ایمیل شما ارسال شده است قسمت اسپم ایمیل خود را نیز چک نمایید اگر ارسال نشده بود ایمیل شما اشکال دارد ایمیل جدید بفرستید تا رژیم شما مجددا ارسال شود.

سلام من پرداخت کردم ولی رژیمی دریافت نکردم

با سلام بررسی شد تنها یک نفر فرم را به صورت ناقص پر نموده بود و آن احتمالا شما هستید شما هیچ مشخصاتی از خودتان وارد نکردید و ققط پرداخت هزینه پشتیبانی داشتید برای ارسال رژیم نیاز به ایمیل یا شماره همراه می باشد با شماره همراه موجود در سایت تماس…

با سلام بررسی شد تنها یک نفر فرم را به صورت ناقص پر نموده بود و آن احتمالا شما هستید شما هیچ مشخصاتی از خودتان وارد نکردید و ققط پرداخت هزینه پشتیبانی داشتید برای ارسال رژیم نیاز به ایمیل یا شماره همراه می باشد با شماره همراه موجود در سایت تماس بگبربد و مشخصات خود ( ایمیل، وزن، قد وغیره ) را اطلاع دهید تا رژیم لاغری مناسب به ایمیلتان ارسال شود شما همچنین می توانید مشخصات خود را ایمیل نمایید تا پیگیری شود.

با سلام و احترام
من امروز ثبت نام كردم ايميل كد رهگيري برام ارسال نشد.

با سلام ممکن است ایمیل خود را اشتباه وارد کرده باشید ایمیل خود را ارسال نمایید تا بررسی شود.

سلام وقتتون بخیر.
آیا سفیده تخم مرغ آب پز چربی سوز میباشد؟

سلام آقای دکتر
نظرتون راجع به سرکه سیب چیه

با سلام. تنها راه برای لاغری رژیم غذایی سالم و ورزش است البته مصرف سرکه سیب هم با سالاد به دلیل کالری پایین مشکلی ندارد

سلام خسته نباشید من توان پرداخت ندارم اگر میشود برنامه رژیم به من بدهید با تشکر

با سلام فرم درخواست رژیم را پر نمایید تا اطلاعات شما برای ما ارسال شود سپس ایمیل بزنید تا رژیم غذایی برایگان برایتان ارسال شود

با عرض سلام و خسته نباشید
من فرم دریافت رژیم از پزشک را تکمیل و هزینه پرداخت کردم اما ایمیلی که دادم مسدود شده هست امکانش هست ایمیل جایگزینی برای دریافت رژیم بدم

با سلام ایمیل جدید را در قسمت تماس با ما ارسال نمایید تا رژیم غذایی به ایمیلتان ارسال شود

سلام من شروع کردم به شمردن کالری مواد خوراکی که میخورم و روزانه ۴۵ دقیقه هم پیاده‌رپی میکنم و شغلم هم به صورتیه که فعالیت متوسط روزانه دارم هفته‌ایی دو‌مرتبه هم یوگا کار میکنم ولی تغییر خاصی از لحاظ سایز و وزن نمیبینم تقریبا از کاهش وزنم ناامید…

سلام من شروع کردم به شمردن کالری مواد خوراکی که میخورم و روزانه ۴۵ دقیقه هم پیاده‌رپی میکنم و شغلم هم به صورتیه که فعالیت متوسط روزانه دارم هفته‌ایی دو‌مرتبه هم یوگا کار میکنم ولی تغییر خاصی از لحاظ سایز و وزن نمیبینم تقریبا از کاهش وزنم ناامید شدم به اضافه اینکه مشکل کم‌کاری تیرویید هم دارم و روزانه ۵۰میلیگرم لووتیروکسین مصرف میکنم و‌در آزمایشهای دوره‌ایی حدود یکساله که هورمونهای T3 T4 TSH در رنج نرمال هستن واقعا موندم چیکار کنم که این ۱۲ کیلو‌اضافه وزنم از بین بره در نهایت تصمیم به روشهای تهاجمی مثل جراحی لیپوماتیک گرفتم ولی به خاطر خیلی مسایل اون راه رو‌گذاشتم آخرین گزینه از نظر شما من باید چکار کنم دیگه؟

با سلام رژیم کالری شماری با توجه به اینکه شما دارای کم کاری تیروپید هستید نمی تواند مشکل شما را حل نماید اگر مایل به کاهش وزن هستید فرم درخواست رژیم غذایی برای کاهش وزن و کم کاری تیروپید را در سایت پر نمایید تا رژیم غذایی مناسب برای شما آماده و…

با سلام رژیم کالری شماری با توجه به اینکه شما دارای کم کاری تیروپید هستید نمی تواند مشکل شما را حل نماید اگر مایل به کاهش وزن هستید فرم درخواست رژیم غذایی برای کاهش وزن و کم کاری تیروپید را در سایت پر نمایید تا رژیم غذایی مناسب برای شما آماده و به ایمیلتان ارسال شود

با عرض سلام و خسته نباشید.
من فرم بالا رو پر کردم و هزینش رو هم پرداخت کردم ولی ایمیلی برام نیومد.

با سلام
بررسی شد رژیم شما ارسال شده است مجددا نیز ارسال شد قسمت اسپم ایمیل خود را نیز چک نمایید

سلام ممنون اقای دکتر رژیم شما واقعا عالی بود 2 کیلو در 20 روز کم کردم اگر ممکن است یک قرص لاغری مناسب برایم معرفی نمایید

با سلام این مقدار کاهش وزن مناسب است شما به قرص لاغری نیاز ندارید یک ورزش پیاده روی روزانه به مدت 45 دقیقه در کنار رژیم غذایی داشته باشید

سلام آقای دکتر می خواستم بدونم ایا بدون رژیم لاغری می توانم با مصرف قرص ای لاغری کاهش وزن داشته باشم

خوردن کمتر و حرکت بیشتر، اساس کاهش وزن است که زمان بر است. برای برخی افراد، داروهای کاهش وزن ممکن است کمک کننده باشد.
در حالی که این داروها را مصرف می کنید شما هنوز هم باید در رژیم غذایی و ورزش تمرکز کنید و بتیئ بدانید که آنها برای همه مناسب…

خوردن کمتر و حرکت بیشتر، اساس کاهش وزن است که زمان بر است. برای برخی افراد، داروهای کاهش وزن ممکن است کمک کننده باشد.
در حالی که این داروها را مصرف می کنید شما هنوز هم باید در رژیم غذایی و ورزش تمرکز کنید و بتیئ بدانید که آنها برای همه مناسب نیستند.
پزشکان معمولاً این داروها را فقط اگر BMI شما 30 یا بالاتر باشد یا حداقل 27 سال سن داشته باشید و یا شرایطی مانند دیابت نوع 2 یا فشار خون بالا داشته باشید که ممکن است با افزایش وزن شما مرتبط باشد نسخه می کنند.
رایج ترین داروهای کاهش وزن که نسخه می شوند شامل ارلیستات، Belviq، Contrave، Saxenda، phentermine و Qsymia می باشند.
قبل از اینکه داروهای تجویزی را دریافت کنید به پزشک خود در مورد تاریخچه پزشکی خود بگویید. این شامل هر گونه آلرژی و یا بیماری های دیگر شما، داروها یا مکمل هایی که مصرف می کنید (حتی اگر گیاهی یا طبیعی باشند) و اینکه آیا شما باردار، شیرده و یا برنامه ریزی برای به زودی باردار شدن دارید با پزشک خود در میان بگذارید.

سلام. من فرم درخواست رژیم لاغری را در سایت پر نمودم ولی رژیم برای من ارسال نشد می خواستم بپرسم من چه کاری باید انجام دهم تا رژیم برایم ارسال شود

با سلام بررسی شد شما فرم درخواست رژیم لاغری را پر نمودید ولی ایمیل یا شماره همراه خود را وارد نکردید برای ارسال رژیم غذایی یکی از دو مورد را برای ما ارسال نمایید تا رژیم غذایی برایتان ارسال شود

سلام. بهترین رژیم لاغری چیست؟ می خواستم سوال کنم بهترین رژیم لاغری که کارایی بالایی داشته باشد و بتوانم با آن کاهش وزن پیدا نمایم کدام است؟ و آیا مشکلات بیماری ها در این برنامه های نقش دارند؟ همچنین من وقت کافی برای غذا آماده کردن ندارم ایا می…

سلام. بهترین رژیم لاغری چیست؟ می خواستم سوال کنم بهترین رژیم لاغری که کارایی بالایی داشته باشد و بتوانم با آن کاهش وزن پیدا نمایم کدام است؟ و آیا مشکلات بیماری ها در این برنامه های نقش دارند؟ همچنین من وقت کافی برای غذا آماده کردن ندارم ایا می توانم از فست فودها استفاده کنم؟ آیا پشتیبانی لازم انجام می شود. در رژیم های قبلی من اکثرا احساس گرسنگی داشتم برای این مشکل چکار کنم؟

هیچ برنامه رژیم لاغری وجود ندارد که برای همه کار کند. بهترین رژیم لاغری برای شما این است که شما برای مدت طولانی به آن نیاز دارید. این برنامه کاهش وزن باید متناسب با شیوه زندگی شما و برای شما آسان باشد.
پاسخ ها برنامه رژیم غذایی را نشان می دهد که…

هیچ برنامه رژیم لاغری وجود ندارد که برای همه کار کند. بهترین رژیم لاغری برای شما این است که شما برای مدت طولانی به آن نیاز دارید. این برنامه کاهش وزن باید متناسب با شیوه زندگی شما و برای شما آسان باشد.
پاسخ ها برنامه رژیم غذایی را نشان می دهد که احتمالا برای شما کار می کند.
سوالات برای یافتن بهترین رژیم غذایی
1. بودجه شما چقدر است؟ قبل از شروع خرید برای بهترین برنامه کاهش وزن، تصمیم بگیرید که آیا شما پول برای هزینه دارید و چقدر می خواهید صرف کنید.
سپس، بر اساس این اطلاعات، برنامه های رژیم غذایی را که به نظر شما جالب تر است، ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که آیا آنها با بودجه شما مناسب هستند ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام هزینه هایی را که ممکن است درگیر باشد ارزیابی کنید. این شامل هزینه مواد غذایی، خدمات پشتیبانی، مواد مرجع و کالاهای ورزشی است. همچنین، مقدار زمان لازم در برنامه برای از دست دادن وزن هدف خود را در نظر بگیرید.
به یاد داشته باشید که هزینه یک برنامه رژیم غذایی لزوماً پیش بینی کننده موفقیت برنامه نیست. فقط به این دلیل که شما برای از دست دادن وزن هزینه می پردازید به این معنی نیست که وزن ضرورتاً کاهش می یابد. با این حال، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد برنامه های کاهش وزن تجاری موفق تر از تلاش برای از دست دادن وزن توسط خود شما هستند.
اما اگر پولی برای صرف رژیم غذایی نداشته باشید، نگران نباشید. برنامه رژیم لاغری آنلاین سایت رژیم سلامتی بسیار ارزان و حتی برای افرادی که هزینه ندارند رایگان می باشد.
این برنامه ها و رژیم آنلاین سایت رژیم سلامتی کامل است اگر شما خودتان ترجیح می دهید که مستقل باشید کتابچه رژیم لاغری و ابزارهایی تناسب اندام سایت برای ایجاد برنامه کاهش وزن توسط خودتان در خانه کافی هستند.
2. آیا مسائل سلامت را باید مورد توجه قرار می دهد؟ ارائه دهنده خدمات سلامت می تواند به شما در تعیین بهترین مسائل مربوط به سلامت در هنگام انتخاب بهترین رژیم کمک کند. به عنوان مثال، افراد مبتلا به دیابت دارای نیازهای غذایی خاصی هستند که ممکن است انواع رژیم های غذایی را که می توانند انتخاب کنند محدود کنند. افرادی که فشار خون بالا دارند نامزد خوبی برای برنامه DASH هستند که به کاهش مصرف نمک کمک می کند. بیماران مبتلا به آرتریت ممکن است با برنامه های غذایی بدون ورزش سنگی راحت تر باشند .
3. آیا برنامه من برای تهیه غذا امکان پذیر است؟ یکی از دلایلی بسیاری که رژیم های غذایی شکست می خورند این است که برنامه های پر مشغله در مسیر عادت های خوب غذا قرار می گیرند.
فکر کنید که چقدر زمان برای خرید مواد غذایی و تهیه غذا وجود دارد. واقع بین باشید. اگر در زندگی به سادگی وقت کافی برای تهیه وعده های غذایی سالم نداشته باشد برنامه ای که شامل غذای آماده می شود ممکن است یک برنامه کاهش وزن بهتر برای شما باشد.
4. بخش مهمی از هر رژیم غذایی موفق، حمایت اجتماعی است. همسر حمایت کننده، یک همسایه رژیمی یا یک گروه اجتماعی می تواند کمک های احساسی برای هدایت در رژیم غذایی به شما کمک کنند.
5. تاریخچه کاهش وزن خود را ارزیابی کنید و لیستی از دلایل شکست رژیم غذایی گذشته را بررسی کنید.
اگر انتخاب های غذایی شما بیش از حد محدود بوده است؟ سپس یک رژیم غذایی را انتخاب کنید که دستورالعمل های کنترل بخشی خوب را به جای محدودیت های غذایی خاص آموزش دهد. به عنوان مثال، برنامه غذایی پزشک را در سایت پر نمایید تا انتخاب های غذایی بیشتری را توصیه نماید. غذاهای مختلف اما در مقادیر کوچکتر بخورید. از سوی دیگر، رژیم اتکینز مصرف اکثر کربوهیدرات ها را محدود می کند.
اگر همیشه گرسنه هستی؟ پس بهترین رژیم غذایی ممکن است یکی باشد که امکان مصرف غذای بیشتر را فراهم می کند اما بر مصرف غذاهای کم کالری مانند میوه ها، سبزیجات، پروتئین ضروری و لبنی تأکید دارد.
اگر انگیزه خود را از دست دادید؟ سپس یک برنامه رژیم غذایی را انتخاب کنید که شامل پاسخگویی مناسب و یک گروه پشتیبانی یا یک پزشک حرفه ای برنامه از دست دادن وزن را آماده می نمایند. این ممکن است به شما در یادگیری مهارت های انگیزشی کمک کند تا رژیم غذایی خود را در مسیر درست حفظ کنید.

بهترین رژیم برای شما چیست؟
در فرایند انتخاب بهترین رژیم غذایی برای شما، سعی کنید از ادعاهای و تبلیغات و یا تاییدیه های مشهور نادیده بگیرید. تمرکز بر ملاحظات فیزیکی، عاطفی و شیوه زندگی خود را برای یافتن برنامه ای که به شما در دستیابی به هدف کاهش وزن کمک می کند تمرکز کنید.

سلام اقای دکتر ممنون از برنامه خوبتان. می خواستم بپرسم ایا درمان خانگی برای کاهش وزن و کاهش چربی شکم و داشتن شکم تخت وجود دارد اگر وجود دارد آنها چه هستند؟

در حالیکه همه ما می خواهیم به بهترین نحو لاغر شویم و احساس خوبی داشته باشیم از بین بردن چربی اضافی شکم نیز برای سلامتی درازمدت ما مفید است و خطر ابتلا به بیماری های جدی را کاهش می دهد. چربی بیش از حد شکم می تواند به بیماری قلبی منجر شود خطر ابتلا…

در حالیکه همه ما می خواهیم به بهترین نحو لاغر شویم و احساس خوبی داشته باشیم از بین بردن چربی اضافی شکم نیز برای سلامتی درازمدت ما مفید است و خطر ابتلا به بیماری های جدی را کاهش می دهد. چربی بیش از حد شکم می تواند به بیماری قلبی منجر شود خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش می دهد احتمال ابتلا به فشار خون بالا بیشتر افزایش می یابد. درمان های خانگی برای کاهش وزن و کاهش چربی شکم در رژیم های لاغری وجود دارد که مختصری بیان می شود.
مصرف پروتئین در رژیم لاغری خود را افزایش دهید
افزایش مصرف پروتئین و کاهش مصرف کربوهیدرات ها، یکی از سریع ترین راه ها برای از دست دادن چربی شکم بدون ورزش اضافی است. پروتئین به تعادل قند خون و سطوح پایین انسولین کمک می کند.
روغن نارگیل را به رژیم لاغری خود اضافه کنید
روغن نارگیل از تری گلیسرید های متوسط زنجیره تشکیل شده است در حالیکه بسیاری از روغن های گیاهی و دانه ای از تری گلیسیرید هایی با زنجیره طولانی مدت (LCTs) تشکیل شده است. مطالعات نشان می دهد که بسیاری از مزایای روغن نارگیل عمدتاً به دلیل مقدار بالای MCT ها می باشد. MCT ها به راحتی قابل هضم هستند به سرعت در کبد به جای ذخیره شدن به صورت چربی به انرژی تبدیل می شوند و ممکن است متابولیسم بدن شما را تحریک کند و به شما کمک کند چربی شکم را از دست بدهید.
راهی برای کاهش استرس پیدا کنید
این که آیا شما بیش از حد کار می کنید یا خسته شده اید، استرس مزمن ممکن است یکی از عواملی باشد که سبب چربی شکم مقاوم می شود. سطوح طولانی مدت کورتیزول هورمون استرس موجب اشتهای شما می شود میل شما را برای غذاهای راحت، کم کردن سوخت و ساز بدن و افزایش ذخیره چربی شکم افزایش می دهد. پیدا کردن فعالیت های آرام مانند مدیتیشن، تنفس عمیق و یا حمام آرام بخش به شما کمک می کند تا استرس روزمره خود را مدیریت کنید و به کاهش چربی شکم بپردازید. این چیزهای ساده به شما کمک می کند یک اینچ از چربی شکم را فقط در 7 دقیقه از دست بدهید.
هر روز چای سبز بخورید
کاتچین چای سبز نوشیدنی مناسب برای از دست دادن چربی شکم است. کاتچین سرعت متابولیسم شما را افزایش می دهد و به کبد شما کمک می کند تا در سوختن چربی ها کمک کند.
همراه رژیم لاغری خواب کافی داشته باشید
راه شگفت انگیزی برای از دست دادن چربی شکم بدون ورزش است تحقیقات نشان می دهد خواب برای شش تا هشت ساعت در هر شب به حفظ سطح انسولین و هورمون های استرس شما کمک خواهد کرد. به علاوه، انرژی لازم برای سوختن کالری در طول روز را به طور موثر خواهید داشت.
در وعده های رژیم لاغری خود ادویه اضافه کنید
کرکومین یک عنصر ضد التهابی است که از زردچوبه گیاهی استخراج شده است. با مصرف چند کپسول در روز و یا اضافه کردن ادویه تند به مواد غذایی خود، کورکومین با پاسخ دادن به چندین التهاب در بدن شما یک پاسخ التهابی سالم را فراهم می کند. تحقیقات نشان داده است که کورکومین یک متابولیسم سالم است و یک عنصر عالی برای افزودن به هر دستورالعملی برای درمان چربی شکم است. برای به دست آوردن حداکثر سود کورکومین، عصاره زردچوبه که حداقل 95 درصد کورکومین را شامل می شود را در نظر داشته باشید.
همراه با رژیم لاغری خود روزانه آب زیادی مصرف کنید
مصرف هشت لیوان آب در هر روز هضم غذا را کاهش می دهد نفخ را کاهش می دهد و متابولیسم شما را به بهترین نحو انجام می دهد. علاوه بر این، جایگزین کردن نوشیدنی های شیرین با آب در تمام طول روز، یک راه حل سریع برای کاهش مصرف روزانه کالری شماست که منجر به کاهش وزن کلی و صاف کننده شکم می شود. چاشنی لیمو یا آهک را اضافه کنید تا یک لیوان آب نوشیدنی هیجان انگیزتر داشته باشید و به خوبی به سمت شکم صاف خواهید رسید.

سلام من رژیم های مختلف را امتحان کردم وزن کم می کنم اما دوباره بعد از مدتی به وزن اولیه، حتی بیشتر بر می گردم می خواستم بپرسم بهترین راه برای اینکه وزن کم کنم ولی این وزن کم شده ثابت بماند چیست؟ اگر ممکن است بهترین راه کاهش وزن را بیان کنید

برای اکثر افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند ایمن ترین و موثرترین راه برای از دست دادن وزن، مصرف کمتر و ورزش بیشتر است. اگر کمتر بخورید و بیشتر ورزش کنید وزن کمتری خواهید داشت. به همین سادگی. هیچ قرص جادویی وجود ندارد رژیم های غذایی که صدایی…

برای اکثر افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند ایمن ترین و موثرترین راه برای از دست دادن وزن، مصرف کمتر و ورزش بیشتر است. اگر کمتر بخورید و بیشتر ورزش کنید وزن کمتری خواهید داشت. به همین سادگی. هیچ قرص جادویی وجود ندارد رژیم های غذایی که صدایی خیلی خوب پیدا کرده اند فقط همین هستند.
طرح های کاهش وزن موثر شامل چندین بخش است.
خوردن کمتر: اگر شما کالری کمتری از مصرف بدن بخورید شما کاهش وزن خود را از دست نمی دهید.
فعالیت فیزیکی: هر رژیم غذایی مناسب شامل فعالیت فیزیکی است. فعالیت بدنی سوختن کالری است و یک فرصت کمتر برای خوردن در طول روز است. شما باید حداقل 30 دقیقه، پنج بار در هفته ورزش کنید. ورزش منظم نیز دارای بسیاری از مزایای سلامتی دیگر است.
تغییر در عادات و نگرش ها: اکثر مردم به اندازه کافی توانایی برای کاهش وزن چند هفته دارند. برای از دست دادن وزن به اندازه کافی برای بهبود سلامت خود و حفظ آن، باید تغییری در نحوه فکر کردن در مورد غذا و ورزش داشته باشید. همانطور که می خورید، سعی کنید برخی از دلایل پنهانی که می خورید را درک کنید. شما می توانید یاد بگیرید که موقعیت هایی را مشاهده کنید که در آن شما پرخوری می کنید و سرپرستی می کنید. شما می توانید لذت بردن از خوردن غذا و فعال بودن را یاد بگیرید.
پشتیبانی: بسیاری از افراد می دانند که حمایت دوستان، خانواده و همکاران خود، برای از دست دادن وزن مفید است. مهم این است که به دنبال پشتیبانی مورد نیاز برای دستیابی به اهداف خود باشید.
تغییرات شدید در عادات غذا خوردن مانند نخوردن صبحانه معمولا ناموفق هستند. خوردن کالری کم باعث کاهش سرعت سوخت و ساز بدن می شود به این معنی که بدن کالری کمتر می سوزاند.
ادعاهای مربوط به از دست دادن وزن را در هنگام خواب یا تماشای تلویزیون یا برنامه هایی که ادعا می کنند که باعث کاهش وزن بدون رژیم غذایی یا ورزش می شوند، باور نکنید. چنین جادویی نه تنها فقط کار نمی کند آنها حتی ممکن است ناایمن یا ناسالم باشند.
غذاهای سالم برای از دست دادن وزن بخورید
انجمن قلب آمریکا توصیه های رژیم لاغری زیر را که برای اکثر بزرگسالان مناسب است توصیه می کند.
خوردن پنج یا بیشتر میوه و سبزی تازه هر روز.
خوردن شش و یا بیشتر از سبزیجات (ترجیحا دانه کامل) هر روز.
خوردن لبنیات بدون چربی و کم چرب، حبوبات، غذاهای دریایی و گوشت بدون چربی.
اجتناب از غذاهای حاوی بیش از 2 گرم چربی اشباع در هر وعده.
مصرف کالری خود را با نیاز انرژی تان مقایسه کنید.
محدود کردن غذای آشغال، که کربوهیدرات های ساده بالا و مواد مغذی کم دارد.
محدود کردن غذاها با چربی اشباع و کلسترول بالا. هر روز کمتر از 6 گرم نمک بخورید.
راهنمایی های عمومی تهیه غذا و غذا: سعی کنید غذاهای میوه و سبزیجات را در هر وعده غذایی بخورید. علاوه بر خوشمزه بودن، پر از مواد مغذی و فیبر هستند. آنها حتی ممکن است به جلوگیری از سرطان های خاص کمک کنند.
جوشاندن، بخار پز کردن، پختن، کباب کردن یا خوردن غذا به جای سرخ کردن در روغن.
از چربی های غیر اشباع مانند روغن های گیاهی استفاده کنید نه چربی های اشباع مانند کره، روغن ترد کننده شیرینی و گوشت خوک.
از اسپری روغن زیتون به جای روغن پخت و پز برای تهیه غذا استفاده کنید.
خوردن مرغ گوشت سفید یا بوقلمون، گوشت بدون چربی، ماهی و یا غذاهای دریایی. پوست از مرغ را بکنید
از محصولات لبنی کم چربی یا غیر لبنی استفاده کنید.
برای فصل غذاها، آب لیمو یا لیموترش، سرکه، سس سویا کم سدیم، سس گوجه فرنگی ساده، سالسا و سایر سس های کم چربی یا خردل را انتخاب کنید. از سیر، پیاز، زنجبیل، گیاهان و ادویه ها برای طعم دهنده غذاها استفاده کنید.
اجتناب از چاشنی های با چربی و کالری بالا مانند سس مایونز، روغن، سس گوجه فرنگی، سس سالاد یا سس های آماده شده.
نوشیدن آب معدنی گاز دار، آب، نوشابه بدون کافئین، چای یا قهوه با وعده های غذایی.
پیشنهادات صبحانه
1 فنجان آب میوه یا میوه
از سفیده تخم مرغ یا یک املت جایگزین تخم مرغ در روغن زیتون استفاده نمایید
جو دوسر یا هر غلات بدون قند با 6 تا 8 اونس شیر خشک
پنیر خامه ای کم چرب، پنیر کوتاژ کم چرب، یا ماست بدون چربی
چای یا قهوه بدون کافئین
پیشنهادات ناهار
½ فنجان سبزیجات پخته مانند نخود فرنگی، لوبیای رشته ای، مارچوبه، کلم بروکلی، اسکواش تابستانی، اسکارول، گل کلم، جوانه های بروسل یا هویج
½ فنجان سبزیجات برگ دار، مانند اسفناج، کلم بروکلی یا چاودار
سالاد سبز، ساده و یا چاشنی زده با چاشنی بدون چربی، سرکه، لیمو یا هر ترکیبی از این ها (بدون روغن) – شامل سبزیجات و سبزیجات خام مانند گوجه فرنگی، فلفل، خیار، جوانه ها، تربچه، پیاز، کلم، قارچ و کرفس.
½ فنجان پاستا کامل گوشت در سس گوجه فرنگی
ساندویچ ساخته شده از دانه کامل یا نان خامه ای
2 اونس از ماهی تن و ماهی سالمون
دو برش گوشت گاو
1-2 اونس پنیر کم چرب
پیشنهادات شام
½ فنجان سبزیجات پخته مانند نخود فرنگی، لوبیا رشته ای، مارچوبه، بروکلی، اسکواش تابستانی، گل کلم، جوانه های بروسل یا هویج
½ فنجان سبزیجات برگ دار، مانند اسفناج، کلم بروکلی یا چاودار.
سالاد سبز، ساده و یا چاشنی با پودر بدون چربی، سرکه، لیمو یا هر ترکیبی از این (بدون روغن) – شامل سبزیجات و سبزیجات خام مانند گوجه فرنگی، فلفل، خیار، جوانه، تربچه، پیاز، کلم، قارچ و کرفس.
½ سینه مرغ، پخته شده و یا چهار برش بوقلمون، پوست حذف شده باشد.
ماهی سفید، مانند snapper یا فیله تنها، پخته یا بخار پز شده در سس گوجه فرنگی ساده، لیمو یا هر دو.
دو تکه نان یا کلوچه نان یا ½ فنجان کل دانه مانند برنج قهوه ای.
1/3 فنجان ماست کم چربی یا خامه ترش کم چرب
برای دسر
یک تکه کوچک از کیک یا یک کوکی، کم چربی یا بدون چربی و بدون کلسترول.
½ فنجان بستنی بدون چربی یا ماست یخ زده بدون چربی.
میوه تازه.
برای رفع گرسنگی بین وعده های غذایی، مقادیر نامحدود کرفس، کاهو، قارچ، فلفل سبز یا قرمز، مارچوبه، گل کلم، خیار و کلم بروکلی مصرف کنید.

سلام
ممنون از برنامه جامع .و دقیقتون
میخواستم ببینم رژیم لاغری میتونه جوری تنظیم بشه که سایز سینه کم نکنم؟ چون سینه هام کوچیکن و میخواستم سایز اضافه کنم
و هم در کنارش 10 کیلو .وزن کم کنم
قدم 165 وزنم 70 هستش اما سایز سینه ام 75 هستش و هربار که…

سلام
ممنون از برنامه جامع .و دقیقتون
میخواستم ببینم رژیم لاغری میتونه جوری تنظیم بشه که سایز سینه کم نکنم؟ چون سینه هام کوچیکن و میخواستم سایز اضافه کنم
و هم در کنارش 10 کیلو .وزن کم کنم
قدم 165 وزنم 70 هستش اما سایز سینه ام 75 هستش و هربار که رژیم میگیرم صورت و سینه ام لاغر میشه
ممنون میشم کمکم کنید و راه مناسبی رو بهم بدید که به تناب اندام برسم نه فقط اینکه لاغر بشم

رژیم گرفتن سبب کاهش وزن می شود اما یکی از عوارضی آن کوچک و شل شدن سینه ها می باشد. لذا توصیه می شود از رژیم لاغری سخت و سریع اجتناب کنید. میزان کاهش وزن خود را کمتر از 4 کیلوگرم در ماه قرار دهید. با رژیم گرفتن می توانید بدون کاهش سایز سینه، وزن…

رژیم گرفتن سبب کاهش وزن می شود اما یکی از عوارضی آن کوچک و شل شدن سینه ها می باشد. لذا توصیه می شود از رژیم لاغری سخت و سریع اجتناب کنید. میزان کاهش وزن خود را کمتر از 4 کیلوگرم در ماه قرار دهید. با رژیم گرفتن می توانید بدون کاهش سایز سینه، وزن خود را کم کنید. ولی لازم است بین دریافت مواد مغذی مورد نیاز بدن و رژیم لاغری تعادل برقرار کنید. همچنین این تعادل در حفظ سایز سینه ها کافی نیست عضله سینه از سینه ها محافظت می کند. در زمان رژیم غذایی باید با ورزش های مخصوص سینه، عضلات سینه را تقویت نمایید و مواد مغذی مورد نیاز را مصرف و خواب و استراحت کافی داشته باشید. پس هنگام رژیم مناسب ورزش های افزایش سایز سینه را انجام دهید تا عضلات سینه را قوی کنید.
در زمان رژیم برای افزایش سایز سینه ها از مواد غذایی زیر استفاده نمایید
دانه های سویا به علت ایزوفلاوانی که دارد در حجم دادن سینه ها موثر است. موادی مانند شیر سویا، توفو، سس سویا، پنیر لوبیا سرشار از ایزوفلاون است و لذا نقش قابل توجهی در سایز وحجم سینه ها دارد. اما نباید در مصرف ایزوفلاون های سویا زیاده روی کنید.
روزانه، مصرف 70 تا 75 میلی گرم برای بدن کافی است.

۳۰ساله وزن ۱۲۵ قد ۱۶۴ با فعالیت کم

سلام و ممنون به خاطر کتابچه رژیم لاغری که در سایت گذاشتید من از برنامه رژیم لاغری شما استفاده کردم و خیلی هم رازی هستم ولی تهیه هزینه برنامه رژیم لاغری برایم کمی مشکل است می خواستم بپرسم اگر از کتابچه لاغری استفاده کنم ایا مثل رژیم لاغری انلاین…

سلام و ممنون به خاطر کتابچه رژیم لاغری که در سایت گذاشتید من از برنامه رژیم لاغری شما استفاده کردم و خیلی هم رازی هستم ولی تهیه هزینه برنامه رژیم لاغری برایم کمی مشکل است می خواستم بپرسم اگر از کتابچه لاغری استفاده کنم ایا مثل رژیم لاغری انلاین شما وزن کم می کنم ممنون می شوم جوابمو به ایمیلم ارسال نمایید.

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد اما همه روش ها موثر نیستند. بهترین راه برای از دست دادن وزن، پیروی از روش های کاهش وزن و مشاوره بر اساس شواهد علمی است. کاهش وزن موفق تنها در شمارش کالری نیست بلکه اثبات شده بر اساس تکنیک های تحقیقاتی است که…

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد اما همه روش ها موثر نیستند. بهترین راه برای از دست دادن وزن، پیروی از روش های کاهش وزن و مشاوره بر اساس شواهد علمی است. کاهش وزن موفق تنها در شمارش کالری نیست بلکه اثبات شده بر اساس تکنیک های تحقیقاتی است که می تواند نتایج طولانی مدت ایجاد کند. در کتابچه رژیم لاغری مهمترین مطالب مربوط به کاهش وزن (که توسط علم پشتیبانی می شود) را آورده ایم که می تواند به شما کمک کند چگونه از وزن اضافی خلاص شوید ولی لازمه آن مطالعه تمام مطالب و پیروی از دستورالعمل های گفته شده است توصیه ما این است که از برنامه رژیم لاغری پزشک استفاده نمایید و در صورت نداشتن توان مالی از برنامه رژیم لاغری آنلاین استفاده کنید و در آخر اگر در زمینه رژیم های غذایی اطلاعاتی دارید و کتابچه رژیم لاغری را نیز مطالعه نمودید می توانید از کتابچه رژیم لاغری نیز استفاده نمایید.

سلام اقای دکتر ممنون از رژیم غذایی خوبی که برایم ارسال کردید چون با سبد غذایی من خیلی مرتبط بود خیلی هم سختی نکشیدم و به راحتی در ماه گذشته 4 کیلوگرم وزن کم کردم و از 80 به 76 کیلوگرم رسیدم می خواستم بپرسم که آیا مکمل های لاغری بدون نسخه هم می…

سلام اقای دکتر ممنون از رژیم غذایی خوبی که برایم ارسال کردید چون با سبد غذایی من خیلی مرتبط بود خیلی هم سختی نکشیدم و به راحتی در ماه گذشته 4 کیلوگرم وزن کم کردم و از 80 به 76 کیلوگرم رسیدم می خواستم بپرسم که آیا مکمل های لاغری بدون نسخه هم می تواند به من کمک کند

قرص های رژیمی به ندرت به کاهش وزن دائمی منجر می شوند اما می توانند در ایجاد روند کاهش وزن از طریق رژیم غذایی سالم و ورزش منظم کمک کنند. بهترین روش برای از دست دادن وزن خوردن سالم و ورزش زیاد است. بسیاری از مردم معتقدند بهتر است که پول خود را برای…

قرص های رژیمی به ندرت به کاهش وزن دائمی منجر می شوند اما می توانند در ایجاد روند کاهش وزن از طریق رژیم غذایی سالم و ورزش منظم کمک کنند. بهترین روش برای از دست دادن وزن خوردن سالم و ورزش زیاد است. بسیاری از مردم معتقدند بهتر است که پول خود را برای غذاهای مغذی سالم صرف کنید. بهترین راه برای از دست دادن وزن ورزش منظم است و خوردن وعده های غذایی از غذاهایی که گرسنگی و اشتها را کنترل می کنند. و این غذاها حاوی منبع پروتئین کم چرب و یا بدون چربی همراه با میوه با فیبر بالا، سبزیجات یا دانه های کامل و انتخاب میان وعده های سالم مانند میوه های تازه یا سبزی های خرد شده است. مکمل های لاغری مجاز در bmi بالای 40 به همراه رژم لاغری و ورزش توصیه می شود.

سلام . ممنون از سایت خوبتان من با رژیم غذایی سریع کاهش وزن پیدا می کنم ولی دوباره پر خوری کرده و افزایش وزن پیدا می کنم می خواستم بپرسم چرا با هر بار برگشت وزن، از دست دادن وزن مجدد برای من سخت تر می شود؟

از آنجا که مهم نیست که چطور وزن را کاهش می دهید – از طریق رژیم غذایی، تمرین یا ترکیبی از هر دو، شما ناچار خواهید شد مقداری عضلات را از دست بدهید و میزان متابولیسم پایه شما کاهش می یابد. ورزش های قدرتی با وزنه در طول دوره کاهش وزن می تواند مقدار…

از آنجا که مهم نیست که چطور وزن را کاهش می دهید – از طریق رژیم غذایی، تمرین یا ترکیبی از هر دو، شما ناچار خواهید شد مقداری عضلات را از دست بدهید و میزان متابولیسم پایه شما کاهش می یابد. ورزش های قدرتی با وزنه در طول دوره کاهش وزن می تواند مقدار زیادی به حفظ وزن کمک کند اما نه لزوماً تمام آن. سپس، هنگامی که وزن شما بر می گردد به احتمال زیاد چربی بیشتری روی عضله خواهید گرفت که درصد توده بدن بدون چربی را کاهش می دهد و شما با متابولیسم آهسته تر از قبل کاهش وزن می پیدا می کنید.
این اثر رژیم های یویویی به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است در واقع، بعضی از متخصصان اکنون معتقدند که حفظ وزن شما باید هماهنگ باشد حتی اگر شما چندین پوند اضافی را حمل کنید ممکن است حفظ سلامتی دراز مدت شما نسبت به کاهش وزن مهم تر باشد. یك رژیم كوتاه مدت یك رژیم غذایی یویویی در طول زندگی شما می تواند باعث آسیب به قلب شما شود.

سلام من برای خواهرم درخواست رژیم داشتم، پولو هم آنلاین واریز کردم،اما رژیمی نیامده برام

با سلام بررسی شد رژیم غذایی شما به ایمیلتان ارسال شده بود مجددا نیز به ایمیلتان ارسال شد قسمت اسپم ایمیل خود را نیز چک نمایید اگر ارسال نشده بود ایمیل جدید بدهید تا به آن ایمیل برایتان ارسال شود.

سلام من از برنامه شما استفاده کردم و در مدت 5 ماه 16 کیلوکاهش وزن داشتم و خیلی خوشحالم می خواستم از اقای دکتر به خاطر این برنامه مفید و سایت خوبشان تشکر کنم در این مدت هیچ مشکلی نداشتم و از برنامه بسیار راضی هستم

سلام وقت بخیر
من هزینه ۷۸۰۰رو پرداخت کردم ولی رژیم رو دریافت نکردم.ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام شما کاهش وزن خود را بیش از حد مجاز قرار دادید لذا رژیم غذایی برایتان ارسال نشده بود لذا رژیم غذایی شما اصلاح و به ایمیلتان ارسال شد

با تشکر. از سایت خوبتان

با سلام ممنون از برنامه خوبتان من با برنامه رژیم لاغری شما 12 کیلو در مدت 4 ماه کاهش وزن داشتم می خواستم بپرسم باید چکار کنم تا کاهش وزنم ثابت بماند و دیگر به وزن قبلی بر نگردم

برای بسیاری از مردم، کاهش وزن با رژیم لاغری آسان است اما ثابت نگه داشتن وزن یک چالش واقعی است
اگر مشکل کم کاری تیروئید دارید نزد پزشک بروید و با دارو درمان کنید زیرا کمکاری تیروئید باعث چاقی می شود
شما احتمالا شنیده اید که کورتیزول می تواند شما…

برای بسیاری از مردم، کاهش وزن با رژیم لاغری آسان است اما ثابت نگه داشتن وزن یک چالش واقعی است
اگر مشکل کم کاری تیروئید دارید نزد پزشک بروید و با دارو درمان کنید زیرا کمکاری تیروئید باعث چاقی می شود
شما احتمالا شنیده اید که کورتیزول می تواند شما را چاق کند اما این کاملاً ساده نیست. هنگامی که تحت استرس بیش از حد روزانه هستید بدن شما به وضعیت هشدار مزمن انتشار کورتیزول می رسد که ممکن است سبب انواع گوناگونی از جمله احتباس آب و انباشت چربی شکم شود. صبور باشید و استرس خود را کاهش دهید تا افزایش وزن مجدد پیدا نکنید.
به اندازه کافی غذا بخورید واکنش طبیعی شما به افزایش وزن، کم کردن غذا است. اما کاهش شدید غذا در مدت زمان طولانی، تولید کورتیزول را افزایش می دهد که می تواند شما را در حالت انتشار مزمن کورتیزول قرار دهد همچنین از دست دادن مداوم وزن نیز می تواند سوخت و ساز شما را کند کند.
سعی کنید رژیم خود را 300 تا افزایش دهید برای این کار بهتر است در سایت ما، رژیم تثبیت وزن را از پزشک بخواهید و از افزایش وزن مجدد جلوگیری نمایید. این بسیار مهم است که شما به یک برنامه بپیوندید و آن را به طور مکرر بر اساس نتایج روزانه خود تغییر ندهید.
یک برنامه تغذیه ای مناسب و ورزش پیاده روی داشته باشید.
خواب کافی داشته باشید معده شما یک هورمون به نام گرلین تولید می کند که به شما می گوید گرسنه هستید و کمبود خواب مداوم می تواند روند تولید را کاهش دهد. نه تنها هنگامی که شما خسته هستید احتمال بیشتری برای انتخاب مواد غذایی بد دارید. خوابیدن به اندازه کافی می تواند سطوح کورتیزول شما را نیز کاهش دهد و انرژی را برای تمرینات دشوار کند.
خوردن غذاهای چرب و هله هوله ها را کاهش دهید و به طور مداوم تمرین ورزشی ( حداقل 150 دقیقه ) در هفته در 3 روز داشته باشید.
تحول بدن بر اساس ایجاد تغییرات در شیوه زندگی سالم و حفظ این تغییرات در طولانی مدت است. این کار را بکنید تا هرگز از خود نپرسید چرا دوباره افزایش وزن پیدا کردم.

سلام من از برنامه استفاده کردم و خیلی راضیم امیدوارم تا عید وزنم به ایده آل برسه

با سلام. من برنامه رژیم آنلاین شمارو شرکت کردم. البته همین الان ثبت نام کردم. ولی جایی برای اینکه بیماریم رو هم ذکر کنم نداشت. حالا چطور مشکلم رو هم براتون توضیح بدم؟

با سلام
برنامه رژیم انلاین برای افراد سالم است و اگر شما دارای بیماری خاصی هستید باید رژیم پزشک را از طریق فرم درخواست برنامه پزشک را پر نمایید

سلام.
ممنون از سایت خوبتان.
من 2هفته پیش ثبت نام کردم و تا الان با برنامه ام 2.5 کیلو کاهش وزن داشتم.

با تشکر از سایت خوبتان

سلام من قدم ۱۶۰ و وزنم ۶۶ میشه من رو در رژیم ۶ذایی راهنمایی کنید در ضمن باید چند روز بعد از رژیم وزن بگیریم تا درست نشون بده

سلام می خواستم از اقای دکتر به خاطر برنامه خوبشان تشکر نمایم من در مدت 3 ماه توانستم 9 کیلوگرم از وزنم را کاهش دهم و به وزن ایده ال خودم برسم بابت همه زحمات شما ممنون

سلام من دیابت نوع ٢وکبدچرب گرید٢واضافه وزن دارم لطفا راهنماییم کنید.سپاسگزارم

با سلام
فرم درخواست رژیم غذایی را در سایت پر نمایید و در فرم خود ذکر نمایید رژیم غذایی برای دیابت نوع 2 و کبد چرب می خواهم در ضمن ورزش پیاده روزانه 30 – 45 دقیقه حتماٌ داشته باشید.

من فاطمه محمودیان هستم ۲۳ اردیبهشت ۹۶ عمل ابدو انجام دادم از ۱۱۸ کیلو به۹۶ کیلو رسیدم البته با رژیم بعد از دوره نقاهت.کبدمچرب گرید دو دارم پیش دیابت هم دارم روزی یک قرص متفورمین مصرف میکنم و آرتوروز زانو هم دارم میخوام حداقل به وزن ۸۰ برسم چه…

من فاطمه محمودیان هستم ۲۳ اردیبهشت ۹۶ عمل ابدو انجام دادم از ۱۱۸ کیلو به۹۶ کیلو رسیدم البته با رژیم بعد از دوره نقاهت.کبدمچرب گرید دو دارم پیش دیابت هم دارم روزی یک قرص متفورمین مصرف میکنم و آرتوروز زانو هم دارم میخوام حداقل به وزن ۸۰ برسم چه رژیمی بگیرم لطفا راهنمایی کنید.

من 43سال وزن66قد157رژیم میخواهم

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

تمامي كالاها و خدمات سایت رژیم سلامتی، حسب مورد داراي مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

 

 

رژیم لاغری – 4

 

رژیم غذایی لاغری اینترنتی

شنبه  

صبحانه : 1 قاشق چایخوری پنیر + 1 کف دست نان جو + 2 عدد گردو

میان وعده : 1 عدد میوه

نهار : 8 قاشق غذاخوری برنج + 3 تکه گوشت کبابی + 1 کاسه کوچک خیار ماست

عصرانه : 10 عدد بادام + 2 عدد میوه + 1 عدد بیسکوییت سبوسدار

شام : 1 کاسه سوپ جو + 2 کف دست نان

 

یکشنبه

صبحانه : 1 قاشق چایخوری پنیر + 1 کف دست نان جو + نصف لیوان شیر

میان وعده : 1 عدد بیسکوییت سبوس دار

نهار : 1 بشقاب تاس کباب + 4 کف دست نان + 1 لیوان دوغ

عصرانه : 10 عدد بادام + 2 عدد میوه + 1 عدد بیسکوییت سبوسدار

شام : 3 تخم مرغ آبپز + 3 کف دست نان + مقداری سبزی خوردن

 

دوشنبه

صبحانه : 1 قاشق چایخوری پنیر + 2 کف دست نان + 2 عدد گردو

میان وعده : 1 عدد میوه

نهار : 1 کاسه کوچک قیمه + 8 قاشق غذاخوری برنج + 1 کاسه سالاد شیرازی

عصرانه : 10 عدد بادام + 2 عدد میوه + 1 عدد بیسکوییت سبوسدار

شام : 1 کاسه سوپ سبزیجات + 2 کف دست نان جو + نصف کاسه سالاد شیرازی

 

سه شنبه

صبحانه : 1 قاشق چایخوری پنیر + 2 کف دست نان + 2 عدد گردو

میان وعده : 10 عدد بادام زمینی

نهار : 2 تکه گوشت کبابی + 2 کف دست نان + 1 کاسه سالاد کاهو و گوجه و هویج

عصرانه : 10 عدد بادام + 2 عدد میوه + 1 عدد بیسکوییت سبوسدار

شام : 2 کاسه خوراک کدو سبز + 2 کف دست نان + 1 قاشق غذاخوری ماست

 

چهارشنبه

صبحانه : 1 عدد تخم مرغ آبپز + 2 کف دست نان

میان وعده : 1 عدد میوه

نهار : 12 قاشق غذاخوری عدس پلو + 1 قاشق غذاخوری کشمش + 1 کاسه سالاد شیرازی

عصرانه : 10 عدد بادام + 2 عدد میوه + 1 عدد بیسکوییت سبوسدار

شام : 1 کاسه سوپ قارچ + 2 کف دست نان + 1 کاسه کوچک خیار ماست

 

رژیم غذایی لاغری اینترنتی

پنج شنبه

صبحانه : 1 لیوان شیر + 2 کف دست نان جو

میان وعده : 1 عدد میوه

نهار : 8 قاشق غذاخوری برنج + 1 عدد ماهی کوچک کبابی + سالاد کاهو

عصرانه : 10 عدد بادام + 2 عدد میوه + 1 عدد بیسکوییت سبوسدار

شام : 8 تکه جگر کبابی + 2 کف دست نان جو + نصف لیوان دوغ

 

جمعه

صبحانه : 1 کاسه عدسی

میان وعده : 1 عدد میوه

نهار : 1 سیخ جوجه کباب + 8 قاشق غذاخوری برنج + سالاد کاهو

عصرانه : 10 عدد بادام + 2 عدد میوه + 1 عدد بیسکوییت سبوسدار

شام : 1 کاسه سوپ سبزیجات + 1 کف دست نان جو + 1 عدد گوجه فرنگی

 

» سالاد کاهو : 1 عدد کاهوی کوچک را خرد کنید و با 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید.

» سوپ جو : برای تهیه این سوپ باید جو پرک ، هویج خرد شده و مقداری مرغ را باهم مخلوط کنید و بپزید.

» عدسی : برای تهیه عدسی نصف لیوان عدس و 1 پیاز کوچک یا 1 سیر را با آب بپزید و بهمراه آبلیمو میل نمایید.

» سوپ سبزیجات : برای تهیه این سوپ از انواع سبزیجات میتوانید استفاده کنید ، این سوپ گوشت ندارد.

» تاس کباب : برای تهیه تاس کباب باید سیب زمینی ، گوجه فرنگی ، پیاز و چند تکه گوشت را با هم بپزید.

» در وعده های نهار از انواع برنج ها مانند سبزی پلو ، لوبیا پلو ، باقالی پلو و … میتوانید استفاده کنید.

» در وعده هایی که نان جو ندارد از نان بربری ، سنگک یا تافتون استفاده کنید ( مقدار لواش 2 برابر میشود ).

» بهتر است در وعده میوه از میوه هایی مانند سیب ، پرتقال و … استفاده کنید.

» استفاده از چای در طول روز آزاد است ( چای کمرنگ بدون قند ، میتوانید با قند مصنوعی مصرف کنید ).

» میتوانید این رژیم را تا چند هفته انجام دهید سپس از رژیم دیگری استفاده کنید و مجدد این رژیم را تکرار کنید.

 

 

برای دریافت بروزرسانی ها عضو خبرنامه ما شوید.

رژیم, رژیم آنلاین, رژیم اینترنتی, رژِیم جدید لاغری, رژیم چاقی, رژیم غذایی, رژیم کم کالری, رژیم لاغر شدن, رژیم لاغری, رژیم موثر لاغری, سایت رژیم, کاهش وزن, لاغری,

من ۲۵ کیلو اضافه وزن دارم این رژیم مناسبه من هست ایا

سلام دوست عزیز این رژیم مشکلی برای شما ندارد ولی باید در نظر بگیرید تاثیر هر رژیم به سن و قد شما و میزان فعالیت بدنی شما وابسته هست که تاثیر رژیم را بیشتر میکند هر سوالی هم داشتین بپرسین در طول رژیم

تو این رژیم قند یا خرما و…..میشه استفاده کرد؟؟؟؟

سلام دوست عزیز از قند در مدت این رژیم استفاده نکنید و همچنین از نوشابه های گاز دار خرما هم به دلیل کالری بالا سعی کنید طبق رژیم رعایت کنید اگر ضعف شدید داشتین یک عدد مجاز هستین

ممنون بابت پاسختون
سوپ قارچ لطفا طرز درست کردنشو بگید
منظورتون

از یه کاسه کوچیک قیمه چند قاشق میشه

سلام دوست عزیز طرز تهیه سوپ قارچ در سایت هست

سلام

سلام رزیم شماره 1 تا چه مدت زمان توصیه میشه بعد از اون کدوم رزیم باید بگیریمممم

سلام با من قدم165وزنم84کیلو است لطفا من رادر لاغری راهنمایی کنید

سلام من از فردا که دو شنبه هست میخام شروع کنم ایا من برنامه رو به ترتیب برم یعنی از همون روز شنبه شروع کنم یا از روز دوشنبه
ممنون

سلام
برای دوران شیردهی چه رژیمی پیشنهاد میکنید
میخوام 15کیلو وزن کم کنم

سلام این رژیم روزانه چند کالری دارد؟

سلام نرگس جان…فرق دارن با هم و یه مقدارم بستگی داره مثلاً چه پنیری استفاده کنید یا برنج رو با چقدر روغن بپزید. ولی حدود 1200 کالری هست.

سلام الان رژیم های دیگه رو هم تو سایتتون دیدم کدوم برای وزن ۶۰ قد ۱۴۷ و سن ۳۹ که کم کاری تیروئید و کمی افسردگی مناسب میباشد ممنون

سلام بانو،
من رژیم شماره ١ رو شروع کردم.الان روز سوم هست.برای کم کردن ۶-٨ کیلو کدوم رژیم رو پیشنهاد میدین؟ ١، ٢ ، ٣ یا ۴؟
أین اولین باری هست که می خوام رژیم بگیرم. لطف می کنید اگه راهنماییم کنید.اضافه وزن من بیشتر مربوط به ناحیه شکمی هست. قدم ١۶۵ وزنم ۵٩ کیلو.
سپاس

سلام به شما دوست عزیز
وزن و قد شما تو رینج نرمال هست. وزن کردن از طریق رژیم از کل بدن وزن کم میکنه. فکر میکنم بهتر مطلب مربوط به راه های کوچک کردن شکم رو بخونید و از نرمش های ایروبیک استفاده کنید.

با سلام.این رژیم ادامه رژیم های شماره یک و دو و سه هست یا خودش مستقله؟؟؟؟

سلام میخواستم بدونم که کر این رزیم قطع بشه ممکنه که اضافه وزن شدید به همراه داشته باشه؟

با سلام
1-به جای لوبیای پخته میشه از کنسرو لوبیا استفاده کرد؟
2-میشه برنامه نهار ها رو جابجا کرد؟مثلا روز دوشنبه نهار روز سه شنبه رو خورد؟(از این لحاظ که شاید محتویات غذایی رو طوری تنظیم کرده باشین که وعده های یکروز مکمل همدیگه باشند(
ممنون

سلام من هر چقدر هم رزیم میگیرم شکمم جمع نمیشه و دوباره بر میگرده با این رزیم شکمم کاملا صاف میشه یانه؟

عالی

سلام خسته نباشین
منظور از یک کف دست نان همان یک واحد نان معادل 30 گرم هست?

سلام عزیزم سلامت باشی
بله همون 1 واحد نان معادل 30 گرم هستش

مرسی.عالی بود

این مطالب واقعا عالی هستند ولی مشکل من در مورد برامدگی کوچکی هست که به خاطر دو بار عمل سزارین در زیر شکم پیدا کردم و این خیلی ناراحتم میکنه با ورزش فقط کمتر شده .لطفا ااگه راه حلی داره راهنمایی بفرمایید.

ممنون رویا جان ، سعی میکنم مطلبی در مورد کاهش وزن بعد بارداری بذارم ، باید ببینید این برآمدگی از چربیه یا پوستی که بخیه شده ؟ اگه خیلی اذیت میشی بهتره با دکتر زیبایی مشورت کنی

سلام خسته نباشید ، با گرفتن این رژیم در هفته چند کیلو کم میشه ؟

سپیده جان دقیق نمیشه گفت چقدر کم میکنی چون کم کردن وزن بستگی به سن ، وزن و … داره ، میشه گفت حدود 1 کیلوگرم در هفته و شاید هم بیشتر

خدا کنه این رژیم کارساز باشه

رژیم هایی که در سایت قرار میدم همش امتحان شده است و موثره ، نگران نباش ، با کمی تلاش و اراده مطمئنم موفق میشی سوگند جان

سلام . خیلی خوب بود

خیلى ممنون عالى بود

ممنون میترا جان

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

دریافت رژیم غذایی مخصوص لاغری یا افزایش وزن در مجله سلامت. در این بخش از مجله سلامت سعی میکنیم رژیم های لاغری و روش های افزایش وزن اصولی را مورد بررسی قرار دهیم.

  رژیم‌های بر مبنای پروتئین مانند رژیم پالئو یا اتکینز، این روزها محبوبند، اما تحقیقات نشان داده‌اند که چنین استراتژی‌های…

آیا به دنبال از دست دادن وزن تان هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، پس باید مطمئن شوید که صبحانه شما…

این رژیم، نسخه‌ی بزرگ‌تر و بدتر رژیم پالئو است و به ورزشکاران ستاره‌ای مثل “لبران جیمز” کمک کرد تا وزن…

طرز غذا خوردن ما می‌تواند بر چگونگی بالا رفتن سنمان تاثیر بگذارد. اما لازم نیست که برای استفاده از مزایای…

رژیم غذایی لاغری اینترنتی

بزرگترین اشتباه غذایی ای که افراد دارای رژیم های غذایی مختلف مرتکب آن می شوند کدام است؟ کارشناسان عرصه ی…

آیا شما می دانید گروه خونی تان چیست؟ با اینکه خون در سطح مشابه به نظر می ‌رسد، اما طبق…

قبل از اینکه بخواهید رژیم سم زدایی خود را آغاز کنید بهتر است با رعایت نکات زیر بدنتان را برای…

حتما شما نیز بارها و بارها در مورد غذاهای افزایش دهنده قدرت مغز همچون توت‌ها و ماهی سالمون شنیده‌اید. اینگونه…

درست است که می‌توان بدون خوردن سبزیجات، تغذیه‌ای سالم داشت، اما این اصل که مواد مغذی درون سبزی‌ها بلوک‌های ساختمانی…

رژیم غذایی پگان (pegan) نوعی رژیم غذایی الهام گرفته شده از دو رژیم غذایی محبوب  پائولو و وگان است. طبق…

رژیم غذایی لاغری اینترنتی
رژیم غذایی لاغری اینترنتی
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *