رژيم غذاي ده روزه

رژيم غذاي ده روزه
رژيم غذاي ده روزه

در مورد سرطان سینه چه اطلاعاتی دارید؟ آیا ماموگرافی می تواند تمام اطلاعات لازم در مورد سرطان سینه را به شما بدهد؟ سرطان سینه در حال حاضر حدود ۱ تا ۸ زن آمریکایی را در برخی نقاط در طول زندگی خود تحت تاثیر قرار می دهد. این دومین سرطان شایع در میان زنان (بعد از سرطان پوست) و دومین عامل مرگ در میان انواع سرطان می باشد. با این مقاله از بخش بیماری ها دکتر سلام همراه باشید تا در مورد ماموگرافی و سرطان سینه …

در مورد تکنیک افلوراژ چه می دانید؟ اگر در مورد تکنیک های ماساژ سوئدی اطلاعاتی داشته باشید بدون شک، نام افلوراژ نیز به گوشتان خورده است. در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به آموزش نحوه انجام افلوراژ می پردازیم. افلوراژ فشار بسیار بیشتری را نسبت به لمس کردن وارد می کند که می تواند بر بافت های زیر پوستی اثر بگذارد و به عنوان تغییر شکل نیز تعریف می شود. گفته می شود که افلوراژ تأثیر کلی بر گردش خون دارد و درمانگر در بیشتر …

در مورد جوانسازی واژن چه می دانید؟ برای بسیاری از خانم ها با افزایش سن و گذراندن مراحل خاصی از زندگی، تجربه تغییر در بدن از جمله تغییرات در ناحیه واژن کاملاً طبیعی است. هرچند، بسیاری از خانم ها با تغییر در ظاهر و احساس، احساس خجالت و ناراحتی می کنند. تغییرات در ناحیه واژن ممکن است توسط عوامل بسیاری از جمله بارداری، زایمان، تغییرات وزن و روند پیری طبیعی به ایجاد شود. خانم هایی که با اين تغييرات ناراحت هستند اغلب خواهان جوانسازی واژن …

چه نوعی از درمان زیبایی غیر تهاجمی برای آقایان وجود دارد؟ همانطور که درمان های  زیبایی غیر تهاجمی در بین افراد مختلف پرطرفدار تر می شود تقاضای آن در میان مردان هم زیاد شده است. درمان های غیر تهاجمی می توانند نتایج فوق العاده ای هم برای زنان و هم برای مردان داشته باشند. اما مردان نگرانی های زیبایی مختص خودشان را دارند. اغلب مردان دوست دارند علامت های پیری آنها از بین رفته و در عین حال ظاهر مردانه خود را حفظ کنند. بعضی …

آیا می دانید چگونه خاصیت کشسانی پوست خود را بهبود ببخشیم؟ کلاژن و الاستین دو پروتئین طبیعی هستند که با هم کار می کنند تا پوست را صاف و انعطاف پذیر نگه دارند. تجزیه این پروتئین یکی از ویژگی های رایج در پیری است که باعث ایجاد تغییرات ساختاری در اپیدرم و درم می شود. در حالی که بعضی از روش های آرایشی و بهداشتی با شل شدن بیش از حد پوست، اثری نمی گذارند، درمان های مختلفی ممکن است انجام شود تا پوست به …رژيم غذاي ده روزه

آلفا هیدروکسی اسید و بتاهیدروکسی اسید دو جزء‌ مهم در محصولات مراقبتی پوست می ­باشند . این دو ماده برای خیلی از موقعیت های یکسان پوستی مصرف می …

مالتیپل اسکلروزیس یا ام اس (MS) وضعیتی است که در آن بسیاری از فیبر های عصبی میلینین خود را از دست می دهند و بنابراین، غلاف محافظ که …

در مورد درمان خانگی سرماخوردگی چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید برای کاهش علائم سرماخوردگی چه راهکارهایی می توانید انجام دهید؟ درمان خانگی سرماخوردگی عبارتند از مصرف عسل، …

شما برای درمان شوره از چه روش هایی استفاده می کنید؟ آیا روش های خانگی و طبیعی برای درمان شوره می شناسید؟ شوره یک بیماری پوستی است که …

سرفه نوعی واکنش سیستم دفاعی بدن به منظور دفع ترشحات مواد زائد در هنگام بیماری می باشد. با شروع سرفه، سیستم دفاعی بدن به پاکسازی مجاری تنفسی اقدام …

وظایف و آماده شدن پدرها در ماه نهم چیست؟ پدر بودن یک مسیر طولانی و هیجان انگیز است. زن و شوهر، زمانی که نتیجه …

علت زیاد شدن ترشح بزاق دهان در دوران بارداری چیست؟ آیا شما باردارید و ترشح بزاق دهان شما بیش از حد معمول است؟ افزایش …

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

ورزش کبدی یک ورزش تیمی محبوب و آسان است که ریشه ای هزارساله در کشور هند باستان و آسیای جنوبی دارد. قوانین اصلی ورزش …

برای زنان باردار حرکت های کششی مفید تر است. این کار به شما کمک می کند که در وزن متعادل باقی بمانید، ریلکس کنید …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

مدرسه بدن –

 

رژیم لاغری دیگری باعنوان رژیم 13 روزه در بین اکثر افرادی که بدنیال و کاهش وزن در یک بازه زمانی کوتاه میباشد شناخته شده و محبوب است،این رژیم 13 روزه که با بالا بردن سوخت و ساز بدن اقدام به سوزاندن چربی ها میکند در عین مشکل بودن بسیار تاثیر گذار میباشد.

اگر در تعطیلات عید زیاده روی کرده اید و چاق شده اید، این رژیم مخصوص شما طراحی شده است. به سرعت چربی های انباشته در تعطیلات نوروز را آب کرده و به فرم سابق خود برخواهید گشت.

 

رژيم غذاي ده روزه

رژیم لاغری 13 روزه متابولیسم شما را دگرگون کرده و موجب سوختن چربی ها میشود و پس از 13 روز شما میتوانید بصورت عادی غذا مصرف کنید.رژیم 13 روزه به شما کمک میکند در کمتر از 2 هفته 7 تا 20 کیلو گرم کم کنید این رژیم برخلاف رژیم های سنتی که شما مجبورید بمدت طولانی گرسنه بمانید میباشد.

این رژیم لاغری باید بمدت 13 روز گرفته شود نه بیشتر نه کمتر! بنابراین توجه داشته باشید اگر در طول این رژیم غذایی شراب یا آبجو بنوشید ،شکلات یا آدامس بخورید و یا حتی کمی ناخونک بزنید و از غذاهای دیگری بجز غذاهای رژیم مصرف کنید و یا در اندازه های بیشتری مصرف کنید،نتیجه دلخواه به هیچ وجه بدست نخواهد آمد،لذا هر زمان که در این رژیم لاغری تقلب کردید دیگر ادامه ندهید و پس از گذشت 6 ماه مجدد رژیم 13 روزه را از نو بگیرید. با توجه به حساس بودن این رژیم غذایی توصیه میشود با پشتکار و انگیزه بالا 13 روز را با جدیت تمام برنامه غذایی را دنبال نمایید و از تقلب کردن بپرهیزید.

 

آیا این رژیم لاغری تنها برای مدت 13 روز است و ممکن است وزن از دست داده برگردد و یا حتی بیشتر از قبل وزن اضافه کنیم ؟ تجربه نشان داده است ایینگونه رژیم های سریع لاغری تنها زمانی مفید است که شما مجبور باشید به علت موضوع و رویداد خاصی مانند مسابقه ،عروسی ،جشن و … میزان مشخصی (5-10 کیلوگرم) از وزن خود را کم کنید ، خاطر نشان میگردد باید فاصله بین تکرار رژیم 13 روزه حداقل 2 سال باشد، پر واضح است درصد بازگشت پذیری وزن در این قبیل رژیم های لاغری بسیار بالاست و حتی  بسیاری از افراد از قبلشان هم چاقتر میشوند، ا این رو توصیه میشود جهت اینکه یک بار برای همیشه لاغر شوید و لاغر بمانید از رژیم های اصولی و از متخصص رژیم سایت کمک بگیرید تا هم وزن کم کنید و هم برای همیشه وزن ثابت و پایداری داشته باشید که این تنها از تغییر لایف استایل و سبک زندگی مقدور است.

یکی از مهمترین عوارض رژیم 13 روزه برگشت پذیری وزن از دست داده میباشد، همچنین از آنجائیکه این رژیم لاغری بسیار سخت و شکنجه وار است و بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن در طول 13 روز قطع میشود لذا پس از پایان رژیم احساس خستگی و بی حوصلی در فرد ظاهر میگردد،بنابراین نتایج ما به هیچ عنوان این رژیم کاهش وزن را پیشنهاد نمیکنیم و تصمیم را به خود شما میسپاریم.

در زیر نمونه استانداردی از رژیم 13 روزه،  برای استفاده شما عزیزان قرار داده شده است :

 

صبحانه : یک فنجان قهوه با یک قاشق چای خوری شکر

نهار : 2 عدد تخم مرغ آبپز+200 گرم سالاد بدون سس +یک عدد گوجه فرنگی

شام : 200 گرم استیک کبابی بدون روغن و چربی + سالاد با آبلیمو و روغن زیتون

برای مشاهده ادامه رژیم و دریافت رژیم اختصاصی لطفا از طریق لینک زیر اقدام نمائید

 

برای دریافت مشاوره درباره رژیم های لاغری لطفا از طریق لینک زیر اقدام نمائید

 

 

برای محاسبه BMI بدن بر روی لینک کلیک نمایید.

برای مطالعه مقالات بیشتر و آشنایی با ما اینجا کلیک کنید

 

 

مطلب قبلی

رژیم کانادایی 15 روزه و کاهش وزن 5 کیلویی

مطلب بعدی

نمونه رایگان رژیم سریع کاهش وزن

سلام من ماهی نمیخورم باید چی بخورم جای ماهی

سلام
مرغ یا بوقلمون

سلام در این رژیم استفاده از سبزیجات غیر از موارد ذکر شده آزاد هست ؟؟

سلام
بله مشکلی نداره

خیلییی ممنون بابت راهنمایتون

ببخشید به جای کرفس چی میتونم بخورم!؟

بهتره همون کرفس مصرف بشه

سلام … طریقه ی مصرف ژامبون یا همان تخم مرغ به همراه نان است یا خیر؟
و به عنوان میان وعده میشه از میوه یا پسته استفاده بشه؟

سلام … من روز 10 ام رژیم هستم و واقعا نمیتونم دیگه تخم مرغ آب پز بخورم من به ازای هر عدد تخم مرغ چه چیزی رو میتونم جایگزینش کنم ؟

سلام من گوشت قرمز نمی خورم چه چیزی به جای گوشت استفاده کنم؟رژيم غذاي ده روزه

به جای گوشت قرمز چه چیزی میشه جایگزین کرد

سلام ببخشيد من به تخم مرغ الرژي دارم نميتونم مصرف كنم جاش چي بايد جاي گزين كنم؟؟؟
ممنون

به جای قهوه و تخم مرغ چی رو میشه جایگزین کرد؟

در سن بلوغ هم جواب میده

سلام یک رژیم با اثبات وزن بگین

سلام دوستان من رژیم رو چهار روز گرفتم وزنم ۲ کیلو کم شد.۷۴ بودم شدم ۷۲.رژیم رو دیگه نگرفتم و دارم کم میخورم

سلام خوبی منم ۷۴ بودم خوب کم شد.رژیم شما چیا هست ؟من کرفس و اینا حالم رو بد میکنه

میان وعده و اینا میشته میوه و اب بخوریم؟

سلام من قدم ۱۶۰هست ووزنم ۷۶به امیده خدا عیده ۹۷عروسیمه بااین وزن ۱۵کیلواضافه وزن دارم وخیـــــــــــــــــــــلی ناراحتم بارهاتلاش کردم لاغرکنم ولی خسته شدم وکم اوردم نامزدمم خیلی دوس داره لاغرشم وآرزوم اینه انقدرلاغرشم که هرلباسی دلم خواست بتونم تنم کنم من دوروزه بااین سایت آشناشدم وتصمیم گرفتم این رژیمو امتحان کنم امروز ۹۶/۱۰/۱۶است واولین روزه رژیم من ازاین ۱۳روز است درپایانه سیزده روز نتیجه رواعلام خواهم کردم واسم دعاکنید به آرزو لاغرشدن برسم

رها جان نتیجه گرفتی ازش؟؟!!

این رژیم موجب کمبود چه ویتامین هایی در بدن میشود

سلام ببخشید 200گرم پنیر زیاد نیست ؟برا شام روز 4 نوشتین

20 گرمه

سلام ببخشید ژامبون مرغ یا ژامبون گوشت؟؟؟؟؟ نمیشه چیزی جایگزینش کرد؟

ببخشیدددددد ماهی سالمون که چربه اصلا برای کاهش وزن مناسب نیست! اینجا نوشته شده باید با یه قاشق کره ذوب شده هم مصرف بشه…تپلی تر میشیماااا لطفا یه جایگزین واسه اینم معرفی کنین ممنون

فکر کنم عزیزم رژیمش چربی سوزیه و از غذاهای چرب بیشتر استفاده میشه همونو ادامه بده

اتفاقا سالمون بهترین ماهی واسه رژیمه چربیش جز چربی مفیده

سلام ببخشید اگر بعد از چند روز رها کنیم رژیم رو میشه دوباره بگیریم؟

من از امروز شروع کردم نتیجه رو بعد سیزده اعلام میکنم

سلام
بجای تخم مرغ چی متونیم استفاده کنیم ؟چون تخم مرغ خوردنی حالم بد میشه و غیر قابل خوردنه برام

ادمین محترم لطفا به سواله دوستان پاسخ بدیدچون سوال همیه مان است
اگر بعد از چند روز رها کنیم رژیم رو میشه دوباره بگیریم؟

سلام به همه دوستان
اگر فقط یک وعده چیت کردین رژیم رو ادامه بدین بدون هیچ تغییر و عذاب وجدان
اما اگر چند روز رها کردین اجازه بدین یک هفته تا ده روز بگذره و مجدد از روز اول شروع کنید

سلام ممنون از رژیم خوبتون من با توجه ب نظرات مثبت دوستان میخواهم شروع کنم ۱۸ سالمه وزنم ۷۷ و قدم ۱۶۶ امیدوارم نوفق بشم نتیجه رو انشالا تا ۲۴ مرداد اعلام میکنم
و اینکه من ژامبون دوست ندارم به جاش از چی استفاده کنم

تشکر میکنیم ازپاسختون

رژيم روز 7 درسته براي ناهار فقط آب بخوريم ؟؟

منظور از ژامبون واسع ناهار روز دوم مرغ یا گوشت

سلام من قدم 158 سانت و وزنم 58 کیلو هست میخواستم بدونم چقدر اضافه وزن دارم
سیزده ساله هستم

ایا میشود به جای قهوه از چای سبز استفاده کرد

ببخشید لطفا جواب بدین

واقعا تاثیر گذاری یانه لطفا جواب بدید

من ديروز شروع كردم دقيقا همون چيزي كه نوشته شده رو ميخورم اما يه سوال داشتم در طول روز اب زياد ميشه خورد؟
الان نصف روز گذشته و من يك كيلو كم كردم حتي ٢٤ ساعت هم نشده نميدونم اگه همينجوري پيش بره تا روز اخر ٢٠كيلو كم ميشه. اما اميد وارم وزن كم نشه نه اينكه فقط اب بدن رو خشك كنه. چون اگه اب بدن كم شه ما فكر ميكنيم وزنمون اومده پايين.
اگه سوالم رو جواب بدين ممنون ميشم. ميشه اب زياد بخوريم در طول روز؟؟

سلام من از امروز شروع کردم که رژیم بگیرم. واقعا میتونم تو دو هفته با این رژیم وزن کم کنم؟ کسی نتیجه گرفته؟ من ورزش هم می کنم که فشارم به شدت میفته چیکارباید کنم؟ میتونم یه تیکه بیسکویت بخور؟

سلام
ببخشید دخالت کردم
اما میتونی سرم غذایی درست کنی
اب و نمک و شکر
شکر و نمک 1 قاشق غذا خوری و تو بطری ابت بریز ببر باشگاه بخور

رها جان چرا نتیجرو ننوشتی؟

سلام واقعا خیلی خوبه درسته آدم معده اش ضعف میکنه ولی خوبه حتما ادامه بدین

سلام ، لطفا بگید به جای گوشت استیک میتونم جایگزین دیگری داشته باشم و همینطور به جای ژامبون ممنونم

سلام.من امروز روز دوم رژیم هستم

سلام و تشکر از شما میخواستم بپرسم میان وعده ها برای جوابدهی بهتر میتوان از چای سبز و یا دمنوشهای لاغری استفاده کرد یا بهتر است چیزی اضافی ننوشیم

من از امروز شروع کردم
بعد از 13 روز نتیجه رو اعلام میکنم
در ضمن سایتتون خیلی خوبه

سلام‌من امروز روزه ۶ ام هستم و دو روزه وزنم استاپ کرده کسی اینجوری شده لطفا جواب بدین ممنون میشم

سلام من روزه ۶ ام رژیم هستم‌و همه را مو به مو مثل رژیم انجام دادام الان ۲ روزه وزنم استاپ کرده.لطفا راهنمایی کنین

سلام ببخشید من الان روز ششم این رژیم هستم بجای ۲تخم مرغ ابپز ۱دونه خوردم هویجم خوردم منتهی یک نصفه بشقاب اش رشته بدون حبوبات خوردم فقط سبزی رشته و اب بود ک بیشترش اب بود خوردم الان عذاب وجدان گرفتم یعنی مشکلی پیش نمیاد اخه نزدیک عروسیمه بنظرتون نتیجه ی دلخواهمو میبینم

سلام ببخشید من الان روز ششم این رژیم هستم بجای ۲تخم مرغ ابپز ۱دونه خوردم هویجم خوردم منتهی یک نصفه بشقاب اش رشته بدون حبوبات خوردم فقط سبزی رشته و اب بود ک بیشترش اب بود خوردم الان عذاب وجدان گرفتم یعنی مشکلی پیش نمیاد اخه نزدیک عروسیمه بنظرتون نتیجه ی دلخواهمو میبینم

سلام ببخشید من روز ۶ این رژیم هستم راستش بجای۲تخم مرغ یک دونه خوردم هویجم خوردم منتهی اش رشته بدون حبوبات فقط سبزی رشته اب بودک فقط یه نصفه بشقاب خوردمبیشترشم ابشو خوردم عذاب وجدان گرفتم یعنی نتیجه ی دلخواهمو میبینم

سلام ببخشید میشه سخت ترش کرد مثلا شام حذف بشه یا از نهار سبک تر استفاده کرد یا فقط میوه باشه؟؟؟
لطفا جوابمو بدین خیلی عجله دارم اگه سخت تر باشه تاثیر بهتری داره؟

من از امروز شروع کردم امیدوارم نتیجه بده

سلام من روز سوم رژیم هستم و ۲ کیلو کاهش وزن داشتم امیدوارم ادامه دار باشه بعد از اتمام دوره رژیم نتیجه رو اعلام میکنم اتقدرا که فکر میکردم سخت نیست

منم روز دومم دو كيلو كم كردم ولي خيلي سخته
وزنم ٨٢ بود الان ٨٠ شده ولي خيلي سخته تازه من اسفناج نخوردم و استيكم نميخورم بحاش مرغ خوردم با سالاد

م مگوید من امروز اولین روزمه هچی نخوردم فقط اعدد تخم مرغ قهوه برا صبحانه خوردم ولی یه چیز خوردم الوچه خوردم

م مگوید من امروز اولین روزمه هچی نخوردم فقط اعدد تخم مرغ قهوه برا صبحانه خوردم ولی یه چیز خوردم الوچه خوردم لطفا جواب بدین منتظرم

اگر میخواهید نتیجه دلخواه رو بگیرین حاما روی برنامه عمل کنید
الوچه کالری بالایی داره

سلام اب چغدر باید باشد من روزه دوم رژیم گرفتم 2 کیلو کم کردم لطفا جواب بدین اب چغدر

ببخشید نمیشه اسفناج و کرفس نخورم چون اینهارو نمیخورم لطفا جواب

سلام منم از امروز 21 فروردین ماه با وزن 77 کیلو شروع کردم… امیدوارم بتونم بطور مستمر تا آخرش ادامه بدم. ولی اگه هرجا متوقف شدم اطلاع میدم که تا اون موقع چقدر کم کردم.خدا کنه بتونم تا آخرش برم… خدایا به امید تو!

سلام میبخشید به جای ژامبون چی میتونیم بخوریم چون من اصلا نمیتونم بخورم…ممنون میشم زود جواب بدین

سلام من پارسال این رژیمو گرفتم و 9 کیلو کم کردم و امسال هم 9 روزشو گرفتم و 7 کیلو کم کردم.
راز این رژیم اینه که باید مثل خودش انجام شه و بدون ناخنک زدن به غذاها.
در ضمن من بعد از یک سال وزنم برگشت اون هم بدلیل اینکه فعالیت بدنی نداشتم.

سلام بهتون تبریک میگم آفرین

سلام عزیزم عوارض نداره؟حالت بد نمیشه؟

با سلام به جای کرفس پخته شده چی میتونم استفاده کنم چون اصلا نمیتونم بخورم ممنون میشم زود جواب بدین

با سلام پنیر رو خالی بخوریم؟؟؟ میشه جواب بدید

من امروز دومین روز رژیمم هست خداروشکر خوب پیش رفتم اما امروز خیلی سردرد دارم و روزی یک چایی هم خوردیم آیا مشکلی پیش میاره واسه رژیم و لی بدون قند؟؟؟؟؟؟

موفق باشید خیر چای آزاده

سلام امروز ششمین روز هست و همه چی داره عالی پیش میره فقط میترسم برم روی ترازو.یک سوال اینکه مواردی که مثل چایی آزاد هست رو اعلام کنید من صبح ها نااشتها به عادت آب و آبلیمو میخورم/// ولی با اراده کامل دارم ادامه میدم امیدوارم که نتیجه بگیرم

سلا م من نمیتونم قهوه بخورم به جاش چی میتونم بخورم؟؟

سلام میتونید چای تلخ میل کنید

سلا م من نمیتونم قهوه بخورم به جاش چی میتونم بخورم؟؟

من روز 5م رژیمم گاهیم توش تغییر دادم ولی در کل خودشه 4کیلو کم کردم البته ورزش هم دارم گرسنگی هم نکشیدم سیرشدم فقط اب زیاد میخورم امیدوارم تا روز13م 20کیلو رو بزنیمسنمم 16س

اینطور که پیداست خیلی عالیه من از فردا شروع میکنم و نتیجه رو بهتون میگم

من امروز روز اولم بود زیاد گشنگی نکشیدم طبق برنامه پیش رفتم ۲ ساعتم ورزش کردم فقط من فشارم پایینه سه تا دونه رطب خوردم اشکالی نداره؟؟ لطفا جواب بدین

سلام امروز روز هفتم رژیم من هست و صبح یک لیوان چایی ناهار هم یک لیوان آب هیچ چیز دیگه ای نخورم تا شام که گوشت دارم؟؟؟؟؟؟لدفن زودتر جواب بدین منتظر جواب هستم

سلام
من از تاریخ 27 فروردین 97 به مدت 13روز این رژیم را گرفتم و 6کیلو کاهش وزن داشتم. بجای ورقه های ژامبون از سینه ی مرغ ابپز استفاده کردم. بجای استیک گوشت هم خوراک عدسی و یا 200-گرم گوشت ابپز گاو استفاده کردم. بجای قهوه ، چای خوردم، روزی 8لیوان آب نوشیدم و هرموقع گرسنه م شد خیار یا کاهو خوردم. یا چای بدون هیچ نوع قندی نوشیدم.
تو این مدت اصلا ورزش نکردم. صبحانه را ساعت هفت و نیم، نهار ساعت دوازده و نیم و شام را ساعت هشت شب خوردم.

افرین چ خوب کم کردی من اول راهم

سلام بعد از 13 روز باید چی بخوریم؟ برگردیم سر غذاهای عادی روزانمون یا نه؟یا اینکه کم کم برگردیم سر عادت غذایی قبلیمون؟

بهتره رعایت کنید

سلام جای قهوه میشه چای تلخ خورد؟

بله

ببخشید تو برنامه نوششتید استیک کبابی،یا پنیر…. اینارو با نون بخوریم یا خالی؟

من روز ٤ ام هستم و ٢/٥ كيلو كم كردم.
البته وسطاش نازك هم ميزدم ك از فردا اينكارم نميكنم. نتيجشو براتون ميگم .

سلام
سالاد شامل چیا میشه؟فقط کاهو؟

سللام. خسته نباشید میشه لطف کنید جواب سوال های مهم را حداقل یکبار جواب بدین تا همه جواب سوال هاشون بگیرن من همه ی سوال های مهم که ازتون کردن را خوندم ولی اکثرا جواب ندادین و اونا سوال های منم هستن لطف کنین بیشتر جواب سوال هارا بدین

سلام ..من امروز روز سوممه قدم ۱۷۰ وزنم ۸۸ نتیجرو بهتون میگم

سلام من این رژیم رو از ۱۵ اردیبهشت شروع کردم الان که ۲۰ اردیبهشت هست از وزن ۹۳.۴۰۰ به وزن ۹۰.۹۰۰ رسیدم البته یه جاهایی رو خیلی رعایت نکردم اما الان دیگه مصمم شدم به رژیمم پایبند باشم نتیجه رو هم بعد ۱۳ روز اعلام میکنم فقط سوال دارم خوردن میوه یا سبزیجات صفر کالری مانعی نداره؟؟؟

سلام من این رژیم رو از ۱۵ اردیبهشت شروع کردم الان که ۲۰ اردیبهشت هست از وزن ۹۳.۴۰۰ به وزن ۹۰.۹۰۰ رسیدم البته یه جاهایی رو خیلی رعایت نکردم اما الان دیگه مصمم شدم به رژیمم پایبند باشم نتیجه رو هم بعد ۱۳ روز اعلام میکنم فقط سوال دارم خوردن میوه یا سبزیجات صفر کالری مانعی نداره؟؟؟

سلام وقت بخير ، من الان روز ٦ هستم و ٥كيلو كم كردم
واقعا عالى

سلام ببخشید ی سوال داشتم بعد تمرین صبحگاهی و خوردن صبحانه خوابیدن باعث چاقی میشود?

ببخشيد اگه روي تخم مرغ يا سالادمون كمي نمك بزنيم اشكالي داره ؟يا ميشه روي كرفس پخته شده نمك زد؟

سلام خسته نباشید،این رژیم برای زنان شیرده هم مشکلی نداره؟؟ واینکه من خیلی ضعف میکنم برای ضعفم چیزی میشه خورد که رژیمم به هم نخوره؟؟ ممنون میشم جواب منم بدید

سلام
سالاد يعني فقط كاهو ؟ چرا گوجه جدا نوشته شده ؟
ال طرفي نوشتين مصرف سبزيجات غير موارد مذكور جايزه
توضيح بديد ممنون

اگر کسی نتونه قهوه نخوره نه جاش چی نخوره؟

START !
8.3.1397

سلام صبح قهوه معده خالی؟ بخورم یعنی صبحانه نخورم

قهوه با شکر خیلی ادم رو سیر نگه میداره و سوخت و ساز بدن رو در طول روز افزایش میده

با عرض سلام وخسته نباشید
یه سوال داشتم … من 15 سالمه و می خوام این رژیم رو بگیرم ، ایا برای این سن مضر است ؟
لطفا پاسخ بدید …خیلی برام مهمه که زود تر بدونم

با عرض سلام وخسته نباشید
یه سوال داشتم … من 15 سالمه و می خوام این رژیم رو بگیرم ، ایا برای این سن مضر است ؟
لطفا پاسخ بدید …خیلی برام مهمه که زود تر بدونم

سلام
بله مناسب سن شما نیست

سلام دوستان من امروز روز اولمه شروع كردم تاالان كه خوب پيش رفتم فقط يك سوال ميشه جاي شام وناهاروعوض كرد مثلاموارد ناهارو شام خورد؟

سلام
خیر به هیچ وجه

من ميان وعده هلو وخرماخوردم مشكلي نداره؟ابليمووعسل هم خوردم

من ميان وعده خرماوهلو خوردم مشكلي نداره البته چون زخم معده دارم ازابليمووعسل هم هرروز استفاده ميكنم

بجای اسفناج چه چیزی میشه جایگزین کرد؟
و اینکه ژامبون رو باید خالی خورد؟ پنیر چطور؟
بجای روغن زیتون میتونیم روغن کنجد استفاده کنیم؟

سلام من ده روزه و روز سیزدهم وزن میکنم . همه بهم میگن لاغرتر شدی . وزنم ۷۸ کیلو بوده
ان شا الله که حداقل ۷ کیلویی که گفته کم کرده باشم
که انگیزم بیشتر بشه
و من میخوام ادامه بدم و نون و برنج و از غذاهام حذف کنم . ان شا الله که خدا کمکم کنه و قدرتش و داشته باشم . چون چاق بودن خیلی بده خیلی . نتیجش و اعلام میکنم بهتون . دعا کتید واسم

سلام من این رژیمو الان شروع کردم ممنون میشم به جای کرفس و گوجه یه چیز دیگه بگین بهم چون اصلا نمیتونم بخورم اینا رو

سلام من قصد گرفتن این رژیمو رو دارم. به جای استیک چه چیزی میتونیم مصرف کنیم ؟

ن با گذشت یه هفته فقط یک کیلو لاغر شدم طبیعیه؟

سلام طی یک هفته من فقط یک کیلو کم شدم طبیعیه؟

سلام طی یک هفته من فقط یک کیلو کم شدم طبیعیه؟من فقط مقدار سبزی بیشتری میخورم

سلام میشه لطف کنید بگید که کسی که تیروئید کم کار داره میتونه این رژیم رو بگیره و گلوتن نباید تو سبد غذاییش باشه
و همچنین استپ وزن هم داره
هر رژیم و ورزشی رو انجام داده موفق نشده بیشتر از 2 یا 3 کیلو کم کنه که اونم آب بدنش بوده که کم کرده
ممنون از پاسخگویی شما منتظر راهنمایی شما هستم

سلام خسته نباشن بجای استیک میشه چیز دیگه بگین لطفا جواب بدین ممنون

سلام
لطفآ کامنت های قبلی رو مطالعه کنید
بارها پاسخ سوالات مشابه داده شده
بجای استیک میتونید از سینه بوقلمون یا مرغ استفاده کنید

سلام میشه بگین قهوه با اب باقهوه با شیر فرقی داره یا تو این رژیم؟ ممنون

بله متفاوته باید دقیقا چیزی که تو رژیمتونه بخورین

تخم مرغ آب پز زردش هم باید بخورم ؟؟

بله

سلام ،من 85کیلو هستم و از فردا قراره این رژیم شروع کنم..
امیدوارم کار ساز و موثر واقع بشه..
نتیجه رو اعلام میکنم.

سلام من روز چهارمه رژیمم دوروز اول۱۶۰۰گرم کم کردم امروز فقط۱۰۰گرم .نکنه استپ کنه.براتثبیت وزنم چیکارکنم؟

سلام ميان وعده چي مصرف بشه بهتره؟

ببخشید این چربیه که کم میشه یا آب بدن ؟

ببخشید اگر کمتر از اینهایی که هست چیزی بخوریم یا مثلا ژامبون نخوریم خوبه یان؟

خیر به هیچ وجه کمتر از مقادیر گفته شده توصیه نمیشه

سلام روز هفتم نزدید چه مقدار گوشت بره گریل شده بعد یه سوال اگه استیک باکمی روغن زیتون طبخ بشه اشکالی نداره؟ لطفا جواب بدید عزیزان

سلام روز هفتم نزدید چه مقدار گوشت بره گریل شده ؟لطفا جواب بدید عزیزان

درضمن اگه استیک باروغن زیتون باشه اشکالی نداره؟

سلام من ی دوره گرفتم۵کیلو کم کردم.ی هفته استراحت کردم و عادی غذا خوردم وزنم ثابت موند الان دوباره شروع کرزم و امروز روز هفتم رژیمم قبل از رژیم۸۰بودم الان۷۳هستم

سلام من هر بار گرفتم ول کردم
۲ باره گرفتم امرورز شروع کردم
خدا کنه جواب بگیرم خسته شدم از این همه بی ارادگی

من روز هشتم رژيم متابوليسم هستم ٤ كيلو كم كردم.
وزن اوليه ٧٧
قد ١٧٠
جنسييت: بانو

سوال: بجاي تخم مرغ چي مي تونم بخورم؟ اصلا ديگه قادر به ادامه با تخم مرغ نيستم.حساس شدم به بو و طعم. چي بخورم كه همون نتيجه رو داشته باشم؟ (لطفا زودي راهنمايي بفرماييد)

منم از فردا میخوام شروع کنم امید وارم جواب بده..

سلام خیار و هویج جز سبزیجات هستن میشه هر چقد خواستیم مصرف کنیم؟چون نوشته بودین هر چقد خواستیم میتونیم سبزیجات استفاده کنیم

سلام
بله میتونید استفاده کنید

سلام من این رژیم و گرفتم پنج روز بعد روز تولدم نتونستم مهمون داشتم فسنجون و سوپ شیرو خامه درست کرده بودم و کیک تولدم نتونستم نخورم با کلی عذاب وجدان دیگه رژیمم و قطع کردم ولی تو همین چند روز از ۶۲.۶۰۰به ۵۹.۶۰۰ رسیدم من میخوام دوباره شروع کنم با توجه به اینکه نوشته بعد شش ماه میخواستم بدونم مشکلی نداره دوباره چند روز دیگه از اول شروع کنم ؟ این رژیم واقعا عالییی

سلام
نه ایرادی نداره

سلام خسته نباشید ببخشید من امروز روز دوم رژیم هستم و میخواستم بدونم برای نهار باید ژامبون رو خالی خورد یا با نون ممنون میشم از جواب دهیتون

من خالی خوردم تو این دوروز خوبم بود انقدر زیاده ادم نمیتونه همشو بخوره

سلام میشه خیار و هویج و چای خورد خارج از برنامه

سلام به همگی.من این رژیم رو گرفتم.امروز ،روز یازدهم رژیمم هست.تا امروز 8کیلو کاهش وزن داشتم.رژیم سختی نبود.حداقل روزی 2ساعت پیاده روی داشتم که خیلی کمکم بود.ممنون بابت این رژیم

سلام خانم زهره، میشه لطفا بگین وزن اولیه چقدر بوده که ۸ کیلو کم کردین؟ مرسی

سلام،خواهش می کنم.وزنم 89کیلو بود فعلا رو 81 کیلو موندم.خیلی راضی ام

سلام . برای سرماخوردگی دارو و دمنوش گیاهی میتونم استفاده کنم در دوره رژیم ؟

سلام.میبخشیدچندنفر یه سوالی داشتندکه سوال منم هست.
اینکه بااین رژیم آب بدن کم میشه یاچربی؟؟؟
وسوال دوم:بجای ژانبون چی بخورم چون ازش متنفررررررررررم؟
خوااااهش میکنم سوالامو جواب بدین.سپاسگذارم

سلام
در روزای اول آب بدن و در ادامه چربی بدن کاهش پیدا میکنه
بجای ژامبون میتونید از گوشت مرغ یا بوقلمون به همون میران استفاده کنید.

سلااام
مهسا هستم
٢٧ ساله
فردا رژيم و شروع ميكنم به اميد خدا
وزن قبل رژيم ٨٤.٩

سلام من ۹۰کیلو هستم و ۱۵۸قد ۲۷سالمه لطفا به سوالاتم جواب بدین .ایا میشه در طول روز از میان وعده مثل میوه استفاده کرد؟ مثلا بین صبحانه تا ناهار و عصر بین ناهار و شام چایی سبز یا قهوه سبز و چایی و میوه یا حتی بیسکوییت ساقه طلایی؟بعد برای پختن استیک میشه از نمک هم استفاده کرد؟ شام و ناهار رو تو چه ساعتی بخوریم؟برای کسایی ک ناراحتی معده دارن ولی خیلی حاد نیست مشکلی پیش نمیاد؟واینکه میشه از مغز گردو و پسته و بادام و لواشک در طول روز مصرف کنیم؟؟لطفا پتسخگو باشین ممنونم

چرا بعضی ها بیشتر کم کردن تا هفت هشت کیلو
بعد این دوستانی که نوشتن بعد از یک هفته دوباره این رژیم میگیرن آیا ضرر نداره دوباره بگیرن ؟؟

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Subscribe our newsletter to stay updated.

Powered by

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

رژیم لاغری برای لاغر شدن و کاهش وزن ممکن است با مشکلاتی نظیر تحمل کردن گرسنگی و نخوردن طیف گسترده ای از مواد غذایی باشد. این بار با رژیم غذایی جنرال موتورز به راحتی و بدون تحمل گرسنگی در یک هفته 8 کیلو وزن تان را کم کنید

آیا به دنبال سریع‌ترین راه برای کم کردن وزن هستید؟ آیا در آینده نزدیک میهمانی بزرگی در پیش دارید و دوست دارید در لباسی که به تازگی خریده‌اید متناسب به نظر برسید؟ آیا طی چند هفته آینده یک قرار خیلی مهم دارید؟ دلیل اینکه می‌خواهید وزنتان را پایین بیاورید، هر چه که باشد، این مقاله بهترین راهنمای شما با نکاتی عالی است که کمکتان می‌کند به راحتی در یک هفته وزنتان را پایین بیاورید.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری آسان، برای کاهش اشتها چه بخوریم؟

خیلی مهم است که درست‌ترین روش کاهش وزن را برای متناسب کردن خودتان پیدا کنید و هیچوقت به سراغ قرص‌ها و مکمل‌های لاغری که این روزها تبلیغات آن را همه جا می‌بینید، نروید. اگر بتوانید یک رژیم‌غذایی سالم و درست را با یک برنامه تمرینی ترکیب کنید، آنوقت این می‌تواند برگ عبورتان برای سریع‌ترین راه برای کاهش وزن به طور طبیعی باشد. اولین و مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که به هیچ عنوان نباید وعده‌های غذایی را حذف کنید یا وعده‌های نامنظم داشته باشید. اگر فکر می‌کنید که نخوردن یک یا دو وعده غذایی و خوردن یک وعده سنگین در روز کمکتان می‌کند، اشتباه می‌کنید. همچنین باید حتماً هدف واقع‌بینانه برای کاهش وزنتان داشته باشید و سعی کنید به آن هدف برسید. همیشه به خاطر داشته باشید که تا حد مشخصی می‌توانید با ورزش سخت و یک برنامه‌غذایی متعادل و سالم به بدنتان فشار بیاورید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن با 10 روش بدون رژیم و گرسنگیرژيم غذاي ده روزه

یکی از متداول‌ترین برنامه های غذایی افرادی که دوست دارند وزن کم کنند رژیم‌غذایی جنرال موتورز است که یکی از بهترین برنامه‌های غذایی است که می‌توانید از منابع مختلف پیدا کنید زیرا سریع‌ترین و طبیعی‌ترین راه برای کم کردن وزن را بدون مصرف مکمل‌های غذایی یا قرص‌های لاغری به شما پیشنهاد می‌دهد. جنرال موتورز یکی از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده ماشین است که یک برنامه‌غذایی به نام رژیم‌غذایی جنرال موتورز یا رژیم‌غذایی GM ارائه کرده است که کمپانی‌های بسیار و موسسات آموزشی بسیاری آن را دنبال می‌کنند زیرا این برنامه‌غذایی به ارتقاء سلامت کسانیکه در شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و صنایع دیگر فعالیت دارند کمک می‌کند. این برنامه‌غذایی برای همه گروه‌های سنی مناسب شناخته شده و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته‌اند با این رژیم در یک هفته تا ۸ کیلو از وزن خود را پایین بیاورند.خیلی‌ از شما شاید تا امروز به دنبال راه‌های مختلف بوده‌اید که بدون سختی کشیدن وزنتان را پایین بیاورید. شاید ورزش‌های مختلف از یوگا گرفته تا دویدن و بدنسازی را امتحان کرده باشیید اما نتوانسته‌اید از شر چربی‌های اضافه بدنتان خلاص شوید. اگر اضافه‌وزنتان یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های شماست، برنامه‌غذایی جنرال‌موتورز می‌تواند پاسخی برای این مشکل شما باشد.

اگر برای شروع کردن برنامه‌غذایی جنرال موتورز آماده‌اید، اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که ذهنتان را برای این برنامه آماده کنید. فقط زمانی می‌توانید در برنامه کاهش وزنتان موفق شوید و به سریعترین روش وزنتان را پایین بیاورید که ذهنی آرام و کنترل‌شده داشته باشید. این برنامه‌غذایی برای یک هفته است و در آن فقط می‌توانید از موادغذایی که تجویز شده استفاده کنید. گفته می‌شود که اگر این رژیم را دقیق اجرا کنید می‌توانید بین ۵ تا ۸ کیلو از وزنتان را پایین بیاورید.مهمترین چیزی که باید مدنظر قرار دهید این است که به هیچ عنوان نباید گرسنه بمانید. گرسنگی کشیدن دقیقاً نتیجه عکس می‌دهد و در آخر برنامه به جای اینکه وزنتان پایین آمده باشد، بالا هم خواهد رفت. این برنامه میزان و نوع دقیقی از مواد غذایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا مطمئن شوید که همیشه سیر هستید. خیلی از کسانیکه این رژیم را گرفته‌اند متعجب بوده‌اند که چطور برنامه‌ غذایی که از آنها گرسنگی کشیدن نمی‌خواهد اینقدر موثر وزنشان را پایین می‌آورد. اما جای نگرانی نیست، فقط کافی است که به دستورات این برنامه‌غذایی گوش کرده و به دقت آنها را اجرا کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری جنرال موتورز 2017، در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید!! !!

روز اول مهمترین روز این رژیم لاغری است چون تازه می‌خواهید در دنیایی قدم بگذارید که بفهمید چطور می‌توانید وزنتان را پایین بیاورید. این رژیم می‌گوید که روز اول برنامه شما باید مختص میوه‌ها باشد. می‌توانید تا هر اندازه‌ای که می‌توانید از هر میوه‌ای که دوست داشتید به جز موز بخورید. میوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند. همچنین باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید و واقعاً به هیج ماده‌غذایی دیگری دست هم نزنید، حتی سبزیجات خام یا پخته. اگر می‌خواهید این برنامه برایتان موثر باشد، فقط باید در طول روز اول از انواع میوه‌های مختلف تا جایی که دوست داشتید استفاده کنید. هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید و البته آب بنوشید.

روز دوم این امکان را به شما می‌دهد که در طول روز تا جایی که دوست دارید سبزیجات مصرف کنید، چه به صورت خام و چه پخته. البته دقت کنید که برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان نباید از روغن استفاده کنید. دقت کنید که سیب‌زمینی هم جز‌ء این سبزیجات به حساب می‌آید و بهتر است آن را به صورت آب‌پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید که کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود. بعضی از بهترین سبزیجاتی که می‌توانید برای روز دوم برنامه‌ غذایی‌تان استفاده کنید عبارتند از: لوبیا پخته، هویج خام یا پخته، بروکلی، خیار، کاهو، کلم پخته و خام و امثال آن. البته دستگاه گوارشتان در این روز کمی متفاوت‌تر از روزهای عادی عمل خواهد کرد و ممکن است دفعات بیشتری به دستشویی بروید. یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب روزانه‌تان را روز دوم هم حتماً مصرف کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : پرطرفدارترین رژیم لاغری برای کاهش وزن را بشناسید

روز سوم برنامه‌ غذایی جنرال موتورز به شما اجازه می‌دهد کل روز هم از سبزیجات و هم میوه‌ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که سیب‌زمینی را از سبزیجات و موز را از میوه‌ها مصرف نکنید. می‌توانید صبح رژیم میوه و عصر رژیم سبزیجات را داشته باشید و یا برعکس. ترکیب اینها با هم به خود شما بستگی دارد. مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

روز چهارم شاید برای خیلی‌ها جذاب باشد. در طول روز می‌توانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و تا ۳ لیوان شیر مصرف کنید. ممکن است نگران شوید که شاید این برنامه باعث گرسنگی‌تان شود اما برعکس آخر روز کاملاً احساس سیری خواهید داشت. باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که به هیچ عنوان در هیچ ساعتی احساس گرسنگی نکنید. مثلاً یک عدد موز و یک لیوان شیرتان را صبح، یک لیوان شیر و چند عدد موز را در ظهر، ۳ عدد موز را عصر و یک لیوان شیر و باقیمانده موزها را شب مصرف کنید. اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ عنوان در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری 3 روزه برای کاهش وزن!!!

روز پنجم روزی است که می‌توانید کمی برای خودتان میهمانی بگیرید. در این روز می‌توانید یک فنجان برنج برای ناهار و شش تا هفت گوجه فرنگی در طول روز بخورید. از آنجا که احتمال دارد در بدنتان میزان بالایی اسید اوره تولید شود، بهتر است مصرف آب را به ۱۲ تا ۱۵ لیوان برسانید.

در این روز هم این امکان را دارید که برای ناهار یک فنجان برنج مصرف کنید و باقیمانده روز را مثل روز سبزیجات بگذرانید. دقت کنید که در این روز هم بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. مطمئناً در این احساس سبکی بیشتری می‌کنید و جای شک نیست که دستگاه گوارشتان هم تقویت شده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بدترین های رژیم لاغری برای کاهش وزن!!

این آخرین روز برنامه‌غذایی جنرال موتورز است. در این روز اجازه دارید یک فنجان برنج و هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه‌تان را بخورید. این بهترین روز کل هفته‌تان خواهد بود.

مطمئناً متوجه کاهش وزن بسیار خوبی در بدنتان خواهید شد و کاری هم جز دنبال کردن یک برنامه میوه و سبزیجات و آب نکرده‌اید. این برنامه‌غذایی فواید دیگری هم برای شما خواهد داشت. خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف‌تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان هم بسیار بهتر از قبل عمل می‌کند. بهترین چیزی که نصیبتان می‌شود این است که بین ۵-۴ کیلو یا حتی بیشتر وزن کم کرده‌اید. برای همه آنهایی که برای کم کردن اضافه‌وزنشان به خودشان گرسنگی می‌دهند این سالم‌ترین و سریع‌ترین راه برای پایین آوردن وزن است.

توجه: پیش از هر رژیم غذایی برای کاهش وزن، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری ای که ملیکا شریفی نیا 20 کیلو وزن اش را کم کرد!!

بیشتر بدانید : 5 رژیم لاغری معروف ستارگان هالیوودی

بیشتر بدانید : لاغری با نخوردن برنج کته، دروغ یا واقعیت؟

بیشتر بدانید : برای لاغر شدن قبل از خواب چی بخوریم؟

بیشتر بدانید : یک رژیم 3 روزه با 4.5 کیلوگرم کاهش وزن!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با رژیم غذایی نظامی!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری چرخشی، یک رژیم موفق برای لاغر شدن

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم با 4 مدل سوپ!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : mardoman.net

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

مراسم مت‌ گالا Met Gala مراسمی است که در آن بیشتر میهمانان با لباس هایی عجیب و غریب حاضر می شوند

بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. چند ماسک روشن کننده مخصوص این نوع پوستها وجود دارد که ساده و راحت در منزل تهیه می شود و بسیار در شفاف کردن پوست موثر است

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

رژيم غذاي ده روزه
رژيم غذاي ده روزه
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *