روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام
روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما خواهد شد

گزارش

شاتل موبایل از بسته‌های مبتنی بر موقعیت «شاتل موبایل پلاس»

روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

عرضه رسمی تلویزیون‌های جی پلاس توسط گلدیران در سه سری مختلف!

برندگان مسابقه فرش قرمز تلویزیون‌های ال‌جی جوایز خود را از

خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

رمز عبور برای شما خواهد شد

با فراگیر شدن مسنجر تلگرام و افزایش کاربران این اپلیکیشن مشکلات و سوالات درباره ی آن نیز افزایش یافته است ، به طوریکه به تازگی برخی کاربران از مشکل اسپم شدن گلایه دارند و نمیدانند چرا این مشکل برایشان پیش آمده و نیز آگاهی کافی درباره ی روشهای خروج از اسپم نیز وجود ندارد. در این پست بیشتر راجع به این مشکل صحبت خواهد شد پس همراه ما باشید.

اسپم به چه معناست:

واژه ی Spam برای شخص یا شی مزاحم به کارمیرود و شخصی که برای سایرین اسپم یا آزار ایجاد کند،اسپمر شناخته میشود.

ریپورت شدن در تلگرام چیست؟

در هر مسنجر قوانینی برقرار است که در صورت عدم رعایت آنها ، کاربر به عنوان جریمه دچار محدودیتهایی میشود.در تلگرام نیز این قوانین برقرارند که باید مراقب بود که متناقض با آنها رفتار نکنیم تا دچار محدودیت نشویم.

روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

قوانین تلگرام چه هستند:

ارسال پیام به افراد غریبه : در صورت ارسال پیام به حدود ۳۰ نفر از افراد غریبه که شماره ی شما جزو مخاطبین آنها نیست باعث شناخته شدن شما به عنوان اسپمر میشود.

 استفاده از شماره های مجازی: اگرچه این مورد در اکثر منابع ذکر نشده اما دیده شده برخی کاربران پس از ساخت شماره مجازی روی دستگاه به عنوان اسپمر تلقی شده اند.

گزارش شدن اکانت شما توسط تعدادی از مخاطبین: اگربرای شخصی که شماره ی شما را ندارد پیام بفرستید وی میتواند شمارا به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش کند و اینکار با زدن روی قسمت تعیین شده امکان پذیر است که البته باید حدود ۵ نفریا بیشتر اینکار را انجام دهند.

*حذف اکانت و ثبت به تعداد زیاد در طی یک مدت کوتاه: این مورد اگر چه باعث اسپم شدن شما نمیشود اما باعث برخی محدودیت ها برای خط مورد نظر خواهد شد.

محدودیتهای ایجاد شده در زمان ریپورت شدن:

-اگرشما برای تلگرام یک اسپمر تلقی شوید دیگر امکان ارسال پیام به افراد غریبه ندارید، و تنها میتوانید برای دوستان و مخاطبین خود پیام بگذارید.

-امکان ساخت چت مخفی با سایر کاربران را نخواهید داشت.

-اگر یکبار اسپم شدید و بعد از مدتی دوباره به روال عادی برگشتید لطفا این بار با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا در صورت گزارش مجدد این بار مدت زمان ایجاد محدودیت بیشتر خواهد شد ، مثلا اگر بار اول یک هفته اسپم بودید این بار مدت دو هفته یا بیشتر جریمه خواهید شد.

راههای جلوگیری از اسپم شدن:

-بهتر است در طی مدت کوتاه مثلا یک هفته برای افراد غریبه پیام شخصی ارسال نکنیم زیرا ممکن است اکانت شما را گزارش دهند.

-برای تبلیغات کانال و یا گروههایتان از روش تبادل استفاده کنید و اقدام به ارسال پیام تبلیغاتی برای تک تک اعضا نکنید.

-میتوانید از شماره های مجازی برای دعوت دیگران استفاده کنید، تا درصورت اسپم شدن نگرانی خاصی وجود نداشته باشد.

اگرشما به اشتباه اسپم شده اید میتوانید به ۴ طریق پیام خود را به تلگرام رسانده و اعلام کنید که اشتباهی در کار بوده است.

1
ارسال به پشتیبان :

روش اول ارسال به آدرس spam@telegram.org می باشد: باید متنی به زبان انگلیسی تایپ کرده و دلایل خود را بیان کنید و در آخر شماره ی خط ریپورت شده را به همراه کد کشور ذکر نمایید.مثال :
Dear support Telegram
Hi .My Account Wrongly Limited for Sending Message to people who i have not they phone number in my contacts. i’m sure that i don’t send spam and annoying messages to no body.please remove my account limitation
My Phone number: +98
@ : My Telegram ID
.
حتما در قسمت موضوع عبارت Spamقید شود و نیز در پایان ه شماره تلفن اکانت مذکور را به همراه کد ایران ۹۸+ ، آیدی خود را با @ تایپ کرده و تان را وارد نمایید.
بعد از حدود ده روز امکان بررسی ه شما خواهد بود و در طی این مدت نباید رفتارهای مشکوک ذکر شده را انجام دهید، تا آنجا که ممکن است پیام خصوصی نفرستید.

2
ارسال پیغام برای پشتیبان :
روش دوم این است که برای تیم پشتیبانی تلگرام پیام بگذارید: برای انجام اینکار وارد منوی کاربری تلگرام شوید واز انتهای صفحه Telegram FAQ را انتخاب کنید.

در صفحه ی باز شده قسمت مربوطه به پشتیبانی و Support را یافته و روی لینک مربوطه بزنید.

اکنون فرم را به دقت پرنمایید و در کادر اول مشکل خود را مطرح نمایید و و شماره تماس خود را به همراه کد کشور ارسال نمایید.

3
سوال از پشتیبان تلگرام :
روش سوم برقراری ارتباط با پشتیبان تلگرام است: برای انجام این روش لازم است وارد منوی کاربری شده و سپس وارد قسمت ستینگ شده و از آنجا گزینه ی Ask a Question را انتخاب کنید.

گزینه ی زیر را انتخاب کنید.

 
در صفحه ی چت گشوده شده میتوانید پیام خود را با تیم پشتیبانی تلگرام در میان بگذارید.
 

روش اول ارسال به آدرس spam@telegram.org می باشد: باید متنی به زبان انگلیسی تایپ کرده و دلایل خود را بیان کنید و در آخر شماره ی خط ریپورت شده را به همراه کد کشور ذکر نمایید.مثال :

قبلا دلایل مسدود شدن حساب تلگرامرا شرح دادیم و به معرفی ربات چک کننده ریپورت تلگرام پرداختیم.

در این مقاله میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه از ریپورت شدن حساب خود در تلگرام جلوگیری کنید و با یک ترفند عالی کارمان را به اتمام میرسانیم.

همانطور که قبلا شرح دادیم شما وقتی ریپورت میشوید که کاربران پیام های شما را ناخواسته بدانند و یا اینکه آنها را به گروه و کانال هایی دعوت کرده باشید که آنرا اسپم بدانند.

پس به راحتی و با فشار دادن دکمه Report spamاکانت شما ریپورت میشود.

چگونه از ریپورت شدن حساب تلگرام جلوگیری کنیم؟

روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

برای جلوگیری از مسدود شدن حساب تا حدِ امکان شما باید به کسانی که شماره شما را ذخیره کرده اند پیام بفرستید و از ادد کردن آنها به کانال ها و گروه هایی که باب میلشان نیست، جلوگیری کنید.

به ظاهر این کار دشوار می آید، چون اکثرا افراد دوست دارند به هر کسی که دلشان میخواهد پیام بفرستند و آزادی داشته باشند. اما قسمت دشوار اینجاست که شما ریپورت میشوید و موقع ارسال پیام، پیام شما با یک اخطار قرمز رو به رو میشود.

اگر میخواهید بدون اینکه ریپورت شوید به دیگران پیام بفرستید، لطفا ترفند پایین را با دقت بخوانید.

این ترفند بسیار راحت و قابل انجام برای هرکسی است و در اکثر مواقع موفق عمل میکند. وقتی شما اولین پیام را به کسی بفرستید، گزینه گزارش اسپم نمایش داده میشود.

حال شما باید تلگرام را گول بزنید، به طوری که از نظر تلگرام شما آغازکننده مکالمه نباشید و دیگر گزینه گزارش را به کاربران نمایش ندهد. برای اینکار شما به PV شخص موردنظر رفته و یک پیام ارسال میکنید، سپس تاریخچه چت و pv طرف مقابل را حذف کنید و بعد کاربر به پیام شما پاسخ میدهد و درحین ناباوری این بار گزینه Report Spam برای شما نمایش داده میشود.

حتی شاید تعجب کنید که بدانید به احتمال بسیار کمی شما با این شیوه ریپورت شده اید.

.

منبع: روبوکلیک

چند روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام 

 SEVERAL WAYS OF STOP BEING REPORTED

بدون تردید میتوان گفت شبکه اجتماعی تلگرام به یکی از محبوب ترین نرم افزار ها بین تمام ایرانیان تبدیل شده است که گذر زمان نتوانسته است از محبوبیت اش کم کند و طرفداران خود را حفظ کرده است

اما مشکلی وجود دراد که خیلی از ما با ان روبه رو شده ایم آن هم مشکل ریپورت شدن در تلگرام است. ریپورت شدن در تلگرام به این معنای محدودیت ارسال پیام است یعنی شما فقط قادر خواهید بود به کسانی پیوی بدهید که در لیست شماره تلفن های شما موجود هستند و ان ها هم شماره تلفن همراه شمارا داشته باشند.

 

روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام

اما نگران نباشید ما در این آموزش قصد داریم چند روش برای جلو گیری از ریپورت شدن شما در تلگرام را آموزش دهیم .

 

در ادامه با ما همراه باشید 

.

.

.

چند روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام 

۱ .  به هر کسی پیام خصوصی ارسال نکنید 

در تلگرام به کسی پیام خصوصی ارسال میکنید که شماره شما را ندارد و شما را نمیشناسد در بالای صفحه پیام خصوصی شما برای فرد دو گزینه فعال می شود اولی اضافه کردن شما به مخاطبین اش است و دومین گزینه Report spam  که اگر تعداد کسانی که از این گزینه یعنی Report spam  استفاده کرده باشند به تعداد مشخصی برسد شما از طرف تلگرام اسپمر شناخته می شوید و برای یک هفته به ارسال پیام به افرادی که شماره شما را دارند و یا به عبارتی شما را میشناسند محدود میشوید و اگر برای بار دوم تکرار شود به مدت یکماه محدود میشوید و اگر برای بار سوم تعداد مشخصی برای اکانت شما Reporet spam را ارسال کنند به صورت دائمی حساب کاربری و سیمکارت شما محدود میشود .

۲ . از چت محرمانه استفاده کنید

توجه : در ورژن ۳٫۱۶٫۰ تلگرام این روش عمل نمیکند و میتوان در چت محرمانه هم از گزینه Report spam استفاده کرد.

در مسنجر تلگرام گزینه ای وجود دارد به چت محرمانه شما با انتخاب این گزینه و ارسال پیام به فرد مورد نظر گزینه Report spam برای آن فرد غیر فعال میشود و دیگر نمیتواند برای شما گزارش اسپم ارسال کند.پس شما میتوانید با انتخاب گزینه چت محرمانه و ارسال پیام به فرد مورد نظرتان از ارسال گزارش اسپم از طرف ان فرد جلوگیری کنید .

۳ . یک اکانت با یک شماره متفاوت دیگر داشته باشید 

توجه : میتوانید از نرم افزار هایی که شماره مجازی ارئه میدهند برای این کار استفاده کنید.اما به دلیل استفاده های تبلیغاتی از این بره ها در تلگرام متاسفانه این نرم افزار ها کمیاب شده اما با کمی جستجو در گوگل پلی و کمی حوصله میتوانید این دسته از نرم های ارسال شماره مجازی را پیدا کنید .اگر بعد از ثبت با شماره مجازی فهمیدید که از قبل ریپورت هستید به ربات اسپم بوت پیام دهید تا شاید از ریپورت خارج شوید. و حتما پس از ثبت کد تایید دو مرحله ای را فعال کنید

اگر ریپورت نشدن حساب کاربریتان برای تان مهم است و نمیخواهید که محدودیتی برای شماره تلفن همراهتان ایجاد شود. میتوانید از یک شماره تلفن دیگر استفاده کنید و به افرادی که قصد ارتباط را دارید پیام خصوصی ارسال کنید و بعدا از او بخواهید به اکانت دیگرتان پیوی بدهد

۴ . پیام خصوصی تکراری حاوی لینک ارسال نکنید 

بی شک یکی از دلایل ریپورت شدن در تلگرام ارسال پیام خصوصی تکراری و حاوی لینک به تعدادی از افراد در طول یک شبانه روز است.

آموزش خارج شدن از ریپورت تلگرام 

عضو گروه تلگرام شوید

گروه تلگرام گیمرها

روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام
روش جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *