راه های شناخت سرد مزاجی

راه های شناخت سرد مزاجی
راه های شناخت سرد مزاجی



برای تشخیص گرم مزاجی از سرد مزاجی ملاک هایی وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

اول: چاقی و لاغری، هرچه انسان چاق تر باشد سرد مزاج تر و هرچه لاغرتر باشد گرم مزاج تر است. دوم: رنگ پوست، هرچه رنگ پوست سفیدتر باشد شخص سردمزاج تر و هرچه رنگ پوست تیره تر باشد گرم مزاج تر است. سوم: محل سکونت، هرچه به شمال کشور نزدیک می شویم افراد سرد مزاج تر و هرچه به جنوب کشور نزدیک می شویم افراد گرم مزاج تر می شوند. چهارم: رژیم غذایی، افرادی که به غذاهای چرب و شیرین علاقه دارند و بیشتر از این غذاها مصرف می کنند سرد مزاج و افرادی که به غذاهای تند و ترش علاقه دارند گرم مزاج اند. پنجم ـ که معمولا پس از ازدواج خودش را نشان می دهد ـ : میزان میل به رابطه جنسی، هرچه میل شخص به رابطه جنسی بیشتر باشد او گرم مزاج تر و هرچه این میل کمتر باشد سرد مزاج تر است. مثلا افرادی که سید هستند میلشان به ارتباط جنسی بیش از دیگران است.

نکته: ملاک های مذکور با توجه به غالب نوشته شده است و ممکن است برخی معیار های سرد مزاجی در او باشد ولی گرم مزاج باشد و برعکس.

جوانی که قصد دارد با شخصی ازدواج کند ابتدا باید مزاج خود را تشخیص دهد سپس تحقیق کند و ببیند که آیا طرف مقابلش از این نظر مانند خودش است یا نه؟ و اگر به این نتیجه رسید که از این نظر فاصله بینشان زیاد است ـ مثلا خودش به شدت گرم مزاج است و دیگری دقیقا در نقطهی مقابل او قرار دارد ـ بهتر است در انتخاب خود تجدید نظر کند.راه های شناخت سرد مزاجی

 

 

© 1397, طراحی توسط
Styleshout, ویرایش و ترجمه توسط
اسپایکا، قدرت گرفته از
پارسی بلاگ®

بارداری یک پدیده شگفت انگیز است که به شما امکان می دهد تا یک زندگی جدید  را به دنیا بیاورید. اما همه زنان نمی توانند به راحتی این …

در سطح جهانی، یکی از گسترده ترین برنامه های مدیتیشن و استراحت، مدیتیشن متعالی است (TM). تا به امروز بیش از شش میلیون نفر به تکنیک های مدیتیشن …

خوشحالی و شادی برای همه متفاوت است. برای شما، شاید در صلح باشد، یا بودن با گروهی از دوستانی که بدون هیچ قید و شرطی قبولشان دارید و …

وقتی که موضوع مربوط به دستیابی به وایرلس سریع تر است، به نظر می رسد که هیچ گونه بحثی نیاز نیست. هر چه سریع تر، بهتر است، درست …

آیا گربه شما با مشکلات هاضمه و یا کمبود مواد مغذی مبارزه می کند؟ گاهی اوقات می توانیم در مورد بیماری هایی که بر حیوانات خانگی ما تاثیر …راه های شناخت سرد مزاجی

نوشیدنی های انرژی زا به شما انرژی لحظه ای می دهند. آن ها خیلی خوشمزه هستند، اما ممکن است سالم نباشند، به همین دلیل …

تمرینات ورزشی شکمی مناسب برای دوران بارداری چیست؟ نیازی نیست که در دوران حاملگی، برنامه تناسب اندام خود را قطع کنید. اگر بعد از …

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چرا بعضی از افراد در حین ورزش کردن دچار بیماری های قلبی می شوند؟ شیوه ی زندگی کم تحرک یکی از عوامل اصلی ایجاد …

عضلات باسن (کپل) بزرگترین عضلات بدن هستند، لذا تقویت این عضلات اقدامی هوشمندانه به نظر می رسد. فایده تقویت این عضلات تنها به زندگی …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!

همه خبرهالیست خبرگزاری هااخبار پرسشکده

لیست کامل

راه های شناخت سرد مزاجی

© Porseshkadeh.com

راه های شناخت سرد مزاجی
راه های شناخت سرد مزاجی
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *