دستور رژیم غذایی جنرال موتورز

دستور رژیم غذایی جنرال موتورز
دستور رژیم غذایی جنرال موتورز

 اگر دنبال روش سریع برای کاهش وزن هستید حتما بخوانید. رژیم لاغری جنرال موتورز یا رژیم لاغری جی ام، رژیم لاغری ای است که یک هفته ای 8 کیلو وزن تان را کم می کند

بنابر گزارش جنرال موتورز، رژیم جی ام توسعه یافت تا به کارمندان خود کمک کند وزن خود را کاهش دهند و از احساس سالم بودن لذت ببرند. گفته می شود جی ام در رژیم خود با اداره دارو و غذا و دپارتمان کشاورزی آمریکا همکاری داشته است و برای اولین بار در مرکز تحقیقات جان هاپکینز در سال 1985 مورد آزمایش قرار گرفته بود.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند

از آن زمان به بعد این روش کاهش وزنکه “رژیم سوپ کلم” و “رژیم دوستدار قلب” نیز نامیده می شد، بسیار مشهور شده است. گفته می شود این برنامه دارای اصولی است که کالری غذاهایی که می خورید آنقدر کم است که در حین خوردن غذا سوخته می شود. افرادی که این رژیم را گرفته اند بین 4/5 تا 8 کیلوگرم در طی یک هفته کم کرده اند.

رژیم جنرال موتور یک رژیم هفت روزه می باشد که کاهش 4/5 تا 8 کیلوگرمی در یک هفته گزارش شده است. این رژیم نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه باعث فرآیند سم زدایی بدن نیز می شود. محتوای اصلی این رژیم بیشتر آب است : میوه ها، سبزیجات، شیر و سوپ همچنین 6 الی 8 لیوان آب در روز.  (توجه : مواد سمی به صورت چربی در بدن ذخیره می شوند. روش جی ام می تواند به چربی سوزی سریع بدن کمک کند.)

دستور رژیم غذایی جنرال موتورز

بعد از هفت روز پیروی از این رژیم بدن سم زدایی می شود و سالم تر می شود. بعد از کامل کردن فرایند سم زدایی، ممکن است بفهمید که دیگر می توانید غذاهای فرآوری شده و غیر سالمی را باعث چاقی اتان می شدند را برای همیشه از رژیم خود حذف کنید.

برنامه اصلی رژیم جنرال موتورز می تواند برای افرادی که از برنامه منظم غذایی پیروی می کنند تغییر یابد. برای مثال، افرادی که از رژیم هندی یا رژیم گیاهخواری پیروی می کنند. از این رو، این برنامه محدودیتی برای برخی از رژیم ها محسوب نمی شود.

میوه ها و سبزیجاتی که در این رژیم خورده می شوند و مقدار آبی که نوشیده می شود به هضم سریع تر غذا کمک می کند. این امر می تواند به کاهش وزن سریع تر کمک کند چون بدن نمی تواند چیزی را که به آن نیاز ندارد را کنترل کند. به وسیله نوشیدن روزی 6 الی 8 لیوان در روز ، بدن یاد می گیرد که نباید آب را ذخیره کند چون تمام آبی را که لازم دارد را هر روز دریافت می کند.

برنامه جی ام می تواند برای افرادی مفید واقع شود که مبتلا به یبوست هستند، چون این رژیم به حرکات منظم روده کمک می کند ( که برای سلامتی کل بدن ضروری است) . این عمل به بدن کمک می کند تا مواد فاسد و سموم که باعث می شوند احساس ناسالمی کنید،  از بدن دفع شوند.

با اینکه این رژیم غذایی دهه هاست به عنوان برنامه ای اثربخش شناخته شده است، اما باز هم می گوییم هیچ برنامه مجزایی وجود ندارد که برای کل افراد مناسب باشد. اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که این رژیم برای کاهش وزن تان مناسب است یا نه، این مقایسه می تواند برای تان مفید باشد. ما به جزئیات برنامه جی ام پرداخته ایم تا به سطح دو رژیم برتر امروزی برسیم. دیگر رژیم ها مانند فاکتور ونوس، رژیم سه هفته ای دارای انواع مزیت های مفید برای بدن هستند نیز مقایسه شده اند که نشان می دهد رژیم جی ام راحت تر از این رژیم هاست. انتخاب هر کدام از این رژیم ها به ترجیحات شخصی شما و آن چیزی که نیاز دارید بستگی دارد.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری آسان، برای کاهش اشتها چه بخوریم؟

مزیت ها : به طور بالقوه بهتر از رژیم های کاهش وزن متوسط می باشد.معایب : ممکن است تاثیرات جانبی سم زدایی به وجود آیند که عبارتند از ضعف ناگهانی عضلات، خستگی، گرسنگی، آب زدایی و کاهش انرژی، احتمال بازگشت وزن بعد از بازگشت به عادت های معمول در زندگی مدت : 7 روز محدودیت مواد غذایی: بسیار محدود، فقط میوه و سبزیجات جنسیت : مردان و زنان

برخی خیلی سریع وزن خود را کاهش می دهند، اما باید به جای کاهش وزن زیاد به شکل بدن نیز توجه کرد. مزیت ها : به لحاظ علمی بر اساس شناسایی هورمونی می باشد که به سوخت و ساز زنان کمک می کند. مدت زمان : 12 هفته تمرینات ورزشی : از تمرینات متوسط گرفته تا تمرینات شدید محدودیت خوراکی : هیچ گونه محدودیتی وجود نداردجنسیت : فقط برای زنان

مزیت ها : کاهش سریع وزنمدت زمان : 3 هفته تمرینات ورزشی : 3 روز در هفته هر بار 20 الی 30 دقیقه

به هر حال اگر تصمیم گرفته اید که این رژیم غذایی را انتخاب کنید در اینجا منوی وعده های غذایی را که باید در طی این هفت روز بخورید برای شما فراهم کرده ایم.در هر هفت روز 6 الی 7 لیوان آب خواهید نوشید .

می توانید هر میوه ای به جز موز بخورید. هیچ محدودیتی در تعداد میوه وجود ندارد؛ هر چقدر می خواهید میوه بخورید. توصیه می شود در روز اول به مقدار زیادی هندوانه بخورید. فقط به یاد داشته باشید اگر خود را به خوردن هندوانه محدود کنید ، دیرتر به وزن مطلوب خود می رسید.

در روز دوم به جای میوه ، سبزیجات مصرف می کنید. فرقی نمی کند می توانید هم به صورت خام و هم به صورت پخته بخورید و هیچ محدودیتی در مقدار و نوع سبزیجاتی که می خورید وجود ندارد. می توانید برای صبحانه سیب زمینی پخته شده بخورید و اگر دوست داشته باشید کمی کره بزنید. این کار به شما کمک می کند تا کربوهیدرات لازم را دریافت کنید. سبزیجات غنی از مواد مغذی و فیبرمی باشند و بیشتر آنها بدون کالری هستند.

بیشتر بدانید : با یک رژیم معروف فرانسوی به نام رژیم دوکان

امروز می توانید به جز موز و سیب زمینی ترکیبی از میوه ها و سبزیجات میل کنید. سیب زمینی دیگر لازم نیست چون می توانید کربوهیدرات لازم را از میوه ها دریافت کنید. در این مرحله بدن آماده می شود تا فرآیند کاهش وزن را شروع کند.

منوی اصلی امروز عبارتند از موز، شیر و سوپ. امروز می توانید هشت عدد موز و سه لیوان شیر بخورید. اگر دوست داشتید می توانید سوپ بیشتری بخورید. موز مهم است چون پتاسیم و سدیم لازم را که در روزهای گذشته از دست رفته است برای بدن تامین می کند.

امروز می توانید گوشت گاو و گوجه فرنگی بخورید : 6 عدد گوجه فرنگی و 300 گرم گوشت گاو. همه این مقدار گوجه فرنگی باید در این روز خورده شود اما لازم نیست حتما همه این مقدار گوشت مصرف شود. افزایش جذب آب به فرایند پاک سازی بدن کمک می کند. گوشت هم آهن و هم پروتئین لازم را تامین می کند و گوجه فرنگی هم فیبر لازم را تامین می کند.

امروز هم باید دوباره گوشت بخورید اما به جای گوجه فرنگی باید از دیگر سبزیجات استفاده کنید. ممکن است هر چقدر که دلتان خواست بخورید. توجه کنید که تا امروز بدن وزن زیادی را از دست داده است .

در آخرین روز از این برنامه، می توانید برنج قهوه ای، آب میوه و سبزیجات بخورید. اگر تا به امروز به طور کامل این رژیم را گرفته اید پس بدن شما کاملا سم زدایی شده است  و 4/5 تا 8 پوند از وزن شما کاهش یافته است.

بیشتر بدانید : پرطرفدارترین رژیم لاغری برای کاهش وزن را بشناسید

بیشتر بدانید : رژیم فستینگ چیست؟ 6 روش جالب این رژیم برای

بیشتر بدانید : بدترین های رژیم لاغری برای کاهش وزن!!

بیشتر بدانید : رژیم لاغری چرخشی، یک رژیم موفق برای لاغر شدن

بیشتر بدانید : رژیم با 4 مدل سوپ!!

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغSeemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغ

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

اگر می خواهید ساده ترین روشهای آهار دار كردن پارچه های گوناگون را بدانید این مطلب را بخوانید!

بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. چند ماسک روشن کننده مخصوص این نوع پوستها وجود دارد که ساده و راحت در منزل تهیه می شود و بسیار در شفاف کردن پوست موثر است

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

رژیم جنرال موتورز (GM) برنامه‌ی غذایی است که وعده می‌دهد فرد می‌تواند با پیروی از آن در یک هفته تا ۶/۸ کیلوگرم از وزن خود کم کند. این رژیم به شما اجازه می‌دهد هر روز غذاهای مختلف بخورید. طرفداران رژیم جنرال موتورز مدعی‌ هستند این تکنیک می‌تواند بدن را به کاهش وزن وادارد و زودتر از سایر رژیم‌ها موجب چربی‌سوزی شود. اما آیا واقعا این رژیم غذایی مؤثر است؟ در این مطلب به بررسی رژیم جنرال موتورز، مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

دستور رژیم غذایی جنرال موتورز

گویا این رژیم غذایی را در سال ۱۹۸۵ برای کارکنان شرکت جنرال موتورز طراحی کردند. می‌گویند این رژیم نتیجه‌ی آزمایشات و مطالعات گسترده‌ی وزارت کشاورزی و سازمان غذا و داروی ایالات متحده و مرکز تحقیقات دانشگاه جان هاپکینز (Johns Hopkins Research Center) بوده است. به‌نظر می‌رسد این ادعاها بیشتر به باورهای عامه و کم‌ارزش می‌مانند. ریشه‌ی واقعی رژیم جنرال موتورز مشخص نیست.

برنامه‌ی این رژیم هفتگی است و در هر روز تنها می‌توانید غذاهایی خاص مصرف کنید. به‌عنوان مثال رژیم غذایی‌تان در روز دوم باید تنها به مصرف سبزیجات محدود شود. در حالی‌که در روز پنجم طبق دستورالعمل باید چند عدد گوجه‌فرنگی با پوست و مقدار زیادی گوشت بخورید. این رژیم غذایی باید بتواند نتایج زیر را به بار آورد:

طرفداران این رژیم غذایی دلیل تأثیرگذاری آن را وجود غذاهای کم‌کالری این رژیم مانند میوه‌ها و سبزیجات می‌دانند. با مصرف این غذاها کالری دریافتی کاهش می‌یابد، به عبارت دیگر، کالری دریافتی‌ از کالری‌ مصرفی کمتر می‌شود.

مطابق این برنامه، بسیاری از غذاهای موجود در این رژیم غذایی، کالری منفی دارند، یعنی، کالری موردنیاز برای هضم آنها از کالری‌ای که در بدن تولید می‌کنند، بیشتر است.

بسیاری از غذاها در این رژیم محتوی مقدار زیادی آب هستند. به‌همین دلیل طرفداران این رژیم غذایی معتقدند این رژیم می‌تواند به چربی‌سوزی و دفع سموم بدن‌ کمک کند.

حامیان این رژیم غذایی توصیه می‌کنند اگر می‌خواهید به اهداف کاهش وزن درازمدت‌ خود برسید، این رژیم را در چند دوره با فاصله‌ی پنج تا هفت روز تکرار کنید.

این رژیم شامل برنامه‌‌ای هفت روزه است و هر یک از این روزها قوانینی متفاوت دارند. مطابق این رژیم باید هر روز ۸ تا ۱۲ لیوان آب بخورید تا آب بدن‌ در طول مدت رژیم تأمین شود. ورزش جزو الزامات این برنامه نیست و فرد برای انجام تمرینات ورزشی مختار است. البته این رژیم غذایی مخالف انجام تمرینات ورزشی در سه روز اول است. از سوی دیگر به افراد اجازه می‌دهد تا هر روز دو تا سه کاسه از «سوپ شگفت‌انگیز جنرال موتورز» بخورند. این سوپ با کلم، کرفس، گوجه‌فرنگی، پیاز و فلفل دلمه‌ای درست می‌شود.

در ادامه، دستورالعمل‌های خاص هریک از روزهای رژیم جنرال موتورز آمده است:

در رژیم جنرال موتورز علاوه بر دستورالعمل‌های بالا، باید به نکات دیگری نیز توجه کنید.

در اینجا نمونه‌ای از برنامه‌ی غذایی که باید در طول هفت روز رژیم دنبال کنید،‌ آمده است:

هیچ مطالعه‌ای رژیم جنرال موتورز را به‌طور کامل بررسی نکرده، ولی بر روی جنبه‌هایی از آن تحقیقاتی گرفته است.

این رژیم، فرد را به مصرف زیاد سبزیجات و میوه‌ها تشویق می‌کند که در کاهش وزن مؤثرند زیرا کالری پایینی دارند و می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند.

در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۵ بر روی بیش از ۱۳۳۰۰۰ شرکت‌کننده صورت گرفت، مشاهده شد افراد دارای بیشترین میزان مصرف میوه‌ها و سبزیجات غیرنشاسته‌ای در دوره‌ی چهار ساله‌ی این مطالعه، کمتر از بقیه در معرض تغییرات وزنی قرار گرفتند.

رژیم جنرال موتورز مصرف برخی نوشیدنی‌های چاق‌کننده را محدود می‌کند، ازجمله نوشیدنی‌های شیرین که براساس تحقیقات در افزایش وزن مؤثرند. نوشیدنی‌های الکلی نیز به‌خاطر کالری بالا می‌توانند موجب افزایش وزن شوند.

رژیم جنرال موتورز در مورد غذاهایی که اجازه دارید در روز مصرف کنید، محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای اِعمال می‌کند. با این‌وجود به شما اجازه می‌دهد تا نوع گوشت، میوه و سبزیجاتی مصرفی را براساس ذائقه‌ی خود انتخاب کنید.

رژیم جنرال موتورز معایبی نیز دارد از جمله:

بزرگترین مشکل رژیم جنرال موتورز این است که هیچ تحقیقی در مورد عملکرد آن انجام نشده است. غیر از برخی داستان‌های بی‌پایه و اساس، هیچ مطالعه‌ای صحت ادعاهای این رژیم را تأیید نمی‌کند.

ظاهرا برخی از غذاهای این رژیم کالری منفی دارند، به عبارت دیگر کالری که بدن باید برای هضم این غذاها بسوزاند بیشتر کالری خود غذاست ولی هیچ مدرکی این ادعا را ثبات نمی‌کند.

درست است که کالری موردنیاز برای هضم برخی غذاها بیشتر از کالری دریافتی از آنهاست، ولی غذاهای موجود در رژیم جنرال موتورز جزو این غذاها نیستند.

این برنامه‌ی غذایی توازن مناسبی ندارد و ممکن است در بعضی روزها به‌خاطر مقدار کم برخی درشت‌مغذی‌ها احساس گرسنگی شدید کنید. به‌عنوان مثال در بیشتر روزها مقدار پروتئین موجود در این رژیم بسیار کم است که می‌تواند تأثیرات منفی بر بدن داشته باشد زیرا مطالعات متعدد از نقش پروتئین‌ها در کاهش اشتها و کمک به کاهش وزن حکایت دارند. در مطالعه‌‌ای شش ماهه که ۶۵ نفر در آن شرکت داشتند، کسانی که رژیم سرشار از پروتئین را دنبال می‌کردند در قیاس با کسانی‌ که رژیم سرشار از کربوهیدرات داشتند، به‌طور متوسط ۳/۸ کیلوگرم بیشتر وزن از دست دادند.

کمبود سایر مواد مغذی ضروری، یکی دیگر از مهمترین ایرادات این رژیم است. به‌عنوان مثال در سه روز اول مقدار چربی، ویتامین B۱۲، آهن، کلسیم و برخی مواد دیگر بسیار کم است.

بیشتر وزنی که در این رژیم غذایی کاهش می‌یابد،‌ آب است، نه چربی. وقتی کالری دریافتی‌ را کاهش دهید، بد‌ن‌تان دنبال منابع دیگری برای تأمین انرژی می‌گردد. به همین دلیل بدن‌ گلیکوژن، مولکول‌هایی که انرژی را ذخیره می‌کنند و در کبد و عضلات وجود دارند، می‌شکند تا انرژی لازم برای بدن را فراهم کند.

گلیکوژن محتوی مقدار زیادی آب است. بنابراین با شروع تجزیه‌ی گلیکوژن، آب بدن کم می‌شود و به‌سرعت وزن‌ کم می‌کنید. متأسفانه کاهش وزن با این روش معمولا موقتی است و با شروع دوباره‌ی رژیم غذایی معمول وزن‌تان افزایش می‌یابد.

برای کاهش وزن درازمدت و پایدار باید رژیم غذایی متوازن را با تمرینات ورزشی همراه کنید. تحقیقات متعددی نشان داده‌اند که این روش، بهترین روش برای کاهش وزن است.

بسیاری از افراد به دنبال راه‌های فوری برای کاهش وزن هستند. متأسفانه نمی‌توان در یک هفته کاهش وزنی بادوام و پایدار داشت. با اینکه این رژیم شما را به مصرف میوه‌ها و سبزیجات و خودداری از مصرف نوشیدنی‌های شیرین تشویق می‌کند، ولی معایب آن بیشتر از فواید است.

به‌طور خلاصه، هیچ تحقیقی این رژیم را تأیید نمی‌کند. این رژیم خالی از مواد مغذی ضروری است و نمی‌تواند موجب کاهش وزن پایدار شود.

به‌جای اینکه مانند یویو وزن‌تان در نوسان باشد، بهتر است در زندگی روزمره‌ از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید که کلید دستیابی به وزن مناسب و سلامتی‌ است.

برگرفته از: healthline

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

با نکات ورزشی و تغذیه‌ای این مجموعه، اندامی متناسب و جذاب داشته باشید.

17000تومان

14000تومان

دستور رژیم غذایی جنرال موتورز

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

با درود فراوان
بعلت کم خونی باعث ضعف شدید در بنده خواهد شد
با تشکر

اگر مشکل کمخونی دارید بهتره برای رژیم با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید. چون تغذیه میتونه توی تشدید مشکلتون موثر باشه

من این رژیم رو امتحان کردم و تونستم باهاش یک و نیم کیلو وزن کنم. البته هدف من از این رژیم سم‌زدایی بود، نه کاهش وزن.

برای سم زدایی بدن تاکید بر مصرف میوه و سبزیجات تازه و ارگانیک و خودداری از مصرف غذاهای آماده، بسته بندی و فرآوری شده راه بسیار خوبی است.

سلام ,
برای سم زدائی از بدن
دم نوش جعفری عالیه

جالب بود من که از روش اولی خوشم اومد ممنون از شما

متشکرم از نظرتون

رژیم و تغذیه

خواص سمنو؛ طرز تهیه و خواص شگفت‌انگیز آن برای بدن


پیشگیری از سرطان با مصرف ۱۳ خوراکی سالم

۱۵ غذای مفید که هنگام سرماخوردگی باید بخورید

رژیم لاغری در دوران شیردهی و نکاتی که باید بدانید

رژیم خام خواری برای لاغری؛ آیا رژیم خام خواری سالم است؟

آخرین مطالب

۱۲ مزیت یادگیری مهارت سخنرانی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کند

درمان ورم لوزه؛‌ علائم، علت و راه‌های درمان آن

فواید روغن گل سرخ برای سلامتی؛ ۱۹ خاصیت مؤثر که باید بدانید

گیاهان تصفیه کننده هوا؛ ۲۰ گیاهی که سموم هوا را از بین می‌برند

یادگیری سخنرانی؛ چطور سخنران بهتری شویم؟

ترین های جهان


ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸


بهترین دانشگاه های کانادا کدام‌اند؟


برترین فوتبالیست های جهان در طول تاریخ


ایمن ترین خودروها در دنیا را بشناسید

عجیب ترین خانه های دنیا که شما را بهت‌زده می‌کنند

معروف ترین موزه های جهان؛ ۱۰ موزه برتر جهان با آثار تاریخی حیرت‌انگیز

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

 

 

رژیم لاغری 7 روزه

 

دستور رژیم غذایی جنرال موتورز

اولین روز رژیم لاغری ( میوه‌های تازه ) : روز اول مهمترین روز این رژیم لاغری است ، می‌توانید تا هر اندازه‌ که میخواهید و از هر نوع میوه‌ای که دوست دارید به جز موز استفاده کنید. میوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند ، هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید.

 

دومین روز رژیم لاغری ( سبزیجات ) : در روز دوم تا جایی که دوست دارید از انواع سبزیجات خام یا پخته مصرف کنید ، برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان نباید از روغن استفاده کنید ، سیب‌زمینی هم جز‌و سبزیجات به حساب می‌آید و میتوانید به صورت آب‌پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید تا کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود.

 

بعضی از بهترین سبزیجاتی که می‌توانید برای روز دوم برنامه‌ غذایی‌تان استفاده کنید عبارتند از لوبیا ، هویج ، بروکلی ، خیار ، کاهو ، کلم و … ، یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب روزانه‌ را حتما مصرف کنید.

 

سومین روز رژیم لاغری ( ترکیب میوه‌ها و سبزیجات ) : در روز سوم میتوانید هم از سبزیجات و هم میوه‌ها به وفور استفاده کنید تا بدن برای چربی سوزی روزهای آینده اماده شود، اما سیب‌زمینی و موز مصرف نکنید.

 

چهارمین روز رژیم لاغری ( موز و شیر و سوپ ) : در روز چهارم می‌توانید ۸ عدد موز و ۳ لیوان شیر مصرف کنید، باید سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که احساس گرسنگی نکنید(البته می توانید تعداد مصرف موز را کاهش دهید.) همچنین می توانید سوپ مورد علاقه تان را درست کنید و هرقدر دوست داشتید از آن میل کنید. خوردن موز بسیار مهم است زیرا به بدنتان کمک می کند تا تعادل سدیم و پتاسیم بدن خود را پس از سه روز جبران کنید. اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ عنوان در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

 

پنجمین روز رژیم لاغری ( گوشت و گوجه‌ فرنگی ) : روز پنجم روز خوردن گوشت و گوجه فرنگی است؛ یعنی در کل تقریبا 6 یا 7 عدد گوجه فرنگی و دو وعده گوشت 300 گرمی میل می کنید. گوشت را به صورت همبرگری تهیه کنید تا خوردن آن راحتتر باشد. سعی کنید تمام گوجه فرنگی ها را بخورید اما چنانچه نتوانستید همه گوشت را بخورید، مشکلی پیش نمی آید. توجه داشته باشید که حتما زیاد آب بنوشید تا اوریک اسید حاصل از هضم گوشت از بدنتان دفع شود. گوشت حاوی آهن و پروتئین و گوجه فرنگی حاوی فیبر است که باعث می شود هضم راحتتر اتفاق بیفتد.

 

ششمین روز رژیم لاغری ( گوشت و سبزیجات ) : در روز ششم رژیم مجددا به همان میزان یا کمتر گوشت بخورید اما اینبار گوجه فرنگی را با انواع سبزیجات دلخواهتان جایگزین می کنید. در این روز شما کاملا می توانید شاهد تغییرات فیزیکی خود باشید. حتما آب زیاد بنوشید.

 

هفتمین روز رژیم لاغری ( برنج قهوه ای، آب میوه و سبزیجات ) : این آخرین روز رژیم است و در این روز می توانید برنج قهوه ای و آبمیوه طبیعی و هر چقدر دوست دارید سبزیجات موردعلاقه‌تان را بخورید ، این بهترین روز کل هفته‌تان خواهد بود.

 

پس از رژیم متوجه کاهش وزنی حدود 4 – 8 کیلوگرم خواهید شد ، خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف‌تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان بهتر از قبل عمل می‌کند ، برای همه افرادی که برای کم کردن اضافه‌وزن به خودشان گرسنگی می‌دهند این سالم‌ترین و سریع‌ترین راه برای پایین آوردن وزن است.

 

توجه : این رژیم حداکثر 1 بار در ماه پیشنهاد میشود ، پیش از هر رژیم غذایی برای کاهش وزن حتما با پزشک خود مشورت کنید و در صورت لزوم از ویتامین ها و مکمل های غذایی با تجویز پزشک استفاده نمایید.

 

مهمترین نکته در رژیم این است که به هیچ عنوان نباید گرسنه بمانید ، گرسنگی کشیدن نتیجه عکس می‌دهد ، این برنامه میزان و نوع دقیقی از مواد غذایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا مطمئن شوید که همیشه سیر هستید.

 

برای دریافت بروزرسانی ها عضو خبرنامه ما شوید.

آموزش آشپزی, برنامه رژیم لاغری, رژیم, رژیم چاقی, رژِیم شیر, رژیم فوری, رژِیم کاهش وزن, رژیم کم کالری, رژیم لاغری, رژیم لاغری با سبزیجات, رژیم لاغری با میوه, رژیم لاغری جدید, رژیم‌غذایی, رژیم‌غذایی GM, رژیم‌غذایی جنرال موتورز, سایت آموزش آشپزی, سایت ایران کوک,

من روز سوم با سبزیجات کمی سیب زمینی خوردم اشتباها اشکالی داره.

اشکالی نداره. سبزیجات عموما کالری خیلی کمی دارن

سلام
من این رزیم رو کامل تا روز هفتم گرفتم و کاملا هم رعایت کردم تقریبا 2 کیلو کم کردم اما بعد از دو هفته برگشتم سر وزن اولم..

سلام من روز چهارم و ۲ کیلو کم کردم آب زیاد نخوردم
و میترسم اضافه بشم
اگه از امروز آب زیاد بخورم هم جواب میده؟؟؟؟؟
بنظر تو تا دو کیلو دیگه هم کم میکنم

سلام من امروز دومین روز رژیم هستم.طبق برنامه دیروز فقط میوه خوردم..مشکل زیادی نداشتم امروز صبح رو با سیب زمینی پخته شروع کردم اما سردردم..واسه ظهر بشقاب سبزیجات پخته دارم که ایشالله سردردم رو بهتر کنه..البته دیروز عصر زومبا کار کردم که خیلی ترس داشتم ضعف کنم اما اتفاق خاصی نیفتاد واسم..هنوز وزن کشی نکردم قدم 164 وزنم 76.. وزن کشی کردم اطلاع میدم.. ممنون از سایت خوبتون

من 5 کیلو کم کرده ام یه هفته ای پف صورت و بدنم هم خیلی خوابید به طوریکه هر کی میبینه میگه که مشخصه که سایز کم کردم

سلام یه سوال بابت روز گوشت و گوجه ؟؟؟ گوشت رو چطوری باید بپزیم؟ روغن میخواد که . نه؟ من بلد نیستم آشپزی . میشه بگین چطوری بپزم؟؟؟

کسی جواب این سوالم نمیده؟ گوشت قرمز یا سفید ؟

سلام میشه لطفا یکیبه من بگه من چرا وزن کم نکردم بااین رژیم ؟؟؟ روز چهارممه ولی 400 گرم بیشتر کم نکردم . به نظرتون ادامه بدم یا قطعش بکنم؟

با سلام و عرض خسته نباشید، دو تا سوال از حضورتون داشتم، یک اینکنه میشه بجای گوشت قرمز از سینه مرغ بصورت کبابی استفاده کرد؟؟ دوم اینکه برنج قهوه ای چیه؟؟ میشه از برنج های عادی استفاده کرد؟؟ ممنون میشم جوابم رو بدید

برنج قهوه ای و عادی فرقی نداره مهم اینه جز اون چیز دیگه ای نخوری

دستور رژیم غذایی جنرال موتورز

سلام دوستان.من روز اول رژیمم هستم.خیلی احساس ضعف دارمایشالا که بتونم تا روز اخر ادامه بدم و نتیجه را بهتون بدم

سلام خیلی خوبه تو یک هفته دوونیم کیلو کم کردم چند روز نگرفتم باز شروع کردم امروز چهارمین روزه موز نباشه جایگزین چی بخورم؟ روزه دوم یه پیاله کوچولو سینه مرغ آپزخوردم اشکال نداره؟ در کنارش طناب زدن خوبه ممنون اگه جواب بدین.

الان چیکار کنم که مث قبل اراده داشته باشم و رژیمو تا تهش برم؟؟?

من رژیم 7 روزه میوه گرفتم امروز روز چهارمم هست . نه تنها احساس سبکس و راحتی میکنم بلکه با این کارم باعث شدم اهل خانواده حتی همکارانم که روز اول مسخره من میکردن، مشتاق گرفتن این رژیم بشن. 4 روزه عالی ام ، همه میگن رژیم گرفتن اخلاق آدم تند میشه من اصلا اینجوری نبودم.هرروز بیشتر از دیروز شاد هستم.

سلام،من یک ساله که تو رژیم هستم اول هم با رژیم جنرال موتورز شروع کردم که ۳ کیلو کم کردم بعد رژیم شیرو خرما گرفتم و بقیه وقتها هم کلا رژیم بودم الان یک ساله من شام سالاد میخورم با یه قاشق ماست کلا این یک سال رژیم بودم و تا الان ۱۰ کیلو وزن کم کردم،۶۹ بودم،الان ۵۹ شدم،قدم ۱۶۳ هست،الان مشکلم اینه که از رژیم خسته شدم و دیگه اراده قبل رو ندارم،من از دیروز دوباره رژیم جنرال رو شروع کردم ولی امشب رژیمو خراب کردم و شام خوردم،دیگه اراده قبل رو ندارم چیکار کنم؟ خیلی ناراحتم
(البته از فردا دوباره شروع میکنم همین رژیمو،اگه موفق شدم تا تهش برم نتیجه رو اعلام میکنم)

میتونی هر چی دوست داری‌بخوری ولی کم، در زمن وقتی میبینی ۱ یا ۲ کیلو زیاد شدی باز دوباره خودتو محروم کن. نمیدونم دسترسی به dannett diet داری. ولی کلا نشون میده چطور میتونی همه پیز بخوری ولی با استفاده چیزای دیگه.

سلام من اولین روز رژیم هستم می خواستم ببینم میتون صبح چایی وخونا بخورم

سلام دوستان ، امروز روز چهارم من بود ، ۲ کیلو کم کردم ، خوب بوده تا به الان ، ولی دو روزه بد جور احساس خستگی شدید و خواب آلودگی دارم ، تو زانوهام هم احساس ضعف دارم . البته تو عوارض این رژیم خونده بودم که ممکنه دچار این عارضه بشیم . امیدوارم تا روز هفتم بتونم خوب وزن کم کنم . نتیجه رو حتما” اعلام میکنم ?

سلام ، منظورتون از گوشت ، گوشت چرخ کرده هست؟ و اینکه باید چطور درست بشه؟با روغن سرخ شه مشکلی داره یا اب پز بشه؟ و اینکه میشه مرغ جایگزینش کرد ؟

سلام
من 15 سالمه .می تونم این رژیمو بگیرم و اینکه بعدش پوست افتاده نمیشه.من الان قدم 160 و وزنم 67 هست.

وای روز اوله الان ساعت ۲۰:۴۲ دارم از سر درد، معده درد، حالت تهوع و…. میمیرم. خیلی بده. من در حالت عادی پرخور نیستم ولی تحمل چنین چیزیم ندارم.

سلام در روز پنجم و ششم می تونیم به جای 300 گرم گوشت دو عدد تخم مرغ آب پز بخوریم؟ ممنون از شما و سایت خوبتون

اگه بخواید معادل 300 گرم گوشت رو از نظر کالری در نظر بگیرید باید 8-9 تا تخم مرغ بخورید. که خب چون کلسترول زیادی داره توصیه نمیشه.

من روز اولمه احساس میکنم زیاد میوه خوردم?

درود بیکران،

من دوبار این. رژیمو گرفتم. بار اول ۵ و دوم ۲٬۵کیلو کمیدم در عرض یک ماه.
آب خیلی مهمه و پیاده روی معمولی نیم ساعت. الان سومین دوره هستم. الان روز پنجم هستم و 1.300 کم کردم. به نظرم دفعه اول بیشترین تاثیر رو داشته و چربیهای قابل دفع شدن از بین رفتند ولی در دفعات بعد چربهای ماندگار مقاومت بیشتری نشون میدن.
برای فیت موندن هم کلا در برنامه غداییم، شکر، روغن(غیر از روغن زیتون) و چربی ها رو (غیر از بادام و گردو و بادام زمینی) حذف کردم. گوشت بیشتر سفید به صورت آب پز یا کبابی میل میفرمایم  بعد از به وزن ایده‌آل رسیدنم می‌خوام سیکس پک کنم. سبزی‌ها مثل بروکلی و هویج بخار پز با لیموی تازه و کمی نمک عالیه.

بسیار عالی. ممنونم که تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید…موفق باشید.

سلام من ٣٠ کیلو کم کردم و ۵٣ شدم اما الان ۶٢ کیلو شدم بعد دو سال و نمیدونم چرا وزنم زیاد شده و میخوام از فردا شروع کنم به نظرتون رو من جواب میده؟

من دو روز اول ۲.۵ کیلو تقریبا کم کردم اما روز سوم ب بعد چاق شدم دوباره ۱.۵کیلو الان روز پنجمم ۱.۳ تقریبا کم شدم .
چکار کنم اشتباهم کجاست همه چیز عین برنامه میرم.
به امید نتیجه ۸ کیلو بودم چکار کنم ب اون برسم

من امروز شروع کردم امیدوارم بتونم

سلام من از امروز شروع کردم .فقط روز پنجم خیلی به نظرم وحشتناکه !من اسید معده ام خیلی زیاده و کلا این رژیم را انتخاب کردم چون مرتب میشه چیزی خورد ولی روز پنجم فقط دو وعده غذا داره٬میشه من میوه یا سبزی در طول روز بخورم؟

سلام – من میخواستم از رژیم هفت روزه شما استفاده کنم ولی متاسفانه یکروز بیشتر نتونستم طاقت بیارم
و دچار افت فشار وکمبود ویتامین شدم

سلام من امروز شروع کردم انشالله بتونم وزن 91 قد 162

سلام من۲ ماهه رژیم سبزیجات و میوه جات گرفتم ۸کیلو کم کردم میخوام از فردا این رژیمو شروع کنم ایشالا که جواب بده

سلام . من روز سوم رژیم هستم . میخواستم ببینم میشه لوبیا و هویج رو به صورت خوراک درست کنم ؟ از رب میشه استفاده کرد یا گوجه رنده شده؟

سلام.من روز ۵رژیم هستم ۶۲بودم الان ۶۰هستم، امیدوارم تا دو روز دیگه۵۹ بشم.فقط دو تا سوال دارم اول اینکه به جای برنج قهوه‌ای از چی استفاده کنم؟ دوم اینکه میشه بعد یه هفته دوباره این رژیم و بگیرم تا به ۵۶ برسم؟ قدم۱۶۰هست

من روز چهارمه گرفتم این رژیمو و دو کیلو کم کردم فعلن،میتونم بگم تا الاتم زیاد راجع به خوردن اذیت نشدم و احساس سیری داشتم مخصوصن روزای اول و دوم….

سلام من روز پنجم رژیم هستم وزنم ۷۰ و قدم ۶۳ هست ولی فقط کاهش سایز داشتم و وزن کم نکردم.

من ک یک کیلو کم کردم فقط

من 4کیلو کم کردم تا روز شیشم

سلام من روز 4 رو گذروندم وزن هم نکردم 163 و 88 هستم. نتیجه رو میگم .

سلام خسته نباشید اگر دوهفته پشت سرهم این رژیم گرفته بشه اشکال داره

سلام خواهش میکنم زود جواب بدید…من روز چهارم این رژیمم و فردا که روز پنجم باشه همونی دعوتم میخواستم بدونم میتونم بجای گوشت از مرغ سرخ نشده استفاده کنم؟؟

بله ایرادی نداره.

یه کم هم به فکر لاغر ها باشید…
یه رژیم همینطوری برا اضافه وزن بزارید
ممنون میشیم

سلام
من روز پنجم این رژیم هستم وای هیچی وزن که کم نکردم هیچ تازه شکمم بزرگتر و پهلوهام بیشتر زد بیرون .دو روز اول گفتم شاید واسه اینه که سبزیجات و میوه زیاد خوردم شکمم ورم کرده ولی حالا نمیدونم چرا نه سایز کم کردم و نه وزن کم کردم .راهنمایی کنید.
قد ۱۶۳ وزن ۷۱

خوشبحالت. هر چی دوست داری بخور و حالشو ببر 😉😊😀☺

من رژیم و گرفتم و بعد از بک هفته ۶ کیلو کم کردم ، سایز هم کلى کم کردم و کلى جمع شدم ، رژیم خوبیه صد البته که اراده مى خواد ولى غیر ممکن نبست با خوردنه میوه و سبزیجات احساسه سیرى مى کنیم ، اگر دو دل هستین برایه شروع توصیه مى کنم انجامش بدید ?

سلام برای روز دوم میتونیم سوپ سبزیجات خورد ؟؟؟

من اول این رژیم رو از سایت مردمان گرفتم. اونجا سوپ توی رژیم نبود و به جای گوشت، برنج بود. من امروز روز چهارم هستم و با اینکه دقیق رعایت میکنم کمتر از یک کیلو کم کردم. حالا نمیدونم سوپ بخورم یا همون موز بهتره و برای فردا حسابی سردرگمم که برنج بهتره برام یا گوشت. کاش بیشتر کم میکردم…

سلام
ممنون از سایت خوبتون
من این رژیمو 6روزشو گرفتم 3 کیلو کم کردم 58کیلو بودم 55کیلو شدم
خیلی راضیم
البته یکم ناپرهیزی کردم روز دوم سیر نمیشدم پفیلا خوردم البته بدون روغن درست شده بود
روز سوم رژیمم یکم پفک خوردم
3روز هر روز 2ساعت پیاده روی کردم البته نمیدونم چقدر تاثیر داشته
قدم 156فکر کنم 3کیلو دیگه کم کنم خیلی خوب شم

من روز دوم رژیمم 1کیلو 400 کم کردم

عااللیه…موفق باشید.

من 52 کیلو و قد 157 هستم میخوام از این رژیم بالاترین نتیجه رو بگیرم و وقت زیادی هم ندارم میشه بگین چیکار کنم حتما 6 کیلو کم شه لطفا جواب بدین
ممنونم

سلام. تو وعده هایی که میوه هست میشه از خرما هم استفاده کرد؟

سلام…بله با در نظر گرفتن کالری میتونید جایگزین کنید.
مثلا یه خرما حدود 20 کالری داره و یه سیب متوسط حدود 80-90 کالری. پس میتونید به جای یه سیب از 4 تا خرما استفاده کنید.

مگه باید کالری شماری کرد،گفته شده هرچقدر دوست دارید بخورید که؟؟؟؟

بله درصورتی که بخواید چیزی رو جایگزین کنید طبیعی هست که کالریش باید در نظر گرفته بشه. اگر با غذاهای پیشنهادی مشکلی ندارید و همه در دسترستون هستند هم که نیازی به کالری شماری نیست.

این رژیم شکم و پهلو رو آب میکنه؟؟؟

با عرض سلام و خسته نباشید

اساتید محترم لطفا راهنماییم کنین

میخواستم رژیم بگیرم ولی چون انواع اقسام رژیم هستش نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم لطفا راهنماییم کنین

وزن 104 قد 185

اساتید محترم اگه امکانش هست با لینک بفرستین

ممنون از شما

سلام امروز روز دوم رژیم هستم اما روز اول خیلی اذیت شدم دیشب از ضعف و سردرد نتونستم بخوابم, آیا کسی این مشکل داشت؟

سلام،من روز اولمه میخواستم بدونم خوردن خرما با چای مشکل نداره؟

سلام من می خوام از فردا این رژیم بگیرم اما چند تا سؤال داشتم دوست عزیز یکی اینکه این رژیم میزان کلسیم دریافتیش خیلی کمه میشه مکمل خورد یا روزی که نوبت شیر هست شیر بیشتر خورد ولی در عوض تعداد موز رو کم کرد؟
اجیل هم جز میوه ها محسوب میشه می تونیم بخوریم یا نه؟
روزی که گوشت هست ششصد گرم میشه توی سه یا چهار نوبت خورد یا باید تو دو نوبت استفاده کرد؟

سلام به همگی.من امروز روز هفتمم هست و برنج در کل روز هفتم چه میزان باید مصرف بشه؟
آیا در دوران عادت ماهیانه نیز تأثیر داره یا خیر؟
اگر میشه جوابم رو سریع بدید بانو جان.

سلام وقت بخیر.من روزچهارمم هست ووزنم شده 66که قبلا 68بودم بنظرتون خیلی کم نیست همه اصولشم رعایت کردم .میشه جواب بدین؟ودرضمن بعدازاینکه هفت روزتمام شدقبل یابعدازغذاچی بخوریم که وزنمون هم برنگرده وهم کمتربشه؟

سلام.امروز روز گوجه و برنج منه.موندم تا روز آخر خودمو وزن کنم تو ظاهرم ک معلوم نی اضافه وزنم.امیدوارم بشم61

سلام
از ذرت هم میشه ب عنوان سبزیجات استفاده کرد؟

باسلام من دریک روز ١/٨٠٠ گرم کم کردم وواقعا شگفت زده شدم،،امروز روز دومم بود انشالله نتیجه رو اعلام میکنم

چه عالی! واقعا خوشحالم…حتما خبر بدین نتیجه رو.

سلام از فردا شروع میکنم چای و قهوه میشه خورد یانه

سلام…بله اگر تلخ میل کنید ایرادی نداره.

سلام وقت بخیر من میخواستم این رژیمو شروع کنم اما اطلاع دقیقی ازش ندارم چون نظرات خیلی متفاوتی ازش هست.مثلا تو یکی کاپوچینو،تویکی قهوه،شکلات تلخ و و و اگر لطف ب۴رمایید نحوه‌ی دقیق و اصولیشو بهم بگید ممنون میشم.(قد۱۶۰ وزن حدودا۸۵فعلا خانه دار)

سلام من امروز شروع کردم ولی رژیم gm هر جا یه جور نوشته شده یه کم کیج شدم مثلا روز اول هر چقدر دلم بخواد میتونم میوه بخورم ؟؟؟

سلام وقت بخیرببخشید من روز سوم هستم – برای روز پنجم نوشتید گوشت بصورت همبرگری منظور چی هست؟ ایا گوشت مرغ هم میشه استفاده کرد؟

سلام تو این رژیم میزان مصرف نمک چقدره ومیشه از رب توى سوپ استفاده کرد؟

سلام من این رژیمو گرفتم روز ششم هستم تا حالا ۳ کیلو کم کردم رژیم خوبیه من راصیم

سلام
میشه ب مقدار آبی که هر روز میخوریم چیزی اضافه کنیم؟
مثلا آب لیمو یا تخم شربتی؟

سلام مریم جان. بله میتونی عزیزم هیچ مشکلی نداره.

الان شبه و روز سوم رژیم من داره تموم میشه خدود یک کیلو و 600 گرم تا حالا کم شدم روز اول خیلی بهم فشار اومد چون من اصلا نمیتونم غذاهای اکراری بخورم مثلا تهایت 6 تا میوه تونستم بخورم یدونه گلابی یدونه هلو یدونه نارنگی یه خوشه کوچیک انگور یدونه خرمالو یدونه سیب و شب هم دوتا خرما و یه نسکافه بدون شکر و روز دومم چند تا خیار و هویج و یکم کاهو و یه نسکافه و دو بیسکوییت ساقه طلایی و امروزم باز یدونه گلابی و 2 تا خیار و هویج و تصفی هلو و چند برگ کاهو و نصفی انار و یه نسکافه و هر سه روزم تردمیل داشتم حداقل یک و نیم ساعت با این حال انقدی که روز اول بهم سخت گذشت این دوروزو عادت کرد بدنم …. قبلا فکر میکردم چون هله هوله میخورم نمیتونم زیاد میوه و سبزی بخورم اما الان دیدم کلا اونیم که میخورم به لطف غذاست وگرنه گرسنگی رو ترجیح میدم مطمعنم فردا 8 تا موزو هم نمیتونم بخورم حالا باز میام اینجا مینویسم بقیه رو چجوری خوردم و نتیجه چیشده

البته روز دوم دوتا سیب زمینی متوسط رو به کوچیکم خوردم برا نهار

سلام من روز اول رژیم هستم ولی یکم سردرد دارم مشکل خاصی که نیست؟ و به صورت میانگین هر 40 دقیقه یه میوه و آب میخورم مشکلی نداره این زمانبندی؟

میخواستم بپرسم میشه سوپ رشته فرنگى خورد ؟

سلام،من این رژیمو گرفتم،از ۷۰ اومدم به ۶۷/۵ ولی بعد چند روز رفتم مسافرت و توی مسافرت اصلا نتونستم رعایت کنم و دوباره چاق شدم? حالا میخوام دوباره رژیمو بگیرم،دفه اول که خیلی سخت بود ولی تا آخرش رفتم،دعا کنید این دفم بتونم بگیرم

سلام
امیدوارم سوالمو زود پاسخ بدین چون میخوام رژیم رو سریعا شروع کنم
کدو تنبل جزو میوه هاست یا سبزیجات؟البته فکر کنم سبزیجات باشه
سوپ کدو تنبل هم میشه جزو سوپ های این رژیم باشه؟

سلام من از امروز شروع کردم
می خواستم بدونم می تونم بعد یک هفته رژیم عادی بگیرم

سلام وقتتون بخیر – من برای بار اوله که میخوام این رزیمو بگیرم میخواستم بدونم پسته تازه جزء میوه ها به حساب میاد ؟

سلام ، چای در این رژیم آزاده؟

سلام من روز پنجم رژیم هستم و خیلیم راضی بود تا الان ۳ کیلو کم کردم ولی خیلی تغییر سایز دادم و خیلیم راضیم فقط میخواستم بدونم میشه بعد این ۷ روز باز هم رژیمو ادامه بدم که وزنم کمتر شه ؟

سلام دوستان من این رژیمو گرفتم ۳.۵ کیلو تو ی هفته کم کردم خیلی خوبه بهتون توصیه میکنم ک اگه دلتون میخواد وزن کم کنید این راهشه ناگفته نمونه من مشکل گوارشی داشتم ک حل شد البته این رژیم صرفا همش کاهش چربی نیس بیشترش سموم و اب اضافه بدنته من ک راضی بودم .مرسی ادمین?

سلام
من روز 5 هستم ، 4 کیلو کم کردم و حالم کاملا خوبه ، از 76 اومدم 72 وحید

سلام،من روز چهارم رژیمو‌ تموم کردم،دو کیلو وزنم کم شده امیدوارم بیشتر کم کنم،من قصد دارم همینطور که این چند وقت اراده کردم،از این به بعدم همینطور کم بخورم تا هم لاغر شم هم لاغر بمونم انشاالله
برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم

سلام به همه دوستان من روز سوم رژیم هستم روز اول سردرد زیادی داشتم مثل معتادها که توی ترکن بودم . بهم سخت گذشت ولی از روز دوم بدنم عادت کرد الان خیلی خوبم . هنوز وزن نکردم ببینم چقدر کم کردم . یع سوال داشتم من چایی روزی یک یا دو لیوان خوردم و در روزهایی میوه داشتم چاییمو با توت خشک خوردم چون میوه محسوب میشه خواستم ببینم درسته؟ روزی هم که سبزیجات داشتم لوبیا گرم خوردم و یع روزم که میوه و سبزی داشتم سالاد با لپه خوردم ….اشکال نداره؟

سلام میشه برای روز پنجم همراه با گوشت نان هم مصرف کرد؟؟

سلام روزتون بخیر ، من رژیم اصلی روبه انگلیسی خوندم متاسفانه اینجا خیلی اشتباه هست اول اینکه شما اصلا برنامه رو درست ترجمه نکردین و دوم اینکه میان وعده ها رو هم ذکر نکردین. مثلا شما نوشتین گوشت ولی نگفتین که مرغ و ماهی هم میشه یا اینکه میان وعده ی لوبیا رو کلا ننوشتین و یا خیلی چیزای دیگه . این کوتاهی از سمت شما باعث میشه دوستان عزیز رو دچار سرگیجه ، ضعف و کمبود ویتامین بکنه ، خواهشا دوباره و بطور صحیح در سایت قرار بدین.

سلام خدمت شما !

من در روز 2 رژیم هستم و 1 کیلو کم کردم

14 سال سن دارم

میخواستم بپرسم که اگه من بخوام هویج یا میوه جات بخورم میشه به جاش اب میوه بخورم ؟

مثلا به جای هویج اب هویج طبیعی بخورم

سلام.. من روز پنج رژیم هستم و تا الان اذییت نشدم اصلا سردرد و سرگیجه نگرفتم و گرسنه هم نشدم واقعا از رژیمش راضیم خیلی خوبه احساس میکنم همه ویتامینای بدنم تامین شده.. فقط یه سوال اگر من وقتی این رژیم تموم شد با یه روز وقفه دوباره شروع کنم اشکالی داره؟؟؟

سلام سوال داشتم روزی که زده گوشت و گوجه فرنگی یعنی باید صبونه و ناهارو شام باید این باشه در طول روز اگه گرسنه بشی چیکارکنین

سلام من روز پنجم هستم فقط 700گرم کم کردم 57/400بودم شدم 56/700 با اینکه رژیم رو هم درست انجام دادم

سلام من روز چهارم رژیمم و‌خوب بوده وزنم ۶۶شده.
قدمم ۱۶۶
فقط یه سوال
برای روز پنجم و شیشم میشه بجای گوشت سویا خورد؟
بعد برای پختن گوشت چرخ کرده احتیاج به روغنه!
طوری نیست ؟
مرغو اینا نمیشه خورد نع؟

سلام من روز اول رژیم هستم یک هفته رو میرم امیدوارم حداقل ۴کیلو کم کنم

سلام میشه برامیوه از الو قرمز فقط استفاده کرد و چه تعداد در کل روز ممنون میشم اگه جواب بدید

سلام به همگی من الان روز دوم که این رژیم رو میگیرم اصلا هم سخت نیست با اینکه از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر سر کارم اما امید وارم نتیجه اش خوب باشه

انجیر خشک و توت خشک هم جز میوه حساب میشه؟؟

٣٠٠ گرم گوشت چرخکرده به پیمانه لیوان چقدر میشه تقریبا

به نظرم روز اولی که میخواید رژیم رو شروع کنید خودتونو وزن کنید و در طول رژیم خودتونو وزن نکنید بزارید یک روز بعد از هفتمین روز….در طی رژیم یهو به نا امیدی نرید.

با سلام در مورد مصرف گوشت اگر بجائ گوشت عدس لوبیا قارچ یا مواد غذایی حاوی پروتىین بجز گوشت مصرف شود مجاز است ؟ برای کسی که گوشت نمیتواند مصرف کند

سلام ممنون از سایت خوبتون من روز دومم و امیدوارم ک واقعا تاثیر داشته باشه .البته دیروز زیاد میوه نخوردم و اشتباه کردم .امروز که سبزیجاته هرچی که میخورم گرسنگیم رفع نمیشه

سلام در طول این رژیم میشه هرروز یه مقداری نون خورد؟؟

سلام دوستان
امید به خدا امروز اولین روز رژیم هستم.انشاا… بتونم ادامه بدم.
خلیلی خوشحالم که دوستان عزیز نتیجه گرفتن، با خوندن نظرات شما انرژی گرفتم که تا آخر ادامه بدم.
چند سال پیش زیر نظر دکتر 10 کیلو وزن کم کردم ولی الان دوباره برگشته و باید دوباره شروع کنم.
خوردن میوه به هر میزان که دوست داریم یعنی خربزه و انگور که قند زیادی داره رو هم میشه به میزان زیاد خورد.
قند زیادشون باعث چاقی نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
خواهش میکنم زودتر جواب بدین که اگه اشتباه اجرا میکنم رویه رو عوض کنم.
ممنون

من در عرض یک هفته پنج کیلو کم کردم ولی بعد از رژیم بدلیل تغییر در عادت غذایی در طول دوماه نه کیلو دیگه کم کردم واز وزن 97 کیلو بین 84 تا 85 کیلو وزنم متغییر میباشد

من خوراکم زیاد نیست و روزی یک ساعت روى تردمیل میدوم
ولى غذام رو هرچند که اندک باشد رو با میل فراوان میخورم واسه همین اضافه وزن پیدا کردم
لطفا راهکار بهم توصیه کنید

سلام

دوست من خوراکش خیلیه ولی طی دو هفته با انجام ورزش ایروبیک سه کیلو نیم کم کرد خوراکشم مثل سابق زیاده

سلام. من امروز تو روز چهارم رژیم هستم فقط دیروز اشتباهی به جای لوبیا سبز از لوبیای قرمز کنسرو شده استفاده کردم نمی دونم رژیم جواب میده یا نه ولی تا حالا دو کیلو کم کردم. امیدوارم همه چی خوب پیش بره.

این رژیممم عالیی من ٧ کیلو کم کردم قدم ١۶٨ وزنم بود ۶٧ الان ۶٠ شدم و کلی سایز واقعا ممنونم

سلام من امروز روز پنجمه ولی الان که خودمو وزن کردم فقط یک کیلو کم کرده بودم.من کامل اجراش میکنم.فقط آب به همون اندازه نمیخورم.لواشک هم میخورم.چرا آخه؟!?یعنی لواشک انقدر کالریش بالاست؟!

سلام
میشه از گوشت مرغ استفاده کرد؟
و اینکه ذرت پخته جز سبریجات هست ؟

سلام بانو جان من روز پنجم رژیم هستم و تا روز سوم نزدیک یکونیم کیلو کم کردم و روزی دولیتر آب میخورم ولی الان صبحانه گوشت مرغ خوردم اشکالی داره؟؟
روز دوم سبزیجات هم سوپ سبزیجات خوردم ولی توش لوبیا هم گذاشتم به نظرتون اشکال داره؟؟

عزیزم میشه در طول روز چای سبز میل شود؟

سلام. واقعا کم میشه ؟جواب بدین

سلام میشه به جای آب میوه در روز هفتم از خود میوه استفاده کرد..منم اب میوه نمی تونم مصرف کنم..یکی جواب بدهه

توروخدا کمکم کنید خواهرا و برادرای گلم???

سلام ببخشید من قدم۱/۸۹هست و وزنم۱۲۰ است و خیلی از هودم متنفرم آیا این رژیمتون جواب میده که از فردا ادامه بدم و حتی در هفته ۴ کیلو کم کنم شکر گذارم؟؟؟

آیا از قارچ یا ذرت یا نخود فرنگی در روز استفاده از سبزیجات می شه استفاده کرد .

من روز سوم هستم و دیشب که وزن کردم 2 کیلو کم کرده بودم البته چون سبزیجات و خام دوست نداشتم شب سوپ (هویج سیب زمینی ذرت پیاز قارچ و تره جعفری و یه بسته عصاره مرغ )درست کردم چون خیلی بی حال بودم خدایی زیادم گرسنم نشد امیدوارم وزنی که کم میکنیم موندگار باشه و تو قسمت شکمم وزن کم کنم

سلام وقت
بخیر امکانش هست به جای گوشت قرمز از مرغ استفاده بشه و تویه سوپ مرغ برزیم.

سلام وقت بخیر
امکانش هست به جای گوشت قرمز از مرغ استفاده بشه واینکه تویه سوپ مرغ هم برزیم.

سلام وقت بخیر …
میشه به جای گوشت قرمز از مرغ استفاده کرد واینکه میشه دلخل سوپ گوشت مرغ ریخت.‌؟

ببخشید مصرف نان در روز های این رژیم چطوریه ینی مثلا روز سبزیجات همهس سبزیجات رو خالی بخوریم یا نان هم کنارش میشه خورد؟

سلام . من روز دوم رژیم هستم و روز اول خیلی بهم سخت نگذشت، البته میوه های قند دار مثل زردآلو خوردم که بعد شنیدم مثل اینکه اشتباه کردم. امیدوارم که وزنم 3 4 کیلو کم شه تا اخر رژیم.

سلام وقت بخیر من با این رژیم ٣ کیلو کم کردم
می خواهم این وزن نگه دارم
باید چیکار کنم؟

سلام من روز دوممه این رژیمومیگیرم،سعی میکنم رعایت کنم حالا کمترم بخورم…میخاسم بدونم این رژیم کالری دریافتی مهمه یااینکه چی بخوریم؟من اضافه وزن دارم…میخام زودتر وزن کم کنم

من 173 قدم ، وزنم 71 شده بود تقریبا ، الان روز 4 هستم . و وزنم شده 67.300 . فوق العاده س .
چقد صورت ظریف و خوب میشه ، پوست شفاف میشه .

با سلام
می خواستم بدونم آیا کی هست که ازین رژیم نتیجه ی خوبی گرفته باشه؟
ممنون از وبسایت خوبتون موفق باشید

سلام من الان روز پنجم رژیم هستم و ۲/۳۰۰ کم کردم امیدوارم تا آخر هفته به ۵ کیلو برسه ?

سلام
من یکبار گرفتم ۲ کیلو و نیم کم کردم ولی باز برگشت . حالا دوباره گرفتم .

من امروز شرو کردم میشه چای خورد؟و میوه چیا میتونیم بخوریم

سلام میشه چای خورد؟

سلام . من این رژیم رو گرفتم و تا آخر ادامه دادم .
قبل از رژیم 60 بودم و حالا شدم 54 . رژیم واقعا
عالیه . البته بعضی وقتا شیطونی میکردم ولی در عوض
ورزش هم میکردم .

بچه هاااااااااااا من روز اولم بود خیار خوردم و سیب و هندوانه خیار جز میوه ها حساب نمیشه؟ میشه زود جوابو بدین؟

با سلام به شما دوستای عزیز من تازه این رژیمو تموم کردم سه کیلو وزنم پایین اومد و سه سانت از سایز کمرم کم شد عالیه واقعا

سلام من روز سوم هستم هیچ تغیری نداشتم خیلی نگرانم رژیم بگیرم و هیچی نشه اخرش اخه حتما باید این هفته وزن کم کنم و من این رژیم رو گرفتم روز اول شنا هم کردم بقیه روزا هم بتونم شنا میکنم در کنارش فقط امیدوارم منم بیشتر از 4 کیلو کم کنم تا الان ک چیزی نشده

سلام من وزنم 75.500 بود قدم 162 روز چهارم این رژیم هستم یک کیلو وزن کم کردم فقط تنها سختی که داره اینه که من قندم روز میوفته و احساس خواب الودگی دارم همش در کل رژیم خوبی هست

سلام میشه از گوشت مرغ استفاده کنیم یا که گوشت قرمز باشه

باید گوشت مرغ استفاده کنیم یا که گوشت قرمز

سلام، من وزنم ۴٨ کیلو است، چاق میستم اما کمی نسبت بافت عضله و چربی بدنم جابجا شده و مایلم به سرعت این چربی را از بین ببرم. کاهش وزن هدفم نیست، کاهش چربی در ناحیه شکم و ران ها هدفم است.
ایا با این شرایط این رژیم توصیه میشود؟
و اینکه در این رژیم می توان از دمنوش ها هم استفاده کرد؟

ببخشید این رژیم بعد از 7 روز چطوری میشه دوباره وزن برمیگرده؟یا ثابت میمونه؟غذا خوردن بعدش باید چجوری باشه

سلام امروز اولین روز رژیممه
قدم 165 وزن 85 کیلو
فعلا که همه چی خوبه
صبحانه 1 سیب ترش 1 خیار 1 گلابی با نصف پرتغال خوردم
1لیوان آب فعلا
امیدوارم تا آخرش بتونم پیش برم
دو روز اولش یکم سخته
ولی با میوه خودمو سیر میکنم
فکر کنم هندوانه و پسته گزینه های بهتری واسته سیر کردن باشن
اون روزی که موز داره عالیه
من عاشق موزم

سلام من روز سوم رژیم رو تموم کردم الان روز چهارم هستم اما تغییری نکردم…می خواستم ببینم بعد از چند روز با ید شاهد تغییرات وزن یباشیم..ممنون

سلام. من روز اولمه. تنم یکم ضعف داره. این اولین باره که میخوام تا ته رژیم رو دقیق عمل کنم. همیشه وسطش بی خیال شدم. الان 63 کیلو هستم. آخر روز هفتم میگم چقدر کم کردم

باسلام و خسته نباشید .ایاتوت خشک جز میوه است؟

سلام خسته نباشیدمن میخواستم بدونم در این ؤزیم خودرن چای مجاز است

سلام روز چهارم و پنجم میوه و سبزیجات هم میشود خورد

سلام . من الان 15 روزه توی رژیم معمولی هستم و نیم ساعت پیاده روی دارم اول صبح و 2 کیلو کم کردم . حالا تشویق شدم ک این رژیم رو انجام بدم . نمیدونم خوبه یا نه ؟ در ضمن من روزی چند لیوان دوغ کفیر ک خودم با قارچ کفیر درست کردم میخورم گ ایا میتونم توی این رژیم جنرال دوغ رو هم بخورم ؟

به جای گوشت میشه از مرغ یا ماهی استفاده کرد و میشه اینارو به جای اب پز کردن کبابی کنیم

این رژیم محدودیت سنی نداره؟؟دربین روزمیشه ساقه طلایی استفاده کردهمراه شیر

سلام قارچ و نخود فرنگی جزو سبزیجاته ؟

سلام من روز دوم رژیمم هستش میخواستم بدونم باقالی هم می تونه جزو سبزیجات باشه ؟

سلام من درروز پنجم هستم. فکر کردم یک فنجان برنج بپزم و بخورم ولی. الان نهار خوردم فهمیدم یک فنجان. پخته حالا چکار کنم ممنون میشم

سلام منظور از یک فنجان برنج، برنج پخته است؟من روزپنجم هستم ونهار یک فنجان برنج پختم خوردم حالا چیکار کنم ندانستم باید پخته باشه

سلام من این رژیمو شروع کردم میشه در صورت ضعف زیاد چیزی بدون کالری خورد؟ بعد از 8 روز باز هم باید ادامه داد؟؟؟ و اینکه آبمیوه آماده میشه خورد؟؟!!

من می خوام این رژیم را بگیرم ضرر نداره؟

من می خوام این رژیم را بگیرم. ضرر نداره؟

من روز سوم تموم شد اما دیروز سبزیجات لوبیا گرم پختم خوردم صبحش هم عدسی خوردم. یادم به لوبیاسبز نبود??

سلام
این رژیم چیزی از چربی یا سایزمون کم میکنه؟یا اینکه فقط آب بدن رو میکشه و روده رو تخلیه میکنه؟
و اینکه روز چهارم تعداد موزها زیاد نیست؟

سلام .من امروز اولین روز رو پشت سر گذاشتم.روز هفتم بازم میام میگم نتیجه رو.
ممنون

سلام من روز اول این رژیمم و از صبح یک پرتقال و‌دو کیوی خوردم و خیلی کار داشتمو خسته شدم یک لقمه نون و سیب زمینی ابپز خوردم ?? باید از فردا دوباره شروع کنم یا ادامه بدم؟؟

سوال من اینه ک هر چقدر ک دلمون بخاد میوه بخوریم بعد کالری میوه ها چی میشه چون سهم تعیین نشده ؟و اینکه من خودم یکماهه ک رژیمم و پنج کیلو کم کردم ایا روی من اثری داره؟

سلام به تمام دوستای عزیز وبانوی عزیز وخسته نباشید به همه به لطف خدا من تونستم این رژیم رو بگیرم والان روز هفتم رژیمم وتا الان حدود سه کیلو کم کردم انتظارم بیشتر از اینا بود ولی چون قبلا رژیم های دیگه ی هم گرفتم بدنم به سختی عادت کرده شاید به خاطر همین زیاد کم نکردم ولی خدا رو شکر به مشکلی بر نخوردم و سه کیلو رو کم کردم به شما هم پیشنهاد میکنم بگیرید یک هفته خیلی زود تمام میشه به جاش یک سایز یا بیشتر کم میکنید البته من رژیم با پروتینش وگرفتم

من امروز این رژیم رو شروع کردم، خیلی سخت بود روز اول اما خداروشکر تموم شد، فردا فکر کنم راحته،من وزنم 96 و قدم 175، خیلی اضافه وزن دارم و نمی دونم باید چکار کنم

سلام ،ببخشید میگم تو روز گوجه و برنج که هست مثلا واسه صبحونه چی بخوریم؟
گوجه خالی عایا?

وااای من هی این رژیمرو میگیرم هی روز دوم رژیمو ولش میکنم
چیکار کنم ؟

سلام … یعنی میشه گوشت سرخ کرده خورد؟ همیونطور که ذکر شده حالت همبرگری‌داشته باشه؟

سلام.جایگزینی واسه گوجه هست؟

دوست عزیز در دو وعده گوشت ۳۰۰ گرم یعنی ۶۰۰ گرم در یک روز؟

ببخشید این رژیم رژیم درسته یعنی مواد مورد نیاز بدن مثلا پروتئین و ویتامین ها کم نمی آخه روز اول تا سوم غذاهایی هست و خیلی پروتئین ندارند.واین و احتمال برگشت وزن داره یا ن.و ی سوال دیگ خرما میوه حساب میشه

سلام من از فردا میخوام شروع کنم دعام کنید

دوستان من روز سومم اشتباهی فک کردم باید امروز موز بخورم صبح شیر و موز خوردم .الان بخام رژیمو ادامه بدم بی فایدس؟؟؟ ادامه بدم یا کلاولش کنم و ادامه ندم خواهش میکنم جواب بدین

من سه دوره با فاصله ی دوهفته ای ، این رژیمو گرفتم . عالی بود . دوره ی اول چهار کیلو کم کردم ، دوره ی دوم دو کیلو و دوره سوم سه کیلو، تازه پوستمم کلی شفاف و روشن شذه . کلا نه کیلو کاهش در عرض هفت هفته ، بدون شل شدن و ترک خوردن پوست ، بدون ریزش مو ، بدون لاغر شدن صورت و … . من که خیلی راضی بودم . خیلی راحت از ۶۶کیلو رسیدم به ۵۷ . من این رژیمو به شرطی که دقیق رعایت بشه ، به همه توصیه میکنم .

سلام مصرف چای و قهوه در این رژیم چه جوریه؟

سلام من از فردا قراره این رژیم رو بگیرم انشاالله که بتونم تا اخرش برم و موفق بشم گزارششو براتون میفرستم

من امروز پنجمین روزه 4 روزشو عالی رفتم جلو ولی امروز با مقدا ر گوشت کمتری ولی 6 قاشق برنج و3 واحد میوه مصرف کردم امروز کمی برام سخت شده بود ولی تا امروز 4 کیلو کم کردم ایا میتونم به رژیمم ادامه بدم

من امروز روز چهارم را گذروندم،البته متاسفانه با شروع هفته هورمونی مصادف شده،ولی هنوز خودم رو وزن نکردم ،فعالیت روزانه ام زیاده ،ولی ورزش نکردم،به نظر شما اخر هفته وزن کنم؟

سلام
من روز چهارم رژیم هستم ودو کیلو کم کردم
آیا می توان گوشت قرمز را آب پز کرد و آب گوشت آب پز رو هم خورد؟

چرا من هیجی وزن کم نکردم چجوری میشه آخه؟!

من روز پنجمم وتا حالا ٢:٣٠ کم کردم

. گوشت قرمز رو میشه با مرغ و یا ماهی وبرای گیاهخوارها با برنج قهوه ای یک فنجان جایگزین کرد. ورزشهای سبک و برخی حرکات یوگا رو هم میشه واسه بهتر متابولیزه شدن چربیها انجام داد. من روز چهارمم دو کیلو و نیم کم کردم.

من و همسرم این رژیم رو گرفتیم و هردو 4 کیلو کم کردیم.

یادم رفت بپرسم سوپ مرغ که گفتین واقعا اشکال نداره ؟ چون تو رژیم هر چیزی خورده میشه جزئیاتشو گفته شده ولی سوپ معلوم نیست دقیقا چیه؟

من الان روز سوم رژیم هستم خودمو وزن نکرم ولی احساس سبکی میکنم درد پهلو امروز یکم داشتم که آب کمتر از چیزی که نوشته خوردم
من تا بحال همه موارد را رعایت کردم بنظرم روز اول سختتر از همه بود ضعف و بیحالی بیشتر بود
میخوام بدونم این رژیم با نسخه اصلی تفاوتی داره؟

میشه شیر و موز رو میکس کنیم؟شیر موز البته بدون شکر و این که من تا حالا رژیم نداشتم امکانش هست که واسه من جواب بده؟

سلام. من روز 4 هستم…3.700 کم کردم.خیلی خوبه…اصلا سخت نیست…سایز هم خیلی کم کردم?

من تو روز سوم این رژیم هستم و تقریبا یک کیلو و.نیم کاهش وزن داشتم البته منطقه ما هوا سرده و من نمیتونم پیاده روی برم برای همین حلقه میزنم امیدوارم تا پایان روز هفتم حداقل سه کیلو کم کنم

من ۵کیلو کم کردم

واقعااااا!!چجوری

سلام.من الان تازه وارد روزپنجمه رژیمم 64500 بودم الان شدم 62500 .بنظرتون تا روز هفتم ب 60 کیلو میرسم?کالری ک مصرف کردم تا پونصد بوده.مناسبه ایا؟

بهترین حالت برای این رژیم اینه که آب زیاد بخورید و عرق کنید من بار اولم چیزی نزدیک به ۸ کیلو کم کردم. چون دائمی تحرک داشتم سعی کنید از روز سوم ورزش هوازی آنجا بدید دوباره تکرار می کنم آب زیاد بخورید و عرق کنید تا جواب بده.

توروخدا راست میگی

سلام من ۷ کیلو کم کردم

خیلی خوبه من روز سوم خودمو وزن کردم فقط ۳۰۰گرم کم کرده بودم?به نظرت تا روز اخر به اندازه ی شما میشه؟

سلام من الان روز دوم رژیم رو گذروندم خیلی سخت بود الانم سرم درد میکنه اما ادامه مئدم بعدا نتیجه رو میدم

من چند ماه پیش این رژیم گرفتم 5کیلو کم کردم بعد 4ماه دوباره برگشتم سر وزن اولم اما تو این مدت رعایت نکردم
درحال حاضر برا بار دوم شروع کردم که روز 3هستش

میشه همراه رژیم از قهوه و چایی سبز استفاده کرد؟؟؟در رژیم خللی ایجاد نمیشه؟؟؟

سلام من روز اول این رژیمم بود بعد از ظهر سر نماز تمام دستام میلرزید میخواستم بپرسم شما چه جور ورزش میکنید وقتی رژیم دارید امروز که نتونستم خوب ورزش کنم زود خسته میشدم

سلام من الان روز چهارم رژیم رو میگذرونم از٧۵/٢٠٠رسیدم به ٧٣/٢٠٠بنظرتون عادیه؟فکر میکردم بیشتر کم میکنم

من روز اول رژیم رو گذروندم ببینیم اخر هفته چی میشه

سلام به همه
من در ظهر روز ششم هستم و 4 کیلو کاهش وزن داشتم (از 83 به 79). البته خیلی در ظاهرم مشخص نیست، فکر می کنم حدود یک کیلوش از آب همراه با قند باشه که همیشه توی بدن هست و چون این چند روزه قند و هیدروکربات مصرف نکردم اون اب هم دفع شده. یه مقدارش هم به احتمال زیاد مربوط باشه به سبک شدن روده ها، اصلا معلوم نمی کنه که چهار کیلو کم کرده باشم. بعیده بیش از دو کیلو از چربی هام آب شده باشه !!
اخر روز هفتم هم خبرتون می کنم موفق باشید

سلام من امروز روز چهارم رژیمم بود رفتم رو ترازو ولی متاسفانه هیچی کم نکردم مو به مو هم انجام دادم اما تحرک نداشتم سرد شدم:-(

من در طول سه ماه سه بار این رژیم رو گرفتم و پنج کیلو کم کردم فقط مشکلی که برام پیش اومد درد پهلوهاست حس میکنم کلیه هام حساس شده با اینکه زیاد آب میخوردم

فریده جان در طول الین رژیم همونطور که نوشته شده باید به طور مکرر آب بخورید تا مشکلی ایجاد نشه.

میشه به جای گوشت از ماهی کبابی استفاده کرد؟؟

سلام.ببخشید یه سوال میشه مثلا سیب زمینی و با نمک یا ادویه جات دیگه خورد و گوشت میتونه مرغ هم منظورش باشه؟

سلام
من فقط ١کیلو کم کردم!? همه رو هم رعایت کردم
البته چون کالرى دریافتى خیلى کم بود ورزش نکردم. شاید چون رژیم هاى مختلف گرفتم بدنم عادت کرده چون من رژیم ۵:٢ میگیرم که دو روز در هفته روزه داریه یعنى در حد ۵٠٠، کالرى دریافتیه

اون رژیم روزه داری متابولیسم شمارو میاره پایین و اصلا خوب نیست قاعدتا

سلام من تا روز چهارم ادامه دادم و ۳ کیلو از وزنم کم شد که ۲ کیلوش فقط از معده و رودم بود که تخلیه شده بود یک کیلو هم از چربیهام

من روز اول رژیم هستمامیدوارم وزنم کم کنم البته همراه با ورزش دارم شروع می کنم. فقط یه سوال داشتم از حضورتون برای انکه بیشتر بخواییم وزن کم کنیم میشه این رژیم و چندین مرتبه پشت سر هم انجام داد؟

سلام مونا جان. تا جایی که من اطلاع دارم، این رژیم از رژیم های سم زدایی هستش و معمولا اگر با فواصل یک یا دو هفته بین رژیم ها، پشت سر هم بگیری مشکلی ایجاد نمیکنه. البته باید شدیدا آب مصرف بشه تا کلیه ها دچار مشکل نشن. بخش رژیم درمانی ایران کوک هم به زودی فعال میشه تا بتونید از رژیم های مخصوص خودتون استفاده کنین.

سلام مونا جان. تال جایی که من اطلاع دارم، این رژیم که از رژیم های سم زدایی هستش، و معمولا گرفتنش پشت سر هم مشکلی ایجاد نمیکنه اما خب باید همیشه احتیاط کرد.

سلام من روز سومم تقریبا یک کیلو کم کردم

من قبلا هم امتحان کردم مشابه این رژیمو تا مدت زیادی باقی میمونه وزنت اگر و فقط اگر وعده شامو رعایت کنیم مثلا سالادو میوه بخوریم شب ها
و خوردن نوشابه و مایونز رو به حداقل برسونیم

سلام میخواستم بدونم پسته سبز جزمیوه جات حساب میشه ؟

سلام رها جان. پسته میوه هست

سلام امروز روز دوم هست هیچی کم نشدم .من خیلی بهم فشار امد دوتا موز خوردم .من ظهر ها وشب ها کاست با کلم میخورم اشکال نداری اخه من غذا زیاد میخوردم هر وعده دوتا بشقاب برنج باکلی گوشت

من روز پنجممه میشه زود راهنماییم کنید چی رو میتونم جایگزین گوشت کنم؟

سلام….من من طی چار روز ۲ کیلو و صد گرم کم کردم.من این رژیم رو از منبع خارجی ترجمه کردم و این چیزی که تو سایت گفته خیلی کلیه.

میشه رژیم دقیقشو برام ارسال کنید؟ممنون میشم

سلام من روز چهارم رژیمم خیلی تا اینجا سخت بود ولی وزن کم نکردم اصلاً
فقط دیروز پیاده روی داشتم صبح ها هم تا ٢ سرکارم
??
ضمناً نگفتین چندتا موز و شیر بخوریم؟ سوپ باید چه سوپی باشه توش میشه عدس یا جو پرک ریخت؟

سلام عزیزم. تعداد موز گفته شده. سوپ هم هر نوع سوپ کم کالری میتونه باشه.

گفت دیگه فاطمه جان،٨تا موز،٣لیوان شیر

سلام.من امروزروزچهارممه ولی فقط یه کیلوکم کردم.درصورتی که دقیق مث برنامه جلواومدم.ینی بدنم چه مشکلی داره که کم نمیشه ازدنبه هاش.خخخخ وزنم سه کیلواضافه.میخام کم بشه.

روز پنجم میان وعده و صبحانه هم گوشت و گوجه بخوریم؟؟؟!!!

میان وعده رو سبزیجات میل کنید

سلام این سوال رو چندین بار پرسیدن ولی جوابی ندادین، روز اولی که گوشت هست میشه مرغ خورد و روز بعدی گوشت؟

سلام مریم جان. در نسخه اصلی حرف از همبرگر و غذایی که با گوشت قرمز تهیه میشه شده. به نظر می رسه که هر دو گوشت قرمزه.

سلام من در روز دوم این رژیم هستم. چند سوْال از خدمتتون دارم
: من در یه سایت دیگه این رژیم و بدون گوشت دیدم! کدوم صحیح تَر هستش؟
من با این رژیم احساس گرسنگی نمی کنم ولی خیلی رنگ پریده هستم و سردرد میگیرم! علتش چی هست؟
ممنونم

سلام سحر جان من این رژیمو مستقیما از سایت جنرال موتورز برداشتم. دقیقا همین موارد توش ذکر شده بود.

منم مثل این خانوم یه رژیم هفت روزه اینجوری گرفتم بجای گوشت برنج بود

من نسخه اصلی را دیدم و خواندم کاملا با مال شما یکی است
ممنون

سلام اگه طی روزهای رژیم یک مقداری ندن مصرف بشه اشکالی داره؟

سلام روز خوش من روز سوم رژیم هستم و خداروشکر موفق به تحمل شدم
فقط میخواستم بدونم میشه دوهفته پشت هم اجرا کنم تا معده م جمع شه؟؟؟

سلام و خسته نباشید
میخواستم این رژیم رو بگیرم . اما من در دوران شیردهی هستم و فرزندم یک سال داره، امکانش هست که بتونم رژیم بگیرم یا نه؟
ممنون?????

سلام مریم جان. راستش در نسخه اصلی راجع به محدودیتهای رژیم چیزی نگفته اما به نظر من حتما با پزشک برای رژیم مشورت کن.

سلام چون روند هست و مواد متابولیزه شده از شریحات مواد ترشحی و دفعی از بدن خارج میشه گرفتن هیچگونه رژیم سختی در دوران بارداری و شیردهی مجاز نیست.چون مواد سمی ناشی از متابولیسم چربی مخصوصا اوریک اسید باعث رسوب در سلولهای مغزی شیرخوار و ایجاد اختلالات ذهنی در وی میشه

سلام. منظور از یک فنجان برنج، برنج پخته است؟ یا این میزان را میتوانیم بپزیم؟

سلام. منظور برنج پخته شده هست.

خیار هم میوه محسوب میشه هم سبزیجات؟ من روز میوه سه چهار تا خیار خوردم، اشتباه کردم؟؟

سلام من روز دوم رژیم هستم هنوزم وزن نکردم خودمو
خیلی سخت نیس فقط اراده میخواد
فردا خودمو وزن میکنم و میگم چی شد

سلام پریسا جان موفق باشی عزیزم!

لازم نیست ویتامین مصرف کنیم؟؟
چای و قهوه در این روزها آزاد است؟؟
سوپ به هرمیزان که چاق کننده است؟؟

نفیسه جان مصرف مکمل های غذایی خیلیم در طول رژیم به شما کمک خواهد کرد. راجع به نوشیدن چای و قهوه چیزی گفته نشده توی این رژیم اما من فکر میکنم چون بیشتر هدف این رژیم پاکسازی و سبک شدن بدن هست، باید نوشیدن چای و قهوه به حداقل برسه. سوپ هم از سوپهای سبک مثل سوپ قارچ و مرغ و سوپ جو استفاده بشه.

سلام من در روز اول یک سیب یک انگور یک انار و یک خرما خوردم
قد 170 و وزن 71
میخواستم بدونم خوبه یا باید بیشتر میخوردم چون در طی روز ضعف داشتم

سلام عزیزم در این رژیم مصرف میوه جات آزاد هست البته به نظرم باید درست انتخاب کنین تا دچار ضعف نشید.

ببخشید روز دوم میشه میوه هم خورد یکب دو تا ؟؟؟

سلام فاطمه جان فقط سبزی مصرف میشه روز دوم

سلام من اولین روز رژیمم رو پشت سر گذاشتم خیلی سخت بود چون سر کار میرم امیدوارم فردا هم به خیر بگذره،تا آخر رژیم رو ادامه میدم و شمارو از نتیجه باخبر میکنم ?

موفق باشی فاطمه جان

سلام من میخوام از فردا شروع کنم رژیمو فقط ی سوال داشتم من چون خیلی رژیم گرفتم وهمه برگشت داشته میخوام بدونم این رژیم برگشت داره

سلام مهسا جان. بعد از طی شدن دوره ی هر رژیمی اگر در خوردن تناسب و اندازه رعایت نشه حتما دوباره وزن برمیگرده اما بعضی رژیم ها دیرتر برمیگردند. این رژیم هم معمولا برای پاکسازی بدن گرفته میشه و ممکنه بعد از 3 ماه افزایش وزن پیدا کنی.

میشه به جای برنج قهوه ای از برنج سفید استفاده کنیم

از برنج سفید هم میتونید استفاده کنید.

سلام
مقدار برنج قهوه ای که میتونیم بخوریم چقدر است؟؟
سوپ دلخواه شامل چه موادی است؟؟سوپ شیر و رشته و پرک جو میتوان استفاده کرد؟؟

سلام عزیزم 1 لیوان برنج هست. سوپ هم میتونه سوپ جو، قارچ و یا هر سوپی دوست دارین باشه

سلام من میخوام از امروز شروع کنم ببینم جطوره
الان 63 شدم و قدم 160 بهترین وزن واسه من 59 امیدوارم بهش برسم

سلام الی جان من الان قدم ۱۶۲ و وزنم ۵۹ هستش من با مربی ورزشم که صحبت کردم گفت وزن متناسب واسه من ۵۵ِ ..پس وزن ۵۹ واسه تویی ک قدت ۱۶۰ نمیتونه مناسب باشه …بازم باید وزن کم کنی

سلام دوستان من امروز شروع کردم دعام کنید

من امروز شروع کردم امید دارم جواب بده هم

این رژیم عالیه ولی بعد ۷ روز باید چطور غذا بخوریم

متعادل غذا بخورین

سلام
اون روزى که گوشت هست باید چطورى گوشت رو بپزیم؟میشه از روغن استفاده کرد؟
ممنون

سلام سارا جان. با کمی روغن و پیاز گوشتتنو بپزید.

من این رژیم و گرفتم البته من بدنم به کم خوردن خیلی عاادت داره و برای گرفتن این رژیم خیلی خیلی کمتر از اون چیزی که گفته بود خوردم مثلا روزی که موز داشت دو تا موز بیشتر نخوردم ولی متاسفانه کمتر از یک کیلو کم کردم این رژیم فکر میکنم برای کسایی که توی خوردنشون اصلا رعایت نمیکنن مناسب باشه.

سلام منم امروز دومین روزمه دیروز فقط میوه خوردم البته که برام سخت بود آخه من آشپزی میکنم خیلی سخته که از غذایی که درست میکنم نخورم اما اراده کردم صبح خیلی زود هم پیاده روی کردم انشاالله که بتونم. (از نتیجه باخبرتون میکنم)

موفق باشی آرام جان!

من این رژیما گرفتم البته خیلی گشنگی خوردم چون سر کار میرفتما چیزی نبود بینش بوخورم الان حدود ۴ کیلو کم کردم

به امید موفقیت … اولییییییین روووز

سلام بانو جون
این رژیمه عالیه. با اینکه الان دو روز و نیمه که دارم میگیرم ولی از 59 کیلو شدم 56 کیلو. دیگه نمیدونم یا این رژیمه خیلی خوبه یا بدن من خوب جواب میده!!!!
دیشب هم تولدم بود و سعی کردم تا از اون کیک با روکش شکلاتم بگذرم حتی یه تیکه هم نخوردم و الانم واقعا احساس سبکی میکنم…..:)
خدایا ممنونم…

سلام عزیزم. مراقب باش که به خودت ضرر نزنی.

من روز اول رژیم رو گذروندم ،خیلی سخت نبود ولی از ضعف دارم میمیرم

من هم روز دوم رژیم هستم وروز اول خودمو فقط با هندونه سیر کردم اصلن هم اذیت نشدم

سلام من روز دوم از این رژیم هستم و یک کیلو کم کردم نتیجه روز آخرو اعلام میکنم دعا کنید بتونم بگیرم ??

من تا روز ششم 5کیلو وزن کم کردم

از رژیم کانادایی خیلی خیلی بهتره رژیم کانادایی یه ولعی ایجاد میکنه و آدم رو خیلی عذاب میده ولی من با این رژیم خیلی راحت بودم. میشه چند وقت یک بار گرفت و به مرور زمان به وزن مناسب رسید البته همراه ورزش تا پست هم شل نشه

من تا روز چهارم گرفتم و 2 کیلو کم کردم قدم 160 و وزنم از 68 به 66 رسید

سلام من امروز، روز دوم رژیممه و احساس میکنم اصلا تغییر نمیکنم
تا حالا رژیم نگرفتم و خیلی نگرانم
وزنم 67 قدم 160
تا روز هفتم حتمت نتیجه رو اعلام میکنم

ایا میتوان به جای میوه از ابش استفاده کرد؟
میشه گوشت مرغ استفاده کرد ؟
کدو و بادمجون را میتونیم در روز سبزیجات استفاده کنیم ؟ قارچ چطور؟

سلام خیر نمیشه متاسفانه. آبمیوه کالریش خیلی بیشتره. در روز سبزیجات هم هر سبزیجاتی که دوست دارید میتونید استفاده کنید.

سلام بانو جان من این رژیم رو گرفتم رو دوم هستم سبزیجاتی که شما برای روز دوم.گذاشتید رو میشه همه رو قاطی کنیم و سوپ درست کنیم عیبی نداره ؟؟؟

سلام دوستان . من هیچ وقت رژیم نگرفته بودم و کلا یه کار سختی بود برام تا اینکه هفت ماه پیش تصمیم گرفتم برای اولین بار این رژیم و امتحان کنم تو هفت روز چهار کیلو کم کردم که برای منی که وزنم ثابت شده بود عالی بود. این رژیم به من عادت داد که وعده هامو زیاد کنم و مقدارشو کمتر. خلاصه الان بعد از هفت ماه من. ده کیلو کم کردم و. دو ماه که ثابت شدم. البته بعد از این رژیم ورزش شنا رو اضافه کردم که خیلی خیلی تاثیر داشت. تصمیم گرفتم دوباره این رژیم و شروع کنم و میام باز بهتون نتیجه رو میگم. وزن قبلیم هشتادویک. کیلو بود و الان هفتاد و یک هستم. ایشاالله تا شصت و پنج و بیام . همگی موفق باشید و شاد.

من این این رژیم رو 5 روزشو گرفتم و 2 کیلو کم کردم البته یک روز هم کمی خارج از رژیم خوردم . من دوست داشتم و برای خیلی سخت نبود . رژیم کانادایی گرسنگی داره و بعد از رژیم ولع ایجاد میشه ولی این خیلی بهتره.

سلام من الان روز ششم رژیم هستم و 4 کیلو کم کردم خیلی راضیم. پوستم هم شفاف شده

سلام من امروز روز اول رژیمم خیلی اذیت نشدم ولی کاش تموم شه این یه هفته

سلام من امروز روز اول رژیمم هست…
کاش بتونم ادامه بدم، امروز که خیلی اذیت نشدم تازه استخرم رفتم…

تمام شد روز آخرم به انتها رسید کمی نامرهیزی کردم کمی نون سنگگ با گوشت کبابییم روز 5 و 6 خوردم و در نهایت تونستم نزدیک 5 کبلو کم کنم امیدوارم شما هم بتونید با موفقیت این راه سختو طی کنین

سلا م من روز 6 سه و نیم کیلو کم کردم با پیاوه روی کاش بیشتر میشد م

من روز چهارممم تا حالا 2 کیلو با ورزش و فعالیت کم کردم دقیقم رعایت کردم حتی چایی که بهش اعتیاد دارم نخوردم زیاد امیدوارم نیستم به امید خدا ادامه میدم

من این رژیم رو دوبار با فاصله زمانی یک ماه گرفتم دفعه اول سه کیلو و دفعه دوم دو کیلو کم کردم، تنها مشکلی که در طول رژیم داشتم درد پهلوها بود که نمیدونم دلیلش چیه

درد پهلوها مربوط به کلیه هست و باید آب زیاد بخورید.

من از فردا صبح میگیرم به امید خدا و با انگیزه با سه جلسه ماساز لاغری

سلام. من هنوز این رژیم رو نگرفتم ولی یه سوال مهم دارم. اگر یه ساعت در روز ورزش هوازی انجام بدیم بده؟

سلام عزیزم ورزش کردن به صورت متعادل همیشه تاثیر مثبت داره

سلام من این ر ژ یم رو گرفتم و چهارمین روزم اما هیچ تغییری نکردم چرا؟؟

منم اینجور احساس میکنم فردا روز چهارممه

ببخشید میشه بگید روز پنجمه نوشت که دو وعده گوشت سیصد گرمی بخورید یعنی ششصد گرم باید بخوریم؟میشه جواب بدید ممنون

سلام بله درسته

سلام .من گوجه فرنگی دوست ندارم آیا جایگزینی برای گوجه وجود دارد

سلام. متاسفانه تو این رژیم جایگزین گوجه فرنگی نداریم.

منم گوجه اصلااااا دوست ندارم میشه تعدادشو کمتر کرد؟

کم کنید اما حواستون باشه که در این رژیم گرسنه نمونید.

سلام..دوستان من وزنم ۶۵ کیلو قدمم ١/۶١ هس..البته با رژیم کالری شمار تو یسال ١۵ کیلو کم کردم
الان میخوام تو یه هفته ۴ کیلو کم کنم..
بنظرتون بااین رژیم میتونم؟
و اینکه گوشتی که تو رژیم میتونه جایگزین داشته باشه؟
مثلا بجاش مرغ استفاده کرد؟
اگه میشه سریع جواب بدین که من از فردا شروع کنم
باتشکر

ببخشید خوردن عدسی تو روز دوم مجازه؟

فقط سبزیجات مجاز هست تو روز دوم

سلام من روز 5 وزن کردم 4کیلو کردم دیگه ادامه ندادم

من و دوستام چند ماه پیش این رژیم گرفتیم. من ناهار خیلی کم هم می خوردم ولی بقیه موارد رعایت می کردم به همراه روزی یک ساعت پیاده روی. سه کیلو کم کردم. اما دوستام که کاملا رعایت کرده بودن بدون پیاده روی یکی شون 5 کیلو و یکی 4 کیلو کاهش وزن داشت.

ببخشید خوردن چای مجازه؟

کم مصرف کنید بهتره فکر کنم.

ب نظر من کسایی که اضافه وزن زیاد دارن بیشتر وزن کم میکنن. یا افرادی که کمتر رژیم گرفتن زودتر لاغر میشن. ولی من 9سال رژیمای الکی گرفتم الان وزنم همش ثابت مونده رو 80. قدم 172. میگن ویتامین بدن کم بشه هم وزن ثابت میمونه. من روز چهارم این رژیمم ولی هنوز خودمو وزن نکردم میترسم کم نشده باشم.

سلام،من روز سوم رژیمم،خیلی سخته و اراده میخواد امیدوارم بتونم وزن کم کنم ،روز هفتم حتما خبر میدم،،قبل رژیم قدم 174, وزنم68.400

موفق باشی!:)

چقد پیاده روی یا مثلا رقصیدن در طول روز کاقیه بعضی از دوستان نوشتن اصلا نکنبد بعضیا نوشتن حداقل بیست دقیقه بالاخره بکنیم یا خیر؟

در مورد ورزش اطلاعی ندارم راستش ولی ینطور که به نظر میاد انگار نکنید بهتره چون کالری دریافتی روزانه خیلی کم هستش

حتما بیست دقیقه حداقل پیاده روی کنید

به نظرم بکنید بهتره!

سلام من روز دوم رژیمم هست خیلی نگرانم وزنم کم نشه. ایشاالله بتونم تاآخرش انجام بدم. به امید خدا. باز بهتون خبر میدم

سلام عزیزم. موفق باشی!

سلام من روز دوم رژیمم هست خیلی نگرانم وزنم کم نشه. ایشاالله بتونم تاآخرش انجام بدم. به امید خدا. باز بهتون خبر میدم مرسی عزیزم

Salam
Mikhasatam bedunam dar ruze dovom mitunim dar kenare sabzijat lupiyaro besurate khorake lupiya masraf konim

سلام
منظور از لوبیا به عنوان سبزیجات لوبیا سبز هست فکر میکنم.

Slm خسته نباشید توضیح رژیم اگه یکم خلاف برنامه عمل کنیم ولی بهمون مقدارکالری بسوزند بازم رژیم موثره؟من به مقداربسیارکم شیرخوردم ولی خیلی ورزش کردم واشه سوختوندنش قدم۱۸۷هست ووزنم۸۲

سلام راستش فکر کنم نباید این اتفاق بیفته و باید رژیم رو رعایت کنید دقیق.

سلام من روز چهارم رژیم هستم فقط یک کیلو کم کردم دقیق هم اجرا کردم حتی خیلی کم میوه خوردم چون میلم نمیکشید به میوه جات و سبزیجات حالا اگه بشه 7 روز فقط 2 کیلو کم کنم چی???آبرو ریزیه???
الان وزنم 61

دختر خوب هنوز رژیم رو نگرفته نگران آخرشی؟

من روز چهارم همین رژیم هستم یعنی از الان تا شب میشه ۴ روز! توی سه روزی که گذشت،دو کیلو و نیم فعلا کم کردم! رژیم با حالیه! حتما استفادش کنید

موفق باشی آنا جان!

سلامم..ببخشید روز چهارم که موز و شیره ..آب نباید بخوریم؟

سلام مرضیه جان. آب میتونید هر قدر دوست دارید بخورید.

یک مشاور تغدیه میگفت: در رژیم هایی که افراد به شیر رفلکس نشون میدهند بهترین جایگزین ماست کم چرب است، البته ماست تاثیر بیشتری در لاغری دارد. ( برخی مشکل لاکتوز دارند شیر های فاقد لاکتوز قند زیادی دارد و توصیه نمیشوند)

ممنون از اطلاعات شما مهسا جان!

سلام رژیمشو عمه ام گرفت و به من توصیه کرد. ایشون 10 سال هر نوع رژیمی نتونست شیکمشو آب کنه اما پریشب در کمال ناباوری حجم زیادی کم کرده بود. منم از دیرور این رژیمو شروع کردم. میوه های تابستانیو بصورت اسموتی در آوردم که خوشمزه تر بشه. البته در کنارش جوشونده 7 گیاه (دارچین،هل،سیاهدانه، زنجبیل،تخم کتان،زیره سیاه، میخک) در 4 نوبت خوردم. آب هم دقیقا 13 لیوان خوردم. چیزی که باعث انگیزه شد کاهش وزن بیش از 1 کیلو بود. من 58 بودم شدم 56.500. امروزم فقط سالاد دارم میخورم که توش همه گیاه سالادی دارد: کلم، گل کلم، بروکلی،هویج، فلفل دلمه ای سبز، فلفل کشیده شیرین( تایلندی )، قارچ گوشتی، پیازچه، خیار، گوجه، شیوید، خیلی کم ذرت(بجای سیب زمینی )، چاشنی هم آب لیمو و سرکه سیب، تخم کتان، سبزیجات معطر و پودر سیر. همراه همان جوشانده دیروز فقط بجای هل ،زعفران جایگزین کردم که باعث آرامش اعصاب در زمان رژیم شود. مطمئنم کلی لاغر تر میشوم.
فقط اینکه تحرک زیاد نداسته باشید خود رژیم کالری منفی هست و با توجه به اینکه مواد قندی به شما نمیرسد احتمال سرگیجه و نتیجه معکوس میباشد. همان کار خانه و چند دقیقه پیاده روی روزمره کافیه.

سلام
تبریک میگم بهتون
چقدر خوب که وزن کم کردین.من که متاسفانه روز پنجم هستم و هنوز هیچی کم نکردم و حتی باورتون نمیشه شکمم بزرگتر و از نظر سایز تو پرتر شدم .همه چیز هم رعایت کردم .روز اول و دوم گفتم شاید به خاطر سبزیجاته نفخ کرده شکمم ولی تا حالا که تغییر نکردم .با این حال تصمیم گرفتم رژیم و قطع نکنم

سلام.من روز اولمه.الان روزمو با خوردن خربزه شروع کردم.امیدوارم بتونم رژیم رو تا پایان اجرا کنم…
اگه مثل بقیه فراموش نکردم میام نتیجه رو میگم.
الان وزنم 58 و قد 170 هستش

وااااا شما دیگه چرااااا…تناسب اندام داری کههههه

با این قد و وزن چرا رژیم میگیری ؟
خیلی بد میشی لاغر تر بشی

میشه خوراک لوبیا خورد البته بدون روغن

نه لوبیا جزو حبوباته

یجا نوشته برنج وگوجه یه جا گوشت و گوجه کدوم درسته؟؟؟؟

عزیزم این رژیم مستقیما از سایت جنرال موتورز ترجمه شده و در رژیم اصلی هم گوشت هست.

سلام خسته نباشین من امروز اولین روزِ رژیمم هست،گرسنم نیست اما اینکه ضعف دارم طبیعیه؟ایشالا تا اخر بتونم ادامه بدم و جوابش رو میام اینجا مطرح میکنم.یه سوال دیگه هم داشتم،خیار رو هم جز میوه میشه گذاشت هم سبزیجات؟

سلام عزیزم خیار هم جز میوه ها و سبزیجات هست. امیدوارم موفق باشید.

سلام بانو. ایا خرما مجاز هست؟

سلام عزیزم فکر میکنم بهتره فقط از میوه های تابستانی و کم کالری استفاده کنید تا خرما

خرما هم میوه ست دیگه

بله میوه هست، فقط در رژیم اصلی نوشته شده که بهتره از انواع ملون ها استفاده بشه.

سلام بچه ها من این رژیمو گرفتم الان روز 7رژیم هست امروز خودمو وزن کردم 2300کم کردم چرا انقدر کم من همانند رژیم اجرا کردم حتی روزی دوساعت پیاده روی تردمیل داشتم حتی کم تر میخوردم آخه چرا کسی میدونه ?????

به هیچ عنوان نبایستی تحرک داشته باشی
چون بدن به اندازه کافی کالری کم دریافت میکنه.
میتونی رژیمت رو بنویسی؟

چرا نباید تحرک داشته باشم من هر روز پیاده روی دارم بچه ها نمیدونید چه رژیمی بگیرم خوبه برام ?????

دقیقا همین رو اجرا کردی؟

مشکل همون کم خوردنه.هرچی میوه و سبزیجاتی که گفته مجازه رو بخورید،وزن بیشتری کم میکنین.درضمن در خودسایت جنرال موتورز نوشته اگر وررش کنار این رژیم باشه،بهتره. درمورد کسانی که وزنشون باقدشون تناسب بیشتری داره،معمولا بدن عکس العمل نشون میده و سریع نمیتونن وزن کم کنند و وزن تامدتها ثابت یا نزدیک به ثابت میمونه.
تندرستی واقعی مهم تر از خوشتیپی است،اینو یادمون نره.

خاصیت گوجه به خام خوردنشه

سلام اتفاقا گوجه جز سبزیجاتی هست که بخارپز شده و پخته اش فایده اش از خامش بهتره

گوجه وقتی پخته بشه خواصش بیشتر میشه

سلام ببخشید میخواستم بپرسم در روز اول رژیم ،،،،میوه ها متنوع بشه اشکال داره مثلا صبح گیلاس ظهر سیب،،، عصر زردالو،،،،یا اینکه از صبح تا شب از یک مدل میوه باید مصرف شود

سلام عزیزم. فکر نکنم تنوع میوه ها فرق داشته باشه چون معمولا منظور از 1 عدد میوه 1 واحد میوه هست. مثلا نصف موز متوسط یا بزرگ 1 واحد میوه هست که برابر با 1 عدد سیب متوسطه.

سلام به همگی
ممنون از این رژیمی که گذاشتین
من امروز شروع کردم و انشالله بعداز یک هفته نتیجه ای که میگیرم رو به همگی اعلام میکنم . سوال جوابها رو خوندم و کاملا متوجه شدم فقط 2تا موضوع برام سواله . امیدوارم زود جوابمو بگیرم ?
1.من به قهوه معتادم و از صبح تاالان همش دارم چرت میزنم و گیج گیجم . نمیخوام کاری بکنم که روند صحیح رژیم رو مختل کنم . نمیدونم قهوه خوردن به روند رژیم صدمه میزنه یانه ؟! البته بد نیست که این رژیم باعث شه که
از سرم بپره و ترکش کنم . همیشه وقتی یک هفته نخورم عادتم ترک میشه?
2.روزی که برنج وگوجه فرنگی داره ، آیا میشه گوجه هارو بریزم رو برنج که دمپخت گوجه فرنگی بشه یا اینکه گوجه فرنگی رو باید بصورت خام بخورمش ؟

سلام دوست عزیز ایا خرما هم میتونیم بخوریم به عنوان میوه؟

سلام. میزان قند و کالری خرما رو با یک واحد میوه معادل سازی کنید و بخورید فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد.

با سلام ایا این رژیم نگه دارنده دارد؟وبرگشت پذیر هست یا نه؟

سلام این رژیم ها تا چند ماه برگشت پذیری ندارند اما مسلما رژیمهای طولانی مدت موثرتر هستن.

سلام،من موز و مخصوصا شیر رو دوست ندارم ایا جایگزین دیگه ای واسه اینا هست؟

سلام عزیزم. فکر نمیکنم

سلام .من موز دوست ندارم جایگزینی داره؟

سلام به همه شما دوستای خوبم. از اینکه همیشه مارو حمایت می کنید بسیار ممنونم. یک نکته رو میخواستم بگم اینکه رژیم های منتشر شده در سایت از منابع معتبر نوشته شده اما گرفتن این رژیم ها بستگی به شرایط سلامتی جسمانی یا فیزیکی هر فرد داره. تمام توضیحات لازم در متن رژیم نوشته شده و نیاز به توضیح بیشتر نیست. برای پیدا کردن جواب سوالات تخصصی و یا پزشکی حتما با پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنید.

از لطف همه شما ممنونم:)

اون روزی که باید 8تا 12 تا موز بخوریم میشه کمترهم موز خورد؟؟.

سلام موز سنگینه یکم. کمتر بخورید شاید راحتتر باشید:)

سلام ببخشید میشه ب جای موز و شیر پاکت های آماده شیر موز استفاده کرد؟

سلام…بله میتونید اما استفاده از شیر و موز تازه قطعا بهتر هست. چون پاکت های آماده معمولاً توشون از قند غیر طبیعی استفاده میشه. این مطلب هم راجع به قند مواد خوراکی بهتون توصیه میکنم:
http://www.irancook.ir/چگونه-در-مبارزه-با-اعتیاد-به-قند-پیرو

من این رژیم رو 4بار در ماههای مختلف گرفتم اولین بار دو کیلو ونیم کم کردم باردوم یک کیلو نیم بار سوم یک کیلو بار چهارم کمتر از یک کیلو

اگه با فاصله بگیرید نتایج بهتری میگیرید

سلام دوستان من این رژیمو گرفتم و ۴ کیلو وزن کم کردم،۶۴ بودم شدم ۶٠خیلی هم احساس سبکی میکنم ولی هنوز اضافه وزن دارم میخوام به ۵٨ برسم میتونم دوباره این رژیمو بدون فاصله تکرار کنم؟

بدلیل تغییر در عادت غذایی بزودی به این وزن خواهی رسید

Salam man in rezhimo qereftam
Foqoladast
Alan bare dovome
Ke ruze dovoam
Doroste sakhti dare
Vali natijash ali mihe
Ma beyn rezhim raayat nakoni kolesh heyf mishe.

چقدر کم کردی فکر بار اول؟؟؟
از رو نسخه اصلیش گرفتی یا از همین؟؟؟

سلام ببخشید من میخوام این رزیم رو بگیرم ولی یه یک ماهی میشه که یه عمل کردم خواستم ببینم ضرری نداره عمل سینوس یا همون برگشت مو بوده
ممنون میشم پاسخ بدین

سلام دوست عزیز. با پزشکتون مشورت کنید.

سلام ، میشه در روز پنجم با گوشت نون خورد ؟!؟ یا مصرف نون جایز نیست ؟!؟ توى رژیم گفته نشده

سلام کسی این رژیمو امتحان کرده کن روز اولمه

بله من گرفتم ولی 3 کیلوکم کردم البته یکروز رورعایت نکردم

سلام. بله من گرفتم . اگر تحمل شو داشته باشین فوق العاده س . اگر در کنارش روزی حداقل 20 دقیقه هم پیاده روی داشته باشین که دیگه ………..

سلام ببخشید کسی تا حالااین رژیم رو گرفته جواب میده ؟

سلام کسی تا حالا این رژیم و گرفته ؟؟ابمیوه میتونیم اماده بگیریم بخوریم؟

درضمن بعد از این مدت زمان میتوان مانند روزهای دیگر غذاخورد یا باید رڗیم و ادامه بدیم ایا این رژیم غیرقابل بازگشت هست تا مدتی

سلام اگر دوست داشتید می تونید تا چند هفته رژیم رو ادامه بدید. اما بعد از قطعش در خوردن مراعات بیشتری بکنید تا وزن ثابت بمونه.

قارچ و ذرت و حبوبات برای روز سوم این رژیم میشه استفاده کرد?سیب زمینی چند وعده استفاده بشه?

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

دستور رژیم غذایی جنرال موتورز
دستور رژیم غذایی جنرال موتورز
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *