دریافت قبض عوارض نوسازی شهرداری مشهد

Some text in the modal.

جهت اطلاع از مبلغ عوارض نوسازی میتوانید موقعیت ملک مورد نظر را بر روی نقشه تعیین نمایید و یا کلاسه پرونده (کد نوسازی) مورد نظر را وارد نموده و کلید جستجو را بزنید.

شماره و تاریخ ای که مشاهده میکنید، در ه های استعلام بانک ، محضر و یا درج شده است. آنها را وارد کنید تا هنگام صدور استعلام بر روی گواهی مشاهده گردد.

لطفا منتظر بمانید

دریافت قبض عوارض نوسازی شهرداری مشهد

‘ +
‘th{text-align: center!importantfont-size: 2px!importantfont-weight: bold!important}’ +


.write(pageContent)
.close
newWindow.print
})

$(“#excelExport”).click( {
$(“#dataTable”).jqxDataTable(‘exportData’, ‘xls’)
})
})

//

طراحی و پشتیبانی فنی ، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد

جهت استفاده از سایت از مرورگرهای IE1 به بالا ،Chrome،Firefox استفاده نمائید

Some text in the modal.

طراحی و پشتیبانی فنی ، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد

جهت استفاده از سایت از مرورگرهای IE1 به بالا ،Chrome،Firefox استفاده نمائید

Some text in the modal.

در صورتی که شما دارای حساب کاربری می باشید میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و از طریق امکانات اختصاصی نسبت به مشاهده و پرداخت قبوض عوارض نوسازی خود اقدام نمایید , در غیر این صورت در فرم زیر شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد نمایید و روی دکمه [ نمایش اطلاعات قبض ] کلیک نمایید.

طراحی و پشتیبانی فنی ، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد

جهت استفاده از سایت از مرورگرهای IE1 به بالا ،Chrome،Firefox استفاده نمائید

استاد اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد معتقد است بزرگ‌ترین اشتباه دولت در سال 97 پاسخ دادن به بدهی‌های موسسات مالی-‌اعتباری از ذخایر بانک مرکزی بود.

محمدعلی بهمنی گفت: در زمانه ما ترانه‌ها بسیار پیشرفته است اما هوشمندانه پخش نمی‌شوند و علت آن این است که چنین آثاری باید

رییس اتحادیه قالیشویی مشهد گفت: در ایام پایانی سال با رویش قارچ‌گونه قالی‌شویی‌های غیرمجاز در سطح شهر مواجه هستیم .

معمار و معماری، در دنیا جزو حرفه و مشاغلی هستند که می‌توانند زمینه‌ساز پیوندهای فرهنگی، نژادی و شوند حتی اگر یک قاره بین‌

سقف برداشت پول در تمامی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری فعال کشور از ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

دریافت قبض عوارض نوسازی شهرداری مشهد

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: امسال حدود ۱۴۵ ایستگاه یا سیاه‌چادر در مسیرهای منتهی به مسیر مشهد نصب شده تا زایران توقف کنند، همچنین حدود ۱۶۵ مجتمع خدمات رفاهی حمل و نقل جاده‌ای نیز وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: در چهارشنبه‌سوری سال گذشته حدود ۵۷ عملیات صورت گرفته است که 5 مورد آن به حریق و 7 مورد به حادثه مربوط بود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از راه‌اندازی سامانه شفافیت سازمان اقتصادی استان قدس رضوی خبر داد.

رخشنده اعتصامی معروف به پروین اعتصامی، یکی از بدیع‌ترین و دلاویزترین شکوفه‌های شعر ادب فارسی و یکی از منادیان محبت در عصر حاضر است که به عنوان مشهورترین شاعر زن ایران از او یاد شده است.

محمدجعفر یاحقی گفت: روز 25 اسفند، روز سپندارمزد، روز ارد برای ما روز گرامی و محترمی است و در واقع طلیعه نوروز و بهار خرم است که به روی همه ما لبخند می‌‍زند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: برای ایام عید و تعطیلات،  ۵۰۷ تن گوشت منجمد دریافت کردیم که توزیع آن را از امروز شروع خواهیم کرد.

در سراسر جهان، مردم در شب سال نو مراسم متفاوتی دارند.

گویا در دین زرتشت بجستان از شهرهای مقدس به شمار می‌رفته؛ وجود محوطه‌های باستانی در حوالی این شهر گویای این مدعا است و از زمان تیموری اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده چرا که مسجدی به دستور شاهرخ میرزا در آن ساخته شده که اکنون اعتبار مذهبی شهر بجستان به شمار می‌رود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: صبح امروز تصادف زنجیره‌ای تریلی با اتوبوس، عابر و چند خودرو سواری، یک کشته و هشت مصدوم برجای گذاشت.

امسال بهار با بارش پراکنده باران  و بادهای نسبتا شدید آغاز خواهد شد.

فاطمه ارژنگی، فوتسالیست تیم ملی، به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شد.

اولین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به پرونده جرائم تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان، شنبه 25 اسفند ماه در محل دادگاه عمومی و انقلاب مشهد آغاز شد.

ویدئو چرا آخر شاهه خوش است؟

یک شاهه‌پژوه گفت: شاهه سند تاریخی قوم ایرانی است که در آن زندگی مردم روایت شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار گفت: جاذبه‌های زیست محیطی و آداب و رسوم هر منطقه بهانه‌ای برای میزبانی از گردشگران نوروزی است، برای جلوگیری از فراموشی آئین‌های نوروز سه جشن نوروزگاه در این شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر شورای عالی هماهنگی‌ بانک‌های خراسان رضوی گفت: خالص تسهیلات بانکی که امسال در استان پرداخت شده، 73 هزار میلیارد ریال و میزان مطالبات معوقه شبکه بانکی در استان 34 هزار و 433 میلیارد ریال بوده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی نیازمند هوا و نفس تازه است.


مدیر کل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از توزیع 35 هزار قبض به مبلغ 2 میلیارد تومان که شامل بدهی‌های شهروندان به شهرداری بابت عوارض نوسازی تا پایان سال 96 می‌باشد خبر داد.

به گزارش شهرآراآنلاین، محمود برهانی با اعلام این خبر افزود: شهرداری‌ها بودجه خود را از ردیف‌های درآمدی که قانون تعیین کرده تأمین می‌کنند. یکی از ردیف‌های درآمدی که قانون برای شهرداری‌ها منظور داشته وصول عوارض نوسازی از کلیه اراضی و ساختمان‌ها و مستحدثات واقع در محدوده قانونی شهرهاست.

وی افزود: همانگونه که بهای قبوض آب، برق، تلفن و گاز در ازای خدمات آن ادارات پرداخت می‌گردد عوارض نوسازی نیز در ازای توسعه و عمران شهری و خدمات گسترده‌ای که شهرداری ارائه می‌دهد به شهرداری پرداخت می‌گردد.

وی ادامه داد: هر ساله قبوض عوارض نوسازی میان شهروندان توزیع می‌شود که متاسفانه برخی از شهروندان و دستگاه‌ها با عدم پرداخت این قبوض، جزو بدهکاران به شهرداری قرار می‌گیرند. برای وصول این بدهی‌ها در شهرداری مشهد مقرر شده است که هر ساله قبوض بدهی‌های معوق شهروندان در این حوزه، به صورت مجزا از عوارض نوسازی همان سال، انتشار و توزیع شود.

امکان پرداخت غیر حضوری قبوض عوارض از طریق درگاه‌های همه بانک‌های عضو شتاب

دریافت قبض عوارض نوسازی شهرداری مشهد

برهانی خاطرنشان ساخت: در همین راستا، قبوض نوسازی و عمران شهری که توزیع آن از حدود اواسط شهریور ماه جاری در سطح شهر مشهد آغاز شده است و ادامه دارد، صرفاً مربوط به بدهی‌های معوقه مالکان به شهرداری تا پایان سال 96 می‌باشد که مجموع قبوض توزیع شده در این حوزه حدود 35 هزار قبض و کل مبلغ این قبوض که همان بدهی مالکان مشهدی به شهرداری در حوزه عوارض نوسازی است، در حدود 2 میلیارد تومان می‌باشد .

وی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت شهرداری مشهد به آدرس aez.mashhad.ir ( به صورت غیر حضوری ) از میزان بدهی و سوابق پرداختی خود مطلع شده و از طریق همین سایت با اتصال به درگاه بانک، نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام نمایند. ضمناً از طریق کلیه درگاه‌های الکترونیکی بانک‌های عضو شتاب، امکان پرداخت این قبوض به صورت غیرحضوری فراهم شده است .

9 درصد جریمه سالانه عوارض نوسازی معوق

مدیر کل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده مغایرت بین وضعیت موجود ملک با اطلاعات مندرج بر روی قبوض خصوصاً سال ساخت، متراژ عرصه و متراژ اعیان و از طریق تماس با مرکز 137 و یا مراجعه حضوری به مناطق یا نواحی مربوطه، مراتب را به اطلاع کارشناسان عوارض نوسازی و صنفی برسانند. کارشناسان مربوطه با بررسی اطلاعات پرونده و اظهارات شهروندان، نحوه محاسبات را توضیح داده و در صورت نیاز نسبت به بازدید مجدد ملک اقدام می‌نمایند.

کانال شهرآرا در پیام رسان های گوناگون

رسانه مردم مشهد

کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرآرا می‌باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است .

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

مدیر کل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از توزیع 35 هزار قبض به مبلغ 2 میلیارد تومان که شامل بدهی های شهروندان به شهرداری بابت عوارض نوسازی تا پایان سال 96 می باشد خبر داد. ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

دریافت قبض عوارض نوسازی شهرداری مشهد

از آنها تنها 8ماهه هستند. به نوشته نیویورک تایمز دولت ترامپ هنوز 128 کودک را در مراکز نگهداری، بازداشت کرده است، آن هم به خلاف اعتراضات و احکام صادرشده از سوی دادگاه ها. نارضایتی گسترده ای نسبت به عملکرد رئیس جمهور و بی توجهی وی نسبت به پورتوریکو وجود دارد. پس از طوفان سهمگین ماریا که این جزیره را به شدت درنوردید، پاسخ و واکنش دولت ترامپ به هیچ وجه کافی نبوده است. حدود 3 هزار آمریکایی جان

&gt اسعدی سامانی اضافه کرد: در این راستا مقرر شد قیمت بلیت پرواز تهران . نجف . تهران و تهران . بغداد . تهران 2 میلیون و 2 هزار تومان تعیین شود. دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: همچنین قیمت پرواز های مشهد . نجف . مشهد و مشهد . بغداد . مشهد 2 میلیون و 8 هزار تومان تعیین شد. وی اظهار داشت: قیمت بلیت عتبات برای پرواز های اربعین در سایر شهر ها هم 2 میلیون و 2 هزار تومان به

آیینی که در یونسکو ثبت شد مراسم قالی شویان مشهد اردهال کاشان، یکی از مهم ترین آیین مذهبی در کشور است که در یونسکو نیز به ثبت جهانی رسیده است. این مراسم قدمتی چند هزار ساله دارد و به عنوان یکی از مهم ترین آیین های مذهبی ایران شناخته می شود.هر ساله با نزدیک شدن به دومین جمعه ماه مهر، تکاپویی در میان مردم فین کاشان و ساکنان روستای خاوه اردهال راه می افتد که خبر از فرا رسیدن زمان

محمود حقدوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پارسال ظرف مدت شش ماه سه هزار و 4 جهادگر به مناطق مختلف خراسان رضوی و امسال در مدت سه ماه حدود چهار هزار نفر دانشجوی جهادگر بسیجی اعزام شدند. وی ادامه داد: از این تعداد دو هزار و 72 نفر برادر و هزار 849 نفر از خواهران بودند. دانشجویان جهادگر در قالب 87 گروه در 15 شهرستان و 118 نقطه استان خراسان رضوی فعالیتهای جهادی انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد ، هادی رضایی، سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی 218 در نشست خبری صبح امروز خود اظهار کرد: این کاروان با خودباوری و امید و با شعار باتلاش و توکل ما می توانیم و با سرپرستی نمادین وهب همدانی فرزند شهید سردار همدانی در بازی های جاکارتا حضور خواهد داشت. وی در ادامه افزود: این کاروان با 29 ورزشکار در 13 رشته اعزام می شود. قرار بود پیش از این 21

شوراهای کشور با مدیران و معاونین دیوان تشکیل شود. مهندس الویری در خصوص چرایی برگزاری این جلسه توضیح داد: این جلسات با هدف هماهنگی و همدلی بیشتر، ارائه راهکارهای حقوقی و هم افزایی بین دیوان عدالت اداری و مجموعه شوراها تشکیل می شود. به گفته وی؛ یکی از مهمترین بحث هایی که در این جلسه صورت گرفت بررسی کارشناسی ابطال مصوبه “عوارض بر ساختمان های نیمه کاره” بود. زمانی که شهروندان پروانه ای را برای

به گزارش تهران پرس ؛ در نشست خبری کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران عنوان شد این نهاد تصمیم گرفته عوارض عبور از شهروندان در تونل ها و بزرگراه هایی که در تهران ساخته می شود، گرفته شود. افشین حبیب زاده، رئیس کمیته عمران گفت: برای عبور شهروندان از پروژه های بزرگ مقیاس مانند تونل و بزرگراه که در تهران با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود، عوارض می تواند گرفته شود. این مصوبه شورای شهر

محیط شهری از طریق شستشو و لایروبی انهار و آماده سازی محیط های پیرامون مساجد و همچنین سیستم یکپارچه کنترل پسماندهای شهری از طریق بکارگیری ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری، مخازن فان، کارتن پلاست ها، استقرار تانکرهای ویژه آب شرب بهداشتی و وضو خبر داد و گفت: همچنین نصب 8 هزار متر داربست جهت هدایت دسته جات عزاداری و هیئات مذهبی و فعالیت شبانه روزی بیش از هزار و 5 نفر پرسنل خدمات شهری، فضای سبز و ستادی

همزمان با مهرماه وجود نداشته باشد با مشکلات عدیده ای مواجه می شویم که عوارض آن در افزایش میزان ترافیک مشهود می شود. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان و اولیاء دانش آموزان خواست همزمان با بازگشایی مدارس از ابتدای مهر ماه برای جابجایی از سرویس مدارس و سرویس های عمومی، استفاده کرده و از پارک دوبله در کنار مدارس حتی برای کم ترین زمان ممکن نیز خودداری کنند. وی با اشاره به اینکه

بیمارستان های علوم پزشکی دانشگاهی اجرایی شود. مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: در نهایت طرح تبادل اسناد پزشکی قرار است در بیمارستان های بخش خصوصی اجرا شود و سپس در سایر استان های کشور گسترش یابد. وی تصریح کرد: این طرح به طور قطع نتایج خوبی در پی خواهد داشت و می تواند زیربنایی برای تصمیمات وزارت بهداشت باشد. بانک در ادامه با اشاره به یک میلیون و 5 هزار نفر بیمه شده سلامت در استان

به گزارش خبرنگار از مشهد ، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در نشست خبری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس ترویج فرهنگ خیر و نیکوکاری است گفت:کمک های دانش آموزان به جشن عاطفه ها ابتدا بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و سپس به دیگر مدارس، اهدا می شود. وی با اشاره به اینکه شاهد حضور همیشگی و همراهی مردم با هدف دستگیری از نیازمندان باتوجه به بحران های

پروازهای اربعین در نظر گرفته شد. وی ادامه داد: طبق بره ریزی صورت گرفته از تاریخ 2 تا 12 آبان ماه نرخ پروازهای تهران – نجف – تهران برای هر نفر دو میلیون و 2 هزار تومان و پرواز مشهد – نجف – مشهد دو میلیون و 8 هزار تومان در نظر گرفته شد. برای بلیت یک طرفه تهران – نجف نرخ یک میلیون و 1 هزار تومان و مشهد – نجف نرخ یک میلیون و 4 هزار تومان در نظر گرفته شد. براساس گفته های

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش با بیان اینکه در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا یک هزار 895 فقره تشکیل شده است، اظهار کرد: در این زمینه در پرونده های بالای 5 میلیون تومان 71 درصد رشد داشته و در پرونده های بالای 1 میلیون 16درصد رشد کشفیات داشته ایم

جلسه هماهنگی که دولت با اعضای شورا داشت رئیس جمهور به نوسازی اتوبوس ها تاکید داشتند و قرار شد یارانه بلیت مترو و اتوبوس که تاکنون پرداخت نشده برای امسال که 7 میلیارد تومان پیش بینی شده، پرداخت شود. رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان داشت: هزینه بلیت مترو برای شهرداری تهران حدود 3 هزار تومان است که هزار تومان آن را شهروندان پرداخت می کند و دولت تا کنون سهم خود را در این

شده است. نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در صورت سرمایه گذاری بخش خصوصی در برخی پروژه های عمرانی از جمله احداث بزرگراه ها آیا با ارائه خدمات به شهروندان پولی دریافت خواهد شد، گفت: حدود 1 پروژه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی معرفی کرده ایم که می توان به روش های مختلف سرمایه گذاری و یا بهره برداری از آن هزینه هایی را دریافت کنند. یکی از

احمد کامران منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار تولید ماهی از 14 استخر پرورش ماهی سردابی و گرمابی تولید شده که افزون بر 3 درصد کل آبزیان تولیدی خراسان رضوی است. وی گفت: از ابتدای امسال دو میلیون و 8 هزار قطعه ماهی سردابی و گرمابی در سبزوار تولید شد که این میزان نسبت به پارسال یکسان بوده است. مسئول شیلات جهاد کشاورزی سبزوار افزود: هم اینک متوسط سرانه مصرف

: طرح بصیرت عاشورایی نیز همراه با عزادارای محرم در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) و مصلای خواف برگزار می شود. 27 هیات در ایام محرم و صفر در حسنیه ها، تکایا و مساجد و بقاع متبرکه شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب خراسان رضوی به عزاداری می پردازند. شهرستانهای خواف، بجستان و گناباد در مجموع با 27 هزار نفر جمعیت و بیش از هشت هزار موقوفه و بقعه متبرکه به ترتیب در فاصله 267، 278 و 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع هستند.

سرویس حمل و نقل مدارس و میزان و نحوه اخذ شهریه در مدارس غیرانتفاعی، با همکاری اداره آموزش و پرورش آستارا در این طرح پیش بینی شده است. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف اقتصادی، مراتب را با شماره تلفن 124 یا با شماره ثابت 1344819767 به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند. شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و پنج هزار واحد صنفی در آن فعال است.

امسال هر ماه به طور میانگین سه میلیون مسافر در خط یک قطارشهری مشهد جابه جا شده است که نسبت به تابستان سال 96 تغییری نکرده است اما در خط دو قطارشهری نسبت به افزایش ساعت سرویس دهی آن آمار متفاوت است. مبین مقدم افزود: رشد مسافران خط دو قطار شهری نسبت به زمان آزمایشی این خط افزایش پیدا کرده است. از زمان افزایش ساعت خدمات دهی خط دو قطارشهری روزانه 24 هزار نفر مسافر روزانه با این خط جابه جا می

گذاری از منابع محل سرمایه گذاری های بخش خصوصی است که در گذشته کمتر بوده و باید بطور جدی دیده شود تا بتواند بخش مهمی از سرمایه اش را از بازار سرمایه تامین کند. وی ادامه داد: بخش دیگر، نظام اصلاح مالیات گیری و عوارض است و نظام فعلی غیرعادلانه ، غیرپویا و ناکارآمد است و این موضوع باید به گونه ای اصلاح شود که شهروندان متناسب با قدرت پرداخت و بهره مندی که از شهر دارند مالیات پرداخت نمایند.

را مشاهده می کنند که با کلیک بر روی آن، مبلغ بدهی عوارض از حساب فرد برداشت می شود و نهایتا با پرداخت کلیه این موارد، رقم بدهی به صفر می رسد. با ایجاد این امکان، دیگر شهروندان بابت اینکه بدهی عوارض در حساب ایشان باقی بماند و موجب جریمه شود، نگرانی نخواهند داشت و حتی نیاز نیست برای برداشت مبالغ بدهی از حساب، منتظر پیگیری شخصی و اقدام بخش پشتیبانی سایت باشند.

صلاحی افزود: بر این اساس در سال 1396 مبلغ 38 هزار میلیارد ریال میلیارد اوراق مشارکت اسلامی با تضمین 5 درصد دولت و 5 درصد شهرداری های ذی ربط برای کلان شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، اهواز و قم به منظور تکمیل خطوط مترویی به انتشار رسید. وی در ادامه افزود:2 هزار میلیارد ریال از مبلغ ذکرشده متعلق به کلان شهر تهران بوده که هفت هزار میلیارد ریال آن با عاملیت بانک شهر به فروش رسیده و اقدامات برای

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد٬ حبیب الله آسوده صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی برگزار شد، اصولی را که در کمک به قشر نیازمند باید رعایت شود، برشمرد و گفت: وحدت و هم بستگی در خدمت٬ دوری از سوءمدیریت ها در کمک به محرومان و نیز برخورد عطوفت مدارانه و بدون منت از جمله اصولی است که هر نهادی در جامعه برای کمک به نیازمندان باید آن را در نظر بگیرد

را دارند، مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. کشت گلخانه ای به عنوان کشتی که بازده را در استفاده از هر متر مکعب آب دارد، مورد تاکید سازمان جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های مربوطه قرار گرفته است. حمیدرضا نیک جوان 28 ساله فیروزآبادی، نخستین فردی است که در شهرستان فیروزآباد به سراغ این نوع کشاورزی رفته است و اکنون صاحب گلخانه ای 5 هزار متری است که فلفل دلمه های رنگارنگ آن به بازارهای

نصب شده و اطلاعات شخصی این افراد در داخل گوشی حساب بانکی آن ها خالی و به کارت های دیگر منتقل کرده است. درادامه تحقیقات پلیس مشخص شد سردسته باند برای اینکه نقشه های خود را عملی کند چندی پیش با دو پسر جوان در یکی از پارک های حاشیه ای تهران آشنا شده و از آن ها درخواست کرده با شناسایی افراد معتاد اقدام به خرید کارت های بانکی آن ها به قمیت 5 هزار تومان کند و یا اینکه افراد معتاد را به بانک

افراد بی بضاعت خواهد بود. به گفته وی، قطعا برگزاری این کمپین ها از لحاظ کمی و کیفی در جهت گسترش سواد سلامت عموم مردم بسیار موثر خواهد بود. بهره مندی 4 هزار نفر از خدمات درمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، می افزاید: در این طرح ویزیت رایگان بیماران برای تمامی اقشار صورت می گیرد و تاکنون با استقبال خوب مردم روبرو شده است که لزوم اجرای این طرح را

(ازگله) خرابی بسیاری بر پیکره شان به جای ماند و آمار مصدومین و فوتی ها در این شهرها و بخش ها بالا بود. حدود 29 هزار خانوار این در مناطق زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند. از آنجایی که خانواده های مددجو از ضعیف ترین افراد در جامعه به شمار می روند زلزله موجب وارد شدن خسارت های میلیاردی به منازل و جایگاه های شغلی آنان شد و از آن تلخ تر آنکه در این حادثه 8 مددجوی تحت حمایت این نهاد جان

که ثبت می کنند در حقیقت به صورت اتوماتیک مجوز به آن ها داده شود و بر اساس یک سری از مشخصات و شاخص هایی که تعریف کردیم، مثل تعداد کاربران و غیره، به پیام رسان های داخلی مزایایی اعطا شود. همینطور برای پیام رسان های خارجی چنین شرطی را قائل شدیم که اگر پیام رسان های خارجی تعداد کاربرانشان از یک حدی شود باید نمایندگی در ایران داشته باشند که تعهد کند اطلاعات شهروندان ایران در چارچوب سرزمین ایران

، اظهار کرد: هزینه بر بودن و طول درمان 2 ماهه از جمله مواردی است که مبتلایان به این بیماری و سیستم درمانی را درگیر می کند. ترکاشوند با اشاره به اینکه امسال نیز در ملایر با افزایش آمار مبتلایان به تب مالت مواجه هستیم، ادامه داد: بیشترین آمار در بخش جوکار گزارش شده است. وی با بیان اینکه 9 درصد مبتلایان به این بیماری در سطح شهرستان ملایر، روستائیان و 1 درصد شهروندان هستند، گفت

شورایی را بگیریم چیزی در دست ما نمی ماند. موحدی زاده با بیان اینکه این شوراها با رأی مردم این نهاد سرکار آمده اند؛ بیان کرد: بین 22 هزار افرادی که اداره شهرها را به دست گرفتند آیا روا است که نظام شورایی را تضعیف کنیم؟ تضعیف شوراها تیری است که به خودمان اصابت می کند. پس از سخنان نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، محمدجواد غفورزاده(شفق) به شعرخوانی پرداخت و سپس از این شاعر آیینی

“),t.close},t.write(‘

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *