درمان گیاهی مزاج دموی

خواص دارویی و گیاهی

با عرض پوزش ، هیچ برگه ای برای درخواست شما پیدا نشد.شاید اگر جست و جو کنید به نتیجه برسید.

1 روز پیش

3 روز پیش

5 روز پیش

1 هفته پیش

“پارسی طب” یک وبگاه عمومی با موضوع سلامتی و پزشکی است. این وبگاه به شدت به طب سنتی و گیاهی اعتقاد داشته و از این موضوع حمایت میکنند.
ما همواره در تلاشیم که اطلاعات مفیدی در اختیار بینندگان خود قرار داده و اسباب رضایت ایشان را جلب نماییم.

با بره درمان های گیاهی، درمان های خانگی و طبیعی بیماری ها را بشناسید.

برای دانلود بره روی دکمه زیر کلیک کنید.

کاربر عزیز،

توجه : قبل از عمل به نسخه های گیاهی موجود در این با پزشک یا کسی که در زمینه طب سنتی تخصص دارد مشورت نمایید.

این در قبال تبلیغات و محصولات نمایش داده شده هیچ مسئولیتی ندارد.



بره درمان های
گیاهی یک بره جهت درمان بیماری ها با گیاهان دارویی و سایر خوراکی های طبیعی می
باشد.در بره درمان های گیاهی سعی
شده است که درمان های طبیعی و خانگی برای رفع مشکلات بدن و بیماری ها با استفاده از
طب سنتی و گیاهی به کاربران عزیز ارائه شود



تعدادی از ویژگی
های بره درمان های گیاهی :


برای دانلود نسخه اندروید بره روی تصویر زیر کلیک کنید.


حجم : 2 مگابایت


خود را وارد کنید:


طب سنتی و خواص گیاهان دارویی

موهای زائد

تقویت مو

جوش

زیبا شوید

لاغری صورت

زخم معده

زعفران

انواع عفونت

سنگ کلیه

میگرن

عفونت ادراری

کم خونی

سینوزیت

لاغر شدن

لاغری بیش از حد

تقویت حافظه

اشتها

روغن زیتون

سیاهدانه

کتیرا

جینسینگ

زنجبیل

قانون کلی: باید خیلی به تدریج مقدارغذاهایی که مزاج را شدت میدهند، کمتر شود و غذاهایی که از شدت این مزاج می کاهند اضافه تر شوند.البته نباید به طور کلی خوردنشان ترک شود بلکه باید به تدریج از حجم آن ها کم کرد و در یک بره مزاج را اصلاح کرد و تا پایان عمر تعادل عرفی مزاج را حفظ کرد. البته باید شدت پرهیز با شدت غلبه مزاج متناسب باشد یعنی اگر فرد بیمار و غلبه مزاج شدید باشد، در یک دوره کوتاه حدود یک ماهه با چند هفته ای، رعایت شدید شود و بعد از کاهش غلبه مزاج، شدت پرهیز نیز کاهش یابد.

روش اصلاح دموی ها :

غذاهای گرم و مرطوب را کم کنند و غذاهای سرد و خشک اضافه کنند؛ البته اگر غلبه مزاج خیلی کم باشد، تغییرات چندانی در غذای خودتان ندهید فقط برای پیشگیری، سرد و گرم را باهم بخورید. مثلا ترشیجات، مرکبات، آلو را کمی بخورند و نیز حتماً از پرخوری و مایعات زیاد پرهیز کنند که از عوامل اصلی غلبه دم است و ضررهای زیادی دارد. حجامت حداقل یک بار در بهار و یک بار در پاییز ضروری است. غذاهای مضر مانند: سوسیس، کالباس، نوشابه، چیپس، پیتزا و باید خیلی کم و حذف شود.

روش اصلاح صفرایی ها :

اگر غلبه مزاج صفرا خیلی کم است، تغییرات چندانی در غذاهای خود ندهید. ولی برای پیشگیری دستورات زیرا را به مقدار کم و کاملاً تدریجی و نه انقلابی رعایت کنید و اگر غلبه  است میزان رعایت را نیز کنید. چون صفرا غلبه گرما و خشکی است پس بر اساس شدت غلبه مزاج، بر شدت مصرف غذاهای سرد و مرطوب اضافه کنید و بعد از درمان و پایین آمدن صفرا غذاهایتان را با حالت عادی نزدیک کنید. ترشیجات، لبنیات، مرکبات، سرکه طبیعی، کاهو و غذاهای آبکی و که سرد و تر هستند مفید است. البته لازم به ذکر است که انقلاب در غذاها ممنوع است و بره اصلاح مزاج حدود یک سال ادامه یابد و تدریجی باشد.

حجامت حداقل سالی یک بار کاملاً ضروری و مفید است و فعالیت بدنی بدون افراط و تفریط نیز مفید است.

روش اصلاح سودایی ها :

میوه های شیرین مخصوصاً سیب (هر روز چند عدد)، عسل با آب انار، عسل با آب آلبالو، زردآلو، گوشت ،غذاهای آبدار مانند آش ،توت، روغن زیتون، آب میوه های شیرین مانند آب طالبی بسیار مفید است. ماهی، مرغ، ترشیجات، لبنیات، سرخ کردنیها باید کم خورده شود.خوراکیهای مضر مانند: سوسیس، کالباس، چیپس ، غذاهای شور، گوشت گاو، گوشت خشک، پنیر بدون گردو، باید پرهیز شوند.

خوردن گوشت گوسفند به صورت کباب , فالوده سیب و سایر خون سازها بسیار مفید هستند.

روغن مالی بدن (با روغن زیتون و سیاه دانه و بادام و بنفشه و) همراه با ماساژ هفته ای ۲ بار و بادکش گذاشتن در کتف و رانها و ساق پا هفته ای ۲ بار، روغن مالی ملاج سر ، بویدن عطرهای طبیعی و گرم ( گل محمدی، مریم، یاس و)، پوشیدن لباس های گرم و شنیدن و گفتن و دیدن و افکار گرم و مثبت بسیار لازم و مفید است.

پیشگیری و درمان بلغمی ها:

باید بر استفاده از غذاهای گرم و خشک اضافه کنید و از غذاهای سرد و مرطوب بکاهید. مثلاً گوشت گوسفند و گوشت شتر، سیب شیرین ،سیر، کندر، عسل، مغزها مانند: پسته، بادام، فندق، گردو، چند عدد خرما، مصرف شود

غذاهایی مانند ماهی مرغ لبنیات ترشیجات مرکبات و .. کمتر خورده شود

غذاهای کارخانه ای و مصنوعی مانند سوسیس و کالباس و بصورت کلی هر غذایی که مواد شیمیایی افزودنی دارد و گوشت گاو باید اجتناب شود.

سالی یک بار حجامت مفید است

فعالیت بدنی نیمه سنگین و مستمر خیلی مفید است.

خواب قبل از ظهر مفید و گره گشاست

گرسنگی زیاد بدلیل اینکه موجب ضعف اعصاب میشود بشدت مضر است

از بین بردن موهای زاید از دغدغه‌های افراد محسوب می‌شود. خیلی از ما این سوال را داریم که از چه روشی برای زدودن موهای زائد استفاده کنیم.

رژیم جدیدی گرفته‌ایم یا تازه شروع به ورزش کرده‌ایم اما اولین تاثیری که در ظاهرمان می‌بینیم لاغر شدن صورت است و زار و نزار به نظر‌رسیدن.

همه ما تا به حال، حداقل به یکی از انواع عفونت دچار شده‌ایم. از گلو درد، دندان درد و جوش های چرکی گرفته تا عفونت های پر دردسرتر مثل عفونت ادراری.

میگرن از آن کابوس‌های تمام نشدنی است که برخی مجبورند سالیان سال با آن دست و پنجه نرم کنند و ساعات زیادی زجر و عذاب را تحمل کنند

شاید شما هم جزو کسانی باشید که می‌خواهید روشی طبیعی برای تقویت موهای عزیزتان پیدا کنید.بعضی‌ها از همان بدو تولد موهای ضعیف و کم‌پشتی دارند.

بعضی از افراد همیشه با مشکل “جوش سرو کار دارند. بعضی هم وقتی جوش می‌زنند  می‌فهمند که قرار است به یک مهمانی حسابی دعوت شوند!

گیاهان دارویی و داروهای گیاهی برای پیشگیری و درمان زخم معده- مانند بسیاری از بیماری های مزمن دیگر- پیشنهادات قابل اطمینانی دارند.

سنگ کلیه یکی از سخت‌ترین بیماری‌های رایج بین افراد است. به طور مععمول خیلی‌ها را می‌شناسیم که حداقل یک بار دچار سنگ کلیه شده‌اند

درباره ما

ارتباط با ما

از بین بردن موهای زاید یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد محسوب می‌شود. خیلی از ما همیشه این سوال را در سر داریم که از چه روشی برای زدودن موهای زائد بدن استفاده کنیم که سخت، دردناک، پرهزینه و وقت‌گیر نباشد و در عین حال پوستمان را زیبا کند و بر سلامتی‌مان تاثیری مثبتی بگذارد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه بی بی عطار می باشد.

 شاید شما هم جزو کسانی باشید که می‌خواهید روشی کاربردی و طبیعی برای تقویت موهای عزیزتان پیدا کنید.بعضی‌ها از همان بدو تولد موهای ضعیف و کم‌پشتی دارند. بعضی هم تحت شرایط مختلف شاهد ریزش و ضعیف شدن موهای نازنینشان هستند.ممکن است حرص و جوش زیادی خورده باشید

سه نوع زیره داریم که شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با هم دارند: زیره سیاه، زیره سبز، و زیره کوهی.زیره به طور کلی طبع گرم و خشک دارد به همین علت استفاده مداوم و زیادش برای افرادی که طبع گرم دارند مضر است و برای بهره‌مندی از منافع آن باید برای افراد گرم مزاج زیره را در سرکه بخیسانیم و بعد مصرف کنیم.

We’re not around right now. But you can send us an email and we’ll get back to you, asap.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کلیه حقوق برای شیرین بانو محفوظ است
| طراحی سایت

و
فروشگاه اینترنتی

: صبح وصال


1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *