درمان گیاهی فشار عصبی

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

 

درمان گیاهی فشار عصبی

استرس، اضطراب، فشارهای روحی! نگرانی و دلهره! نگرانی از دیر رسیدن، نگرانی از عدم موفقیت، ترس از آینده، ترس از بی‌پولی، استرس‌های شغلی و تحصیلی و هزار و یک دلیل دیگر که باعث می‌شوند اضطراب تمام وجود آدم رابگیرد و امانش را ببرد.

 اضطراب و استرس 7 سال از عمر آدم را بر باد می‌دهد و بقیه را به کامش تلخ می‌کند. اما گویی در دنیای امروزه با این زندگی‌های پرتنش به خصوص در شهرهای بزرگ اضطراب و استرس جزو جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره است و باید به نوعی با آن کنار آمد. استرس یکی از بیماری‌های جدی زمانه‌ی ماست. خوشبختانه این روزها روش‌های متعددی برای غلبه بر استرس و فشارهای روحی وجود دارد مانند یوگا، ریلکسیشن، ماساژ و غیره.علاوه بر این‌ها یک روش کاملا طبیعی دیگری نیز وجود دارد که به کنترل احساسات منفی و اضطراب کمک می‌کند. بله استفاده از گیاهان. حتما شما هم شهرت گل گاوزبان را در کاهش استرس شنیده‌اید. باید بدانید که علاوه بر گل گاوزبان گیاهان دیگری هم هستند که استرس و اضطراب را از شما دور می‌کنند. زالزالکزالزالک خواص آرا مبخشی دارد. کپسول‌های این گیاه تپش قلب، حالت‌های عصبی، زودرنجی یا احساسات افراطی را کاهش داده و  ضربان قلب را تنظیم می‌کند. تمام این‌ها هم باعث می‌شود که آرامشتان را بازیابید و اضطرابتان کمتر شود. در این صورت خواب راحتی هم تجربه می‌کنید. اسطوخودوساسترس یک گیاه ضد اضطراب است. این گیاه به راحتی می‌تواند اعصابتان را آرام و عضلاتتان را شل کند. می‌توانید روزانه دو تا سه فنجان دم کرده‌ی اسطوخودوس میل کنید. از این گیاه مفید برای رفع اختلالات خواب، سردرد و ناراحتی‌های عصبی نیز استفاده می‌شود.در واقع دم کرده این گیاه مانند یک مسکن عمل می‌کند که سیستم عصبی را آرام کرده و اختلالات خواب را رفع می‌کند. روغن یا افشره‌ی خوراکی اسطوخودوس نیز برای کاهش و درمان استرس و فشارهای روحی توصیه می‌شود. البته استفاده از افشره‌های خوراکی برای زنان باردار، شیرده و کودکان توصیه نمی‌شود. گیاه جینسنگگیاه جینسنگ برای مقابله با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن فوق‌العاده است. این گیاه به طور موثر با اضطراب مقابله کرده و خواب راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید از کپسول‌های 25 تا 5 میلی‌گرمی عصاره‌ی خشک جینسینگ استفاده کنید. دکتر داروساز می‌تواند در مورد میزان مصرف آن توضیحاتی به شما بدهد. توجه داشته باشید که دوره‌ی درمانی با این گیاه نباید بیش از 3 ماه طول بکشد.  

بادرنجبویهبادرنجبویه خواص آنتی اکسیدانی دارد و دم کرده‌ی آن نیز آرامش‌بخش است و با اضطراب مقابله می‌کند.به عقیده‌ی محققان این گیاه اختلالات عصبی مانند خوابی، نگرانی و آشفتگی را برطرف می‌کند.از روغن این گیاه نیز برای رفع تنش‌های عصبی استفاده می‌شود. سنبل الطیبسنبل الطیب یک درمانگر همه کاره است. دم کرده یا کپسول‌های آن آرامبخش اعصاب است، حالت‌های عصبی را کاهش داده و کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد. در واقع این گیاه خواب راحتی برای شما فراهم می‌کند بدون اینکه بعد از مصرف آن دچار خواب‌آلودگی شده باشید. بابونهبابونه هم یکی از آن گیاهان همه‌کاره هست. علاوه بر اثر مفیدی که روی پوست می‌گذارد آرامبخش، ضداسپاسم، ضد التهاب، ضدعفونی‌کننده، بادشکن و برطرف‌کننده‌ی جراحات می‌باشد. اگر دچار حالت‌های عصبی شده‌اید، مضطرب، نگران، آشفته، بی‌خواب هستید و سردردهای عصبی و میگرنی گرفته‌اید بابونه را دریابید. این گیاه به جذب مواد معدنی کمک زیادی می‌کند. توصیه می‌کنیم از عطار یا دکتر داروساز نحوه‌ی مصرف این گیاه را بر حسب نوع نیازتان جویا شوید.

 

 گیاه رازکرازک قدمتی هزاران ساله دارد. این گیاه آرام‌بخش و خواب‌آور طبیعی است. 15 گرم گیاه رازک را در یک لیتر آب جوش بریزید و اجازه دهید به مدت حدود 1 دقیقه بجوشد. سپس بگذارید محلول به دست آمده خنک تر شود و سپس آن را صاف کنید.می‌توانید روزانه 2 تا 3 فنجان از این دم کرده میل کنید. مصرف این جوشانده برای درمان دل شوره، نگرانی و استرس بسیار مفید است. چند توصیه‌ی کلیاول از همه بدانید که شما تنها نیستید این روزها اضطراب و استرس همه‌گیر شده است. همه درگیر این مشکل هستند باید راهی برای کاهش آن پیدا کرد.* به طور منظم ورزش کنید.* مواد غذایی متنوعی در بره‌ی غذایی‌تان بگنجانید.* مصرف الکل، دخانیات و کافئین زیاد را کاهش دهید.* به اندازه‌ی کافی بخوابید.* روی تنفستان تمرکز کنید. به آرامی و از شکم نفس عمیق بکشید.* زمانی که اضطراب تمام وجودتان را می‌گیرد دستهای‌تان را خیلی محکم مشت و سپس رها کنید.* به خاطرات خوبتان فکر کنید و سعی کنید ترس را با غرق شدن در خاطرات خوب از خود دور کنید. منبع:tebyan.net


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .




خانه

موبایل

 

راه های بسیاری برای درمان فشار خون وجود دارد که از جمله آنها تغییر شیوه زندگی و استفاده از دارو استدرمان گیاهی فشار عصبی

 

 فشار خون بالا یک بیماری است که طی آن فشار خون، بالاتر از سطح طبیعی یعنی ۱۲۰ / ۸۰ میلی متر جیوه می‌رود، این بیماری به عنوان قاتل خاموش شناخته می‌شود، زیرا در بسیاری موارد علائم آن بروز نمی‌کند، اما با این حال در فشارخون بسیار بالا و در حد خطر برخی از علائم مانند سردرد، خواب آلودگی، تپش قلب، تاری دید، خستگی، سرگیجه، گیجی، احساس زنگ در گوش، اشکال در تنفس، ضربان قلب نظم بروز می‌کند و حتی ممکن است فرد به حتی کما برود.مقدار طبیعی فشار خون ۱۲۰ روی ۸۰ میلیمتر جیوه بوده و مقدار بین ۱۲۰ روی ۸۰ تا ۱۳۹ بر روی ۸۹ به عنوان مرحله پیش از فشار خون بالا و فشار خون ۱۴۰ روی ۹۰ و از آن نیز نشان دهنده ابتلا به فشار خون بالا است.عللی که فشارخون سراغتان می‌آیدفشار خون به دو نوع اولیه و ثانویه تقسیم می‌شود، فشار خون اولیه علت مشخصی ندارد و ۹۵ درصد افراد مبتلا به این نوع فشار خون هستند. فشار خون ثانویه در اثر علل مشخصی مثل بیماری کلیوی، تومور، نقص مادرزادی قلب و مصرف برخی داروهای خاص مانند قرص‌های ضدبارداری، داروهای ضد احتقان، بعضی داروهای مسکن رخ می‌دهد.همچنین عملکرد بیش از حد غدد آدرنال، سندرم آپنه خواب، مصرف مواد مخدر روان گردان، بیماری‌های مربوط به غده تیروئید، کوآرکتاسیون آئورت، دیابت، کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن، مصرف نمک و موادغذایی شور، سابقه خانوادگی، افزایش سن، مسمومیت بارداری، کمبود ویتامین D در بدن و مصرف برخی دارو‌ها از دیگر عوامل افزایش فشارخون محسوب می‌شوند.افرادی که تحرک کافی ندارند ضربان قلب بالاتر بوده و هرچه ضربان قلب باشد یعنی در هر انقباض، قلب سخت‌تر کار کرده و فشار قوی‌تر بر شریان‌ها وارد می‌شود علاوه براین کمبود فعالیت بدنی خطر چاقی و اضافه وزن را نیز افزایش می‌دهد. 

  فشارخونتان را اینگونه پایین بیاوریدکاهش فشارخون با تغییر سبک زندگی و رعایت عادت‌های زندگی سالم مانند اجتناب از مصرف سیگار، مصرف کم نمک بین ۱.۵ تا ۲.۵ گرم در روز، مصرف غذاهای کم چرب و رژیم غذایی با فیبر بالا حاوی میوه‌ها و سبزیجات سبز، ورزش به خصوص ورزش‌های هوازی، وزن مناسب، چک کردن فشار خون، کاهش استرس، کاهش سطح کلسترول بدخون امکان پذیر است.رژیم غذایی، ورزش و وزن بر فشار خون تاثیر می‌گذارد. اگر شما دارای فشار خون بالا، هستید با مصرف مواد غذایی سالم، کاهش وزن و انجام تمرینات ورزشی فشارتان را پایین بیاورید.فشار خون پایین با غذای سالمفشار خون شما تحت تاثیر غذایی که می‌خورید، قرار دارد. با کاهش نمک مصرفی وغذاهای چرب و خوردن میوه و سبزیجات فشار خون کاهش پیدا می‌کند.با ورزش فشار خونتان را تنظیم کنیدفعالیت و ورزش منظم منجر به کاهش فشار خون و حفظ سلامت قلب و عروق می‌شود.وزنتان را کم کنید تا فشار خونتان پایین بیایدوزن بالا یکی از عوامل تهدید کننده سلامت قلب و عروق بوده و موجب افزایش فشار خون می‌شود به همین دلیل کاهش وزن کمک زیادی به پایین آمدن فشار و سلامت قلب و عروق می‌کند.

گیاهان موثر بر کاهش فشار خون راه های بسیاری برای درمان فشار خون وجود دارد که از جمله آن ها تغییر شیوه زندگی و استفاده از دارو است. اما در صورتی که به درمان های سنتی و گیاهی نیز علاقه مند باشید، روش های بسیاری در این زمینه وجود دارد. البته در صورتی که می خواهید از روش های گیاهی استفاده کنید، پیش از شروع با پزشک معالج خود مشورت کنید، زیرا اگر بعضی از گیاهان به مقدار زیاد مصرف شوند، ممکن است اثرات جانبی ناخواسته یا تداخل دارویی داشته باشند. گیاه پنجه گربه (اونکاریا)گیاه پنجه گربه از گیاهانی است که در طب سنتی چینی برای درمان بیماری فشار خون و بیماری های عصبی استفاده می شود. این گیاه با تاثیر بر ورودهای کلسیم در سلول ها، به پایین آمدن فشار خون کمک می کند. 

گیاه پنجه گربه از گیاهانی است که در طب سنتی برای درمان فشار خون بالا استفاده می شود

 اسطوخودوساسانس اسطوخودوس همواره برای ایجاد آرامش استفاده شده است. همچنین سبب کاهش فشار خون نیز می شود. هرچند به طور کلی از این گیاه در آشپزی استفاده نمی شود، اما می توان از گل های آن به همراه رزماری در تهیه نان و کیک استفاده کرد. 

اسانس اسطوخودوس ، سبب کاهش فشار خون می شود

تخم کرفستخم کرفس برای چاشنی سوپ استفاده می شود. در طب چینی از تخم کرفس برای کاهش فشار خون استفاده می شود، البته مطالعات نیز این موضوع را تایید می کنند. علاوه بر این می توان از آب کرفس نیز برای پایین آوردن فشار خون استفاده کرد. به طور کلی این گیاه ادرارآور است و به همین دلیل در کاهش فشار خون موثر است.  

در طب چینی از تخم کرفس برای کاهش فشار خون استفاده می شود

زالزالکزالزالک یک درمان گیاهی موثر برای کاهش فشار خون که هزاران سال است که در طب سنتی چین به کار می رود؛ جوشانده زالزالک است. این جوشانده تمام خواص مفید برای سلامت قلب و عروق، کاهش فشار خون، پیشگیری از لخته شدن خون در رگ ها و افزایش جریان خون را داراست و مکمل های آن به صورت قرص، شربت و چای در بازار عرضه می شود. 

یک درمان گیاهی موثر برای کاهش فشار خون که هزاران سال است که در طب سنتی چین به کار می رود

 

هلادویه ای هندی است که معمولا در غذاهای جنوب شرقی آسیا استفاده می شود. در یک مطالعه تحقیقی روزانه به تعدادی از افراد مبتلا به فشار خون بالا، پودر هل داده شد که در نتیجه اثرات مفید آن در کاهش فشار خون تایید شد. از دانه های هل یا پودر آن می توان در تهیه سوپ و غذاهای دیگر استفاده کرد. 

هل ادویه ای هندی است که برای درمان فشار خون مفید اشت

 ریحانسبزی بسیار خوش مزه و خوش طعمی است که می توان آن را به همراه انواع غذا استفاده کرد. عصاره ریحان اثرات مفیدی در کاهش فشار خون دارد، هر چند بسیار جزیی است. این سبزی را بدون نگرانی به رژیم غذایی روزانه افزوده و مطمئن باشید که عوارض جانبی نخواهدداشت. 

عصاره ریحان اثرات مفیدی در کاهش فشار خون دارد

  دارچینادویه خوش طعمی است که به کاهش فشار خون کمک می کند. دارچین را به صورت روزانه باید مصرف کرد تا اثرات آن در کاهش فشار خون مشاهده شود. همچنین می توان پودر آن را در انواع غذا یا نان به کار برد یا چوب آن را همراه با چای و دم نوش ها مصرف کرد.

 

ادویه خوش طعمی است که به کاهش فشار خون کمک می کند

 

گردآوری: بخش سلامت بیتوته

 

 منابع:

 fa.parsiteb.com

yjc.ir


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

رزماری بای‌فیلد

24 فروردین 1392

Temps de lecture : [est_time]

آنا ویلیامسون، مجری تلویزیون چگونه با اضطراب مقابله کرد

بروز علائمی از قبیل احساس تنگی در قفسه سینه، رخوت و مورمورشدنی که به‌تدریج سراسر بدن را فرا می‌گیرد، عرق کف دست، تپش قلب، حرکات سریع قلب، باعت می‌شود که فرد احساسی را تجربه کند حاکی از اینکه درحال احتضار یا مرگ است. اینها علائم یک حمله عصبی می‌‌‏باشد.

آنا ویلیامسون، مجری تلویزیون در نمایش توناتیک Toonattik ، و گزارشگر بره سرگرمی دی‌بریک  Daybreak، در تلویزیون مستقل کودکان، به عنوان چهره‌ای شاد و پرجنب و جوش معروف است. اما پنج سال پیش در پشت چهره “خندان خود، در رنج و عذاب به‎سر می‌‌‏برد.

آنا ویلیامسون حملات عصبی خود را چنین توصیف می‌کند که، “گویی دچار حمله قلبی می‌شوید، نمی‌فهمیدم که دارد چه برسرم می‌آید، فقط احساس یأس و نومیدی می‌کردم، اما علت آن را نمی‌دانستم.درمان گیاهی فشار عصبی

آنا ویلیامسون، مجری تلویزیون از جامعه آن‌لاین ذهن Elefriends، حمایت می‌کند که مکانی امن برای کسانی است که تجربیات خود را در خصوص سلامت روان با دیگران به اشتراک بگذارند و تجربه‌های دیگران را نیز بشنوند. www.elefriends.org.uk (عکاسی اسنوتی فاکس)

بیشترین احساس تنهایی و اندوه در زندگی او به این زمان برمی‌گردد. آنا می‌دانست که بسیار خوش‌شانس است که شغلی “فوق‌العاده دارد و از دوستان و خانواده‌‌ای صمیمی برخوردار است. پس چرا احساس می‌کرد زندگی‌اش “درحال ویرانی از درون است؟

به دور از دوربین‌ها، در زندگی خصوصی خود در رنج و عذاب بود و خجالت می‌کشید که این موضوع را با نزدیکان خود درمیان بگذارد. وی خود را تحت فشار بیشتری گذاشت تا شادتر و خوشحال‌‌‏تر باشد. به این ترتیب، حملات عصبی وی شدت بیشتری پیدا کرد.

آنا می‌گوید که، دراین حالت، همانند خرگوشی که با نور چراغ جلوی ماشین مواجه می‌شود، آرزو می‌کنید هرجایی باشید الا جایی که هستید.

“بدترین حالت، این بود که از حمله‌عصبی مجدد وحشت داشتم. ترس از حمله عصبی، حمله عصبی را بوجود می‌آورد. بنابراین، در چرخه‌ای ناشی از این تفکر خود گیر افتادم : هرگز نمی‌خواهم آن احساس را دوباره تجربه کنم.

برطبق نظر روان‌پزشکان کالج رویال، از هر ۱۰ نفر، یک نفر از اضطراب شدید و ترس از آن در زندگی خود رنج می‌برد. اما اکثر افرادی که به این مشکل دچار می‌شوند، هرگز به دنبال درمان نمی‌روند.


درمان از طریق “تغییر زندگی“

آنای شکست‌خورده  کار خود را ترک کرد و به‌دنبال درمان رفت. طی این روند احساس کرد که “باند کشی محکمی که احساسات درونی وی را در خود فشرده بود، به‌‌‏تدریج شروع به باز شدن کرد.

“فهمیدم که تغییر زندگی من کاملاً در گرو مشورت با یک مشاور است.

وقتی درمانگر سؤال هایی پرسید تا آنا بتواند با دقت به مسائلی که او را اذیت می‌کند اشاره کند، اشک‌هایش سرازیر شد.

آنا می‌گوید که، “حسی از رهایی و سبکی داشتم. به خاطر می‌آورم که یک ساعت نیم بعد از اینکه از آن اداره قدم به بیرون گذاشتم، احساس کردم که دارم بهتر می‌شوم، زیرا به فردی دسترسی پیدا کرده‌بودم که قادر به درک من بود.

دو جلسه درهفته شناخت‌درمانی رفتاری (سی بی تی) به مدت سه هفته، به آنا کمک کرد تا به سرکار خود برگردد. شناخت‌درمانی رفتاری که از بره‌های خدمات سرویس ملی NHS است، یک شیوه درمان از طریق صحبت‌کردن است که به افراد کمک می‌کند تا الگوهای عادتی تفکر که باعث اضطراب می‌شوند را تشخیص داده و آن را تغییر دهند.

هر جلسه “درباره خودشناسی بود، و به صحبت درباره مسائلی که در سر من وجود داشت و بازکردن گره آنها پرداخته می‌شد.

آنا روی آشفتگی و به‌هم‌ریختگی موجود در ذهن خود، به‌طور جدی کار کرد، و به کمک روش شناخت‌درمانی رفتاری(سی بی تی) به همراه استفاده از داروی ضد اضطراب، آن را سروسامان داد و به احساس بهتر و بهتری از خود دست یافت. وی همچنین با استفاده از روش خودهیپنوتیزم، آرامش عمیقی را درخود احساس کرد.

وی به جمع طرفداران پروپاقرص روش درمان از طریق صحبت‌کردن پیوست و به عنوان یک مشاور، تحت تعلیم قرار گرفت. او داوطلب ‌شد که در بره‌ای ویژه کودکان، از طریق یک خط آزاد به تجزیه و تحلیل سؤال‌های کودکان از طریق تلفن‌ بپردازد.

حمایت از افرادی مشابه خود به‌صورت آنلاین

آنا اخیراً از ایده و آرمان دیگری حمایت می‌کند که با خواست قلبی او هماهنگ است : جامعه آنلاین ذهن یا Elefriends.org.uk  که به افرادی که از نظر روانی در رنج هستند، به صورت آنلاین  در خصوص سلامت روانی خط‌مشی ارائه داده و آنها را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی این جمع را مکانی مناسب و امن در نظر می‌گیرد که فرد بدون ذکر خود، احساس‌ها و عقاید خود را درخصوص مشکلاتی مربوط به سلامت روانی، با دیگران درمیان می‌گذارد. او می‌گوید که، “هرکسی، شما، من، می‌تواند دراین جمع حضور یابد و فقط صحبت نماید. این فضا مناسب افراد همفکری است که شاید روز بدی را پشت‌سر گذاشته‌‌‏اند.

آنا می‌افزاید که، “شاید دراین جمع بتوانید فرد دیگری را بیابید که مشکلی همانند شما دارد.

“اگر از مشکلی در خصوص سلامت روانی در رنج هستید، صحبت با فردی که تجربه‌ای همانند شما را دارد، می‌تواند راه‌نجات را دراختیار شما قرار دهد.

–        استفان فری، رئیس بره انیمیشن ذهن و صدای الفنت  Elephant که در جمع ال‌‌فرندز  Elefriendsبه‌کار برده می‌شود“

گروه ال‌فرندز Elefriends با شروع از فیس‌بوک به‌‌‏تدریج گسترش پیدا کرد وحدود ۵۰۰۰ نفر را به خود جذب نمود. مؤسسه خیریه ذهن، سلامت روان، که برای امور اجتماعی بودجه تأمین می‌کند، این امکان را برای گروه ال‌فرندز فراهم کرد تا درنهایت پایگاه خود را توسعه دهد. هم‌اکنون بیش از هزاران نفر می‌توانند به این شبکه مردمی دسترسی پیدا کنند.

براساس بره ذهن، از هر پنج نفر، چهار نفر احساس می‌کنند که صحبت درباره مشکلات مربوط به سلامت روان می‌تواند سودمند باشد.

استفان فری، رئیس بره انیمیشن ذهن و صدای الفنت  Elephant که در جمع ال‌‌فرندز  Elefriendsبه‌کاربرده می‌شود، در یک بیانیه اظهار داشت : “اگر شما از نظر سلامت روان دچار مشکل هستید، صحبت با فردی که تجربه‌ای همانند شما را دارد، می‌تواند راه نجات را در اختیار شما قرار دهد.

حدود ۲۰ درصد از افراد مجبور هستند که برای صحبت با روانپزشکان در مراکز خدمات بهداشتی ملی بیش از یک سال در لیست انتظار قرار گیرند. بررسی بره ذهن نشان می‌دهد که تقریباً چهار نفر از پنج نفری که به شبکه‌های حمایت‌کننده دراین خصوص دسترسی دارند، حداقل به یک مورد حمایت مؤثر از افرادی شبیه خود دست یافته‌اند.

یکی از کاربران این مجموعه به‌ سام، ۳۱ ساله، که به مدت ۱۰ سال دچار افسردگی بوده است، به علت بیماری مادرش و به خاطر اینکه اوقات سختی را سرکار سپری می‌کرد، به مدت دو ماه کار خود را ترک کرد. یکی از همکاران سابق او، به وی پیشنهاد داد که به گروه ال‌‌فرندز ملحق شود.

سام دراین خصوص اظهار داشت که، دراین جمع، هیچ‌کسی ساده‌لوحانه به شما نمی‌گوید که ،فراموشش کن، یا با حالت و نگاهی از بالا به پایین، برای شما ابراز نگرانی کند. شما با احساس همدلی مواجه می‌شوید نه احساس دلسوزی و ترحم و این حمایت‌ها نیز دوطرفه هستند، که به شما کمک می‌کند دورنمایی از شیوه‌هایی نوین در رابطه با کنترل سلامت روان در پیش رو داشته و دست به اکتشاف آنها بزنید.

یکی دیگر از اعضا به‌ کیتی، ۳۱ ساله، سال‌ها با افسردگی، اضطراب، وسواس و خودآزاری دست‌به‌گریبان بود. وی می‌خواست با استفاده از تجر‌به‌های خود دراین خصوص به دیگران کمک کند، اما برایش بسیار شگفت‌انگیز بود که از اینکه کمک کند از خود این مجموعه حمایت دریافت کرد.

آرزوی آنا

بسیاری از افراد شاید نگران این موضوع باشند که آیا اگر درباره مشکلات مربوط به سلامت روان خود صحبت نمایند، کسی آنها را استخدام خواهد کرد؟

در خصوص آنا، مواجه‌شدن با تمامی جنبه‌های نادرست شخصیت خود و صحبت درباره آنها در جمع، در روند زندگی وی سودمند بوده‌است.

“از زمانی که به شناخت خود دست یافتم و دست به اصلاح نواقص درون خود زدم، کارهای بیشتری ارائه داده‌ و کیفیت کارم به عنوان یک مجری تلویزیون بهتر شده است.

آنا امیدوار است که داستان زندگی وی برای دیگران مفید باشد.

اگر یک نفر از طریق داستان زندگی من به هویت خود پی ببرد، و مسائل خود را پذیرفته و در خصوص آنها نگرانی نداشته باشد، دلیل خوبی برای من است که درباره آن با دیگران صحبت ‌کنم.درمان گیاهی فشار عصبی

اپک تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌شود.



:

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *