درمان گیاهی عفونت معده و روده

خواص دارویی و گیاهی

گیل نگاه: طي مراسمي با حضور معاون وزير صنعت معدن وتجارت، معاون استاندار گيلان، معاون بهره برداري شركت گاز گيلان و فرماندار فومن و جمع كثيري از مقامات استاني وشهرستاني، ۱۸ پروژه گازرساني شهرستان فومن در روستاي زيده این شهرستان بصورت متمركز افتتاح و۲۵۷۹ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز گیلان ، در اين مراسم مهندس مومني زاده فرماندار فومن ضمن خير مقدم به مهمانان و مسؤولين و همچنين مردم شریف حاضر در مراسم، طرح گازرساني را يك انقلاب بزرگ برشمرد و از خدمات دولت در اين راستا خصوصاً كاركنان گاز گيلان و شهرستان فومن تقدير نمود.

در ادامه مهندس اكبر معاونت بهره برداري شركت گاز گيلان ضمن مطلوب دانستن گازرساني در سطح استان خصوصاً شهرستان فومن گفت: ۲۰۰ روستاي استان در دهه فجر سال گذشته با مركزيت شهرستان فومن افتتاح شد كه سهم فومن ۴۱ روستا بود و در هفته دولت امسال نيز ۲۰۰روستاي ديگر افتتاح شد كه ۱۸روستا در شهرستان فومن بوده كه با بره ریزی های بعمل آمده در آینده نزدیک كار گازرساني به روستاهاي شهرستان فومن به اتمام مي رسد.

در ادامه مهندس اصغريان معاون استانداري گيلان نيز از افزايش شاخص بهره برداري گاز در دولت تدبير و اميد در مدت ۳ سال گذشته در استانها خبر داد و بيان كرد: شاخص بهره مندي گاز در كشور از ۵۷درصد به بيش از ۹۲درصد ارتقاء پيدا كرده است.

معاون هماهنگي و امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گيلان حجم گازرساني دولت تا سال آينده را  معادل يك دوم تمام فعاليت هاي گازرساني انجام شده از ابتداي انقلاب تاكنون دانست و خاطرنشان كرد امر مذكور نشان دهنده عزم و اراده دولت در خدمات رساني به روستاها است.

ايشان با تشكر از مدیرعامل شرکت گاز گیلان و همكاران ايشان گفت: طي دو سال گذشته شركت گاز گيلان هم با انجام پروژه هاي بسيار زياد توانست گام موَثري در رشد و تعالي استان و خدمات رساني شایسته به مردم بردارد.

در ادامه مراسم معاون وزير صنعت معدن و تجارت نيز در سخنان كوتاهي روند اجراي پروژه ها را در سطح  ملي خوب ارزيابي كرد گفت: استان گيلان نیز از ظرفيت خوبي براي سرمايه گذاري برخوردار است، درهمين راستا با انجام كارهاي زير ساختي كه يكي از مهمترين آنها گازرساني مي باشد آينده بسيار درخشان براي اين استان پيش بيني مي گردد.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: امروز ما شاهد افتتاح ۱۸روستا به طور همزمان در يكي از شهرستانهاي اين استان كه قطب گردشگري است، هستيم كه جا دارد از مسؤولين استان و شهرستان و خصوصاً شركت گاز استان و همكاران ايشان تشكر نمائيم.

در پايان مشعل گاز روستاي زيده  به نمايندگي از ۱۸ روستا روشن ومردم روستاهاي فوق از نعمت گاز بهره مند شدند .

الماسخاله : علیه «خداداد» خط دادند/ حق انتقالی امتیاز باشگاه به جیب من نرفته است در جلسه همایون شجریان با شهرداری در خصوص کنسرت خیابانی چه گذشت؟ کاهش ۲ تا ۳ میلیونی قیمت خودروها / جدول بازگشت علی کریمی به سپیدرود رشت ! قاسم آباد گیلان روستای ملی چادر شب بافی گرفت مافیای فوتبال رشت حتی به صداوسیمای استان هم رخنه کرده / خداداد عزیزی باید از تک تک مردم عذرخواهی کند پاسخ محمدرضا گلزار به یک سوال شخصی که شاید شما هم ندانید گیلان موفق‌ترین استان در اشتغال روستایی و بوم‌گردی است تشکیل اتحادیه خانه مطبوعات برای سه استان شمالی منات فروشی اتباع آذربایجان در آستارا عکس/خانم بازیگر با گریم پسرانه! بررسی سوابق کاندیدای تصدی شهرداری رشت/انتخاب شهردار سیاسی نیست با همت سهامداران «ایران پوپلین» را به حالت قبل برگردانیم/اجازه ندادیم چراغ کارخانه خاموش شود دلیل جنجال بازی سپیدرود و اعتراض عزیزی/ یک تصویر بردار مقصر بود! از لغو سخنرانی فعالین رسانه‌ای در تریبون نماز جمعه لاهیجان متاسفم واکنش وکیل شرکت نفت به اظهارات وکیل بابک زنجانی/ مهدوی: شماره حساب دادیم اما پولی واریز نشد جزئیات انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور ۹۷ بازیگر مشهور زن به شوهر و مادر شوهرش چاقو زد! ظاهرا عده‌ای تریبون‌های نظام را ملک مطلق یک طیف محدود سیاسی می‌دانند! متهم ردیف سوم بالاخره در دادگاه حاضر شد/چرا در رسانه ها من را متهم متواری خطاب کردند؟ گله مندم! افزایش توزیع مرغ در بازار/ مرغ از امروز یا فردا ارزان‌تر می‌شود

اهل چه هستی؟ پیشرو بودن یا دنباله روی؟ اعضای شورای شهر رشت در ماراتنی دیگر فوتبال گیلان در آغوش ادری از نقش آفرینی حزبی تا جلب اعتماد و حمایت های عمومی آیا فعالیت‌های اجتماعی پلیس دستخوش تغییرات خواهد شد؟ نگاهی به پدیده شاخ های اینستاگرامی / دلیل شهرت این افراد چیست؟ مسئولیت دختردار بودن

گیل نگاه/رضا احمدپور: در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، سپیدرود رشت با نتیجه 6-1 بازی را به میهمان خود سپاهان اصفهان واگذار کرد تا بدترین نتیجه این تیم در لیگ برتر رقم بخورد. در جریان این دیدار پرحاشیه

گیل نگاه/پویا بصیری: کنسرت موسیقی گیلکی با صدای بهرام کریمی به رهبری احمد رضا سعیدی و امیر عاشورپور در مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار شد. پایگاه خبری و تحلیلی گیل نگاه حامی رسانه ای این کنسرت است.      

گیل نگاه/ پویا بصیری : مراسم تودیع محمود ایزددوست مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و معارفه عباس علیزاده به عنوان مدیر کل جدید، با حضور محمد امین سازگارنژاد معاون امور مجلس و استانهای وزارت

رسانه فرهیختگان گیلان

gilnegah.ir

7,ریال–2,58,ریال

 

 

عفونت معده و عفونت روده از بیماری هایی است که در اثر فعالیت های میکروب معده و یا هلیکو باکتری ایجاد می شود. در صورتی که این مشکل سریعا درمان نشود می تواند باعث ابتلای شخص به سرطان معده و روده شود. تشخیص این بیماری پس از مراجعه به پزشک و انجام آندوسکوپی میسر است.

علایم اولیه این بیماری بدین شرح است: احساس دل درد (گاها شدید)، نفخ، تهوع، کاهش وزن بی دلیل، احساس خستگی بی دلیل، رنگ پریدگی پوست، وجود خون در استفراغ یا مدوفوع

پک عفونت معده برای افرادی که از دردها و عفونت معده و روده رنج میبرند مناسب است.

ترکیب چای سبز و نعناع فلفلی علاوه بر اثر ضدعفونی کنندگی معده و روده، در رفع نفخ و بهبود بخشیدن به گوارش بسیار موثر است.نعناع فلفلی مزه تندی ندارد و کلمه فلفلی تنها اشاره به نوع خاصی از نعناع دارد. این دمنوش در درمان سندروم روده تحریک پذیر نیز بسیار و در دنیا شناخته شده است.

دمنوش معجون رویایی به دلیل داشتن گیاهانی همچون بابونه، مرزنجوش، پرسیاوشان و عسل، در تقویت کنندگی معده و روده، رفع عفونت ها و از بین بردن کرم معده و روده بسیار موثر است. گیاه بابونه را به دلیل فواید بسیاری که در تمامی زمینه های سلامتی دارد داروخانه سیار می خوانند.

دمنوش حس خوب زندگی از بهترین دمنوش ها برای بهبود گوارش و رفع نفخ است. این دمنوش ترکیب گیاهان گرمی همچون زیره، زنیان و عسل است. این نوشیدنی گیاهی و سالم می تواند جایگزین مناسبی برای قرص های تسکین دهنده درد معده و ضد نفخ باشد. این دمنوش علاوه بر اثرات بالا به بهبود عمل کاهش وزن شخث نیز کمک می کند.

کرن بری نیز از میوه هایی است که اثر آن در رفع عفونت معده، روده و مجاری ادراری به اثبات رسیده است. کرن بری علاه بر رفع عفونت روده به رفع عفونت های ادراری و کلیوی و دفع سنگ کلیه نیز کمک می کند. از دیگر خواص کرن بری کاهش کلسترول خون، بازکنندگی عروق قلب و کمک به سلامت قلب است.

محتویات پک:

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما *

امروزه اثربخشی و کارایی گیاهان دارویی بر هیچکس پوشیده نیست اما دغدغه های زندگی شهری و کمبود زمان و اهمیت سرعت انجام کار ها،استفاده از این گیاهان دارویی را در زندگی ها کمرنگ کرده است.محصولات ما که عمدتا به صورت کیسه ای (تیبگ) هستند.بهره مند شدن از خواص گیاهان دارویی را در هر موقعیتی و با حداکثر سرعت ممکن کرده اند.
از طرفی با توجه به اهمیت استفاده ازدور مناسب گیاهان برای دریافت حداکثر اثربخشی و پیشگیری از بروز هرگونه عارضه احتمالی،ارائه این گیاهان به صورت تیبگ مزیتی بزرگ محسوب می شود.

مشاوره محصولات :

912579147

info@slmtnoush.com

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *