درمان کمردرد با قرآن

خواص دارویی و گیاهی


مطالب متفرقه
1,994

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فروش انگشتر مخصوص موکل دار با خواص و فوائد فراوان را برای شما عزیزان قرار دادیم .


دعا, ذکر و دعاهای قرآنی
5

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای مجرب جهت رفع مشغله و ناراحتی های فکری و ذهنی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

بخت گشایی و گشایش کار, دعا, ذکر و دعاهای قرآنی
7

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com اذکار و ادعیه و ختومات بسیار مجرب جهت بخت گشایی فوری و آمدن خواستگار برای دختران را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعا, ذکر و دعاهای قرآنی, ذکر و دعای گرفتن حاجت (برآورده شدن حاجت)
39

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ختم و دعای بسیار مجرب و قوی برای برآورده شدن حاجت فوری و تضمینی از شیخ بهایی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعا, ذکر و دعاهای قرآنی, ذکر و دعای گرفتن حاجت (برآورده شدن حاجت)
19

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و نماز بسیار مجرب جهت برآورده شدن هر حاجتی از امام حسین (ع) را برای شما عزیزان قرار دادیم . یکی دیگر از نمازهای سریع الاجابه ای که موجب روا شدن تمام حاجات دنیوی و اخروی می شود


تعبیر خواب
15

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com کاملترین تعبیر خواب مرده – دیدن شخص مرده یا جنازه در خواب چه تعبیری دارد ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم .


دعا, ذکر و دعاهای قرآنی, مطالب متفرقه
79

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دحوالارض چه روزی است و به چه معناست – دعای مخصوص روز دحوالارض به همراه معنی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعا, دعای رفع مشکلات و گرفتاری, ذکر و دعاهای قرآنی
84

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و دستور قرآنی مجرب جهت رفع دعوا و درگیری که به دلیل وجود اجنه در خانه اتفاق می افتد را برای شما عزیزان قرار دادیم .


دعا, ذکر و دعاهای قرآنی
26

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای مناجات شکر خدا از امام جواد (ع) در مفاتیح الجنان به همراه ترجمه فارسی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعا, ذکر و دعاهای قرآنی, ذکر و دعای گرفتن حاجت (برآورده شدن حاجت)
18

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نمازی بسیار مجرب و سریع الاجابه جهت طلب حاجت فوری از امام حسین (ع) را برای شما عزیزان قرار دادیم .


علائم در باستان شناسی
47

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com کارشناسی علامت خشت پخته یا آجر در گنج یابی – رمزگشایی نشانه آجر خشتی در باستان شناسی را برای شما عزیزان علاقه مند به دفینه یابی قرار دادیم .


تعبیر خواب
21

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com کاملترین تعبیر خواب پلنگ – جنگ و کشتن پلنگ در خواب چه تعبیری دارد ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین تعبیر خواب پلنگ – جنگ و کشتن پلنگ در خواب چه تعبیری دارد ؟


دعا, ذکر و دعاهای قرآنی
267

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای فرد عصبی – دعای آرام شدن و رفع عصبانیت تضمینی را برای شما عزیزان قرار دادیم .


علائم در باستان شناسی
46

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرانی دعاگو 2agoo.com کارشناسی علامت ردپای انسان در گنج یابی – رمزگشایی نشانه رد پا در باستان شناسی را برای شما عزیزان قرار دادیم .


تعبیر خواب
26

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com کاملترین تعبیر خواب برنج – دیدن برنج پخته در خواب چه تعبیری دارد ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین تعبیر خواب برنج – دیدن برنج پخته در خواب چه تعبیری دارد ؟

ختم های مجرب و معتبر, دعا, ذکر و دعاهای قرآنی
136

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نحوه ختم مجرب سوره مبارکه واقعه جهت ثروتمند شدن از امام سجاد (ع) را برای شما عزیزان قرار دادیم .

بخت گشایی و گشایش کار, دعا, ذکر و دعاهای قرآنی
16

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرانی دعاگو 2agoo.com دعای قوی جهت گشايش در كارها و رفع عسرت و سختی و حاجت روایی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

تماس از  1صبح الی 21

 

9259588

92821843

 

 




خانه

موبایل

پیشگیری و درمان کمر درد با چند حرکت سادهاگر می خواهید از کمر درد دور بمانید یک بره ورزشی مناسب به انعطاف پذیری و همچنین تقویت عضلات کمر به عنوان دو عامل مهم پیشگیری از کمر درد کمک می کند. اگر فردی دچار کمر درد و مشکل ستون فقرات شده است، باید در خصوص حرکات مناسب با پزشک خود مشورت نماید. اما به طور کلی تصاویر زیر بهترین شیوه های تقویت عضلات کمر را معرفی می نماید. قبل از آن توجه به اصول زیر ضروری است:

ورزش باید مداوم و منظم انجام شود، ورزش گاه به گاه و شدید باعث آسیب ستون فقرات می شود. یعنی نمی توان با یک بار ورزش شدید جبران مافات دفعات فراموش شده را کرد. همیشه باید بدن خود را به مدت چند دقیقه پیش از شروع ورزش اصلی گرم نمود. یک روش مناسب گرم کردن بدن، درجا راه رفتن مانند رژه اما آرام و نرم است. در هنگام ورزش نفس خود را حبس نکنید و دقت کنید که عمیق و آرام نفس بکشید. کمی خستگی را تحمل کنید اما هر حرکتی که به درد شدید پاها یا کمر منجر می شود را موقتا” انجام ندهید. می توان یک بالشت کوچک را زیر سر یا کمر در هنگام ورزش قرار داد.

 

 

به پشت خوابیده و زانوها را متناوبا” به داخل شکم جمع نمایید، چند لحظه نگه داشته و رها کنید.

 

به پشت خوابیده پاها را متناوبا” بدون خم شدن بالا ببرید. از دست کمک بگیرید.

 

به پشت خوابیده و زانوها را خم نمایید. عضلات شکم را منقبض نموده و باسن را به زمین فشار دهید و برای چند ثانبه نگه دارید و رها کنید.

 

 

به پشت خوابیده، هر دو زانو را خم کنید و سعی کنید بدون کمک دست ها نیم خیز شده چند ثانیه در همان حالت باقیمانده و مجددا” به پشت بخوابید.

 

از پشت به دیوار تکیه نموده و به پشت روی دیوار به سمت پایین بخزید بطوری که زانوها خم شود مکث کنید و به حالت اول برگردید.

 

روبروی دیوار ایستاده یک پا را جلوتر قرار دهید زانوی پای جلویی را به نحوی خم کنید که فشار بین پای جلو و عقبی متناوبا” جابجا شود چند لحظه در هر حالت مکث کنید. پای عقبی را خم نکنید.

 

روی شکم خوابیده، بالشتی زیر ناحیه لگن بگذارید و دست ها را به پهلو بچسبانید. آرام سینه خود را به خم کردن کمر بلند کنید، نگه دارید و مجددا” بخوابید.

 

 

روی شکم بخوابید و دست ها را دو طرف سر قرار دهید، در حالی که کمر صاف است، بالاتنه را مقداری بلند کنید، چند لحظه نگه داشته و مجددا” به موقعیت اول بگردید.

 

به پشت خوابیده و دست ها را باز روی زمین بگذارید. از ناحیه لگن به سمت چپ و راست بچرخید مکث کرده به حالت اول برگردید بدون اینکه سرو پشت از زمین جدا شود.

 

روی شکم خوابیده، بالشتی زیر لگن خود بگذارید و پا را از مفصل ران بلند کنید و بعد از مکثی کوتاه، تکرار کنید.

منبع : elmezesh.com


سلامتی و تندرستی با ورزش

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب

شماره موبایلتان را خودتان بگذارید 912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

إِنَّ الَّذِینَ سَبَقَتْ لَهُم مِّنَّا الْحُسْنَى أُوْلَئِكَ عَنْهَا مُبْعَدُونَ ﴿11﴾ لَا یَسْمَعُونَ حَسِیسَهَا وَهُمْ فِی مَا اشْتَهَتْ أَنفُسُهُمْ خَالِدُونَ ﴿12﴾ لَا یَحْزُنُهُمُ الْفَزَعُ الْأَكْبَرُ وَتَتَلَقَّاهُمُ الْمَلَائِكَةُ هَذَا یَوْمُكُمُ الَّذِی كُنتُمْ تُوعَدُونَ ﴿13﴾ سوره 21: الأنبیاء

این آیات را در ظرف پاك نویسد بسیاهی و با آب چاهی كه آفتاب ندیدهباشد بشوید و مریض سه جرعه از آن آب بدهد وچیزی از آن آب بر پشت او پاشد در وقتی كه درد او بغایت رسیده باشد سه روز به این دستور عمل كند شفا یابد واگر آن را در ظرف پاك نویسد و به روغن بابونه بشوید وآن روغن بر پشت او مالد درد  زایل شود.

اگر شما همه از درد کمر عاجز هستید و نمی دانید برای خوابیدن تشک سفت و سخت بهتر است یا تشک نرم این مقاله را ازدست ندهید

ترامادول نسبت به سایر داروهای تجویزی یا مواد مخدر از قبیل هروئین یا متادون ضعیف تر است. ولی باز هم می تواند منجر به اعتیاد شود.

مصرف بیش اندازه نمک اثرات سو برای بدن دارد گاهی این اثرات به قیمت جان یه فرد تمام می شود در این مقاله از مصرف بیش از اندازه نمک و عوارض آن بر بدن صحبت شده است

از روغن ماهی میتوان به عنوان معجزه سلامتی یاد کرد روغن ماهي نه تنها سرشار از اسيدهاي چرب ضروري و لازم براي بدن و مفيد براي حفظ سلامت قلب است

کلسترول خون در حالت عادی به میزان متعادل در بدن وجود دارد اما سبک زندگی مدرن که دارای میزان زیادی از کربوهیدرات های تصفیه شده، چربی های ترانس و فست فود ها است این تعادل را بر هم میزند.

بی خوابی یکی از مشکلاتی است که ممکن است به خاطر رژیم‌ های غذایی نادرست و خوردن غذای ناسب رخ دهد

کرفس حاوی ترکیب دیگری به لوتئولین است که خواص ضد سرطانی دارد. آنتی اکسیدان‌های موجود در میوه‌ها, و سبزی‌ها می‌توانند به کاهش ریسک انواع خاصی از سرطان کمک کنند.

تردمیل وسیله ورزشی بسیار مفیدی است ولی مانند هر وسیله دیگری باید طرز استفاده درست از آن را بدانیم و به آن عمل کنیم. در این مطلب اشتباهات استفاده نادرست از تردمیل را برای شما دوستان بازگو کرده ایم

(c) 26-217 persianv.com All Rights Reserved

© کلیه حقوق متعلق به سایت پرشین وی می باشد. باز نشر مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد .9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *