درمان نعوظ با زالو

خواص دارویی و گیاهی

Loading

Loading

Loading

Working

Loading

Loading

Working

Loading

Loading

Loading

روغن زالو درمان کننده آلت دارد این روغن با خواصی که در خود دارد, سبب بافت جدید در آلت شده و مویرگ های خونی را ترمیم می نماید با روغن زالو آلت مردان به حالت مطلوب رسیده و بسیاری از نا باروری ها را درمان می نماید ارزش درمانی روغن زالو برای آقایان و درما ضعف آلت جنسی بسیار بالا بوده و درمانگر میباشد آلت تناسلی و جنسی مردان در مواقعی دچار نا کارآمدی شده و قدرت لازم را ندارد با فواید این روغن تا حدود زیادی میتوانید نتیجه بگیرید این ماده روغنی رااز طــریقق9356843271ووتلگرام زیر ســـفــارش دهــیــد https://t.me/joinchat/AAAAADyBmPiP1ppدرمان کننده بدون عوارض است روغن زالو برای آلت پسرانی که مشکل جنسی دارند مناسب است

Loading

Loading

Loading

Loading

Loading

Working

Loading playlists

پرسش : سلام،  آلت تناسلی و بیضه ام کوچیکه البته بخاطر اینکه از دوم راهنمایی استمنا میکردم و ندونسته باعث شدم بیضه هام و آلتم رشد نکنه، دردوران بلوغ بخاطر استمنای زیاد. آیا الان که استمنا رو بعد ده سال ترک کردم راه درمانی برای کوچکی بیضه ها و آلتم وجود داره؟روغن خراطین چطوره؟ طرز ساختشو شما میدونید بگید؟ یا کدوم داروهای گیاهی روبخورم تا تقویت بشه دستگاه تناسلیم ، طول آلتم 1 سانت قطرشم کم هستش . لطفا پاسخ بدید میخام ازدواج کنم وسالهاست بخاطراین مشکلم درعذابم. ممنون میشم پاسخ بدید.

پاسخ: سلام ، واقعاً خوشحالیم که تصمیم به ترک اینکار گرفتید.لذا زیاد نگران نباشید و از مقایسه خود از لحاظ کوتاهی آلت اجتناب کنید، بنده که هم اکنون متاهل هستم می گویم که نیازی به آلت بزرگ برای ارضای همسر نیست- فقط می ماند انزال زودرس که آن هم همت شما را میخواهد و صبر و پشتکار فراوان – به هر حال اتفاقی است که افتاده و باید جبران بشه و قرار هم نیست با یه داروی معمولی اثرات 1 ساله آن یه روزه از بین بره – برای درمان باید از روغن زالو که می توانید آن را از این لینک : (خرید روغن زالو) تهیه نمایید، استفاده کنید سریعاً نسبت به ازدواج اقدام کنید زیرا که درمان بهتر در مهبل خانم ها می باشد یعنی محیط داخل فرج همسر باعث برطرف شدن سودا که عامل انزال زودرس و کوتاهتر شدن آلت و بیضه ها است میشود. ورزش و مراجعه به متخصص اورولوژی نیز بسیار موثر و لازم است. اصلاح  تغذیه و پرهیز از ممنوعات غذایی و استفاده از نخود یا نخودچی به هر نحو ، میل کردن یک قاشق مرباخوری اسفند با آب هرشب ، مصرف زیاد دارچین ، استفاده از عسل  + سیاهدانه ، مصرف چای های اسطخدوس ، افتیمون ، بادرنجبویه ، گل گاو زبان + سنبل الطیب و بسیار کمک کننده و موجب تسریع درمان می باشد —روغن خراطین هم همان روغن کرم های باغچه است – روغن زالو از آن بهتر و مجرب تر است .

جهت خرید روغن زالو روی لینک روبرو کلیک کنید: روغن زالو درمان ناتوانی جنسی

افزایش طول و قطر عضو با روغن زالو

نوشته استاد آل اسحاق به اهمیت زالو

هرمافرودیت یا دو جنسي زالو

از نظر طبقه بندي، زالو جزء کرمهاي حلقوي بوده و هرمافرودیت یا دو جنسي است. داراي کیسه پیله مانندي است که تخمهاي بارور در آن نگهداري ميشود. روي سطح بدن زالو موهاي زبر و سفتي در دو طرف وجوددارد که بوسیله آن روي زمین ميخزد. بدن زالو در حدود 111 بند دارد که 34 بند آن حقیقي ميباشد و بدلیل وجود حلقه هاي ظاهري تشخیص آن مشكل است. در بخش میاني بدن، هر بند حقیقي برابر پنج بند ظاهري ميباشد. بندهاي حقیقي به جز بند اول داراي اندامهاي حسي پیگمانه ميباشد که تعداد این رنگدانه ها در هر بند هشت عدد است. نماي بدن زالو در مقطع پشتي شكمي، پهن است اما بدلیل قدرت مانور زیاد، این وضعیت بهم ميخورد. در بخش شكمي تمام بندهاي بزرگ میاني به جز دو انتهاي زالو سوراخهاي کوچك جانبي دیده ميشود که این سوراخها مثانه هاي نفریدي یا همان اندامهاي دفعي هر بند زالو محسوب مي شوند و تعداد آنها 17 جفت ميباشد. در سر زالو پروستومیوم تحلیل یافته اي وجود دارد که 5 جفت لكه چشمي در انتهاي پیشین سر وجوددارد.پوشش سطح خارجي زالو از جنس کوتیكول است که در زیر آن اپیدرم مترشحه قراردارد.

برخي از این بافت اپیدرمي، غده اي هستند و ترشحات خود را به سطح بیرون از بدن آزاد ميکنند. در زیر اپیدرم، لایه درم وجوددارد که حاوي عروق خوني و یاخته هاي پیگمانه دار است و این یاخته ها رنگ ظاهري زالو را ایجاد ميکند. همچنین در زیر لایه درم عضلات حلقوي، طولي، مورب و عمودي قرار گرفته است. زالوها در دوانتهاي بدن بادکشي دارند که بوسیله آن به بدن میزبان ميچسبند که بخش جلویي مرکب از 2 حلقه بوده و دهان در این قسمت واقع است. بادکش عقبي مرکب از 7 حلقه بوده که فاقد منفذ ميباشد .

نوع زالو

افزایش طول و قطر عضو با روغن زالو

1.         بزرگ کردن آلت آقایان

2.         ایجاد نعوظ قوی تر

3.         افزایش طول و قطر آلت

4.         افزایش قدرت و کنترل

5.         بازسازی و اصلاح بیش از 6 مویرگ آلت مردانه

6.         افزایش گردش خون در عضو

7.         بازسازی و اصلاح عروق خونی

توانایی زالو در ایجاد ثبات

شماره تهیه روغن خوب زالو برای9356843271استفاده موضعی

کاربرد زالو

زالو جزو نرمتنان تک‌جنسی می‌باشد که 65گونه آن شناسایی شده و 5نوع آن از خون پستانداران تغذیه می‌کند. زالوی طبی Hirudo Medicinalis دارد و مشخصه آن نوارهای سبز زیتونی تا سبز لجنی در پشت آن است. زالوهای سیاه‌رنگ یا سرمه‌ای رنگ و یا زالوی بسیار درشت (بزرگ‌تر از 12 سانتیمتر) اغلب ناسب و خطرناک می‌باشند.محققین هندوستان طی بررسی‌های علمی متوجه شدند که زالو خون سیاهرگی مملو از Co2 را به خون شریانی حاوی O2 ترجیح می‌دهد و در مکیدن خون، عروقی را انتخاب می‌کند که دارای غلظت بالاتر و خون فاسدتر می‌باشند. زالو از سویی خون آلوده و فاقد O2 را تخلیه می‌کند و از سوی دیگر بزاق خود را که حاوی ماده‌ای آنتی‌کوالاگون (هیرودین) و احتمالاً بیش از یکصد نوع ماده bioactive (مثلاً ترکیبات پروستا سایکلین فرم و پروتئینی شبیه گیرنده‌های نیکوتینیک استیل کولین) دیگر می‌باشد، به موضع تزریق می‌کند. یعنی دو عمل تصفیه خون و ترقیق خون را همزمان انجام می‌دهد و بالطبع این خون سالم سازی شده به کنترل عفونتها و عملکرد بهتر سلولهای دفاعی خون و سیستم ایمنی و افزایش اکسیژناسیون بافت‌ها منجر خواهد شد. امروزه در مهار Venous Congestion (مهمترین کمپلیکاسیون جراحی‌ها پلاستیک و میکروسکوپی و پیوند اعضاء و گرافت‌های پوستی) زالو به خوبی عمل می‌کند و مانع احتقان خون، هماتوم، ادم، ترومبوز و نکروز عضو یا فلاپ پیوند زده شده می‌گردد(البته زالو در نارسایی شریانی یا ایسکمی بافتی چندان موثر نیست و infection‌های مشاهده شده پس از زالو تراپی در چنین بیمارانی بوده است). جوزف آیتون جراح ترمیمی بیمارستان ماساچوست ایالات متحده در سال 1985 وازنش(Reject) پیوند گوش یک پسربچه را با زالو مرتفع ساخت. امروزه جامعه جراحان انگلستان پس از مشاهده اثرات معجزه آسای زالو در جراحیهای پلاستیک و گرافتهای پوستی و پیوند اعضاء‍، کاربرد زالو پس از پیان جراحی و حتی در حین عمل، را کاملاً پذیرفته‌اند و مورد تأکید قرار می‌دهند. پروفسور ایوالیو از دانشگاه مون‌پلیه (فرانسه) معتقد است هنوز تمامی اسرار و خواص مثبت پزشکی زالو کشف نشده است و دست کم ده اثر درمانی برای زالو قائل است. در کشور روسیه درمان با زالو بسیار رواج یافته است بطوری که بیماریهای مختلف از سردرد و بیماری قلبی و پوستی گرفته تا حتی ضعف قوای جنسی را با زالو اندازی معالجه می‌کنند. در مسکو و اوکراین کرم‌های آرایشی جهت رفع چروک صورت ابداع شده است که ماده مؤثره آن از زالو استحصال شده است. در تحقیقات ارائه شده از سوی دانشگاه استانفورد کالیفرنیا که در مجله لارنگوسکوپ (آگوست 1998) چاپ شده است، کاربرد زالو در جراحی‌های پلاستیک و ترمیمی با درصد موفقیت بالایی همراه بوده است. (کاهش واپس زدن پیوندها و گرافت‌ها). پروفسور می‌یر، آلتون، اوخنر و هورتر معتقدند هر گونه کانون عفونی بدن را بوسیله زالو می‌توان ریشه‌کن کرد.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان


العالم – گوناگون

 

زالو جانور انگلی از راسته آنالیدا که تعدادی از آنها آبزی و در شالیزارها، مرداب ها، رودخانه و دریاچه های آب شیرین زندگی می کنند و تعدادی نیز خاکزی هستند. زالوها جانوران لاشه خوار، شکاری یا انگلی بوده و گروهی عادت خون‌خواری دارند. زالوی خونخوار توسط بادکش و با یک گزش بدون درد به پوست و سایر ارگان های داخلی بدن مانند دهان، گلو، نای، واژن چسبیده و پوست یا مخاط آن را سوراخ و یک آنزیم ضد انعقاد به هیرودیــن آزاد کرده و از خون میزبان استفاده میکند. جانــــور شناســان تاکنون ۶۵۰ نوع زالو را شناسایی کرده اند که ۵۰ نوع ازآنها از خون پستانداران تغذیه می کنند و این اهمیت انگلی زالوها را نشان می دهد.

پرورش زالو، منبعی برای صادرات غیرنفتی

پرورش زالوی طبی با توجه به گونه طبی «زالوی آرواره دار بی خرطوم» در ایران یکی از ظرفیت های اقتصادی ویژه ای است که با حمایت و هدایت مدیران دولتی می تواند ضمن تعریف فرصت های شغلی پایدار، نقدینگی قابل توجهی در حوزه صادرات غیرنفتی برای ایران به همراه داشته باشد. این در حالی است که متاسفانه در ایران گونه طبی ایرانی با صید و شکار بی رویه زالوی طبی در خطر انقراض و تهدید نسل قرار گرفته است که با کاهش شدید جمعیت زالوهای طبی در طبیعت و میل روز افزون مردم برای درمان با استفاده از زالو، پرورش صنعتی این موجود توجیه اقتصادی پیدا کرد.

پرورش و تولید زالوی طبی را در کشور توسط متخصصین امر به کمک دستگاه های مرتبط نظیر سازمان دامپزشکی، جهادکشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با ایجاد بستر مناسب برای علاقه مندان، تولید این گنج پنهان را سرعت بخشیده است. از این رو صنعت زالوی ایران با همت تعدادی از جوانان نخبه و غیور کشور اقدام به طرح پرورش و تکثیر زالوی طبی استریل کرده اند که طرحی پر سود، کم هزینه اما حساس با بره ریزی است تا راه گشایی  برای ایجاد اشتغال جوانان باشد.

سعید صفوی پور، عضو انجمن زالو درمانی انگلستان گفت: در طب سنتی ایران هر دارو و هر بیماری دارای مزاج است و به همین دلیل تمام مراحل درمان باید بر اساس اصلاح طبع و مزاج باشد. زالو که یک داروی بسیار با ارزش و معجزه گر و  دارای مزاج است که باید با در نظر گرفتن مزاج بیمار استفاده شود و از طرفی در توصیه ها و دستورات طب سنتی ایران آمده است که ابتدا باید به بیمار مصلح و منضج داده شود و بدن از اخلاط فاسد پاک و بعد زالو درمانی انجام شود تا تاثیر بیشتری داشته باشد. به همین خاطر وقتی که بیمار دارای غلبه اخلاط فاسد است نباید زالو درمانی شود زیرا خود زالو ممکن است تجمع یا تخلیه نابجای اخلاط داشته باشد و بجای درمان و شفای بیماران ، درد آنها را زیاد تر کند یا اینکه تأثیری نداشته باشد.

زالو مشکلات جنسی را رفع می کند!

عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کشور در ادامه افزود: تحقیقات جدید نشان می دهد که مشکلات درمانی تولید مثل و بیماری های جنسی آقایان با زالو قابل درمان است. نتایج حاصل از کاربرد عملی زالو درمانی در اصلاح اختلال نعوظ و بیماری های مختلف (بیماری ایسکمیک قلب، فشار خون شریانی، هپاتیت مزمن، پروستات و بواسیر؛ dorsopathyلومبوساکرال، دیابت، آرتریت) حاکی از آن است که بیش از ۹۱% مردان مشکلات نعوظ خود را برطرف کرده اند و زالو درمانی در درمان اختلال نعوظ با موفقیت در مردان با شرایط مختلف همراه بوده است.

تحقیقات انجام شده در مورد زالودرمانی

محققین هندوستان طی بررسی‌های علمی متوجه شدند که زالو خون سیاهرگی مملو از Co۲ را به خون شریانی حاویO۲ ترجیح می‌دهد و در مکیدن خون، عروقی را انتخاب می‌کند که دارای غلظت بالاتر و خون فاسدتر است.

زالو از سویی خون آلوده و فاقد O۲ را تخلیه می‌کند و از سوی دیگر بزاق خود را که حاوی ماده‌ای آنتی‌کوالاگون (هیرودین) و احتمالاً بیش از یکصد نوع ماده bioactive (مثلاً ترکیبات پروستا سایکلین فرم و پروتئینی شبیه گیرنده‌های نیکوتینیک استیل کولین) دیگر است، به موضع تزریق می‌کند. یعنی دو عمل تصفیه و ترقیق خون را همزمان انجام می‌دهد و در نتیجه این خون سالم سازی شده به کنترل عفونتها و عملکرد بهتر سلولهای دفاعی خون و سیستم ایمنی و افزایش اکسیژناسیون بافت‌ها منجر خواهد شد.

امروزه جامعه جراحان انگلستان پس از مشاهده اثرات معجزه آسای زالو در جراحیهای پلاستیک و گرافتهای پوستی و پیوند اعضاء‍، پس از جراحی و حتی در حین عمل، زالودرمانی را کاملاً پذیرفته‌اند و مورد تأکید قرار می‌دهند.

پروفسور ایوالیو از دانشگاه مون‌پلیه (فرانسه) معتقد است هنوز تمامی اسرار و خواص مثبت پزشکی زالو کشف نشده است و دست کم ده اثر درمانی برای زالو قائل است.

در کشور روسیه درمان با زالو بسیار رواج یافته است بطوری که بیماریهای مختلف از سردرد و بیماری قلبی و پوستی گرفته تا حتی ضعف قوای جنسی را با زالو اندازی معالجه می‌کنند.

در مسکو و اوکراین کرم‌های آرایشی جهت رفع چروک صورت ابداع شده است که ماده مؤثره آن از زالو استحصال شده است.

در اوایل قرن نوزدهم سالانه ۳۰میلیون عدد زالو از آلمان به آمریکا صادر شده و مورد مصارف درمانی و طبی قرار گرفته است.

در تحقیقات ارائه شده از سوی دانشگاه استانفورد کالیفرنیا که در مجله لارنگوسکوپ (آگوست ۱۹۹۸) چاپ شده است، کاربرد زالو در جراحی‌های پلاستیک و ترمیمی با درصد موفقیت بالایی همراه بوده است. (کاهش واپس زدن پیوندها و گرافت‌ها)   

پروفسور می‌یر، آلتون، اوخنر و هورتر معتقدند هر گونه کانون عفونی بدن را بوسیله زالو می‌توان ریشه‌کن کرد.

هر زالو پنج تا پانزده میلی‌ لیتر خون می مکد ( ده برابر حجم بدن خود ) طی مدت ۶۰ – ۱۵ دقیقه.

خونریزی پس از جدا شدن زالو ۱۰ – ۲ ساعت طول می‌کشد ماده بی‌حسی تزریق شده توسط زالو در موضع سبب از بین رفتن درد حین نیش زدن و مکیدن خون می‌شود./منبع : imna

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *