درمان قطعی کیست تخمدان با پیاز

خواص دارویی و گیاهی


منبع :

کاربر گرامی؛ سلامٌ علیکم

لطفا پیش از ثبت نظر خود توجه داشته باشید:

تجویز دارو و پیچیدن نسخه برای بیماری و مشکلات شخصی و موردی، نیاز به شرح حال کامل و معاینه بالینی دارد که طبیعتاً از طریق ارتباط مجازی، قابل حصول نیست.

لذا خواهشمندیم از تقاضای نسخه و دارو برای بیماری های موردی، اجتناب فرمایید.

سایر نکات

1- از اعلام نشانی و تلفن درمانگاه معذوریم. درصورت تمایل از طریق پایگاه «طبیب شهر»، پزشک مورد نظر خود را جستجو کنید.

2- ابتدا مقالات مربوطه را مطالعه کنید و پس از اطمینان از نبود اطّلاعات موردنظرتان، نسبت به طرح سؤال اقدام کنید. از پاسخگویی به سؤال هایی که در متن مقاله جواب داده شده اند معذوریم.

3- از طرح سؤال هایی که نیاز به پاسخ های خصوصی و ارسال به پست الکترونیک دارد؛ خودداری فرمایید.

4-  پاسخگویی به سؤالاتِ کلّی و نیازمند پاسخ های مفصّل در توان پایگاه نیست.

5- نشانی پست الکترونیک شما در نزد پایگاه طبّ شیعه محفوظ است.

6- هرنظر را تنها یک بار ارسال کنید و از تکرار ارسال نظرات خودداری کنید.

7- حتّی المقدور از ارسال نظرات به صورت «فینگیلیش» خودداری کنید.

8- پاسخ هاي ارائه شده، كلّي و عمومي هستند و پاسخ دقيق و تخصّصي، تنها با ويزيت بيمار امكانپذير است

 

و امتنان

دکتر وحید علیان نژادی

سایر مقالات این موضوع

نمایش تمامی عناوین این موضوع


آخرین مقالات

© ShiaTeb.com
218. All Rights Reserved.


Design by HK.


این نسخه از ابداعات «پروفسور ابراهيم عدنان سراج اوغلو» است که آن را برای درمان یائسگی زودرس خانمها، میوم های کوچک و متوسط رحم، ترشّحات و عفونت های واژینال، بی نظمی های قاعدگی، کیست های تخمدانی و تخمدان های پلی کیستیک، تنبلی های تخمدانی، بعضی از انواع نازایی و بسیاری دیگر از ناراحتی های زنانه موثّر می داند. او ادعّا می کند که بعد از طرح اين روش درماني، بسياري از افرادي كه به علت ناباروري بچه دار نمي شدند با استفاده از اين درمان توانستند از اين موهبت الهي برخوردار شوند.


بررسی و درمان یائسگی زودرس خانمها،میوم های کوچک و متوسط رحم،ترشّحات و عفونت های واژینال،بی نظمی های قاعدگی،کیست های تخمدانی و تخمدان های پلی کیستیک و انواع نازایی و بسیاری دیگر از ناراحتی های زنانه با پیاز درمانی.بسیاری از افرادی که به علت ناباروری بچه دار نمی شدند با استفاده از این درمان توانستند از این موهبت الهی برخوردار شوند.از آنجا که منطق این روش ساده درمانی را مناسب و موافق با طبّ سنّتی خودمان دیدم و از سویی بانوانی که با استفاده از این روش به نتایج مطلوبی رسیده اند کم نبوده اند، آن را برایتان نقل می کنم امّا بر اساس تجربیات خویش نکات و توضیحاتی به آن افزوده ام که عملا آن را کاملتر و موثرتر از نسخه اصلی می کند.نکته مهم این است که چون این نسخه، نوعی پاکسازی بدن از مواد زائد است حتی انجام آن در زنان سالم نیز اشکالی ندارد.

توصیه بسیار مهم: به بانوانی که به دلیل ناباروری قصد انجام پیاز درمانی را دارند توصیه می کنم که حتما مقاله ذیل را نیز مطالعه کنند:




روزی دو بار، ده دقیقه قبل از ناهار و شام، باید این نوشیدنی را میل کنید. بنابراین حدود نیم ساعت قبل از ناهار و شام، درست کردن آن را شروع کنید:

دو لیوان متوسّط آب بدون کلر را بجوشانید. دو عدد پیاز متوسط زرد رنگ را پوست بگیرید.( فقط آخرین لایه پوست پیاز که خشک شده است را دور بریزید.) پیازها را به ۴ یا ۶ قسمت خرد کنید و داخل آب در حال جوش بیاندازید. چون با این کار، آب از جوش می افتد کمی صبر کنید تا دوباره جوش بیاید. پس از جوش آمدن دوباره، درب ظرف را ببندید تا ۵ دقیقه بجوشد و سپس شعله را خاموش کنید. محلول را صاف کنید و صبر کنید تا کمی ولرم شود و ۱۰ دقیقه قبل از ناهار آن را بنوشید. به همین ترتیب، ۱۰ دقیقه قبل از شام نیز نوشیدنی را به صورت تازه تهیه کرده و بنوشید.


طول مدت درمان

این درمان باید در سه ماه متوالی در قالب دوره های 15 روزه به این صورت انجام شود که از روز پنجم قاعدگی شروع شده تا ۱۵ روز بعد ادامه پیدا کند.


تذكّر مهم:

الف- زنان يائسه يا زناني كه به دلايل ديگر پريود نمي شوند مي توانند به يكي از اين دو پيشنهاد عمل كنند:

1- در هر ماه، 15 روز درمان كرده 15 روز استراحت بدهند. البته بايد اين دوره ها منظم باشند و مثلا اگر دوره اول را از دهم آبان شروع كرديد و تا 25 آبان ادامه داديد، دوره هاي بعدي را هم از دهم آذر و دهم دي شروع كنيد.

اگر در حين اين نحو درمان عادت شديد، دوره بعدي را از روز پنجم قاعدگي شروع كنيد. ولي اگر بعد از يك بار عادت باز دچار تاخير پريود شديد مي توانيد با رعايت همان فاصله 15 روزه از پايان دوره قبلي، دوره جديد را شروع كنيد.

اگر در حين يك دوره درماني، پريود شديد(مثلا 7 روز بعد از شروع يك دوره از پيازدرماني عادت شديد) آن را يك دوره كامل حساب كنيد و دوره بعدي را از روز پنجم قاعدگي شروع كنيد.این درمان باید در سه ماه متوالی در قالب دوره های ۱۵ روزه به این صورت انجام شود که از روز پنجم قاعدگی شروع شده تا ۱۵ روز ادامه پیدا کند.


چند نکته :




انجام این اقدامات تکمیلی، میزان موفّقیت درمان را افزایش می دهند و لذا توصیه اکید می کنیم که این دستورات را هم به عنوان جزئی از درمان انجام دهید:





دستورات تکمیلی


انجام این اقدامات تکمیلی، میزان موفّقیت درمان را افزایش می دهند و لذا توصيه مي كنيم كه اين دستورات را هم به عنوان جزئي از درمان انجام دهيد:

1- در صورتی که برای درمان ناباروری از این دستور پیروی می کنید، بعد از هر بار نوشیدن عصاره پیاز، باید این نوشیدنی را نیز تازه به تازه درست کرده میل کنید: 9-8 عدد انجیر خشک را پس از شستن در دو لیوان متوسّط آب بدون کلر در حال جوش بریزید. بعد از 6-5 دقیقه جوشاندن، یک عدد هویج سفت و تازه را قاچ کرده به آن اضافه کرده بگذارید ۳-۴ دقیقه دیگر بجوشد، سپس آن را صاف کرده به صورت ولرم بنوشید. البته در صورتی که نوشیدن پشت سرهم این دو عصاره برایتان سخت است می توانید تا یکی دو ساعت بین آنها فاصله بیندازید.

2- مصرف روزانه بومادران یا رازیانه(به صورت دم کرده، جوشانده، عرق یا پودر شده مخلوط با عسل) هم بسیار مفید است. البته این دو دارو در ایام عادت و به هنگام بارداری نباید مصرف شوند.



مقدار مصرف:



3- در هر دوره، در فاصله بین پریودها، یک روز در میان، هر بار یک تخم مرغ محلّی را شکسته روی یک دستمال سفید تمیز ۴ تا شده ریخته داخل حمّام به مدّت نیم ساعت روی آن بنشینید تا تخم مرغ از طریق واژن جذب بدن شود. این کار را در هر دوره، 7 بار تکرار کنید. تخم مرغ ها را نشوئید و در خارج از یخچال و در جایی خنک و تاریک نگهداری کنید.


برای مطرح کردن سوالات پزشکی خود ، اینجا کلیک کنید

پیاز درمانی از ایام قدیم جهت درمان یائسگی زودرس خانمها ، میوم های کوچک و متوسط رحم ، ترشّحات و عفونتهای واژینال ، بی نظمی های قاعدگی ، کیست های تخمدانی و تخمدان های پلی کیستیک ، تنبلی های تخمدانی ، بعضی از انواع نازایی و بسیاری دیگر از ناراحتی های زنانه استفاده می شده است.

بعد از طرح اين روش درماني، بسياري از افرادي كه به علت ناباروري بچه دار نمي شدند با استفاده از اين درمان توانستند رنگ دیگری به زندگی خود بزنند.

پیاز درمانی برای بسیاری از افراد موثر واقع شده است ولی توجه داشته باشید که چون پیاز قاعده آور میباشد برای خانمهای باردار نباید استفاده شود، چون امکان سقط جنین را بالا میبرد ولی قبل از بارداری مشکلی ایجاد نمی کند.

نحوه تهيه:

1- پوست بيروني پياز را جدا كنيد سپس پياز را به 4 يا 5 قسمت تقسيم كنید.

2- 2 تا 5 ليوان آب بدون كلر را بجوشانيد و پیاز را به آب در حال جوش اظافه کنید.

3- 5 دقيقه در ظرف دربسته بجوشانيد. سپس ولرم بنوشيد.

نحوه  مصرف :

1- این جوشانده را ازروز اول پريود به مدت 15 روز ، روزی 2 بار میل نمایید ، سپس قطع كنید و دوباره از ده روز مانده به پريود به مدت 5 روز مصرف نمایید.

2- بهتر است اين جوشانده را صبح و عصر به صورت تازه بخوريد.

3- بهتر است قبل از غذا این نوشیدنی را میل فرمایید.

انجام این روش در افرادی که بیماری های ذکر شده در بالا را ندارند منعی نداشته و صرفا عمل پاکسازی را انجام می دهد.

توجه داشته باشید در مدت انجام اين درمان ترشحات سفيد و زرد افزايش مي‌يابد که این نشان دهنده ی پاکسازی بدن از مواد زائد است.

کسایی که پریود منظم دارند بهتر است از روز آخر پریود و کسایی که پریود نا منظم دارند از روز اول پریود شروع کنند.

پیاز درمانی سبب افزایش پرولاکتین خون می شود بنابراین با اطلاع از وضعیت پرولاکتین این روش را آغاز کنید و بیشتراز 1-2 ماه انجام ندهید.

این روش محدودیت سنی ندارد و در خانمهایی که یائسه هستند میتواند به صورت دوره های 15 روزه در دو ماه متوالی مورد استفاده قرار گیرد.

برای مثال از روز پنجم ماه این روش را آغاز نموده ، 15 روز ادامه داده و سپس دوره ی بعدی را پس از 15 روز استراحت آغاز کنید.

در طول درمان مراقب باشید که دچار یبوست نشوید یا اگر به این معضل دچار هستید به شیوه صحیح، درمانش کنید.

اگر به دلیل مشکلات معدی قادر به استفاده از این محلول، قبل از غذا نیستید، می توانید آن را به دو سه ساعت بعد از غذا موکول کنید.

اختلالاتی در نظم قاعدگی یا میزان خونریزی، گرگرفتگی، دردهای مبهم و پراکنده در رحم، تخمدانها و زیرشکم و در طول پیازدرمانی می تواند طبیعی باشد.

اگر به هر دليل، انجام اين روش، يكي دو روز  دچار وقفه شد مي توانيد درمان را ادامه دهيد ولي در صورت وقفه طولاني تر بهتر است درمان را از نو شروع كنيد.

یوگا در آب به زبانی ساده تر انجام دادن تمرین های سنتی یوگا، درون آب است و به آن آب درمانی هم گفته شده است. واژه Yoga در اصل از واژه هندی “یوج گرفته شده که در زبان سانسکریت معنی یکپارچگی و هماهنگی میدهد و آکوا نيز به معناي آب است.

اطلاعات بیشتر

ناباروری یک بیماری شایع با پیامدهای مهم روانشناختی، اقتصادی، جمعیت شناختی و پزشکی است و یکی از مشکلات بزرگ در جامعه پزشکی است و در تمام فرهنگها به عنوان یک تجربه استرس زا شناخته می شود..

اطلاعات بیشتر

تعیین ریز مغذی های مهم و موثر در مرحله اقدام برای بارداری، نازایی، دوران بارداری

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی7% از زنان متاهل 15 تا 44 سال از نازایی رنج می برند. تغذیه و وزن از مهم ترین فاکتورهای موثر در نازایی می باشد..

اطلاعات بیشتر

آدرس١: تهران- جلال آل احمد- بلوار جانبازان- نبش اطاعتی جنوبی- مهدی اول – پلاک ٢١٥ – واحد ٢     

آدرس ٢ :تهران – مرزداران – خیابان اطاعتی جنوبی – کوچه مهدی اول – پلاک ٢١٥ – واحد ٢

ساعت کاری : روزهای زوج از ساعت ۳ الی ٧ بعدازظهر

مشاوره تلفنی: ( تماس از خط ثابت تهران و شهرستانها ) ٩٠٩٩٠٧٢٠٥٦ – ( تماس از خط ثابت تهران )  ٩٠٩٢٣٠٥١٥٢

تلفن تماس جهت وقت دهی: ٨٨٤٨٥٥٢٨

 

    

کلیه حقوق متعلق به مرکز مشاوره مامایی مهر آسا می باشد – طراحی از شرکت موج آفرینان کویر

در مورد قرص دمیترون چه می دانید؟ آیا شما آن را با اندانسترون می شناسید؟ از عوارض این دارو با خبر هستید؟ آیا می دانید که این دارو حتما باید با تجویز پزشک و زیر نظر ایشان مصرف گردد؟ چون می تواند عوارض شدید و خطرناکی مثل سندروم سروتونین ایجاد کند. برای کاهش عوارض آن باید بهترین دوز مصرف نسبت به سن و شرایط بیماری شما تجویز گردد. در این بخش از داروهای دکتر سلام در مورد علل مصرف، تداخلات دارویی، عوارض، نحوه مصرف این

دوران بارداری یکی از مهمترین بخش های زندگی زناشویی است. در این عرصه از زندگی، زنان باردار دچار تغییراتی در جسم و روان خود می شوند که با داشتن آگاهی و دانش در مورد دوره بارداری هفته به هفته می توانند این دوران را با موفقیت پشت سر بگذارند. اینکه بدانید در هر هفته جنین شما چه تغییراتی کرده و به چه مواد غذایی احتیاج دارد، می تواند بسیار هیجان برانگیز و کمک کننده باشد. دکتر سلام برای راهنمایی شما عزیزان، کلاس آمادگی بارداری

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از دکتر سلام می خواهیم به بررسی ترنس ، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرهای آرایشی و بهداشتی مژه هایی را تحت عنوان مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یا حتی مژه آهنربایی معرفی کرده اند. در این پست قصد داریم ببینیم که مژه های مگنتی که افرادی مثل صدف بیوتی یا هدی بیوتی به شدت این روزها در حال معرفی اونها هستن، دقیقا چی هستن و چه کاربردی دارند. مژه مگنتی (مژه مغناطیسی) چیست؟ یکی از مشکلات مژه های مصنوعی استفاده نسبتا دشوار و برخی عوارض اونهاست. مژه های برای

امروزه مصرف داروهای گیاهی و استفاده از گیاهان دارویی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.با وجود اینکه به نظر می رسد این گیاهان بی ضرر هستند ولی در

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که مبتلا به درد پشت هستند؟ آیا به دنبال بهترین راه برای جلوگیری و از بین بردن این مشکل می گردید؟

در کیک ها، شیرینی ها، کوکی ها، شکلات ها و غیره میتوان از گردو استفاده کرد. بنابراین راه های زیادی برای مصرف آنها وجود دارد. فواید گردو بر

روز پنج‌شنبه 11 مرداد گردهمایی بنیاد (Tooth friendly توث فرندلی) سوئیس، یکی از معتبرترین بنیادهای بین المللی سنجش سلامت محصولات خوراکی مرتبط با بهداشت دهان و دندان، برگزار

داشتن معده درد عصبی در برخی افراد می تواند یک اتفاق معمولی باشد. با این حال بنا به گفته پزشکان و علوم پزشکی، این یک وضعیت قابل تشخیص

بارداری یکی از سخت ترین دوران در زندگی هر مادری به شمار می آید. در این زمان مادر علاوه بر اینکه می بایست مراقب

در دوران بارداری بدون تجویز پزشک متخصص زنان نباید هیچ دارویی مصرف شود. برخی بانوان باردار به مصرف فرآورده های دارویی گیاهی برای رفع

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 2 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 3 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

مفصل ها محل اتصال دو استخوان به یکدیگر هستند. مفصل زانو یکی از مهم ترین مفصل ها در بدن به شمار می آید. به

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *