درمان فیبروم با عسل و دارچین

خواص دارویی و گیاهی

دوستانی که زحمت کشیده و به این خونه
مجازی تشریف آورده اند، چند درمان دیگر گیاهی برای فیبروم پیشنهاد داده اند که یه
تجربه خودشون بوده و یا از دیگران شنیده اند. به نظر من جالب توجه هست و جا داره
متخصصان روی اون کار کنند.

یکی از دوستان برای درمان کیستهای رحمی
این درمان رو پیشنهاد دادن: درمان كيستهاي رحمي كه با
تجربه عملي چند تن از همكاران فرهنگي انجام شده به اين طريق است كه يك نخود زاج
سفيد شب موقع خواب به طور عميق در رحم قرار داده شود وشب دوم يك نخود نبات زعفراني
به همان روش استفاده شود براي دفع كيست جواب داده ولي خاطر نشان كنم كه پس از
استعمال زاج سفيد دل دردي شديد كه ناشي از قبض وكنده شدن كيست است ايجاد مي شود
البته شنيده ام در برخي دو شب استفاده نبات به تنهايي هم جواب داده اين تجربه را
با واسطه خواهرم كه همكارانش با اين شيوه درمان شده بودند بيان مي كنم. این
دوستمون نوشته: «من خودم چند نفر رو با زاج درمان کردم و فیبرومشون دفع شد» و
تاکید کرده: « البته فیبروهایی که تو سونوگرافی رسوب کلسیم دارند یا بیرون رحمی و
به سمت گوشت رحم رشد میکنند اصلا جوابی به دارو ی گیاهی نمیده و باید جراحی بشن».

 

دوست دیگری این درمان رو پیشنهاد دادن: «برای درمان قطعی فیبروم روش دیگه ای
هم هست؛با یک دوره سه ماهه پاکسازی بدن از اخلاط ناپخته واضافه به وسیله خوردن
مسهل و منضج یا همون اصلاح طبع و در کنارش خوردن روزانه ۴ لیوان جوشانده گزنه هر ۶ ساعت یکبار بزرگترین
فیبروم عرض ۳ الی ۶ ماه کامل درمان میشه‏!خوردن جوشانده گیاه گزنه باعث میشه
هر نوع توموری در بدن اب بشه‏!‏‏!‏»

 

یک دوست عزیز دیگه هم تجربه درمان گیاهی
فیبروم داشتن که اینطوری نقلش کردن: «من خودم فیبروم داشتم با گیاه چوبک که اسم محلی اون چوغان هست
درمان کردم به این صورت که دوروز قبل از پریود ناشتا یک لیوان جوشانده سردشده
چوغان را خوردم و شب موقع خواب هم یک لیوان و در طول پریود ادامه دادم بعد سه ماه
رفتم سونو از فیبروم به اندازه گردوی بزرگ خبری نبود.»

فیبروم

سوال
باسلام خدمت شما.من در رحمم دو فیبروم دارم. تاالان هم برای بارداری اقدام نکردم.از اینترنت خوندم که ماست و چای و ترشیجات و خیارگوجه نباید بخورم و مدتی است که نمیخورم.سوالم اینه آیا فیبروم که درمان ندارد آیا با رژیم غذایی میتوان از پیشرفت و بزرگ شدنش جلوگیری کنم؟ممنون میشوم اگر به من جواب بدهید.
جواب
با سلام
کاربر گرامی در صورت بروز علائم با استفاده از دارو یا همراه با جراحی، درمان می‌شود. تا اواخر سال‌های 90، هیسترکتومی (درآوردن رحم با عمل جراحی) از اولین روش‌های درمانی به شمار می‌رفت. اگر فیبروئید علامتی نظیر خونریزی شدید، فشار یا درد تولید نکند و منجر به نازایی نشود، معمولا نیازی به درمان نخواهد داشت. بهتر است با یک متخصص زنان مشورت نمایید.
افراد مبتلا به فیبروم باید برخی مواد را به برنامه غذایی خود اضافه کنند تا اندازه آن کوچک شود. این مواد غذایی عبارت است از:
ماهی: ماهی مانند تن و سالمون ورم بافت را کاهش می دهد. ماهی حاوی اسید چرب است که در کاهش التهاب فیبروم رحم و ناراحتی های ایجاد شده موثر است. روغن موجود در ماهی برای رفع فیبروم موثر است.
برنج سبوس دار: با مصرف فیبر، سموم از بدن دفع و میزان هورمون ها متعادل می شود.
کلم بروکلی: سبزیجات ارگانیک مانند کلم بروکلی و اسفناج برای درمان فیبروم مفید است.
سرکه سیب: مصرف یک قاشق سرکه سیب برای رفع فیبروم های دردناک مفید است. سرکه را با سالاد مخلوط کنید تا سیستم بدن پاکسازی شود. تصفیه کلیه وکبد مهم ترین اقدام برای داشتن یک رحم سالم است.
زردچوبه: این ادویه، آنزیم های حمایت کننده کبد را که برای سم زدایی کبد لازم است، افزایش می دهد. این ادویه، تولید صفرا را که باعث کوچکی فیبروم می شود، افزایش می دهد.
ریشه قاصدک: برای کوچک کردن فیبروم باید مواد غذایی مناسب مصرف کنید. افزودن ریشه قاصدک به یک فنجان چای داغ می تواند تولید صفرا را افزایش دهد که در نتیجه کبد پاکسازی می شود.
گوشت بدون چربی: گوشت بدون چربی یا گوشت سفید را جایگزین گوشت قرمز کنید. مصرف گوشت قرمز، میزان استروژن را افزایش می دهد.
منبع: تبیان

درمان بسياری از بيماری ها با مخلوط عسل و دارچين

به مدت ٣ روز از مخلوط یک قاشق غذاخوری عسل با یک چهارم قاشق چای خوری پودر دارچین استفاده کنید. این روش برای درمان سرفه مزمن و سرماخوردگی و سینوزیت به کار می رود.

١ . درمان بیماری قلبی:

مخلوطی از عسل و پودر دارچین را تهیه کنید و به جای مربا روی نان قرار دهید و به طور منظم در وعده صبحانه صرف کنید.این روش در کاهش کلسترول،جلوگیری از بروز حمله قلبی، تنفس راحت و تقویت ضربان قلب موثر است. بیماران مبتلا به حمله قلبی نیز با مصرف روزانه این مخلوط از حمله قلبی بعدی درامان خواهند بود. بررسی روی سالمندان در آمریکا و کانادا نشان داده است،با بالا رفتن سن شاهرگ های حیاتی و سیاهرگ ها خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد.عسل و دارچین به شاهرگ ها و سیاهرگ ها قدرتی تازه می بخشد.

٢ . از بین بردن اثر خارش نیش های حشرات:

مخلوطی از یک سهم عسل، ٢ سهم آب ولرم و یک قاشق چای خوری پودر دارچین را روی قسمتی از بدن که احساس خارش می کنید، قرار دهید خارش و درد در عرض یک یا ٢ دقیقه فروکش خواهد کرد.

٣ . درمان التهاب مفصل(آرتریت):

روزانه، یک وعده صبح و یک وعده شب، مخلوطی از یک فنجان آب گرم، ٢ قاشق چای خوری عسل و یک قاشق چای خوری پودر دارچین مصرف شود.این مخلوط معجزه گر در صورت مصرف به طور منظم آرتریت های مزمن را نیز درمان می کند. بررسی های اخیر روی ٢٠٠ بیماری که قبل از صرف صبحانه از این مخلوط استفاده کردند نشان داد، ٧٣ نفر از آنان در عرض یک هفته کاملا از درد رهایی پیدا کردند و پس از یک ماه بیشتر افرادی که قادر به راه رفتن یا حرکت نبودند، بدون احساس هیچ دردی توانایی راه رفتن و تحرک خود را به دست آوردند.

٤ . جلوگیری از ریزش مو:

قبل از دوش گرفتن مخلوطی از مقداری روغن زیتون داغ، یک قاشق چای خوری عسل و یک قاشق پودر دارچین را به مدت ٥ تا ١٥ دقیقه روی سر قرار دهید و سپس آن را بشویید.

٥ . از بین بردن عفونت مثانه:

٢ قاشق غذاخوری عسل به همراه یک قاشق چای خوری پودر دارچین را با مقداری آب ولرم حل کنید و آن را بنوشید.این روش باعث می شود که میکروب های مثانه از بین برود.

٦ . درمان درد دندان:

مخلوطی از یک قاشق چای خوری پودر دارچین و ٥ قاشق چای خوری عسل تهیه کنید و روی دندان خراب بمالید. این عمل را ٣ بار در روز تکرار کنید تا درد تسکین یابد.

٧ . کاهش کلسترول:

٢ قاشق غذاخوری عسل را با ٣ قاشق چای خوری پودر دارچین در یک لیوان چای حل کنید و بنوشید. این کار میزان کلسترول خون را طی ٢ ساعت به ١٠ درصد کاهش می دهد.

٨ . درمان سرماخوردگی:

به مدت ٣ روز از مخلوط یک قاشق غذاخوری عسل با یک چهارم قاشق چای خوری پودر دارچین استفاده کنید. این روش برای درمان سرفه مزمن و سرماخوردگی و سینوزیت به کار می رود.

٩ . درمان ناباروری:

برای برطرف کردن این مشکل،به مردان توصیه می شود ٢ قاشق غذاخوری عسل را قبل از خواب میل کنند.در کشورهای چین، ژاپن و خاوردور که با مشکل ناباروری مواجه اند،در طول روز مخلوطی از مقداری پودر دارچین و یک دوم قاشق چای خوری عسل را به طور مرتب روی لثه و داخل دهان خود قرار می دهند تا مخلوط حاصل از طریق بزاق وارد بدن شود. زوجی که مدت ١٤ سال بچه دار نمی شدند با شروع مصرف عسل و دارچین پس از مدت کوتاهی صاحب دوقلو شدند.

١٠ . درد معده:

مصرف عسل و پودر دارچین علاوه بر درمان درد و نفخ معده،زخم معده را نیز درمان می کند.

١١ . تقویت سیستم ایمنی:

استفاده روزانه از عسل و پودر دارچین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را از حمله باکتری و ویروس محافظت می کند. دانشمندان دریافتند که عسل دارای مقدار زیادی ویتامین و آهن است. مصرف مداوم عسل گلبول های سفید خون را تقویت می کند تا بتواند با باکتری ها و بیماری های ویروسی مقابله کند.

١٢ . برطرف کردن سوء هاضمه:

قبل از هر وعده غذا،پودر دارچین را روی ٢ قاشق غذاخوری عسل بریزید و میل کنید تا از ترشح اضافی اسید معده رهایی پیدا کنید زیرا این مخلوط غذاهای سنگین را به راحتی هضم می کند.

١٣ . جلوگیری از آنفلوآنزا:

دانشمندی در اسپانیا ثابت کرده که مخلوط عسل و دارچین دارای مواد مفید طبیعی است که از میکروب های آنفلوآنزا و سرماخوردگی جلوگیری به عمل می آورد .

١٤ . افزایش طول عمر:

مصرف دائم و مرتب عسل و پودر دارچین مانع پیری زودرس می شود.مخلوطی از ٤ قاشق چای خوری عسل، یک قاشق چای خوری پودر دارچین و ٣ فنجان آب گرم را با هم بجوشانید.سپس مخلوط به دست آمده را ٣ الی ٤ بار در روز به مقدار یک چهارم فنجان میل کنید.این مخلوط علاوه بر طراوت بخشیدن و نرم نگه داشتن پوست از پیری زودرس نیز جلوگیری می کند.

١٥ .برطرف کردن جوش صورت:

قبل از خواب مخلوط ٣ قاشق غذاخوری عسل و ١ قاشق چای خوری دارچین را روی جوش ها قرار دهید و روز بعد با آب ولرم بشویید. تکرار روزانه این کار به مدت ٢ هفته،جوش ها را از بین می برد.

١٦ . درمان عفونت های پوستی:

قرار دادن مخلوطی به مقدار مساوی از عسل و پودر دارچین روی قسمت های مختلف پوست، عفونت های پوستی و اگزما را نیز درمان می کند.

١٧ . درمان سرطان:

تحقیقات جدید انجام گرفته در ژاپن و استرالیا نشان داده،سرطان های پیشرفته معده و استخوان به طور موفقیت آمیزی درمان شده است. بیماران مبتلا به این سرطان ها ٣ بار در روز و به مدت ٣ ماه یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای خوری دارچین را مخلوط و مصرف می کنند.

١٨ . از بین بردن خستگی مفرط:

مصرف نصف قاشق غذاخوری عسل و مقداری پودر دارچین در یک لیوان آب اول صبح و بعد از ظهر که بدن با افت نشاط روبه رو است طی یک هفته نیروی حیاتی بدن را افزایش می دهد.

١٩ . از بین بردن بوی بد دهان:

شما می توانید پس از بیدار شدن از خواب با محلولی از یک قاشق چای خوری عسل، مقداری پودر دارچین و آب گرم غرغره کنید تا در طول روز مشکل بوی بد دهان را نداشته باشید.

٢٠ . مشکل شنوایی:

مصرف روزانه مقدار مساوی از عسل و پودر دارچین در صبح و شب مشکل شنوایی را برطرف می کند.

شایان ذکر است، عسل مورد مصرف باید خام و پاستوریزه نشده باشد. زیرا که آنزیم های لازم به هنگام عمل پاستوریزه به علت حرارت دیدن از بین می رود..

منبع : asriran.com

سلامتسلامت جنسی ساده ترین نسخه و روش ممکن برای درمان کیست فیبرم
ساده ترین نسخه و روش ممکن برای درمان کیست فیبرم
درمان کیست فیبرم ، cysts or fibroids
برای درمان کیست فیبرم استفاده از ترکیبات طبیعی و نسخه های طب سنتی می تواند ساده ترین راه برای رفع قطعی این مشکل در زنان باشد به خصوص اگر اثر درمانی آن ثابت شده باشد.
درمان کیست فیبرم با نسخه ای متشکل از 2 ماده

یکی از کاربران فضای مجازی نسخه ای قدیمی و خانگی برای درمان کیست فیبرم خود استفاده کرد و با نتیجه ی آن شگفت زده شد برای همین تصمیم گرفت تا آن را به زنان دیگر نیز معرفی کند برای همین نوشت :خانم ها، در این مقاله نشان می دهیم چگونه قوی ترین درمان که بسیار مفید و موثر است در برابر بسیاری از بیماری ها – به ویژه کیست، فیبرم، بیماری های قلبی و سم ایجاد شده در اندام ها بسازیم.درمان کیست فیبرم

درمان کیست فیبرم
درمان سریع و کاملا طبیعی و گیاهی کیست فیبرم رحمی
این ترکیب 2 – جز یی بسیار ساده و آسان است. وقتی عسل و چغندر را ترکیب می کنید، مهم ترین جز تشکیل دهنده را ایجاد خواهید کرد که می تواند کل بدن را دوباره بازسازی کند.
بسیاری از مردم فکر می کنند غده ماهیچه ای و کیست تخمدان مشکل جدی نیست، اما می توانند باعث درد و ناراحتی زیادی برای فرد مبتلا شوند. غده فیبرم ، تومورA خوش خیمی است که روی لایه عضلانی رحم شکل می گیرد وبه طرق مختلف شروع به رشد می کند که بر سلامتی تاثیر گذاشته و موجب درد وحشتناکی می شود.
حتی متخصصان می گویند این مساله مشکل جدی برای سلامتی نیست. اما این به این معنا نیست که نباید به درمان آن توجه کنیم بنابراین ما به شدت این ترکیب را توصیه می کنیم زیرا کمک می کند تا راحت درمان شوید
درمان کیست فیبرم
درمان کیست فیبرم در طب سنتی با آب چغندر و عسل
نسخه درمان کیست فیبروم با روش طب سنتی
مواد اولیه :
250 گرم عسل
1لیتر آب چغندر
روش تهیه:
می توانید آب چغندر را تازه تهیه کرده یا از مغازه خریداری کنید. در هر صورت، فقط آب چغندر را در مخلوط کن بریزید تا زمانی که مخلوط شود و بعد با عسل خوب مخلوط کنید.
نحوه مصرف :
فقط 1 لیوان از این آب را هر وعده 3، بار در روز بنوشید. یک لیوان بعد از صبحانه، یکی بعد از ناهار و یک بعد از شام میل کنید .

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *