درمان عوارض قرص b2

 


ادامه امروز »

9 دلیل که چرا تبلیغات آنلاین برای کسب و کار شما ضروری است!

هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(اسکلت ویژه هالووین)

درمان عوارض قرص b2


چطور کمتر فحش بدیم؟!


هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(بوقلمون)


چند کاربرد باحال بطری پلاستیکی!


هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(خرگوش)

حساس ترین و پرمصرف ترین آنزیم های تشخیصی کبد، آمینوترانسفرازها هستند. آن ها آسپارتات آمینوترانسفراز (SGOT یا AST) و آلانین آمینوترانسفراز (SGPT یا ALT) هستند.این آنزیم ها بطور معمول داخل سلول های کبدی قرار دارند زمانی که کبد دچار آسیب می شود سلول های کبدی آنزیم ها را وارد جریان خون می کنند، بالارفتن سطح آنزیم ها در خون نشانه آسیب کبدی است.آمینوترانسفرازها باعث کاتالیز واکنش های شیمیایی در سلول ها می شوند که در آن گروه آمین از یک مولکول دهنده به مولکول گیرنده منتقل می گردد. به همین دلیل به آن ها آمینوترانسفراز گفته می شود.

واژه های پزشکی در خصوص این آنزیم ها می تواند گاهی گیج کننده باشد. دیگر آمینوترانسفرازها، ترانس آمیناز است. آنزیم آسپارتات آمینوترانسفراز (AST) نیز به ترانس آمینازاگزالواستیک سرم (SGOT) نیز یده می شود و آلانین آمینوترانسنفراز(ALT) نیز به ترانس آمینازپیرویک گلوتامیک سرم (SGPT) مشهور است. بطور خلاصه SGOT AST و SGPT ALT است.

(AST-SGOT) بطور طبیعی در انواع مختلف بافت ها از قبیل کبد، قلب، ماهیچه، کلیه و مغز قرار دارد. این آنزیم در زمان آسیب به هر کدام از این بافت ها وارد خون می شود. برای مثال میزان غلظت سرمی آن در هنگام حمله های قلبی و مشکلات ماهیچه ای افزایش می یابد.

قسمت عمده ی (ALT-SGPT) برعکس AST بطور طبیعی آن در کبد یافت می شود. اگر چه نمی توان گفت که این آنزیم منحصراً در کبد قرار دارد اما کبد جایی است که در برگیرنده بیشترین غلظت این آنزیم است. این آنزیم در نتیجه آسیب کبدی وارد خون می گردد، بنابراین نسبتاً از این آنزیم بعنوان شناساگر ویژه موقعیت کبدی استفاده می شود.

(AST-SGOT) و (ALT-SGPT) نشانگرهای حساس در انواع مختلف بیماری های کبدی هستند.

اما سطح بالاتر از حد معمول این آنزیم های کبدی نباید به طور خودکار با آسیب کبدی برابر دانسته شود. آن ها ممکن است نشانه مشکلات کبدی باشند یا نباشند.

تفسیر سطح بالای AST و ALT بستگی به همه نشانه های بالینی دارد. بنابراین بهترین کار این است که این موارد توسط پزشک ارزیابی گردند.

سطح دقیق این آنزیم ها دقیقاً به میزان آسیب کبدی و تشخیص بیماری، بستگی ندارد. بنابراین سطح دقیق (SGOT-AST) و (SGPT-ALT) نمی تواند معین کننده درجه بیماری کبدی یا پیشگویی آن در آینده باشد.

برای مثال بیماران با هپاتیت A ویروسی حاد ممکن است سطح بالایی از AST و ALT را نشان دهند (گاهگاهی هزاران واحد در لیتر). اما بیماران با هپاتیت A ویروسی کاملاً بهبود می یابند بدون اینکه بیماری در وجود آنها باقی بماند.

بر خلاف هپاتیت A ویروسی، بیماران دارای عفونت هپاتیت C مزمن بطور عادی فقط مقداری جزئی افزایش در سطح آنزیم های ALT و AST دارند. با این وجود بعضی از این بیماران ممکن است بیماری مزمنی از قبیل هپاتیت مزمن و سیروز کبد را تا آخر عمر به همراه داشته باشند.

میزان ALT و AST به علت مرگ گسترده سلول های کبدی (نکروز گسترده کبد) ایجاد می گردد.

این حالت در شرایطی مانند هپاتیت A ویروسی حاد یا B و آسیب کبدی مشخص بر اثر سمیت ناشی از دوز بیش از حد استامینوفن، ایجاد می شود.

این حالت همچنین در زمانی بوجود می آید که کبد بخاطر عدم حضور اکسیژن و مواد غذایی دچار شوک طولانی مدت می گردد. سطح سرمی ALT و AST در چنین شرایطی از 1 برابر حالت عادی تا هزاران واحد در لیتر متغیر است.

افزایش خفیف تا متوسط آنزیم های کبدی معمولاً اتفاق می افتد. آن ها معمولاً بصورت غیر قابل انتظار در آزمون های روتین خونی علی رغم سلامت فرد شناسایی می گردند.

سطح ALT و AST در چنین شرایطی معمولاً بین 2 برابر حالت عادی تا چندین صد واحد در لیتر متغیر است. معمولترین حالت افزایش خفیف تا متوسط آنزیم های کبدی، کبد چرب است.

در ایالات متحده آمریکا شایع ترین علت ایجاد کبد چرب استفاده نابجا از الکل است. سایر دلایل کبد چرب شامل دیابت ملیتوس و چاقی هستند هپاتیت C مزمن هم چنین یکی از مهم ترین دلایل ایجاد افزایش خفیف تا متوسط آنزیم های کبدی است.

نادرترین دلایل ایجاد غیر طبیعی آنزیم های کبدی در ایالات متحده آمریکا شامل هپاتیت B مزمن، هماکروماتوزیس، بیماری ویلسون، کمبود Alpha-1-antitrypsin، بیماری سلیاک، بیماری کرون، کولیت اولسراتیو و التهاب هپاتیت اتوایمون است.

هپاتیت B می تواند باعث ایجاد بیماری کبدی مزمن با تغییر غیر طبیعی مداوم در آنزیم های کبدی گردد، اگر چه این حالت به اندازه هپاتیت C معمول و شایع نیست.

هماکروماتوزیس اختلالی ژنتیکی است که در آن جذب بیش از حد آهن اتفاق می افتد و همین امر منجر به تجمع آهن در کبد، التهاب، زخم و اسکار کبد می گردد.

بیماری ویلسون؛ بیماری ارثی بوده که به دلیل تجمع بیش از حد مس در بافت های مختلف از قبیل کبد و مغز ایجاد می شود. وجود مس در کبد می تواند منجر به التهاب مزمن کبد شده در حالی که تجمع این عنصر در مغز منجر به مشکلات روانی و حرکتی می شود.

کمبود Alpha-1-antitrypsin اختلالی ارثی بوده که در آن کمبود glycoprotein (مجموعه پروتئین کربوهیدرات) که alpha-1-antitrypsin یده می شود منجر به بیماری ریوی مزمن(emphysema ) و بیماری کبدی می گردد.

التهاب کبد اتوایمون در نتیجه آسیب کبدی ایجاد می شود که به دلیل آنتی بادی های خود بدن و حمله آن به کبد صورت می پذیرد.

بیماری سلیاک بیماری مربوط به روده کوچک است که در آن بیمار به گلوتن حساسیت داشته و همین امر باعث ایجاد گاز، نفخ، اسهال و در موارد پیشرفته باعث سوء تغذیه می گردد.

بیماران مبتلا به این بیماری هم چنین می توانند دارای سطوح غیرطبیعی آنزیم های ALT و AST در خونشان باشند.

بیماری کرون و کولیت اولسراتیو در نتیجه التهاب مزمن روده ها ایجاد می گردد. در این بیماران التهاب کبد یا مجاری صفراوی (primary sclerosing cholangitis) نیز می تواند ایجاد گردد که در نتیجه آن تست های کبدی غیر طبیعی می شوند.

سطح غیر طبیعی آنزیم ها به ندرت می تواند یکی از نشانه های سرطان کبد باشد.

سرطانی که از سلول های کبدی ایجاد می شود hepatocellularcarcinoma یا hepatoma یده می شود. سرطانی که از سایر ارگان ها (همانند کولون، پانکراس، معده و) به کبد پخش می شود metastatic malignancies یده می شود.

ارزیابی افراد سالم با آنزیم های غیر طبیعی، باید بصورت فردی صورت پذیرد. پزشک ممکن است نتایج آزمون های قدیمی را به منظور مقایسه با آزمون جدید درخواست نماید.

اگر آزمون های قدیمی وجود نداشته باشند پزشک ممکن است آزمون خون را در هفته یا ماه های بعد به منظور بررسی این موضوع که آیا این سطح غیر طبیعی مداوم یا خیر، تکرار نماید.

پزشک عوامل خطر بیماری هپاتیت B یا C که شامل است موارد جنسی، تاریخچه انتقال خون، استفاده از داروهای تزریقی و قرارگیری در برابر محصولات خونی هستندارزیابی می کند.درمان عوارض قرص b2

تاریخچه خانوادگی از بیماری کبدی ممکن است باعث افزایش بیماری های توارثی از قبیل هماکروماتوزیس ، بیماری ویلسون یا کمبود alpha-1-antitrypsin شود.

الگوی غیرطبیعی آنزیم کبدی می تواند شواهد مفیدی را در ایجاد بیماری کبدی فراهم نماید. برای مثال اکثر بیماران با بیماری کبد الکلی دارای سطح آنزیم های غیر طبیعی هستند که البته این افزایش به اندازه افزایش در هپاتیت ویروسی حاد نیست.

در کبد الکلی میزان AST از ALT بوده و اندازه آن معمولاً زیر 3 واحد در لیتر و میزان ALT معمولاً زیر 1 واحد در لیتر است.

اگر الکل یا دارو مسئول غیر طبیعی آنزیم های کبدی باشد در صورت قطع مصرف آنها (تحت نظارت پزشک) هفته ها یا ماه ها بعد سطح آنزیم ها به سطح عادی و طبیعی باز می گردد. اگر چاقی مسئول ایجاد کبد چرب باشد کاهش وزن به میزان 5 تا 1 درصد منجر به بازگشت آنزیم ها به سطح عادی و طبیعی می شود.

اگر سطح غیر طبیعی آنزیم ها علی رغم قطع الکل، کاهش وزن و قطع دارویی همچنان ادامه یابد آزمون های خونی انجام شده می تواند به تشخیص روند درمانی کمک نماید. خون می تواند از نظر حضور ویروس هپاتیت B و C و آنتی بادی های مربوط به آنها ارزیابی گردد. سطح آهن خون، آهن اشباع شده و فریتین (میزان آهنی که در بدن ذخیره شده است) معمولاً در بیماران مبتلا به هماکروماتوزیس افزایش می یابد.

سطح خونی ماده ای به Ceruloplasmin معمولاً در بیماران مبتلا به ویلسون کاهش می یابد. سطح خونی آنتی بادی های مشخص (آنتی نوکلئار آنتی بادی یا ANA، آنتی بادی ماهیچه ای anti-smoth و آنتی بادی ضد کبدی و آنتی بادی میکروزوم کلیه) در بیماران مبتلا به التهاب هپاتیت اتوایمون افزایش می یابد.

بیوپسی از کبد روشی است که در آن سوزن از طریق پوست وارد قسمت راست بالای شکم می شود و لایه نازکی از بافت کبدی به منظور آزمایش زیر میکروسکوپ برداشته می شود. البته این روش برای تمام افراد دارای سطح آنزیم کبدی غیرطبیعی ضروری نیست.

آنزیم های کبدی افزایش یافته معمولا عبارتند از

1- آلانین ترانس آمیناز (ALT)

2- آسپارتات ترانس آمیناز (AST)

مقادیر میزان طبیعی AST) SGOT) در حدود 5 تا 4 واحد در هر لیتر سرم ( بخش مایع خون ) است.

مقادیر میزان طبیعی ALT ) SGPT ) در حدود 7 تا 56 واحد در هر لیتر سرم است.

با این حال، دامنه عدد AST و ALT ممکن است کمی بسته به روش و پروتکل های استفاده شده توسط آزمایشگاه های مختلف در سراسر جهان، متفاوت باشد با این حال، محدوده مرجع نرمال به طور معمول توسط هر آزمایشگاه ارائه در چاپ گزارش های فردی هر بیمار آورده می شود.

افزایش آنزیم های کبدی ممکن است در طی یک آزمایش خون معمولی مشخص شود. در موارد، آنزیم های کبدی به آرامی و به طور موقتی افزایش پیدا می کنند.

 آنزیم های کبدی بطور معمول داخل سلول های کبدی قرار دارند زمانی که کبد دچار آسیب می شود سلول های کبدی آنزیم ها را وارد جریان خون می کنند، بالارفتن سطح آنزیم ها در خون نشانه آسیب کبدی است.

آمینوترانسفرازها باعث کاتالیز واکنش های شیمیایی در سلول ها می شوند که در آن گروه آمین از یک مولکول دهنده به مولکول گیرنده منتقل می گردد. به همین دلیل به آن ها آمینوترانسفراز گفته می شود.

مواقع، این افزایش آنزیم ها علامت یک مشکل کبدی مزمن و خطرناک نیست.

افزایش آنزیم های کبدی بدون هیچگونه علامت دیگری در شیرخواران و کودکان خردسال معمولا نشان دهنده بیماری خاصی نیست و نیاز به بررسی فوری ندارد.پژوهشگران با بررسی 72 کودک به ظاهر سالم که دست کم به مدت 3 ماه میزان آنزیم های کبدی آنان افزایش یافته بود، متوجه شدند، در صورتی که افزایش این آنزیم ها با علایمی نظیر یرقان همراه نباشد، معمولا ظرف مدت چند ماه خود به خود برطرف می شود و به اقدام درمانی خاصی نیاز ندارد.

مسئله بسیار مهم این است که آزمون های دوره ای AST وALT باید در طول زمان انجام شود. تا سطح سرمی افزایش یافته، ثابت مانده یا پایین آمده است، مشخص شود. برای مثال، بیماران تحت درمان با بیماری هپاتیت C مزمن از نظر آزمون های آنزیمی دوره ای باید ارزیابی شوند.

اگر آزمایش خون نشان داد شما دچار افزایش آنزیم های کبدی هستید، از پزشک علت احتمالی آن را سوال کنید. پزشک ممکن است آزمایشات دیگری برای شما بنویسد تا علت افزایش آنزیم های کبدی را مشخص نماید.

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.


علت پایین بودن مینیمم فشار خون چیست؟


علت ترش شدن دهان چیست؟


علت سرگیجه ناگهانی چیست؟


علت پایین آمدن سطح هوشیاری چیست؟


آب اکسیژنه چیست؟


برای ضعف بدن چه بخوریم؟


فواید و مضرات تماشای تلویزیون

عوارض بالا رفتن آنزیم های کبدی و راه های درمان


مضرات الکترو اسموک ، دستگاه ترک سیگار


علایم ایدز در مردان


چرا باید روزمان را با زنجبیل شروع کنیم؟


4 درمان خوشمزه سرماخوردگی!


خانوم های سحر خیز افسرده نمیشوند !


9عادت آدم های خیلی خیلی سالم!


چرا همیشه سردتان است؟


هفت دلیل اصلی یبوست!


اینفوگرافی/ ۱۰ راه ساده برای درمان گلودرد

1 روش خانگی و موثر برای از بین بردن زگیل های پوستی


چرا باید روزمان را با زنجبیل شروع کنیم؟


خواص انگور


خواص زغال اخته


خواص زعفران


خواص رزماری


خواص شگفت‌انگیز دانه‌ی چلغوز


مصرف روزانه ی عسل چه فوایدی برای بدن دارد؟


چگونه به طور طبیعی لبانی صورتی داشته باشیم؟

1 روش خانگی و موثر برای از بین بردن زگیل های پوستی

امواج وای‌فای بر عملکرد مغز چه تاثیری دارد؟


چاره طب سنتی برای گرمازدگی

رابطه جنسی برای مبتلایان به دیابت چگونه است؟

مراقبت و بهبود بینایی بدون استفاده از لیزر و عینک


لوسمی سرطان خون قابل درمان است


درمان عفونت گوش باروش های خانگی


علت بروز آلرژی و درمان آن

 

1 تبلیغ خلاقانه +عکس


مشاهده

تصاویر روز 1397/7/29


مشاهده

حیوانات هم عاشق می شوند+عکس


مشاهده

copyright © 215 – 218 Mashrooh

. استفاده از مطالب سايت مشروح فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است

 

قرص افزایش وزن تضمینی فت فست (fat fast) ایده ال برای افزایش وزن به صورت طبیعی یکی از اثرات فوق العاده کپسول های چاقی به عنوان فت فست می توان به چاق شدن عمومی و یکنواخت در تمامی بدن اشاره کرد. تاکنون دیده اید بعضی از افراد استعداد زیادی برای چاقی دارند و بر عکس بعضی دیگر با وجود اینکه غذای بیشتری می خودند همچنان لاغر هستند . دلیلش این است که مقدار ترشح غددی که مربوط به چاقی می باشد در افراد مختلف متفاوت می باشد. قرص های چاقی با تحریک این غدد باعث می شوند که این غدد به طور طبیعی ترشح بیشتری داشته باشند و این امر باعث چاقی به صورت طبیعی و یکنواخت می شود بعد از چاقی هیچگونه بازگشتی نخواهد داشت چرا که این چاقی به صورت طبیعی انجام شده است نه به صورت مصنوعی. ولی آنچه مسلم است این قرص بسیار قوی و موثر است .کاملا بی ضرر و هیچگونه عارضه ای ندارد. این قرص ساخت کشور آمریکا است و بعد از چاقی هیچگونه بازگشتی ندارد.

مصرف هر قوطی از این قرص ها برای یک دوره ۳۰ روزه می باشد. این قرص با تنظیم متابولیسم و سوخت و ساز بدن و با بالا بردن جذب مواد غذایی موجب چاقی عمومی و افزایش وزن می شود.طریقه مصرف : روزی دو عدد مصرف هر قوطی از این قرص ها برای یک دوره ۳۰ روزه می باشد.

 

درمان عوارض قرص b2

تركیبات قرص Fat Fast:1. قرص Fat Fast حاوی تمام ویتامین های گروه B می باشد به غیر از ویتامین B12، مگر اینكه جوانه گندم با این ویتامین نیز غنی سازی شده باشد. ویتاین های B شامل: تیامین (B1)، ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3)، پانتوتنیك اسید (B5)، پیروكسیدین (B6)، فولیك اسید و یا فولات (B9)، بیوتین (H)2. قرص Fat Fast حاوی 16 نوع اسید آمینه می باشد كه تمام اسیدهای آمینه ضروری را شامل می گردد. در هر 3 گرم مخمر آبجو 16 گرم پروتئین وجود دارد.3. قرص Fat Fast حاوی 14 نوع مواد معدنی می باشد بویژه كروم، فسفر و سلنیوم. روی، آهن، مس، منیزیوم، منگنز و پتاسیم دیگر مواد معدنی موجود در مخمر آبجو می باشند.4. كروم موجود در قرص Fat Fast بهترین منبع غذایی كروم محسوب می گردد.5. قرص Fat Fast حاوی فیبر نیز می باشد. در هر 3 گرم از فت فست 6 گرم فیبر موجود است.6. قرص Fat Fast حاوی بتا گلوكان می باشد. بتا گلوكان یك آنتی اكسیدان قوی بوده و در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است.7. قرص Fat Fast حاوی نوكلئیك اسیدها و نوكلئوزیدها می باشد. بویژه ریبونوكلئیك اسید

مشخصات:

کپسول فت فست ایده ال برای افزایش وزن به صورت طبیعی بالا بردن وزن به صورت یکنواخت ومتعادل در تمامی بدنارسال به تمام نقاط ایران ودریافت مبلغ پس از تحویل کالاتشکیل شده از انواع ویتامینهای مورد نیاز بدن به خصوص ویتامینهای گروه Bچاق کننده

 

        جهت خرید محصول بر روی لینک زیر کلیک نماید

 

خرید اینترنتی قرص افزایش وزن فت فست اصل

 

 

 

فروشگاه معتبر فروش داروی چاقی در ایران

فروش داروی برند چاقی جهان فت فست ..افزایش دهنده قوی اشتها فت فست ..برترین دارویی که برای چاق کردن افراد وجود دارد ..روشهای چاق شدن با قرص چاقی فت فست..

خریدپستی قرص چاقی فت فست ..خرید انلاین چاق کننده بدن ..فروش داروی چاقی ..داروی چاق کننده گیاهی بدن ..افزایش دهنده حجم و وزن بدن فت فست ..بهترین داروی شناخته

شده در زمینه چاق و تپل کردن افراد ..بهترین نسخه گیاهی برای چاق شدن ..شیوه درمان لاغری با داروی بهبود وزن فت فست ..داروی گیاهی برای افزایش حجم صورت ..خرید قرص تپل کننده صورت ..بهترین قرص چاقی و عضله ساز جهان .. برترین داروی چاق کننده صورت در دنیا ..کدام قرص چاق میکند

فروش قرص چاقی فت فست و فت فیس در ایران ..محصولات چاق کننده بدن ..خرید بهترین قرص چاقی..خرید قرص چاقی ..قرص چاقی فت فست ..فروشگاه فروش قرص چاقی فت فست ..خرید پستی فت فست ..خرید اینترنتی فت فیسچاق گرداننده صورت ..خرید قویترین قرص اشتها اور ..داروی اشتها اور خیلی قوی ..داروی جهت افزایش وزن ..قرص گیاهی فت فست مناسب برای افزایش وزن ..تضمینی ترین و قدرتمند ترین قرص چاقی در دنیا ..روش چاق شدن با برترین قرص های چاقی جهان ..خرید بهترین مکمل چاقی دنیا ..برترین چاق کننده و اشتها اور خارجی ..خرید و معرفی داروهای حجم دهنده بدن ..خرید قرص حجم دهنده بدن ..برترین داروهایی که برای چاق شدن وجود دارد ..سایتی برای خرید قرص چاقی ..قیمت قرص چاقی فت فست ..قیمت ارزان داروی چاقی فت فست ..فروش انلاین داروی گیاهی فت فست ..اطلاعات کامل درباره قرص چاقی فت فست..بحث و تبادل نظر درباره قرص چاقی فت فست ..فروش مطمئن داروی فت فست ..خرید قرص چاقی فت فست نسخه اورجینال و اصل محصول..سایت تهیه قرص چاقی فت فست ..سایت نمایندگی رسمی قرص چاقی فت فست

 

 


hadi12251
219-3-7 3:58

hadi12251 is using Hatena Blog. Would you like to try it too?


Powered by Hatena Blog
|
ブログを報告する

Quote saved.

Login to quote this blog

Failed to save quote. Please try again later.

You cannot quote because this article is private.

قرص آلفن ایکس ال 1 دارو مسکن ،ضد التهاب وضد تب ها موارد مصرفديکلوفناک به دسته داروهاي ضدالتهاب غير استروئيدي تعلق دارد. اين دارو در جهت کاهش درد، تحريک، تورم و خشکي مفصل در آرتريت، نقرس و ساير بيماري هاي روماتيسمي استفاده مي شود. از ديکلوفناک در درمان ديگر موارد درد مثل سردرد، درد عضلاني، درد قاعدگي، درد پس از جراحي و زايمان نيز استفاده مي شود.

مكانيسم اثر

ديكلوفناك از مهار كننده هاي قوي آنزيم سيكلواكسيژناز است. اين دارو همچنين پروستاگلندين ها، پروستاسايكلين و ترومبوكسان را كاهش مي دهد.

هشدارها

درمان عوارض قرص b2

1. در بيماران دچار اختلالات كليوي، كبدي يا قلبي، با احتياط و با حداقل ميزان ممكن به كار رود. در ضمن وضعيت عملكرد كليه مرتباً كنترل گردد.

2. در بيماران دچار زخم معده فعال از مصرف خودداري شود. همچنين بيماران با سابقه زخم بهتر است از مصرف اين دارو پرهيز نموده و در صورت بروز صدمات معده اي- روده اي مصرف آن قطع گردد.

3. اين دارو در افراد پير و همچنين افرادي كه سابقه حمله آسم و حساسيتي دارند با احتياط مصرف شود.

طي 2 سال گذشته گزارشات متعددي از فلج ناشي از تزريق ديكلوفناك در كودكان زير 13 سال به مركز ثبت و بررسي عوارض جانبي داروها ارسال شده است.فارماكوكينتيك

ديكلوفناك از راه هاي خوراكي يا ركتوم به طور كامل جذب مي گردد. حداكثر غلظت سرمي 2 ساعت بعد از مصرف خوراكي ايجاد مي شود. اتصال پروتئيني دارو 99 درصد بوده و متابوليت هاي دارو غير فعال و نيمه عمر آن 2 ساعت است. دارو عمدتاً از راه ادرار دفع مي گردد.

موارد منع مصرف:ديکلوفناک نبايد در بيماران با سابقه حساسيت به آسپرين يا ساير داروهاي ضد التهاب (همچون ايبوپروفن، ايندومتاسين يا پيروکسيکام)، بيماران مبتلا به زخم فعال معده يا دوازدهه و بيماران دچار پورفيري (نوعي بيماري خوني) استفاده شود.

عوارض جانبي:ديکلوفناک ممکن است باعث بروز عوارض خفيفي بشود. در صورت شدت يا ازمان علايم زير با پزشک خود مشورت کنيد: سرگيجه، خواب آلودگي، تحريک پذيري، سردرد، تهوع، استفراغ، ناراحتي يا درد معده، اسهال يا يبوست. اما در صورت بروز هر يک از علايم زير، دارو را قطع و بلافاصله به پزشک خود مراجعه کنيد: استفراغ خوني، اسهال خوني، مدفوع سياه، ادرار خوني، کبود شدگي يا خونريزي غيرمعمول، وزوزگوش، سرگيجه (دوران سر)، تورم دست ها يا پاها، تب، اشکال در تنفس، بثورات پوستي، خارش و زردي پوست يا چشم ها

تداخل هاي دارويي:

در مصرف همزمان با مهاركننده هاي انزيم تبديل كننده آنژيوتانسين(ACE)، سبب مهار اثر ضد فشار خون اين داروها گرديده، و احتمالاً خطر نارسايي كليوي و هيپركالمي را افزايش مي دهد. مصرف داروهاي ضد ميكروبي از دسته كينولون ها همراه ديكلوفناك خطر بروز تشنج را افزايش مي دهند. خطر سميت كليوي در صورت مصرف همزمان سيكلوسپورين و ديكلوفناك افزايش مي يابد. دفع ليتيوم و نيز احتمالاً متوتركسات به وسيله اين دارو كاهش يافته، سميت آنها افزايش مي يابد.

نكات قابل توصيه:ديکلوفناک را پس از غذا يا همراه يک ليوان پر از آب يا شير ميل کنيد. تا 3 دقيقه بعد از خوردن دارو دراز نکشيد.

سلام آیا این قرص فرد مصرف ککنده را بی اعصاب و پرخاشگر میکنه یاخیر؟؟ ودوم اینکه مصرفشون حداقل روز 4تا می باشد

تشکر از اطلاعات شما. من این قرصو مصرف می کنم ولی متاسفانه دچار مشکل معده و رفلاکس شدم.

برای جلوگیری از درد معده باید همزمان با این دارو رانیتیدین مصرف کنید.

با سلام و تشکر ؛ از عوارض دیگرش کندی ادرار و انزال میباشد که باید ذکر گردد

باسلام .میشه بفرمایید روزی چند عدد میشه مصرف کرد ؟ من مشکل دییک و سیاتیک دارم اما مقدار دوزش و فراموش کردم و نمیدونم امکانش هست روزی دو تا سه عدد استفاده کنم یانه؟

مصرف قرص صد میلی را برای درد پا و زانو روزی یک تا دو قرص بعد از غذا تجویز کردند که البته روزی یک عدد هم کفایت میکند. به بروشور داخل جعبه مراجعه کنید توضیح داده.

باسلام من فکر میکردم عملکردش عینه ایبوپروفین هستش .ولی با خوندن این مطلب متوجه شدم اشتباه بود .ممنون بابت مطالب پر محتوا ???

ممنونم اطلاعات خوبی بهم دادی متشکرم

نسبنا خوب است

با سلام و تشکر به خاطر مطلب فوق . سایت بسیار زیبا و جامعی دارید.

و من را برای نظرات بعدی ذخیره کن.

تبلیغات در آسمونی

21-2272529

asemooni.com/advertising

سیمرغ طلایی پرواز

مجری ویزا و تور کانادا

www.goldensimurgh.com

شما

محل تبلیغات

درمان عوارض قرص b2

لینک سایت شما

هر اینچ چند سانتیمتر است یارد (به انگلیسی: yard) مخفف: yd، واحد اندازه‌گیری طول برابر ۹۱۴٫۴ میلی‌متر یا ۳ فوت است؛ و هر فوت برابر با ۱۲ اینچ می‌باشد. هر اینچ برابر با ۲۵٫۴ میلی‌متر است.هر اینچ چند سانتیمتر است

هر اینچ 2.54 سانتی متر

هر فوت 3.48 سانتی متر

هر یارد .9144 متر

درمان عوارض قرص b2

هر مایل برابر 1.6 کیلومتر است

هر یارد برابر 91.44 سانتیهر اینچ چند سانتیمتر است متر است

اینچ انگلیسی54/2سانتی متر

یارد9سانتیمتر3فوت

3فوت1یارد9سانتی متر http://mathsalman.blogfa.com/page/klmetr.aspx

1inch 2.54 centimeters هر اینچ چند سانتیمتر است

1 foot 3.48 centimeters

1 yard .9144 meters

تبدیل واحد های طولی:

* 1 میلیمتر 39 / اینچ *

* 1 اینچ 4 / 25 میلیمتر *

* 1 اینچ 54 / 2 سانتیمتر *

* 1 متر 93 / 1 یارد *

* 1 فوت 333 / یارد *

* 1 فوت هر اینچ چند سانتیمتر است 12 اینچ *

* 1 فوت 5 / 3 سانتیمتر *

* 1 فوت 35 / متر *

* 1 یارد 3 فوت *

* 1 یارد 914 / متر *

* 1 یارد 44 / 91 سانتیمتر *

* 1 کیلومتر 621 / میل *

* 1 میل 69 /هر اینچ چند سانتیمتر است 1 کیلومتر *

* 1 میل 3 / 169 متر *

* 1 میل 176 یارد *

* 1 میل دریایی 68 فوت *

* 1 میلهر اینچ چند سانتیمتر است دریایی 5152 / 1 میل *

تبدیل واحدی های سطحی:

* 1 سانتیمتر 155 / اینچ مربع *

* 1 اینچ مربع 452 / 6 سانتیمتر مربع *

* 1 متر مربع 764 / 1 فوت مربع *

* 1 فوت مربع 93 / متر مربع *

* 1 متر مربع 196 / 1 یارد مربع *

* 1 یارد 9 فوت مربع *

* 1 یارد مربع 836 سانتیمتر هر اینچ چند سانتیمتر استمربع *درمان عوارض قرص b2

* 1 یارد مربع 836 / متر مربع *

* 1 میل مربع 59 / 2 کیلومتر مربع *

* 1 کیلومتر مربع 386 / میل مربع *

* 1 کیلومترهر اینچ چند سانتیمتر است مربع 1 هکتار *

* 1 هکتار 1 / کیلو متر مربع *

* 1 هکتار 471 / 2 جریب *

* 1 جریب 45 / هکتار *

* 1 جریب 74 / 4 یارد مربع *

تبدیل واحد های حجمی:

* 1 اینچ مکعب 387 / 16 سانتیمتر مکعب *

* 1 پنت 568 / هر اینچ چند سانتیمتر است لیتر *

* 1 لیتر 26 / 61 اینچ مکعب *

* 1 لیتر 7598 / 1 پاینت *

* 1 لیتر 264178 / گالن آمریکایی *

* 1 لیتر 219975 / گالن امپریال *

* 1 لیتر 35316 / فوت مکعب *

* 1 لیتر 629 / . بشکه آمریکایی *

* 1 متر مکعب 315 / 35 فوت مکعب *

* 1 متر مکعب 17 / 264 گالن آمریکایی *

* 1 متر مکعبهر اینچ چند سانتیمتر است 97 / 219 گالن امپریال *

* 1 متر مکعب 2898 / 6 بشکه آمریکایی *

* 1 کیلو لیتر 1 لیتر *

* 1 کیلو لیتر 38 / یارد مکعب *

* 1 فوت مکعب 316 / 28 لیتر *

* 1 فوت مکعب 485 / 7 گالن آمریکایی *

* 1 فوت مکعب 2288 / 6 گالن امپریال *

* 1 فوت مکعب 28317 / هر اینچ چند سانتیمتر استمتر مکعب *

* 1 فوت مکعب 321 اینچ مکعب *

* 1 گالن آمریکایی 78533 / 3 لیتر *

* 1 گالن آمریکایی 82268 / گالن امپریال *

* 1 گالن آمریکایی 133681 / فوت مکعب *

* 1 گالن آمریکایی 33895 / بشکه آمریکایی *

* 1 گالن آمریکاییهر اینچ چند سانتیمتر است 37854 / متر مکعب *

* 1 گالن امپریال 42 / 277 اینچ مکعب *

* 1 گالن امپریال 54592 / 4 لیتر *

* 1 گالن امپریال 16544 / فوت مکعب *

* 1 گالن امپریال 294 / 1 گالن آمریکایی *

* 1 گالن امپریال 28594 / بشکه آمریکایی *

* 1 گالن امپریال 45461 / متر مکعب *

* 1 بشکه آمریکایی 972 اینچ مکعب *

* 1 بشکه آمریکایی 984 / 158 لیتر *

* 1 بشکه آمریکایی 44 گالن آمریکایی *

* 1 بشکه آمریکایی 9726 / 34 گالن امپریال *

* 1 بشکه آمریکایی 6146 / 5 هر اینچ چند سانتیمتر استفوت مکعب *

* 1 بشکه آمریکایی 15899 / متر مکعب *

تبدیل واحد های وزنی:

* 1 گرم 35 / اونس *

* 1 اونس 35 / 28 گرم *

* 1 پوند 453592 / کیلو گرم *

* 1 پوند 592 / 453 گرم *

* 1 کیلو گرم 2462 / 2 پوند *

* 1 پود روسی 38 / 16 کیلو گرم *

* 1 کیلو گرم 61 / پود روسی *

* 1 تن هر اینچ چند سانتیمتر است 1 کیلو گرم *

* 1 خروار 3 کیلو گرم *

* 1 خروار 1 من تبریز *

* 1 خروار 64 مثقال *

* 1 ری 12 کیلو گرم *

* 1 ری 4 من تبریز *

* 1 ری 256 مثقال هر اینچ چند سانتیمتر است*

* 1 کیلو گرم 1 گرم *

* 1 من تبریز 3 کیلو گرم *

* 1 من تبریز 64 مثقال *

* 1 چارک 1 سیر *

* 1 چارک 75 گرم *

* 1 چارک هر اینچ چند سانتیمتر است 16 مثقال *

* 1 سیر 75 گرم *

* 1 کیلو گرم کالری 368 واحد حرارتی *

* 1 کیلو گرم کالری 559 / 1 قوه اسب در ساعت *

* 1 کیلو گرم کالری 163 / 1 کیلو وات ساعت *

* کیلو وات ساعت 3411 واحد حرارتی *

* کیلو وات ساعت 134 قوه اسب در ساعتهر اینچ چند سانتیمتر است *

* کیلو وات ساعت هر اینچ چند سانتیمتر است6 / 859 کیلو گرم کالری *

اندازه استاندارد کاغذ با واحد میلیمتر:

A Series B Series

* A 841 @ 1189 * * B 1 @ 1414 *

* A1 594 @ 841 * * B1 77 @ 1 *

* A2 42 @ 594 * *هر اینچ چند سانتیمتر است B2 5 @ 77 *

* A3 297 @ 42 * * B3 353 @ 5 *

* A4 21 @ 297 * * B4 25 @ 353 *

* A5 148 @ 21 * * B5 176 @ 25 *

* A6 15 @ 148هر اینچ چند سانتیمتر است * * B6 125 @ 176 *

* A7 74 @ 15 * * B7 88هر اینچ چند سانتیمتر است @ 125 *

هر اینچ چند سانته و هر اینچ چند میلی متر است ، هر اینچ چند فوت است و هر اینچ چند سانت میباشد ، هر اینچ چند سانتی متر است و هر اینچ چند پیکسل است و هر اینچ چند لیتر است و هر اینچ چند گرم است.

هر اینچ چند میل است و هر اینچ چند یارد است و هر اینچ چند فوته و هر اینچ چند یارد و هر اینچ چند متر مکعب و هر اینچ چند سانتی متره؟.در این مطلب از سایت پارسی زی می خواهیم در مورد اینچ صحبت کنیم.

اینچ واحدی است که ما عموما در مورد اندازه تلویزیون از آن استفاده می کنیم ولی این یکا کاربردهای دیگری هم دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

اینچ

اینچ یکی از واحدهای اندازه گیری است که از سانتی متر بزرگتر است و از متر و فوت و یارد کوچکتر است.معنای لغوی این کلمه یک دوازدهم است.

روابط اینچ و سایر یکاها

هر اینچ برابر با ۲٫۵۴ سانتیمتر است.

هر فوت هم برابر با ۱۲ اینچ است و ۳۰٫۴۸ سانت است و نکته جالب در مورد معنای اینچ احتمالا به رابطه اش با با فوت بر می گردد چون اینچ به معنای یک دوازدهم است و در عمل هم یک دوازدهم فوت است.

هر یارد برابر ۹۱٫۴۴ سانتیمتر است ، بعبارتی هر یارد مساوی با ۳۶ اینچ است.

هر مایل ۱٫۶ کیلومتر است.

یک اینچ مکعب برابر با ۳۸۷ / ۱۶ سانتیمتر مکعب است.

یک لیتر هم برابر ۰۲۶ / ۶۱ اینچ مکعب است.

خلاصه مطلب

برای بدست اوردن اندازه هر چیزی به اینچ باید توجه داشت که اگر اندازه به سانتیمتر است کافی است اندازه را به ۲٫۵۴ تقسیم کنیم تا جواب به اینچ در بیاید ولی اگر اندازه چیزی را به اینچ داریم و می خواهیم اندازه آن را به سانتیمتر به دست بیاوریم باید در عدد ۲٫۵۴ ضرب کنیم مثلا ۱۰ اینچ برابر با ۲۵٫۴ سانتیمتر است.

دیدگاه

ورود | عضویت

رئیس جمهوری گفت: امروز دشمن با همه کینه و عداوت، به سوی ما سنگ پرتاب می کند که این مسئله باعث می شود زخمی شویم و باید بدانیم که حراست از کشور، بدون هزینه ممکن نیست.

کمیسیون مشترک برجام روز چهارشنبه در پایان یازدهمین نشست خود در وین با صد ور بیانیه ای تصریح کرد؛ رفع تحریم‌ها که امکان عادی‌سازی روابط تجاری و اقتصادی با ایران را می‌دهد، بخش حیاتی برجام است.

شرایط پیش فروش نوروزی محصولات سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۵۱ ، تیبا ، کوییک و ساینا آغاز شد.

امیر ابیلی مسئول سوالات بره «برنده باش» در واکنش به حواشی پیرامون سوالات پستی را منتشر کرد. درمان عوارض قرص b2

استقلال و پرسپولیس همچنان در ورزشگاه آزادی از رقبایشان میزبانی خواهند کرد.

به تازگی یکی از نهادهای امنیتی با حکم دستگاه قضایی، یکی از مدیران ارشد تجارت محصولات پتروشیمی را به اتهام سوءاستفاده گسترده مالی بازداشت کرده است.

معاون پیشگیری و درمان مرکز درمان سازمان بهزیستی از جزئیات حادثه میگوید.

یافته‌های جدید محققان دانشگاه آکسفورد نشان می‌دهد که سیستم‌های مصنوعی هوشمند قادرند با تجزیه و تحلیل ماموگرافی دیجیتال، وجود سرطان سینه را به دقت رادیولوژیست‌های ماهر تشخیص دهند.

اگر ‏می‌خواهیم هزینه‌های درمان را کنترل و مدیریت کنیم و بدانیم چقدر دارو مصرف شده و هر کدام توسط چه پزشکی تجویز شده یا چقدر ‏تصویربرداری نوشته شده است باید نسخه نویسی الکترونیک اجرا شود.‏

در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ دو اصله نهال میوه غرس کردند.

آلبوم صد سال تار(۱)

جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

۰۲۱ – ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

آفتاب مرجع فارسی زبانان سراسر دنیا، از سال ۱۳۸۰ تا کنون است

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

تلگرام آفتاب

اینستاگرام آفتاب

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳

ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *