درمان عفونت واژن با عسل و روغن زیتون

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

به گزارش یه بال درمان عفونت رحم با عسل روشی است که هیچ خطری ندارد و آسیبی به هیچ کدام از نواحی نواحی بدن نخواهد رساند.به طور کلی درمان گیاهی زخم دهانه رحم از بهترین روش ها محسوب می شود که درمان زخم رحم با عسل از مطمئن ترین و بهترین آنها محسوب می شود اما بسیار مهم است که برای نتیجه بخش بودن این روش از عسل اصلی استفاده کنید.زیرا در غیر این صورت نتیجه لازم را نخواهید گرفت.توصیه می شود نه تنها برای درمان عفونت رحم بلکه برای هر نوع فعالیت طبی حتما در خرید عسل دقت کنید.استفاده از قرص ها و کپسول های شیمیایی تنها برای مدتی درد و عفونت رحم را از بین می برند و پس از مدتی این بیماری مجددا باز خواهد گشت.اما با درمان عفونت رحم با عسل نتیجه به صورت دائمی و بدون بازگشت می باشد.

در ادامه به مطالبی درباره اینکه زخم دهانه رحم چیست و چرا به وجود می آید خواهیم پرداخت و سپس درباره روش درمان آن صحبت می کنیم.

زخم رحم چیست و چه افرادی به آن دچار می شوند؟

درمان عفونت واژن با عسل و روغن زیتون

زخم رحمی که ناشی از عفونت باشد زمانی اتفاق می افتد که لایه داخلی رحم و همینطور خود رحم دچار التهاب شده باشند.نکته مهم درباره زخم رحم این است که این بیماری در زنانی که با عمل سزارین زایمان کرده اند حدودا ۱۰ برابر از زنانی است که به طور طبیعی فرزند خود را به دنیا آورده اند.شیوع عفونت رحم در زنانی که زایمان طبیعی انجام داده اند تنها بین ۱ تا ۳ درصد است در صورتی که این آمار برای زنانی که عمل سزارین انجام داده اند ۱۰ تا ۳۰ درصد می باشد.علاوه بر آن زنانی که به کم خونی مبتلا هستند از سایرین به این بیماری مبتلا می شوند زیرا بدن آنها مقاوت کمتری دارد.برای کسب اطلاعات درباره عفونت گردن رحم می توانید به صفحه عفونت گردن رحم ویکی پدیا مراجعه نمایید.

دلایل به وجود آمدن عفونت رحم چیست؟

یکی از اصلی ترین علل وقوع بیماری زخم رحم بارداری است.در این دوران بافت های رحم مرتب در حال ورم کردن هستند و به همین خاطر ملتهب می شوند.پس از زایمان ممکن است بیماری عفونت رحم رخ دهد.البته با خوردن عسل در بارداری می توانید تا حد زیادی از وقوع این اتفاق جلوگیری کنید.

 

از سایر علل به وجود آمدن عفونت رحم می توان به رعایت نکردن بهداشت شخصی در بانوان، سقط کردن جنین ، زایمان کردن به روش های غیر بهداشتی و با دخالت دستگاه و دست، زایمان هایی که بیش از حد طول بکشند، باقی ماندن بخشی از جفت در رحم پس از انجام زایمان و همچنین جراحی کردن رحم اشاره نمود.

علائم عفونت رحم در زنان باردار:

این بیماری همانند همه بیماری ها علائمی دارد که در صورت مشاهده این علائم باید سریعا نسبت به درمان عفونت رحم با عسل اقدام کنید و یا سریعا به پزشک مراجعه کنید.

از جمله این علائم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بی حال شدن بدن و کاهش و یا از دست دادن اشتها، خونریزی در ناحیه رحم ، سردرد، عرق کردن، لرز داشتن شدید، تب های بالای ۳۸ درجه و یا نبض بالای ۱۰۰ ضربه در دقیقه ، یبوست و احساس درد شدید در ناحیه تناسلی هنگام نزدیکی با همسر.

علائم بیماری عفونت رحم در بانوان مجرد و بانوان متاهل غیر باردار:

داشتن حالت تهوع، کمر درد، داشتن تب، ترشحات بود دار از رحم و احساس درد در ناحیه زیر شکم، احساس حالت تهوع.

نحوه تشخیص و نمونه برداری برای درمان عفونت رحم:

پزشکان معمولا برای تشخیص این بیماری و اطلاع از شدت و نوع آن لگن فرد را معاینه می کنند.همچنین از ترشحات رحم فرد نمونه ای می گیرند و برای تشخیص نوع میکروب، به آزمایشگاه می فرستند.

راه های پیشگیری از ابتلا به عفونت رحم:

واژن باید همواره خشک نگهداری شود و نکات بهداشتی در این ناحیه به خوبی رعایت شود. برای پیشگیری از این بیماری می بایست پس از عمل مدفوع ، فرد هم از جلو و هم از عقب به خوبی خود را بشوید تا مانع از ورود آلودگی مقعد، به درون واژن شود.علاوه بر آن بانوان باید از لباس های نخی استفاده کنند و لباس های زیر خود را مرتب تعویض کنند.استفاده از کاندم در روابط جنسی از دیگر روش های پیشگیری از ابتلا به عفونت رحم می باشد.

نحوه درمان عفونت رحم:

پس از زایمان تا چندین روز به بانوان آنتی بیوتیک داده می شود تا میکروب های احتمالی از بین بروند.پس از زایمان خوردن آنتی بیوتیک خوب است و می تواند مانع از ایجاد زخم دهانه رحم شود اما همانگونه که گفته شد بهترین راه درمان گیاهی زخم دهانه رحم است.

درمان عفونت رحم با عسل روشی است که می توانید دو یا سه روز پس از زایمان آن را به کار ببندید و تاثیرات آن را ببینید. عسل درمانی برای عفونت رحم بسیار خوب است و خطر ابتلا به این بیماری را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

نحوه درمان عفونت رحم با عسل در خانم های متاهل:

نحوه درمان عفونت رحم با عسل بسته به شرایط فرد متفاوت است. علی رغم روش های درمانی رحم که با قرص ها و کپسولها انجام می گیرند، در روش های درمان گیاهی زخم دهانه رحم مهم است که فرد متاهل باشد و یا مجرد.

خانم های متاهل باید با سرنگ های ۲۰ سی سی بدون سوزن عسل را درون واژن خود تزریق کنند.باید توجه داشته باشید که سر سرنگ بدون سوزن کاملا خشک باشد و اگر از آن برای بار چندمین استفاده می شود حتما باید آن را از قبل شست و کاملا خشک کرد.بهتر است پیش از تزریق کردن عسل در واژن، سرنگ را با روغن محلی و یا ضماد زرد خوب چرب نمود.میزان تزریق عسل باید ۲۰ سی سی در هر بار باشد.به این عمل تزریق واژینال عسل گفته می شود.لازم به ذکر است که تزریق واژینال عسل باید به مدت هفت شب متوالی صورت گیرد.همچنین از انجام تزریق واژینال عسل به درون رحم و واژن در دوره عادت ماهانه خودداری شود.

درمان زخم دهانه رحم با عسل در خانم های مجرد:

نحوه تزریق وازینال عسل در دختران باکره متفاوت است. دختران جوان برای به کار گرفتن روش درمان عفونت رحم با عسل باید عسل را بر روی یک گاز استریل یا یک پارچه آب ندیده بریزند به طوری که پارچه به طور کامل به عسل آغشته شده باشد.سپس آن را بر روی بدن خود قرار دهند و طاق باز بخوابند به طوری که عسل کم کم به داخل واژن آنها هدایت شود.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت 1396 ، حق کپی رایت برای فروشگاه یه بال محفوظ است

  بیوگرافی گونل خواننده ترک عکس های گونل زینالوا و همسرش بیوگرافی گونل زینالوا را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی گونل زینالوا خواننده     گونل زینالوا متولد 25 اکتبر 1985 در آذربایجان، خواننده است   فارغ التحصیل آکادمی موسیقی حرفه ای از کشور ترکیه می باشد با حمایت ابراهیم تاتلیسس ترکیه ای []

  عکس پروفایل عید نوروز 98 عاشقانه و زیبا عکس پروفایل تبریک عید نوروز عکس پروفایل عاشقانه سال نو 98 پروفایل نوروزی را در سایت فتوکده می خوانید   عکس پروفایل عید نوروز 98     شروع سالی جدید و امیدهایی که نو می شود از عشق، دوست داشتن و جوانه زدن هایی برای رشد []

  بیوگرافی دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد عکس های فرزین سرکارات و همسرش با زندگی شخصی اش را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی دکتر فرزین سرکارات و همسرش     فرزین سرکارات متولد 18 شهریور 1351 در تهران، پزشک است   فارع التحصیل رشته جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه علوم []

  بیوگرافی لیث نوبری مربی فوتبال پرسپولیس عکس های لیث نوبری و همسرش زندگیه لیث نوبری مربی فوتبال را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی لیث نوبری     لیث نوبری متولد 1 مهر 1356 در بغداد، فوتبالیست است   با شروع جنگ ایران و عراق به ایران مهاجرت کردند اینجا بزرگ شده و []

  خواص آناناس برای سلامتی خاصیت آناناس چیست خواص آناناس در شکستگی استخوان آناناس و برای بارداری و کودکان چیست را در سایت فتوکده می خوانید   خواص آناناس     آناناس میوه ای گرمسیری است که ریشه آن برزیل است. موارد استفاده از آناناس بسیار متنوع می باشد و در دسر، سالاد و طبخ برخی []درمان عفونت واژن با عسل و روغن زیتون

  مانتو عید 98 در اینستاگرام نوروز 98 رنگ سال سال 98 ایرانی عید نوروز 98 جدیدترین سال 98 را در سایت فتوکده می خوانید   مانتو عید 98   روزهای منتهی به عید نوروز و خرید لباس از جمله مانتو برای دختران و زنان به شدت []

  فال امروز من میلادی جدیدترین فال امروز فال واقعی فال روز تولد فال امروز پی ام سی را در سایت فتوکده می خوانید       فال یا طالع بینی یکی از علوم قدیمی بوده که بر اساس مشاهده و نه بر منطق بیان می شود []

فتوکده بعنوان مجله خبری و تفریحی از سال 92 فعالیت خود را شروع کرده است، تمام تلاش این گروه انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران ایرانی با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، هرگونه کپی نیاز به اجازه کتبی از سایت فتوکده می باشد

دانش پزشکی حاصل قرن‎ها تلاش بشر در زمینه مقابله با بیماری‎هاست در این میان بزرگانی چون ابن سینا، رازی و از پایه‎گزاران دانش پزشکی و طب در دنیا هستند که نظریات آنها کمک‎های بسیاری به ما کرده است. همچنین در زمینه بهداشت زنان محققان طب سنتی نکات کاربردی و مهمی را بیان کرده‎اند.

آنچه از همه در زمینه بهداشت فردی شما بانوی خانه را آزار می‎دهد، عفونت‎های مکرر دستگاه تناسلی است. زنان به جهت ظرافت و لطیف بودن در معرض عفونت هستند، به خصوص زمانی‎که روابط زناشویی آغاز می‎شود بیش از گذشته باید بهداشت فردی خود را رعایت کنند.


و بی‎شک همیشه پیشگیری بر درمان ارجح است، پس نکات زیر را حتما بخوانید:

• سعی کنید در خرید لباس‎های زیر خود دقت کنید. نخی بودن آنها مانع از تحریک پوست شما و ایجاد عفونت خواهد شد.درمان عفونت واژن با عسل و روغن زیتون

• لباس‎های تنگ موجب کند شدن جریان خون در عروق سطحی می‎گردد. در نتیجه عملکرد آن عضو تحت تاثیر قرار می‎گیرد.

• در دوران عادت ماهانه در فواصل زمانی کوتاه‎تر پد بهداشتی را تعویض کنید.

• آب زیاد بنوشید و به مدت طولانی مثانه را پر نگه ندارید.

• رطوبت همیشه عامل خوبی برای رشد میکروب‎هاست. پس سعی کنید پس از هر شستشویی ناحیه مهبل را به خوبی خشک نمایید.

• برای حفظ سلامت بهداشت دستگاه تناسلی بهتر است ماهی سه مرتبه تزریق واژینال عسل داشته باشید. به این صورت که عسل مرغوب چند گیاهه را داخل سرنگ خشک می‎ریزید و به اندازه 2 سی سی به داخل واژن تزریق می‎کنید. طبیعتا این روش برای خانم‎های متاهل است.

دختران باید مقداری عسل را روی گاز استریل بریزند، سپس آن را روی بدن قرار داده و به پشت بخوابند تا کم کم عسل وارد واژن شود.

ضمنا فراموش نکنید که این کار در دوران پریود ممنوع است. اگر دچار عفونت هم هستید می‎توانید به مدت هفت شب این کار را انجام دهید.

• از شستشوی خود با آب خیلی سرد بپرهیزید، زیرا با این کار سردی را وارد تخمدان‎ها کرده و این خود موجب بسیاری از بیماری‎ها خواهد شد.

• توصیه دیگری که طب سنتی برای خانم‎ها دارد این است که برای جلوگیری از عفونت می‎توانید کمی سرکه خانگی را در آب بریزید و مهبل را با آن بشویید.

شستشو در دوران پریود
محققان طب سنتی بر این عقیده‎اند که در این دوران بهتر است کمتر استحمام کنید، زیرا رحم شما در این مدت ملتهب ااست و مستعد هرگونه عفونتی می‎باشد. لذا اگر آب وارد آن شود، شرایط را برای عفونت مساعد می‎کند. پس بهتر است به طور کلی شستشو کمتر انجام شود.

و اما درمان‎های طبیعی
• عفونت‎های رحم
یک لیوان سرکه خانگی را در سه لیتر آب جوشیده ولرم بریزید و روزی چند مرتبه در آن بنشینید تا زمانی‎که عفونت برطرف شود. تزریق واژینال عسل نیز همانطور که در بالا گفته شد، برای رفع عفونت مفید است.

• عفونت‎های ادراری
بادکش زیر شکم، مصرف مواد غذایی گرم مثل ارده و شیره، خوردن دو سین (سیاه دانه و عسل) و مالیدن روغن سیاه دانه روی کلیه‎ها و زیر شکم. 


لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *