درمان عفونت واژن با عسل در بارداری

من 3 سالمه و مجرد هستم و عفونت دارم. چون نمیتونستم تزریق واژینال عسل رو انجام بدم روی ی پارچه تمیز عسل ریختم و روی واژنم گذاشتم ولی متاسفانه عسل وارد واژنم نمیشه با اینکه طاقباز هم بودم میتونم با سرنگ با احتیاط وارد واژنم کنم طوریکه به پرده آسیبی نرسه؟؟

و اینکه فقط موقع گذاشتن عسل یه لحظه دهانه واژنم سوزش داشت این یعنی اینکه من حساسیت دارم؟؟ یا کاملا این موضوع طبیعی هسش؟؟؟؟؟


پاسخ مشاور نی نی نما:

عسل در درمان عفونتهای واژینال موثر است اما استفاده از سرنگ را توصیه نمی کنم احتمال آسیب به پرده بکارت وجود دارد زیرا شما آشنایی کاملی از آناتومی دستگاه واژینال ندارید و احتیاج به دقت فراوان است. زمانی که عسل با واژن تماس می کند کمی سوزش طبیعی است و نشانه حساسیت نیست.


درمان عفونت واژن با عسل در بارداری

تحقیقات جدید و مکرری درباره تأثیر عسل برای درمان عفونت های زنانه انجام شده است و نتایج نشان می‌دهد که عسل ماده طبیعی مفید برای درمان عفونت های زنانه و واژینال است. به نظر می‌رسد عسل خاصیت ضد قارچی عالی و توانایی از بین بردن علائم عفونت قارچی واژن را دارد، به ویژه هنگامی که با موم زنبور عسل، روغن زیتون یا ماست مخلوط شود. 

درمان عفونت های زنانه با عسل و دارچین
درمان عفونت های زنانه با عسل و دارچین یکی از روش‌های درمانی خوبی است که واقعاً باعث توقف عفونت قارچی می‌شود. مقالات متعددی درباره اثربخشی عسل در درمان ضد کاندیدیا منتشر شده‌اند که برخی از آن‌ها در این مقاله ارائه گردید؛ بنابراین اجازه دهید در این بخش کمی درباره خواص دارچین در درمان عفونت های زنانه صحبت کنیم؛

استفاده از دارچین برای بیماری های مختلف دارای تاریخچه‌ای طولانی است. حتی حضرت موسی (ع) هم از دارچین در روغن مقدس خود استفاده کرده است! دارچین در حال حاضر در بسیاری از نقاط جهان رشد کرده و برای مدت مدیدی است که از نظر پزشکی تائید شده است.

با پیشرفت علوم، دانشمندان همچنین اثبات شد که دارچین درمان مناسبی برای برخی از بیماری های باکتریایی و قارچی است. یکی از موارد مصرف دارچین ، در درمان عفونت های زنانه با قارچ‌ها است.

آنچه همه ما به طور معمول استفاده می‌کنیم پودر پوست دارچین است. در یک مطالعه تأثیر پودر پوست دارچین بر گونه‌های مختلف کاندیدیا که به داروی فلوکونازول ( fluconazole ) مقاوم شده بودند، بررسی شد. در این مطالعه مشخص شد که پوست دارچین شامل چندین فیتوکمیکال است که قابلیت کشتن قارچ کاندیدیا را دارند.

دو ماده شیمیایی اصلی در پوست گیاه دارچین شامل سیالدهید ( Cinnamaldehyde ) و یوژنول ( Eugenol ) است که می‌توانند بیوفیلم را از بین ببرند. بنابراین می‌توان آن را به همراه فلوکونازول برای درمان بیوفیلمهای کاندیدا آلبیکنس به کار برد.

بنابراین شما می‌توانید از این گیاه درمانی بی‌خطر خصوصاً به صورت ترکیب عسل و دارچین ، برای گرفتن اثرات مشابه و حتی بهتر از داروهای شیمیایی در درمان عفونت های زنانه استفاده کنید، زیرا:

دارچین یک گیاه بی‌نظیر برای از بین بردن عفونت‌های کاندیدیایی مقاوم به دارو می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که از عسل و دارچین تازه خود برای درمان عفونت های زنانه خود استفاده کنید. عسل و دارچین را به خوبی با هم مخلوط کنید و در محل واژن خود استعمال کنید. حتی تحقیقات نشان داده‌اند اگر شما در حال حاضر از داروهای ضد قارچی برای درمان عفونت های زنانه استفاده می‌کنید باز هم از پودر دارچین استفاده کنید؛ زیرا می‌تواند به طرز شگفت‌آوری تأثیر سایر روش‌های درمان عفونت های زنانه را افزایش دهد.

درمان عفونت های زنانه با عسل و سیر
سیر گیاهی است که تقریباً در هر فروشگاه‌های مواد غذایی وجود دارد و یک گیاه بی‌نظیر با فعالیت ضد قارچ کاندیدیا می‌باشد. از زمان فرعون‌های باستان از سیر استفاده می‌شده است؛ در دوران باستان از مخلوط عسل و سیر برای درمان مشکلات دندانی استفاده می‌شد.

مطالعات بسیاری درباره‌ی اثر ضد قارچی سیر انجام شده است. اما ما به یکی از این مطالعات که در مجله پزشکی تغذیه در سال ۲۰۰۴ به چاپ رسید اشاره می‌کنیم. در این مطالعه روی ۱۰ گونه مختلف کاندیدیا که از بیماران مختلف به دست آمده بودند، کار شد. این مطالعه نشان داد که حدود ۱۵ میلی‌گرم از سیر قابلیت کشتن مخمرهای کاندیدیا را دارد. شما می‌توانید در این زمینه تحقیق کنید زیرا مطالعات بسیاری در این زمینه انجام شده است.

با مخلوط کردن عسل و سیر خرد شده می‌توانید یک ترکیب ضد قارچ قوی برای درمان عفونت های زنانه ایجاد کنید؛ به طوری که این درمان برای شما هزینه بسیار کمتری نسبت به مراجعه به پزشک و درمان‌های شیمیایی خواهد داشت.

باید چند حبه سیر را پوست کنده و در مخلوط کن بریزید تا به خوبی له شود، سپس مخلوط به دست آمده را برای ۱۰ دقیقه در محیط قرار دهید این کار باعث می‌شود که دو ماده به آلین ( alliin ) و آلیناز ( alliinase ) با یکدیگر ترکیب شده و ترکیب قدرتمندی به آلیسین ( allicin ) ایجاد کنند.

آلیسین دارای فعالیت ضد میکروبی و ضد قارچی بسیار قوی می‌باشد. سپس ترکیب به دست آمده را با عسل مخلوط کنید و آن را در ناحیه واژن استعمال کنید شما باید قبل از استفاده از ترکیب عسل و سیر ، واژن خود را به خوبی شست‌ و شو دهید.

بهتر است این کار را در شب انجام دهید و اجازه دهید ترکیب عسل و سیر به مدت یک شب در واژن باقی بماند و صبح آن را بشویید.

درمان عفونت های زنانه با مخلوط عسل و ماست
در سال ۲۰۱۵ مطالعه‌ای راجع به درمان عفونت های زنانه با عسل بر روی ۷۰ زن مبتلا به عفونت های زنانه انجام شد. این زنان به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با مخلوط عسل و ماست درمان شدند، در حالی که گروه دوم کلوتریمازول ( clotrimazole ) استفاده کردند. نتایج نشان می‌دهد که مخلوط عسل و ماست در تسکین علائم و درمان عفونت های زنانه مؤثرتر از کلوتریمازول هستند و خواص ضد قارچی مشابه کلوتریمازول را نیز دارند.

یک مطالعه مشابه هم در سال ۲۰۱۲ بر روی زنان باردار مبتلا به عفونت های زنانه قارچی انجام شد. در این مطالعه علائمی مانند خارش و قرمزی در ۸۷٫۸٪ از زنانی که از مخلوط عسل و ماست برای درمان عفونت های زنانه استفاده کرده بودند، کاهش یافته بود، در حالی که این کاهش علائم در ۷۲٫۳٪ از زنانی که درمان را با داروهای معمولی ضد قارچ انجام داده بودند، دیده می‌شد.

از سوی دیگر، ۹۱٫۵٪ از زنانی که از داروهای ضد قارچی استفاده می‌کردند به طور کامل از عفونت بهبود یافتند، در حالی که ۷۶٫۹٪ از کسانی که از عسل و ماست استفاده کرده بودند، عفونتشان بهبود یافت. محققان می‌گویند که ترکیب عسل و ماست می‌تواند جایگزینی برای داروهای ضد قارچی ، بخصوص در دوران بارداری باشد.

این نتایج بسیار امیدوار کننده است و نشان می‌دهد که مخلوط عسل و ماست می‌تواند همانند داروهای ضد قارچی عمل کند. استفاده از عسل و ماست در درمان عفونت های زنانه خفیف بسیار مؤثر است اما زنان مبتلا به عفونت‌های مکرر دوره‌ای ممکن است نیاز به درمان قوی‌تر داشته باشند.

سپس مقداری از کرم‌های حاوی باکتری اسیدوفیلوس زنده در واژن استعمال کنید. حتی می‌توانید از ماست‌های پروبیوتیک حاوی اسیدوفیلوس استفاده کنید؛ فقط باید مطمئن شوید که باکتری اسیدوفیلوس واقعاً زنده است. این باکتری مفید باعث می‌شود که در آینده به عفونت های زنانه قارچی کمتری مبتلا شوید؛ زیرا باکتری‌هایی اسیدوفیلوس با مصرف قند اسید لاکتیک تولید می‌کنند که باعث کاهش مخمرها می‌شود.

درمان عفونت های زنانه با مخلوط عسل و ماست
چگونه از عسل و ماست برای درمان عفونت های زنانه استفاده کنید؟
• یک فنجان آب را جوشانده و اجازه دهید تا دمای ۴۰ درجه سانتی گراد خنک شود، دمای بالاتر خواص عسل را از بین ببرد.

• ۲ قاشق غذا خوری عسل با کیفیت بالا را در یک کاسه بریزید و آب جوشانده شده را نیز به کاسه اضافه نمایید و عسل را در آب حل کنید.

• دو قاشق غذاخوری ماست را به مخلوط آب و عسل اضافه کنید و آن‌ها را باهم مخلوط کنید.

• شما می‌توانید قبل از رفتن به رختخواب و بعد از شستن واژن، این مخلوط را به واژنتان بزنید. استفاده روزانه از ماست و عسل برای درمان عفونت های زنانه ، تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

• این مخلوط را می‌توانید برای چند روز در یخچال نگه دارید.

لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید؛ نظرات و سوالات شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

به گزارش یه بال درمان عفونت رحم با عسل روشی است که هیچ خطری ندارد و آسیبی به هیچ کدام از نواحی نواحی بدن نخواهد رساند.به طور کلی درمان گیاهی زخم دهانه رحم از بهترین روش ها محسوب می شود که درمان زخم رحم با عسل از مطمئن ترین و بهترین آنها محسوب می شود اما بسیار مهم است که برای نتیجه بخش بودن این روش از عسل اصلی استفاده کنید.زیرا در غیر این صورت نتیجه لازم را نخواهید گرفت.توصیه می شود نه تنها برای درمان عفونت رحم بلکه برای هر نوع فعالیت طبی حتما در خرید عسل دقت کنید.استفاده از قرص ها و کپسول های شیمیایی تنها برای مدتی درد و عفونت رحم را از بین می برند و پس از مدتی این بیماری مجددا باز خواهد گشت.اما با درمان عفونت رحم با عسل نتیجه به صورت دائمی و بدون بازگشت می باشد.

در ادامه به مطالبی درباره اینکه زخم دهانه رحم چیست و چرا به وجود می آید خواهیم پرداخت و سپس درباره روش درمان آن صحبت می کنیم.

زخم رحم چیست و چه افرادی به آن دچار می شوند؟

درمان عفونت واژن با عسل در بارداری

زخم رحمی که ناشی از عفونت باشد زمانی اتفاق می افتد که لایه داخلی رحم و همینطور خود رحم دچار التهاب شده باشند.نکته مهم درباره زخم رحم این است که این بیماری در زنانی که با عمل سزارین زایمان کرده اند حدودا ۱۰ برابر از زنانی است که به طور طبیعی فرزند خود را به دنیا آورده اند.شیوع عفونت رحم در زنانی که زایمان طبیعی انجام داده اند تنها بین ۱ تا ۳ درصد است در صورتی که این آمار برای زنانی که عمل سزارین انجام داده اند ۱۰ تا ۳۰ درصد می باشد.علاوه بر آن زنانی که به کم خونی مبتلا هستند از سایرین به این بیماری مبتلا می شوند زیرا بدن آنها مقاوت کمتری دارد.برای کسب اطلاعات درباره عفونت گردن رحم می توانید به صفحه عفونت گردن رحم ویکی پدیا مراجعه نمایید.

دلایل به وجود آمدن عفونت رحم چیست؟

یکی از اصلی ترین علل وقوع بیماری زخم رحم بارداری است.در این دوران بافت های رحم مرتب در حال ورم کردن هستند و به همین خاطر ملتهب می شوند.پس از زایمان ممکن است بیماری عفونت رحم رخ دهد.البته با خوردن عسل در بارداری می توانید تا حد زیادی از وقوع این اتفاق جلوگیری کنید.

 

از سایر علل به وجود آمدن عفونت رحم می توان به رعایت نکردن بهداشت شخصی در بانوان، سقط کردن جنین ، زایمان کردن به روش های غیر بهداشتی و با دخالت دستگاه و دست، زایمان هایی که بیش از حد طول بکشند، باقی ماندن بخشی از جفت در رحم پس از انجام زایمان و همچنین جراحی کردن رحم اشاره نمود.

علائم عفونت رحم در زنان باردار:

این بیماری همانند همه بیماری ها علائمی دارد که در صورت مشاهده این علائم باید سریعا نسبت به درمان عفونت رحم با عسل اقدام کنید و یا سریعا به پزشک مراجعه کنید.

از جمله این علائم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بی حال شدن بدن و کاهش و یا از دست دادن اشتها، خونریزی در ناحیه رحم ، سردرد، عرق کردن، لرز داشتن شدید، تب های بالای ۳۸ درجه و یا نبض بالای ۱۰۰ ضربه در دقیقه ، یبوست و احساس درد شدید در ناحیه تناسلی هنگام نزدیکی با همسر.

علائم بیماری عفونت رحم در بانوان مجرد و بانوان متاهل غیر باردار:

داشتن حالت تهوع، کمر درد، داشتن تب، ترشحات بود دار از رحم و احساس درد در ناحیه زیر شکم، احساس حالت تهوع.

نحوه تشخیص و نمونه برداری برای درمان عفونت رحم:

پزشکان معمولا برای تشخیص این بیماری و اطلاع از شدت و نوع آن لگن فرد را معاینه می کنند.همچنین از ترشحات رحم فرد نمونه ای می گیرند و برای تشخیص نوع میکروب، به آزمایشگاه می فرستند.

راه های پیشگیری از ابتلا به عفونت رحم:

واژن باید همواره خشک نگهداری شود و نکات بهداشتی در این ناحیه به خوبی رعایت شود. برای پیشگیری از این بیماری می بایست پس از عمل مدفوع ، فرد هم از جلو و هم از عقب به خوبی خود را بشوید تا مانع از ورود آلودگی مقعد، به درون واژن شود.علاوه بر آن بانوان باید از لباس های نخی استفاده کنند و لباس های زیر خود را مرتب تعویض کنند.استفاده از کاندم در روابط جنسی از دیگر روش های پیشگیری از ابتلا به عفونت رحم می باشد.

نحوه درمان عفونت رحم:

پس از زایمان تا چندین روز به بانوان آنتی بیوتیک داده می شود تا میکروب های احتمالی از بین بروند.پس از زایمان خوردن آنتی بیوتیک خوب است و می تواند مانع از ایجاد زخم دهانه رحم شود اما همانگونه که گفته شد بهترین راه درمان گیاهی زخم دهانه رحم است.

درمان عفونت رحم با عسل روشی است که می توانید دو یا سه روز پس از زایمان آن را به کار ببندید و تاثیرات آن را ببینید. عسل درمانی برای عفونت رحم بسیار خوب است و خطر ابتلا به این بیماری را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

نحوه درمان عفونت رحم با عسل در خانم های متاهل:

نحوه درمان عفونت رحم با عسل بسته به شرایط فرد متفاوت است. علی رغم روش های درمانی رحم که با قرص ها و کپسولها انجام می گیرند، در روش های درمان گیاهی زخم دهانه رحم مهم است که فرد متاهل باشد و یا مجرد.

خانم های متاهل باید با سرنگ های ۲۰ سی سی بدون سوزن عسل را درون واژن خود تزریق کنند.باید توجه داشته باشید که سر سرنگ بدون سوزن کاملا خشک باشد و اگر از آن برای بار چندمین استفاده می شود حتما باید آن را از قبل شست و کاملا خشک کرد.بهتر است پیش از تزریق کردن عسل در واژن، سرنگ را با روغن محلی و یا ضماد زرد خوب چرب نمود.میزان تزریق عسل باید ۲۰ سی سی در هر بار باشد.به این عمل تزریق واژینال عسل گفته می شود.لازم به ذکر است که تزریق واژینال عسل باید به مدت هفت شب متوالی صورت گیرد.همچنین از انجام تزریق واژینال عسل به درون رحم و واژن در دوره عادت ماهانه خودداری شود.

درمان زخم دهانه رحم با عسل در خانم های مجرد:

نحوه تزریق وازینال عسل در دختران باکره متفاوت است. دختران جوان برای به کار گرفتن روش درمان عفونت رحم با عسل باید عسل را بر روی یک گاز استریل یا یک پارچه آب ندیده بریزند به طوری که پارچه به طور کامل به عسل آغشته شده باشد.سپس آن را بر روی بدن خود قرار دهند و طاق باز بخوابند به طوری که عسل کم کم به داخل واژن آنها هدایت شود.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت 1396 ، حق کپی رایت برای فروشگاه یه بال محفوظ است



“),t.close},t.write(‘

یکی از مشکلات شایعی که ممکن است برای مادران باردار در طول دوران بارداری ایجاد شود، عفونت قارچی واژن می باشد. ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

درمان عفونت واژن با عسل در بارداری

، تنوری، آب پز و کبابی طبخ شود. نوع چربی دریافتی نیز روی شدت و دفعات سردرد موثر است. چربی ها به دو دسته اشباع و غیراشباع تقسیم می شود. چربی های غیراشباع خود به چند دسته شامل دو دسته اصلی امگا 3 و امگا6 تقسیم می شوند. بهتر است میزان مصرف چربی های امگا3 افزایش و میزان مصرف چربی های امگا6 کاهش یابد. امگا3 در روغن ماهی، روغن زیتون، روغن کلزا و گردو وجود دارد. امگا6 در لبنیات

افت تحصیلی می شوند (طوری که معلمان متوجه اختلال بیش فعالی در آنها می شوند)، وسط حرف دیگران می پرند، قابل کنترل نیستند و بعضا کارهای خطرناکی می کنند و به همین دلیل ممکن است به خودشان یا دیگران آسیب برسانند. البته دکتر پیشیاره می افزاید: در بسیاری از موارد، مادران حین دوره بارداری یا پس از دریافت تشخیص وجود اختلال بیش فعالی در فرزندشان به این موضوع اشاره می کنند که از همان دوران بارداری

به خون) وجود دارد (پرکردن یا جرم گیری و پالیش تنها نیاز به 24 ساعت انتظار دارد). احتیاط در اهداکنندگانی که داروهای پوشاننده علائم عفونت و التهاب مانند گلوکو کورتیکوئیدها، سرکوب کننده های سیستم ایمنی و برخی از آنتی بیوتیک ها را مصرف می کنند، نیز ضروری است. در شرایطی که بیش از هفت روز از طی دوره کامل استروئیدهای خوراکی یا تزریقی سپری شده باشد، اهدای خون مجاز است. اهدا نباید قبل

زنان سرپرست خانوار، زنان دارای فرزند زیر 7 سال و زنان دارای همسر یا فرزند معلول و مبتلا به بیماری خاص یا صعب العلاج بود. این لایحه اواخر دولت دهم با این تغییرات تقدیم مجلس شد، اما از آن زمان در کمیسیون های اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس باقی مانده بود و بررسی آن در صحن علنی، پی در پی به امروز و فردا موکول می شد تا این که پس از حدود یازده سال بالاخره طلسم این لایحه شکسته شد و اردیبهشت ماه سال جاری در

تازه سرشار از ویتامین C است و استفاده روزانه ی آن، ویتامین C مورد نیاز بدن را تأمین می کند. شیرِ نارگیل : از شیرِنارگیل به عنوان دهان شویه، 3 تا 4 بار در روز استفاده کنید و تا بهبودی زخم ها ادامه دهید. می توانید مقدار کمی عسل را با شیرِنارگیل مخلوط کنید و از آن برای دهان شویه استفاده کنید. دوغ : به طور روزانه مصرف کنید. دوغ یکی از مؤثرترین روش های درمان آفت است. آب

همه ما هر از گاهی دچار سانحه و جراحت های سطحی و یا عمیق می شویم و در اینگونه مواقع به سراغ پزشک و مصرف داروهای شیمیایی می رویم و البته گاهی روند درمان هم بسیار طول می کشد. تحقیقات نشان داده، مصرف درست خوراکی در بهبود جراحت ها بسیار موثر است. در این مقاله به چند نوع خوراکی مناسب در این زمینه اشاره شده است. زردچوبه زردچوبه که ادویه ای برای خوش طعم کردن غذاهاست، برای درمان

برای زنان یائسه فکر اساسی شود و حتما باید مکمل خوراکی ویتامین دی در اختیار زنان قرار گیرد.تمام زنان ایران باید حداقل به صورت ماهیانه یک قرص ویتامین D3 با دوز 5 هزار را مصرف کنند و اگر افرادی کمبود شدیدتر دارند می توانند با دستور پزشک برای مدتی از دوزهای مصرف بالاتر استفاده کنند. البته کمبود ویتامین دی تنها به زنان محدود نمی شود و هرچند آماری از آن وجود ندارد اما مردان هم درگیر این مسئله

ضد دیابت بودن دارچین به این دلیل است که نقش موثری در مسدود کردن آنزیم های خاصی به آلانین دارد. این آنزیم ها اجازه می دهند که گلوکز (قند) جذب خون شود. بنابراین ثابت شده است که دارچین میزان قندی را که پس از یک وعده غذایی حاوی قند بالا، وارد جریان خون می شود کاهش می دهد، و همین به خصوص برای افراد مبتلا به دیابت مهم است. 5. به مبارزه با زوال شناختی کمک می کند و از عملکرد مغز محافظت می

گذشته 6 نفر بودند که دو مورد از آنها مبتلا به سرطان مثانه، یک مورد سرطان پوست، یک مورد سرطان خون، یک مورد تومور مغزی و یک مورد آنها نیز سرطان تیروئید هستند. رشیدپور تاکید کرد: مواجه شدن با اشعه ماوراء بنفش و محافظت نکردن از پوست، رویارویی شغلی با با زغال تار و ترکیبات آرسنیک، سابقه ابتلا خانوادگی، ظهور خالهای متعدد یا غیر معمول و آفتاب سوختگی های شدید در دوران کودکی از جمله عوامل افزایش خطر

هستند ضمن رعایت کامل موازین بهداشتی باید قبل از شیردهی دست های خود را کاملا با آب و صابون بشویند و هنگام شیردهی از ماسک و دستکش استفاده و از بوسیدن نوزاد خودداری کنند. مادران دارای ضایعات تبخال از تماس مستقیم این ضایعه با پوست کودک به شدت پرهیز کنند و نباید نوزاد از سینه ای که دارای زخم تبخالی است، تغذیه کند. به طور کلی؛ – کودکان مبتلا باید تا مدت ها پس از بهبودی تحت پیگیری

پستان وارد شده و ایجاد ماستیت میکند این مسئله باعث دردناک شدن فوق العاده، تورم، قرمزی و گرمی پستان و تب می شود. جهت درمان این مادران به پزشک ارجاع داده میشوند وبهتر است موارد زیر به مادر آموزش داده شوند: – مهمترین درمان خارج کردن شیر از پستان است. – شیر خوارباید بطور مکرر تغذیه شود چون عفونت خارج از مجرای شیر است ووارد بدن طفل نمی شود. – شروع تغذیه از پستان

کافی است). از تامپون ها و سایر مواد داخل واژن استفاده نکنید. ماست بخورید ( باکتری های موجود در ماست های پروبیوتیک باعث جلوگیری از رشد کاندیدا در بدن می شوند) ازخوردن شیرینی زیاد پرهیز کنید. درمان تمامی زنان علامت دار باید با مراجعه به پزشک متخصص معاینه و درمان شوند. درمان بیماری زمینه ای و اجتناب ازعوامل مستعدکننده در هر دو جنس لازم است. درمان عفونت شامل داروهای

، اشتها آور، ضد اسپاسم، پیشگیری کننده از بیماریهای قلبی و سرطان، تقویت کننده حافظه و کاهش دهنده فشار خون است. از گیاه زعفران در درمان بیماری آسم، بیماریهای پوستی، بیماری های چشم، عفونت ادراری، یرقان، پیش انداختن قاعدگی، رفع نفخ شکم ، درمان معده درد و درمان کم خونی استفاده می شود. زعفران به هضم غذا کمک می کند و تقویت کننده معده می باشد و به عنوان مسکن بویژه در دردهای لثه کاربرد دارد.

تازه گل گاوزبان جهت درمان جوش های چرکی دهان اطفال، برفک، سستی بیخ دندان و رفع حرارت دهان مفید است. مقدار مجاز مصرف گل آن دو مثقال تا پنج مثقال می باشد. عرق گل گاوزبان جهت امراض سوداوی، وسواس و خفقان مفید است. گل گاوزبان دارای منیزیم بوده و از سرطان پیشگیری می کند. تحقیقات جدید بیانگر این مطلب هستند که عصاره آبی گل گاوزبان دارویی مؤثر و بی خطر برای درمان بیماران مبتلا به اختلال وسواس می باشد. گل

سوال مخاطب نی نی بان: من ترشحات سفید رنگ غلیظ دارم و حین رابطه داخل شکم درد دارم؛ انگار ناف کشیده میشه. علتش چیست؟ پاسخ دکتر اعظم امیری، متخصص زنان و زایمان: ترشحات شما ارتباطی با دردهای زیر شکمتان ندارد زیرا این ترشحات طبیعی است و نمی تواند ارتباطی با عفونت داشته باشد. در صورتی که دردهای شما در حین مقاربت و یا بعد از آن ادامه داشته باشد، لازم است که شما توسط متخصص زنان و زایمان معاینه شوید و حتما سونوگرافی برای شما انجام شود تا علت دردهای دستگاه تناسلی شما مشخص و درمان شود.

حساسیت زا نباشد، شروع کنند و مواد غذایی را یک به یک هر سه روز یکبار اضافه کنند. همچنین باید توجه داشته باشد، نخوردن صبحانه به آزاد شدن هورمون استرس و کاهش قند خون و در نتیجه تشدید سردردهای میگرنی منجر می شود . بعلاوه در خانم هایی که سردردشان از چند روز قبل تا چند روز بعد از شروع قاعدگی تشدید می شود، ممکن است حساسیت غذایی در این دوران شود. آلرژی غذایی خالص، یکی از انواع حساسیت غذایی

قاعدگی اتفاق نمی افتد . ناهنجاری های ساختاری در واژن. انسداد در واژن باعث می شود که خونریزی قابل مشاهده ای اتفاق نیافتد . پوسته و یا دیواره موجود در واژن ممکن است راه جریان خروجی خون از رحم و دیواره رحم را مسدود کرده باشد . آمادگی برای ویزیت پزشک شما احتمالا در ابتدا پزشک عمومی خود و یا متخصص بیماری های زنان را ملاقات خواهید کرد به علت اینکه احتمالا زمان

علت قابل برگشت ناباروری در مردان است. واریکوسل مانع از خنک شدن طبیعی بیضه های مردان می شود و منجر به کاهش تعداد اسپرم و تحرک آنها می گردد. درمان واریکوسل می تواند تعداد اسپرم و عملکردشان را بهبود ببخشد و ممکن است به طور بالقوه بر نتایج استفاده از تکنیک های آزمایشگاهی درمان ناباروری اثر گذار باشد. 2.عفونت: برخی از عفونت ها می تواند تولید اسپرم یا سلامت اسپرم را دستخوش تغییر کند و باعث

. هپاتیت ب یک عفونت ویروسی است که منجر به هپاتیت، تهوع، خستگی و زرد شدن پوست صورت و چشم ها می شود. در برخی موارد، وجود این ویروس در بدن به بیماری های مزمن کبدی، سرطان کبد و حتی مرگ منجر می شود. خانم مبتلا به هپاتیت ب می تواند این ویروس را به نوزادش هنگام زایمان منتقل کند. همچنین اگر نوزاد سریعا درمان نشود، احتمال ایجاد بیماری های شدید کبدی در بزرگسالی برای او وجود دارد. برخی پزشکان توصیه می

؟ در واقع با پیشرفت هایی که امروزه در دنیای پزشکی صورت گرفته می توان گفت این زوج ارزش بررسی دارند. آیا ناباروری در دنیا ریشه کن شده؟ بسیار بر این عقیده اند چیزی به اسم زوج نابارور در دنیا وجود ندارد، همه افرادی که باروری طبیعی نداشته اند می توانند به نوعی برای کارهای درمانی مراجعه کنند. آیا همه کسانی که برای درمان مراجعه می کنند بچه دار می شوند؟ نمی شود این را با

&gt -مصرف داروهای ضدآلرژی -شستشوی سینوس ها با سرم مخصوص -در صورت وجود عفونت باکتریایی مصرف آنتی بیوتیک (با تجویز پزشک) اگر نفس تان بوی میوه می دهد شما ممکن است به دیابت مبتلا باشید. قند موجود در خون به طور معمول برای تولید انرژی به سلول ها فرستاده می شود. اگر این اتفاق در بدن نیفتد، قندخون افزایش می یابد و سلول برای تولید انرژی از چربی کمک می گیرد که محصول نهایی این

لیوان آب میوه و 2.5 لیوان آب سبزیجات مصرف کنید. خوراکی ها و غذاهایی که کلسیم زیاد دارند همچون شیر، ماست و آب پرتقال مملو از کلسیم مصرف کنید. از منابع مختلف پروتئین همچون آجیل، حبوبات، انواع فراورده های سویا، مرغ و گوشت تغذیه کنید. 5. کمتر کافئین مصرف کنید با اینکه هنوز اتفاق نظری در مورد مصرف کافئین در دوران بارداری بین کارشناسان وجود ندارد، اما آنها اعتقاد دارند زنان باردار

متخصص تغذیه رژیمی متعادل شامل هر 4 گروه اصلی موادغذایی را دریافت کنید. خانم های باردار با هر اضافه وزنی که باردار می شوند، دیگر نمی توانند نسبت به کاهش وزن اقدام کنند زیرا در دوران بارداری، در طول 4 هفته، افزایش وزن اجتناب ناپذیر است . انجام یکسری آزمایشات قبل از بارداری هم لازم است. ممکن است مبتلا به کم خونی یا برخی عفونت ها یا آنطور که خودتان حدس می زنید مشکلات هورمونی باشید. مثلا اگر کم

ویروس خاص پیروز می شود تا مدتی یا برای همیشه در مقابل آن قدرت دفاع دارد. در این هنگام بدن را مصونیت یافته می ند. واکسیناسیون کزاز زنان باردار به دلیل بالا بودن میزان بیماری کزاز نافی در نوزادان، توصیه می شود مادران باردار حتما در دوران بارداری علیه کزاز واکسینه شوند. اولین نوبت واکسیناسیون می تواند در هر یک از ماه های حاملگی باشد، یعنی حتی در اولین مراجعه و هنگام تشکیل پرونده

ایران ناز: یک متخصص زنان و زایمان همچنین می تواند در امر غربالگری سرطان درمان عفونت ها و انجام جراحی های ناحیه لگن و دستگاه ادراری نقش مهمی داشته باشد.گاهی ممکن است شما هنگام معاینه بخش های خاصی از بدنتان عصبی و خجالت زده شوید اما معاینه این بخش ها توسط پزشک متخصص زنان کمی راحت تر است و بیان این مشکلات با این پزشکان آسان تر خواهد بود. برای تنظیم معاینات منظم سالیانه، نکاتی هست که باید

عفونت یا قارچ باشند. در این صورت لازم است برای جلوگیری از پیشرفت عفونت به یک پزشک متخصص زنان مراجعه کنید. 5.آیا ممکن است در دوران قاعدگی هم بارداری اتفاق بیفتد؟ بله، احتمال دارد. کلید تعیین اینکه آیا خون ریزی واقعا مربوط به پریود است یا نه، این است گاهی بین دو پریود، لکه های خون دیده می شود. بعضی از زنان هنگام تخمک گذاری کمی خون ریزی دارند. اما اگر قاعدگی شما به مدت 2 ماه

در طول حاملگی مشکلی ایجاد نمی کند. معمولاً خانم های حامله عرق می کنند و ترشحات مهبلی بیشتری دارند. بنابر این حمام روزانه نه تنها آرام بخش است، بلکه از عفونت های مختلف نیز جلوگیری می کند. بهتر است از همان اول از دوش (به جای وان) استفاده شود و زن حامله روی زمین نیز ننشیند. استفاده از حمام های لغزنده و پوشیدن دمپایی های ابری در حمام خطرناک می باشد؛ زیرا احتمال بهم خوردن تعادل و

های مختلف درمان باروری در تهران به شهرهای شیراز، اصفهان و یزد نیز جهت درمان مراجعه کرده ام اما مشکل من همچنان پابرجا است. سهم مردان و زنان نابارور: هر کدام 4 درصد پزشک متخصص بیولوژی تولید مثل می گوید: اکنون 4 درصد ناباروری مربوط به مردان است و براساس آمارها، عوامل ناباروری در میان زنان و مردان به سه دسته تقسیم می شود که 4 درصد دیگر علت ناباروری مربوط به زنان و 2 درصد دیگر

در زمان خستگی، درد و کوفتگی عضلانی، فعالیت های ورزشی را سریعاً متوقف کنندو در صورت مشاهده علایم خونریزی حتماً به پزشک مراجعه نمایند. دهان و دندان معاینه دندان ها باید قسمتی از معاینه عمومی مراقبت های بارداری باشد. لازم است در طول دوران حاملگی ضمن استفاده از بره غذایی مناسب(مقدار مصرف کافی شیر،ماست، پنیر، سبزیجات و دیگر مواد غذایی) نظافت و بهداشت دهان و دندان از قبل

بگیرید تا در فرصتهای مناسب با هم آنرا مرور کنید. با استفاده از جدول، چرخه قاعدگی خود را ثبت کنید. برای بررسی چرخه باروری خود می توانید حداقل دو ماه زمان شروع قاعدگی را یادداشت کنید. اگر قاعدگی نظم دارید باید ماههای بیشتری این کار را انجام دهید یا برای تعیین زمان تخمک گذاری از یکی از روشهای اندازه گیری دمای بدن یا ترشحات واژن استفاده کنید. از سلامت بدن خود مطمئن شوید تا نگران

“),t.close},t.write(‘

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *