درمان ضعف پا با طب سنتی

خواص دارویی و گیاهی

درد ساق پا یک مشکل شایع است , درد پا ممکن است شدید باشد و قرار گرفتن وزن بر روی پا بد تر خواهد شد از نشانه های آن ضعف , بی حسی یا احساس سوزن سوزن شدن است .

علل های مختلفی برای درد ساق پا وجود دارد که اغلب درد ممکن است به علت گرفتگی عضلات , اسپاسم عضلامی , خستگی عضلامی , کمبود های تغذیه ای , کم آبی و یا ایستادن به مدت طولانی باشد , با درمان درد ساق پا با ما همراه باشید .

لیست مطالب :

هنگامی که درد ساق پا پس از فعالیت شدید بدنی رخ می دهد به سادگی می توانید با کمپرس سرد , درد را بی حس کرده و تورم را کنترل کنید .

توجه : یخ را مستقیم بر روی پوست خود قرار ندهید زیرا سبب یخ زدگی و آسیب به پوست شما می شود .درمان ضعف پا با طب سنتی

ماساژ برای آسیب های عضلانی ساق پا مناسب است .

در یک مطالعه در سال 212 در مجله science transnational medicine منتشر شده محققان نتیجه گرفتند که ده دقیقه مساژ برای درمان سیگنالینگ التهابی ناشی از درد عضلانی بعد از ورزش بسیار مفید است .

علاوه بر این ماساژ سبب بهبود گردش خون و کاهش استرس و اضطراب می شود .

یکی دیگر از درمان های خانگی موثر برای درد ساق پا زردچوبه است که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدان است .

همچنین زردچوبه دارای ترکیبی به کورکومین است که در درمان التهاب و درد نقش مهمی را بازی می کند .

سرکه سیب طبیعی می تواند به کاهش درد پا کمک کند , به ویژه برای آرتریت و نقرس مفید است زیرا به قلیایی شدن خون با حل کریستال های اسید اوریک کمک می کند .

به علاوه سبب جلوگیری از تجمع سم در مفاصل و بافت ها می شود , همچنین پتاسیم , کلسیم و دیگر مواد معدنی ضروری مورد نیاز برای کاهش درد و التهاب را فراهم می کند .

سولفات منیزیم , یک الکترولیت مهم است که به تنظیم سینگنال های عصبی در بدن کمک می کند , حتی به عنوان شل کننده طبیعی عضلانی کار می کند و به کاهش درد , التهاب و تورم کمک می کند .

اگر فعالیت شدید بدنی علت درد ساق پا و یا کوفتگی عضلات است , نوشیدن آب آلبالو به پیشگیری و درمان آسیب های بافت کمک می کند زیرا دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است .

در یک مطالعه در سال 212 در مجله پزشکی و علوم ورزشی منتشر شده , محققان نتیجه گرفتند که آب آلبالو راه امن برای درمان درد عضلات و التهاب در مقایسه با مسکن های معمولی است .

زنجبیل حاوی خواص ضد التهابی است که به کاهش درد و التهاب و حتی بهبود گردش خون و کاهش درد عضلانی مانند درد ساق پا کمک می کند .

توجه : از مصرف بیش از حد زنجبیل خودداری کنید زیرا سبب رقیق شده خون شما می شود .

لیمو یک منبع غنی از آنتی اکسیدان ها است که می تواند به درد ساق پا کمک کند همچنین به حفظ سطح PH بدن نیز کمک می کند .

افراد دارای سطوح پایین ویتامین D دچار درد ساق پا , کمر درد , بدن درد و درد ران می شوند .

کمبود پتاسیم نیز می تواند سبب درد ساق پا شود , پتاسیم یک ماده مغذی است که برای عضلات و عملکرد عصب و همچنین مانع از دست دادن آب بدن می شود .

نظر

باسلام فراوان تمام نوشته های بالا شامل بنده می باشد وهم درد بنده است لطفا ما را یاری فرمایید متشکرم

ضعف عضلانی بسیار رایج است. به‌عنوان‌مثال پس از تمرین شدید، عضلات شما ضعیف می‌شوند اما بعد از استراحت بهبود پیدا می‌کنند. بااین‌حال، اگر شما از ضعف عضلانی مداوم رنج می‌برید، نشانه‌ای از مشکل است. برای درمان ضعف عضلانی با دکتر نیم همراه باشید.

به‌غیراز ضعف ماهیچه‌ها، شما همچنین ممکن است علائمی مانند احساس سوزش در یک قسمت خاص بدن، از دست دادن هماهنگی در عضلات، اسپاسم عضلانی و درد عضلانی داشته باشید.

مشکل ضعف عضلانی مداوم معمولاً نشانه‌ای از مشکلاتی درون بدن شما است که سلامتی شما را به خطر می‌اندازد.

برخی از این مشکلات عبارت‌اند: سندرم خستگی مزمن، دیستروفی عضلانی، هیپوتونیا، نوریپاتی محیطی، بیماری گریوز، کم‌کاری تیروئید، هیپرکلسمی، تب روماتیسمی و غیره باشد.

برای درمان ضعف عضلانی (ماهیچه‌ای) در ادامه برای شما چند روش خانگی و گیاهی آورده‌ایم. با ما همراه باشید.درمان ضعف پا با طب سنتی

 

 

لیست مطالب :

لذت بردن از حمام نمک اپسوم یک‌بار در هفته به درمان ضعف عضلانی کمک می‌کند.

نمک اپسم غنی از منیزیم است. همچنین به افزایش سطح منیزیم در بدن شما کمک می‌کند که برای درست کار کردن ماهیچه‌های شما ضروری است.

منیزیم موجود در نمک اپسوم همچنین باعث می‌شود که ماهیچه‌ها استراحت کنند و بهبود پیدا کنند، درواقع اسپاسم و گرفتگی منظم ماهیچه‌ها از علائم کمبود منیزیم است.

اگر شما فکر می‌کنید که هنگام دچار شدن به ضعف عضلانی نباید ورزش کنید، اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شوید.

تمرینات ملایم یک کمک ضروری برای ساخت ماهیچه‌هایی قوی است و همچنین باعث بهبود جریان خون می‌شود.

یکی از بهترین ورزش‌هایی که شما می‌توانید به‌صورت روزانه برای بهبود ضعف عضلانی انجام دهید پیاده‌روی است. 5 بار در هفته به مدت 3 دقیقه ورزش پیاده‌روی انجام دهید. اگر برای شما پیاده‌روی سخت است، از پزشک خانوادگی خود بخواهید حرکات ورزشی جایگزین برای شما تجویز کند.

ماساژ با روغن منظم کمک می‌کند به افزایش جریان خون در سطح پوست شما، که سبب آزاد شدن ماهیچه‌ها و رسیدن مواد مغذی به ماهیچه‌ها می‌شود.

رسیدن مواد مغذی به ماهیچه‌ها سبب قوی‌تر شدن آن‌ها می‌شود به درمان ضعف عضلانی کمک می‌کند.

کمبود آب یکی از علل اصلی ضعف عضلانی است. افزایش سطح آب بدن به‌آسانی به درمان ضعف عضلانی کمک می‌کند.

توجه: اگر شما مشکل کلیه دارید حتماً قبل از افزایش مصرف آب با پزشک خود مشورت کنید.

 

 

ویتامین D قطعاً با مشکل ضعف عضلانی مرتبط است، پس ضروری است که ویتامین D موردنیاز بدن شما تأمین شود. افزایش ویتامین D یک روش راحت برای درمان ضعف عضلانی است.

ویتامین D همچنین به تنظیم کلسیم بدن کمک می‌کند که برای داشتن ماهیچه‌هایی سالم مهم است.

برای حفظ عضلات قوی و جلوگیری از ضعف عضلانی ملاس یک روش مؤثر برای درمان ضعف عضلانی است.

مواد غذایی زیادی در ملاس سیاه وجود دارد که به حفظ ماهیچه‌های شما کمک می‌کند به‌عنوان‌مثال کلسیم و پتاسیم دو نمونه از این مواد می‌باشد. کلسیم به شما کمک می‌کند که انرژی ماهیچه‌های خود را حفظ کنید و پتاسیم نیز در حفظ تعادل الکترولیتی بدن کمک می‌کند.

هنگامی‌که از ضعف عضلانی رنج می‌برید، روزانه چند عدد موز بخورید، به‌عنوان منبع غنی از پتاسیم به حفظ ماهیچه‌های قوی کمک می‌کند.

درواقع کمبود پتاسیم با ضعف عضلانی، خستگی و گرفتگی‌های عضلانی که به‌صورت منظم رخ می‌دهد مرتبط است.

شیر غنی از مواد مغذی است و بهترین منبع ویتامین B است که برای سلامتی عضلات حیاتی است و به درمان ضعف عضلانی کمک می‌کند. همچنین منبع خوبی از کلسیم است که ماهیچه‌های شما را قوی نگه می‌دارد.

علاوه بر این، به هیدراته نگه‌داشتن بدن شما کمک می‌کند.

قبل از انجام ورزش حتماً حرکات کششی را برای گرم کردن ماهیچه‌های خود انجام دهید.

همچنین پس از اتمام تمرینات نیز حرکات کششی انجام دهید.

حداقل 6 تا 8 ساعت بخوابید.

قبل از رفتن به رختخواب و بعد از تمرین دوش گرم بگیرید.

از سیگار کشید، مصرف کافئین، الکل، تنباکو و سایر مواد مخدر اجتناب کنید.

از قرار گرفتن به مدت طولانی در برابر نور خورشید اجتناب کنید.

غذاهای بیشتری که ویتامین B دارند برای ساخت عضلات قوی مصرف کنید.

از خوردن غذاهایی که چربی اشباع‌شده دارند خودداری کنید.

 

نظر

درمان ضعف پا با طب سنتی

مطالب خیلی مفید بود عالی

خواهش می کنم خوشحالیم که توانستیم مطلبی بنویسیم که بتونه به شما کمک کنه ?

عالی بود ممنون هزار تا لایک داره

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

ن

درمان ضعف پا با طب سنتی

در این ویدیو نگاهی می اندازیم به راه های درمان ضعف عضلات دست و پا از طب سنتی

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع و سرچشمه جوانی تحقیق و تفحص می شود، ولی قرص ها، داروها، سرم ها و دیگر مکمل های ضد پیری ، در سراسر بازار متعهد شده اند که زمان را به عقب برگردانند و شما را جوان نگه دارند. متأسفانه، بسیاری از این محصولات، قیمت های گزافی دارند و به سبب تنوع زیادی که دارند، تعیین اینکه

گاز گرفتن گونه ، فشردن محکم دندان ها بر روی قسمت داخلی گونه است. اغلب اوقات هنگام خواب اتفاق می افتد و این گاز گرفتن فراتر از یک عادت بد است. گاز گرفتن گونه می‌ تواند نشانه استرس یا اضطراب بیش از حد باشد. زمانی که جویدن و یا گاز گرفتن در یک دوره طولانی انجام می‌ شود، باعث آسیب به دهان و منجر به زخم و جراحت می ‌شود. این عمل تکرار شونده ممکن است نشانه ‌ای از اضطراب باشد که به عنوان رفتار

شما ممکن است درباره بتاکاروتن، لیکوپن، زاکسانتیین، لوتئین و کانتاگزانتین، مطالبی را شنیده باشید، اما آیا درباره استاگزانتین هم چیزی شنیده اید؟ استاگزانتین به عنوان یکی از قوی ترین کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها در طبیعت است که از جنبه های بسیاری برای سلامت مفید است، از کاهش چین و چروک گرفته تا بهبود و افزایش سرعت کارهای روزمره شما. این رنگدانه قدرتمند به انواع خاصی از غذاهای دریایی، رنگ قرمز_ نارنجی می دهد و سلامت بینایی وسلامت مغز و قلب را ارتقاء می بخشد

طب فشاری نوعی روش درمانی جایگزین است که از روش چین باستان پیروی می کند. هدف آن، کاهش بیماری های مختلف با تلاش بر اصلاح و بهبود گردش خون و نیروی زندگی در بدن انسان می باشد. در این مقاله از بخش پزشکی و زنان و زایمان دکتر سلام، به بررسی طب فشاری می پردازیم. این روش، مشکلات باروری در زنان و مردان را بهبود می بخشد. ناباروری امروزه به دلیل شیوه زندگی ناسالم و استرس زا افزایش یافته است. اگر چه مداخلات پزشکی مختلف

چشمان به هم چسبیده یا پر آب، یک وضعیت عادی در کودکان است که در ۲۰ درصد از همه کودکان مشاهده می ‌شود. خوشبختانه این وضعیت بدون ‌ضرر است و به خودی خود برطرف می ‌شود. این به شما بستگی دارد که از تمیزی و سالم بودن چشمان کودک خود مطمئن باشید. با این حال، در برخی موارد، علائم مربوط به چشم ‌های پرآب ممکن است نشان دهنده عوارض جدی باشند که باید توسط پزشک متخصص اطفال مورد بررسی قرار بگیرد. این مقاله از بخش درمان ضعف پا با طب سنتی

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع

در مورد گیاه شنگ چه می دانید؟ آیا می دانید با مصرف این گیاه، از چه بیماری هایی میتوان پیشگیری کرد و کدام یک از آنها را میتوان

برای بسیاری از افراد، گیاه دارواش چیزی جز کریسمس را به ذهن نمی آورد. اما علاوه بر این که به عنوان تزئینات جشن تعطیلات مورد استفاده قرار می

آیا می دانید تشخیص کوررنگی به چه صورتی انجام می شود؟ با انواع کوررنگی آشنایی دارید؟ افرادی که به بیماری کوررنگی دچار هستند نمی توانند رنگ های قرمز،

در مورد خیریه کودکان فرشته اند چیزی شنیده اید؟ آیا دوست دارید به جمع این خیریه بپیوندید و در کارهای آنها شریک شوید؟ این خیریه در مراسم های

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع و سرچشمه جوانی تحقیق و تفحص می شود، ولی قرص ها، داروها، سرم ها و دیگر مکمل های ضد پیری ، در سراسر بازار متعهد شده اند که زمان را به عقب برگردانند و شما را جوان نگه دارند. متأسفانه، بسیاری از این محصولات، قیمت های گزافی دارند و به سبب تنوع زیادی که دارند، تعیین اینکه

گاز گرفتن گونه ، فشردن محکم دندان ها بر روی قسمت داخلی گونه است. اغلب اوقات هنگام خواب اتفاق می افتد و این گاز گرفتن فراتر از یک عادت بد است. گاز گرفتن گونه می‌ تواند نشانه استرس یا اضطراب بیش از حد باشد. زمانی که جویدن و یا گاز گرفتن در یک دوره طولانی انجام می‌ شود، باعث آسیب به دهان و منجر به زخم و جراحت می ‌شود. این عمل تکرار شونده ممکن است نشانه ‌ای از اضطراب باشد که به عنوان رفتار

شما ممکن است درباره بتاکاروتن، لیکوپن، زاکسانتیین، لوتئین و کانتاگزانتین، مطالبی را شنیده باشید، اما آیا درباره استاگزانتین هم چیزی شنیده اید؟ استاگزانتین به عنوان یکی از قوی ترین کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها در طبیعت است که از جنبه های بسیاری برای سلامت مفید است، از کاهش چین و چروک گرفته تا بهبود و افزایش سرعت کارهای روزمره شما. این رنگدانه قدرتمند به انواع خاصی از غذاهای دریایی، رنگ قرمز_ نارنجی می دهد و سلامت بینایی وسلامت مغز و قلب را ارتقاء می بخشد

طب فشاری نوعی روش درمانی جایگزین است که از روش چین باستان پیروی می کند. هدف آن، کاهش بیماری های مختلف با تلاش بر اصلاح و بهبود گردش خون و نیروی زندگی در بدن انسان می باشد. در این مقاله از بخش پزشکی و زنان و زایمان دکتر سلام، به بررسی طب فشاری می پردازیم. این روش، مشکلات باروری در زنان و مردان را بهبود می بخشد. ناباروری امروزه به دلیل شیوه زندگی ناسالم و استرس زا افزایش یافته است. اگر چه مداخلات پزشکی مختلف

چشمان به هم چسبیده یا پر آب، یک وضعیت عادی در کودکان است که در ۲۰ درصد از همه کودکان مشاهده می ‌شود. خوشبختانه این وضعیت بدون ‌ضرر است و به خودی خود برطرف می ‌شود. این به شما بستگی دارد که از تمیزی و سالم بودن چشمان کودک خود مطمئن باشید. با این حال، در برخی موارد، علائم مربوط به چشم ‌های پرآب ممکن است نشان دهنده عوارض جدی باشند که باید توسط پزشک متخصص اطفال مورد بررسی قرار بگیرد. این مقاله از بخش درمان ضعف پا با طب سنتی

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع

در مورد گیاه شنگ چه می دانید؟ آیا می دانید با مصرف این گیاه، از چه بیماری هایی میتوان پیشگیری کرد و کدام یک از آنها را میتوان

برای بسیاری از افراد، گیاه دارواش چیزی جز کریسمس را به ذهن نمی آورد. اما علاوه بر این که به عنوان تزئینات جشن تعطیلات مورد استفاده قرار می

آیا می دانید تشخیص کوررنگی به چه صورتی انجام می شود؟ با انواع کوررنگی آشنایی دارید؟ افرادی که به بیماری کوررنگی دچار هستند نمی توانند رنگ های قرمز،

در مورد خیریه کودکان فرشته اند چیزی شنیده اید؟ آیا دوست دارید به جمع این خیریه بپیوندید و در کارهای آنها شریک شوید؟ این خیریه در مراسم های

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *