درمان سریع و همیشگی شپش سر با داروهای گیاهی

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

تخم شپش به شكل بيضي وسفيدرنگ وكوچك است كه به ساقه مو ودرز لباس مي چسبد

  

درمان سریع و همیشگی شپش سر با داروهای گیاهی

رشك در واقع تخم شپش يا pediculus مي باشدكه به شكل بيضي وسفيدرنگ وكوچك كه به ساقه مو ودرز لباس مي چسبد هر كدام از اين تخم ها داخل يك كپسول بسيار چسبناك قرار گرفته وبه فاصله كمي از ريشه مو جاي كه دما و رطوبت مناسب دارد قرار ميگيرند.پس از 7روز شپش ها سر از تخم در مي آورند وطي مراحلي به شپش بالغ تبديل مي شوند .ممكن است رشك سر با شوره سر اشتباه شود كه وجه تمايز آن در اين است كه شوره سر درواقع بافت مرده پوست مي باشد كه به راحتي از مو جدا ميشود در حالي كه رشك به سختي از مو جدا ميشود .شپش سر روي پوست سر وموي انسان زندگي و از خون لايه هاي سطحي پوست تغذيه مي كند.

 

چطور خودمان شپش سر را درمان کنیم

 

روغن درخت چای ضد باکتری و ضد قارچ است و در درمان شپش بسیار مفید است

 

 روغن درخت چایروغن درخت چای اسانس های طبیعی است که به طور موثر در درمان آلودگی شپش سر استفاده می شود.  این روغن ضد ویروس، ضد باکتری، ضد قارچ و در درمان شپش  بسیار سودمند است. روغن درخت چای بسیار قوی است، بنابراین با  یک قطره  روغن زیتون رقیق کنید. با توپ پنبه ای به سرتاسر پوست سر بمالید. 12 ساعت بعد بشویید   ابتدا  سه بار در هفته  این کار را انجام دهید  و سپس  یک بار در هفته تا از شر آن خلاص شوید.

 

از بین بردن شپش به وسیله روغن زیتون1- به همه جای موهای سر خود روغن زیتون بمالید. 2- موهای خود را در قسمت بالای سر خود جمع کنید و با کلاه حمام یا حوله آنها را بپوشانید. ممکن است موها چسبناک و روغنی و ناراحت کننده باشند. بنابراین می توانید حوله ای را دور گردن خود ببندازید تا این مواد را جذب کند. 3- 3 تا 8 ساعت موهای خود را در این حالت نگه دارید. کمتر از 3 ساعت نباشد، زیرا تحقیقات نشان داده که شپش ها می توانند تا 2 ساعت در مایعاتی مانند روغن زیتون زنده بمانند. هر چه مدت زمان به 8 ساعت نزدیک تر شود، میزان از بین رفتن شپش ها و موثر بودن این روش خواهد بود. 4- ظرفی پر از آب داغ و صابون آماده کنید و حوله را داخل آن قرار دهید. خود را برای دیدن شپش های مرده و تخم های آن که در آب شناور می شوند ، آماده کنید.

 برای درمان شپش از روغن زیتون استفاده کنید

 5- حوله سر خود را بردارید. موهای خود را به 4 قسمت تقسیم کنید. می توانید از سنجاق سر برای این کار استفاده کنید. 6- از شانه فلزی برای شانه زدن هر قسمت از موی خود استفاده کنید. بعد از شانه زدن تمام موهای خود، شانه استفاده شده را در آب صابون قرار دهید و خوب آن را شستشو دهید تا شپش های آن کشته شوند. 7- شانه زدن را تا جایی ادامه دهید که موهایتان عاری از شپش به نظر آید. 8- می توانید از مواد پاک کننده برای پاک کردن روغن زیتون موهای خود استفاده کنید. سپس می توانید از شامپو برای پاک کردن کامل آن استفاده کنید. 9- موهای خود را با سشوار خشک کنید. گرمای ناشی از سشوار می تواند شپش های باقی مانده احتمالی را از بین ببرد. 1- به دقت موهای خود را بررسی کنید تا شپش های باقی مانده را پیدا کنید. 11- این کار را هر سه روز یکبار، به مدت دو هفته اجرا کنید تا تمام شپش ها کشته شوند. طول دوره  زندگی هر شپش حدودا 12 روز است. اگر این کار تکرار نشود، امکان تخم گذاری و رشد مجدد شپش ها وجود دارد.

 

 روغن اکالیپتوس دارای خواص ضد عفونی کننده است و برای درمان شپش مفید است

 

 روغن اکالیپتوس مناسب برای درمان شپشروغن اوکالیپتوس از برگ های تازه  درخت اکالیپتوس استخراج شده است. روغن اکالیپتوس دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتری موثر است.  شامل ترکیباتی که به از بین بردن حشرات کمک میکند. استفاده از آن را به طور منظم به منظور خلاص شدن از شر شپش است . می توانید چند قطره از اسانس اکالیپتوس در شامپو  مخلوط کنید و پوست سر خود را به خوبی با آن بشویید. این یک راه آسان برای از بین بردن شپش است. اضافه کردن چند قطره از این روغن به آب حمام و شستشوی آن با موی سر شیوه دیگری برای دفع شپش است.

 

 

اسانس شمعدانی به عنوان  محبوب ترین از بین برنده شپش است

 

 اسانس روغن شمعدانی برای درمان شپشاسانس شمعدانی مورد استفاده برای کشتن شپش  است اسانس شمعدانی به عنوان  محبوب ترین از بین برنده شپش است . ماساژ آن  به مو و پوست سر در هنگام خواب و شستن آن در صبح ضروری است   یا چند قطره از اسانس شمعدانی به شامپو  اضافه کنید تا شپش بطور کامل از بین برود.

روغن بادام برای درمان شپش سر بسیار مفید است

  

درمان شپش به وسیله بادام تلخ

به مقدار نياز (5سي سي روغن بادام تلخ و1سي سي آب)را مخلوط و بخوبي تكان مي دهيم سپس مخلوط اماده شده را به نواحي سر وساقه مو ماليده وماساژ مي دهيم تاتمام سطح پوست سر را بپوشاند . بهتر است محلول را شب استفاده وصبح ضمن شتشو وشانه كردن رشك ها را از موها جدا كنيم. براي اطمينان بيشتر درمان را ميتوان به فاصله 7تا 1 روز بعد تكرار كرد.

روغن چریش دارای خواص دارویی است و برای درمان شپش مفید است

 

درمان شپش سر با روغن چریش روغن چریش شامل ترکیبات مختلف است که دارای خواص دارویی است چند قطره از روغن چریش  را با  روغن زیتون ترکیب کنید و با توپ پنبه  ای به پوست سر بزنید حداقل دو بار در هفته به مدت یک ماه تکرار کنید تا بطور کامل شپش درمان شود.

مخلوط سرکه و روغن معدنی شپش سر را درمان میکند

 

درمان سریع و همیشگی شپش سر با داروهای گیاهی

   درمان شپش با سرکه1- سرکه را گرم کرده و آن را روی سر خود بمالید. حوله یا کلاهی روی سر خود بگذارید و 3 دقیقه صبر کنید و بعد بشویید. 2- روغن معدنی را با سرکه مخلوط کنید و آن را روی موهای خود بمالید تا شپش هایی که به سختی به موها چسبیده اند جدا شوند. می توانید روغن معدنی را از داروخانه تهیه کنید. این مخلوط شوره سر را هم برطرف می کند. مخلوط های بالا را هر شب روی سر خود قرار دهید تا شپش ها به طور کامل برطرف شوند. حتی بعد از برطرف شدن کامل شپش، 3 تا 5 روز بعد هم، از این مخلوط برای موهای خود استفاده کنید. به این دلیل که کاملا مطمئن شوید شپش ها دیگر برنمی گردند.

گردآوری: بخش سلامت بیتوته

 

منابع:

tebyan.netrazavipharma.comhidoctor.ir

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان امام» رأی داد و حکم ابطال وقف‌ۀ مو

مهمترین عروسی های بازیگران در سال ۲۰۱۸ به روایت تصویر richard gere wife alejandra silva ریچارد تیفان

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سن

شاید ضرب المثل “گذر زمان همه چیزو مشخص میکنه و “ماه پشت ابر نمیمونه را شنی

سعید کنگرانی، Saeed Kangarani بازیگر قدیمی سینما که قرار بود پس از ۱۴ سال دوری از عرصه تصویر، در سری

درمان سریع و همیشگی شپش سر با داروهای گیاهی

نظرات

نگار جواهریان با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: ‫در فیلم

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

وحید ایمانی فعال رسانه ای درباره اخبار انتصاب داماد آیت الله سید

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از آخرین بازی تیمش در

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

من و همسرم هشت سال است که با هم زندگی می‌کنیم. او

نظرات

نظرات

۴ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان

نظرات

درمان سریع و همیشگی شپش سر با داروهای گیاهی

۶ نظر

۷ نظر

نظرات

۱ نظر

۱۱ نظر

۹ نظر

نظرات

نظرات

خواهران دو قلو در استرالیا تصمیم دارند که با یک پسر ازدواج

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

رییس هیات پزشکی استان اصفهان معتقد است: کسانی که از دردهای مزمن

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید خودروی دنا پلاس را ویژه دی

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

گزارش فعالیت ماهانه شرکت ایران یاسا تایر با نماد (پاسا) در سال

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

ساعت ۱۴:۱۳ روز گذشته مأموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران، مرگ خودخواسته پسر بیست

نظرات

نظرات

۲ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

در خیابان لاله‌زار تهران و بین خیل عظیم مغازه‌های الکترونیکی و روشنایی،

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

در مراسم های آیینی ما ایرانیان، انار از جایگاه خاصی برخوردار است

نظرات

نظرات

۶ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

پس از باران معمولا شهد زیادی در گل ها پدید می آید

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

کارخانجات مقدم در سال ۱۳۳۷ توسط مرحوم عبدالله مقدم تأسیس شد. میرزا

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۹ آبان ۱۳۹۷

۶ آبان ۱۳۹۷

۲۰ شهریور ۱۳۹۷

۱۵ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ مرداد ۱۳۹۷

۳۰ خرداد ۱۳۹۷

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© 218, All Rights Reserved. | Powered by saten


کاربری یا  *


رمز عبور *


ورود به سایت

الان موقعی از سال است که : کودکان بطور کامل در حال گذار از مدرسه و خانه هستند و لذا با خود چیزهای مختلفی را به خانه می آورند و بنابراین وظیفه شما مراقبت و محافظت از این مساله می باشد. در حالی که شما انتظار دارید فرزندانتان مشق شب و تکالیف  خود را به خانه بیاورند، آخرین چیزی که در این رابطه هر کسی انتظار دارد یک کله پر از شپش است! آیا اجازه می دهید که ترس و وحشت شروع شود! نه، نه واقعا! نترس و وحشت زده نشو ! شما می توانید به جای استفاده از آفت کش های رایج و دارای مجوز فروش آزاد که می توانند حاوی  مواد سمی باشند، به طور طبیعی و با استفاده از مواد گیاهی شپش ها را از بین ببرید.

رایج ترین شامپوهای درمان شپش که فروش آنها در داروخانه آزاد بوده و نیازی به نسخه پزشک ندارند،حاوی موادی مانند لیندان هستند. این مواد به عنوان حشره کش های سمی محسوب گردیده و استفاده از آنها در بسیاری از کشورهای دنیا  حتی به عنوان آفت کش های کشاورزی نیز ممنوع شده است. خوب ناامید نشوید چرا که امید همچنان وجود دارد! ، زیرا مردم هزاران سال است  با استفاده از مواد طبیعی مختلف که برخی از آنها را می توان در آشپزخانه یا انباری منازل یافت، در حال درمان شپش هستند و به موفقیت های بسیار خوبی هم در این رابطه رسیده اند.

درمان سریع و همیشگی شپش سر با داروهای گیاهی

زمانی که شما بخواهید افراد خانواده تان را بخاطر وجود شپش درمان کنید ،گزینه های طبیعی متعددی برای انتخاب و استفاده وجود دارند. بسیاری از این گزینه ها به شکل ماسک مو و شامپو  بوده، و اگر تمامی این موارد ، متعاقبا با مالیدن و آبکشی سر با سرکه سیب و سپس شانه زدن توسط یک شانه ریز مخصوص تخم شپش ،جهت از بین بردن تخم   شپش های احتمالی موجود بر روی پوست سر و بطور روزانه ادامه یابند، بهترین نتیجه ممکنه را در پی خواهند داشت. تخم های شپش در عرض  هفت روز تکامل یافته و شپش های نوزاد از آن خارج می شوند، بنابراین انجام این روش های درمانی و شانه زدن،بایستی حداقل هفت روز ادامه داشته باشد تا مطمئن شوید که هیچ تخم شپشی بر روی سر شما باقی نمانده است.

خواص ملایم بودن، حالت تهویه بخشی به مو و ضد باکتری بودن ، روغن نارگیل و روغن زیتون را به بهترین گزینه های طبیعی برای پاک کردن پوست سر از شپش و خارش های ناشی از آن تبدیل می کنند. روغن های حامل و ترکیب آنان با اسانس ها برای از بین بردن شپش ها بسیار معمول می باشند. این روغن ها را به موهای سرتان بمالید و سپس  بگذارید به مدت چند ساعت باقی بماند تا تمام شپش های بالغ در اثر خفگی از بین بروند. پس از شستشوی روغن از سطح موهایتان، بهتر است که با سرکه سیب  آبکشی نموده و با یک شانه ریز مخصوص تخم شپش موهایتان را شانه بزنید.

این نوع سرکه، شپش های بالغ را نمی کشد، ولی در عین حال اگر پس از استفاده از هر گونه درمان های طبیعی از  بین برنده شپش که شما انتخاب کرده و بکار برده اید با این  سرکه موهایتان را  آبکشی نمایید ،تاثیر فوق العاده ای را  در پی خواهد داشت. سرکه سیب دارای اسیدیته لازم برای از بین بردن مایع چسبناک به هم چسباننده تخم های شپش می باشد که منجر به نابودی شپش های نوزاد (که رشک یده می شوند) گردیده و به هیچ گونه شپشی اجازه حضور در سر شما را نمی دهد. پس از شامپو کردن، سرکه سیب را بر روی سر خود بمالید، بطوریکه کاملا سطح موها و پوست سر شما به آن آغشته گردد. سرتان را دیگر با آب شستشو ندهید و با  همان حالت موی خیس ، سرتان را با شانه مخصوص تخم شپش شانه بزنید.

استفاده از این مواد برای موهای شما به طرق مختلف صورت می گیرد، اما  مدل استفاده دیگری از آن برای کمک به کشتن شپش های روی سر شما وجود دارد. دقیقا مانند روغن های حامل، ژل آلوئه ورا را می توان برای خفه کردن و کشتن  شپش ها استفاده کرد. استفاده از آن نه تنها باعث می شود که موهایتان حالت بگیرد، بلکه اسیدیته آن نیز به از بین بردن تخم های شپش کمک می کند.مشابه استفاده از روغنهای حامل آن را به موهای خود زده، سر خود را با کلاه حمام بپوشانید و سپس قبل از شستشو با آب ،اجازه دهید که کاملا خشک شوند. پس از شستشو ، مراحل استفاده ازسرکه  سیب و شانه  زدن را انجام دهید.

من عاشق استفاده ازاین نوع صابون ها به عوض شامپو برای شستشوی موهایم هستم. در اینجا راه های مورد علاقه فعلی من برای تمیزکردن موهایم(و کاملا بی خطر) را به شما می گویم،همچنین این نوع  صابون ها یک حشره کش طبیعی نیز می باشند. مایع صابون را می توان برای شامپو زدن و خیساندن موها استفاده کرد ،که برای از بین بردن شپش ها از پوست شما کمک می کند. هنگامی که در طول شیوع شپش ها از این نوع صابون ها مکررا استفاده می شود، می توانند در پیشگیری ازبروز مجدد شپش نیز موثر باشند. بعد از اتمام ، عمل شستشو  با سرکه سیب  و سپس شانه زدن را انجام دهید.

درست مانند سرکه سیب، آب لیمو بسیار اسیدی است و می تواند به شما کمک کند که پوست خود را از تخم شپش و نوزادان شپش رها سازید. پوست لیمو و پرتقال شامل اسانس آن است. اسانس این دو میوه از خانواده مرکبات، غنی از ماده شیمیایی d-limoneneبوده که یک حشره کش بسیار عالی می باشد و  پوسته همه تخم ها را اعم از خوب و یا بد از بین می برد. من در طول تابستان برای تمیز کردن خانه ام از  اسانس پرتقال شیرین استفاده می کنم تا دافع حشرات باشد!

اسانس های زیادی وجود دارند که می توانند برای پیشگیری و کشتن شپش ها مورد استفاده قرار گیرند، که بسیاری از آنها به طور خاص برای استفاده در برابر شپش ها  و تخم های شپش ،مورد آزمایش قرار گرفته اند. اسانس هایی که درصد بالایی از اثربخشی را نشان می دهند عبارتند از:بذر رازیانه، برگ دارچین، چای درختی ، پونه کوهی، آویشن قرمز، پرتقال شیرین، گل میخک، اوکالیپتوس، شمعدانی، علف لیمو، نعناع فلفلی، و جوز هندی. اسانس ها ترکیبی از اجزای شیمیایی بسیار قوی هستند و هنگام استفاده از آنها باید مراقب باشید. همه اسانس ها برای همه سنین ایمن نیستند، بنابراین اگر در مورد شپش در کودکان استفاده شود، بایستی کاملا مطمئن شوید که  تمام احتیاطات لازم برای استفاده ایمن و بی خطر  را بکار برده اید.  اسانس ها را بدون رقیق کردن آنها در روغن، برای هر کسی استفاده نکنید و همیشه از منابع مطمئن و دارای کیفیت مناسب خریداری کنید.

برخی از گیاهان حشره کش هستند و نه تنها اشکالات خاصی از تخم ها و حشرات را می کشند بلکه آنها را دفع نیز    می کنند. شما می توانیدترکیبی از گیاهان مختلف را خرد کرده و  به یک پودر تبدیل کنید و با استفاده از مقدار کمی آب یا سرکه سیب تبدیل به یک ماسک خمیری برای سرتان نمایید.برای پوشاندن پوست و مویتان ، از کلاه حمام استفاده کنید و قبل از شستشو  اجازه دهید که به مدت  1-2 ساعت روی سرتانقرار بگیرد. بعد از شستشو ،از سرکه سیب و شانه زدن با یک شانه مخصوص شپش بقیه کار را ادامه دهید.برخی از گیاهانی که برای استفاده در یک بسته گیاهان دارویی مناسب هستند عبارتند از:  برگ چریش، رزماری، نعناع فلفلی مریم گلی، آویشن، دارچین، لیمو علفی، پودر پوست لیمو، پودر پوست پرتقال و اسطوخدوس.

این دستورالعمل بسیار ساده است عبارت است از یک بطری اسپری حاوی شامپو تا بتوانید سطح موها و پوست سرتان را به طور کامل با استفاده از آن بپوشانید. این درمان به مدت هشت روز توصیه می شود، زیرا زمان تخم گذاری شپش ها هفت روز است. این امر به ما اجازه می دهد تا مطمئن شویم که هم شپش های بالغ و هم  شپش های نوزاد از بین رفته ، به طوری که  آلودگی مجدد رخ نخواهد داد.

2 فنجان آب (من دوست دارم در این دستورالعمل آب را با عصاره اسطوخودوس، لیموی علفی، یا نعناع فلفلی هرموقع  که در دسترسم باشند،جایگزین کنم)

1 عدد کامل فندق ویا 2 عدد نصفه

2قاشق غذاخوری پوست خشک شده پرتقال یا لیمو (یا 4/1 فنجان از تازه آنها)

1 تکه چوب دارچین

1 قاشق غذاخوری پودر آویشن، مریم گلی، نعناع فلفلی، ​​رزماری، اسطوخدوس، لیمو علفی، چریش یا ریحان (یا 2 قاشق غذاخوری از تازه آنها)

2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

2قاشق غذاخوری سرکه سیب

4 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر

1 قطره اسانس پرتقال شیرین (برای کودکان 2 تا 6، استفاده از یک قطره، 6 و بالاتر استفاده از 5 قطره)

5قطره اسانس چای درختی (برای کودکان 2 تا 6، استفاده از یک قطره، 6 و بالاتر استفاده از 3 قطره)

9 قطره اسانس برگ دارچین (برای کودکان 2 تا 6، استفاده از یک قطره، 6 و بالاتر استفاده از 4 قطره)

دستورالعمل ها

روش استفاده: قبل از استفاده خوب تکان دهید. برای اولین نوبت درمان، بر روی سر اسپری کرده بطوری که  کاملا سطح موها و پوست سر را بپوشاند.سر را با یک کلاه حمام و یا لفاف پلاستیکی  بپوشانید تا مدت 1-4 ساعت بگذرد. هرچقدر که شما بتوانید آن را در سر خود به مدت بیشتری  نگه دارید، احتمال تاثیر بر روی کشتن شپش های بالغ افزایش خواهد یافت. موهای خود را در حمام بشویید و سپس با سرکه آبکشی نموده و برای از بین بردن شپش ها و  رشک ها  موهایتان را شانه کنید.

این شامپو را بطور روزانه و به مدت هفت روز متوالی استفاده کنید ،و اجازه دهید تا قبل از شستن موهایتان به مدت1 تا 15 دقیقه بر روی سرتان بماند.باز هم مطابق معمول با شستشوی سرکه و شانه زدن با شانه مخصوص تخم شپش مراحل را دنبال کنید.

ایمنی: از تماس مخلوط شامپو با چشم ها جلوگیری کنید زیرا باعث سوزش می شود.

محلول شستشوی سرکه گیاهی ضد شپش

شما می توانید این کار را به سادگی و فقط با استفاده ازسرکه سیب و آب  انجام دهید. اما سایر مواد افزودنی اضافه شده به این ترکیب به افزایش اثربخشی آن کمک می کنند. این دستورالعمل برای تهیه ترکیبی به اندازه حجم یک بطری اسپری32 اونسی تنظیم شده است. نصف این دستورالعمل برای یک بطری اسپری 16 اونسی می باشد. استفاده  از اسانس ها  و روغن های حامل  برای توده های موی خشک به شکل اختیاری می تواند انجام بگیرد.

عناصر و اجزای تشکیل دهنده

2 و  4/1 فنجان آب (شما می توانید آب را با چای گیاهی جایگزین کنید).

4/1 فنجان سرکه سیب صاف نشده غیر جوشانده

4/1 فنجان ژل آلوئه ورا

4 قاشق غذاخوری روغن حامل (در صورت استفاده از روغن های حامل)

1 قطره اسانس برگ دارچین (برای کودکان 2 و بالاتر، استفاده از 1 قطره، 6 و بالاتراستفاده از 5 قطره)

9 قطره اسانس پرتقال شیرین (برای کودکان 2 و بالاتر، استفاده از 1 قطره، 6 و استفاده از 5 قطره)

5 قطره اسانس اسطوخدوس (برای کودکان 2 و بالاتر، استفاده از 1 قطره، 6 و بالاتر استفاده از 2 قطره)

دستورالعمل ها

درمان سریع و همیشگی شپش سر با داروهای گیاهی

مواد تشکیل دهنده را در یک بطری اسپری 32 اونسی ترکیب کنید.

روش استفاده: قبل از استفاده خوب تکان دهید. بر روی مو اسپری  کنید،بطوری که کاملا مو و پوست سر را در بگیرد. مویتان را نشویید.در همان حالت خیس موهایتان را با یک شانه مخصوص شپش، برای پاک کردن تخم های شپش به طور کامل  شانه کنید. برای جلوگیری از عود مجدد شپش ها بطور روزانه استفاده شود.

ترجمه شده توسط : عطاری آنلاین محلول

منبع انگلیسی : LICE HOME REMEDIES USING HERBS

بسم الله الرحمن الرحیم

من تقریبا همه روش ها رو امتحان کردم
فقط با انجام چند مرحله زیر کاملا شپش حذف شد :
این رو هم بگم نذر کردم اگر مشکلم حل بشه بنویسم تا بقیه هم انجام بدن
تقریبا 2 سال طول مشید تا من این روش رو پیدا کردم

لوازم لازم :
1.یک شانه مخصوص شپش
2.یک شانه ریز معمولی
3.یک شیشه کوچیک روغن زیتون
4. یک شیشه کوچک سرکه سفید

مراحل :
اول بهتون بگم من هر پنجشنبه یک بار و بمدت 3 هفته اینکار رو کردم
در هر مرحله بعد از چرب کردن موها با شانه مخصوص و شانه معمولی به مدت 15 تا 2 دقیقه موها رو شانه کردم
فقط رنگ شانه رو زرد یا سفید انتخاب کنید تا سریعا دیده بشه
در انتهای هر 2 دقیقه، شانه رو آغشته کنید به سرکه و موها رو یکبار با سرکه شانه کنید
لازم نیست میزان سرکه زیاد باشه
روغن هم باید در حدی باشه که موها قشنگ چرب بشه
بعد از اینکار به انتخاب خودتون میتونید بین 1 تا 8 ساعت روی سربمونه
در هنگام حمام گرفتن هم با شانه بزرگ و کوچک بعد از کفی کردن سر،موها رو شانه کنید

مطمئن باشید حل میشه
برای کل 3 یا 4 هفته فقط لازمه 2 ساعت وقت بگذارید
فقط با دو ساعت میتونید خودتون رو نجات بدید

تصویر شانه مخصوص شپش :
http://piraiesh.ir/wp-content/uploads/218/6/61agGvBWL._SL1_.jpg

تصویر شانه معمولی :
https://www.arayeshgari.com/images/hair_skin/kotahi_hair/kootahi7/1-3.gif

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محلول ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی

ما همواره سعی داریم بی طرفی را رعایت کنیم محصولات تمام تولید کنندگان را برای انتخاب بهتر شما مشتریان در عطاری آنلاین قرار داده ایم .

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *