درمان زود انزالی مردان با تغذیه

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

انزال زودرس شایع‌ترین مشکل جنسی آقایان است که روی روابط زناشویی آن‌ها تأثیر می‌گذارد

 

درمان زود انزالی مردان با تغذیه

در این مطلب چند ماده‌ی غذایی موثر را معرفی می‌کنیم که به رفع انزال زودرس کمک می‌کند و باعث می‌شود شما رضایت بیشتری از رابطه زناشویی‌تان داشته باشید. لطفاً با ما همراه باشید.انزال زودرس شایع‌ترین مشکل جنسی آقایان است که روی روابط زناشویی آن‌ها نیز تأثیر می‌گذارد. به خاطر اینکه باعث ایجاد استرس و ناراحتی در هر دو طرف می‌شود. بر اساس آمارها از هر سه مرد یک مرد در طول زندگی خود با این مشکل روبه رو می‌شود. البته گاهی اوقات انزال زودتر از زمان معمول رخ می‌دهد و جای نگرانی نیست اما اگر همیشه زودتر از زمانی که می‌خواهید اتفاق می‌افتد و شما را دچار مشکل می‌سازد معنی‌اش این است که دچار انزال زودرس هستید. در این مطلب چند ماده‌ی غذایی موثر را معرفی می‌کنیم که به رفع این مشکل کمک می‌کند و باعث می‌شود شما رضایت بیشتری از رابطه زناشویی‌تان داشته باشید. لطفاً با ما همراه باشید.

 

انارانار میل جنسی شما را بالا می‌برد. نتایج پژوهشی که محققان آمریکایی در سال 27 انجام داده‌اند نشان می‌دهد نوشیدن منظم آب انار با مشکل زود انزالی مقابله می‌کند. در این پژوهش بعد از چند هفته مصرف مداوم آب انار، بهبود قابل‌توجهی در عملکرد جنسی نیمی از شرکت‌کننده‌ها مشاهده شد. به خاطر اینکه انار جریان خون را افزایش داده و نعوظ بهتری ایجاد می‌کند. از این گذشته این میوه قادر است با استرس مقابله کند و روی تنظیم استروژن نیز تأثیر بگذارد.نتایج پژوهش‌های دیگر نیز نشان می‌دهند که آب انار محافظ طبیعی مونواکسید ازت می‌باشد. این ترکیب شیمیایی برای نعوظ کامل لازم و ضروری است.

 

مواد غذایی موثر در رفع انزال زودرس آقایان

 

گریپ‌فروت: ویاگرای طبیعی؟می‌توان گریپ‌فروت را ویاگرای طبیعی دانست به شرطی که به طور مرتب و به میزان زیاد مصرف شود. در این صورت گریپ‌فروت می‌تواند برای درمان زود انزالی مفید باشد و انزال را به تاخیر بیندازد. این میوه حاوی «نارنژنین» می‌باشد که مانند ویاگرا مانع از ترشح زودهنگام آنزیمی می‌شود که مسئول بروز انزال است.علاوه بر این نتایج بررسی‌های متعدد نشان می‌دهد که مصرف این میوه باعث کاهش 2 درصدی کلسترول بد خون و کاهش 17 درصدی تری گلیسیرید خون می‌شود. توجه داشته باشید اگر در حال مصرف داروی خاصی (به خصوص ویاگرا) هستید نباید از گریپ‌فروت استفاده کنید. به خاطر اینکه باعث بروز اختلال دارویی می‌شود.

 ماهی‌های چرب و روغن کلزامصرف چند وعده ماهی تن، آزاد، ساردین و غیره یا روغن کلزا در هفته برای مقابله با مشکل زود انزالی موثر است. امگا 3 های موجود در این مواد غذایی حاوی خواصی هستند که سلامت قلب و عروق را نیز تضمین می‌کنند. این اسیدهای چرب ضروری از ایجاد لخته‌های خونی و تصلب شرایین پیشگیری می‌کنند. در افرادی که دچار بیماری‌های عروق کرونری هستند سلول‌های جداره‌ی عروق به مرور پوشیده از رسوبات کلسترول بد می‌شوند. در این صورت هم مانعی برای مونواکسید ازت ایجاد می‌شود.مونواکسید ازت یک ترکیب شیمیایی می‌باشد که باعث انبساط عروق و جریان بهتر خون و در نتیجه نعوظ خوب می‌شود.توجه داشته باشید که پخت و پز طولانی و حرارت زیاد باعث از بین رفتن امگا 3 ها می‌شود. کاکائو: افسانه نیستکاکائو به میزان کم روی سلامت قلب و عروق و تقویت قوای جنسی تأثیر می‌گذارد.نتایج پژوهشی که در سال 27 به چاپ رسیده است نشان می‌دهد پولیفنول‌های (ترکیبات آنتی‌اکسیدانی) موجود در کاکائو باعث کاهش فشارخون شده و همچنین محافظ قلب و عروق و افزایش‌دهنده‌ی مدت زمان نعوظ می‌باشد. در واقع این ترکیبات به افزایش قدرت جنسی کمک می‌کنند.البته باید توجه داشته باشید که بهتر است از مصرف زیاد شکلات‌های چرب خودداری کنید به خاطر اینکه چرب هستند و مصرف زیاد آن‌ها به مرور زمان به سلامت عروق آسیب می‌زند.

 

منبع: تبیان


فروش ویژه لوازم ساختمانی

تخفیف مواد غذایی تا 3 درصد

وسایل بازی پلاستیکی با تخفیف ویژه

3 % تخفیف ویژه ویدئوت با کد تخفیف : beytoote

خرید انلاین محصولات زناشویی،6 درصد تخفیف

خرید بلیط زیر قیمت بازار

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

ورود به سایت

» رمز خود را فراموش کردم

» هنوز عضو نشده‌اید؟ ثبت کنید

ثبت در سایت

» عضو هستید؟ وارد شوید

درمان زود انزالی مردان با تغذیه

» رمز خود را فراموش کردم

» عضو هستید؟ وارد شوید

» هنوز عضو نشده‌اید؟ ثبت کنید

در چند سال اخیر دوبی در زمینه استارت آپ رشد بسیاری داشته است. جذابیت دوبی و موقعیت آن این شهر را به مرکز استارت آپ های جهانی تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی وجه تمایز دوبی از دیگر شهرها استقبال آن از نوآوری و آزادی دادن به افراد و مراکز مختلف است.

در اینجا می‌خواهیم 2 استارت آپ برتر دوبی را به شما معرفی کنیم:

بودجه کلی: 571.7 میلیون دلار بودجه کلی (از 8 اوت 217)

ارزش: 1 میلیارد دلار (از 4 ژوئن 217)

مالکیت: enwani و Saee

این استارت آپ خدمات خودرو انجام می‌دهد به صورتی که پس از درخواست از طریق اپلیکیشن مربوطه در عرض چند دقیقه خدمات را دریافت خواهید کرد. این خدمات در منطقه منا بوده و جدیدترین تکنولوژی یونیکورن محسوب می‌شود. این کمپانی با 3% رشد در حال حاضر در بیش از 5 شهر 11 کشور عرضه شده و بیش از 6 میلیون کاربر دارد.

بودجه کلی: 52 میلیون دلار بودجه کلی (از 16 مه 217)

آخرین رده‌بندی بودجه: سری ب

این کمپانی اپلیکیشن تجارت الکترونیک به تاجران محلی و برندهای جهانی کمک می‌کند تا راه‌اندازی شوند و تجارت‌های الکترونیک سودمند داشته باشند. حمل‌ونقل آسان و نرم‌افزار مناسب و راحت، خرید آنلاین را تسهیل می‌کند.

بودجه کلی: 125 میلیون دلار در دو مرحله (از 11 جولای 217)

آخرین رده‌بندی بودجه: سری ب

خدمات اشتراک ویدیو که به‌وسیله آن می‌توانید هزاران فیلم هالیوودی، بره تلویزیونی، مستند، بره کودک و سریال را تماشا کنید. این کمپانی برای ارائه خدمات فول اچ دی و محتوای باکیفیت با استودیوهای مهم همکاری می‌کند، ازجمله کمپانی فاکس قرن بیستم، سی بی اس، دیزنی، برادران وارنر، لاینزگیت، پارامونت، شوتایم، سونی، استارتز، یونیورسال.

بودجه کلی: 67 میلیون دلار در یک مرحله (از 14 فوریه 216)

آخرین رده‌بندی: سری آ

یک فروشگاه آنلاین برای فروش لوازم مختلف برای مردم عربستان سعودی. Wadi مشتری را به بهترین فروشندگان GCC متصل کرده تا بهترین خرید را داشته باشند.

بودجه‌بندی کلی: 12.6 میلیون دلار در چهار مرحله (از 5 دسامبر 217)

آخرین رده‌بندی: سری آ

یک شرکت فناوری در راستای بیمه و منابع انسانی که به افراد و شرکت‌ها کمک می‌کند تا بیمه سلامت را خریداری کرده و استفاده کنند. آن‌ها مشتریان را کاملاً در جریان سیاست خود قرار داده و به آن‌ها کمک می‌کنند تا سیاستشان را درک نمایند.

بودجه‌بندی کلی: 4.7 میلیون دلار در 2 مرحله (تا 1 ژوئن 216)

آخرین رده‌بندی: سری آنجل

بانک دیجیتال پرسرعت، راحت و با خدمات بانکداری کارآمد که در بازار بسیار موفق بوده و روزبه‌روز بهتر می‌شود. آن‌ها بهترین ایده‌ها را دریافت نموده و با کمک آن بهترین تجربه را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. این شرکت به خرده‌فروش‌ها و شرکت‌های دیگر خدمات ارائه می‌دهد نه فقط به اشخاص.

بودجه‌بندی کلی: 11.6 میلیون دلار در 5 مرحله (تا 25 سپتامبر 216)

آخرین رده‌بندی: سری ب

یک فروشگاه آنلاین برای خریدوفروش کالاهای لوکس دست‌دوم با تخفیف اساسی. سرمایه‌داران مهمی در این شرکت فعالیت دارند ازجمله: Middle East Venture Partners، Wamda Capital، Two Four 54 – Abu Dhabi و Dubai Silicon Oasis Authority.

بودجه‌بندی کلی: 11 میلیون دلار در 2 مرحله (تا 11 اکتبر 216)

آخرین رده‌بندی: سری آ

یک پرتال مسافرتی که در سال 213 در امارات متحده عربی، هند و عربستان سعودی، تحت وزارت Traveazy DMCC راه‌اندازی شد. این پرتال خدمات مربوط به تعطیلات، هتل‌ها و پرواز در محدوده خاورمیانه را ارائه داده و در کمتر از دو سال به یک برند معتبر تبدیل شده است.

بودجه‌بندی کلی: 9.4 میلیون دلار در 5 مرحله (تا 24 مه 217)

آخرین رده‌بندی: سری ب

یک مالی که به کاربران اجازه می‌دهد تا بانک‌ها و مراکز مالی را باهم مقایسه کنند. این شرکت در مارس 216 اولین بیمه خودرو را در خاورمیانه انجام داد. از آن زمان به بعد این کمپانی رشد چشمگیری داشته و توانسته هر ماه از هر شرکت دیگری بیمه خودرو به فروش برساند.درمان زود انزالی مردان با تغذیه

بودجه‌بندی کلی: 14.5 میلیون دلار در 5 مرحله (تا 3 اکتبر 217)

آخرین رده‌بندی: سری ب

یک مقایسه مالی در خاورمیانه که در عربستان سعودی، کویت و امارات متحده عربی شعب دارد و در شیوه کسب‌وکار انقلابی به وجود آورده است. در این سایت با یک کلیک می‌توانید حساب‌های مالی نظیر وام‌های شخصی، وام‌های املاک، وام خودرو، کارت اعتباری، حساب بانکی، بیمه خودرو، هزینه خودرو، مدارس و کودکستان‌ها را در امارت متحده عربی و عربستان سعودی باهم مقایسه کنید.

آخرین بودجه‌بندی: 6.1 میلیون دلار در 5 مرحله (تا 25 اکتبر 217)

آخرین رده‌بندی: شخص

یک استارت آپ در حوزه تأمین مالی که به فروشندگان اجازه می‌دهد صورت‌حساب‌های قابل پرداخت ایجاد نموده، صورت‌حساب‌های تأییدشده را بررسی نموده و گزینه‌های پرداخت را کنترل کنند.

آخرین بودجه‌بندی: 8.5 میلیون دلار در 2 مرحله (تا 2 اکتبر 217)

آخرین رده‌بندی: سری ب

یک سلامت دیجیتال که هرروز هفته و 24 ساعته از طریق و اپلیکیشن های خود بهترین ابزار و اطلاعات درباره سلامت را ارائه می‌دهد. اپلیکیشن این بیش از 2 میلیون بار دانلود شده و ماهانه 8 میلیون کاربر از بازدید می‌کنند. میلیون‌ها کاربر می‌توانند از طریق این در هر زمان و مکان با پزشکان معتبر در ارتباط باشند.

آخرین بودجه‌بندی: 5 میلیون دلار در 1 مرحله (تا 1 اکتبر 217)

آخرین رده‌بندی: سری آ

یک سایت آنلاین برای امانت دهی مستقیم که برای حذف هزینه‌ها و پیچیدگی حساب‌های مالی از تکنولوژی جدید سرمایه‌گذاری جمعی استفاده می‌کند. به این معنا که سرمایه‌گذاران سودهای بهتری دریافت کرده و تاجران سریع‌تر می‌توانند به تجارت‌های کم‌هزینه دسترسی داشته باشند.

آخرین بودجه‌بندی: 4.1 میلیون دلار در 1 مرحله (تا 18 اکتبر 217)

آخرین رده‌بندی: مرحله کشت ایده

در این بیماران می‌توانند در عرض چند دقیقه به‌طور مستقیم و از طریق ویدیو با بهترین پزشکان سراسر جهان ارتباط داشته باشند. این استاندارد HIPAA را دریافت کرده است، مهم‌ترین استاندارد جهانی برای محافظت از اطلاعات بیماران.

آخرین بودجه‌بندی: 1.8 میلیون دلار در 1 مرحله (تا 1 ژوئن 217)

آخرین رده‌بندی: مرحله کشت ایده

یک استارت آپ فناوری که اپلیکیشن Seez R را ایجاد کرده است. این اپلیکیشن از تشخیص تصویر، هوش مصنوعی و چت بوت بهره می‌برد تا خریداران به‌راحتی خودروی موردنظر خود را جستجو کرده، فرایند خرید را انجام دهند، با فروشنده ارتباط برقرار کنند و به سریع‌ترین شیوه ممکن و کاملاً رایگان درباره قیمت صحبت کنند.

آخرین بودجه‌بندی: 1.5 میلیون دلار در 1 مرحله (تا 19 اکتبر 217)

آخرین رده‌بندی: مرحله کشت ایده

یکی از استارت آپ های وابسته به MIT که از هوش مصنوعی و تکنولوژی ارتباطات V2X استفاده می‌کند تا تصادفات جاده‌ای را به حداقل برساند. سیستم اخطار آن درباره خطرات جاده‌ای به رانندگان هشدار می‌دهد.

آخرین بودجه‌بندی: 4.25 میلیون دلار در 3 مرحله (تا 2 سپتامبر 216)

آخرین رده‌بندی: سری آ

این استارت آپ که در گذشته MoveSouq.com یده می‌شد یکی از روبه رشدترین استارت آپ های دوبی است. این استارت آپ بزرگ‌ترین پرتال امارت متحده عربی است که مشتری‌ها را به شرکت‌های حرفه‌ای و مجاز ارائه‌دهنده خدمات خانگی: حمل‌ونقل، نظافت، نقاشی، باغبانی، تأسیسات و بیمه، وصل می‌کند.

بودجه‌بندی کلی: 3 میلیون دلار در 2 مرحله (تا 17 اکتبر 217)

آخرین رده‌بندی: سری آ

یک آنلاین برای خدمات نظافت که مشتری را با افراد ارائه‌دهنده خدمات نظافت در دوبی که دارای مجوز هستند متصل می‌کند. این در حال حاضر تنها یک‌قدم از بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات عقب‌تر است. همه افراد می‌توانند به این دسترسی داشته باشند.

بودجه‌بندی کلی: 473 هزار دلار در 3 مرحله (تا 15 جولای 216)

آخرین بودجه‌بندی: مرحله کشت ایده

یک شرکت واقعیت افزوده که جایزه دریافت کرده و از تکنولوژی منحصربه‌فرد خود استفاده می‌کند که قرار است ثبت اختراع شود. این شرکت نیروی فیزیکی و دیجیتال را باهم ادغام می‌کند تا بهترین بهره‌وری را داشته باشد. این شرکت می‌خواهد تجربه واقعیت افزوده را در اختیار مردم قرار دهد تا دنیای خود را جادویی کنند.

بودجه‌بندی کلی: 4.1 میلیون دلار در 2 مرحله (تا 1 نوامبر 216)

آخرین بودجه‌بندی: مرحله سرمایه‌گذاری

یک شرکت تجارت الکترونیکی که همه‌چیز را برای مادران فراهم می‌کند. هدف این شرکت این است که تمام لوازم و اطلاعات موردنیاز مادران را در اختیارشان قرار دهد، از آخرین لوازم شیردهی به کودک گرفته تا لوازم کودک، لوازم یوگای پیش از وضع حمل و لوازم موردنیاز برای داشتن لحظات زیبا کنار خانواده در آشپزخانه.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

بستن فرم

پربازدیدهای اخیر

آخرین نظرات

دسته‌ها

اخبار سینما و تلویزیون

فیلم

سریال

انیمه

تریلر

سایر

پَروشات در شبکه‌های اجتماعی

تلگرام

اینستاگرام

آپارات

اشتراک در خبره

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پروشات تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. جبران خسارات مادی و معنوی بر عهده رسانه متخلف خواهد بود.

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان امام» رأی داد و حکم ابطال وقف‌ۀ مو

مهمترین عروسی های بازیگران در سال ۲۰۱۸ به روایت تصویر richard gere wife alejandra silva ریچارد تیفان

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سن

شاید ضرب المثل “گذر زمان همه چیزو مشخص میکنه و “ماه پشت ابر نمیمونه را شنی

سعید کنگرانی، Saeed Kangarani بازیگر قدیمی سینما که قرار بود پس از ۱۴ سال دوری از عرصه تصویر، در سریدرمان زود انزالی مردان با تغذیه

نظرات

عضو شورای ملی زعفران گفت: پیش بینی می‌شود میزان صادرات زعفران ایرانی

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

این موشک جدید که دیروز با موفقیت آزمایش شده در کلاس موشک‌های

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از آخرین بازی تیمش در

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

من و همسرم هشت سال است که با هم زندگی می‌کنیم. او

نظرات

نظرات

۴ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان

نظرات

درمان زود انزالی مردان با تغذیه

۶ نظر

۷ نظر

نظرات

۱ نظر

۱۱ نظر

۹ نظر

نظرات

نظرات

محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بین آرشیوم

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

ناپدید شدن تومور مغزی دختر ۱۱ ساله‌ای که گفته می‌شد تنها چند

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

صبح امروز تعدادی از پیش‌خرید کنندگان سیتروئن C3 که دارای حواله تحویل

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

فولادمبارکه که بعد از افزایش سرمایه شهریور سال گذشته تاپیکو (از ۴۳

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه ظهر دیروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

شرکت‌های هواپیمایی و یا ایرلاین‌های گوناگونی در کل دنیا وجود دارد که

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

در مراسم های آیینی ما ایرانیان، انار از جایگاه خاصی برخوردار است

نظرات

نظرات

۶ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

پس از باران معمولا شهد زیادی در گل ها پدید می آید

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

کارخانجات مقدم در سال ۱۳۳۷ توسط مرحوم عبدالله مقدم تأسیس شد. میرزا

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۷ دی ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۹ آبان ۱۳۹۷

۶ آبان ۱۳۹۷

۲۰ شهریور ۱۳۹۷

۱۵ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ مرداد ۱۳۹۷

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© 219, All Rights Reserved. | Powered by saten

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

محل لینک سایت شما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

درمان زود انزالی با تغییر در متابولیسم بدن می تواند بسیار موثر باشد. چون افرادی به زود انزالی دچار می شوند که دارای تب سرد هستند و دقیقأ دارچین برای این افراد ساخته شده است که می تواند باعث تغییر در تب افراد شود و تب سرد را به تب گرم تغییر خواهد داد.

دارچین یکی از گیاهان خیلی خوب و مفید برای درمان زود انزالی می باشد. دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه های درمان می باشد. دارچین به خاطر طعم دلپذیری که دارد معمولأ هم در غذا و هم در نوشیدنی های گرم و سرد استفاده می شود. البته مصرف خیلی زیاد دارچین هم می تواند باعث افزایش فشار خون و یا معده درد شود. درمان زود انزالی با دارچین یکی از روش های آسان و لذت بخش می باشد چون هم می توانید به صورت پودر شده از آن استفاده کنید و یا می توانید به راحتی از آن در داخل چای و یا قهوه خود استفاده کنید.درمان زود انزالی با تغییر در متابولیسم بدن می تواند بسیار موثر باشد. چون افرادی به زود انزالی دچار می شوند که دارای تب سرد هستند و دقیقأ دارچین برای این افراد ساخته شده است که می تواند باعث تغییر در تب افراد شود و تب سرد را به تب گرم تغییر خواهد داد.دارچین می تواند باعث افزایش قوای جنسی و تاخیر در انزال زودرس شود. زمانی که در دوران درمان زود انزالی هستید بهتر است که از غذاهای سرد استفاده نکنید.

 

این مواد می تواند درمان زود انزالی را ماها و یا حتی سالها به تاخیر بیندازد. به همین دلیل ما به همه افراد توصیه می کنیم که اگر می خواهند برای درمان زود انزالی خود قدم موثری بردارند از این مواد غذایی استفاده نکنند و یا حتی اگر می خواهند استفاده کنند بهتر است که دارچین هم بر روی غذای خود استفاده کنند. چون دارچین تا حدود بسیار زیادی سردی غذاها را برطرف خواهد کرد.درمان زود انزالی معمولأ نیاز به مدت زمان خاصی برای درمان خواهد داشت که بهتر است در این مدت از مواد غذایی که گرم هستند و یا به اصطلاح گرمی بخش هستند زیاد استفاده کنید.

 

درمان زود انزالی مردان با تغذیه

این مواد غذایی کاملأ به شما کمک خواهند کرد.

برای درمان زود انزالی بهتر است که از رژیم غذایی استفاده کنید که حاوی پروتئین گیاهی فراوانی باشد. چون پروتئین یکی از روش های کنترل در انزال می باشد که می تواند بسیار موثر واقع شود. یکی از ترکیبات موثر که برای درمان زود انزالی بسیار موثر می باشد و می تواند خیلی خوب اثرگذار باشد مصرف شیر بادام با دارچین می باشد. این یکی از ترکیبات موثر می باشد که اگر 2 یا 3 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود می تواند تاثیر خیلی خوبی در رابطه جنسی ایجاد کند.

 

در زمانی که در حال درمان زود انزالی هستید به شدت توصیه می شود که از مصرف لبنیات دوری کنید چون لبنیات کاملأ سرد می باشدو می تواند به راحتی باعث زود انزالی شود. به همین دلیل سعی کنید از لبنیات برای مدت کوتاهی دوری کنید.

 

به جای لبنیات از مغذهای مقوی مانند:

استفاده کنید این مواد سرشار از ویتامین – پروتئین – کلسیم – می باشد و حتی برای درمان زود انزالی هم بسیار مفید می باشد.

 

برای درمان زود انزالی بهتر است که دارچین را با مقداری عسل مخلوط کنید و روزی 3 بار از آن استفاده کنید.دارچین باعث رقیق شدن خون و افزایش خون رسانی بهتر به اندام تناسلی و در نتیجه درمان زود انزالی خواهد شد.

 

و اما در آخر حتمأ به شما توصیه می کنیم که از پودر دارچین بر روی غذاهای خود بپاشید و از مصرف سیگار به دوری کنید. بهتر است که در طول این مدت از نوشیدنی های گرم و شیره خرما و یا شیره انگور زیاد استفاده کنید تا در کوتاه ترین زمان زود انزالی خود را درمان کنید.

بدانید : درمان زود انزالی و هر آنچه باید در مورد این مشکل مردانه بدانید

گردآوری:گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthمنبع:javaneirani.com

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

اگر در هر یک از زمینه های خانواده، ترس، اضطراب،افسردگی، روابط عاطفی، روابط زناشویی و مسائل جنسی نیاز به راهنمایی و مشاوره داریدمشکل خود را با یکی از مشاوران آنلاین ما در میان بگذارید

All Rights Reserved – © 218 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *