درمان زود انزالی دختر

خواص دارویی و گیاهی

ستاره | سرویس زناشویی – زودانزالی و یا همان انزال زودرس از مسایلی است که هم برای مرد و هم برای زن مشکل ساز است و زن و مرد را از داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش محروم می‌کند.

در واقع زودانزالی یعنی طرفین قبل از انجام رابطه جنسی و یا پس از گذشت مدت زمان اندکی از شروع رابطه به سرعت ارضاء می‌شوند و این کاملاً غیر ارادی انجام می‌گیرد که منجر به عصبی شدن دو طرف می‌شود.

انزال زودرس در آقایان از خانم‌ها مطرح می‌باشد زیرا بدن زنان به گونه‌ای است که دیرتر به انزال می‌رسند و زودانزالی در زنان کمتر رخ می‌دهد.

در واقع زودانزالی در زنان یک مشکل روانی و ناشی از تفکرات و هیجانات فرد می‌باشد تا مشکلات فیزیکی و جنسی بدن خود فرد. برای درمان زودانزالی در زنان، باید در اولین قدم، به یک روان پزشک مراجعه کرد و برای درمان خود خجالت را کنار گذاشت، زیرا این مشکل می‌تواند تا حدی جدی باشد که سبب افسردگی حاد در فرد یا سبب جدا شدن و طلاق زوجین از هم گردد. 

در این مطلب سلامت از سایت برفانک برای شما از  روش درمان زود انزالی در زنان صحبت می کنیم. زود انزالی در بانوان برای اغلب افراد ایجاد نمی شود. زیرا معمولا بانوان از دیر به ارگاسم رسیدن شکایت دارند. در این مطلب که زود انزالی در زنان بیان می شود هدف اصلی داشتن زمان مناسب برای به ارگاسم رسیدن است.

1 – ساده ترین روش از درمان زود انزالی در زنان استفاده از  اسپری های و ژل های بی حس کننده( لیدو کایین) یا  وایگرا و غیره است ..اما این روش  اشکالاتی هم داره مثل اینکه این مواد برای استفاده موقت و ووقتی  که بدن به آن عادت کنه دیگه فایده نداره.

درمان زود انزالی دختر

2 – درمان زود انزالی در زنان انجام ورزش به صورت مکرر و هرروز است..بهتر است که ورزش جزئی از بره هفتگی و یا روزانه  شما باشد یوگا و ورزشهایی از این قبیل برای آرامش و مقاومت ذهن و بدن زنان مفید است

3 – یکی از بهترین و کار بردی ترین روش از درمان زود انزالی در زنان این است که در ابتدای نزدیکی معاشقه طولانی داشته باشید.. بعد از دخول از حرکات بسیار سریع خودداریی کنید، ریلکس باشید و استرس هم نداشته باشید. در کل زمان معاشقه باسن خود را شل کنید.

4 – ترک دخانیات از روش های مهم راه درمان زود انزالی در زنان است زیرا دخانیات با بر هم زدن هورمون ها و سطح فعالیت آن ها در بدن باعث زود انزالی یا بر عکس تاخیر در ارگاسم زنان می شود.

5 – بدون شک انزال زودرس یه بیماری روانی که باتمرین کردن و تجربه و بعد گذشت زمان درمان می شود. بهتر است در طول درما از مشاوره نیز استفاده کنید تا بر اطلاعات شما از بدن خود و همسرتان بیافزاید.

6 – در زود انزالی در زنان هم استفاده از تغذیه مناسب است. بهتر است از غذاهایی با طبع گرم مثل فلفل و زنجبیل در غذاهای خود استفاده کنید..از غذاهای سالم بهره ببرید.. فست فود کمتر بخورید.. گیاه جین سینگ نیز تاثیر مثبت دارد..

7 – برای اینکه زن دچار زود انزالی نشود آلت مرد را بعد از چند دقیقه دخول در آورده  و ریلکس باشید تا انزال صورت نگیره. بعد ادامه دهید زیرا داغی آلت باعث ایجاد انزال می شود. این وقفه باعث کاهش دما می شود. در این بین بهتر است که معاشقه کنید، و دوباره دخول را انجام دهید. فقط اندکی صبر می خواهد.

جهت مشاهده 1 روش موثر جهت درمان زود انزالی مردان بر روی درمان زود انزالی مردان کلیک کنید.

منبع : سایت برفانک

کبد، به جای آنکه در نتیجهٔ درمانهای پزشکی بهبود یابد، خسته می شود و

زمانی که درد قفسه سینه با سردرد به طور همزمان ایجاد شود نمی‌توان گفت که

درد استخوان یکی از مشکلاتی است که امکان دارد برای افراد زیادی ایجاد شود، این

درمان ناف رفتگی درمان ناف رفتگی یا افتادگی ناف که عارضه ی شایعی نیست در

بازگشت به بالا | نمایش سایت با ظاهر اصلی

.کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله اینترنتی برفانک می باشد

زود انزالی یا سستی کمر یکی از رایج ترین مشکلات امروزه زوج های جوان است که متاسفانه باعث عدم لذت از یکی از بهترین لذت های زندگی که همان مسائل زناشویی است می شود. تقریباً از هر ۳ مرد یک نفرمبتلا به این مشکل است و متاسفانه گاهی شاهد این هستیم که برخی جوانان با تصور اینکه این مشکل غیر قابل درمان است و شاید باعث شکست در زندگی زناشویشان شود حتی به ازدواج فکر هم نمی کنند، این تصور در واقع تصور غلطی است و ریشه در مسائل آموزشی دارد، برخی  پدران که باید تجربه خود را در مسائل زناشویی در اختیار فرزندشان که به سن ازدواج رسیده و قصد تشکیل زندگی دارد بگذارند و این اتفاق نمی افتد با این تصور که فرزندم خود این مسئله را به تجربه متوجه خواهد شد، این کابوس که در بین جوانان و به خصوص افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند رواج زیادی دارد.

در این مطلب قصد معرفی روشهایی را خواهیم داشت که نه تنها به شکل بی نظیری باعث درمان و از بین رفتن این مشکل و رضایت زوجین از رندگی و مسائل زناشویی را در بر خواهد داشت بلکه کمترین هزینه را داشته و  به مصرف دارو هم نیاز نیست. در صورتی که مطلب حاضر را مطالعه می کنید ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذاشته و با دعای خیرتان راه گشای ما در ارائه مطالب کاربردی در جهت پیشرفت و تعالی جامعه باشید.

انزال زودرس یا سستی کمر به زبان ساده : انزال و خروج مایع منی قبل از دخول حتی فقط با لمس بدن و یا در ابتدای عمل نزدیکی که هنوز طرفین به اوج لذت جنسی نرسیده اند که باعث احساس نارضایتی شدید در طرفین می شود را انزال زودرس و یا به اصطلاح عامیانه سستی کمر می گویند.
 

اطبای سنتی و بسیاری از روانشناسان تا به حال عوامل بسیاری را در ایجاد این مشکل کشف کرده اند که به آنها اشاره ای خواهیم داشت.

استفاده از غذاهای ناسالم : مصرف غذاهای بی محتوی مانند انوع فست فود باعث زود انزالی در مردان و پرخاشگری و احساس ترس و وحشت در خانم ها می شود.

عدم آگاهی از جنس مخالف : بی شک یکی از مهمترین مسائل زندگی زناشویی شناخت احساسات و خواست طرفین از یک رابطه است، بهتر دیدم تا با ذکر مثالی این موضوع را روشن کنم. ابتدایی ترین لازمه تحریک جنسی خانم ها احساس آرامش و توجه به احساسات آنها از ساعاتی قبل از رابطه است، داشتن صبر و حوصله در انجام  معاشقه و بوسیدن ، ماساژ قبل از شروع رابطه یکی دیگر از مهمترین مسائلی هستند که باید به آن توجه داشت، با توجه به توضیحاتی که داده شد هر چه به احساسات طرف مقابل توجه داشته باشید باعث شناخت خواهد شد که در بدست آوردن موفقیت کامیابی در زندگی و مسائل زناشویی پیش خواهید رفت.

کم خوابی : کم خوابی و اختلالات جریان خواب یکی از شایعترین مواردی است که مسائل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد که بسیاری از افراد به سادگی با آن کنار می آیند، بی خوابی خود تحت تاثیر عوامل بسیاری از جمله : نداشتن بره غذایی صحیح ، تحمل تنش و استرس در محیط کار و زندگی ، وجود بیماری ها و اختلالات طبی و روانی، سوء مصرف مواد و دخانیات اینها گوشه ای از مشکلاتی است که شخص را دچار بی خوابی می کند. باید گفت بی خوابی خود مادر بسیاری از مشکلات و بیماریهاست که باید با شناخت عوامل تشکیل دهنده و با استفاده از مشاوره های روانی و پزشکی راه حل مناسبی را انتخاب و این مشکل را از بین برد.

فاصله زیاد بین روابط جنسی: یکی از مهمترین عوامل انزال زودرس فاصله طولانی بین هر نزدیکی است، وقتی که احساسات جنسی بین زوجین متراکم میشود ،  معمولا کنترل یک باره آنها سخت میشود و منجر به انزال زودرس میشود.

تجربه جنسی کم : اگر شما هم از دسته افرادی هستید که تا به حال رابطه ی جنسی نداشته اید و از این موضوع نیز نگران هستید که باید چه کنم ؟ در پاسخ به این سئوال باید گفت که شاید نیمی از افرادی که در جامعه با آنها در تماس هستیم با این مسئله رویرو هستند و این به معنی بیماری نیست! بلکه با پذیرش این مسئله و حفظ آرامش خود این مسئله را برای همیشه از بین برد، در شما را با روشهایی آشنا خواهیم کرد که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
 

یک – اولین مرحله در یک رابطه موفق ایجاد حس برانگیختگی در زن و مرد است ، برانگیختگی در مردان به سادگی و از راه های متعددی انجام می شود ولی در زنان بسیار پیچیده تر بوده و به راحتی به وجود نمی آید. مدت زمان رسیدن به ارضای جنسی و ملزومات آن در زنان و مردان کاملا متفاوت است.

دو – مردان گاهی در عرض چند ثانیه یا حداکثر چند دقیقه به ارضای جنسی (انزال) می‌رسند، ولی زنان برای رسیدن به ارگاسم به زمان طولانی‌تری (معمولا ۱۰ دقیقه یا بیشتر) نیاز دارند. برخلاف آقایان، زنان برای رسیدن به ارگاسم به محرک‌های دیگری نیز نیازمندند. یعنی اگر تمام شرایط مهیا باشد، برای رسیدن به ارضای جنسی در یک زن، حدود ۲۰ دقیقه زمان لازم است که این زمان می‌تواند در افراد مختلف متغیر باشد.

سه – مردان پس از انزال، بلافاصله نمی‌توانند دوباره رابطه برقرار کنند و مدت زمانی لازم است تا مجددا توانایی برقراری رابطه را پیدا کنند. این زمان با توجه به سن مرد، از چند دقیقه تا چند ساعت و حتی چند روز متغیر است. در زنان این زمان معنا ندارد و در یک بار رابطه زناشویی، می‌توانند حتی چند بار به ارضای جنسی برسند.

درمان زود انزالی دختر

اختلالات خواب یکی از شایعترین مواردی است که مسائل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد

صفحه نخست » زناشویی » دانستنی های جنسی » بهترین روش دیر ارضا شدن (درمان انزال زودرس)

 

 

فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن دیر ارضا شود یا به عبارتی از انزال زودرس جلوگیری به عمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد! انزال زودرس شایع‌ ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد. اغلب کسانی که دچار بیماری زودانزالی هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می‌کنند.

درمان زود انزالی دختر

 

 

استفاده از متد ماستر و جانسون از دیگر راههای دیر ارضا شدن مرد است:
این شیوه شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است که منجر به ارگاسم می شود. این روش از دیر ارضا شدن نیاز به اراده و تمرین دارد ولی بسیار موثر است. ماستر و جانسون، شامل تحریک سکسی توسط خود فرد یا زوج جنسی می باشد. انجام تحریک تا رسیدن به نزدیکی قله (ارگاسم) و متوقف کردن آن است.

این کار در چند نوبت و اوقات مختلف انجام می شود و به تدریج زمان هر تحریک افزایش می یابد تا فرد احساس می کند زمان طولانی تری را صرف هر بار تحریک می نماید پس از چند نوبت و چند روز تمرین انجام نزدیکی شروع می شود. مرد به پشت می خوابد و به آرامی کار نزدیکی انجام می شود. به محض اینکه تحریک به قله نزدیک می شود با علامت دادن به زن (پارتنر) مدتی حالت ریلکس به خود گرفته و مجددا نزدیکی شروع می شود.

 

مصرف بعضی از داروها باعث بروز انزال زودرس می‌ شود

 

squeeze technique تکنیک فشردن، راهی برای دیر ارضا شدن :

روش فشردن در دهه ی ۶۰ میلادی توسط مسترز و جانسون ارائه شد. در این متد فرد و یا شریک جنسی وی را از لحاظ جنسی به آرامی تحریک می کند، سپس هنگامی که فرد به نزدیک لحظهء انزال رسید، با انگشتهای نشانه و شصت حلقه ای به دور آلت درست میکند و محکم آنرا می فشارد تا وقتی که فشار جنسی فروکش کند. سپس مجددا مراحل بالا را برای سه بار تکرار می کنند و دفعهء سوم اجازهء انزال را می دهند. با تکرار این کار ۱ تا ۲ مرتبه در هفته کنترل جنسی آنها بالا میرود و زمان نزدیکی را می توانند افزایش دهند.

 

چگونگی دیر ارضا شدن مردان و جلوگیری از زودانزالی:

البته آنچه مسلم است، این است که زنان معمولا دیرتر از مردان ارضا می‌شوند و عدم آگاهی زوجین از چگونگی ایجاد تطابق، زمان طولانی ارضا شدن زوجه و زمان کوتاه‌تر زوج، باعث نمود و عذاب آورتر این مشکل می‌شود. در حالی که می‌توان با یک آموزش درست در این زمینه از احساس نارضایتی زوجین جلوگیری کرد.

مشکلات روانی که به اشکال مختلف می‌توانند باعث ایجاد انزال زودرس شوند زیادند. مثلا اضطراب، هیجان و استرس‌های روانی که فرد در زندگی روزمره خود دچار آنها می شود در بروز بیماری انزال زودرس نقش مهمی ایفا می‌کنند.

معمولا این هیجانات و استرس‌ها باعث می‌شوند تا فرد در حین نزدیکی توانایی خود را در راحتی و تمرکز روی رابطه جنسی از دست داده و انزال زودرس رخ دهد. یکی دیگر از مسایلی که از طریق ایجاد مشکل روانی باعث بروز انزال زودرس می‌شود، ترس از بروز اختلا‌ل نعوظ است. در واقع ترسی که فرد نسبت به از دست دادن نعوظ دارد باعث می‌شود تا به صورت ناخود آگاه انزال زودتر از موعد رخ دهد. البته در موارد نادری هم مصرف برخی داروها مثل بعضی از دارو های اعصاب باعث بروز انزال زودرس می‌ شود.

 

با تمرین و تکرار سعی کنید آستانه انزال را در خودتان معین کنید و سپس تلاش کنید تا بر روی کنترل آن اجحاف کامل پیدا کنید تا بواسطه ی آن قادر شوید مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید. سعی کنید زمانیکه به آستانه انزال نزدیک می شوید کاری کنید تا برانگیختگی کمتر شود. همیشه خودتان را پایین تر از حدی نگه دارید که انزال اجباری صورت پذیرد. هرگاه که احساس کردید در حال نزدیک شدن به مرحله ی انزال هستید، حرکت دادن بدن را متوقف کنید، چند ثانیه به خود فرصت بدهید تا آرام شوید و زمانیکه تحریک اندکی کمتر شد، مجدداً به کار خود ادامه دهید.

 

منابع :

delgarm.com/tanzimekhanevadeh.com/بیتوته

این مطلب را :

(لازم)

(لازم)

 

پیشگیری از کمر درد بعد از انزال علت کمردرد بعد از انزال   اگرچه علت کمردرد در اغلب موارد به دلیل کشیدگی عضله، آرتریت، گوژپشتی یا فتق دیسک بین مهره هاست، اما علت های دیگر

علایم و نشانه های ارضا شدن زنان چیست ؟   در دنیای امروز هنوز این افسانه که دخول تنها راه صحیح و پذیرفته شده برای رسیدن زنان به ارگاسم است، وجود دارد. حتی بسیاری از

  آموزش روش ارضا کردن زنان   پرسشی که برای اکثرا آقایان بعد از ازدواج پیش می آید چکار کنم زنم ارضا بشه ، آنچه اکثر آقایان تصور میکنند در آن مهارت دارند و به

 نشانه های ارگاسم و ارضا شدن زن و مرد چیست ؟ ارضا شدن زن چگونه است , تشخیص ارضا شدن در زنان, چگونگی ارضا شدن زن , ارضای جنسی , ارگاسم, ارضا شدن در خواب, تحریک جنسی,

  انزال پس گرد ، یک مشکل مردانه انزال پس گرد، یک مشکل مردانه ناباروری مردانه و ایجاد استرس برای او یا همسر وی به دلایل متعددی اتفاق می‌افتد که یکی از آنها «انزال​ پس‌گرد»

    راههای تقویت اسپرم در مردان   گردو که سرشار از اسیدهای چرب امگا3 و آنتی‌اکسیدان‌ها است، تأثیر قابل‌توجهی در افزایش تحرک، جنبندگی و البته زیست‌پذیری و زنده ماندن اسپرم‌ها دارد. گردو حاوی سلنیوم بالا

  روشهای تشخیص وجود یا پارگی پرده بکارت   معنای حقیقی از بین رفتن و پارگی پرده بکارت ، از بین رفتن و پاره شدن آن صرفاً به دلیل مقاربت و نزدیکی نیست، چرا که

ماساژ جنسی بدن زن چه تاثیری بر رابطه زناشویی دارد؟   ماساژ جنسی علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، میتواند نقش تحریک کنندگی نیز داشته و لذت رابطه زناشویی را دو چندان نماید.

علل کاهش میل جنسی و درمان آن   کـاهـش میـل جنـسی در زنان امری بسیار شایع و در مـردان امری نادر اسـت. هورمون جنسی مردانه (تستوسترون) نقش فراوانی بر میل جنسی در هر دو جنس

درمان زود انزالی دختر

  افزایش سایز سینه با این مواد غذایی اگر سایز سینه شما کوچک است و می خواهید آن را بزرگ تر از قبل سازید، از مواد غذایی که در اینجا برایتان آورده ایم، مصرف کنید.




خانه

موبایل

علت دیر ارگاسم شدن و دیر ارضا شدن زنانرابطه جنسی، بهترین راه برای ایجاد یک رابطه ی عمیق جسمی و روحی با شریک زندگی است؛ بنابراین احساس خوبی در شما ایجاد می کند. اما اگر در این رابطه ارگاسم حاصل نشود، هر دو نفر احساس نارضایتی می کنند. نرسیدن به اوج لذت جنسی می تواند دلایل جسمی و روحی متفاوتی داشته باشد، اما تشخیص صحیح و معاشقه درمانی به شما آموزش می دهد که چگونه در یک رابطه جنسی به ارگاسم برسید و از آن لذت ببرید.

درمان زود انزالی دختر

اگر چه در جریان آمیزش جنسی، تعدادی از خانم ها به سختی به اوج لذت جنسی می رسند و یا هرگز آن را تجربه نمی کنند، اما این مشکل، همیشه یک مشکل زنانه نیست، و همچنین ممکن است آقایان هم برای رسیدن به ارگاسم مشکلاتی داشته باشند. به ویژه برخی از مشکلات جسمی و روحی در یک رابطه، رسیدن به ارگاسم را برای طرفین مشکل تر می شود. ولی راه حل هایی برای مشکل وجود دارد.

 

عدم حصول لذت جنسی شامل:- ارگاسم به هیچ عنوان حاصل نمی شود- ارگاسم با تاخیر حاصل می شود (رسیدن به ارگاسم زمان زیادی طول می کشد و یا تحریکات زیادی نیاز است)- ارگاسم رضایت بخش حاصل نمی شود- انزال دیررس- انزال بدون ارگاسم

برخی از دلایل بالقوه ی این مشکل در خانم ها و آقایان :- وجود مشکلی در رابطه- یکنواختی و خسته کننده بودن اتاق خواب- آسیب جسمی یا روحی، مانند حس تجاوز یا سوء استفاده جنسی- میزان سلامتی افراد که بر روی اعصاب و سطح هورمون آن ها اثر می گذارد- احساس خجالت نسبت به رابطه جنسی- عدم اطلاعات کافی در مورد ارگاسم، رابطه ی جنسی و تحریکات مؤثر- اثرات جانبی برخی از داروها، مانند داروهای ضد افسردگی

احساس ترس مانع ارگاسم می شود،ایزادورا المان متخصص ازدواج و مشاور خانواده می گوید:«افراد از نظر فیزیولوژیکی ممکن است به درستی تحریک نشوند. اگر خانم یا آقایی به دست خودشان تحریک شوند، به سختی توسط دیگران تحریک می شوند.»

تشخیص مشکل عدم ارگاسمدکتر المان میگوید: « اگر شما با مشکل ارگاسم رو به رو هستید، توصیه می شود که به درمانگر جنسی مراجعه نمایید تا منشاء مشکل شما را بیابد و شما را به درستی درمان کند. ممکن است نرسیدن به ارگاسم ناشی از یک مشکل جسمی باشد و درمانگر شما را راهنمایی می کند که به پزشک مربوطه مراجعه نمایید.»درمانگر جنسی درمورد نحوه برقراری روابط جنسی، شریک جنسی و همچنین انتظارات و خواسته های شما در یک رابطه جنسی سؤال هایی می پرسد، و شما باید با آمادگی و صداقت به تمام سؤالات او پاسخ دهید.

راه حل درمان مشکلات ارگاسماگر با مشکل جسمی رو به رو هستید، پزشک مربوطه درمان مناسب را تجویز خواهد کرد، و اگر با مشکل روانی رو به رو هستید، درمانگر جنسی راه کارهای مناسب را پیشنهاد می دهد.دکتر المان در مورد خانم ها می گوید: «آنها باید دریابند که چگونه و با چه تحریک هایی به ارگاسم می رسند، و گاهی برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارند که در ذهن خود خیال پردازی کنند. اگر خانمی متوجه شد از نظر فیزیکی به چه تحریکات جنسی نیاز دارد، در این هنگام باید دید آیا می تواند به راحتی نیازهایش را به همسرش بگوید؟! بنابراین برای حل مشکل ابتدا باید منشاء فیزیولوژیکی مسئله پیدا شود و سپس به بررسی راه حل های روابطی پرداخت.»درمورد آقایان نیز روش درمان به همین صورت است. مهم ترین مسئله برای داشتن یک رابطه جنسی خوب، صحبت کردن درمورد این مسئله با همسرتان است. اگر می خواهید به اوج لذت جنسی برسید یا فقط می خواهید در اتاق خوابتان احساس آرامش و راحتی کنید، در هر صورت باید نیاز ها و خواسته هایتان را برای شریک زندگیتان بیان کنید.

اگرچه ممکن است صحبت درمورد مسائل جنسی در ابتدا کمی خجالت آور  و نحوه برخورد طرف مقابل نسبت به این مسئله کمی نگران کننده باشد ولی بالاخره باید از یک جایی شروع کرد، و تمام مسائل و مشکلات حل نشده را مطرح نمود. حتی اگرمسائلی مانند محیط رتب خانه، مانع ایجاد آرامش در شما می شود باید با صحبت کردن حل و فصل شوند تا در نهایت با آرامش ایجاد شده به اوج لذت در رابطه جنسی خود برسید.

در مورد اینکه چه می خواهید؟ چه چیزی را دوست دارید؟ و نیازهای شما چیست؟ صحبت کنید. زیرا نرسیدن به ارگاسم تاثیرات منفی روی شما می گذراد و متقابلا این اثرات منفی به شریک زندگیتان منتقل خواهد شد. صحبت درمورد رابطه جنسی موجب افزایش احساس صمیمیت و نزدیکی در بین شما می شود و موجب می شود شعله های عشقی که انتظارش را می کشیدید در اتاق خواب بر افروخته شود.منبع : ir-med.com


تور ویژه مشهد // قیمت مناسب

شماره موبایلتان را خودتان بگذارید 912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

جلوگیری از ریزش مو

تقویت رشد مو

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *