درمان خشکی دور چشم کودکان

رژیم غذایی MIND چیست؟ براساس تحقیقات اخیر، حداقل یکی از سه مورد بیماری آلزایمر، در سراسر جهان قابل پیشگیری است. یکی از آشناترین چیزهایی که ما در مورد درمان طبیعی آلزایمر می دانیم، داشتن یک رژیم غذایی سالم و ضد التهاب است. غذاهایی مانند سبزیجات، میوه، آجیل و ماهی سرشار از آنتی ‌اکسیدان ‌ها، چربی ‌های سالم و دیگر مواد فوتوشیمیایی هستند که از مغز در برابر بیماری آلزایمر، محافظت می کنند. در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام به بررسی رژیم غذایی MIND

درمان خشکی دور چشم کودکان

فواید ریشه سنبل الطیب چیست؟ در مورد کاربرد این گیاه دارویی چقدر می دانید؟ سنبل الطیب که از گیاهان بومی اروپاست، به صورت وحشی در مراتع رشد کرده

رژیم غذایی MIND چیست؟ براساس تحقیقات اخیر، حداقل یکی از سه مورد بیماری آلزایمر، در سراسر جهان قابل پیشگیری است. یکی از آشناترین چیزهایی که ما در مورد

سوم مارچ برابر با ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۷، روز جهانی شنوایی با شعار «شنوایی خود را ارزیابی کنید» است. به مناسبت این روز، در سراسر دنیا بره هایی برای

شکستگی فک چیست؟ در مورد عوارض شکستگی فک چه می دانید؟ آیا با راه های درمان آن آشنایی دارید؟ آیا تنها با جراحی میتوان آن را درمان کرد؟ در این

اگر شبیه مردم، احتمالا جوش سرسیاه زیادی دارید، اهمیتی ندارد چقدر تلاش می کنید، فقط ناامید نشوید. قطعا شرم آور است ولی بیایید اعتراف کنیم، همه ما

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

اگر نوع پوست شما پوست خشک است و می خواهید خشکی پوست را برطرف کنید این مطلب برای شماست. در این مطلب 5 روش خانگی برای رفع خشکی پوست معرفی شده است که می تواند به شما برای رفع خشکی پوست کمک کند. در ادامه با زوم لایف و معرفی این 5 روش خانگی همراه باشید.

مشکل خشکی پوست اجتناپ ناپذیر است و هستند افراد زیادی که دچار خشکی پوست هستند اما دلیل آن را نمی دانند. فصل تابستان رو به اتمام است و به فصل سرما نزدیک تر می شویم، خشکی پوست معمولاً در فصل سرما افزایش پیدا می کند.

پوست بدن در اثر کاهش ترشح چربی توسط غدد پوستی خشک می شود که در این صورت نسبت به عوامل محیطی و بعضی مواد حساس می شود. پوست حالت سوختگی پیدا می کند که به دلیل نداشتن رطوبت کافی است.

یکی از علت های اصلی خشکی پوست، سرد شدن آب و هوا است. خشک بودن پوست بدن شما می تواند ارثی و ژنتیکی باشد. استفاده از صابون های قوی، میزان رطوبت ها، تماس بیش از حد پوست با نور خورشید، اختلالات و کم کاری تیروئید، بیماری دیابت و استفاده از بعضی داروها مثل دیورتیک ها، ضد اسپاسم ها، آنتی هیستامین ها می توانند در خشک شدن پوست دخیل باشند.

علت های شایع خشکی پوست بدن عبارت هستند از:

درمان خشکی دور چشم کودکان

آب و هوا

زندگی در آب و هوای خشک نظیر بیابان و صحرا

سن

افراد سالمند در معرض ابتلا به خشکی پوست بدن قرار دارند. وقتی سن افراد بالا میرود، منافذ پوست روغن طبیعی کمتری تولید می‌کنند، و این عامل خطر ابتلا به خشکی پوست بدن را افزایش میدهد.

سابقه پزشکی

اگر در سابقه پزشکی فرد ابتلا به درماتیت تماسی آلرژیک یا اگزما، یا سایر بیماری های آلرژیک (حساسیتی) وجود داشته باشد، احتمال ابتلای این فرد به این بیماریها است.

فصل

خشکی پوست بدن معمولا در ماه های پاییزی و زمستانی شایعتر است، زیرا در این فصول سطح رطوبت هوا کاهش مییابد. در ماه های تابستانی، سطح بالای رطوبت میتواند از بروز خشکی پوست بدن پیشگیری کند.

عادات حمام رفتن

حمام رفتن مکرر یا استفاده از آب خیلی داغ برای شستشو نیز خطر ابتلا به خشکی پوست بدن را افزایش میدهند.

 

اگر بخواهیم علت ها را دقیق تر بررسی کنیم به این 6 مورد خواهیم رسید:

یکی از علائم خشکی پوست، زبر شدن پوست و یا پوسته پوسته شدنش است.

برای جلوگیری از خشک شدن پوست این 5 روش خانگی را به شما توصیه می کنیم:

روغن زیتون و روغن کرچک برای رفع خشکی پوست بسیار موثراند. برای ایجاد یک بافت نرم روی پوست و از بین بردن خشکی پوست می تواند از مخلوط روغن زیتون و کرچک استفاده کنید.

روش استفاده:

در این مخلوط یک نسبت از روغن کرچک و سه نسبت از روغن زیتون را با هم مخلوط کرده و بر روی پوست صورت و دیگر قسمت های خشک پوست بمالید. حالا یک لیف یا دستمال نرم و تمیز را در آب داغ فرو برده و بر روی پوست تان فشار بدید.

مراقب باشید که لیف بر روی پوست تان با فشار کشیده نشود. تنها لیف را روی صورت قرار داده و کمی فشار بدهید. این مراحل را در هفته 2 تا 3 بار انجام دهید تا شاهد از بین رفتن خشکی پوست خود باشید.

عسل به عنوان نرم کننده پوست شناخته می شود. عسل یکی از داروهای طبیعی برای از بین بردن خشکی پوست است. استفاده از ماسک پوست عسل یک نتیجه عالی برای شما خواهد داشت.

روش استفاده:

عسل  را به تنهایی بر روی پوست بمالید و پس از 1 دقیقه شستشو دهید. پوست شما بعد از این ماسک پوست در تمام طول روز نرم و درخشان باقی می ماند و از طرفی به سرعت باعث از بین رفتن خشکی پوست می شود.

روغن بادام فواید بسیاری خوبی برای پوست و زیبایی دارد، حال برای رفع خشکی پوست نیز از این روغن به همراه شیر گرم استفاده می کنند.

روش استفاده:

نصف قاشق چایخوری روغن بادام را در یک لیوان پر شیر ولرم هم بزنید و در شب و قبل از خواب پوست تان را با این مخلوط شستشو بدهید و بعد از خشک شدن آن بر روی پوست بخوابید. این مخلوط پوست شما را تغذیه می کند و از خشکی پوست شما جلوگیری می کند.

ماسک تخم مرغ برای درمان خشکی پوست بسیار توصیه می شود. در این ماسک از تخم مرغ، روغن زیتون، عسل و کمی گلاب استفاده می شود.

روش استفاده:

یک تخم مرغ را با یک قاشق چایخوری عسل همراه با نصف قاشق چایخوری روغن زیتون و کمی گلاب مخلوط کنید. این ماسک پوست را برای چند دقیقه بر روی پوست تان قرار دهید و بعد از گذشت چند دقیقه با آب کاملا ولرم شستشو دهید.

این ماسک پوست را هر هفته 1 الی 2 بار انجام دهید تا به رفع خشکی پوست منجر شود.

این ماسک خانگی حاوی گلیسیرین، گلاب و آبلیمو است که برای درمان خشکی پوست بسیار مفید است. این ماسک پوست یک درمان خانگی کامل برای از بین بردن خشکی پوست است. گلیسیرین یک مرطوب کننده عالی و ثابت نگه دارنده رطوبت پوست است. 

روش استفاده:

فقط یک قاشق غذاخوری گلیسیرین را با یک قاشق غذاخوری گلاب و چند قطره آبلیمو مخلوط کنید و بر روی پوست صورت و نحوای خشک بمالید. پس از حدود 15 دقیقه شستشو بدید. از این ماسک پوست تا زمان درمان کامل خشکی پوست استفاده کنید.

اگر برای رفع خشکی پوست از روش های دیگری استفاده می کنید، لطفاً از قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. سپاس

روغن نارگیل با خواص نرم کنندگی اش میتواند فضاهای میان سلول های پوستی را پر کند، و از این طریق، سطح پوست را نرم و صاف کند. به همین دلیل است که اسیدهای چرب اشباع شده ای که به طور طبیعی در نارگیل وجود دارند میتوانند پوست تان را مرطوب و نرم کنند.

روش استفاده:

درمان خشکی دور چشم کودکان

برای استفاده از روغن نارگیل برای تسکین خشکی پوست بدن به انجام آماده سازی های پیچیده نیاز نیست، یعنی لازم نیست این روغن را با مواد دیگر ترکیب کنید. روغن نارگیل برای استفاده روزمره به میزان زیاد نیز به اندازه کافی ملایم و بی خطر است.

هنگام مالیدن روغن نارگیل به پوست، این روغن به آهستگی در پوست تان جذب میشود. به علاوه، در صورت ابتلا به پسوریازیس یا اگزما، استفاده از این روغن میتواند این وضعیت ها را نیز تسکین دهد. به هر صورت، استفاده از روغن نارگیل یک بازی برد برد است.

در میان درمان های خانگی برای خشکی پوست بدن، استفاده از روغن بادام نیز گزینه ای است که امتحان اش ارزشمند است؛ زیرا این روغن منبعی عالی برای ویتامین E به شمار میرود. روغن بادام به عنوان روان کننده و نرم کننده عالی برای پوست خشک و زبر به حساب می آید.

به علاوه، این روغن به خاطر اثر آنتی اکسیدانی اش، به طور کلی برای پوست مفید است. روغن بادام آنچنان چرب نیست، از این رو، به آسانی جذب پوست میشود.

نکته: در صورت حساسیت به بادام، نباید از این درمان خانگی استفاده کنید.

روش استفاده

جهت کسب بهترین نتایج از روغن بادام، میتوانید پیش از خواب، یک لیوان محلول شیر گرم و یک قاشق چای خوری روغن بادام نوش جان کنید. این کار را به یک عادت شبانه تبدیل کنید تا پوست سالم و هم‌چنین خواب راحتی داشته باشید.

موارد خشکی پوست بدن به درمان های خانگی و اصلاح سبک زندگی واکنش مثبت نشان میدهند. با وجود این، اگر دچار وضعیت های زیر هستید، باید به پزشک مراجعه کنید:

درمان خشکی پوست با 1 مرطوب کننده پوست

ماسک انار برای جوانسازی و رفع خشکی پوست

ترک پا؛ درمان خانگی ترک پاشنه پا

آیا مطلب ” خشکی پوست؛ 7 روش خانگی رفع خشکی پوست بدن ” برای شما مفید بود؟

با سلام من پوستم به قدری خشکه و حساس به خیلی از شوینده ها کهکاملا مثل زمین بدون اب ترکشو احساس می کنم دائم باید روغن مالیش کنم و الا قابل تحمل نیست قبلا از انواع مرطوب کننده و کرم استفاده می کردم مدت یه ماهی   هست که از ژله قرص ویتامین eاستفاده کروم از ژله آلوئورا و روغن زیتون  و روغن بنفشه و جدیدا از روغن نارگیل استفاده می کنم هیچ تاثیری ندیدم چرا که دائمباید صورتم چرب باشه نمیدونم چی کنم ضد آفتاب هم دکتر بهم الارو داد خوب رو صورتم میخوابه اما نمیدونم با این دائمروغن و کرمی که رو صورتم هست آیا پوستم میتونه نفس بکشه 

 

ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

برخلاف باور عموم افراد، همه میگرن‌ها با هاله نور (اختلالات بصری همانند چراغ‌های چشمک زن []

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زوم لایف تنها با رعایت شرایط استفاده از مطالب، امکان‌پذیر است.

سعی در رعایت کپی رایت داشته باشیم ! زوم لایف

اگزما پوستی انواع مختلفی برای مشکلات پوستی متفاوت دارد اما رایج ترین نوع اگزما،اگزما صورت و اطراف چشم است.اگزما صورت یک التهاب پوستی آلرژیک که در اطراف چشم نوزادان رخ میدهد و در واقع به اگزما کودکان شناخته میشود.هرچند مهم نیست چه سنی دارید،ممکن است ناگهانی به اگزما پوستی صورت والتهاب پوستی آلرژیک دور چشم دچار شوید و به یک درمان نیاز دارید.

روش اول
یادگیری درباره ی اگزما صورت و التهاب پوستی آلرژیک

۱)اطلاعات اولیه را یاد بگیرید.

اگزما پوستی صورت یا التهاب پوستی آلرژیک یک مشکل پوستی است که که در دوران کودکی رخ میدهد.این مشکل به تب یونجه و آسم نیز مرتبط است.به این معنی که اگر یکی از این بیماریها را داشته باشید امکان بروز این مشکل در شما است.

درمان خشکی دور چشم کودکان

۲)نشانه ها را بشناسید.

ممکن است جوش های کوچکی ببینید که میخارند.همچنین قسمت هایی خارشی روی پوستتان خواهید دید که معمولا قهوه ای یا قرمز اند.

۳)بدانید عملکرد اگزما پوستی صورت چگونه است.

التهاب پوستی آلرژیک میتوانند بیایند و بروند.وقتی نشانه ها بدتر میشوند،flare –up یده میشود.هرچند،ممکن است مدتی طولانی بدون داشتن نشانه ای باشید.

۴)بدانید التهاب پوستی آلرژیک چگونه منتقل میشود.

این مشکل ویروسی نیست.یعنی از با در تماس بودن با فردی که این مشکل را دارد به شما منتقل نمیشود.هرچند میتواند از والدین به کودک به طور ارثی منتقل شود.

۵)آگاه باشید که اگزما پوستی یا التهاب پوستی آلرژیک چگونه میتواند دیدتان را تحت تاثیر بگذارد.

این مشکل ممکن است برای دیدتان مشکل ایجاد کند.اگر فکر میکنید که به تازگی دیدتان با شعله ور شدن این مشکل دچار مشکل شده است،با پزشک مشورت کنید.

روش دوم
درمان اگزما پوستی صورت و دور چشم

۱)از یک کمپرس یخ برای اطراف چشمتان استفاده کنید.

استفاده از سرما میتواند پایانه های عصبی را به طور موقتی بی حس کند که به کاهش حساسیت،آرام کردن پوست،وکاهش میل به خاراندن منجر میشود.همچنین به زدودن پوست مرده و داشتن ظاهری نرمتر و بهبود سریعتر کمک میکند.

۲)به صورتتان مرطوب کننده بزنید.

یک کرم یا پماد بهتر عمل میکنند زیرا چربی بیشتری از لوسیون دارند و ضد آب هستند.چربی به مرطوب نگه داشتن و محافظت پوستتان کمک میکند.

۳)از یک کرم کورتیکواستروئید استفاده کنید.

یکی از راه های موثر برای این مشکل استفاده از کرم های کورتیکواستروئید است که باعث کمک به بهبود ناگهانی اتفاق افتادن التهاب پوستی آلرژیک میشود.

۴)درباره ی مصرف آنتی بیوتیک های خوردنی سوال کنید.

آنتی بیوتیک های خوردنی در بعضی مواقع که به عفونت های آلرژیک مبتلا میشوید،استفاده می شوند.به دلیل حساس تر بودن ناحیه ی دور چشم،پزشک ممکن است پیشنهاد کند که اگر این آلرژی در حال منتشر شدن به دو یا یکی از چشمهایتان است،از آنتی بیوتیک استفاده کنید.

روش سوم
کنترل کردن شعله ور شدن بیماری

۱)استرس خود را کم کنید.

استرس میتواند این مشکل را شعله ور کند پس سعی کنید استرس خود را کاهش دهید.راه هایی برای آرام کردن خود یا کودکتان در طی روز یاد بگیرید.

۲)خودتان را نخارانید.

خاراندن فقط باعث بدتر شدن خارش می شود.در واقع زمانی که اگزما اطراف چشمتان ظاهر میشود،خاراندن میتواند باعث تورم،قرمزی و پف پوست شود.

۳)آنتی هیستامین مصرف کنید.

آنتی هیستامین های بدون نسخه مانند لوراتادین و فکسوفنادین،میتوانند به کنترل نشانه های التهاب پوستی آلرژیک کمک کنند.از آنجایی که این بیماری به آلرژی های دیگری از جمله تب یونجه مربوط است،آنتی هیستامین میتواند این بیماری،به خصوص خارش آن را آرام کند.

درمان خشکی دور چشم کودکان

۴)آلرژن ها و محرک ها را شناسایی کنید.

آلرژن ها و محرک ها میتوانند به شعله ور شدن بیماری کمک کنند.سعی کنید با به آرامی عوض کردن محصولات آرایشی بهداشتی خود بفهمید کدام موارد شما را اذیت میکنند و آن ها را استفاده نکنید.هنگامی که بیماریتان شعله ور میشود،بهتر است از آرایش کردن به طور کلی صرف نظر کنید.

۵)از مصرف بعضی غذاهای خاص بپرهیزید.

هرچند غذاهای آلرژیک تعریف به خصوصی دارند(غذاهایی که باعث پاسخ شدید و ناگهانی سیستم ایمنی بدن میشوند)،غذاهای دیگر نیز باعث شعله ور شدن بیماری می شوند.برای مثال،شیر گاو و آجیل درختی میتوانند اینکار را انجام دهند.اگر در حال شیردهی به نوزادی با اگزما هستید،باید از خوردن آجیل درختی خودداری کنید زیرا ممکن است آن را به فرزندتان منتقل کنید.

۶)صابونی را انتخاب کنید که بیش از حد مرطوب کننده باشد.

هنگام شستن صورتتان از صابونی استفاده کنید که چربی زیادی داشته باشد نه صابونی که صورتتان را خشک میکند.همچنین صابون غیر معطر انتخاب کنید.

۷)پوستتان را از نور خورشید و گرمای زیاد دور نگه دارید.

این مورد شامل مواردی مانند آب داغ،نور مستقیم خورشید و آب و هوای گرم است.

سه فرزنددارم ازکودکی مبتلابه اگزماحادهستندحتی یکیشوش چشم راستش راازدست داده اگه درمانی برای بهبودی اینان وجوددارددرخواست یاری هرچه سریعتررادارم۰۹۱۷۷۰۰۹۱۵۵شماره تماسم است

نیازمندمداوااگزمابیمارانی که دارم۰۹۱۷۷۰۰۹۱۵۵

اگر در تهران ساکن هستید به بیمارستان چشم پزشکی نور مراجعه کنید و اگر در کرج یا استان البرز هستید به کلینیک نور دیدگان کرج مراجعه نمائید

سلام.من دستم دچار اگزماست و داره میشه چکارش کنم؟
خواهش میکنم جواب بدید

سلام جناب کیانا عزیز
منم دچار اگزما هستم
هم صورت و هم دست ها
یک تجربه خودم را میگویم
من از انواع داروها استفاده کرده ام
متاسفانه در اگزما لایه محافظ پوست دچار آسیب میشود و همین امر باعث میشود هر عامل محرک پوست باعث تشدید این بیماری گردد
مثل شوینده ها و نور خورشید
کورتون ها تاثیر مسکن دارند و خودشان باعث نازک شدن پوست و عوارض بدتر میشوند
من به تجربه یافتم کرم زینک اکساید تاثیر آرام تر ولی بهتری دارد
ولی مشکل من این بود که من وازلین موجود در پماد زینک هم حساسیت داشتم
سراغ کرم های حاوی اوسرین و زینک اکساید رفتم بار بهتر بود ولی حساسیت مرا درمان نکرد
و در نهایت به یک کرم قدیمی حاوی روغن کبد ماهی و زینک اکساید (پماد سوختگی معمولی) رسیدم
که واقعا محشر بود
قیمت مناسب و تاثیر معجزه آسا (البته برای من)
چند تا از آنها را خریدم و مرتب استفاده کردم
ظرف یک ماه تمام آثار اگزما از بین رفت
و من ادامه دادم تا پوستم کامل ترمیم شود
بهتر است زیر نور زیاد نگاه کنید تا دیگر اثری از قرمزی مشاهده نشود
چون دوباره گسترش می یابد
در ضمن فقط روزی یک بار آنهم شب ها پماد بتامتازون هم زدم
اینبار تاثیر خیلی سریع تری داشت
این تجربه من بود
قضاوت با پزشکان عزیز

مخلوط کرم روغن ماهی و زینک اکساید را با چ تجاری و از کجا خریداری کردید ، چون واقعا این بیماری بنده را کلافه کرده

سلام ممنون از اطلاعات مفید در مورد این بیماری. من هم از کودکی دچار اگزما در ناحیه دست و صورت هستم. با خوردن تخم مرِغ، بادمجان، آجیل و به طور کلی غذاهای سودایی این بیماری تشدید میشود. از طرفی آب و هوای منطقه ای گرم و خشک و یا سرد و خشک و همچنین آب شرب گچ دار تاثیر بسیاری بر روی پوست من دارد.
اما من هنوز نتوانستم کرم یا پمادی برای درمان قطعی پیدا کنم، با رعایت تغذیه سعی در کنترل این بیماری دارم.
من به مدت ۱۰ سال در تهران ساکن بودم و با ناباوری تمام بدون استفاده از هیچ دارویی یا رژیم غذایی این بیماری محو شد.

اسمش پماد سوختگی ناژو هست

اسم این کرم چیه ؟

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

آدرس


Current ye@r *


Leave this field empty

گواتر، تورم غده تیروئید است که موجب تشکیل یک برآمدگی در ناحیه گردن می شود. برآمدگی هنگام بلع به بالا

شکستگی بینی، یک شکستگی یا ترک در استخوان بینی است که اغلب در استخوان روی پل بینی ایجاد می شود.

سوء هاضمه یا ناراحتی معده یک اصطلاح عمومی است که احساس ناراحتی در بالای شکم را توصیف می کند. سوء هاضمه

کهیر فیزیکی، اختلالی است که در آن کهیر ها با محرک های محیطی مانند گرما، سرما، فشار وارده بر پوست،1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *