درباره شهر داروین استرالیا

خواص دارویی و گیاهی

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

تغییر برند ایران آنکارا به نیلگام

به اطلاع مسافران، متقاضیان و همکاران محترم می رساند در راستای بهبود خدمات و راحتی بیشتر، از این پس مجموعه‌های ایران آنکارا، نیلگام سفر و نیلگام مهاجر تحت برند هولدینگ نیلگام فعالیت خواهد کرد.

شما از این پس می‌توانید با نیلگام (Nilgam.com) خدمات ویزا، مهاجرت و گردشگری خود را دریافت کنید.

در این مطلب، ۸ رودخانه زیبای اروپا را برایتان انتخاب کرده ایم که گشت زدن در اطراف آن و قایق سواری در آنها یکی از بهترین گزینه های گردش و تفریح به‌شمار می رود.درباره شهر داروین استرالیا

علاوه بر لذت بردن از منظره های طبیعی، می توانید از مکان های گردشگریِ شهرهایی که این رودخانه ها از آنها عبور می کند نیز دیدن کنید.

رودخانه دانوب (Danube River) کشورها: مجارستان، اتریش، آلمان موارد قابل ذکر: نوشیدن قهوه و خوردن کیک و شیرینی در کافه های وین، لذت بردن از اسپاهای عمومی بوداپست توضیح: دانوب، رودخانه‌ای ۲۸۵۰ کیلومتری است در اروپای مرکزی که از جنگل سیاه در آلمان سرچشمه می‌گیرد و در ناحیهٔ دلتای دانوب در کشور رومانی به دریای سیاه می‌ریزد. دانوب از کشورهای رومانی؛ مجارستان؛ صربستان؛ اتریش؛ آلمان؛ بلغارستان؛ اسلواکی؛ کرواسی؛ اوکراین و مولداوی عبور می‌کند و دومین رود طولانی اروپا – پس از ولگا- است. قرار داشتن ۱۲۰۰ کیلومتر از دانوب در رومانی، آن را تبدیل به طویل‌ترین رود در این کشور کرده‌است. دلتای رود دانوب در اروپا، با بیش از ۳۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت، زیست‌بوم بیش از ۳۰۰ نوع پرنده کمیاب، ۱۹۰۰ گونه گیاهی و ۱۳۳ نوع ماهی است.

رودخانه دورو (Douro River)

کشورها: پرتغال، اسپانیا موارد قابل ذکر: بازدید از تاکستان های زیبا و بزرگ و خوردن تاپاس در سالامانکا توضیح: رودخانه دورو ، از مهم ترین رودخانه‌های شبه‌جزیره ایبری است که از اسپانیا سرچشمه گرفته و پس از عبور از پرتغال به اقیانوس اطلس می‌ریزد.

دره رودخانه لوار (Loire River Valley) کشور: فرانسه موارد قابل ذکر: بازدید از قصرهای زیبا و باشکوه همچون قصر Château Azay-le-Rideau و تاکستان های موسکاده توضیح: دره لوار در مرکز فرانسه یک مقصد توریستی محبوب است. این منطقه برای مناظر دیدنی و جذاب، قلعه‌های پر زرق و برق، تاکستان زیبا و روستاهای تاریخی شناخته می‌شود.دره لوار ۱۷۵ مایل در امتداد رودخانه لوار کشیده شده است که در میان برخی از زیباترین روستاهای فرانسه و قلعه‌های چشم‌نواز پیچ و تاب خورده است . لوار، طولانی‌ترین رود فرانسه است که طول آن بالغ بر ۱٬۰۱۲ کیلومتر و حدود یک پنجم کل مساحت فرانسه است. این رود ۱۷۰مین رود بزرگ دنیاست.

رودخانه ماین (Main River) کشور: آلمان موارد قابل ذکر: بازدید از یکشنبه بازارهای روتنبرگ و شهر باستانی آلمان که در دیوار محصور است و شیرینی ها و کلوچه های غرق در شکلات و پودر قند دارد. توضیح: رود ماین یکی از رود های واقع در کشور آلمان است که طول آن ۵۲۴ کیلومتر است.که از ایالت های هسن و بادن-وورتمبرگ و بایرن می گذرد و در نهایت یه رود دانوب می پیوندد.

کشور: ایتالیا موارد قابل ذکر: بازدید از کلیسای جامع سنت مارک، خوردن انواع پاستا، تورتیلینی و بلونزهای محلی و خوش طعم توضیح: پو، رودی است در شمال ایتالیا به طول ۶۵۲ کیلومتر و مساحت بستر آن ۷۵ هزار کیلومتر مربع است. پو بزرگ‌ترین رودخانه ایتالیا است. از ارتفاع ۲۰۲۰ متری آلپ سرچشمه گرفته و به دریای آدریاتیک میریزد. در مسیر این رودخانه سدهای متعدد بسته شده است. «پو» در فصلهای بهار و پائیز طغیان می‌کند. این جریان به وسیله کانال به ونیز وصل شده است. رود پو یکی دیگر از تجربه های رمانتیک سفر با قایق روی رودخانه را در اختیارتان می گذارد. این رود طولانی ترین رود ایتالیا است که از کوه های آلپ کوتیان شروع می شود و در نهایت به دریای آدریاتیک می ریزد. این رود شما را از کنار زیباترین مناظر ایتالیا از جمله شهر ورونا (شهر رومئو و ژولیت) و بسیاری از شهرهای سنتی ایتالیا و همچنین تالاب مشهور ونیز می گذراند.

رودخانه راین (Rhine River) کشور: هلند، آلمان، سوئیس و فرانسه موارد قابل ذکر: بازدید از هایدنبرگ، قدیمی ترین شهر دانشگاهی آلمان و تماشای قلعه ها و قدم زدن در حاشیه رودخانه توضیح: راین یکی از مشهورترین و زیباترین رودهای اروپاست. این رود از گریسونز در کوه های آلپ سوئیس آغاز می شود و قبل از آنکه به دریای شمال در هلند بریزد، از آلمان می گذرد. این مسیر رودخانه ای مسیری محبوب برای گشت تفریحی محسوب می شود. در آلمان می توانید از کنار جنگل سیاه، شهر زیبای کلن و چند قلعه خوش منظره بگذرید و از این سفر لذت ببرید. به هلند که رسیدید، از آبراه ها و آسیاب های بادی دیدن کنید و در فرانسه سری به شهر خوش منظره استراسبورگ بزنید.

رودخانه رون (Rhone River) کشور: فرانسه موارد قابل ذکر: بازدید از انواع قصرها، قلعه ها و چشیدن طعم نوشیدنی های مخصوص این منطقه توضیح: رود رون، یک رودخانه اروپایی است. طول این رود ۸۱۲ کیلومتر است و سرچشمه آن یخچال‌های رون و رشته کوه‌های آلپ در سوییس است. رود رون از رودهای مهم اروپا محسوب می‌شود و از کشورهای فرانسه و سوییس عبور می‌کند.

رودخانه سن

کشور: فرانسه موارد قابل ذکر: بازدید از موزه های پاریس و گشت زدن در باغ های مونه توضیح: برای لذت بردن از این سفر، حتما پاریس را ببینید و سپس با قایق در مسیر کلود مونه پیش بروید و حومه نورمانی فرانسه را تماشا کنید. در این مناطق می توانید سواحل تاریخی نورماندی را سیر کنید و از معماری قرون وسطایی روآن و باغ های شگفت انگیز ژیورنی که نقاشی های مشهور مونه در آنجاست، لذت ببرید.

Subscribe to comment

©21-218 Nilgam. All rights reserved

Check the URL and try again. For further corresponding, contact webmaster[at]visapick[dot]com

Check the URL and try again. For further corresponding, contact webmaster[at]visapick[dot]com

 

شهرهای استرالیا

پایتخت استرالیا شهر کانبرا است، شهری که در آن مجلس کشور و خانه فرماندار کل قرار دارد. او به صورت تشریفاتی و به نمایندگی ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده دارد. در عمل نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند.سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا هستند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آن را از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج در بر گرفته‌است. استرالیا همچنین سرزمین اصلیِ قارهاقیانوسیه به شمار می‌آید که کوچک‌ترین قاره دنیاست.

 

 

درباره شهر داروین استرالیا

 

 

سیدنی بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شهر استرالیا و پایتخت ایالت ویلز جنوبی نو یا نیو ساوت ولز است. نیمی از ایرانیان مهاجر به استرالیا یعنی ۹٬۳۲۳ نفر در شهر سیدنی ساکن هستند. سیدنی نماد کشور استرالیاست. شهری است با جذابیت‌های بیشمار که دویست و هجده سال از زمان تاسیس آن می‌گذرد. این شهر که در جنوب شرقی استرالیا واقع شده، اولین مکانی است که بیشترین میزان جهانگرد در بدو ورود به استرالیا در آن پا می‌گذارند.

ملبورن با حدود ۴ میلیون نفر جمعیت، پایتخت ایالت ویکتوریا، اولین پایتخت کشور استرالیا قبل از شهر کانبرا و مهمترین شهر فرهنگی این کشور است . ملبورن به لحاظ جمعیت دومین شهر کشور پهناور استرالیا است .امروزه این شهر به عنوان قطب مهم آموزش عالی و تحقیقات، هنر و فرهنگ و مد، ورزش و تفریح و جهانگردی و نیز فعالیتهای تجاری و صنعتی استرالیا شناخته می‌شود؛ تا جایی که از آن به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر و مد و ورزش این کشور یاد می گردد.

آدلاید مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر ایالت استرالیای جنوبی و پنجمین شهر پرجمعیت استرالیا است. این شهر نقریباً ۱٫۲۸ میلیون نفر جمعیت دارد. به ساکنان شهر آدلاید «آدلایدین» گویند.

پرت مرکز ایالت استرالیای غربی در کشور استرالیا است. جمعیت ۱،۶۵۰،۰۰۰ نفری پرت، این شهر را به بزرگترین شهر استرالیای غربی تبدیل کرده‌است. همچنین این شهر چهارمین شهر بزرگ استرالیا نیز محسوب می‌شود.این شهر در سال ۱۸۲۹ توسط کاپیتان اسکاتلندی نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا «جیمز استرلینگ» (James Stirling) بنیان‌گذارده شد.

بندر داروین مرکز ایالت سرزمین شمالی در کشور استرالیاست.داروین در کناره خلیج بیگل و دریای تیمور بنا شده و ۱۶۶۰ کیلومتر مربع وسعت دارد. جمعیت داروین در سال ۲۰۰۵ برابر ۱۱۱۳۰۰ نفر برآورد شده‌است. این شهر از نظر نظامی اهمیت دارد و پایگاههای نظامی زیادی در آن هست. همچنین پرورشگاههای آبزیانی چون کروکدیل و ماهیان از صنایع مهم آن به شمار می‌رود.

هوبارت پایتخت و پرجمعیت ترین شهر ایالت جزیره ای تاسمانیا است.هوبارت پس از سیدنی قدیمیترین شهر به عنوان پایتخت در استرالیاست که در سال 184 تاسیس شده است.در سال 29 حدود 21219 نفر جمعیت داشت.این شهر در جنوب شرقی این ایالت درحاشیه رودخانه Derwent واقع شده است.هوبارت قلب مالی و اداری تاسمانیا است، همچنین بندر اصلی در استرالیا به شمار می رود.

بریزبین پایتخت ایالت کوینیزلند و محبوب ترین شهر این ایالت است. به علاوه بریزبین سومین شهر محبوب استرالیا بعد از سیدنی و ملبورن نیز هست.این شهر در جنوب شرقی ایالت کویینزلند واقع شده و حدود 2 میلیون نفر جمعیت دارد. رودخانه بزرگ بریزبین از شهر می گذرد.

کانبـِرا پایتخت کشور استرالیا است. جمعیتی بیش از ۳۲۵ هزار تن دارد و بزرگ‌ترین شهر غیر بندری استرالیا به شمار می‌آید. در ۳۰۰ کیلومتری جنوب غربی سیدنی و ۶۵۰ کیلومتری شمال شرقی ملبورن واقع است. کانبرا در سال ۱۹۰۸ در توافقی میان سیدنی و ملبورن به پایتختی استرالیا برگزیده شد. این شهر به عنوان شهری که کاملاً با نقشه قبلی ساخته شده‌است با دیگر شهرهای استرالیا تفاوت دارد.

 

جهت کسب اطلاعات با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

بالاتر از میدان ونک، خیابان ولیعصر، برج نگار، طبقه ۱۲، واحد ۱۰

تلفن های تماس: (خطوط ویژه) ۸۳۸۷۰-۰۲۱   و   ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱   |    ۲۶۱۰۴۲۰۴  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹|  ۲۶۱۵۰۱۱۸

  ۲۲۳۸۵۶۳۹  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷|  ۲۲۳۸۵۹۸۶   |   همراه: ۳۲۴۰۹۷۱-۰۹۱۲

 فکس: ۸۸۶۷۴۶۰۴-۰۲۱   |   شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۹۹۱


Email Address:


Password:

 

جهت کسب اطلاعات با دفاتر ما تماس حاصل نماییددرباره شهر داروین استرالیا

دفتر حقوقی ایلیاد بین‌الملل

آدرس: میدان ونک، خیابان ولی عصر، کوچه نگار، برج نگار، طبقه ۱۲، واحد ۰ |

۰۲۱-۸۳۸۷۰

دفتر استرالیا (ملبورن):

آدرس: ویکتوریا، ملبورن، خیابان کالینز، شماره ۳۳۳، طبقه همکف

 ۲۶۷۷ ۹۶۲۹ (۳) ۰۰۶۱

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *