دانلود برنامه دارونما

خواص دارویی و گیاهی

راهنمای استفاده از کد QR

دانلود بره دارونما

“با سوال بسیار از استفاده کنندگان از این اپلیکیشن لازم دانستیم تاکید موکد کنیم این نرم افزار، دقیقا همان بانک اصلی سایت بزرگ دارونما است که دارونما نیز در چندین سایت دانشگاه های پزشکی کشور به عنوان رفرنس در سایتشان معرفی شده است . بانک دارونما با نظارت چندین پزشک داروساز و متخصص طی 4 سال جمع آوری و نهایی گردیده است و تایید بسیاری از پزشکان داروساز را در طی این سالها با خود داشته است “——————————————————–با استقبال از سایت دارونما (darunama.com) و درخواست بسیاری از کاربران برای ارایه نسخه آفلاین بر روی موبایل اطلاعات دارونما، اولین نسخه از این اپلیکیشن تقدیم شما میگردد .این نرم افزار با ظاهری زیبا و در خور کاربران بازار با دو امکان اصلی ارائه گردیده است :

 

بخش اول) اطلاعات دارویی دارونما که از دوهزار دارو به همراه اطلاعات کامل آنها از قبیل گروه دارویی تداخل دارویی ، موارد مصرف ، شکل مصرف، شکل دارو و در این بخش قرار دارد . شما میتوانید در داروها جستجو نمایید و یا با گروهبندی الفبایی یا گروهبندی دارویی داروی مورد نظر خود را بیابید . در زمان سرچ برای راحتی و سهولت به کاراکتر های ورودی کاربر نزدیکترن آیتم ها به کاراکتر های کاربر برای جستجوی سریعتر پیشنهاد داده میشود.

 

بخش دوم) شامل اخبار و مقالات پزشکی و سلامت دارونماست که در این نرم افزار به پیش از 1 مقاله میرسد. در این بانک با امکان جستجو در مقالات و نیز رویت لیست کامل مقالات امکان مطالعه مقالات را خواهید داشت . در صورت کوچک بودن سایز برای مطالعه امکان بزرگنمایی قلم نوشتاری نیز به کاربران داده شده است .شما در این بخش آرشیوی جامع و ارزشمند از مقالات بسیاری در زمینه های سلامت، زیبایی، بهداشت و غیره دارید همچون دایره المعارف کاملی با امکان جستجو نیاز شما رو به بسیاری از اطلاعات سلامت پوشش خواهد داد.

برای هر دو بخش یعنی داروها و اخبار امکان دسترسی به آخرین آیتم های رویت شده خود را خواهید داشت و نیز در هر دوبخش امکان انتخاب کردن مقاله یا داروی مورد نظری برای مطالعه را خواهید داشت(دارو یا مقالات منتخب) .اگر هر پیشنهادی یا انتقادی داشتید لطفا با مشخص شده در ارتباط بگذارید . مطمین باشید در کمترین زمان ممکن ترتیب اثر داده خواهد شد .امید داریم که این نرم افزار بتواند به سلامت شما و عزیزانتان کمک کرده و مفید واقع شود .————–منابع دارونــمامنابع اطلاعات دارویی دارونما از سال 91 تا کنون تکمیل و نهایی شده است. غالب منابع اطلاعات دارویی دارونما سایت های اطلاعاتی مرجعی همچون RXlist.com و drugs.com و کتاب مرجع مارتین دیل بوده است .ازین روی بابهره گیری ازین منابع و بومی سازی و درج تدریجی آن در دارونما، دارونما توانسته به یکی از بهترین منابع فارسی آنلاین دارویی تبدیل گردد.منابع مقالات و اخبار دارونما از دو مرجع منابع فارسی و ترجمه منابع لاتین گردآوری شده است . منابع خبری و مقالات دارونما عبارت اند از:www.bbc.com/news/healthwww.cnn.com/healthwww.medicalnewstoday.comwww.salamatnews.comwww.jamejamonline.irwww.seemorgh.com/healthwww.hamshahrionline.ir/service/Health.در ضمن منابع تمامی اخبار فارسی ذکر شده در دارونما در پایان آن ذکر گردیده است————–دیگر نرم افزار های دارونمااپلیکیشن یادآور مصرف داروی دارونماhttp://cafebazaar.ir/app/com.darunama.reminder/?lfa

 

55266

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

تسهیلات بدون بهره سود ۶/۲ درصد ماهانه دریافت و پرداخت سریع و آسان بصورت آنلاین با پشتیبانی ۴ بانک معتبر بین المللی تجربه ای متفاوت در دنیای تجارت الکترونیک

نسخه بره: 1..

دانلود بره دارونما

اندروید مورد نیاز: اندروید 2. و بالاتر

آخرین بروزرسانی: 22 آذر 1392

دسته بندی: آموزشی، اپلیکیشن ایرانی، بره اندروید – Apps، پزشکی

DaruNama بعد از تلاش های بسیار گروه داتیس موفق به اجرای نهایی نرم افزار رایگان اندروید دارونما (سایت پربازدید بانک جامع اطلاعات دارویی و سلامت) گردید که بدین وسیله از شما عزیزان گرامی استدعا داریم برای استفاده هر چه جوانان و کاربران ایرانی از اطلاعات مفید و رایگان این نرم افزار کم نظیر ؛ آن را در اختیار کاربران سایت خود قرار داده تا ایشان نیز نهایت بهره را از نرم افزار دارونما کسب نمایند.

معرفی نرم افزار DaruNama:
نرم افزار اندروید دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما به آدرس www.darunama.com را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد.
این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از 1 هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه میکند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد . همچنین بخش اخبار و مقالات سلامت نیز بهترین و به روز ترین اطلاعات سلامت را در اختیار کاربران قرار میدهد .

ویژگیها DaruNama:
· امکان جستجوی دارو های ایرانی و خارجی به فارسی و انگلیسی و به های تجاری و ژنریک
· ارایه قیمت های بیمه ای داروها به صورت به روز و با امکان جستجو در آنها
· ارایه لیست داروها بر اساس حروف الفبایی
· ارایه لیست داروها بر اساس گروههای داروها
· نمایش اطلاعات تجاری داروها شامل شرکت های تولید کننده و وارد کننده
· نمایش محصولات شرکت های تولید کننده و توزیع کننده و وارد کننده
· ارایه اخبارو مقالات به روز دنیای سلامت
· انجمن های گفتگوی سلامت و داروها

 

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب متعلق به اندرویدینا بوده و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد!

با استفاده از این نرم افزار میتوانید براحتی صفحه نمایش موبایل خود را روی تلوزیون نمایش دهید !

برای استفاده از allcast هیچ‌گونه پیش‌نیازی جز وصل بودن تلوزیون به شبکه وجود ندارد و می‌توانید آن را بر روی تمامی مدل‌ها و برندهای گوشی هوشمند اعم از هواوی، سامسونگ، اچ تی سی، سونی و نصب کنید و به پخش تصویر گوشی بر روی تلویزیون خود بپردازید.

جهت دانلود و توضیحات این نرم افزار روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود بره دارونما

دانلود نرم افزار دارونما بانک اطلاعات دارویی اندروید Darunama v.1


نرم افزار دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما به آدرس www.darunama.com را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد. این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از ۱۰۰ هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه می کند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد . همچنین بخش اخبار و مقالات سلامت نیز بهترین و به روز ترین اطلاعات سلامت را در اختیار کاربران قرار می دهد. جهت دریافت این نرم افزار با لینک مستقیم از موب فور یو به مراجعه کنید.


ویژگی های نرم افزار darunama :


: *
*

نظر شما: *


Current ye@r *


Leave this field empty

خرید ممبر تلگرام ردیابی دانلود تلگرام اینستاگرام ایمو دانلود تلگرام کامپیوتر تلگرام فارسی تلگرام پلاس دانلود خرید ممبر فیک

تمام حقوق مادی و معنوی قالب متعلق به موبایل 4 یو بوده و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

Fawcett J, Epstein P, Fiester SJ, Elkin I, Autry JH.

دانلود بره دارونما

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *