دارو گیاهی برای شقاق

خواص دارویی و گیاهی

علمی شقاق معقد فیشر است که در ناحیه معقد شکافی درناک به علت سفتی مدفوع ایجاد می شود. اسهال شدید نیز این اتفاق را می تواند منجر شود. شقاق معقد باعث اسپاسم عضله داخلی در ناحیه معقد می شود و بسیار دردناک است. اما با استفاده از درمان گیاهی شقاق می توان آن را درمان کرد.

شما در هر مرحله از شقاق قرار گرفته باشید می توانید با استفاده از درمان گیاهی شقاق بهبود پیدا کنید و دیگر نیاز به عمل جراحی در این مشکل را نداشته باشید.

قبل از شروع به درمان گیاهی شقاق باید مد نظر داشته باشید که ابتدا باید به درمان یبوست و یا اسهال شدید پرداخت و بعد راه های درمانی زیر را در منزل به کار بست:

دارو گیاهی برای شقاق

درمان های خانگی و گیاهی شقاق معقد در طب سنتی را جهت بهبود و برطرف شدن کامل این معضل به کار گیرید و برای آرام شدن درد می توانید از حوله یا کیسه آب گرم استفاده نمایید و بر روی آن بنشینید.

منبع : آرگا



چطوری پوست من را نرم می کنی؟ (لطیف سازی پوست)








نشانی شما منتشر نخواهد شد.







باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

 

اگر مشکلات گوارشی دارید، این‌ها را نخورید

ما هم در رژیم سلامت برای پیشگیری و هم در رژیم درمانی سوءهاضمه همیشه به مصرف آب، میوه و سبزی و فیبرهای محلول در آب توصیه داشته‌ایم؛ اما در اینجا می‌خواهیم نبایدهای این بیماری را به شما بگوییم. با ما باشید

همان طور که می‌دانید رعایت رژیم غذایی سلامت به معنای رعایت بخور نخورهای غذایی است؛ اما ما تا به حال در موارد فقط به بایدهای آن پرداخته‌ایم. اینکه میوه و سبزی بخورید، مایعات بخورید، پروتئین خالص و کم چرب مصرف کنید و خیلی چیزهای دیگر.

همان طور که می‌دانید بیماری‌های گوارشی که از شایع‌ترین بیماری‌های جامعه ما نیز هستند به طور قابل‌توجهی با رژیم غذایی مصرفی در ارتباط‌اند و از این رژیم تأثیر می‌پذیرند.دارو گیاهی برای شقاق

سوءهاضمه هم یکی از شایع‌ترین این مشکلات گوارشی است. زمانی که شخصی به سوءهاضمه مبتلا می‌شود علامت‌ها و عوارضی مانند تهوع، استفراغ و نفخ واقعاً آسایش و آرامش را از فرد می‌گیرند. ما هم در رژیم سلامت برای پیشگیری و هم در رژیم درمانی سوءهاضمه همیشه به مصرف آب، میوه و سبزی و فیبرهای محلول در آب توصیه داشته‌ایم؛ اما در اینجا می‌خواهیم نبایدهای این بیماری را به شما بگوییم:

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه چهارم، واحد 46

2 – 2236171

: info@clinic-laser.ir

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *