دارو چاقی صورت

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر دربره و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. كافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه‌ترین زمان ممكن جذابیت و زیبایی صورت‌مان‌ را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از شایع‌ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌كنند. بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): آموزش:رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی::.اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه این شیوه‌ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آنها عمل کنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.

۱٫ معجون شگفت‌آور خیار و گلابیخیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

دارو چاقی صورت

۲٫ آب میان‌بافتی را زیاد کنیدیکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید معنا پیدا می‌کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

۳٫ فیبردرمانی را فراموش نکنیدبا خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم‌کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

۴٫ از چینی‌ها کمک بگیریداگر می‌خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت‌تان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن از سوزن‌های ظریف طب سوزنی استفاده می‌کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می‌کنند و به این ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می‌توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

۵٫ روزی ۵ تا۱۰ عدد بخوریدیکی دیگر از روش‌های بی‌عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به بره و رژیم غذایی‌ است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

۶٫ این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنیداگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این‌ کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

۷٫ هر شب این سالاد را بخوریدگنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

۸٫ چاقی  صورت با یک نسخهماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌شان استفاده می‌کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌کنند؛ نسخه‌هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید. ماسک‌کردن این ترکیب  روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.

 

• روش های طبیعی برای چاق کردن صورت (2)

منبع: سلامت نیوز

 


رازهای زیبایی

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان امام» رأی داد و حکم ابطال وقف‌ۀ مو

مهمترین عروسی های بازیگران در سال ۲۰۱۸ به روایت تصویر richard gere wife alejandra silva ریچارد تیفان

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سن

شاید ضرب المثل “گذر زمان همه چیزو مشخص میکنه و “ماه پشت ابر نمیمونه را شنی

سعید کنگرانی، Saeed Kangarani بازیگر قدیمی سینما که قرار بود پس از ۱۴ سال دوری از عرصه تصویر، در سری

دارو چاقی صورت

نظرات

گوشی رو حالت هواپیما ، گذاشتن موبایل در حالت هواپیما ، فواید

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

این موشک جدید که دیروز با موفقیت آزمایش شده در کلاس موشک‌های

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از آخرین بازی تیمش در

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

من و همسرم هشت سال است که با هم زندگی می‌کنیم. او

نظرات

نظرات

۴ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان

نظرات

دارو چاقی صورت

۶ نظر

۷ نظر

نظرات

۱ نظر

۱۱ نظر

۹ نظر

نظرات

نظرات

محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بین آرشیوم

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

ناپدید شدن تومور مغزی دختر ۱۱ ساله‌ای که گفته می‌شد تنها چند

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

طی روزهای اخیر و با توجه به نوسانات ارزی شاهد افزایش قیمت

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

فولادمبارکه که بعد از افزایش سرمایه شهریور سال گذشته تاپیکو (از ۴۳

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

علی بخش فرامرزی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه زن فوت

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

شرکت‌های هواپیمایی و یا ایرلاین‌های گوناگونی در کل دنیا وجود دارد که

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

در مراسم های آیینی ما ایرانیان، انار از جایگاه خاصی برخوردار است

نظرات

نظرات

۶ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

پس از باران معمولا شهد زیادی در گل ها پدید می آید

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

کارخانجات مقدم در سال ۱۳۳۷ توسط مرحوم عبدالله مقدم تأسیس شد. میرزا

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۷ دی ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۹ آبان ۱۳۹۷

۶ آبان ۱۳۹۷

۲۰ شهریور ۱۳۹۷

۱۵ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ مرداد ۱۳۹۷

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© 218, All Rights Reserved. | Powered by saten


کاربری یا  *


رمز عبور *


ورود به سایت

بسیاری از مردم اغلب گونه های خود را از طریق جراحی های زیبایی چاق تر می کنند، زیرا آنها صبر و حوصله کمتری  برای استفاده از روش های درمانی طبیعی دارند.  با این حال جراحی زیبایی در برخی موارد کاملا مطلوب نیست . بهترین و ایمن ترین روش برای چاقی صورت و گونه ها ، ترفندهای طبیعی است، زیرا آنها نه تنها اثر طولانی تر بلکه برای سلامتی نیز فواید مثبتی دارند . استفاده از گیاهان دارویی و یا روغنهای طبیعی می تواند کمک زیادی به افزایش حجم گونه یا چاقی صورت شما بکند .

عطاری انلاین محلول میخواهد به شما چند محصول بسیار کاربردی و مفید که باعث افزایش حجم گونه ها و صورت می شود معرفی کند . همچنین شما می توانید به صورت آنلاین این محصولات را خریداری کرده و با استفاده منظم ازآن به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید .

دارو چاقی صورت

حتما شما  اسم  روغن های معروفی همچون روغن خراطین و روغن زالو را شنیده اید، بله این روغن باعث افزایش صورت و گونه می شود . و نتیجه آن مدتها به صورت تضمیمی باقی می ماند . روغن خراطین امروزه به عنوان بهترین روغن حجیم کننده عضلات شناخته شده است .

با کمی تحقیق در اینترنت می توانید درباره این محصول شگفت انگیز اطلاعات جالبی کسب کنید .

داشتن گونة پر  می تواند به شما یک چهره کامل را بدهد و این  می تواند به طرز چشمگیری به زیبایی چهره شما بیفزاید . اگر شما مشکل افتادگی پوست دارید، داشتن گونه های چاق تر می توانند آنها را درمان کنند. استفاده از این روش  بسیار مفید است و چهره شما را جوان تر نشان می دهد.  در سنین کمتر صورت به علت چاقی زیرپوستی طبیعی تر به نظر می رسد ، با افزایش سن چربی زیر پوستی از بین می رود و ظاهر آن پیرتر  می شود .

اگر تلاش می کنید چاقی صورت و گونه هایتان را کنید ، لزوماً به معنی انباشتن چربی اضافه بر روی صورت و بدن شما نیست .  ما میخواهیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که مطمنا چند بار اسمشان به گوشتان خورده است ، محصولاتی همچون روغن خراطین ، روغن زالو که باعث افزایش حجم گونه ها و صورت شما می شود .

خواندن ادامه مقاله

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محلول ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی

ما همواره سعی داریم بی طرفی را رعایت کنیم محصولات تمام تولید کنندگان را برای انتخاب بهتر شما مشتریان در عطاری آنلاین قرار داده ایم .

قرص چاقی فت فست حاوی

HGH

بوده می باشد(

HGH

تشکیل شده از انواع مختلفی از آمینو اسید است که باعث تبدیل پروتئین به ماهیچه می شوند ) به دلیل وجود

HGH

در این قرصهای چاقی پروتئین موجود در غذایی که شما میل می کنید در بدنتان تبدیل به ماهیچه می شود لذا به هیچ عنوان بازگشت ندارد

 

یکی از اثرات فوق العاده

کپسول های چاقی

فت فست می توان به چاق شدن عمومی و یکنواخت در تمامی بدن اشاره کرد.

 

دارو چاقی صورت

تاکنون
دیده اید بعضی از افراد استعداد زیادی برای چاقی دارند و بر عکس بعضی دیگر
با وجود اینکه غذاي بیشتری می خودند همچنان لاغر هستند .

 

دلیلش این است که مقدار ترشح غددی که مربوط به چاقی می باشد در افراد مختلف متفاوت می باشد.

 

 قرص های چاقی  با تحریک این غدد باعث می شوند که این غدد به طور طبیعی ترشح بیشتری داشته باشند و این امر باعث چاقی به صورت طبیعی و یکنواخت می شود

کپسول فت فست

Fat Fast

با تنظیم متابولیسم و سوخت و ساز بدن و با بالا بردن جذب مواد غذایی موجب چاقی عمومی و افزایش وزن می شود.

طريقه مصرف بهترین قرص چاقی جهان فت فست و فت فیس : روزي دو عدد مصرف هر قوطی از این قرص ها برای یک دوره ۳۰ روزه می باشد.

محصول منحصر به فرد برای چاقی کل بدن و صورت

براحتی در یک ماه یک سایز به صورت خودتان اضافه نمایید

قویترین قرصی که برای افزایش وزن میباشد

همین الان سفارش دهید و در عرض یک ماه چاقی خودتان را براحتی افزایش دهید

و اما قرص چاقی فت فیس صورت؟

این محصول باعث چاقی کل بدن نمی شود و فقط روی صورت تاثیر دارد   ایده ال برای چاق شدن طبیعی صورت و جلوگیری از پیری صورت   با بهره گیری از فرمول ترکیبی و گیاهی به شما صورتی زیبا و جذاب را هدیه می کند   اگر تا کنون تمام راه حل ها را امتحان کرده اید و بی نتیجه بوده است سفارش دهید   جدید ترین محصول سال چاقی در ناحیه صورت

فروش قرص چاقی فت فست و فت فیس در ایران ..محصولات چاق کننده بدن ..خرید بهترین قرص چاقی..

خرید قرص چاقی ..قرص چاقی فت فست ..فروشگاه فروش قرص چاقی فت فست ..خرید پستی فت فست ..خرید اینترنتی فت فیس

چاق گرداننده صورت
..خرید قویترین قرص اشتها اور ..داروی اشتها اور خیلی قوی ..داروی جهت
افزایش وزن ..قرص گیاهی فت فست مناسب برای افزایش وزن ..تضمینی ترین و
قدرتمند ترین قرص چاقی در دنیا ..روش چاق شدن با برترین قرص های چاقی جهان
..خرید بهترین مکمل چاقی دنیا ..برترین چاق کننده و اشتها اور خارجی ..خرید
و معرفی داروهای حجم دهنده بدن ..خرید قرص حجم دهنده بدن ..برترین
داروهایی که برای چاق شدن وجود دارد ..سایتی برای خرید قرص چاقی ..قیمت قرص
چاقی فت فست ..قیمت ارزان داروی چاقی فت فست ..فروش انلاین داروی گیاهی فت
فست ..اطلاعات کامل درباره قرص چاقی فت فست..بحث و تبادل نظر درباره قرص
چاقی فت فست ..فروش مطمئن داروی فت فست ..خرید قرص چاقی فت فست نسخه
اورجینال و اصل محصول..سایت تهیه قرص چاقی فت فست ..سایت نمایندگی رسمی قرص
چاقی فت فست و فت فیس   

Read Next

به سایت فروش داروی چاقی فت فست و فت فیس خوش امدید

نمایندگی رسمی فروش قرص چاقی فت فست

بعد از سفارش محصول چاقی کارشناسان فروش با شما تماس گرفته و

اطلاعات تکمیلی دارو را بشما عزیزان ارایه خواهند نمود

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

محل لینک سایت شما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

دارو چاقی صورت

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *