دارو ظرف

خواص دارویی و گیاهی

فروشگاه اینترنتی ظروف دارو – ورود / ثبت .

217/7/2 12:59:8

217/7/2 13:2:3

217/7/2 12:55:31

217/7/2 12:5:46

دارو ظرف

تهران ، میدان امام خمینی ، خ ناصرخسرو ، ابتدای سعدی جنوبی جدید ، پلاک 14 ، بلوک 8 غربی ، طبقه 4 ، واحد 11 ،

 213656984 – 213656981

213656973

91253825

 مجموعه ظروف دارو با جمع آوری اطلاعات تخصصی جهت تامین ظروف دارویی و پاسخ به نیاز مراکز معتبری از جمله داروسازی های طب سنتی ، دامی ، داروخانه ها و مراکز ترک اعتیاد و تشکیل شده است . ظروف دارو با انتخاب بهترین پرسنل و بهترین کیفیت و توضیع و خدمات حرفه ای سعی در ارائه بهترین ها به مشتریان محترم را دارد . همچنین از پیشنهادهای حرفه ای و سازنده استقبال کرده و قطعا بهترین شدن در بازار داخلی و خارجی با همکاری مصرف کنندگان و مشتریان محترم امکان پذیر می باشد . هدف ظروف دارو :تهیه ، توضیع ، بازاریابی ، بازارسازی انواع ظروف دارویی بهداشتی آرایشی و بهبود کیفیت

Designed by Behgood

برند یا سازنده‌ای با این پیدا نشد!

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

شرکت میثم دارو پلاست یک از خلاقانه ترین طراحی ها
ظروف پت و را به مشتریان عزیز ارئه می نماید.

شرکت میثم دارو پلاست خدمات گسترده ای را در زمینه طراحی
ظروف پت و خدمات
وابسته به آن را ارائه می نماید.

پلی اتیلن ترفتالات ( PET ) پلی اتیلن ترفتالات (

طراحی انواع قالب ها با استفاده از پیشرفته ترین نرم

پرکننده ها برای دلایل متنوعی از جمله کاهش قیمت، بهبود دارو ظرف

پلاستیکها جزء ضایعاتی هستند که به دلیل مصرف روز افزون،

Design and SEO by Mojrianweb

25 آبان 1395

طبقه بندی و نظم دهی: اگر نگاهی به فضای کابینت خود بی اندازید حتما با سبد و یا ظرفی با عنوان ظرف دارو مواجه خواهید شد. همه ی ما در فضای منزل خود فضایی را برای قرار دادن داروهای ساده مسکن و یا سرماخوردگی و ویتامین ها در نظر می گیریم. همیشه لازم است که در فواصل معینی قفسه داروها در منزل سامان دهی شود و داروهایی که تاریخ مصرفشان به پایان رسیده و یا دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند به صورت مناسب دور ریخته شوند. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم بهترین فضای نگهداری دارو در منزل را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

در نگهداری دارو در منزل توجه داشته باشید از آنجایی که حرارت، نور و رطوبت بر مواد موثره داروها اثر می گذارد بهتر است داروها را در کابینت های  خنک و در محافظت از نور و رطوبت قراردهید. از نگهداری داروها در کابینت بالای اجاق گاز، سینک ظرفشویی، حمام و سرویس بهداشتی خودداری کنید زیرا گرما و مخصوصا رطوبت این محیط ها می تواند باعث تخریب داروها شده و بدین ترتیب ممکن است داروهای شما کارایی مناسبی در بدن نداشته باشند

دارو ظرف

بسیاری از افراد به تصور این که بهترین فضا برای نگهداری دارو در منزل فضاهای خنک می باشد، اقدام به نگهداری دارو ها در فضایی  مانند یخچال می کنند اما باید توجه داشته باشید که یخچال با وجود خنک بودن به دلیل مرطوب بودن، به عنوان محل نگهداری تمامی داروها نیست! زیرا ممکن است رطوبت آن به داروها نفوذ کرده و اثر تخریبی بر روی آنها داشته باشد. فقط داروهایی که توسط دکتر داروساز و بر اساس بروشور دارویی توصیه شده است را در یخچال نگهداری کنید. به طور مثال، انسولین، برخی از سوسپانسیون های آنتی بیوتیک ها، شیاف ها، انواع واکسن ها و بعضی از قطره های چشمی و را لازم است در یخچال نگهداری کنید.

برای نگهداری داروها در منزل به سادگی می توانید از ظروف درب دار پلاستیکی استفاده کنید، این ظروف به اشکال مختلف در بازار موجود است شما می توانید به سادگی انواع طبقه بندی شده آن را انتخاب کنید و داروهای خود را بر اساس نوع استفاده دسته بندی کنید تا در صورت لزوم به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

سبدهای حصیری انتخاب جذاب دیگری برای نگهداری داروها در منزل می باشد. می توانید با توجه به دسته بندی دارو ها روی هر سبد برچسبی را برای مشخص شدن آن نصب کنید و همواره داروهای خود را دم دست داشته باشید.

در نگهداری داروها در منزل نکته ای که بیش از هر چیز حائز اهمیت است دور از دسترس بودن کودکان است. برای این منظور انتخاب کابینت های بالایی یا باکس مخصوص نگهداری دارو می تواند موثر باشد. حتی می توانید از ایده ی کابینت مخفی استفاده کنید و به فضای کابینت و داروهای خود نظم ببخشید.

بسیاری از افراد هستند که دارو و یا ویتامین مشخصی را روزانه مصرف می کنند بنابراین بهتر است فضای کابینت خود را برای نگهداری این داروها طراحی کنید. برای نظم بخشیدن به فضای کابینت خود و نگهداری دارو در منزل می توانید از استندهای گردان استفاده کنید، این استندها بهترین گزینه برای این منظور هستند و با ظاهر بامزه خود علاوه بر نظم بخشیدن به فضای کابینت شما، همیشه داروی شما را در دسترس نگه می دارد.

به ما بگویید
نظرتان درباره ی نگهداری دارو در منزل چیست و چه توصیه هایی دارید؟ سوالات و مشکلات خود را در بخش مشاوره چیدانه با ما به اشتراک بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

1984 بازدید

نظر

25 آبان 1395

1984 بازدید

نظر

25 آبان 1395

7193 بازدید

نظر

25 تیر 1394

13768 بازدید

نظر

3 آبان 1394

469 بازدید

نظر

14 آذر 1394

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

با عضویت در خبره خلاصه ای از ایده ها و مطالب هر هفته برای شما ارسال می شود.دارو ظرف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *