دارو برای چاقی صورت فقط

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر دربره و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. كافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه‌ترین زمان ممكن جذابیت و زیبایی صورت‌مان‌ را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از شایع‌ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌كنند. بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): آموزش:رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی::.اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه این شیوه‌ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آنها عمل کنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.

۱٫ معجون شگفت‌آور خیار و گلابیخیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

دارو برای چاقی صورت فقط

۲٫ آب میان‌بافتی را زیاد کنیدیکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید معنا پیدا می‌کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

۳٫ فیبردرمانی را فراموش نکنیدبا خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم‌کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

۴٫ از چینی‌ها کمک بگیریداگر می‌خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت‌تان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن از سوزن‌های ظریف طب سوزنی استفاده می‌کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می‌کنند و به این ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می‌توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

۵٫ روزی ۵ تا۱۰ عدد بخوریدیکی دیگر از روش‌های بی‌عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به بره و رژیم غذایی‌ است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

۶٫ این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنیداگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این‌ کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

۷٫ هر شب این سالاد را بخوریدگنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

۸٫ چاقی  صورت با یک نسخهماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌شان استفاده می‌کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌کنند؛ نسخه‌هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید. ماسک‌کردن این ترکیب  روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.

 

• روش های طبیعی برای چاق کردن صورت (2)

منبع: سلامت نیوز

 


رازهای زیبایی

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

قرص چاقی فت فست حاوی

HGH

بوده می باشد(

HGH

تشکیل شده از انواع مختلفی از آمینو اسید است که باعث تبدیل پروتئین به ماهیچه می شوند ) به دلیل وجود

HGH

در این قرصهای چاقی پروتئین موجود در غذایی که شما میل می کنید در بدنتان تبدیل به ماهیچه می شود لذا به هیچ عنوان بازگشت ندارد

 

یکی از اثرات فوق العاده

کپسول های چاقی

فت فست می توان به چاق شدن عمومی و یکنواخت در تمامی بدن اشاره کرد.

 

دارو برای چاقی صورت فقط

تاکنون
دیده اید بعضی از افراد استعداد زیادی برای چاقی دارند و بر عکس بعضی دیگر
با وجود اینکه غذاي بیشتری می خودند همچنان لاغر هستند .

 

دلیلش این است که مقدار ترشح غددی که مربوط به چاقی می باشد در افراد مختلف متفاوت می باشد.

 

 قرص های چاقی  با تحریک این غدد باعث می شوند که این غدد به طور طبیعی ترشح بیشتری داشته باشند و این امر باعث چاقی به صورت طبیعی و یکنواخت می شود

کپسول فت فست

Fat Fast

با تنظیم متابولیسم و سوخت و ساز بدن و با بالا بردن جذب مواد غذایی موجب چاقی عمومی و افزایش وزن می شود.

طريقه مصرف بهترین قرص چاقی جهان فت فست و فت فیس : روزي دو عدد مصرف هر قوطی از این قرص ها برای یک دوره ۳۰ روزه می باشد.

محصول منحصر به فرد برای چاقی کل بدن و صورت

براحتی در یک ماه یک سایز به صورت خودتان اضافه نمایید

قویترین قرصی که برای افزایش وزن میباشد

همین الان سفارش دهید و در عرض یک ماه چاقی خودتان را براحتی افزایش دهید

و اما قرص چاقی فت فیس صورت؟

این محصول باعث چاقی کل بدن نمی شود و فقط روی صورت تاثیر دارد   ایده ال برای چاق شدن طبیعی صورت و جلوگیری از پیری صورت   با بهره گیری از فرمول ترکیبی و گیاهی به شما صورتی زیبا و جذاب را هدیه می کند   اگر تا کنون تمام راه حل ها را امتحان کرده اید و بی نتیجه بوده است سفارش دهید   جدید ترین محصول سال چاقی در ناحیه صورت

فروش قرص چاقی فت فست و فت فیس در ایران ..محصولات چاق کننده بدن ..خرید بهترین قرص چاقی..

خرید قرص چاقی ..قرص چاقی فت فست ..فروشگاه فروش قرص چاقی فت فست ..خرید پستی فت فست ..خرید اینترنتی فت فیس

چاق گرداننده صورت
..خرید قویترین قرص اشتها اور ..داروی اشتها اور خیلی قوی ..داروی جهت
افزایش وزن ..قرص گیاهی فت فست مناسب برای افزایش وزن ..تضمینی ترین و
قدرتمند ترین قرص چاقی در دنیا ..روش چاق شدن با برترین قرص های چاقی جهان
..خرید بهترین مکمل چاقی دنیا ..برترین چاق کننده و اشتها اور خارجی ..خرید
و معرفی داروهای حجم دهنده بدن ..خرید قرص حجم دهنده بدن ..برترین
داروهایی که برای چاق شدن وجود دارد ..سایتی برای خرید قرص چاقی ..قیمت قرص
چاقی فت فست ..قیمت ارزان داروی چاقی فت فست ..فروش انلاین داروی گیاهی فت
فست ..اطلاعات کامل درباره قرص چاقی فت فست..بحث و تبادل نظر درباره قرص
چاقی فت فست ..فروش مطمئن داروی فت فست ..خرید قرص چاقی فت فست نسخه
اورجینال و اصل محصول..سایت تهیه قرص چاقی فت فست ..سایت نمایندگی رسمی قرص
چاقی فت فست و فت فیس   

Read Next

به سایت فروش داروی چاقی فت فست و فت فیس خوش امدید

نمایندگی رسمی فروش قرص چاقی فت فست

بعد از سفارش محصول چاقی کارشناسان فروش با شما تماس گرفته و

اطلاعات تکمیلی دارو را بشما عزیزان ارایه خواهند نمود

بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان شالچی سریال بانوی عمارت ، عکس های جدید همسر شازده ارسلان (ار

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان امام» رأی داد و حکم ابطال وقف‌ۀ مو

مهمترین عروسی های بازیگران در سال ۲۰۱۸ به روایت تصویر richard gere wife alejandra silva ریچارد تیفان

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سن

شاید ضرب المثل “گذر زمان همه چیزو مشخص میکنه و “ماه پشت ابر نمیمونه را شنی

دارو برای چاقی صورت فقط

نظرات

رئیس هیات مدیره شرکت کارتن مشهد، میزان طلب دو بانک ملت و

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

کانادا می‌گوید، از زمان دستگیری مدیر مالی کمپانی ارتباطاتی هوآوی در ونکوور

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

فرهاد مجیدی شماره ۷ محبوب آبی ها که گلهای خاطره انگیزی برای

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

من و همسرم هشت سال است که با هم زندگی می‌کنیم. او

نظرات

نظرات

۴ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان شالچی سریال بانوی عمارت ، عکس

نظرات

دارو برای چاقی صورت فقط

نظرات

۶ نظر

۷ نظر

نظرات

۱ نظر

۱۱ نظر

۹ نظر

نظرات

محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بین آرشیوم

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

زمان و علائم لانه گزینی ، از علائم لانه گزینی جنین ، 

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

خودروی گرانقیمت پورشه (Porsche 911 Carrera) با کاور طلایی در خیابانهای تهران

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

رئیس هیات مدیره شرکت کارتن مشهد، میزان طلب دو بانک ملت و

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

رسیدگی به پرونده این جنایت که سه سال پیش در حوالی اسلامشهر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

تنگ هرایرز در استان فارس واقع است. این تنگه با دره‌ای ژرف

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

در مراسم های آیینی ما ایرانیان، انار از جایگاه خاصی برخوردار است

نظرات

نظرات

۶ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

سرمای هوا ذخایر انرژی حیوانات را از طریق جذب گرمای بدنشان تحلیل

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

کارخانجات مقدم در سال ۱۳۳۷ توسط مرحوم عبدالله مقدم تأسیس شد. میرزا

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۱۵ دی ۱۳۹۷

۷ دی ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۹ آبان ۱۳۹۷

۶ آبان ۱۳۹۷

۲۰ شهریور ۱۳۹۷

۱۵ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© 219, All Rights Reserved. | Powered by saten


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

دارو برای چاقی صورت فقط

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در مورد کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (CoolSculpting)  چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید یکی از موارد استفاده از کرایولیپولیز برای بازوها است تا بتوان چربی های اضافه در بازوها را حذف کرد؟ عوارض کرایولیپولیز چیست؟ تفاوت بین کرایولیپولیز و پیکرتراشی چیست؟ آیا میتوان از این روش در دوران بارداری هم استفاده کرد؟ اگر می خواهید در مورد این روش درمانی زیبایی، اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مقاله از بخش پزشکی و زیبایی دکتر سلام را با دقت بخوانید. کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (پیکرتراشی سرد) چیست؟ کرایولیپولیز

اختلالات مفصل فکی گیجگاهی ، بر لولایی که فک بالا و پایین را متصل می کند، تاثیر می گذارد که می تواند باعث سردرد شدید و درد مزمن شده و عمل جویدن را سخت کند. طبق آمار موسسه ملی تحقیقات دندانپزشکی و جراحی زیبایی فک و صورت،  اختلالات مفصل فکی گیجگاهی بر 5 تا 12 درصد از مردم آمریکا  تاثیر می گذارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی و فیزیوتراپی و ارتوپدی دکتر سلام می خواهیم به بررسی درمان اختلالات مفصل فکی گیجگاهی با کمک

هورمون رشد (GH) یکی از هورمون های متعددی است که توسط غده هیپوفیز مغز ترشح می شود. همچنین این هورمون به عنوان هورمون رشد انسانی (HGH) یا سموتوتروپین نیز شناخته می شود. آیا می دانید کاهش یا افزایش این هورمون در بدن چه عوارضی را به دنبال خواهد داشت؟ چگونه میتوان تشخیص داد که این سطح این هورمون در بدن چقدر است؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام در مورد آزمایش هورمون رشد صحبت خواهیم کرد. هورمون رشد (GH) چیست؟ نقش هورمون رشد

تست ادرار معمولاً برای تشخیص عفونت یا چک کردن میزان گلوکز، خون، یا ذرات دیگر در ادرار تجویز می شود. در دوران بارداری در درجه اول پزشک تست ادرار را برای نظارت بر میزان پروتئین و میزان لکوسیت ها در ادرار تجویز خواهد کرد. در پزشکی به این مشکل پروتئینوری گفته می شود، میزان بالای پروتئین در ادرار، اختلال در عملکرد کلیه را نشان می دهد. برای درک کردن این مسئله و وجود پروتئین در ادرار در دوران بارداری این مقاله از بخش زنان و

در مورد اختلالات مفصل فکی گیجگاهی (TMJ) چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید که این اختلال در اثر چه عواملی به وجود می آید و چه ارگان هایی از بدن را درگیر می کند؟ علائم اختلالات مفصل فکی گیجگاهی (TMJ) را می شناسید؟ آیا میتوان این اختلال را با درمان های خانگی هم معالجه کرد یا فقط با جراحی درمان می شود؟ در این مقاله از بخش دندانپزشکی و  فیزیوتراپی و ارتوپدی دکتر سلام به بررسی اختلالات مفصل فکی گیجگاهی (TMJ) می پردازیم. در این

دارو برای چاقی صورت فقط

در مورد کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (CoolSculpting)  چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید یکی از موارد استفاده از کرایولیپولیز برای بازوها است تا بتوان چربی های اضافه در بازوها

ورم بدن یک وضعیت سلامتی است که باعث تجمع مایع در بافت می شود و ورم را ایجاد می کند، این وضعیت اغلب در قسمت های خاصی از

اختلالات مفصل فکی گیجگاهی ، بر لولایی که فک بالا و پایین را متصل می کند، تاثیر می گذارد که می تواند باعث سردرد شدید و درد مزمن

در مورد داروی بیسولون چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید این دارو، یکی از داروهای خلط آور می باشد؟ آیا با نحوه عملکرد این دارو آشنایی دارید؟ در

یافته‌ های جدید در مورد نقش ویتامین A در میانجی گری رابطه بین باکتری ‌های روده و سیستم ایمنی ممکن است برای ابداع درمان ‌های جدید بیماری های

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *