دارو برای لاغر شدن شکم

خواص دارویی و گیاهی

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

برای کوچک کردن شکم راه‌حل‌ها و روش های لاغری زیادی ارائه شده است. اما اگر بخواهید ظرف ۲۴ ساعت شکم خود را کوچک کنید، چه راهکاری وجود دارد؟دارو برای لاغر شدن شکم

با استفاده از نکات زیر می‌توانید مشکل نفخ شکم را حل و آن را لاغرتر کنید. زمانی‌که میکل آنژ (مجسمه‌ساز) در حال ساخت مجسمه دیوید بود، تکه‌ای سنگ را از بیرون به یک اثر هنری تبدیل می‌کرد. اما تراشیدن شکم شما نیازمند رفتار متفاوتی از داخل است.

ورزش‌کردن و خوردن مواد غذایی سالم، بخش اصلی از فرایند لاغرشدن و صاف کردن شکم است. اما برای کوچک کردن شکم در ۲۴ ساعت، باید به سیستم بدن خود اکتفا کنید.

شاید عجیب به‌نظر برسد اما ترفندهای ساده‌ای برای کوچک کردن شکم وجود دارد. تعادل را به سیستم گوارش خود باز گردانید، سوخت‌وسازتان را افزایش دهید، میزان نفخ معده را کاهش دهید و نتایج را در کمتر از یک روز مشاهده کنید.

اگر با خواص زنجبیل آشنایی داشته باشید، احتمالا درباره‌ی زنجبیل و لاغری هم چیزهایی می‌دانید. سیستم گوارشی تنبل، سوخت‌وساز پایینی دارد. صبح خود را با یک لیوان چای زنجبیل آغاز کنید. این نوشیدنی سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش و ازبین‌بردن اشتها برای نمک و شکر می‌شود. نصف قاشق چای‌خوری زنجبیل رنده‌شده را همراه با یک لیوان آب بجوشایند و با چای کیسه‌ای محبوب‌تان میل کنید.

قرارگرفتن داخل وان همیشه آرامش‌بخش است و اضافه‌کردن ۲ فنجان نمک اپسوم باعث جلوگیری از تورم آب اضافی در شکم شما می‌شود. برای جلوگیری از کم‌آبی این کار را هفته‌ای یک‌بار انجام بدهید.

خواص موز برای سلامتی بسیارند. موز سرشار از پتاسیم است که به کنترل مایعات در بدن و صاف‌کردن شکم کمک می‌کند (اگر با مضرات کمبود پتاسیم یا هیپوکالمی آشنا باشید، حتما مصرف این ماده را جدی می‌گیرید). علاوه بر این، بعضی‌ها معتقدند رژیم موز به لاغر شدن‌شان کمک می‌کند.

هر چند سبزیجات سرشار از مواد مغذی هستند اما آنها موادی دارند که سبب نفخ می‌شوند، مانند: پیاز سفید، ذرت، کلم بروکلی، کنگر فرنگی، گل کلم، کلم، اسفناج خام و قارچ دکمه‌ای.

نه‌تنها جویدن آدامس سبب افزایش ورود هوا به معده می‌شود، بلکه اغلب آدامس‌ها دارای شکر و شیرین‌کننده‌های مصنوعی مثل سوربیتول و زایلیتول هستند که باعث نفخ می‌شوند. اگر واقعا به مصرف آدامس نیاز دارید، از انواع ارگانیک آن استفاده کنید. این نوع آدامس‌ها کالری کمی دارند و در ترکیبات آنها از شیرین‌کننده‌ها که سبب بادکردن بدن می‌شوند استفاده نمی‌کنند.

وقتی شکلاتی پروتئینی را باز می‌کنید، احتمالا به حبوبات فکر نمی‌کنید اما اغلب آنها از دانه‌ی سویا درست می‌شوند؛ ماده‌ای که باعث ایجاد گاز معده می‌شود. مانند سایر حبوبات، سویا حاوی الیگوساکارید‌ها و مولکو‌ل‌های شکر است که بدن نمی‌تواند به‌طور کامل هضم کند. این گازها درون بدن باقی می‌مانند. آنها حاصل تخمیرشدن سویا هستند و سبب ایجاد نفخ شکم می‌شوند.

تحقیقات نشان می‌دهند که ترکیب روغن موجود در گشنیز سبب آرامش عضلات دستگاه گوارشی و آرام‌کردن معده می‌شود. تحقیقات مجله بیماری‌های گوارشی نشان می‌دهد که بیماران مبتلا به IBS یا سندرم روده تحریک پذیر از مصرف مکمل های غذایی حاوی گشنیز سود می‌برند.

شکلات تلخ ۷۰ درصد کاکائو دارد. میکروب‌های درون معده کاکائو را به ترکیبات ضدالتهاب تبدیل‌ می‌کنند. وقتی کاکائو به مایع و آنزیم‌های دستگاه گوارشی می‌رسد، باکتری‌های خوب معده آن را مصرف و درنهایت آن را به مواد ضدالتهاب تبدیل می‌کنند. شما به این راحتی از شر نفخ معده خلاص می‌شوید.

برای افزایش سوخت و ساز بدن در طول روز هر ۳-۴ ساعت باید روی وعده‌های غذایی کوچک از مواد حاوی پروتئین و خوراکی‌های دارای فیبر تمرکز کنید؛ این کار نه‌تنها منجر به افزایش کالری سوزی می‌شود، بلکه از خستگی در بعدازظهر نیز پیشگیری می‌کند. حتما با کمک تلفن به خود یادآوری کنید تا وعده‌های غذایی را سر ساعت مصرف کنید.

سیب همراه با کره‌ی بادام‌زمینی، آجیل و توت‌ها، حمص یا ماست جزو بهترین میان‌وعده‌ها هستند. همچنین می‌توانید از میان وعده های مناسب برای کاهش وزن هم استفاده کنید.

وقتی از سر کار به خانه می‌آیید، خیلی خسته و گرسنه هستید، اما نباید با سرعت شام خود را صرف کنید. تند غذا خوردن می‌تواند سبب ورود هوای اضافی به بدن شود که باعث ایجاد گاز و نفخ می‌شود. از طرف دیگر جویدن غذا با دهان بسته اثر کاملا برعکسی دارد. در راه خانه هیچ ماده‌ی غذایی مصرف نکنید تا وقتی به خانه رسیدید با خیال راحت غذا بخورید.

اغلب افراد وقتی بدن‌شان مایع جمع می‌کند تلاش می‌کنند آب کمتری مصرف کنند چراکه تصور می‌کنند، نفخ‌کردن را بدتر می‌کند. تجمع آب در بدن نشانه‌ی این است که بدن می‌خواهد تا مایعات را حفظ کند، ولی مصرف آب به بدن می‌گوید که نیازی به نگه‌داشتن مایعات ندارد.

لیمو یک ادرارآور طبیعی است، بنابراین اضافه‌کردن آن به لیوان‌تان سرعت فرایند را افزایش می‌دهد.

استفاده از نی سبب افزایش هوای ورودی به بدن می‌شود و سبب پف‌کردن و نفخ می‌شود. بنابراین برای کوچک کردن شکم بهتر است از نی استفاده نکنید.

ما به مصرف نوشابه و قهوه بسیار علاقه‌مندیم، اما باید بدانیم که هنگام نفخ معده هر دوی آنها جز نوشیدنی‌های ممنوعه هستند. مایعات به‌خصوص آب برای گوارش بهینه ضروری هستند. مصرف مایعاتی که شکر یا کافئین دارند، نه‌تنها باعث کم‌آبی در بدن می‌شوند، بلکه گاهی اوقات میزان مصرف کالری را نیز افزایش می‌دهد.

مواد غذایی که با آرد سفید مثل نان سفید، پاستای سفید و برنج سفید درست می‌شوند فیبر کمی دارند و سبب نفخ می‌شوند. مصرف غلات کامل می‌تواند به کمک شما بیاید. انتخاب گندم کامل به‌جای نان سفید یا برنج قهوه ای به‌جای برنج سفید می‌تواند سبب بهبود شرایط شما شود.

مواد غذایی با میزان چربی زیاد مثل فست‌فودها می‌توانند سبب مشکلات روده‌ای شوند؛ هر چند بعضی چربی‌ها برای بدن مفید هستند، مثل امگا ۳ که در ماهی و آجیل‌ها یافت می‌شود. این چربی‌ها اثرات متفاوتی دارند. فست فودها مضرات زیادی دارند و عموما سرشار از چربی‌های ناسالم مثل چربی‌های اشباع و ترانس هستند که سبب ایجاد التهاب در بدن خواهند شد.

الکل به‌صورت مستقیم به سیستم گوارشی و باکتری‌های مفید درون معده آسیب می‌رساند.

به‌جای اینکه بعد از شام دراز بکشید، بیرون بروید و به‌مدت ۱۵ دقیقه قدم بزنید. این برای برطرف‌کردن نفخ و گرفتگی روده‌ها راه‌حل بسیار خوبی است. اگر دائما یبوست دارید، پیاده وری شبانه را جزو بره‌ی روزانه‌ی خود قرار بدهید.

مواد لبنی می‌توانند به شکم شما آسیب برسانند، چراکه خیلی از انسان‌ها، آنزیم‌های لازم برای هضم آنها را تولید نمی‌کنند. اگر مرتب مواد لبنی مصرف می‌کنید، چند روز آنها را مصرف نکنید تا واکنش بدن‌تان را ببینید.

مطالعات نشان می‌دهد که افراد چاق درصد زیادی باکتری‌های بد دارند. برای دور نگه‌داشتن این باکتری‌ها باید مواد غذایی‌ای مصرف کنید که باکتری‌های سالم دارند. دوغ کفیر، کامبوچا (حاصل تخمیر چای سبز و چای سیاه) و براث استخوان (عصاره استخوان گاو) نمونه‌هایی از مواد غذایی پروبیوتیک هستند که به کاهش وزن کمک می‌کنند. ۲ یا ۳ وعده از این مواد غذایی را به بره‌ی هفتگی خود اضافه کنید.

روزه‌داری یکی از رازهای کوچک کردن شکم و کاهش وزن افراد مشهور و مدل‌هاست. اما برای افرادی که می‌خواهند از زندگی خود لذت ببرند، راه آسان نیست اما رازی وجود دارد:

هر شب موقع خواب روزه بگیرید. هر چقدر بتوانید این بازه‌ی زمانی را افزایش بدهید کالری کمتری هم مصرف می‌کنید و بدن نیز زمان بیشتری برای درمان خود دارد. چون عمل گوارش نیازمند صرف انرژی است.

بعد از ساعت ۷-۸ شب دیگر چیزی نخورید و در مصرف صبحانه نیز تأخیر کنید. مطمئن شوید که فاصله‌ی زمانی بین ۲ وعده‌ی غذایی شما ۱۲ ساعت باشد. شما به سیستم گوارش خود استراحت می‌دهید و محتویات معده نیز خالی می‌شوند.

وقتی دستگاه گوارش خود را بیدار کردید، روز خود را با یک وعده‌ی پروتئینی شروع کنید. مصرف پروتئین جلوی کاهش انرژی و مصرف مواد غذایی مضر حاوی شکر، کافئین یا کربوهیدرات را خواهد گرفت و به کوچک کردن شکم کمک می‌کند. صبحانه را با یک مکمل پروتئینی، تخم‌مرغ یا کره‌ی بادام‌زمینی شروع کنید. بدون مصرف حداقل ۱۵ گرم پروتئین، خانه را ترک نکنید.

قاصدک برای درمان نفخ شکم خیلی مفید است. قاصدک ادرارآوری با قدرت متوسط است که به ازدست‌دادن آب اضافی و کوچک کردن شکم کمک می‌کند.

طالبی ترکیبات ادرارآوری دارد که به برطرف‌کردن تجمع آب در بدن و درنتیجه کوچک کردن شکم کمک می‌کند. آناناس هم حاوی آنزیم‌هایی است که به هضم و شکسته‌شدن پروتئین‌هایی که باعث نفخ می‌شوند، کمک می‌کند.دارو برای لاغر شدن شکم

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

عاشق بدنسازی و تناسب اندام

ممنون. خوب بود،امتحان میکنم

با سلام عالی بود

سلام جالب بود.

تناسب اندام

رژیم لاغری یک ماهه؛ چگونه در ۲۸ روز ۵ کیلوگرم وزن کم کنیم؟‌

متابولیسم چیست؛ ۳ روش افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن

لاغری در یک ماه؛ چگونه در یک ماه ۶ تا ۹ کیلوگرم وزن کم کنیم؟

زیباترین شهرهای جهان که هر گردشگری را شیفته خود می‌کنند

بهترین فیلم های علمی تخیلی از گذشته تا کنون


پردرآمدترین ورزشکاران جهان را بشناسید


پرفروش ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷

بزرگتر بودن استخوان فک پایین علاوه بر بروز درد در آرواره ها، باعث سر درد، مشکلات گفتاری و پوسیدگی دندان می شود. اصلاح این مشکل در کودکان، نیازی به جراحی ندارد و با عمل ارتودنسی، این مشکل برطرف می شود. در افراد بزرگسال، اصلاح این برآمدگی، هم به جراحی و هم به براکس (متصل کردن دندان ها به یکدیگر) نیاز دارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی دکتر سلام به بررسی آندربایت یا بزرگتر بودن استخوان فک پایین نسبت به استخوان فک بالا خواهیم پرداخت

در مورد رژیم کتوژنیک وگان چه می دانید؟ شاید شما هم جزء افرادی باشید که دوست دارند رژیم کتوژنیک بگیرند ولی به نظرشان سخت بیاید و یا بخواهند رژیم وگان بگیرند ولی به نظرشان اصلا قابل اجرا نیست. ما در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام می خواهیم به بررسی یک رژیم غذایی بپردازیم که ترکیبی از رژیم کتوژنیک و وگان است. با ما باشید تا شما را با رژیم کتوژنیک وگان آشنا کنیم. رژیم کتوژنیک وگان چیست؟ رژیم وگان فواید سلامتی زیادی

تمایل سر کودک تان به یک سمت، می تواند هشدار دهنده باشد. تورتیکلی یا کجی گردن نوزاد می ‌تواند در پسران و یا دختران از بدو تولد شروع شود و تا ۳ ماهگی ادامه یابد و این می ‌تواند برای والدین ترسناک باشد. اما اغلب کودکان خیلی زود خوب می شوند، به خصوص وقتی که کجی گردن نوزاد ، زود تشخیص داده ‌شود و به سرعت درمان شود. در این مقاله از بخش سلامت کودک دکتر سلام به بررسی کجی گردن نوزاد می پردازیم. با

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده و موثر را به شما ارائه می کنیم. بله، درست حدس زدید! این راه حل ساده، ورزش است. با انجام این 1 حرکت عالی، شما می توانید سینه های خود را به شکل و فرم اولیه خود تبدیل کنید و هر بار که سینه بند می پوشید، سینه ها کاملا عالی و بزرگ به نظر برسند. در این مقاله از بخش

ناتوانی جنسی وضعیتی است که در آن مرد قادر به انجام و حفظ حالت نعوظ erection برای برقراری یک رابطه جنسی موفق نیست. اگر گاه و بیگاه این مشکل بطور موقتی پیش بیاید، لزوما سبب نگرانی نمی شود ولی اگر ناتوانی جنسی یک مسئله مستمر و ادامه دار باشد، منجر به استرس شده و اعتماد به نفس شخص را تحت تاثیر قرار می دهد و به بروز اختلال در روابط اجتماعی می انجامد. متاسفانه در بسیاری موارد فرد مبتلا بیماری خود را پنهان کرده و دارو برای لاغر شدن شکم

بسیاری از افراد دیابتی تمایل دارند که مصرف میوه خود را قطع یا محدود کنند، زیرا احساس می کنند که به وسیله میوه قند خونشان افزایش می یابد.

در مورد ضد عفونی کننده های پوست چه می دانید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که دچار زخم یا بریدگی شده باشید و خواسته باشید از ضد

در مورد داروهای رقیق کننده خون چه می دانید؟ آیا دچار انعقاد خون می شوید و نیاز به مصرف داروی رقیق کننده خون دارید؟ شاید اولین دارویی که

ادامه حضور برندهای فرانسوی در ایران پس از تحریم صنعت آرایشی و بهداشتی روزهای جدیدی را پیش رو خواهد داشت. اکثر برندهای بزرگ در حال مذاکره برای ادامه

در مورد لگد زدن جنین چه می دانید؟ چرا بعضی جنین ها در شکم مادرشان، کمتر لگد می زند؟ آیا می دانید علت لگد زدن جنین چیست؟ چقدر

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

دارو برای لاغر شدن شکم

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

سلامت – لاغرشدن – ده روش ساده برای کوچک کردن شکم

عجیب نیست که شکمتان را نتوانید ببینید؟ در اینجا 1 روش ساده برای مسطح کردن شکمتان،به شما توصیه شده است. برای مسطح کردن شکمتان از نکات ساده ای که می توانید آنها را در زندگی روزمره تان بگنجانید گرفته تا انجام ورزشهایی در منزل،به شما توصیه شده است

این ده پیشنهاد را دنبال کنید و شکمتان را تخت و مسطح ببینید:1. یک کاسه تمشک بخورید:فیبر موجود در تمشک از یبوست که باعث بزرگ شدن شکمتان مانند یک بالون می شود جلوگیری میکند .

2. مقدار زیادی آب بنوشید:آب فقط حجم معده را پر کرده و عاری از کالری است همچنین باعث می شود سوخت و ساز بدنتان در حرکت باشد.

 3. نوشابه را از قلم بیندازید:مطمئنا نوشابه چاق کننده نیست اما مملو از کالری است.نوشابه همچنین سطح کورتیزول( هورمون استرس که به ذخیره شدن چربی در شکمتان کمک می کند) را بالا  می برد.

4. صاف بنشینید:قوز کردن به سمت جلو باعث بزرگ به نظر رسیدن شکمتان می شود.برای اینکه لاغر شوید ماهیچه های شکمتان را سفت و محکم کنید،شانه هایتان را به عقب ببرید،بدن خود را به سمت بالا بکشید،و پشتتان را برخلاف صندلی به سمت عقب پایین بیاورید.

 5. باغبانی کنید:خم شدن،بلند شدن،چرخیدن به شکل دادن کمرتان کمک کرده و در ساعت 35 کالری می سوزانید.

6. رانهایتان را تکان دهید:تکان دادن رانها به اندازه باغبانی و درخت کاری کردن کالری می سوزاند.

7. روی چمن زمین گلف تمرین کنید:کندن گودالی برای توپهای گلف برای شما مانند یک پیاده روی می ماند.توپ را محکم بزنید و شکمتان را سفت کنید.

 8. پاهایتان را بلند کنید:عضله های قسمت بالای شکمتان را با بالا آوردن پاهایتان از سطح زمین منقبض کنید.به پشت دراز بکشید و پاهایتان را روی صندلی یا تخت تکیه دهید.آرام بچرخید،سر و شانه هایتان را بالا ببرید و پشتتان را از سطح زمین بالا بگیرید سپس آرام پایین بیاورید.این کار را 1 تا 12 بار 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

9. حالا عکس حالت قبلی را انجام دهید:برای کوچک کردن شکمتان از زوایای مختلف،روی زمین به پهلو دراز بکشید و روی بازوهایتان تکیه کنید، پا بزنید(نرمش دوچرخه) و پاها و زانوهایتان را به صورت درجه خم کنید.ماهیچه های شکمتان را منقبض کنید و پشتتان را روی زمین فشار دهید،رانهایتان را تا 2 الی 4 اینچ از سطح زمین بالا ببرید.چند لحظه مکث کنید سپس پاهایتان را پایین بیاورید.این نرمش را 1 الی 12 بار به مدت 2 یا 3 بار در هفته انجام دهید.

1. عمل انقباض را قطع کنید:برای اینکه ماهیچه های قمست کمرتان هم کوچک شود به پشت دراز بکشید در حالی که زانوهایتان را خم کرده اید و پایتان روی زمین است.قوزک پای راستتان را روی زانوی چپتان قرار دهید و دستتان را پشت سرتان،و آرنجتان به بیرون می آید.سر و کمرتان را بالا بگیرید،بچرخید و شانه چتان را به سمت زانوی راستتان بیاورید.چند لحظه مکث کنید سپس به آرامی پایین بیاورید.این حرکت را 1 الی 12 بار تکرار کنید سپس با طرف بعدیتان این حرکت را امتحان کنید.این حرکت را 2 الی 3 بار در هفته انجام دهید.منبع:سیمرغ ویرایش و تلخیص:آکاایران

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

چه دارو گیاهی برای کوچک کردن شکم خوب است , درمان چاقی شکم و پهلو با طب سنتی , كوچك كردن شكم با داروهاي گياهي , داروی گیاهی برای کوچک کردن شکم , داروی گیاهی برای کوچک شدن شکم , داروی گیاهی برای سفت شدن شکم , داروی گیاهی مختص اب کردن شکم , نسخه گیاهی چربی سوز خیراندیش , لاغری شکم و پهلو با طب سنتی , کوچک کردن شکم باگیاه دارویی , اموزش حذف کردن شکم در عکس , درمان چاقی شکم با طب سنتی , کوچک شدن بینی با طب سنتی , كوچك كردن شكم با طب سنتي , موارد کلیدی اب کردن شکم , کوچک شدن شکم با طب سنتی , کوچک کردن شکم بزرگ , روش کوچک کردن شکم , راه کوچ کردن صورت , طب سنتی چربی شکم , شکم ساده و پرینگ , عوامل شکم کردن

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка

دارو برای لاغر شدن شکم

Обработка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка плейлистов

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *