دارو برای شقاق

خواص دارویی و گیاهی

مرکز پزشکی مدیکوم با مدیریت دکتر بهروز صالحی، بهترین تیم پزشکی، درمانی ومجهزترین امکانات و تجهیزات با متخصصین باتجربه و دقیق وآگاه به علوم روز و نیز پرسنل کار آشنا و با اخلاق وبا زبانهای مختلف، از جمله فارسی، آلمانی، روسی، مجارستانی، ترکی و همواره رضایت و سلامت بیماران خود را سرلوحه امور قرارداده و افتخار دارد از بدو تاسیس تا کنون تمام بیماران با رضایت کامل از مرکز ترخیص گردیده اند.

دکتر بهروز صالحی

 پزشک “جراح عمومی” در بیمارستان خیریه برادران و ریاست مدیکوم 

تیم مجرب مرکز پزشکی مدیکوم همواره در خدمت شماست

مدیکوم، با پزشکان و متخصصین مجرب، وکادر درمانی همواره سعي در ارائه خدمات درماني با كيفيت مطلوب به شما را دارددارو برای شقاق

مدیکوم، یک مرکز پزشکی مدرن با پزشکان و متخصصین مجرب، به زبان های مختلف بخصوص زبان فارسی، در منطقه 2 وین در خدمت هموطنان عزیز و حتی هموطنان ساکن ایران می باشد

بخوانید

Telefon: +43 (1) 212 3 5 E-Mail: office(at)medicum.at

دوشنبه تا پنج شنبه ۱۴:۳۰ – ۱۹:۳۰ و با قرار قبلی

دکتر بهروز صالحی

معاینه و معالجه در اتریش با تیم متخصص پزشکی فارسی زبان تحت مدیریت دکتر بهروز صالحی، جراح اینترنیست، حتی برای بیمارانی که در خارج از اتریش زندگی می کنند با فراهم کردن  تسهیلات برای سفر درمانی به اتریش

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار  دگر عضو ها را نماند قرار

تو که از مهنت دیگران بی غمی  نشاید که ت نهند آدمی

سعدی

در مرکز پزشکی مدیکوم، متـرجمان حرفه‌ای در صورت نیاز شما را در تمامی مراحل در بیمارسـتان ها، آزمایشگاه و غیره، همراهی میکند.

مترجمان آموزش دیده و مجرب، در همه ی مراحل معاینه و درمان شما را همراهی می کنند تا شما در برقراری ارتباط با پزشک و سایر بخش ها مشکلی نداشته  باشد.

در مركز پزشكى مديكوم، مجرب ترين پزشكان متخصص گرد هم آمده اند،تا خدماتى متمايز را در كوتاهترين زمان به آنچه ايده آل شماست، ارايه دهد.

(مركز پزشكى مديكوم،با تلاش متخصصين گروه هاي مختلف پزشكى، جهت ارايه خدماتي متفاوت در عرصه سلامت و پزشكى در كوتاهترين زمان تشكيل گرديده، تا خدمات پزشكى، درمانى مطلوبى را در محيطى حرفه اى و پيشرفته به شما ارايه نمايد.)

با تشکرمرکز پزشکی مدیکوم

در مركز پزشكى مديكوم، مجرب ترين پزشكان متخصص گرد هم آمده اند،تا خدماتى متمايز را در كوتاهترين زمان به آنچه ايده آل شماست، ارايه دهد و متـرجمان حرفه‌ای در صورت نیاز شما را در تمامی مراحل در بیمارسـتان ها، آزمایشگاه و غیره،همراهی میکند.

بیشتر

سرطان روده بزرگ بيماری است که در آن سلولهای بدخيم سرطانی در بافت روده بزرگ تشکيل می شوند. سرطان روده بزرگ بيماری است که در آن سلولهای بدخيم سرطانی در بافت روده بزرگ تشکيل می شوند.

بیشتر

دراین روش جراحی به گردن آسیبی نمیرسد و تیروئید از ناحیه زیر بغل جراحی میشود.   در متد جدید جراحی حفره‌ای زیر بغل ایجاد میشود و عمل جراحی تیروئید از طریق زیر بغل انجام میشود.

بیشتر

رفلاکس در واقع بازگشت اسید معده به مری می‌باشد که امروزه بیماری بسیار رایجی است. اما هر درد شکمی و یا سوزش معده نمی‌تواند از علائم رفلاکس باشد. ما میتونیم تا قبل از اینکه این بیماری به شما آسیب جدی برساند، شما را در حل این مشکل به روش‌های مختلف راهنمای کنیم. 

بیشتر

گاستروسکوپی معده در چند دقیقه انجام شده و بیمار در بیهوشی بسیار سطحی به سر میبرد و پس از معاینه نیز به راحتی‌ به هوشیاری اولیه‌ باز میگردد.

مرکز پزشکی‌ مدیکوم خدمات جدید و متنوع تشخیصی و درمانی گاستروسکوپی را به شما ارائه  می دهد.

بیشتر

داشتن یک سبک زندگی سالم شامل  مسائل بسیاری می‌شود. از جمله داشتن یک رژیم غذایی  ساده، سالم و متعادل است.

این شیوه زندگی حاوی یک رژیم متعادل است! 

بیشتر

دکتر بهروز صالحی

 پزشک “جراح عمومی” در بیمارستان خیریه برادران و ریاست مدیکوم  

بیشتر

متخصص جراحی

بیشتر

جراحی

دارو برای شقاق

بیشتر

متخصص پوست و بیماریهای مقاربتی

بیشتر

 جراحی

بیشتر

Diabetes, Schwangerschaftsdiabetes, Herzultraschall, CVD, Blutdruckeinstellung, Gesundenuntersuchung

بیشتر

جراح عمومی

 

بیشتر

مشاوره و درمان تغذیه به زبان آلمانی

 

بیشتر

Die Adipositaschirurgie (auch bariatrische Chirurgie genannt) kann in Erwägung gezogen werden, um durch bestimmte Operationsmethoden am


Read more

مرکز پزشکی مدیکوم تور پزشکی اروپا ادغام با سفر توریستی و معاینات و معالجه با مجرب ترین تیم پزشکی برای هموطنان و همزبانان خصوص علاقه مندان به سفر و معالجه در اتریش به ارائه می کند.

بیشتر

© 21 – 218 Medical Center MEDICUM 12 Vienna, Fanny-Mintz-Gasse 3, T: +43 (1) 21235 F: +43 (1) 21235-77


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینیددارو برای شقاق

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان


URL: http://rjms.iums.ac.ir/article-1-3323-fa.html

  زمینه و هدف : شقاق مقعد یک پارگی خطی در نیمه تحتانی کانال آنال می باشد. پارگی در آنودرم منجر به اسپاسم اسفنگتر داخلی آنال شده که منجر به بدتر شدن زخم و ایجاد شقاق مقعد می‌گردد. هدف این مطالعه بررسی تاثیر داروی Colofac بر کاهش اسپاس مبود.

  روش کار : در یک کارآزمایی بالینی (Clinical trial) طی سال ۱۳۸۸، ۴۰ بیمار مراجعه کننده به درمانگاه تخصصی جراحی ابوالفضل شهر بوشهر به علت شقاق مقعد مورد بررسی قرارگرفتند . بیماران بصورت تصادفی به دو گروه ۲۰ نفری تقسیم شدند که گروه مداخله داروی Colofac بصورت mg 135(شبی یک عدد) به مدت ۲ هفته دریافت نمودند و برای گروه کنترل درمان معمول شقاق مقعد انجام شد . دارو برای شقاق

  یافته‌ها : از ۲۰ بیمار دریافت کننده داروی Colofac ، ۱۷نفر ( ۸ ٥ درصد) بهبودی داشتند که بهبودی پس از ۲ هفته درمان در این گروه ۹۲/ ٦ برابر از گروه دریافت کننده داروی معمول بود .

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله علوم پزشکی رازی می باشد.

طراحی و بره نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 218 All Rights Reserved | Razi Journal of Medical Sciences

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است
[[رده:نمادهای
نوشتار]]


URL: http://tumj.tums.ac.ir/article-1-5592-fa.html

  زمینه و هدف : شقاق نوک پستان در 96-11% مادران شیرده اتفاق می‌افتد و جزء شایع‌ترین علل قطع زودرس شیردهی می‌باشد یکی از درمان‌های رایج شقاق نوک پستان لانولین می‌باشد از طرفی با توجه به اثرات تایید شده آلوورا بر ترمیم زخم، این مطالعه با هدف تعیین اثر ژل آلوورا و پماد لانولین بر درمان شقاق نوک پستان انجام شد. روش بررسی : این مطالعه، یک کارآزمایی بالینی دو گروهه و یک‌سوکور است، که در آن نمونه‌گیری به روش مبتنی بر هدف، در کلینیک ویژه دکتر شیخ انجام گردید و 5 شقاق نوک‌پستان در هر گروه (47 مادر مبتلا به شقاق هر دو پستان و شش مادر مبتلا به شقاق نوک یک پستان)، پس از توضیح روش مطالعه و اخذ رضایت‌ه کتبی، به شکل تصادفی به دو گروه درمان با پماد لانولین و یا ژل آلوورا تقسیم شدند، ضمناً به هر دو گروه، آموزش تکنیک صحیح شیردهی و نحوه استعمال دارو داده شد. قبل از مطالعه، روز سوم و روز هفتم پس از مطالعه مقیاس استور، توسط پژوهشگر تکمیل شد. سپس داده‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . یافته‌ها : میانگین نمره شقاق نوک پستان در گروه ژل آلوورا، قبل از مطالعه 4/3، روز سوم 26/1 و روز هفتم 26/ بود و در گروه پماد لانولین، قبل از مطالعه 1/3، روز سوم 7/1 و روز هفتم 2/1 بود و دو گروه از نظر میانگین نمره شقاق نوک پستان، قبل از مطالعه، همگن بودند (5/ p&gt ) ولی در روز سوم (48/ p ) و هفتم (3/ p ) ، بین دو گروه اختلاف معنی‌داری وجود داشت (48/ p و 3/ p ) . نتیجه‌گیری : ژل آلوورا در ترمیم شقاق نوک پستان، از پماد لانولین موثرتر می‌باشد.

بلوار کشاورز، خیابان قدس، خیابان ایتالیا، پلاک ۴۹، طبقه هفتم، مجله دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تلفکس  ۳-۴۲۹۱۰۷۰۲دارو برای شقاق

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.

طراحی و بره نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 218 All Rights Reserved | Tehran University Medical Journal TUMS Publications

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *