دارو برای ریزش موی گربه

خواص دارویی و گیاهی

سبد خرید شما خالی است.

درمان قطعی ریزش موی دلبندان شما. این یک محصول ویژه است که از مواد با ارزش و خام، ویتامین ها و ماسکاپونه خوشمزه ساخته شده است. محتوای بیوتین بالای موجود در این قرص های خوراکی کمک می کند تا پوشش مویی درخشنده تر شده، شدت رنگ و نرمی مو شده و از ریزش موها جلوگیری کند. این محصول حاوی بیوتین، ماسکارپون و بدون نگهدارنده، بدون تقویت کننده طعم و بدون رنگ مصنوعی می باشد. این محصول در طعم های متفاوت و مانند اسنک می باشد و روزانه می بایست 6 عدد از آن را به دلبندانتان تغذیه کنید. اگر آنها باردار و یا پرستار می باشند روزانه تا 12 عدد تغذیه شود.
شیر و فرآورده های لبنی (ماسکاپونه 4٪ خشک)، روغن و چربی، شکر، مخمر، سبزیجات، مواد مغذی معدنی و از دیگر مواد تشکیل دهنده این محصول می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.دارو برای ریزش موی گربه

گربه ها حیوانات گوشتخوار هستند و رژیم غذایی بر پایه گوشت برای سلامتی آنها مفید است. این رژیم غذایی عمدتا شامل آب، پروتئین و چربی است که محتوای آن کمتر از 1٪ کربوهیدرات باشد. محتوای بالای آبِ آنها باعث افزایش آب بدن گربه می شود و این امر در دراز مدت باعث سالم نگه داشتن کلیه و مثانه گربه خواهد شد . از آنجا که مواد تشکیل دهنده در کنسرو ها به راحتی توسط دستگاه گوارش گربه هضم می شوند فضولات جامد کمتری در سطل خاک باقی می گذارند.(مشاهده متن کامل مقاله)

 در پوچ بچه گربه بدلیل محتوای بالای آب، افزایش آب بدن گربه را در پیش و این امر در دراز مدت باعث سالم نگه داشتن کلیه و مثانه گربه خواهد شد. از آنجا که مواد تشکیل دهنده در پوچ ها به راحتی توسط دستگاه گوارش گربه هضم می شوند فضولات جامد کمتری در سطل خاک باقی می گذارند.

خواص کلی :

غذای گربه بالغ مینکاس حاوی گوشت مرغ، یک غذای اساسی و مغذی برای تمام گربه های بالغ است. پروتئین حیوانی مغذی، بدون سویا و دیگر عصاره های پروتئین گیاهی و دانه های با کیفیت بالا، از دیگر محتویات این محصول می باشد و به راحتی قابل هضم است.

ویژگی کلی :

برس کشی حیوانات خانگی کاری بسیار مفید و ضروری می باشد زیرا باعث از بین رفتن موهای مرده و ماساژ پوست حیوان می شود که در نتیجه دلبندانتان همیشه موهایی سالم و براق و پوستی شاداب و سالم دارند.

جنس دانه های برس این محصول از فولاد ضد زنگ است که بدون آسیب زدن به پوست بدن حیوان به راحتی موهای مرده آن را جدا می کند و طرف مقابل آن باعث گردش خون بهتر و تحریک برای رشد موها می شود این برسها برای سگ ها و گربه ها یی با موهای متوسط و بلند مناسب می باشد.

سایز : 17 × 1.5 × 5 سانتی متر

ریزش مو در گربه ها یکی از مهم ترین مشکلاتیه که صاحب گربه ها باهاشون دارن. در این مقاله از پت پُرس میخوایم در مورد دلایل ریزش موی گربه صحبت کنیم و راهکارهایی برای کاهش ریزش مو در گربه ها ارائه بدیم.

اگر شما هم از دست ریزش موی گربه تون عاصی شدین این مقاله به دردتون میخوره.

ریزش مو در حیوانات هم مثل ما انسان ها یه فرآیند طبیعی برای از دست دادن موهای مرده و جایگزین شدنشون با موهای جدید هست.

گربه های بیرون از خونه، معمولا در بهار و پاییز ریزش موی شدید تری دارن و در طول زمستون موهاشونو حفظ میکنن تا بتونن گرم بمونن، ولی گربه های توی خونه در طول سال ریزش مو دارن.

دارو برای ریزش موی گربه

ریزش مو میتونه دلایل مختلفی داشته باشه. ممکنه طبیعی باشه یا یکی از علائم بیماری در گربه شما باشه.

برای تشخیص اینکه ریزش موی گربه شما طبیعیه یا مشکلی وجود داره، باید به علائم دیگه در گربه هم توجه کنین. در صورتی که علائم زیر رو در گربه دیدین، باید به بیماری پوستی گربه ها شک کنین و حتما گربه رو پیش دامپزشک ببرین:

اگر جدیدا متوجه شدین که ریزش موی گربه شما شدید شده یا جایی از سطح بدنش کم پشت یا کچل شده، احتمالا علت پاتولوژیک داره و مشکلی برای گربه به وجود اومده.

مهم ترین علت ریزش موی موضعی گربه در گربه های پرشین، قارچ پوستی درماتوفیت یا رینگ ورم هست.

ولی اگر الگوی ریزش موی گربه شما سراسریه و علائم بالا رو هم ندیدین، به احتمال زیاد ریزش موی گربه شما طبیعیه و باید راهکارهایی برای کم تر شدن ریزش مو و جمع کردن موهای ریخته شده پیدا کنین که در ادامه مقاله باهم مرورشون میکنیم.

در برخی از گربه ها شرایط استرس زا باعث ریزش موی شدید میشه. مثلا اگر گربه شما بیمار شده یا جدیدا برای واکسن، عقیم سازی یا چکاپ به کلینیک دامپزشکی مراجعه کرده، ممکنه تا چند روز ریزش موی شدیدی رو ازش شاهد باشید.

برخی از گربه ها در حضور یه مهمون یا حیوان جدید در خونه مضطرب میشن و علائمی مثل ریزش مو و بی حالی رو نشون میدن.

هر تغییری در محیط زندگی گربه که باعث مضطرب شدنش بشه میتونه ریزش موی مقطعی رو به همراه داشته باشه. برای این نوع ریزش مو کاری نمیشه کرد و باید تحمل کنین تا  یاگربه به شرایط جدید عادت کنه یا اون علت برطرف بشه و زندگی گربه به حالت عادی برگرده.

اگر ریزش موی گربه شما شدید بود و علائمی که در بخش قبلی گفتیم در گربه دیدید، احتمالا گربه شما از یه بیماری پوستی یا مشکل تغذیه ای یا یه بیماری هورمونی رنج میبره. در لیست زیر مهم ترین مشکلاتی که باعث میشن موهای گربه به شدت بریزه رو میبینید:

اگر گربه شما قسمتی از بدنش رو زیاد لیس میزنه، گاز میگیره یا میخارونه یا موهاش دسته دسته میریزن حتما به کلینیک دامپزشکی مراجعه کنین.

اگر گربه شما جزو گربه های موبلند مثل پرشین و هیمالین هست ممکنه بدون اینکه بیماری یا مشکل خاصی داشته باشه، ریزش موی شدیدی رو شاهد باشین و این ریزش مو میتونه اذیت کننده باشه.

با اینکه ریزش موی طبیعی گربه ها درمان نداره و نمیشه برطرفش کرد ولی نگران نباشین، روش هایی هستن که این ریزش مو رو کم کنن یا باعث این بشن که کمتر اذیت بشین:

به گربه غذای بالانس شده بدین یا براش غذای خشک مخصوص مراقبت از پوست و مو رو تهیه کنین. این غذاها دارای ویتامین ها واسید چرب های ضروری  (امگا ۳ و۶ ) برای رشد و نمو مو هستن و با قوی کردن ریشه موها، ریزش مو رو کم میکنن.

به جای استفاده از غذای خشک مخصوص میتونین از مکمل های غذایی پوست و موی (برندهای معتبر) هم برای گربتون استفاده کنین.

برس کشیدن روزانه گربه ریزش موی اون ها رو کم نمیکنه ولی باعث میشه موهای مرده ای که افتادن و لا به لای موهای دیگه گیر کردن، با برس کشیدن خارج بشن و در سطح خونه پخش نشن.

برس کشیدن موهای گربه ها علاوه بر کنترل کردن موها در سطح منزل مزایای دیگه ای هم داره. مثلا اینکه باعث سالم موندن پوست و مو میشه و گربه با شما احساس نزدیکی بیشتری میکنه.

نکته مهم و کاربردی: برس زدن گربه رو درست قبل از غذا دادن بهش انجام بدین. اینطوری برس زدن توی ذهنش تبدیل به یه تجربه خوشایند و خوشمزه میشه و  بهش تمایل نشون میده و کار شما راحت تر میشه.

موهای گربه ها بخصوص نژادهای گربه موبلند دائما در حال بلند شدن هستن.

ریزش مو در گربه های موبلند خیلی خیلی از گربه هاییه که موهاشون کوتاهه.

درسته که هرچقدر هم موهای گربه رو کوتاه کنین باز هم بلند میشه ولی با هر بار کوتاه کردن موها، تا ۳ ماه از دست ریزش موی گربتون خلاص میشین.

در ضمن، کوتاه نگه داشتن موهای گربه ها باعث میشه ریسک ابتلا به بیماری های پوست و مو در اون ها کاهش پیدا کنه.

برای کوتاه کردن موهای گربه به هیچ عنوان از قیچی استفاده نکنین چون پوست گربه ها برخلاف پوست ما آدم ها، کش میاد و  احتمال زیادی وجود داره که به اشتباه پوست رو با قیچی ببرید.

بهترین روش برای کوتاه کردن موهای گربه اینه که به یه آرایشگر با تجربه حیوانات مراجعه کنین.

برای این کار با کلینیک دامپزشکی تماس گرفته و برای بردن گربتون پیش آرایشگر وقت بگیرین.

اگر موهای گربه در خونه پخش شده و امونتون رو بریده، با جارو زدن و استفاده از رولی ها برای جمع کردن موها میتونین از شرشون خلاص بشین.

جاروبرقی رو روی آخرین درجه قرار بدین  و باهاش زمین و فرش ها رو حسابی جارو کنین.

اگر جاروبرقی کشیدن رو به صورت روزانه انجام بدین، تا حد زیادی از مقدار موهای ریخته شده در خونتون کم میشه.

برای جمع کردن موها از روی مبل، لباس ها، پرده و کلا جاهایی که موها خیلی بهشون چسبیده، از رولی استفاده کنین.

رولی، رولر یا پرزگیر وسیله ایه که از چندین لایه چسب ساخته شده و با حرکت دادن اون روی سطوح موها به سطح چسبدار میچسبن و شما اون لایه رو دور میریزین.

رولی ها سایزهای مختلف دارن و برای جمع کردن موهای گربه ها به کارتون میاندارو برای ریزش موی گربه

لطفا اگر پاسخی به نظر من داده شد مرا مطلع ساز

در این مقاله میخوایم به بیشترین سوالاتی که گربه دار ها از دامپزشک میپرسن پاسخ بدیم. خوندن این سوالات و پاسخ هاشون میتونه برای همه مفید باشه و به بالا بردن سواد شما درباره گربه ها کمک کنه. پس با ادامه مقاله همراه باشین، حتی اگر سوالی درباره گربه ها

هیچ گربه ای بی دلیل در جایی غیر از خاک گربه دستشویی نمیکنه. در این مقاله دلایل دستشویی نکردن گربه در خاک رو بررسی میکنیم. گربه ها موجودات جالبی  هستن که معمولا رفتار و بره زندگی مشخصی دارن. گاهی ممکنه بخاطر عوامل مختلف مثل استرس یا ابتلا به

گاز گرفتن گربه یا بچه گربه دردناک و اذیت کننده است و ترک دادن این عادت گربه ها میتونه سخت باشه. در این مقاله درباره علت های گاز گرفتن گربه ها و راه های جلوگیری از اون بحث میکنیم . گربه ها به دلایل مختلفی گاز میگیرن ولی دوتا از متداول ترین دلایل گاز

در طول زندگی هر گربه ای پیش میاد که حداقل یه بار به یه بیماری گربه مبتلا بشه و مجبور باشه از داروهای خوراکی برای بهبودی اش استفاده کنه. ولی دادن قرص و شربت به گربه زیادم راحت نیست! اونا به محض متوجه شدن بو یا مزه قرص و شربت از خوردنش سر باز میزنن یا

پت پرس برای کمک به رشد کسب و کارهای مربوط به حوزه حیوانات خانگی بره ویژه ای داره.

 

شما میتونین همه سوالات خودتون رو به صورت آنلاین از پت پرس بپرسین. برای سوال پرسیدن درباره سگ ها یا گربه ها کلیک کنین:

مشاوره دامپزشکی آنلاین — سگ

مشاوره دامپزشکی آنلاین — گربه

سگ دوبرمن

بریدن گوش ها و دم دوبرمن ها که خیلی هم در ایران شایع هست هیچ ضرورت دامپزشکی یا تربیتی نداره و فقط توسط افراد سودجو انجام میشه.

قطع گوش و دم دوبرمن ها (و سگ های دیگه) عملیه که درد و رنج زیادی رو به حیوان تحمیل میکنه و به همین دلیل در بسیاری از کشورهای جهان غیرقانونی اعلام شده.

مجله اینترنتی پت پرس، دانشه ای جامع و علمی درباره حیوانات خانگی است، یعنی میتونی هر اطلاعاتی در مورد سگ، گربه، خرگوش، جوندگان و پرندگان رو توی پت پرس پیدا کنی.قصد ما از راه انداختن این این بوده که حیوانات خانگی بخاطر کمبود اطلاعات دامپزشکی بیمار نشن و شما هم در کنارشون زندگی آروم و لذت بخشی رو تجربه کنین.

با کلیک بر روی لینک زیر از تیم پت پرس حمایت میکنم

حمایت مالی از تیم پت پرس

شما می توانید به راحتی با پت پرس در تماس باشید ، ما نیز از پیدا کردن دوستان جدید بسیار خوشحال میشویم.

1, تومان

جهت محافظت از پوست و موی حیوان خانگی شما

جهت محافظت از پوست و موی حیوان خانگی شما

یکی از علل ریزش فصلی موهای سگها کمبود بیوتین و روی هست که این قرص ها با تامین این دو ماده از ریزش موی حیوان جلوگیری میکند.دارو برای ریزش موی گربه

دیگر مواد تشکیل دهنده قرص ها شامل: روغن ماهی، امگا ۳، پروتئین و اسیدهای چرب مفید برای سگ ها و آمینو اسیدها و سایر ویتامینها و مواد معدنی است.

همچنین شامل مخمر برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت مو است.

دیگر خواص درمانی:

جلوگیری از خشکی مو و پوست حیوان

جلوگیری از خارش و التهاب پوست

مشکلات رنگدانه پوستی

 

 


شکیبا – ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷:

سلام چرا این محصول چرا هیچ اسمی نداره چرا اصلا نزدین یک قوطی حاوی چندتا قرصه حتی گذینه ای نداره ک برای سگ یا گربرو انتخاب کنیم فقط قیمتو توضیحات داره

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما *

وضعیت: در انباروجود

تیشرت های ورزشی در سایزهای متنوع

وضعیت: در انباروجود

معمولا دندان سگ های کوچک نزدیک به هم رشد می کنند در نتیجه باکتری و غذا در بین دندان ها سریعتر جمع می شوند و باعث می شود یک لایه روی سطح دندان ایجاد شود ولایه ای از رسوبات و تارتار بر روی آن رشد کند .

ویتامین A (22،2 IU / kg)، ویتامین D3 (1 IU / kg)، E1 [آهن] (42 میلی گرم بر کیلوگرم)، E2 [ید (4.2 میلی گرم بر کیلوگرم)، E4 [مس] (8 میلی گرم بر کیلوگرم) ، E5 [منگنز] (54 میلی گرم بر کیلوگرم)، E6 [روی] (162 میلی گرم بر کیلوگرم)، E8 [سلنیوم] (.1 میلی گرم بر کیلوگرم)، L-کارنیتین (5 میلی گرم / کیلوگرم) است.

وضعیت: در انباروجود

تشویقی سگ اسنک با طعم بلوبری مارک jerhigh جزء خاص ترین خوراکی های سگ ها دسته بندی می شود. این اسنک ها که در سلامت کامل و با ترکیبات مغذی تهیه شده اند

وضعیت: در انباروجود

تشویقی سگ اسنک با طعم شیر یکی از مورد توجه ترین تشویقی هایی است که افراد برای سگ های شان در نظر می گیرند.

وضعیت: در انباروجود

تشویقی سگ اسنک جویدنی رولی بدون شک یکی از لذیذ ترین تشویقی های سگ ها طلقی می شود. این تشویقی دارای 3 اسنک رولی می باشد، که علاوه بر طعم بی نظیر، سرشار از مواد مغذی ای هستند که به رشد و پرورش بهتر سگ شما کمک می کنند

وضعیت: در انباروجود

تشویقی سگ استخوان جویدنی گره دار با طعم نعنایی را می توانیم یک سرگرمی لذت بخش برای سگ ها بدانیم. جوییدن سگ ها غریزه آن ها نسبت به جویدن را ارضا می کند

وضعیت: در انباروجود

تشویقی سگ اسنک با طعم بیکن یکی از خوراکی های محبوب و البته لذیذ سگ ها بشمار می آید. این محصول نه تنها یک خوراکی تشویقی بلکه یک غذای مقوی و سرشار از ویتامین و دیگر مواد مورد نیاز برای رشد متناسب سگ های خانگی شما هستند

وضعیت: در انباروجود

تشویقی سگ اسنک با طعم بیف مارک با کیفیت و سلامت فوق العاده بالا تهیه شده است و آن را می توانیم یکی از تشویقی های مقوی سگ ها بدانیم

وضعیت: در انباروجود

توله سگ های طلایی روتریور، تحت یک دوره بسیار حساس رشد می کنند. در این دوره،انتخاب نوع غذای سگ ،اساسی ترین نیاز آن ها برای رشد سالم و مناسب است. یک رژیم غذایی نا مناسب در بزرگسالی آن ها دردسرهای مختلفی را ایجاد می کند

تشویقی سگ اسنک با طعم اسفناج مارک jerhigh
دارو برای ریزش موی گربه

تشویقی سگ اسنک با طعم هویج مارک jerhigh

غذای خشک سگ Royal canin مخصوص نژاد ژرمن شپرد جوان


شامپو مخصوص سگ با عطر شکلات

تشویقی سگ بوش بیسکویت ۱ کیلوگرمی با طعم بره و برنج

غذای خشک سگ Royal canin استریل شده مخصوص سگهای نژاد بزرگ

217 @TehranPets

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *