داروی گیاهی لاغر شدن صورت

خواص دارویی و گیاهی






خانه

موبایل

لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر دربره و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. كافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه‌ترین زمان ممكن جذابیت و زیبایی صورت‌مان‌ را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از شایع‌ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌كنند. بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): آموزش:رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی::.اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه این شیوه‌ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آنها عمل کنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.

۱٫ معجون شگفت‌آور خیار و گلابیخیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.داروی گیاهی لاغر شدن صورت

۲٫ آب میان‌بافتی را زیاد کنیدیکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید معنا پیدا می‌کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

۳٫ فیبردرمانی را فراموش نکنیدبا خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم‌کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

۴٫ از چینی‌ها کمک بگیریداگر می‌خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت‌تان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن از سوزن‌های ظریف طب سوزنی استفاده می‌کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می‌کنند و به این ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می‌توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

۵٫ روزی ۵ تا۱۰ عدد بخوریدیکی دیگر از روش‌های بی‌عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به بره و رژیم غذایی‌ است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

۶٫ این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنیداگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این‌ کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

۷٫ هر شب این سالاد را بخوریدگنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

۸٫ چاقی  صورت با یک نسخهماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌شان استفاده می‌کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌کنند؛ نسخه‌هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید. ماسک‌کردن این ترکیب  روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.

 

• روش های طبیعی برای چاق کردن صورت (2)

منبع: سلامت نیوز

 


رازهای زیبایی

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

از چاقی صورت رنج می‌برید ؟

تنها راه لاغر کردن صورت و گونه‌ها ، کاهش وزن کلی بدن است . ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی سالم می‌تواند شما را در رسیدن به هدفتان کمک کند .

درست است که کاهش وزن نقطه مشخصی از صورت امکان‌پذیر نیست ، اما بعضی از تمرینات صورت وجود دارند که می‌توانند به افزایش ماهیچه‌های صورت و رسیدن به هدفتان کمک کند . همگی موارد گفته شده را گام به گام بررسی خواهیم کرد ، با ما همراه باشید !!!

آب فراوان بنوشید . ممکن است چاقی صورت شما به دلیل ماندن بیش‌ازحد آب در بدن باشد ، اما دلیل این امر مصرف کم آب است ( البته کمی عجیب است !! ) .داروی گیاهی لاغر شدن صورت

زمانی که بدن شما نگران مصرف نکردن آب کافی است ، آب اضافی را گونه و چشم‌ها ذخیره می‌کند ، که نتیجه آن پف کردن صورت است .

با توجه به نکات گفته‌شده ، برای داشتن صورتی لاغر ، حداقل روزی ۸ لیوان آب بنوشید تا بدن شما در طول روز پر آب بوده و صورت شما کمتر چاق‌وچله دیده شود .

حواستان به شکر و نمک باشد . مصرف بالای نمک و شکر تصفیه‌شده باعث می‌شود که بدن تمایل بیشتری به نگه‌داشتن آب داشته باشد . همانند مصرف کم آب ، مصرف این ۲ ماده نیز باعث چاق نشان داده صورت و گونه خواهد شد که دلیل آن نگه‌داشتن آب اضافی است .

با توجه به اینکه نمی‌توان این ۲ ماده را از رژیم غذایی به‌صورت کلی حذف کرد ، سعی کنید کمتر از شکر و نمک استفاده کنید تا صورتی لاغرتر داشته باشید . مثلاً : اگر به شیرینی علاقه دارید ، به‌جای مصرف کیک و شکلات از میوه‌های شیرین استفاده کنید .

الکل مصرف نکنید . الکل آسیب‌های زیادی که به بدن وارد می‌کند و در صورت عدم مصرف ، باعث کمک به لاغر کردن صورت نیز می‌شود .

مصرف میوه و سبزی را افزایش دهید . کردن میوه و سبزی در رژیم غذایی نه‌تنها باعث سلامتی شما می‌شود ، بلکه باعث لاغرتر کردن صورت نیز خواهد شد .

میوه‌ها و سبزی‌ها دارای آب زیادی هستند که به معنی کمک به پر آب نگه‌داشتن بدن و جلوگیری از ماندن آب اضافی در صورت می‌باشد . همچنین دارای فیبر بالایی هستند که به همین دلیل شما را از مصرف میان وعده‌های ناسالم بازمی‌دارد .

مواد غذایی با کلسیم بالا مصرف کنید . مصرف کلسیم با استفاده از لبنیات مانند : شیر و ماست می‌تواند به کاهش وزش کمک کند . همچنین مصرف کلسیم می‌تواند به کاهش آب نگهداری شده در صورت کمک کرده و صورت شمارا لاغرتر کند .

به‌جای مصرف مواد غذایی با کربوهیدرات بالا مانند پیتزا و پاستا ، از پنیر کتاژ استفاده کنید .

آدامس بجوید . جویدن پی‌درپی می‌تواند به تقویت فک کمک کند . همچنین با آدامس جویدن شما احساس نمی‌کنید که در حال ورزش کردن هستید .

چند دقیقه بعد از هر وعده غذایی آدامس بجوید . از آدامس جویدن زیاد خودداری کنید تا باعث آسیب زدن به فک خود نشوید .

تمرین X – O را شروع کنید . حداقل ۱۵ بار حروف X – O را به‌صورت عمیق بگویید ، مقداری استراحت کنید و این تمرین را ۳ بار انجام دهید .

این‌ یک تمرین آسان است که به شما کمک می‌کند تا به ۲ روش مختلف باعث تقویت فک خود شوید . این تمرین را می‌توانید در هرزمانی ( مانند : سرکار بودن ) نیز انجام دهید .

فک خود را بازکنید . دهان خود را کاملاً بازکنید و به مدت چند ثانیه دهان را در همان حالت نگه دارید ، سپس به فک خود استراحت دهید و ۹ بار دیگر این کار را تکرار کنید تا در کل ۱۰ بار این کار را انجام داده باشید .

روزی ۳ مرتبه می‌توانید این کار را تکرار کنید . اگر زیاد این کار را انجام دهید فک شما شروع به سوزش می‌کند .

گونه‌های خود را بالا ببرید . تا جایی که می‌توانید گونه‌های خود را به سمت چشمان خود ببرید . از گوشه‌های دهان خود استفاده کنید تا گونه‌های خود را بالا ببرید .

شما باید احساس کنید که دارید با دهان بسته می‌خندید ، حتی کمی بستن چشم نیز می‌تواند به شما کمک کند .

بعد از بالا کشیدن گونه‌ها ، ۱۰ ثانیه در همان حالت باشید و این کار را چند بار تکرار کنید .

لب‌های خود را مانند ماهی کنید . با در هم کشیدن لب‌ها ، لب‌های خود را مانند ماهی کنید . درحالی‌که این حالت را حفظ می‌کنید ، سعی کنید بخندید . خنده را به مدت ۱۰ ثانیه انجام داده و این کار را ۱۰ مرتبه انجام دهید .

لپ‌های خود را باد کنید . دهان خود را ببندید ، دهان و لپ‌های خود را پر از هوا کنید ، سپس به‌آرامی هوا رابین لپ‌های خود جابه‌جا کنید . حداقل ۱۰ بار هوا را بین لپ‌های خود را جابجا کنید و در صورت نیاز دوباره لپ‌ها را با هوا پرکنید . این تمرین را ۳ بار در روز انجام دهید .

لب خود را جمع کنید و لپ‌های خود را به داخل بکشید . برای انجام این تمرین ، لب‌های خود را جمع کنید و لپ‌های خود را به سمت داخل بمکید . این حالت را به مدت چند ثانیه حفظ کنید ، سپس لپ‌های خود را تا جایی که می‌شود باد کنید . لپ‌های باد شده را به مدت چند ثانیه نگه‌دارید ، سپس آن‌ها را به داخل بکشید . این کار را ۱۰ بار تکرار کنید .

روزی ۳ مرتبه این تمرین را انجام دهید .

بخندید !! خندیدن نیز یکی از ورزش‌های ماهیچه صورت است که می‌تواند لاغری صورت را به شما هدید دهد . هرکدام از خنده‌های خود را ۱۰ ثانیه‌ طول دهید و ۱۰ بار این کار را در روز تکرار کنید .

همچنین می‌توانید به‌صورت طبیعی بخندید و میزان خنده خود را در زندگی طبیعی خود افزایش دهید . این کار به شما برای داشتن احساس مثبت و اعتمادبه‌نفس در طول روز کمک می‌کند .داروی گیاهی لاغر شدن صورت

بعد از تمرین‌ گونه‌های خود را ماساژ دهید . بعد از انجام دادن ورزش‌های صورت ، به‌آرامی به‌وسیله انگشتان و با حرکات چرخشی گونه و فک خود را ماساژ دهید .

این کار به کاهش تنش و درد کمک می‌کند .

درست غذا بخورید و ورزش مناسب انجام دهید . تنها راه لاغر کردن صورت ، کاهش وزن کلی بدن است . اگر شما خود را لاغر کنید ، صورت شما نیز لاغر خواهد شد .

بسیاری از افراد ، بعد از شروع به کاهش چند کیلویی وزن خود شاهد لاغر شدن صورت خود نیز بوده‌اند . اگر به دنبال لاغر کردن هستید ، نیاز به رژیم غذایی و ورزش مناسب دارد .

نکاتی جهت کاهش وزن :

۱ – ۳ وعده غذایی سالم و بالانس داشته باشید . چند وعده غذایی پر از میوه و سبزی داشته باشید ، همچنین از پروتئین و کربوهیدرات سالم بهره ببرید .

۲ – برای ورزش سالم و مداوم ، بره‌ریزی کنید . داشتن ۳۰ دقیقه ورزش در روز می‌تواند تأثیر چشمگیری در وضعیت ذهنی و فیزیکی شما داشته باشد .

۳ – اگر در تصمیم خود جدی هستید !!! روزانه ۲۵۰ کالری کمتر از همیشه مصرف کنید و ۲۵۰ کالری از همیشه بسوزانید . اگر این کار را بکنید ، نیم کیلوگرم در هفته کاهش وزن خواهید کرد .

ورزش‌های قدرتی انجام دهید . به باشگاه بروید و کار با وزنه را آغاز کنید تا عضلات ضعیف خود را تقویت کنید . انجام ورزش‌های قدرتی باعث حفظ عضلات تمامی بدن که شامل صورت نیز هست ، می‌شود .

همچنین در صورت داشتن عضله ، ساده‌تر چربی‌ها را می‌سوزانید ، زیرا عضله حتی در حالت استراحت نیز به کالری بیشتری نسبت به چربی نیاز دارد .

با پزشک خود درباره داروهای مصرفی صحبت کنید . بعضی از داروها می‌توانند باعث نگه‌داشتن آب در بدن شوند . اگر برای لاغر کردن صورت خود جدی هستید ، با پزشک خود درباره عوض کردن داروهای مصرفی که باعث پف کردن صورت می‌شوند صحبت کنید .

دقت کنید که به خاطر لاغری صورت ، داروهایی که باید مصرف کنید و ضروری هستند را قربانی نکنید .

۱ – با قرمز کردن گونه‌های خود می‌توانید به‌صورت موقتی صورت خود را لاغر نشان دهید .

۲ – اگر دارای لپ‌های چاقی هستید ، ممکن است در پیری کمتر دچار چروک شدن پوست شوید .

۳ – به‌غیراز کاهش وزن ، ممکن است تنها راه تغییر چهره شما جراحی زیبایی باشد که به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود .

۴ – درصورتی‌که بیش‌ازاندازه آدامس بجوید ، لثه شما شروع به آسیب دیدن می‌کند . در این مواقع باید سریعاً آدامس جویدن را قطع کنید ، زیرا ممکن است باعث آسیب به خود شده و نیاز به دندان‌پزشک پیدا کنید . همچنین مشکل TMJ ( اختلالات مفصل تمپورومندیبولار ) نیز ممکن است برای شما پیش بی‌آید .

۵ – گونه‌های برجسته معمولاً ژنتیکی هستند ، بنابراین اگر وزن شما مناسب باشد نباید بیش‌ازاندازه وزن کم کنید ، زیرا سلامتی خود را در قبال گونه برجسته از دست می‌دهید .

۶ – بیش‌ازاندازه کربوهیدرات و کالری مصرف نکنید .

۷ – حواستان باشد که کاهش وزن یا لاغر کردن صورت به سرعت امکان‌پذیر نبوده و نیاز به چند هفته تا چند ماه زمان دارد .

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

با این مقاله ، ریشه مگس را خشک کنید !!! مگس‌ها اغلب در بسیاری از خانه ، به‌ویژه در ماه‌های

یادگیری رانندگی کار راحتی است اما در ابتدای کار مقداری استرس به شخص وارد

مرغ عشق ها حیوانات خیلی محبوبی هستند چون خیلی باهوش اند و همچنین نگه

پسوریازیس پوست سر چیست ؟ پسوریازیس یک بیماری پوستی است که باعث التهاب مزمن

پروبیوتیک چیست ؟ پروبیوتیک ها میکرو ارگانیسم های زنده ای هستند که مصرف به

 مشخص کردن غذای مورد نیاز سگ ۱ – در نظر گرفتن سن و مقدار

تمامی مطالب این سایت ترجمه شده از سایتهای خارجی معتبر مانند : ehow و wikihow بوده ، بنابراین کاملا قابل اعتماد ، انحصاری و جدید است.

ورود

کاربری یا نشانی

رمز

مرا به خاطر بسپار

آب کردن چربی های موجود در صورت نیاز به صرف وقت زیادی دارد و شما می توانید با کمک ماساژ و ورزش های صورت و داشتن تغذیه ای سالم برای لاغر کردن صورت خود اقدام کنید, در ادامه این مطلب انواع روش های طبیعی برای آب کردن چربی های صورت را مشاهده خواهید کرد.

داشتن صورتی جذاب و زیبا آرزوی هر فردی است با بالا رفتن سن افزایش وزن یکی از بزرگترین معضل ها برای برخی از افراد است که افزایش وزن باعث نفوذ چربی ها در صورت می شود. داشتن صورت چاق و درشت بزرگترین دغدغه برای خانم ها و آقایان است. برخی از افراد برای لاغر کردن صورت خود جراحی پلاستیک را انتخاب می کنند که این روش ممکن است باعث رساندن آسیب های جدی به صورت شود بنابراین بهتر است با کمک روش های طبیعی صورت خود را لاغر کنید.

شما می توانید با کمک روش های طبیعی صورت خود را چاق و یا لاغر کنید. چاق شدن صورت و لاغر کردن صورت با روش های طبیعی ممکن است کمی زمانبر باشد ولی این روش ها هیچگونه آسیبی را به صورت شما وارد نمی کنند.

کاهش آب بدن و رژیم غذایی ناسب و مصرف بیش از حد مشروبات الکی و کمبود خواب و برخی از بیماری ها مانند کم کاری تیروئید و بیماری های کلیوی و عفونت های سینوسی و می توانند باعث افزایش چربی در صورت شوند که بهتر است این چربی ها را با کمک روش های طبیعی و ورزش از بین ببرید. در این مطلب برخی از روش های طبیعی برای لاغر کردن صورت را در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهیم.داروی گیاهی لاغر شدن صورت

بر اساس نظر متخصصان چاق شدن صورت می تواند بر اثر حبس شدن آب در صورت باشد. استفاده بیش از حد از شکر و نمک باعث احتباس آب و در نتیجه چاق شدن صورت می شود بنابراین اگر صورت شما چاق است بهتر است برای لاغر کردن صورت خود نمک و شکر را از بره غذایی تان حذف کنید.
برای لاغر شدن صورت صورت می توانید از رژیم غذایی کم نمک و کم چربی و رژیم های غذایی که سرشار از سبزیجات و غلات سبوس دار و گوشت کم چرب هستند استفاده کنید.

اگر روزانه به میزان لازم آب ننوشید بدن شما شروع به ذخیره آب می کند که این آب های ذخیره شده در نواحی مختلف صورت نظیر گونه ها و اطراف چشم ها ذخیره می شوند و بنابراین صورت شما پف و تناسب به نظر می رسد بنابراین بهتر است برای لاغر کردن صورت خود روزانه حداقل به میزان 2 لیتر آب بنوشید تا از ذخیره شدن آب در نواحی مختلف جلوگیری کنید.

اگر شما نمی توانید این میزان آب را روزانه بنوشید بهتر است از میوه و سبزیجاتی که حاوی مقداری زیادی آب هستند استفاده کنید.

یکی از عوامل شایع در چاقی صورت استفاده از الکل است. مصرف الکل باعث کم شدن آب بدن می شود و همچنین الکل شامل مقداری زیادی کالری تهی می باشد که باعث چاق شدن بدن و صورت می شود. شما می توانید با ترک کردن مشروبات الکی به لاغر کردن صورت خود کمک کنید.

با کمک ورزش های مخصوص صورت می توانید چربی های موجود در صورت خود را برای همیشه از بین ببرید توجه داشته باشید که در کنار ورزش باید رژیم غذایی مناسبی نیز داشته باشید تا ورزش تاثیر زیادی روی لاغر کردن صورت شما داشته باشد.

ورزش های قسمت بالایی صورت باعث کشیده شدن پوست اطراف چشم و پیشانی می شود و با کمک این ورزش ها چربی ها در این نواحی به مرور از بین می روند.
قبل از شروع تمرینات بهتر است چند نفس عمیق بکشید سپس ابرو هایتان را تا جایی که می توانید بالا ببرید و به مدت 3 ثانیه ابرو های خود را در همین حالت نگه دارید.

بعد از مدت زمان ذکر شده ابرو ها را به سمت پایین بیاورید و به ابرو های خود فشار وارد کنید و حالت اخم به ابرو هایتان بدهید و این حالت را به مدت 3 ثانیه حفظ کنید این تمرینات را به مدت 1 بار تکرار کنید. بعد از اتمام این تمرینات پلک چشم های خود را به مدت 1 مرتبه باز و بسته کنید سپس تا جایی که برای شما امکان دارد به سمت چپ و راست خود نگاه کنید و برای نگاه کردن به هر طرف خود 1 ثانیه زمان بگذارید.

در ناحیه پایینی صورت چربی های زیادی تجمع می کنند که تمرین های زیادی برای آب کردن چربی ها در این ناحیه وجود دارد. قبل از شروع تمرینات برای قسمت های پایینی صورت خود ابتدا چند حرکت کششی خیلی ساده انجام دهید سپس اخم کنید و در حالت اخم کردن تا جایی که می توانید شروع به لبخند زدن کنید و به مدت 5 ثانیه در این حالت بمانید بعد از مدت زمان ذکر شده به صورتتان استراحت دهید و این حرکت را به مدت 5 بار دیگر نیز تکرار نمایید.
برای ورزش گونه لپ های خود را تا حد امکان به درون محوطه دهان بکشید و 1 ثانیه در این حالت بمانید سپس 5 ثانیه استراحت کنید و به مدت 1 بار این تمرین را انجام دهید.

برای تمرینات قسمت چانه سر خود را تا حد امکان به سمت عقب بکشید تا به خوبی گردن و چانه شما کشیده شود سپس به آرامی ماهیچه های این قسمت از صورت را ماساژ دهید.

با ورزش های مناسب برای همه بخش های صورت می توانید تمام ماهیچه های موجود در صورت خود را به خوبی درگیر کنید. ولی توجه داشته باشید که این تمرینات مانند ورزش های مخصوص به بخش های بالایی و پایینی صورت تاثیرگذار نیستند.
ابتدا صورت خود را مچاله و چروک کنید و به مدت 1 ثانیه در این حالت صورت خود را نگه دارید توجه داشته باشید که چشم ها و دهان باید در این تمرین به طور کامل بسته باشند سپس چشم ها و دهان خود را بعد از 1 ثانیه باز کنید و به مدت 1 ثانیه دیگر نیز در این حالت بمانید سپس بعد از مدت زمان ذکر شده ماهیچه های صورت خود را آزاد کنید و به صورت خود استراحت دهید.
لب هایتان را غنچه کنید و در همین حالت لب ها را از سمت راست به سمت چپ و از سمت چپ به سمت راست حرکت دهید برای هر سمت این عمل را 5 بار تکرار کنید.

فک پایین را بگیرید و چانه تان را به سمت جلو هل دهید و به مدت 5 ثانیه در این حالت بمانید بعد از مدت زمان ذکر شده نیشخند ( لبخند یکطرفه ) بزنید توجه داشته باشید که نباید دهان شما باز شود و برای هر سمت 1 ثانیه مکث کنید و در پایان صورت خود استراحت دهید و ماهیچه های صورتتان را به آرامی ماساژ دهید.

کف دست هایتان را به مدت ده ثانیه روی پیشانی فشار دهید توجه داشته باشید که باید این فشار را در جهت عکس گردن خود به سر وارد نمایید در این حالت باید حس کنید که گردن و چانه شما به خوبی سفت شده است سئس دست هایتان را در پشت سر خود قرار دهید و همین حرک را دوباره انجام دهید. این حرکت را برای دو طرف سر خود تکرار نمایید.

             

با انجام مداوم ورزش های ذکر شده برای لاغر کردن صورت و داشتن رژیم غذایی مناسب می توانید علاوه بر لاغر شدن صورت به شادابی پوست صورت و جلوگیری و رفع چین و چروک صورت خود کمک کنید و صورتی زیبا و متناسب داشته باشید.

منبع : آرگا



چطوری پوست من را نرم می کنی؟ (لطیف سازی پوست)







داروی گیاهی لاغر شدن صورت


نشانی شما منتشر نخواهد شد.





لاغر شدن صورت با روش های خانگی ، روشی آسان ،کم هزینه و در دسترس برای افرادی است که قصد دارند بدون بروز هیچ عارضه و با پرداخت هزینه بسیار پایین رویای لاغر شدن صورت خود را در مدت کوتاهی محقق سازند .استفاده از ماسک های خانگی برای لاغر صورت روشی بسیار موثر است که می تواند در مدت بسیار کوتاه بدون پرداخت هزینه های گزاف و بروز عوارض جدی نتایج درخشانی را به همراه داشته باشد .

تخم مرغ با دارا بودن منابع غنی از انواع ویتامین ها ،پروتئین و آلبومین می تواند در تنفس پوست، داشتن موهای براق و همچنین پوستی بدون چین و چروک به شما کمک نموده و سبب بهبود قابلیت انعطاف پذیری پوست شود.برای لاغر شدن صورت با تخم مرغ می توانید از ماسک تخم مرغ استفاده کنید .بدین منظور 2 عدد سفید تخم مرغ را با  1 قاشق غذاخوری شیر ،1 قاشق غذاخوری آب لیمو  و 1 قاشق غذاخوری عسل  درون کاسه ای ریخته و به خوبی با هم مخلوط نمایید.سپس این ماسک را بر روی صورت خود به مدن نیم ساعت قرار داده و پس از گذشت زمان یاد شده صورتتان را با آب سرد بشویید .استفاده از این ماسک به صورت روزانه می تواند در لاغر شدن صورت شما نتایج قابل توجهی در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه داشته باشد .

استفاده از گلیسیرین در ماسک های زیبایی سبب حفظ رطوبت پوست ، افزایش میزان آبرسانی به پوست و استخوانی کردن صورت مردان می شود .این ماده با افزایش خاصیت الاستیته پوست در لاغر شدن صورت و چربی زدایی از گونه ها نقش بسزایی داشته و چهره شما را جوان و جذاب می نماید .کافیست به منظور لاغری صورتتان 1 قاشق غذاخوری گلیسیرین را با 1/2 قاشق چای خوری نمک در ظرفی با هم مخلوط کنید و سپس  با استفاده از پد پنبه ای ، این مخلوط را بر روی صورت خود قرار دهید. پس از گذشت 2 دقیقه می توانید پوست خود را با آب سرد بشویید .برای کاهش حجم صورتتان می توانید از این ترکیب  3-4 بار در هفته استفاده کنید .

داروی گیاهی لاغر شدن صورت

شیر در روشن شدن رنگ پوست ،افزایش خاصیت کشسانی پوست و لاغر شدن صورت نفش بسیار موثری دارد .با استفاده از شیر در ماسک های خانگی علاوه بر لاغر کردن صورت می توانید از روند پیری زودرس پوست جلوگیری نموده و به راحتی صورتی لاغر و زیبا به همراه پوستی صاف و جوان داشته باشید .برای تهیه بهترین ماسک لاغری صورت به موادی نظیر 1 قاشق غذاخوری شیر و1  قاشق چای خوری عسل نیاز دارید .این مواد را به خوبی با هم ترکیب نموده و بر روی پوست صورتتان به صورت دورانی بمالید و پس از گذشت 1 دقیقه پوست صورتتان را با آب سرد بشویید .برای کسب نتیجه در زمانی کوتاه تر استفاده از این ماسک را دو بار در هفته تکرار نمایید .

زردچوبه ماده ای قدیمی برای رفع مشکلات اساسی پوست می باشد که با دارا بودن خواص ضد باکتری و ضد پیری در حفظ لطافت پوست  و جلوگیری از التهاب پوستی کمک کرده و به عنوان بهترین داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت شناخته شده است . برای استفاده از زردچوبه جهت لاغر شدن صورت خود می توانید  1 قاشق چای خوری زردچوبه ،1 قاشق غذاخوری ماست و 1 قاشق غذاخوری آرد گندم را در یک کاسه به خوبی با هم مخلوط کنید و سپس خمیر به دست آمده را بر روی صورت خود قرار دهید و پس از گذشت 2 دقیقه پوستتان را با آب سرد بشویید .از این ماسک تنها دوبار در هفته استفاده کنید تا پوست صورتتان زرد رنگ نشود .

استفاده از حوله داغ  می تواند چربی صورت را کاهش دهد. قرار دادن حوله گرم  بر روی پوست صورت باعث ایجاد عرق روی پوست می شود که  همین امر می تواند چربی  پوست را کاهش داده و سبب جوان سازی و سفت کردن پوست شود. برای استفاده از این روش خانگی ابتدا، آب را در یک ظرف به جوش آورید و سپس اجازه دهید تا کمی سرد شود. حالا حوله را بشویید و آن را در آب گرم فرو کنید. آب اضافی را فشار داده و حوله را بر روی صورت و گردن خود بگذارید. برای کسب نتایج سریع تر این عمل را 3-4 بار تکرار کنید.

چرخاندن زبان در دهان بسته یکی دیگر از ترفندهای فوق العاده موثر برای کاهش حجم چربی های انباشته شده در صورت و لاغر شدن صورت با ورزش می باشد .بدین منظور  زبانتان را در دهان بسته در جهت عقربه های ساعت 15 بار بچرخانید و مجدد این عمل را 15 بار در جهت مخالف عقربه های ساعت برای لاغر شدن صورت خود تکرار نمایید .

برای لاغری صورت چه بخوریم ؟در پاسخ بدین سوال باید گفت اگر چه این روش ممکن است کمی عجیب و غریب،  به نظر بیاید اما بهتر است بدانید جویدن آدامس ابزار قدرتمندی برای لاغر شدن صورت شماست .این روش می تواند به راحتی و بدون تحمل هزینه های گزاف به کاهش چربی های صورت شما کمک کند.

دمیدن درون یک بادکنک راه دیگری برای کاهش حجم چربی های انباشته شده در صورت می باشد .این روش برای لاغر شدن صورت تاکنون میان چندین زن در سراسر جهان استفاده شده و نتایج مثبت و شگفت انگیزی را به همراه داشته است .در واقع جنبش ثابت عضلات می تواند  اثرات حیرت انگیزی در کاهش حجم صورت داشته باشد. بنابراین، دفعه بعد این فرصت را از دست نداده و برای لاغر شدن صورتتان از دمیدن درون یک بادکنک غافل نشوید .

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  © 213 – 217 salamatweb.ir

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *