داروی گیاهی زود انزالی زنان

خواص دارویی و گیاهی

This survey has been deleted or removed.

Want to send a survey of your own?

QuestionPro is the leader in online surveys, polls and questionnaires

Creating a survey with QuestionPro is optimized for use on larger screens –

Though you’re welcome to continue on your mobile screen, we’d suggest a desktop or notebook experience for optimal results.

 زودانزالی و یا همان انزال زودرس از مسایلی است که هم برای مرد و هم برای زن مشکل ساز است و زن و مرد را از داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش محروم می‌کند.

در واقع زودانزالی یعنی طرفین قبل از انجام رابطه جنسی و یا پس از گذشت مدت زمان اندکی از شروع رابطه به سرعت ارضاء می‌شوند و این کاملاً غیر ارادی انجام می‌گیرد که منجر به عصبی شدن دو طرف می‌شود.

انزال زودرس در آقایان از خانم‌ها مطرح می‌باشد زیرا بدن زنان به گونه‌ای است که دیرتر به انزال می‌رسند و زودانزالی در زنان کمتر رخ می‌دهد.

در واقع زودانزالی در زنان یک مشکل روانی و ناشی از تفکرات و هیجانات فرد می‌باشد تا مشکلات فیزیکی و جنسی بدن خود فرد. برای درمان زودانزالی در زنان، باید در اولین قدم، به یک روان پزشک مراجعه کرد و برای درمان خود خجالت را کنار گذاشت، زیرا این مشکل می‌تواند تا حدی جدی باشد که سبب افسردگی حاد در فرد یا سبب جدا شدن و طلاق زوجین از هم گردد. 

 گروه سلامت ستاره 

با عرض پوزش ، هیچ برگه ای برای درخواست شما پیدا نشد.شاید اگر جست و جو کنید به نتیجه برسید.

2 روز پیش

4 روز پیش

7 روز پیش

1 هفته پیش

“پارسی طب” یک وبگاه عمومی با موضوع سلامتی و پزشکی است. این وبگاه به شدت به طب سنتی و گیاهی اعتقاد داشته و از این موضوع حمایت میکنند.
ما همواره در تلاشیم که اطلاعات مفیدی در اختیار بینندگان خود قرار داده و اسباب رضایت ایشان را جلب نماییم.

قرص درمان زود انزالی

درمان زود انزالی بدون دارو

درمان زود انزالی با حنا

درمان زود انزالی با تغذیه

درمان زود انزالی با میوه


Powered by

T




خانه

موبایل

دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است

 

 دارچین یکی از گیاهان خیلی خوب و مفید برای درمان زود انزالی می باشد. دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه های درمان می باشد. دارچین به خاطر طعم دلپذیری که دارد معمولأ هم در غذا و هم در نوشیدنی های گرم و سرد می توانید از آن استفاده کنید. البته مصرف خیلی زیاد دارچین هم می تواند باعث افزایش فشار خون و یا معده درد شود. درمان زود انزالی با دارچین یکی از روش های آسان و لذت بخش می باشد چون هم می توانید به صورت پودر شده از آن استفاده کنید و یا می توانید به راحتی از آن در داخل چای و یا قهوه خود استفاده کنید.

دارچین برای تغییر در متابولیسم بدن می تواند بسیار موثر باشد. چون افرادی به زود انزالی دچار می شوند که دارای تب سرد هستند و دقیقأ دارچین برای این افراد ساخته شده است که می تواند باعث تغییر در تب افراد شود و تب سرد را به تب گرم تغییر خواهد داد.درمان زود انزالی با دارچین می تواند باعث افزایش در قدرت در تاخیر و همچنین افزایش قوای جنسی شود. در زمانی که در دروان درمان زود انزالی هستید بهتر است که از غذاهای سرد استفاده نکنید. استفاده از ماهی – مرغ – سیب زمینی – نوشیدنی های خیلی سرد می تواند درمان زود انزالی را ماها و یا حتی سالها به تاخیر بیندازد. به همین دلیل ما به همه افراد توصیه می کنیم که اگر می خواهند برای درمان زود انزالی خود قدم موثری بردارند توصیه می شود که از این مواد غذایی استفاده نکنند و یا حتی اگر می خواهند استفاده کنند بهتر است که دارچین هم بر روی غذای خود استفاده کنید. چون دارچین تا حدود بسیار زیادی سردی غذاها را برطرف خواهد کرد.

درمان زود انزالی معمولأ نیاز به مدت زمان خاصی برای درمان خواهد داشت. که بهتر است در این مدت از مواد غذایی که گرم هستند و یا به اصطلاح گرمی بخش هستند زیاد استفاده کنید. بهترین منابع غذایی برای درمان زود انزالی گوشت پرندگان – گوشت شتر مرغ – سبزیجات برگ پهن – عسل – دارچین استفاده کنید. این مواد غذایی کاملأ به شما کمک خواهند کرد.

برای درمان زود انزالی بهتر است که از رژیم غذایی استفاده کنید که حاوی پروتئین گیاهی فراوانی باشد. چون پروتئین یکی از روش های کنترل در انزال می باشد. که می تواند بسیار موثر واقع شود. یکی از ترکیبات موثر که برای درمان زود انزالی بسیار موثر می باشد و می تواند خیلی خوب اثرگذار باشد مصرف شیر بادام با دارچین می باشد. این یکی از ترکیبات موثر می باشد که اگر 2 یا 3 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود می تواند تاخیر خیلی خوبی در رابطه جنسی ایجاد کند.

در زمانی که در حال درمان زود انزالی هستید به شدت توصیه می شود که از مصرف لبنیات دوری کنید چون لبنیات کاملأ سرد می باشند و می تواند به راحتی باعث زود انزالی شوند. به همین دلیل سعی کنید از لبنیات برای مدت کوتاهی دوری کنید و به جای آن از مغذهای مقوی مانند گردو – پسته – فندق – بادام استفاده کنید این مواد سرشار از ویتامین – پروتئین – کلسیم – می باشد و حتی برای درمان زود انزالی هم بسیار مفید می باشد.

برای درمان زود انزالی بهتر است که دارچین را با مقداری عسل مخلوط کنید و روزی 3 بار از آن استفاده کنید. دارچین باعث رقیق شدن خون و افزایش خون رسانی بهتر به اندام تناسلی و در نتیجه درمان زود انزالی خواهد شد. و اما در آخر حتمأ به شما توصیه می کنیم که حتمأ از پودر دارچین بر روی غذاهای خود بپاشید و از مصرف سیگار به دور باشید. و مطئنأ در کوتاه ترین زمان باعث درمان زود انزالی خواهد شد.

بهتر است که در طول این مدت از نوشیدنی های گرم و شیره خرما و یا شیره انگور زیاد استفاده کنید. حتمأ مصرف خرما هم به تنهایی می تواند تاثیر بسیار مفیدی برای درمان زود انزالی داشته باشد.

منبع : linkedin.com

 


جلوگیری از ریزش مو

تقویت رشد مو

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

عفونت واژن امری دردسر ساز برای بانوان ! امروزه درمان عفونت واژن با عسل امری

استفاده از هایلایتر صورت ، چرا و چگونه ؟ اگر به دنبال چهره ای خاص

کاربرد و روش استفاده از کاندوم زنانه چیست ؟ امروزه روش استفاده از کاندوم زنانه

آیا گیاه ماریانا برای تنگ کردن واژن موثر است ؟ برای پاسخ به سوال بالا

مدل های مانتو پشت بلند ! بانوان برای پوشش خود از مانتو پشت بلند یا

بیوگرافی کوتاه از سلنا گومز ! سلنا گومز بازیگر و خواننده مشهور زاده 22 جولای

کلید زیبایی وبگاهی عمومی برای کسب دانش واطلاعات مورد نیاز برای زندگی راحت می باشد.

تیم کلید زیبایی امیدوار است خوانندگان از مطالب وب سایت نهایت بهره را ببرند.

کپی برداری از مطالب وب سایت تنها با ذکر منبع جایز می باشد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *