داروی گیاهی برای رفع نفخ شکم نوزاد


منبع :

کاربر گرامی؛ سلامٌ علیکم

 

لطفا پیش از ثبت نظر خود توجه داشته باشید:

تجویز دارو و پیچیدن نسخه برای بیماری و مشکلات شخصی و موردی، نیاز به شرح حال کامل و معاینه بالینی دارد که طبیعتاً از طریق ارتباط مجازی، قابل حصول نیست.

داروی گیاهی برای رفع نفخ شکم نوزاد

 

 

لذا خواهشمندیم از تقاضای نسخه و دارو برای بیماری های موردی، اجـتناب فرمایید.

 

سایر نکات:

❶از اعلام نشانی و تلفن درمانگاه معذوریم. درصورت تمایل از طریق پایگاه «طبیب شهر»، پزشک مورد نظر خود را جستجو کنید.

❷ابتدا مقالات مربوطه را مطالعه کنید و پس از اطمینان از نبود اطّلاعات مورد نظرتان، نسبت به طرح سؤال اقدام کنید.از پاسخگویی به سؤال هایی که در متن مقاله جواب داده شده اند معذوریم.

❸از طرح سؤال هایی که نیاز به پاسخ های خصوصی و ارسال به پست الکترونیک دارد خودداری فرمایید.

❹پاسخگویی به سؤالاتِ کلّی و نیازمند پاسخ های مفصّل در توان پایگاه نیست.

❺نشانی پست الکترونیک شما در نزد پایگاه طبّ شیعه محفوظ است.

❻هرنظر را تنها یک بار ارسال کنید و از تکرار ارسال نظرات خودداری کنید.

❼حتّی المقدور از ارسال نظرات به صورت «فینگیلیش» خودداری کنید.

❽پاسخ هاي ارائه شده، كلّي و عمومي هستند و پاسخ دقيق و تخصّصي، تنها با ويزيت بيمار امكانپذير است

 

 

و امتنان        

دکتر وحید علیان نژادی

سایر مقالات این موضوع

نمایش تمامی عناوین این موضوع


آخرین مقالات

© ShiaTeb.com
219. All Rights Reserved.


Design by HK.

در بارداری زایمان سلامت بچه

۱۰ مهر ۱۳۹۷

روش سریع آرام کردن نوزاد و رفع دل درد نوزاد

اگر نوزاد زیاد گریه می کند و بهانه گیر شده است ممکن است دل درد داشته باشد. زمان هایی که نوزاد احساس ناراحتی می کند باید به علائمی مانند تب، اسهال و استفراغ توجه کنید. این اطلاعات به شما و پزشک کمک می کند علات ناراحتی نوزاد را بفهمید.

شرایط زیر رایج ترین دلایل دل درد نوزاد می باشد:

داروی گیاهی برای رفع نفخ شکم نوزاد

درمان دل درد نوزاد

قولنج یکی از دلایل دل درد نوزاد می باشد. قولنج برای توصیف گریه های غیر قابل کنترل نوزاد سالم استفاده می شود. اگر فرزند شما زیر ۵ ماه است و به طور مداوم و غیرقابل کنترل گریه می کند (سه ساعت پشت سر هم یا سه روز در هفته برای حداقل سه هفته) و هیچ دلیلی برای گریه های او وجود ندارد، قولنج کرده است (چگونه می توانیم قولنج نوزادی ( کولیک نوزادی) را درمان کنیم؟) در واقع هیچ درمانی برای قولنج وجود ندارد. اما خبر خوب این است که نوزادانی ۳ تا نوزاد ۴ ماه که از قولنج رنج می برند در ۵ ماهگی بهبود می یابند.

– درد گاز یکی از مشکلات رایج در نوزادان سه ماهه است که به دلیل رشد اتفاق می افتد. همچنین در نوزادان بین ۱۲-۶ ماه نیز رایج است زیرا شروع به امتحان غذاهای جدید می کنند.هوا می تواند در هنگام هضم غذا وارد شکم کودک شود و در آن جا گیر کند (بهترین غذا برای کودک ۶ ماهه تا لیست غذاهای کودک یک ساله). “یک بالون هوا را در روده فرض کنید. “این بالن باعث فشار می شود و درد ایجاد میکند.

– چرا درد ناشی از گاز مشکل آفرین است: پزشکان ۱۰۰ درصد اطمینان ندارند چرا نوزادان به گاز مستعد هستند. ممکن است به خاطر دستگاه گوارش نابالغ آن ها باشد. گاز کاملا طبيعی است؛ گاز توسط باكتری های طبیعی كه در شکم زندگی می كنند تولید می شود. گریه کردن، بهانه گیری و شیر خوردن از شیشه نیز می تواند حباب های هوای اضافی را وارد شکم کند.

اگر کودک درد گاز داشته باشد، شکمش متورم می شود، خود را به عقب می کشد، زیرا ناراحت است. کودک احتمالا بهانه می گیرد، که باعث بدتر شدن گاز می شود- وقتی کودک گریه می کند حجم بیشتری از هوا وارد شکم او می شود. معمولا درد گاز در نوزاد ۶ ماهه تا ۸ هفتگی نوزاد در بدترین حالت خود است. اما این نکته نیز مهم است که گاز کاملا طبیعی است و امری نگران کننده نیست (درمان نفخ شکم نوزاد).

– رایج ترین مشکل در نوزادانی که شروع به خوردن غذاهای جامد می کنند یبوست است. اگر فرزند شما نسبت به قبل حرکات شکمش کمتر شده است و در سه روز گذشته مدفوع نکرده است و یا هنگامی که مدفوع می کند اذیت می شود دچار یبوست شده است. نشانه دیگر یبوست، مدفوع سفت و خشک است که به سختی خارج می شود (برای یبوست نوزاد چه باید کرد؟).

– اگر فرزند شما غذاهای جامد می خورد، می توانید با تهیه کردن غذاهایی که باعث شل شدن مدفوع شود به او کمک کنید (جو، زردآلو، هلو، آلوبخارا و نخود سبز) و از غذاهایی که باعث یبوست می شود (موز، سیب، هویج، برنج و کدو) اجتناب کنید. نوشیدنی بیشتری به فرزندتان بدهید. ورزش نیز به افزایش حرکات روده کمک میکند. فرزندتان را به پشت بخوابانید و با پاهای او حرکات دوچرخه انجام دهید.

بعضی نوزادان بعد از غذا خوردن استفراغ می کنند (درمان رفلاکس معده در نوزادان). اگر فرزند شما اغلب این مشکل را دارد ریفلاکس معده دارد. ریفلاکس زمانی اتفاق می افتد که دریچه بین معده و مری به درستی کار نمی کند و غذا و گاز از معده به گلو برمی گردد. ریفلاکس باعث سوزش گلو و قفسه سینه می شود.  اگر فرزند شما ریفلاکس دارد با پزشک مشورت کنید. پزشک راه هایی برای کاهش علائم به شما پیشنهاد می دهد.

اگر فرزند شما اسهال و استفراغ میشود، آنفولانزای معده یده می شود. این بیماری دومین بیماری در امریکا بعد از سرماخوردگی (سرماخوردگی نوزاد؛ چند توصیه کاربردی ) است.  اگر فرزند شما آنفولانزای معده داشته باشد، تب می کند، اشتهایش را از دست می دهد و اسهال و استفراغ می شود. بنابراین نوشیدنی کافی به او بدهید تا بدنش کم آب نشود. اگر فکر می کنید بدن فرزندتان کم آب شده است به پزشک مراجعه کنید.

سرماخوردگی و آنفولانزا موجب دل درد نوزاد می شود. زیرا مخاط ایجاد شده در طول سرماخوردگی وارد گلو می شود و باعث اذیت معده می شود. برخی کودکان برای خروج مخاط از سیستم استفراغ می کنند. این اتفاق جالب نیست اما بهترین راه برای خروج مخاط است.عفونت مجاری ادرار و عفونت گوش (عفونت گوش در نوزادان: دلایل،علائم و درمان ) نیز باعث دل درد و اسهال و استفراغ می شود.

– حساسیت غذایی باعث اسهال، استفراغ و دل درد می شود. اگر فرزند شما مدفوع خونی دارد نیز به دلیل حساسیت غذایی می باشد.  اگر فرزند شما به غذایی حساسیت دارد، سیستم ایمنی بدن با غذا مانند مهاجم خارجی برخورد می کند و علائم حساسیت نمایان می شود. اگر نوزاد مشکل تنفسی دارد یا صورت و لب هایش متورم شده است یا اسهال و استفراغ می شود با اورژانس تماس بگیرید. اگر دو ساعت بعد از مصرف غذایی خاص علائم بالا را نشان میدهد با پزشک تماس بگیرید.

– همچنین تحمل نکردن لاکتوز (هنگامی که بدن آنزیمی که لاکتوز (قند اولیه در شیر) را هضم می کند نداشته باشد) در نوزادان به صورت نادر اتفاق می افتد. این مسئله در کودکی و در سنین ده به بالا بروز می کند.

اگر فرزند شما در یک لحظه خوب است و سپس احساس درد می کند، پاهایش را بالا می برد و به شدت گریه (علت گریه نوزاد در شب) می کند و اگر این علائم شدت می یابد و استفراغ می کند به پزشک مراجعه کنید.  این علائم نشانه بیماری های گرفتگی و انسداد می باشد؛ مانند تنگی پیلور (هنگامی که عضلات منتهی به معده ضخیم شده و غذا از آن عبور نمی کند) یا درهم رفتگی (هنگامی که قسمتی از روده با قسمت دیگر برخورد دارد و روی هم قرار گرفته است).

اگر فرزندتان ماده ای سمی قورت داده است ماند قرص، ماده شیمیایی و یا گیاه دل درد و اسهال و استفراغ می شود. همچنین می تواند مسمومیت ناشی از سرب (از خاک، آب یا رنگ های قدیمی) باشد. در این حالت حتما به پزشک مراجعه کنید.

اگر در هنگامی که در ماشین یا وسیله نقلیه هستید فرزندتان احساس ناراحتی می کند یا حالت تهوع دارد، بیماری حرکتی دارد. کارشناسان معتقند این بیماری زمانی اتفاق می افتد که بین چیزی که نوزاد می بیند و چیزی که قسمت های حساس به حرکت بدن او (مانند گوش داخلی یا برخی اعصاب) حس می کند تفاوت وجود داشته باشد. در طول سفر بایستید و اجازه دهید فرزندتان هوای آزاد بخورد. مطمئن شوید معده اش خالی نیست. هیچ دارویی بدون تجویز پزشک به فرزندتان ندهید.

استفراغ همان ریفلاکس معده می باشد. چرا استفراغ مشکل آفرین است: این مسئله مربوط به سیستم گوارشی نابالغ می باشد. دریچه ای که معده را از مری جدا می کند و مانع از برگشت غذا و نوشیدنی می شود، در نوزادان به اندازه بزرگسالان قوی نیست. غذای کودک به راحتی می تواند برگشت کند مخصوصا وقتی بیش از حد غذا می خورد یا سریع می خورد.

“بعضی از نوزادان از بقیه استفراغ می کنند. او می گوید اگر کودک سرفه کند، کبود شود یا کاهش وزن داشته باشد استفراغ یک بیماری به حساب می آید. در این موارد، باید نوزاد را به متخصص اطفال نشان دهید- ممکن است  GERD باشد و نیاز به درمان پزشکی داشته باشد.

بر روی پیشگیری تمرکز کنید. در هنگام تغذیه نوزاد کمی صبر کنید تا بتواند وقت اضافی برای هضم داشته باشد و قبل از اینکه هوا در شکم حبس شود، بتواند هوای اضافی را خارج کند. سپس در پایان تغذیه بگذارید کودک آروغ بزند. برای آروغ زدن نوزاد (همه چیز درباره آروغ زدن نوزاد) میتوانید از موقعیت های مختلف استفاده کنید، وو می گوید: “کودک را به جلو تکیه دهید یا به بغل بخوابانید، یا در آغوش بگیرید“. “ همچنین می توانید او را روی شکم بخوابانید. پس از تغذیه، ۲۰ دقیقه نوزاد را در حالت نشسته نگه دارید تا غذا هضم شود.

به غیر از این کارها، کار دیگری نمی توانید انجام دهید.  نگران نباشید این شرایط نوزاد موقتی است و حدود ۶ ماهگی تا یک سالگی بهتر می شود.

هنگامی که کودک به طور مکرر مدفوع میکند و مدفوعش شل و آبکی است. اسهال در نوزادان واقعا ترسناک است زیرا می تواند به طور خطرناکی باعث کاهش آب بدن آن ها شود.  چرا اسهال مشکل ساز است: اسهال معمولا تنها زمانی اتفاق می افتد که کودک در معرض ویروس قرار بگیرد (شاید از طریق خواهر یا برادر بزرگ)، یا چیزهایی را که آلوده یا خراب شده است بخورد)درمان اسهال کودکان زیر دو سال ). اما از آنجایی که اکثر والدین نظافت را رعایت می کنند و غذاهای پخته شده به نوزاد می دهند، مسمومیت غذایی ناشی از ویروس نیست.

نوزادان، مخصوصا در دوران شیردهی، مدفوع آبکی تر نسبت به بزرگسالان دارند. “ووی می گوید: “اسهال در نوزادان مدفوع (انواع مدفوع نوزاد+عکس ) بیش از حد آبکی است.

– از آنجایی که نوزاد مایعات مورد نیاز را از دست می دهد، برای اسهال باید به پزشک مراجعه کنید. متخصص اطفال نوزاد را وزن می کند تا اطمینان حاصل کند وزن از دست نداده است و سعی می کند منبع مشکل را تشخیص دهد بنابراین کودک می تواند با آن درمان شود. همچنین باید از پزشک در مورد محلول الکترولیتی مانند Pedialyte برای جلوگیری از کم آبی بپرسید. اگر کودک شما مواد جامد می خورد، می توانید مواد غذایی شناخته شده برای کمک به توقف اسهال را امتحان کنید: موز، برنج، سیب زمینی و نان تست.  مایعات زیاد به نوزاد بدهید.

– به خاطر داشته باشید مواردی وجود دارد که می توانید از اسهال جلوگیری کنید. اول، آبمیوه های بازاری تهیه نکنید. وو می گوید: “آبمیوه باعث بدتر شدن اسهال نوزاد می شود زیرا قند آن باعث می شود روده آب بیشتری را دفع کند. وی همچنین والدین را تشویق می کند نوزادان را در برابر روتا ویروس واکسینه کنند، این ویروس می تواند باعث اسهال و استفراغ شود. این واکسن در دو یا سه دوز قبل از ۳ ماهگی داده می شود.

درد شکم باعث ناراحتی نوزاد و بهانه گیری می شود و ممکن است با خواب او تداخل داشته باشد. علل احتمالی درد شکم در نوزادان شامل عدم تحمل لاکتوز، کولیک، ریفلاکس، گاستروانتریت، یبوست، گاز یا انسداد روده است. علائم اضافی مانند استفراغ و اسهال ممکن است بسته به علت درد شکمی ایجاد شود.

چیزهایی که نیاز دارید:

۳۰ آبان ۱۳۹۷

۲۶ آبان ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۷ مهر ۱۳۹۷

۶ مهر ۱۳۹۷

۶ مهر ۱۳۹۷

۲۲ شهریور ۱۳۹۷

داروی گیاهی برای رفع نفخ شکم نوزاد

۱۱ شهریور ۱۳۹۷

۲۵ مرداد ۱۳۹۷

۱۱ مرداد ۱۳۹۷

۱۴ تیر ۱۳۹۷

آدرس شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

*

وب سایت

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه سکسکه نوزاد را متوقف کنیم؟ برای متوقف کردن سکسه نوزاد روش های متنوعی وجود

نفخ شکم نوزاد شیرخوار درمان رفع گرفتن داروی

ب خدا

 نـفـخ نـوزاد 

baby bloat

بـاد شـکـم نـوزاد شـیـرخـوار معمولا از هفته دوم شروع میشه و تا ۴ ماهگی ادامه داره ولی هر هفته کمی بهتر میشه، نـفـخ نوزاد یـا بـاد شـکـم موجب انبساط روده و درد نـوزاد می شود.

داروی گیاهی برای رفع نفخ شکم نوزاد

در حالت نفخ نوزاد هنگام گریـه؛ پاهایش را به داخل شـکـم جمع می کنه( انـحـنـاء کمر نـوزاد).

البته بی تابی کـودک شـیـرخـوار شما همیشه بخاطر نـفـخ و بـاد شـکـم نیست بلکه میتونه از سرما و گرما باشه ولی معمولا مادر ها از روی دلسوزی فکر می کنند از گرسنگی هست و اونقدر لبنیات گاز دار به بـچـه مـیـدن که نـفـخ نـوزاد شـیـرخـوار دو برابر بشه

راز خوشبختی انسان در این صفحه

 نـفـخ نـوزاد شـیـرخـوار 

baby-bloat-Infant

هنگام نـفـخ نـوزاد شـیـرخـوار دست و پاچه نشوید ولی بجنبید

چون طـفـل معصوم داره زجر می کشه

مادران بـخـوانـنـد: روابـط نـامـشـروع خـانـوادگـی اینجا

روابط شروع خانوادگی رابطه خواهر و برادر

 نـفـخ نـوزاد درمــان 

baby bloat Treatment

 برای معالجه و درمـان نـفـخ نـوزاد، یادتون باشه که استرس و ناراحتی های عصبی مادر باعث میشه شیرش نفاخ تر و گـاز شـکـم بیش تر بشه.

نـفـخ نـوزاد درمـان: خوردن غذاهای نـفـخ دار هم باعث میشه شیر نفاخ بشه و شکم بـچـه طـفـل مـعـصـوم نـفـخ کنه نـفـخ نـوزاد درمـان خاصی نداره ولی همین کارهایی که نوشته شده میتوانند تاثیر بی نظیری داشته باشند.

غـذاهایی نــفــخ دارنـد و نـبـایـد بـخـوریـد:

نـفـخ کـودکـان شـیـرخـوار ( infant-Bloat-Children)

 

غذاهایی که نـفـخ کـودکـان شـیـرخـوار را درمـان می کنند:

گـرفـتـن نـفـخ نـوزاد

Catch-baby-bloat

 کلا “گـرفـتـن نـفـخ نـوزاد یه هنره که باید با وقت گذاشتن و حوصله انجام بشه، معمولا هر بچه ای ، وقتی پاهاش رو به داخل شکمش خم می کنی؛ نهایتا بعد از پنج دقیقه بادش رو بیرون میده و راحت میشه.

در کنار پذیرایی کردن از نوزاد شیرخوار، پذیرفتن این که نفخ شکم اون یک بیماری دو سه ماهه است و باید کمکش کنی ؛ در رسیدن به افزایش صبر و حوصله ات کمک می کنه.

یادت باشه گـرفـتـن نـفـخ نـوزاد از بالا و پایین باید صورت بگیره , و ماساژ شکم نوزاد فراموش نشه

رفع علت و گرفتن نفخ نوزاد شیرخوار درمان داروی ضد نفخ

رفـع نـفـخ نـوزاد

baby bloat-Resolution

 باید آروغ نـوزاد رو حتما بگیری؛ بـرداشـت ما از اعتراضات نـوزاد معمولا اشتباهه، گاهی یه گرما و سرمای کـودک رو با رفع نفخ بـچـه اشتباه می گیریم.و برای رفـع نـفـخ نـوزاد، در حالی که سرد یا گرمشه هر کاری میکنیم.

منشور حقوق کودک سازمان ملل متحد رو اینجا مطالعه کنید.

طبق این منشور غفلت پدر مادر از سرما و گرمای بدن کودک نیز

کودک آزاری محسوب می شود.

 

قانون کارما – نیروی کارما چیست

عـلـت نـفـخ نـوزادان

baby-Because-bloat

داروی گیاهی برای رفع نفخ شکم نوزاد

یـه باکتری که در گـرفـتـن عـلـت نـفـخ نـوزادان نـقـش اساسی داره، در اغلب نـوزادان بعد از ۴ ماهگی در روده کودک تشکیل میشه و قبل از ۴ ماهگی، نوزادان مشکل نـفـخ شـکـم رو دارنـد.

اصلی ترین عـلـت نـفـخ نـوزادان هم همین باکتری محسوب میشه

هـدف نوشتن این مقاله به این جـهـت کـه سـبـب شود مادران گرامی به صفحات دیگر این سایت مراجعه و مشکلات اخلاقی خود و فرزندشان را در آن بیابند.

داروی نـفـخ نـوزاد

Medication baby bloat

احتمالا بهترین داروی نفخ نوزاد که عرق زنیان هست

ولی من برای نـفـخ نـوزاد خودم دارویی ب “کولیک از از داروخانه خریدم و خیلی در درمـان موثـره، هر روز پنج قطره عصاره رازیانه این قطره، کـودک شما رو یکی دو ساعت آروم میکنه، اگه خودتون به داروخانه بگید داروی نـفـخ نـوزاد مـیـخـوام ، راهنمایی تون میکنه. ولی در مجموع برای نـفـخ نـوزاد داروی خاصی نداریم و همه شون کمک زیادی به آرامش کـودک می کنـنـد ولی حتما استفاده کنید، این (داروی نـفـخ نـوزاد) کوچکترین کاریه که میشه برای نـوزادان معصوم انجام داد.

نفخ شکم نوزاد شیرخوار علت داروی درمان

رفتن به راز خوشبختی انسان اینجا

کلمات کلیدی: رفع نفخ نوزاد علت نفخ نوزادان داروی نفخ نوزاد شیرخوار درمان kto k,chn

عالی بود ممنون

ممنون خیلی خوب بود. با توجه به توصیه ی شما قطره ی کولیک رو گرفتیم خیلی خوب بود. ولی چرب کردن مقعد موثر نبود. ماساژ هم خوبش نکرد البته شاید من روش درستش رو بلد نبودم.

سلام من یه پسر ۵۴روزه دارم که وقتی شیرم و میخوره شکمش سفت میشه و جیغ میزنه ،شما گفتید عرق زنیان خوبه ،خودم بخورم یا به بچه بدم ؟؟؟

نوشته خودتون باید بخورید.

سلام من دخترم ۲۰روزشه اما مدام درحال زور زدنه و بعضی شبا تا صبح گریه میکنه،با کلی فشار یک باد ریز ازش خارج میشه اما باز حال این بچه بده و گریه میکنه دلیلش و میدونید آیا؟؟

سلام، نوزاد من بیست روزش هست، زردی هم داره، برای زردی هم نباید گرمی جات استفاده کنم، پس نفخ شکم اونو چطور درمان کنم؟؟

سلام
از راههای دیگه که در صفحه قید شده برای درمان نفخ شکم نوزاد تون استفاده کنید

سلام
ممنون از مطالب مفیدتون، بعضی از موارد اشاره شده در درمان نفخ شکم نوزادم موثر بود.

سلام اگر لطف کنید بفرمائید کدومشون در درمان نفخ شکم نوزاد تون موثر نبود؟؟؟

سلام صفحه درمان نفخ نوزاد عالی بود خیلی ممنون از راهنمایی های شما

سلام ممنون از مطالب عالی تون در مورد نفخ شکم نوزاد
من خودم رازیانه و نبات رو خوب خوب اسیاب کردم و میخورد.
قطره (کولیک از) هم عالیه. با عرض پوزش دخترم همیشه باد در میکنه همیشه. این خوبه؟

سلام دوست من
این رو باید با دکتر کودک در میان بگذارید ولی معمولا حساسیت پدر و مادرها باعث میشه هر دارو یا خوراکی رو اونقدر زیاد به بچه بدهند؛
یا مادر با شنیدن گریه های ممتد کودک ، از سر دلسوزی اونقدر شیر زیادتر از توان دستگاه گوارش ، به بچه میده که دفع بچه با مشکل مواجه میشه ، و این باد معده که میفرمائید میتونه از مدفوع زیادی باشه که بموقع تخلیه نمیشه حتما به دکتر مراجعه کنید

با سلام قطره کولیک عالیه و ماساژ شکم نوزاد و گذاشتن حوله گرم و عرق زنیان هم خوبه و مقداری هم پشت نوزاد را کمی روغن زیتون و یا با کره چرب کنید چون باعث خارج شدن باد شکم نوزاد میشود و هر چه که باد در کند اشکال ندارد و عالی هستش من سالیان زیادی در داروخانه کار میکنم و اطلاعات زیادی دراین زمینه دارم

ممنون از نظرتون بهرحال ما اینجا مشغول جمع آوری اطلاعات در مورد راهکارهای درمان نفخ شکم نوزاد شیرخوار و رفع باد شکم و . هستیم

سلام بچه ی من سه ماهست
نمیدونم چی شد که پسرم سینه پهلو گرفته چون اتاقمون همیشه گرمه؛ بردمش بیمارستان بستری کردم کردم
چند ساعتی تو بیمارستان بود که تو اون چند ساعت یکسره گریه کرد خانومم زنگ زد گفت دیگه نمیتونه تحمل کنه پرستارا حتی ضد نفخ هم نمیدن!!!
خلاصه ترخیصش کردم بردنش پیش طبیب شکم بچه رو مالش داد بعد نیم ساعت بچه به خنده افتاد!!
یه قطره آلمانی رو استفاده می کنم هر وقتم زیاد اذیت کنه دوباره می برمش طبیب
خدا رو شکر سینه پهلوش بهتر شده نفخ شکمش هم بد نیست
ممنون از مطالب خوبتون

ببخشید اسم قطره ی آلمانی رو میدین

سلام
خسته نباشین، ممنون از مطالبتون
قطره Dimethicone هم برای درمان نفخ شکم نوزاد بد نیست، من گرفتم خوبه
با تشکر

سلام ممنون ار مطالب آموزندتون در مورد درمان نفخ شکم نوزاد شیرخوار

ممنونم از مطالبتون زیباتوندر مورد درمان نفخ شکم نوزاد

از مطالب عالی تون منونم اما آیا دادن این قطره ها مثل عرق نعنا یا رازیانه برا ی درمان نفخ نوزاد زیر یک ماه هم توصیه میشه؟ آخه من دخترم که ۶ روزش بود به دکتر بردم گفت زیر یک ماه دارویی به نوزاد نمیدیم؟ البته من خودم عرق نعنا رو بهش دادم و کی موثر بوده ولی میترسم اثر بدی داشته باشه

ممنون ولی من پسرم ۵ ماهشه هنوزم نفخ شکم داره

سلام
دیگه بعد از پنج ماه فکر کنم برای درمان نفخ شکم نوزاد تون باید یه سری به دکتر بزنید

سلام دو روزه دخترم نمی خوابه چکارش کنم

سلام
دو روز هم طول می کشه اینجا من جواب بهتون بدم ، خوب اون نوزاد بدبخت چیکار کرده که گیر من و شما افتاده ، لطفا سریعتر به پزشک اطفال نشونش بدید

راه کارها تون برای درمان نفخ شکم عالیه ولی هیچکدوم رو گریه بچه اثر نداره

خوب عزیزم ببرش دکتر

سلام. ممنون بابت اطلاع رسانیتون در مورد درمان نفخ شکم نوزاد شیرخوار

سلام پدر خوب: خواهش می کنم
حالا برای تربیت بهتر فرزندت ، صفحه اصلی رو بخون

یعنی مغز واستون نمونده دیگه برای درمان نفخ شکم نوزاد ، دلیل علمی پیدا نکردین مال حرام در دسترس بود

سلام دوست مودب:
همونطور که دقت نکردی ، ابتدا هر چی دلیل علمی برای نفخ شکم نوزاد داشتیم گفتیم ، شما هیچکدام را ندیدی فقط همون یکی را دیدی که این خود غرض ورزی شماست
ضمنا بازگشت آثار اعمال انسان را غیر دینی ها هم قبول دارند

سلام بچه من ۶ روزشه نفخ شکم داره چنان گریه میکنه دلم آتیش میگیره براش تو رو خدا بگین چی کنم؟

سلام عزیزم: ببرش دکتر ؛ یعنی ۶ روز زجر کودک نوزاد رو تحمل کردی و .

مال حرام

سلام نوزادم ۱۸ روزه به دنیا اومده شکمش باد پیدا کرده چیکار کنم؟

سلام آقا سعید
در مورد درمان نفخ شکم نوزاد شیرخوار از دست ما بیان همین ۱۲ مورد بر می اومد ؛ برای درمان بهتر ببرش پزشک

صفحه در مان نفخ نوزاد شیرخوار ؛ خیلی خوب بود.
ممنون

د مکروه زندان ورقه تربک و۳پستون برای کولیک خوبه

نفخ شکم نوزاد شیرخوار م خوب شد
مرسی از راهنماییتون عالی هستین

صفحه در مان نفخ نوزاد شیرخوار، خیلی عالی بود

سلام
مطالبتون در مورد نفخ شکم نوزاد عالی بود ممنون

سلام
ممنون شاید گذاشتن بچه در لگن آبگرم هم مفید باشه البته این برای یبوست هست. و اینجا صفحه در مان نفخ نوزاد است
با تشکر

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *