داروی گیاهی برای درمان کیست تخمدان هموراژیک

خواص دارویی و گیاهی

باید از خطایی که مرتکب شدی عذرخواهی کرده و آن را جبران کنی. این کاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است که همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

با مشکلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشک و خشنت، از تو چهره طلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است که مشکلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود که خودت را ببازی و اخم کنی.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

پس از یک هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر کرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران کوتاه‌مدت عبور کنی.

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

ه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر کرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروکش کند.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

با کسانی برخورد خواهی کرد که موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود که اگر به تو کمک کنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط کرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یک طرفه گاهی خطرناک خواهند بود. سعی کن کسی را دوست داشته باشی که او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره کرده باشد.

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

هر کاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی که بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بکنی.

مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شکست و با یک توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار کوشش بدست آورد.

ارتباط با دوستانت را کن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این کار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

پیشنهاد کار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود که بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فکر کنی و اگر کاملا یقین پیدا کردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

از پرخوری یا استفاده از چیزهایی که به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز کن. هنوز کارها و بره‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش کنی تا به موفقیت برسی.

پیش از یک رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو کرد و سپس از مهمان خواست که به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌کردی، روزهای خوبی در راه است.

تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نکنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری که ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای کارها باید بره‌ریزی دقیقی داشت.

تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی کوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

دوستان یا همکاران تو را به خاطر انجام کاری تشویق خواهند کرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

نباید بگذاری رکود و یکنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یک ابتکار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی که زندگی تو را تغییر دهد. با این کار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌کنی.

وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری که شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نکند. از عجله و شتابزدگی دوری کن. باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت تای کار به نتیجه برسد.

فرصتی دست می‌دهد که باید بتوانی از آن درست استفاده کنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نکن چون پشیمان می‌شوی.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

طلبی را که فراموش کردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط کاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فکر اوضاع را خراب نکن.

به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر بره‌های فردیت باشی.

همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیکتر احساس می‌کنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با بره غذایی مناسب و ورزش تضمین کن.

به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

آنقدر به کار و مسائل مالی سرگرمی که احساس و عاطفه را به کلی فراموش کردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس به آن اهمیت بده.

با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از کنار تو بودن لذت ببرند نه اینکه باعث رنجششان شوی.

برای غلبه بر بیماری کارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و کنترل استرس.

بعضی مشکلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ کس نیست که در زندگی خود مشکلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشکلات برای اینست که تو تلاش کنی تا موفق شوی.

چرا شما این فال عوض نمیکنید هر روز همین فال مال یکماهپیش هست

عوض میشه
احتمالا شما کش دارید

لطفا از مرورگر دیگه امتحان کنید تا مشکلتون حل بشه

راست میگه وضعیت اقتصادیم روحیم روانیم زندگیم

میشه فال مجله موفقیت هم بزارید

م

فال موفقیت در کانال تاروت رنگی قرار داده میشه

سلام وقت بخیر ممنون بابت سایت خوبتون امروز واقعا تعجب کردم هیچ کدوم از فالها آپدیت نشده

سلام ممنون بابت روزهایی که فال رو میزارید معمولا درست هست اما بعضی روزها تکراریه فالتون !,چرا خب چهار دفعه شده که تکراری گذاشتین من اینو خونده بودم قبلا . لطفا فال حقیقی رو به روز رسانی کنید مثل همیشه . تشکر

به به
پوری جون چه انتقادپذیره.
خسته نباشید.

پورتال رنگی

انتقاد باعث پیشرفته و دوست داریم با نظرات شما دوستان عزیز پورتال رنگی سایت بهتری برای شما عزیزان بسازیم

مرسی که همراه همیشگی ما هستید.

امیدوارم روزهای رنگی با پورتال رنگی داشته باشید.

سلام ببخشید،منظور از فال ۱،فال۲چی هستش؟؟

با سلام و وقت بخیر

فال ۱ در سایت تاروت رنگی و از یک منبع معتبر خارجی و فال ۲ در سایت پورتال رنگی و از منبع دیگری می باشد.

چرابراچیزای خوب ازفعل آیند استفاده میکنه؟
بعدچیزای بدوفعل گذشته!!
:(((((

سلام میکشید وقت به خیر من باید در قسمت نظرات فال هفته نظر میدادم اما چون قسمت نظردهی وجود نداشت اینجا میگم من متولد بهمن ماه هستم و در فال این هفته پیشنهاد کار برام پیش بینی شده بود عاجزانه خواهشمندم برام دعا کنید بتونم برگردم محل کار سابقم چون واقعا از نظر روحی شرایط بدی دارم ممنونم امیدوارم همه به آرزوهای خوبشون برسن

جالب بود ولی سعی و تلاش رو فراموش نکنید
موفقیت و رسیدن به آرزوها با تلاش و ایمان بخدا

دوس دارم فال این روزو از تو آبان ماه پاک کنم کاش حداقل یه چیز دیگه جاش نوشته بود همه شکستهای من تو فال این روز اتفاق افتاده. اینم از شانس ماست!!

سلام خسته نباشید. منبع فال رو عوض کردید؟

منبع تاروت رنگی تغییر کرده ولی پورتال رنگی همان منبع قبلی هستش.

سلام
اینم ازامروز
همش درست بودبرام.
دختری آشنارودیدم.وفرصتی برای دوست یابی ایجادشد.خواب کافی وتفریح ندارم.موقعیت های استرس زااذیتم میکنه ومسایل مالی که هم به خودم مربوطه وهم به اطرافیانم ومن اینوامروزفهمیدم.
فالاش درسته.هرروزبهشون سربزنید.
برای من که درست بود.وهرروزم میام.
یاحق

پورتال رنگی

خوشحالم که رضایت شما رو تونستیم جلب کنیم.

مرسی که همراه ما هستید

امیدوارم روزهای رنگی با پورتال رنگی داشته باشید.

والله نمیدونم چی بگم.تاحدی درسته.
پوری جون،باعرض معذرت یه سوال دارم.
شماهرروزایناروبه روز میکنید؟

بله دوست عزیز و مهربون پورتال رنگی

هر روز آپدیت میشه

سلام.واقعاخسته نباشید.شمارونمیدونم.نمیدونم دکترای کامپیوتروداریدیاافرادی معمولی امابامعلومات بالای کامپیوترهستید.ولی یه گروهومیشناسم شامل پونزده تاپسروپنج تادختر.اینم بگم رابطه ی پسرابادخترااصلاجالب نیست.اوناهم یه سایت درست کردن به چه بزرگیییی وچقدرمسخره.واردش که شدم به خداترسیدم وسریع اومدم بیرون.هنوزم یادم مونده وقتی اومدم بیرون ازسایتشون دستام میلرزیدوقلبم تندتندمیزد. خیییلی بدبود.عکسای بد،مطالب بد.هییییی همشون بدحرف میزدن.اون بیستاکه سایتوتشکیل دادن همه تورده ی سنیه بیست الی بیست وچهاربودن.خیلی کم سن بودن.یکی بهم گفت سایتشون اینه وبروتوش.دختره همچین ازش تعریف میکردگفتم حالاچی هست؟!؟!؟!؟!واردش که شدم همین که بالانیوردم خیلیه.اه اه اه.عکسای بد،فیلمای بد.چقددددددربه هم فوش میدادن.دیگه توش نرفتم.بااون دختره هم سعی کردم تاحدممکن تنهانباشم.خیییلی خطرناک بودن. واقعاازتون ممنونم.اوناهم Read more »

پورتال رنگی

خوشحالیم که رضایت شما دوست مهربونمون رو جلب کردیم. مرسی که همراه ما هستید و مارو تنها نمیذارید.

نظر لطف شماست. امیدوارم روزهای رنگی با پورتال رنگی داشته باشید.

این سایت مال شما دوستان عزیزمون هستش و باقی خواهد موند.

سلام داداش رضا
اغراق نمیکنم به خدا.
باورکن وحشتناک بود.کدوم بدگویی؟
توکه اون جاروندیدی،نمیدونی چقدددددربدبود.نمیخواستم راجب مطالبش زیادتوضیح بدم.امااگه فکرمیکنی بدگویی وزیاده روی میکنم،دونه دونه واست چیزای سایتوتوضیح میدم،تابفهمی چقدرررررراوضاع خراب بود!!!!!
???

سلام. در صفحه مرورگر بزنید :فال تاروت یک کارتی ، اونوقت صفحه‌ای باز میشه که وسطش مربوط به فاله و سمت چپ صفحه تمام فال ها و تست بینایی سنجی و هست.من در صفحه گوگل میزنم و این صفحه باز میشه. در جواب نازنین خانم نوشتم. لطفاً تأیید کنید. ممنون از شما

سلام
بعضی فالها به جای دیگر منتقل شده منظور به کجا ؟
من همه مطالب رو نمی خونم بنابراین بعضی مواقع از موردی خبر ندارم .
ضمنا روئیت مطالب برای من از این طریق امکان پذیر است .
راستی چرا همه چیز در این سایت تغییر کرده درحالیکه همه چیز خوب بود .
لطفا مارو سرگردون نکنید.
راستی فالی که برای سه نفر از خانواده که یکیش خودم بودم رو خوندم و از درست بودنش خیلی جا خوردم .

پورتال رنگی

لیست فال ها رو در سایت تاروت رنگی به آدرس زیر مشاهده کنید:

http://www.taroot-rangi.com

خَیلی ممنون از زحماتتون واقعا عالیه کانالتون لطفا فال صوتی بگذارید ممنون

پورتال رنگی

نظر لطف شماست.

چشم، حتما، مرسی که همراه ما هستید

باسلام وخسته نباشید
من هرروز به سایت شماسرمیزنم ولی مدتی هست که تغییراتی ایجادشده ومن نمیدانم که سایرفالهای شما راازکجا باید ببینم؟وهمینطورتست هوش وتست بینایی سنجی شما را؟
متشکرمیشوم که راهنمایی نمایید.
امیدوارم که هفته خوبی پیش روی داشته باشید.

پورتال رنگی

میتونید از آدرس زیر به سایر فال ها دسترسی داشته باشید.

مرسی که همراه ما هستید.

http://www.taroot-rangi.com

در بالا براتون یک پیام گذاشتم بخونید.

سلام

چه جالب که اومدم از زحمات بزرگواری که فال هفته ۲ و ۳ رو قرار میداد سپاسگزاری کنم چرا که تصور میکردم رنجیده باشند که این فالها برداشته شده که با خواندن یکی دو پیام متوجه شدم به جای دیگری منتقل شده.باز هم خدا رو شکر که رنجش نبوده گرچه ما نه اهل یم و نه فیس بوک! به اینجا هم که چون منبع جامع همه فالها و صد البته مطالب بسیار مفید و آموزنده ست سر می زنیم.

پورتال رنگی

نظر لطف شماست.

خیلی ممنونیم که همراه ما هستید و هیچوقت مارو تنها نمیذارید.

امیدوارم روزهای رنگی با پورتال رنگی داشته باشید.

باز هم سلام

راستش انقدر هر بار با لطف و محببتون بنده رو شرمنده می کنین که واقعا الان به سختی روم میشه بگم برام این پرسش پیش اومده که چرا فالهای روزانه ۱ و ۲ منتقل نشده اونور؟ راستش نمی دونم چرا تو هر سایتی تو این سالها یه فال درستی پیدا شده مدتی بعدش منتقلش کرده یه جای دیگه! آخریش که پیش از آشنا شدن با سایت شما هر از گاهی سر می زدم هم همه رو منتقل کرد تلگرام.خب صد البته نه تلگرام رفتم و نه اون سایته. حیفه واقعا شکل سنتی بعضی چیزها حفظ نشه.

سلام دوست خوبم. فال هفته از جمعه به سایت تاروت رنگی منتقل میشه. میشه بفرمایید منظورتون از ۱ و ۲ چیه؟ و ترجیح میدین چه کاری انجام بدیم؟

باز هم سلام واقعا شرمنده شدم باز بس که شما بزرگوارید. راستش اون دو فال رو بیش از فالهای دیگه دنبال می کردم نه اینکه البته بخوام از اونای دیگه ایراد بگیرم برای همین برام جالب بود که دقیقا همونهایی که ترجیح می دادم همیشگی باشه باید منتقل بشه به جاهایی که اصلا سر نمیزنم. البته عذرخواهی می کنم که به خودم اجازه جسارت دادم چون به هر حال سایت شماست و حق طبیعیتون که هرگونه که دوست دارید مطالبتون رو قرار بدین. منظور از فالهای ۱ و ۲ اون فالهای روزانه و هفتگی به غیر از ویکی مستر بود.باز Read more »

با سلامی دوباره

عاااااااااااااااااااااالی بود واقعا! انتظارش رو نداشتم موارد مورد نظر رو اونجا ببینم و واقعا ذوقزده شدم! بارها و بارها از لطف و محبت همیشگیتون باید سپاسگزاری کرد که تا این اندازه به خواسته های بازدیدکننده ها تون اهمیت میدین.

خواهش می کنم دوست عزیز. رضایت تک تک شما دوستان برای ما مهمه.

آره آره
دقیقاهمینطوره.
اینقدرخوب جواب میدین که آدموشرمنده میکنید.

سلام و تشکر از به روزسانی مطالب
سوالم این هست که چرا فال هفتگی ۲ و فال مجله موفقیت رو حذف کردید از سایت؟؟؟؟مطالبشون جالب توجه بود.
اینجوری که داره پیش میره تمامی فال های جالب حذف میشن.
بقیه فال های ارایه شده جالب توجه نیستن

پورتال رنگی

اونها در و فیس بوک تاروت رنگی منتشر میشن.

امیدوارم روزهای رنگی با ما داشته باشید

این فال عالیهکاملا درسته..ممنون از شما

سلام
چرا فونت فالها اینقدر کوچکه ؟؟؟ قبلا این مشکل رو نداشت ممنون میشم پیگیری کنید

سلام دوست خوبم تغییری در فونتها داده نشده

در مورد قرص دمیترون چه می دانید؟ آیا شما آن را با اندانسترون می شناسید؟ از عوارض این دارو با خبر هستید؟ آیا می دانید که این دارو حتما باید با تجویز پزشک و زیر نظر ایشان مصرف گردد؟ چون می تواند عوارض شدید و خطرناکی مثل سندروم سروتونین ایجاد کند. برای کاهش عوارض آن باید بهترین دوز مصرف نسبت به سن و شرایط بیماری شما تجویز گردد. در این بخش از داروهای دکتر سلام در مورد علل مصرف، تداخلات دارویی، عوارض، نحوه مصرف این

دوران بارداری یکی از مهمترین بخش های زندگی زناشویی است. در این عرصه از زندگی، زنان باردار دچار تغییراتی در جسم و روان خود می شوند که با داشتن آگاهی و دانش در مورد دوره بارداری هفته به هفته می توانند این دوران را با موفقیت پشت سر بگذارند. اینکه بدانید در هر هفته جنین شما چه تغییراتی کرده و به چه مواد غذایی احتیاج دارد، می تواند بسیار هیجان برانگیز و کمک کننده باشد. دکتر سلام برای راهنمایی شما عزیزان، کلاس آمادگی بارداری

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از دکتر سلام می خواهیم به بررسی ترنس ، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرهای آرایشی و بهداشتی مژه هایی را تحت عنوان مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یا حتی مژه آهنربایی معرفی کرده اند. در این پست قصد داریم ببینیم که مژه های مگنتی که افرادی مثل صدف بیوتی یا هدی بیوتی به شدت این روزها در حال معرفی اونها هستن، دقیقا چی هستن و چه کاربردی دارند. مژه مگنتی (مژه مغناطیسی) چیست؟ یکی از مشکلات مژه های مصنوعی استفاده نسبتا دشوار و برخی عوارض اونهاست. مژه های برای

امروزه مصرف داروهای گیاهی و استفاده از گیاهان دارویی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.با وجود اینکه به نظر می رسد این گیاهان بی ضرر هستند ولی در

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که مبتلا به درد پشت هستند؟ آیا به دنبال بهترین راه برای جلوگیری و از بین بردن این مشکل می گردید؟

در کیک ها، شیرینی ها، کوکی ها، شکلات ها و غیره میتوان از گردو استفاده کرد. بنابراین راه های زیادی برای مصرف آنها وجود دارد. فواید گردو بر

روز پنج‌شنبه 11 مرداد گردهمایی بنیاد (Tooth friendly توث فرندلی) سوئیس، یکی از معتبرترین بنیادهای بین المللی سنجش سلامت محصولات خوراکی مرتبط با بهداشت دهان و دندان، برگزار

داشتن معده درد عصبی در برخی افراد می تواند یک اتفاق معمولی باشد. با این حال بنا به گفته پزشکان و علوم پزشکی، این یک وضعیت قابل تشخیص

بارداری یکی از سخت ترین دوران در زندگی هر مادری به شمار می آید. در این زمان مادر علاوه بر اینکه می بایست مراقب

در دوران بارداری بدون تجویز پزشک متخصص زنان نباید هیچ دارویی مصرف شود. برخی بانوان باردار به مصرف فرآورده های دارویی گیاهی برای رفع

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 2 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 3 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

مفصل ها محل اتصال دو استخوان به یکدیگر هستند. مفصل زانو یکی از مهم ترین مفصل ها در بدن به شمار می آید. به

طراحی سایت در تهران

سرور مجازی

بررسی سئو

هاست


 تعداد کل بازدیدها :
1627568745


کیست های تخمدان در داخل یا خارج تخمدان زنها به صورت کیسه های پر از مایع بوجود می آیند. در طی قاعدگی ممکن است کیست در زنان بوجود آید و به طور کلی هر زن ممکن است یک کیست تخمدان داشته باشد. این کیست ها می توانند به دو نوع خطرناک یا بی خطر باشند. نوع خطرناک آن ممکن است باعث بیماری سرطان شود. در این مقاله شما را با روش های درمان گیاهی کیست تخمدان در منزل آشنا می کنیم.

درمان گیاهی کیست تخمدان با داروهای طبیعی و در منزل به راحتی انجام می شود. معمولا کیست هایی که خطرناک نیستند با این روش ها درمان می شوند. در صورتی که بعد از به کار گیری روش های گفته شده بهبودی در وضعیت سلامتی تان مشاهده نکردید حتما به یک متخصص زنان مراجعه کنید تا با معاینه دقیق درمان مناسب صورت گیرد. بیماری کیست تخمدان معمولا با علائمی مانند درد در شکم، لگن و کمر، نفخ، بی نظمی قاعدگی، دفع دردناک مدفوع، حالت تهوع و استفراغ همراه است. همچنین در مواردی ممکن است باعث نازایی شود.

یکی از روش های درمان گیاهی کیست تخمدان استفاده از روغن کرچک است. در گذشته از روغن کرچک برای از بین بردن سموم بدن استفاده می کردند . همچنین به عنوان یک روش موثر برای درمان کیست تخمدان به شمار می رود. برای استفاده از این روش درمانی ابتدا دراز کشیده و یک پارچه تمیز و نرم را روی شکم قرار دهید. دقت کنید که پارچه را چند لایه روی شکم قرار داده تا شکم را نیز کامل بپوشاند. سپس چند قاشق روغن کرچک را روی پارچه ریخته و یک حوله یا پارچه نرم را روی آن قرار دهید. سپس نیم ساعت در این حالت بمانید. از این روش درمانی باید 3 بار در هفته و به مدت 3 ماه استفاده کنید. همچنین برای تمییز کردن روغن کرچک از روی شکم کافیست که از مخلوط آب و جوش شیرین استفاده کنید.

یکی دیگر از درمان های گیاهی موثر کیست تخمدان استفاده از چای بابونه است. چای بابونه باعث تسکین درد می شود، به منظم شدن قاعدگی کمک می کند و باعث تحریک جریان خون در رحم و لگن نیز می شود. برای تهیه دمنوش بابونه کافیست که در یک لیوان آب جوش مقدار 2 قاشق چای خوری بابونه خشک افزوده و اجازه دهید تا 1 دقیقه دم بکشد. توصیه می شود که برای اثر بخشی بهتر در طی روز سه لیوان دم نوش بابونه میل کنید. همچنین برای طعم دار کردن می توانید آن را با عسل شیرین کنید.

در طب سنتی بارها بر خواص زنجبیل در کاهش درد اشاره شده است. افرادی که قاعدگی با تاخیر دارند می توانند از زنجبیل برای منظم شدن آن استفاده کنند. از دیگر فواید زنجبیل می توان به ضد التهاب بودن آن اشاره کرد. از زنجبیل می توان برای درمان کیست تخمدان نیز بهره برد برای اینکار کافیست که در طی روز 3 فنجان چای زنجبیل مصرف کنید. همچنین می توانید از یک ترکیب خوشمزه و پر فایده نیز برای درمان استفاده کنید. برای تهیه این ترکیب دارویی ابتدا 2 ساقه کرفس شسته شده را همراه یک سیب، یک تکه کوچک زنجبیل تازه و نصف میوه آناناس را داخل آبمیوه گیری بریزید. از این ترکیب تا درمان کامل کیست تخمدان باید استفاده کنید.

یکی از مواد معدنی مفید در بادام منیزیم است که در تسکین درد کیست بسیار کاربرد دارد. مصرف روزانه بادام در افرادی که مبتلا به کیست تخمدان هستند تا حد زیادی در درمان این بیماری موثر است. همچنین استفاده از روغن بادام نیز می تواند تا حد زیادی در کاهش درد موثر باشد. یک قاشق غذا خوری روغن بادام را با چند قطره اسانس گل یاس مخلوط کرده و با آن شکم را ماساژ دهید. همچنین می توانید روزانه از مخلوط شیر گرم و روغن بادام میل کنید.

از دیگر روش های درمان گیاهی کیست تخمدان استفاده از سرکه سیب می باشد. توصیه می شود که روزانه مقدار یک قاشق غذا خوری سرکه سیب را در یک لیوان آب گرم حل کرده و میل کنید. این روش درمانی را تا بهبودی کامل ادامه دهید.

بذر کتان باعث تنظیم هورمون های بدن می شود که در پیشگیری و درمان کیست تخمدان بسیار موثر است. همچنین از دیگر فواید بذر کتان می توان به سم زدایی آن اشاره کرد. بذر کتان دارای فیبر فراوان است که در تقویت دستگاه گوارش نیز موثر است. توصیه می شود که هر روز صبح ناشتا یک قاشق غذا خوری بذر کتان را در یک لیوان آب گرم مخلوط کرده و میل کنید.

چغندر نیز دارای خواص سم زدایی از بدن است. چغندر قلیایی است و در تنظیم تعادل اسیدی بدن کاربرد دارد. به همین خاطر یکی از موثرترین راههای درمان گیاهی کیست تخمدان استفاده از آب چغندر است. توصیه می شود که ناشتا در نصف فنجان آب چغندر تازه یک قاشق ژل آلوئه ورا افزوده و میل کنید. این روش را تا زمان درمان کامل باید ادامه دهید.

برای درمان کیست تخمدان و یا پیشگیری از آن توصیه می شود که زنان به طور مرتب آب بنوشند. مصرف روزانه 8 لیوان آب به کاهش درد و علائم کیست تخمدان کمک می کند. می توانید چند قطره آب لیمو ترش تازه را نیز به یک لیوان آب افزوده و میل کنید. استفاده از آب میوه های طبیعی نیز می تواند در پیشگیری از بیماری کیست تخمدان موثر باشد. یکی از بهترین نوشیدنی ها علاوه بر آب آشامیدنی، استفاده از آب نارگیل می باشد. همچنین زنانی که مبتلا به کیست تخمدان هستند باید مصرف قهوه و سایر نوشیدنی های الکلی را کاهش دهند.

منبع : آرگا


اگر می خواهید عمل زیبایی انجام دهید، بخوانید!



کجای استانبول هتل رزرو کنیم؟



چطور با جراحی ترمیمی زیباتر شویم؟



چگونه از شر اختلالات خواب رهایی یابیم؟



هیچوقت این جملات را به زبان نیاورید!



راز شاد بودن چیست؟

نشانی شما منتشر نخواهد شد.


دکتر ابوالفضل زارعی، جراح پلاستیک و زیبایی بینی، صورت، پلک


بالون معده با دکتر فرزاد فرامرزی – فوق تخصص گوارش, کبد و آندوسکوپی


دکتر علی کربلایی خانی – جراح پلاستیک و فوق تخصص جراحی ترمیمی


دکتر ابوالفضل احیایی – درمان اختلالات خواب و ترک سیگار با جدیدترین روش

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *