داروی گیاهی برای درمان سینوزیت

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

داروی گیاهی برای درمان سینوزیت

 

در صورت بروز عفونت باکتریایی یا ویروسی، سینوس ها دچار التهاب شده و مشکل معروف به سینوزیت بروز می کند. ترکیب زنجبیل با سرکه سیب یکی از درمان های طبیعی و تسکین دهنده سینوزیت است.

سینوزیتسینوس ها حفره های استخوانی پر از هوا هستند که در جمجمه و نزدیک بینی قرار دارند. سینوس ها پوشیده از سلول هایی هستند که بلغم (مخاط) تولید می کنند. کار بلغم تولید شده نرم نگه داشتن منطقه در حین تنفس است.در صورت بروز عفونت باکتریایی یا ویروسی، این بافت های نرم دچار التهاب شده و مشکل معروف به سینوزیت بروز می کند. این بیماری در ترشحات تولیدشده مشکل ایجاد کرده و باعث افزایش حجم آنها می شود. علاوه بر این رنگ آنها نیز تغییر کرده و به رنگ زرد و سبز در می آید. تمام این مسائل باعث ایجاد سردرد و احساس فشار در بینی و همچنین قسمت فوقانی سر می شود.عفونت سینوس در اثر سرماخوردگی و یا واکنش به عوامل آلاینده محیط تشدید شده و حاد می شود. علاوه بر این ممکن است که سینوزیت مزمن شده و بین 1 تا 12 هفته طول بکشد.در هر دو صورت، روش های طبیعی مناسبی برای کنترل علائم این بیماری و تسریع روند درمان وجود دارد. ترکیب زنجفیل با سرکه سیب یکی از درمان های طبیعی و تسکین دهنده سینوزیت است. در این مطلب شما را با روش تهیه این درمان خانگی و شیوه استفاده از آن آشنا می کنیم.

تسکین سینوزیت به کمک دو ترکیب فوق العادهترکیب ریشه زنجبیل با سرکه سیب یک درمان طبیعی و موثر برای تسکین سینوزیت است. این دو ماده غذایی شهرت زیادی در کاهش التهاب، خواص آنتی اکسیدانی و برطرف کردن احتقان دارند و بیماری های زیادی را درمان می کنند. تهیه یک داروی طبیعی از این دو ماده غذایی با مازاد ترشحات سینوس ها مقابله کرده و شما را از شر عفونت های ویروسی و باکتری ها و همچنین التهاب ها خلاص می کند.

اندر خواص زنجبیلریشه زنجبیل حاوی عامل فعالی به ژینژرول (جینجرول) است که از قرن ها پیش به عنوان درمان مناسب برای اختلالات گوارشی و تنفسی استفاده شده است. میزان بالای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی موجود در این ریشه درمانگر باعث تقویت دستگاه ایمنی بدن در برابر ویروس ها و باکتری ها می شود.

باید بدانید که ویروس ها و باکتری ها عامل التهاب بافت های نرم سینوس های بینی محسوب می شوند. خوشبختانه زنجبیل این قدرت را دارد که واکنش های آلرژیک را کاهش دهد و مانند یک عامل ضدعفونی کننده از تکثیر قارچ ها جلوگیری کند. زنجبیل معطر است و به همین دلیل باعث باز شدن بینی و تسکین دردهای ناشی از سینوزیت می شود.

 

ترکیب ریشه زنجبیل با سرکه سیب یک درمان طبیعی و موثر برای تسکین سینوزیت است

  خواص سرکه سیبسرکه سیب یک منبع طبیعی از ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و عناصر مغذی است که برای مقابله با سینوزیت موثر عمل می کند. خواص بی نظیر این سرکه به تقویت قدرت دفاعی بدن کمک کرده و باعث کاهش خطر بروز آلرژی، سرماخوردگی، آنفلوانزا و دیگر مشکلات تنفسی می شود.سرکه سیب حاوی میزان قابل توجهی پتاسیم است که به کاهش ترشح مخاط و بلغم کمک کرده و به این ترتیب مانع از احتقان می شود. خواص ضدعفونی کنندگی این سرکه برای مقابله با عفونت ها فوق العاده است و مانع از ضخیم شدن مخاط می شود.

روش تهیه درمان خانگی سینوزیت با سرکه سیب و زنجبیلحال که اطلاعاتی کلی در خصوص خواص این دو ماده غذایی به دست آوردید بهتر است روش تهیه این درمان ضد سینوزیت خانگی را نیز بیاموزید. یادتان باشد که سرکه سیب باید صددرصد طبیعی و ارگانیک باشد. چون سرکه سیب تصفیه شده خواص درمانی انواع ارگانیک را ندارد. 

داروی گیاهی برای درمان سینوزیت

 ترکیبات لازمریشه زنجبیل : یک قطعه بزرگسرکه سیب طبیعی : یک لیوان معادل 25 میلی لیتر

 

روش تهیهریشه زنجبیل را رنده کنید و داخل ظرفی شیشه ای حاوی یک لیوان سرکه سیب بریزید. در شیشه را محکم ببندید و آن را در جای خنک و دور از نور نگه دارید و اجازه دهید به مدت 1 روز استراحت کند. هر از گاهی شیشه را تکان دهید تا ترکیب به خوبی مخلوط شود.روش استفادهیک روش استفاده از این درمان ضدسینوزیت شامل بوییدن آن به  مدت 5 دقیقه و دو بار در روز است.

شب ها یک پارچه تمیز را به محلول آغشته کنید و آن را به مدت یک ساعت روی گردن خود قرار دهید. این کار را به مدت پنج روز تکرار کنید تا نتیجه مطلوبی حاصل شود. اگر بعد از چند روز استفاده مداوم از این محلول، بهبودی در وضعیت خود مشاهده نکردید ، به پزشک مراجعه کنید.یک روش دیگرروش دیگری برای استفاده از زنجبیل در تسکین و درمان سینوزیت وجود دارد. در این روش کافیست زنجبیل را جوشانده و بخور بگیرید. برای این کار به 5 قاشق زنجبیل تازه و یک لیتر آب نیاز دارید. کافیست زنجبیل تازه را رنده کرده و 5 قاشق (معادل 1 گرم) از آن را در یک لیتر آب بریزید. اجازه دهید با حرارت ملایم به جوش بیاید. سپس ترکیب را به مدت 3 دقیقه بجوشانید و زیر شعله را خاموش کنید. روی سرتان حوله یا دستمالی بیاندازید و بخور بگیرید. این کار را به مدت 5 دقیقه انجام دهید. توصیه می کنیم تا بهبودی کامل هر شب این کار را تکرار کنید.این دو شیوه روش های مناسبی برای درمان علائم سینوزیت هستند. می توانید با انجام این توصیه ها در عرض چند روز بهبودی قابل توجهی را در شرایط خود مشاهده کنید. در غیر این صورت لازم است حتما به پزشک مراجعه کنید.

 

منبع:tebyan.net


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .




خانه

موبایل

 

 
 
ترکیبات : بخور اکالیپتوس، روغن و پودر مخصوص سینوزیت

آرایشی و زیبایی, بیماریها

ارسال دیدگاه
2,577 بازدید

 

سیگار کشیدن علاوه بر اینکه باعث چروکیده شدن پوست می شود، موهای شما را هم کم پشت می کند. متخصصین معتقدند مواد شیمیایی سمی که در دود سیگار وجود دارد به DNA موجود در فولیکول موها صدمه می زند و رادیکال های آزاد را که به ساختار مو آسیب می زنند تولید می کند؛ در نتیجه افراد سیگاری مو های کم پشت تری دارند که زود تر هم سفید می شود. یعنی اگر مردان سیگاری در اصل مویی در سرشان باشد دوبرابر از غیر سیگاری ها ممکن است دچار ریزش مو شوند.

سیگار کشیدن انسان را در معرض انواع مشکلات دهانیاعم از سرطان دهان و بیماری لثه قرار می دهد. در واقع بر اساس تحقیقی که در سال ۲۰۰۵ در انگلستان انجام شده افراد سیگاری گاهی تا ۶ برابر از افراد غیر سیگار استعداد ابتلا به بیماری های لثه را دارند که در نهایت ممکن است منجر به از دست دادن دندان ها شود.

آیا تا به حال توجه کرده اید که پوست افراد سیگاری حالتی تیره و متفاوت دارد؟ در سال ۱۹۸۵ یک تحقیق علمی از عبارتی با عنوان چهره ی سیگاری استفاده کرد تا خصوصیات خاص این چهره ها را تعریف کند؛ خصوصیاتی مثل چین و چروک، گود افتادگی و تیرگی پوست چهره که بخاطر مصرف سیگار ایجاد می شود. دود سیگار حاوی مونواکسید کربن است که جایگزین اکسیژن موجود در پوست شما می شود علاوه بر این نیکونین هم دارد که گردش خون را کم کرده وپوست را خشک و بی روح می کند. علاوه بر این مصرف سیگار باعث تخلیه ی مواد مغذی مثل ویتامین سی می شود که در حفظ و بازسازی پوست نقش مهمی دارند.

تحقیقات بسیاری نشان داده اند که زخم افراد سیگاری بعد از انجام اعمال جراحی به سرعت سایرین بهبود حاصل نمی کند. بنابراین اگرتصمیم دارید چین و چروک حاصل از سیگار کشیدن را با جراحی زیبایی از بین ببرید بدانید که این کار کمی مشکل خواهد بود. علاوه بر این جراحان هم تر جیح می دهند در صورتی شما را عمل کنند که سیگار کشیدن را ترک کنید.

مصرف سیگار یکی از دلایل اصلی ابتلا به سرطان است؛ از جمله سرطان های ریه، گلو، دهان و مری. بنابراین مایه ی تعجب نیست اگر سیگار کشیدن باعث ابتلا به سرطان پوست هم بشود. بر اساس تحقیقی که در سال ۲۰۰۱ چاپ شده ابتلا به سرطان سلول سنگفرشی که دومین سرطان شایع پوست است در افراد سیگاری تا ۳ برابر از افراد غیر سیگاری است.

نیکوتین موجود در سیگار به ساختار و بافت سلولی پوست شما صدمه وارد می کند و باعث می شود که پوست انعطاف خود را از دست بدهد و در اثر افزایش وزن به راحتی ترک خورده و قرمز شود که کمکم رنگ قرمز خود را از دست می دهد. البته این حالت در اثر افزایش ناگهانی وزن اتفاق می افتد که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید اما مصرف سیگار این علایم را تشدید می کند.

به دلایل علومی افراد سیگاری به ویروس پاپیلومای مبتلا می شوند این ویروس باعث بروز زگیل و از جمله زگیل بر روی اندام تناسلی می شود. البته این ویروس از راه تماس جنسی منتقل می شود اما مصرف سیگار هم یک نشانه ی خطر است. افراد سیگاری نسبت به کسانی که شرکای جنسی متعددی دارند در معرض ابتلا به این بیماری هستند.

مصرف سیگار می تواند باعث کم اشتهایی شود و افراد سیگاری معمولاًنسبت به سایرین وزن کمتری دارند اما تحقیقی که در سال ۲۰۰۹ در کشور هلند انجام شده نشان داده است که میزان چربی اندام های داخلی افراد سیگاری از غیر سیگاری ها است. این چربی ها که در بین بافت ها و اندام های داخلی وجود دارند در شکم جمع می شوند و کم کم زمینه ساز بیماری های دیگری از جمله دیابت می شوند.

البته که چین و چروک های افراد پیر و مسن قابل احترام و و نشانه ی یک عمر تجربه اند اما این چین و چروک ها اگر در صورت افراد جوان باشند به هیچ وجه نشانه ی حکمت یا دانایی آنها نیستند. متخصصین معتقدند که سیگار کشیدن فرآیند پیر شدن را تسریع می کند و به طور میانگین افراد سیگاری ۱۴ سال پیر تر از غیر سیگاری ها به نظر می رسند. در واقع مصرف سیگار مانع خون رسانی به بافت پوست شده وباعث می شود که پوست شما چروکیده و ناسالم شود.

نیکوتین موجود در دود سیگار باعث تغییر رنگ دندان های شما و حتا دیوار های اتاقتان شده و در عین حال باعث زردی انگشتان و ناخن ها هم می شود. اگر در اینترنت به دنبال راه حلی برای این مشکل بگردید با پیشنهاد هایی مثل استفاده از آبلیمو، مایع سفید کننده وسابیدن با سیم مواجه می شوید اما مسلماً ترک سیگار کم هزینه تر، راحت تر و بی درد تر است.

 

به نقل از تعامل نیوز

برچسبپوست زیبایی سیگار

۱۳۹۷-۰۲-۱۰

۱۳۹۶-۱۲-۰۶

۱۳۹۶-۱۱-۰۸

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

“پارسی طب” یک وبگاه عمومی با موضوع سلامتی و پزشکی است. این وبگاه به شدت به طب سنتی و گیاهی اعتقاد داشته و از این موضوع حمایت میکنند.
ما همواره در تلاشیم که اطلاعات مفیدی در اختیار بینندگان خود قرار داده و اسباب رضایت ایشان را جلب نماییم.

فیلم خبری تهیه شده توسط شبکه الکوت کویت در تاریخ ۱۲،۱۳، ۱۳۹۴ در مورد داروی گیاهی نیکوصفت

 

 

 

 

 

دارویی که به زودی جهان را متحول خواهد کرد داروی ساخته شده توسط آقای علی اکبر نیکوصفت در سال ۱۳۸۵، جایگزینی طبیعی برای داروهای آنتی بیوتیک و کورتونی است که در فاصله سال‌ های ۸۵ تا ۹۵ باعث درمان بیش از صد و پنجاه هزار نفر گردیده است.این دارو ترکیبی بی نظیر از گیاهان دارویی است که در طول قرن ها در درمان بیماری های بشر استفاده می شده اند.این دارو با خواص طبیعی ضد عفونت و ضد التهاب یک دارو گیاهی استثنایی برای درمان بیماری های مختلفی است که ریشه در عفونت و التهاب دارند(البته بیماری هایی هم هستند که گرچه عوامل به وجود آورنده و یا محرک آنها کاملا شناخته نشده اند و مکانیزم پاسخ آنها به این دارو هم کاملا مشخص نیست به نحوی تعجب بر انگیز با این محلول درمان شده اند بیماری های ذیل از جمله بیماری هایی هستند که تا کنون توسط این دارو درمان شده اند: سینوزیت (درمان قطعی)/ میگرن (درمان قطعی)/ آلرژی ( بهبود – در مواردی درمان قطعی) / آسم (بهبود – در مواردی درمان قطعی)/سرما خوردگیهای مکرر و عوارض سرما خوردگی(بهبود – در مواردی درمان قطعی)/سردرد های شدید با منشا التهاب عروق (درمان قطعی) / آرتروز و دردهای مفصلی و عضلانی (بهبود) / عفونت های قارچی پوست (بهبود – در مواردی درمان قطعی) و خرو پف (بهبود در مواردی درمان قطعی) سل ریوی (بهبود در مواردی درمان قطعی) و سوختگی پوست (کمک به تسریع روند بهبودی) همچنین بواسیر (بهبود). عفونت گوش و وزوز گوش (بهبود و در مواردی درمان قطعی) و به تازگی نیز کوچک کردن لوزه و عفونت های داخلی زنان                          اطلاعات بیشتر

 

داروی گیاهی نیکوصفت یک:برای درمان قطعی سینوزیتی که شدید و مزمن نباشد، سردرد های که مزمن و شدید نباشد، بهبودآلرژی ،دردهای عضلانی، مفصلی و روماتیسمی، سرماخوردگی های مکرر،سرفه های نه چندان شدید،بیماریهای قارچی پوست و خر و پف،عفونت و وزوز گوش می باشد.(قیمت یازده هزار تومان)

داروی گیاهی نیکوصفت دو:همان کارآیی داروی نیکوصفت یک را دارد، ولی در بیمارانی که دارای بیماری شدیدتر و طولانی تر هستند.(قیمت چهارده هزار تومان)

داروی گیاهی نیکوصفت سه:برای درد معده و حالت تهوع ساخته شده است که باید نصف شیشه از دارو را با یک چهارم لیوان آب مخلوط نمود و قبل از هر وعده غذا و همچنین هنگام درد مصرف نمود. تعداد شیشه ها بستگی به طول مدت بیماری و شدت آن دارد..(قیمت یازده هزار تومان)

داروی گیاهی نیکوصفت چهار:برای بر طرف کردن جوشهای صورت ، لک و ایجاد طراوت پوست و لایه برداری    ( Peeling ) مورد استفاده قرار می گیرد و باید روزی یک بار یا دو بار چند قطره از آن بر روی پوست صورت مالیده شود. و اجازه دهید تا حداقل یک ساعت دارو بر روی صورت شما باقی بماند. (قیمت بیست و دو هزارتومان)

داروی گیاهی نیکوصفت پنج:برای جلوگیری از ریزش مو، شوره سر و تقویت ریشه مو. (قیمت یازده هزار تومان)داروی گیاهی نیکوصفت شش:برای باز کردن بینی و ضد احتقان و کمک به درمان سریعتر سینوزیت و آلرژی بکار می رود . (قیمت یازده هزار تومان)داروی گیاهی نیکوصفت هفت:ضد تکرر ادرار و تورم پروستات(قیمت پانزده هزار تومان)

داروی گیاهی نیکوصفت هشت: برای درمان خونریزی معده ، بهبود التهاب روده بزرگ و در مواردی جانشین شیمی درمانی می باشد . ( قیمت دوازده هزار تومان )

داروی گیاهی نیکوصفت نه: برای بهبود و درمان کبد چرب به کار می رود ( قیمت شانزده هزار تومان)

داروی گیاهی نیکوصفت ده: جایگزین قرصهای ضد دیابت و انسولین ( قیمت  دوازده هزار تومان)

داروی گیاهی نیکوصفت یازده : برای سینوزیت ، آلرژی ، آسم { برای میگرن و سردرد های شدید ( کم اثر تر از نیکوصفت شماره ۲ ) می باشد }( قیمت  چهارده هزار تومان)

با درود به عزیزانی که از این سایت دیدن می کنند.
من، جهانبخش جعفری هستم. پزشک عمومی ساکن شهرستان اندیمشک- فعلا- واقع در استان خوزستان با بیش از ۱۷ سال سابقه طبابت و کاملا شناخته شده در این شهر.
بنا به تعهد حرفه ای ، اخلاقی و البته به منظور همکاری با این سایت و محصولات نیکوصفت تجربه خودم را در خصوص کار با این محصولات صادقانه تقدیم می کنم.
به گمانم اولین پزشکی که در منطقه شمال خوزستان- و شاید هم در تمام این استان – مبادرت به تجویز قطره ضد میگرن نیکوصفت کرد، من بودم. از آن هنگام از سه سال گذشته است.در این مدت- تا آنجا که به یاد دارم – حداقل ۳۱ مورد بیمار میگرنی را با داروی ضد میگرن(۱) یا (۲) مورد درمان قرار داده ام. دو مورد از این افراد به واسطه کاهلی و سهل انگاری درمان را نیمه کاره رها کردند و یک مورد هم ، بدون مشورت و هماهنگی با من به علت آنچه خودشحساسیت به دارو می گفت از ادامه درمان سر باز زد و بعدا که متوجه شدم تشویق و ترغیبش نکردم! به جز این سه مورد بقیه بیماران از نتیجه درمان کاملا راضی بوده اند.
جالب اینکه،یک مورد از ایشان خانمی بود که اصرار داشت جهت درمان میگرن برای ایشان طب سوزنی انجام بدهم. من با توجه به طول مدت درمان،هزینه و شرایط عمومی ایشان مجابش کردم که ابتدا از اسپری ضد میگرن نیکوصفت استفاده کند اگر پاسخ نگرفت برایش طب سوزنی انجام خواهم داد . خوشبختانه با مصرف ۶ شیشه درمان شد. ناگفته نماند که از منظر سود شخصی انجام طب سوزنی برای من می صرفید!!
در مورد درمان سینوزیت با داروی نیکوصفت،اخیرا شروع به کار کرده ام. در این زمینه سه بیمار داشته ام که خوشبختانه هر سه نفر از نتیجه ی درمان کاملا راضی بوده اند.
با توجه به پاسخ های درمانی بسیار خوب ومقایسه ی میزان پاسخگویی به درمان، طول مدت درمان، هزینه و عوارض جانبی با شیوه های معمول تلاش می کنم داروی نیکوصفت (۳)،(۴)و(۵) را نیز در مواردی که لازم است و بیمار از درمان های دیگر فایده ای عایدش نشده به بیماران توصیه کنم . امیدوارم در این زمینه هم کارآیی بسیار خوب این دارو به اثبات برسد . ضمن اینکه،فقدان عوارض جانبی محصولات نیکوصفت در قیاس با داروهای معمول خود یک امتیاز بسیار برجسته و مهم است.
من به واسطه ی تعهدی که در خود احساس می کنم و نیز به منظور تشویق جناب آقای نیکوصفت در توسعه ی کار بزرگی که در پیش گرفته اند و صد البته پی ریزی یک کار تحقیقاتی گسترده تر در همراهی با ایشان اعلام آمادگی می کنم.
خلاصه کلام: تندرست باشید و بمانید. بخوانید(بسیار)،بشنوید(بسیار و با دقت بسیاربیشتر) و تجربه کنید( در صورت امکان و فقدان خطر جدی) و در نهایت قضاوت کنید.
۹۲/۷/۲۶ – جعفری

دختری هستم ۲۲ ساله، از سال ۸۵ آبسه روده گرفتم و شش بار تحت عمل جراحی از ناحیه مقعد قرار گرفتم تا اینکه ۳ سال بعد از این موضوع عفونت روده شدیدی گرفتم که دکترها اعلام کردند در پی همان آبسه روده است.شروع به مصرف آنتی بیوتیک مثل آساکول آموکسی سیلین پنتوپرازول وکردم.چند بار هم بیمارستان بستری شدم و آنتی بیوتیک های وریدی قوی تزریق کردم بعد از دو سال، حال جسمی ام بد تر شد. دل دردهای شدید، حالت تهوع و اسهال خیلی زیادی داشتم به طوری که دیگر قادر به انجام فعالیت هایم و نبودم و بیست کیلو لاغر شدم، نزد یکی از دکترهای به و استاد رفتم، به من گفت که کرون گرفتم و درمان را شروع کردم ، روزی سه بار پنتاسا ۵۰۰ و آسپیروفلوکساسین ۵۰۰ کورتون آزارام کلدینیوم پنتوپرازل و خیلی داروهای دیگر مصرف کردم. درکنار این همه آنتی بیوتیک و داروهای دیگر دوره های ضعیف شیمی درمانی را هم شروع کردم. از سال ۹۰ تا مرداد ۹۲ من به این درمان ادامه دادم ولی اصلا بهبودی در من حاصل نمی شد تا اینکه من در اینترنت با داروهای دکتر نیکوصفت آشنا شدم. شروع به مصرف کردم و در حال حاضر بعد از گذشت ۳ ماه (مصرف ۳۵ شیشه از این داروها) کاملا علائم مریضی از بین رفت و عین یک معجزه برای من می ماند.از آقای دکتر صمیمانه سپاسگذارم.

 

 

* فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران (تهران)

* ۱۹ سال سابقه طبابت (ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه – مطب شخصی – دوره طرح ۳ ساله در شهرستان رودسر – نیروگاه طرشت)

* عضو موسسه تحقیقات حجامت ایران

* نویسنده کتب اورژانس پزشکی شامل اورژانسهای گوش و حلق و بینی EMS اورژانسهای چشم EMS ، اورژانسهای اطفال ، EMS ، اورژانسهای اورولوژی EMS ، سوختیگیها ، چکیده ارتوپدی ، اورژانسهای زنان و مامایی ، فرهنگ اختصارات پزشکی دورلند

:Case Report (گزارش پرونده)

خانم ۲۶ ساله با جوشهای شدید و چرکی صورت از حدود ۸ سال پیش که با مراجعه به پزشکان مختلف و دریافت داروهای با عوارض جانبی خطرناک مانند روآکوتان و اکسی سایکلین ، تتراسایکلین و لوسیون ها و صابونهای گران قیمت هنوز هم دچار دوره های تشدید و تخفیف بیماری بود.

Treatment plan: (طرح درمان)

۱) برای از بین بردن چربی زائد پوست و پوست مرده سطحی میکرودرم Microderm Abrasion انجام شد.
۲) داروی نیکوصفت ۴ تجویز شد.
۳) برای کاهش غلظت حجامت ماهانه انجام شد.

:Result (نتیجه)

بیمار بعد از مصرف سومین شیشه دارو ویزیت شد فقط یک عدد جوش فعال در ناحیه گونه راست مشاهده شد که بنا به گفته بیمار به علت مصرف بیش از حد شیرینی و شکلات در شب یلدا ایجاد شده است.

:Case Report (گزارش پرونده)

آقای فرخ سحری ۴۶ساله به علت آلرژی شدید (آبریزش،عطسه،خلط) از حدود پنج سال پیش تحت درمان اینجانب بوده اند و هر بار که علایم شروع می شد کورتون های قوی مثل بتامتازون ال آومتیل پردنیزولون همراه با آنتی بیوتیک های وسیع الطیف مثل کوآموکسی کلاو و داروهای آنتی هیستامینی دریافت می کرد (عوارض این داروها را به بیمار توضیح داده بودم) آخرین ابتلاء ایشان به بیماری در آبان ۹۲ بود که با مصرف اولین شیشه داروی نیکوصفت شماره ۲ بدون تجویز کورتون و آنتی بیوتیک علائم بیماری سریعاً رفع شد و بیمار به قدری خوشحال بود که به چند بیمار دیگر از دوستان و خانواده اش دارو را هدیه داد. (شماره تلفن برده نزد اینجانب موجود است.)

:Case Report (گزارش پرونده)

خانم ۳۵ ساله با سابقه شروع سردردهای میگرنی از سن ۱۸ سالگی به فواصل هر دوهفته یکبار که تحت درمان با ارگوتامین C و داروهای مشابه بوده و بنا به تشخیص پزشکان باید تا آخر عمر داروهای ضد میگرنی مصرف کنند.
بیمار تحت درمان با داروی نیکوصفت شماره ۱ قرار گرفت و پس از مصرف ۳ شیشه دارو، داروی شماره ۲ تجویز گردید فعلاً در حال مصرف چهارمین شیشه داروی شماره ۲ می باشند در مدت یک ماه گذشته علائمی از میگرن نداشته و کاملاً راضی می باشد.
لازم به ذکر است که به علت مصرف داروهای ضد میگرن و مصرف سیگار غلظت خون بیمار افزایش یافته بود که با انجام دو جلسه فصد خون و ۳ جلسه حجامت CBC نرمال پیدا کرد.

:Case Report (گزارش پرونده)

بیمار خانم ۴۱ ساله با سابقه سردردهای شدید که از اواخر دهه سوم زندگی شروع شده و تشخیص Tension ache گذاشته شده و داروهای آرامبخش و مسکن های قوی برای سالیان متمادی مصرف نموده و به علت عوارض جانبی داروها دچار گاستریت و نفخ گردیده اند. برای بیمار داروی نیکوصفت شماره ۱ یک شیشه و سپس داروی شماره ۲ هفت شیشه تجویز شد. (فعلاً در حال مصرف دومین شیشه می باشد) از روز دوم پس از مصرف دارو سردرد قطع شد و فقط بین ساعت ۶ تا ۸ شب بصورت خفیف بروز پیدا می کرد از روز پنجم سردرد بطور کل قطع گردید. (هیچگونه داروی شیمیایی همزمان مصرف نکرد)
سه شیشه داروی نیکوصفت شماره ۳ با دوز کمتر از معمول و تکرار ۳ بار در روز باعث تخفیف گاستریت و نفخ به میزان رضایت بخشی گردیده است. بسیار بسیار خوشحال بوده و اظهار نمود که حاضر است برای همیشه از داروها استفاده کند.

:Case Report (گزارش پرونده)

خانم ۳۲ ساله با سابقه دردهای عود کننده معده که هر دو سه ماه یکبار از اطراف ناف شروع و در ناحیه اپیگاستر متمرکز می شد و تحت درمان با رانیتیدین و شربت آلومینیوم ام جی بود از نیمه شب با درد معده از خواب بیدار شده بود و با مراجعه به درمانگاه برای ایشان سرم و آمپول رانیتیدین و دی سیکلومین تجویز شده بود و سه قاشق شربت آلومینیوم در ۱۰ سی سی لیدوکائین ۲% بصورت خوراکی دریافت کرده بود، درد بیمار ادامه داشت هرچند اظهار میکرد حدود ۱۰% کمتر شده است.برای بیمار یک چهارم شیشه محلول شماره ۳ نیکوصفت تجویز شد پس از حدود نیم ساعت اظهار کرد درد به صورت کامل از بین رفته است. پس از دو ماه یکبار دیگر درد به سراغ بیمار آمده بود که بلافاصله از محلول استفاده کرده بود و خوشبختانه درد رفع شده بود.بیمار اظهار میکرد که مصرف رانیتیدین و شربت معده را به طور کلی قطع کرده است.

فرم گزارش بهبودی/عدم بهبودی

 

تاریخ ارسال: ۹۷/۰۱/۱۵

و خانوداگی:طاهره صفی

شهر:
تهران

:Tahereh.safi4@ gmail.com

 

شرح حال :

ب بی او

 

سلام به استاد بزرگوار آقای نیکو صفت وهمهء دوستان عزیز. طاهره صفی هستم از تهران ۵۰ ساله ، از ۱۸ سالگی دچار بیماری آسم شدم باسرفه های شدید و تنگی نفس نزد بهترین متخصصان ریه تهران مراجعه کردم و با هر بار مراجعه کلی هزینه تست ریه،آزمایشات و چکاب مختلف،انواع واقسام آنتی بیوتیک ها وکورتن،اسپری های خارجی،پردنیزولون،تئوفیلین،زادیتین،دگزامتازون،سالبوتامول،سرونت،فلوکزیتاید،آترونت،بکلومتازون ،سِرُتاید،سیمبیکورت وغیره برام تجویز میکردند به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کردم ،بابت تنگی نفس وسرفه ای شدید ۴ الی ۵ بار بیمارستان بستری شدم تا زمانی که داروهارا استفاده میکردم حالم نسبتا خوب بود ولی بمحض قطع شدن دارو حالم بشدت بد و بدتر میشداز بس آنتی بیوتیک و کورتن استفاده کرده بودم دیگه بهم جواب نمیداد حس میکردم سیستم ایمنی بدنم از کار افتاده انقدر حالم بد بود که نمیتوانستم حرف بزنم ،۲ تا ۳ سال تحت نظر طب سنتی دکتر روازاده بودم و تقریبا اکثر داروهاشون را استفاده کرده بودم حتی به دکتر هومیوپاتی مراجعه کردم ولیکن بیفایده بود، هم کلی هزینه کردم و کلی رنج ودرد بیماری کشیدم چ فایده سودی نداشت ،دیگر قادر به انجام هیچ فعالیتی نبودم وتنهایی نمیتوانستم به بیرون از منزل بروم یعنی قدم از قدم نمیتوانستم بردارم تنگی نفس و سرفه امانم رابریده بود،بقول معروف (از اینجا رونده واز اونجا مونده بودم )دیگر ازاینجور زندگی کردن خسته شده بودم ولذت نمیبردم حتی از خودم دلگیر بودم چرا باید با کمک دیگران کارهای شخصی ام رو انجام میدادم؟ دیگر زندگی برام پوچ و بی معنا شده بود،از زمانی که در تلگرام هستم مرتب به اینترنت سرک میکشیدم وهر داروی گیاهی جدید بابت آسم میدیدم فورا استفاده میکردم ولیکن باز هم بیفایده بوداز اونجایی که جوینده یابنده ه ست باسایت استاد نیکو صفت آشنا شدم ودر تاریخ ۳ آذر ماه ۹۶به ایشون مراجعه کردم واز داروی نیکوصفت شماره ۱۱ به من دادند واز همان تاریخ شروع به استفاده کردم وهر یک ربع به یک ربع استفاده میکردم وقتی داروهارواستفاده میکردم دو بار خون دماغ شدم که این امری کاملا طبیعی بودوروزانه حدود ۳۰ تا ۴۰ عطسه میزدم ،من روزانه ۳۰ الی ۴۰ پاف اسپری شیمیایی میزدم درهمان هفتهء اول استفاده از داروی نیکو صفت ۱۱ اسپری ها از ۳۰،۴۰ پاف رسید به ۱۰ الی ۱۱ پاف در مراجعات بعدی ایشون داروی شماره ۲ نیکو صفت را به من دادندوفرمودند که این قویتر هست همراه با سوزش ،من شروع به استفاده کردم و چون قوی بود بینی هاروکلا کیپ میکرد و مجددا به استاد نیکو صفت مراجعه کردم وداروی شماره ۶ نیکو صفت را گرفتم که بینی هاروکاملا باز میکردبه این ترتیب ۳ پاف داروی نیکوصفت شماره ۲ به حفرهء سمت راست بینی و۳ پاف به حفرهء سمت چپ بینی میزدم وبلافاصله از ۳پاف داروی نیکو صفت ۶ به حفرهء سمت راست و۳ پاف به حفرهء سمت چپ میزدم که از کیپ شدن بینی جلوگیری میکرد.در تاریخ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ بعد از استفاده از ۶۰ شیشه داروی نیکوصفت شماره ۱۱ و۱۵۰ شیشه داروی نیکو صفت شماره ۲ احساس سرماخوردگی شدید بدن درد سرفه و تب ولرز شدیدبهم دست داد،حس میکردم ریه هام از داخل زخم شدند بند بندِبدنم بشدت درد داشت واین درد شدید رادر عمرم همین یکبار تجربه کردم همسرم گفتند بریم دکتر آنتی بیوتیک ودارو بگیریم تا حالت خوب بشه و بنده که میدانستم با داروهای استاد نیکو صفت محاله سرما بخورم فورا به استاد نیکوصفت زنگ زدم و ایشون را ازحالم مطلع کردم وفرمودند شما احتیاج به دکتر وآنتی بیوتیک ندارین وداروی شما همان داروی شماره ۲ نیکوصفت میباشدوشما روبه بهبودی هستین وسعی کنید در عرض یکساعت یک شیشه را مصرف کنیددر واقع این دردها برون ریزی بودحدودا ۴الی ۵ روز اشتها به غذانداشتم فقط آبمیوه وشربت آبلیمو ولیمو شیرین وکمی سوپ میخوردم حدودا ده الی دوازده روز حالت سرماخوردگی داشتم وهرروز که میگذشت به درمان نزدیک و نزدیکتر میشدم و تحت درمان هستم درست از تاریخ ۱۲ اسفند ۹۶ که احساس سرماخوردگی داشتم تمام اسپری هارا کنار گذاشتم دیگر نیازی بهشون ندارم شکر خدا تنگی نفس کلا قطع شده فقط سرفه های گهگاه شبانه یا صبح ها که ان شاءالله بزودی زود رفع میشود و لازم به ذکر هست هر بدنی منحصر بفرده و بدن هر شخص یک جور به دارو جواب میدهدیکی دیر یکی زود ولیکن باید صبور وامیدوارباشید وبه او توکل کنید،درضمن من خارش شدید گوش هم داشتم که بعدازمصرف داروی شماره ۲ نیکوصفت خارش گوش هم رفع شد،والان هم یک شیشه دارو رادر کمتر از یک ساعت مصرف میکنم بنظرم اینطوری بینی م کمترکیپ میشودو سریع باز میشود، درجواب بعضی ازدوستان که سوال کرده بودند چ کسی از داروی نیکو صفت استفاده کرده ،من نتیجهء عالی از این داروها گرفتم وان شاءالله بلطف خدا چند وقت دیگر احتیاجی به این داروها هم نخواهم داشت.خدارا بسیار شاکرم که لطفش را از من دریغ نکرد،از استاد نیکو صفت محترم ممنونم بابت زحمات وتلاش بی وقفه شان ،من ایشون راتحسین میکنم چون سالیانه هزاران نفر بر اثر بیماری آسم جان خود راازدست میدهند ایشون کار بسیار بزرگی در جامعهء پزشکی انجام دادند باشد که قدر اوراوبدانیم،واز همسرم بسیار ممنون ومتشکرم که در این راستا من راحمایت کردند.وسخنی باشما دوستان عزیزدارم واینکه به این داروها اصلا شک نکنیدوخواهشمندم برای یکبارهم که شده این داروهارا استفاده کنیداین همه داروی شیمیایی استفاده کردین با عوارض فراوان ولیکن داروهای نیکوصفت اصلا عوارض ندارندمتاسفانه عده ای عقلشان به چشمشان هست سراغ داروی خارجی وگران قیمت میروند،الان در اکثر کشورهای خارجی از طب بوعلی وسنتی استقبال خوبی میکنندولی کشور مااز خارج دارووارد میکندلطفا بیایید دست به دست هم دهیم واز استاد عزیزآقای نیکوصفت حمایت کنیم وایشون راباور کنیم ونگذاریم زحمات چند سالهء ایشون زیرسوال برود وجالب اینجاست ایشون دارو را اول بار روی خودشان امتحان کردند و خوشبختانه نتیجهء عالی گرفتندواین بی انصافیه که بعضی ها به خودشان اجازه میدهند که بگویند به داروهای علفی اعتماد نکنیدوغیره.،ما ایرانی هستیم پس باید به هموطن خود استاد نیکو صفت اعتماد کنیم تا ایشون دلگرم شوند تا بتوانند داروها وکارهای تازه ای کشف کنندلطفا بیایید کاری کنیم که این داروها جهانی شوند، مثل معروفی هست که میگوید《اگر دست کسی رانمیگیرید لااقل زیر پایش رانکشید》منظور اگردوست ندارید از داروهای ایشون استفاده کنید خواهشا بیخود اظهار نظر نکنید که عوارض دارد یا اَنگ علف بودن روی دارو نگذارید،جادارد از استاد بزرگوارآقای نیکوصفت تشکر و قدردانی کنم وبرای ایشون وخانوادهء محترمشون طلب خیردارم وامیدوارم بهترین ها درمسیر زندگیشون قرار بگیرد.

با آرزوی توفیق اللهی برای تمام عزیزانی که دلسوزانه وقت ارزشمند خود راصرف آبادانی کشور خود میکنند.

تاریخ ارسال: ۹۵/۰۳/۲۰

و خانوداگی: بهروز حسرتی

۰۹۱۱۳۸۲۳۶۴۲

شهر: رضوانشهر

شرح حال :

باسلام وعرض ادب به محضر جناب آقای دکتر علی اکبر نیکوصفت٬ انسان خوش خلق و بدور از تزویر و ریا٬ آری اینجانب بهروزحسرتی ۵۸ ساله ازاستان گیلان شهرستان رضوانشهر که مدت بیش از ۱۰ سال به سردرد یکطرفه مبتلا بودم که شدت دردم طوری بود که ناچار شدم دندانهای فکهای بالا و پائین سمت راستم را کشیدم اما بعد از آن فکهای بدون دندان برشدت دردم در ناحیه گیجگاه وچشمم افزوده شد حتی دندانهایی که عصب کشی کرده بودم را کشیدم لیکن بر درد طاقت فرسایم که سرم را به فرش می کوبیدم افزوده شد، اگرچه نمی دانم چگونه دردهای ضرباندار را تشریح کنم. نزد دکترهای عمومی٬ متخصص و فوق تخصص رفتم. نهایتا به بیمارستان حضرت بقیهالله عجل الله تعالی فرجه الشریف تهران رفتم که خواهرزاده ام دکترآن بیمارستان است رفتم ومرا نزد استادش برد که ام ار آی و سی تی اسکن انجام دادند تشخیص داده شد بیماری ام عصب سه قلو است و قسمت پیشانی سمت راستم بعلت عفونت شدید مسدودشده است لذاقابل عمل نیست فقط باید با داروهای کارمازپیین٬ گاباپنتین و اسپری بینی ادامه حیات دهم اما بر دردم افزوده شدکه متوسل به داروی های کات پین وسوماتریپتان و آمپولهای مرفین دار٬ دگزامتازون٬ پنی سیلین وکپسول سفکسیم شدم البته صرف نظر از انواع بخورها و پمادها اما علاج پذیر نبودتنها دارویی که آرامم می کردآنهم حدود ۸ ساعت، قرص سوماتریپتان وکاتپین بود اما عوارض کبدی و غیره داشت٬ دردم بحدی شدید بود که اعضای خانواده ام همش درگریه واضطراب بودندشب و روز نداشتم حتی اواخرآمپولها و قرصهای سوماتریپتان وکاتپین مدت ۸ ساعت راتسکین نمی دادند ولی مدام الحمدلله میگفتم و با گریه باخدایم زمزمه هایی داشتم٬ درسال ۹۱ به کربلای معلا مشرف شدم به حضرت سیدالشهداء علیه السلام ودیگر ائمه علیهم السلام متوسل شدم وعرض کردم اگر مصلحت باشد شفا می خواهم. خودم وخانواده ام درعذابند از مرگ هراسی ندارم اماتحمل اینهمه درد جانسوز راندارم وناگهانی دردم تمام شد. بعد از حدود ۷ یا ۸ ماه دردم دوباره شروع شد وبه داروهای شیمیایی رو آوردم تااینکه به حضرتش متوسل شدم عرض کردم آقاجان یعنی مصلحت نبود شفا یابم آقاجان بخودم می پیچم، طاقت اینهمه درد را ندارم، راه درمانم رافراهم فرما. تا اینکه بطورناگهانی باآن همه درد به سایت آقای نیکوصفت واردشدم و او را به حضرت سیدالشهداء قسم دادم که باراهنمایی ایشان قطره شماره ۲ را برایم تجویز و در مراحلی بوسیله پست برایم ارسال می شد مصرف کردم که دربین درمان خواستم رهاکنم چون دردم زیادشد در چند مرحله باایشان تماس گرفتم ایشان راهنمایی می کرد چه بگویم ازخوش خلقی وصبر و تحمل آقای نیکوصفت بالأخره به حدود شیشه بیستم رسیدم بطریقی راهنمایی شدم به خوردن تربت مطهرحضرت سیدالشهداء علیه السلام که بحول قوه الهی دردم کم شد و از داروهای شیمیایی رها شدم جمعا تعداد ۲۸ شیشه مصرف کردم از اواخر خرداد سال ۹۴ حتی با زیرپیراهن برای امتحان در معرض سرما قرارمی گیرم بشکرانه خدای مهربان٬ و با عنایت و راهنمایی حضرت سیدالشهداء علیه السلام وتربت مقدسش که به سایت آقای نیکوصفت برایم عنایت فرمود چون هیچ انسانی مرا به سایت آقای نیکوصفت راهنمایی نکرد جز دست حق٬ الحمدلله حتی کوچکترین درد حتی قولنج هم ندارم، خدای حضرت سیدالشهداء واقف است اصلا آقای نیکوصفت را حضورا هم ببینم نمی شناسم که این را مدیون راهنمایی ارباب دلها حضرت امام حسین علیه السلام می دانم و بس٬ البته من از دردم می گویم و شما می شنوید مگر مرد گریه می کند دردم طوری بود گریه می کردم. خود و خانواده ام عذاب بودند. اگر گریه کردن مرد را می گویم چون حقیر ۶۱ ماه و ۱۴ روز در دفاع مقدس ۸ ساله بوده ام آنهم با سختیهایش اما درد سرم فوق العاده بود٬ این بود گوشه ای از سر درد طاقت فرسایم که چگونگی پاک شدن اخلاط سرم شاید درست نباشد بگویم تاحمل بر بی ادبی نباشد٬ ازخدای حضرت سیدالشهداء علیه السلام خیر دنیا و آخرت را برای آقای علی اکبر نیکوصفت باتوجه به اسم و شهرت بامسمایش را در این ماه میهمانی خدای مهربان ملتمسانه مسئلت دارم٬ یامن اسمه دواه وذکره شفاه٬ اللهم ارزوقنی توفیق شفاعهالحسین یوم الورود وثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین و اصحاب الحسین علیه السلام٬ بنده معتقدم اگر شفا پیدا کردم باراهنمایی ارباب دلها حضرت امام حسین علیه السلام بوده و بس٬ الحمدلله رب العالمین.تلفن همراهم ۰۹۱۱۳۸۲۳۶۴۲

 

تاریخ ارسال: ۹۶/۷/۰۴

و خانوداگی:روشن

شهر:
تهران

: roshan.translation2@gmail.com

شماره تماس
۰۹۳۵۷۴۵۶۳۸۷

شرح حال :

با سلام
حدود ۱۰ سال آسم داشتم و همیشه تئوفیلین و اسپری تنفسی استفاده می کردم از تقریبا سه ماه گذشته بدون هیچ دلیل واضحی بیماریم تشدید شد طوریکه حتی چند قدم نمی توانستم راه بروم و مدام سرفه های شدید و ترشحات پشت حلق داشتم که باعث دردسر زیادی شده بود به دکتر معروف فوق تخصص ریه که از سالهای قبل تحت نظر ایشان بودم هم چند بار مراجعه کردم اما واقعا علت تشدید آسم اصلا مشخص نمی شد و فقط اسپری و کورتون های بیشتری تجویز میشد که البته دیگر تاثیرگذار نبود و دکترم می گفت باید واحد مراحل درمانی جدیدی شویم که اینهم یجورایی باعث نگرانی من شده بود.. بعد از استفاده از نیکوصفت ۲ آنهمه سرفه های شدید واقعا به یکباره فروکش کرد و واقعا برای من مثل آب روی آتش بود خیلی تحت تاثیر قرار گرفته بودم و با یکی از دوستان که در زمینه طب سنتی آگاهی داشت درباره تاثیر شکفت انگیز این دارو گفتم وایشان پیشنهاد کرد کل داروهای قبلی را کاملا قطع کنم و حال که بدنم به این دارو جواب داده به طور مداوم قطره ۲ نیکوصفت را استفاده کنم و البته با رعایت تغذیه و فقط در مواقع ضروری یه پاف اسپری .
چند روزی است که به زندگی عادی خودم برگشتم خداروشکر که آنهمه داروها و کورتن ها قطع شد و فقط دعاگوی استاد بزرگوار آقای نیکوصفت عزیزم هستم.
درصورتیکه این روند بهبودی ادامه داشته باشه و انشالله این بیماری ریشه کن شود مجددا تجربیات بعدیم را در اختیار شما قرار خواهم داد. باز هم از آقای نیکوصفت عزیز کمال تشکر را دارم و برای همه شما عزیزان آرزوی بهبودی

تاریخ ارسال: ۹۶/۲/۱۰

و خانوداگی:ب.فرهنگی

شهر:
گچساران

: zohre.farhangi7@gmail.com

شرح حال :

به مدت شش سال سردرد میگرنی شدید و عصبی داشتم.به صورتی که هر روز سردرد شدید داشتم که همراه با تهوع و استفراغ و بی خوابی بودبعد از سفارش دارو خداروشکر سردردم کاملا بر طرف شد وشاید در ماه یک یا دو بار سردرد داشته باشم ان هم با دردی کمتر از قبل

تاریخ ارسال: ۹۶/۲/۱۰

و خانوداگی: آ.آ

شهر:
تبریز

: bitarezazade1386@gamil.com

شرح حال :

دختر من ۳سال از سینوزیت زجر کشیده بود وهمیشه بیمار بود تا با قطره های نیکو صفت اشناشدم با مشاوره باخود دکتر درمان رو شروع کردیم وبعد ۶ماه بطور کامل درمان شدوالان ۲سال هست که دیگه علایم سیتوزیت نداره وسرماخوردگیهاش کم شده ووقتی هم سرما میخوره زود خوب میشه واقعا از اقای دکتر ممنونم وبراشون ارزوی سلامتی دارم

تاریخ ارسال: ۹۵/۱۱/۱۶

و خانوداگی: علیرضا دشتی

شهر:
جوانرود

: mrsad1366@yahoo.com

شرح حال :

من به مدت ۳سال در فصل زمستان نزدیک ۱۰ بار سرما میخوردم سینوزیت شدید داشتم اعصابم خورد شده بود انواع قرص و دارو استفاده کردم هفته ها بود فقط مجبور به خوابیدن بودم تا اینکه از طیق سایت با داروهای نیکو صفت اشنا شدم و دو قوطی شماره ۲ استفاده کردم والان به مدت ۲ساله سینوزیتم قطع شده . با تشکر فراوان از اقای دکتر نیکو صفت

تاریخ ارسال: ۹۵/۱۰/۳

و خانوداگی: آرزو حسینی راد

: arezoohoseini2@gmail.com

شرح حال :

آرزو حسینی راد هستم. مدت ده سال از بیماری سینوزیت و سردرد شدید رنج میبردم. داروی نیکوصفت دو رو که عطاری بهم پیشنهاد داد رو خریداری کردم, از همون ابتدای مصرف سردردم بهتر شد. بعد از مصرف چهار شیشه بهبودی رو احساس کردم. به چند نفر از اقوام هم پیشنهاد کردم و نتایج خوبی گرفتن.
توصیه میکنم به همه عزیزانی که از این مشکل رنج میبرن استفاده کنن.

 

 

تاریخ ارسال: ۹۴/۰۶/۱۴

و خانوداگی: مهدی عباسی

شهر: اصفهان

: Mehdiabasi53@yahoo.com

شرح حال :
با سلام
حدود یکسال بود هر روز سردرد شدید داشتم وبیش از چند بار به بهترین پزشکان مراجعه کردم ولی نتیجه نگرفتم تا اینکه شب تولدم از شدت درد از خدا خواستم کمکم کنه که بطور اتفاقی با این سایت آشنا شدم و پس از استفاده از یک شیشه سردردم قطع شد و الان فقط ۵ پنج شیشه استفاده کردم و دارم ادامه میدم.
با تشکر از پیگیریهای آقای نیکو صفت.

تاریخ ارسال: ۹۴/۰۳/۱۰

و خانوداگی: خانم آ . ز

شهر: تهران

برای تماس با ایشان لطفا به آقای نیکوصفت تماس بگیرید.

شرح حال :
با سلام
من از داروی شماره ی ٢ استفاده میکنم و معجزاته این دارو برای خوده من باور کردنی نیست
برادرم از طریقه سایت با این دارو آشنا شد خرید و استفاده کرد و برون ریزی شدید مخاط پیدا کرد همراه با عفونتهای خونی و چون از نتیجه راضی بود من هم شروع به استفاده کردم .
دوره ی اوله استفادم حدوده ٧ شیشه استفاده کردم ، حالتی شبیه آنفلوآنزای خیلی شدید بود
حتی تب کردم و عفونت و تورم شدیده گلو ولی از تخلیه عفونت های سفید رنگ احساسه خوبی داشتم و بعد از اون رو به بهبودی رفتم و حالته سرماخوردگی متوقف شد و من هم به اشتباه دارو رو متوقف کردم !
بعد از ٣ یا ۴ ماه سرما خوردم و به ظاهر خوب شدم ولی بینیم کیپ شد که مجدد اقدام به خریده دارو کردم ، و دوباره حالته عفونته گلو و تبه خفیف تر از سریه اوله استفاده ولی برون ریزیه شدید مثله سریه اولیه .
من لوذه داشتم و به طرز عجیبی ٣٠ سال وجوده ٢ تا لوذه از بین رفته و رو صدا و تنفسم تاثیر عالی گذاشته
فهمیدم که تا زمانی که احساسه وجوده عفونت در گلو و مجاریه بینیم میکنم نباید استفاده از دارو رو متوقف کنم و الان در حاله استفاده از دارو هستم
و نتیجه نهایی رو هم به اطلاع عزیزان خواهم رساند.
همیشه آقای نیکو صفت رو دعا میکنم ، انسانهای شریف اینچنینی که اینطوری به بشریت خدمت میکنن خدا حفظشون کنه در هر کجا که هستن .

تاریخ ارسال: ۹۴/۰۴/۸

: امید

یمیل: romid364@gmail.com

شرح حال :
با سلام خدمت آقای نیکوصفت
چن سالی است که مبتلا به عارضه سینوزیت هستم حدود ۲ شیشه از داروی نیکوصفت ۲ رو استفتده کردم که تاثیر بسزایی داشته چنین درمانی در داروهای طب شیمی وجود نداره . مادرم میگرن داره که حدود ۷ شیشه استفاده کرده ۶ تا هم سفارش دادم ایشون حدود ۱۰ سال است که میگرن دارن و رو ب بهبودی میره مریضی شون .خواهرم و چن تا از همکارنم هم دارن استفاده میکنن . اجرت با خدا آقای نیکو صفت

تاریخ ارسال: ۹۳/۱۰/۰۹

و خانوداگی: محمدرضا کریم پور

شهر:بشرویه

شرح حال :
من ۸ سال از سینوزیت رنج می بردم اما پس از استفاده و تکمیل دوره ی این قطره اثری از سینوزیت حتی در فصل سرما احساس نمی کنم واقعا از شما ممنونم و خرید این قطره را به همه ی سینوزیتی ها پیشنهاد می کنم

تاریخ ارسال: ۹۳/۱۰/۰۹

و خانوداگی: صدرا علیزاده

شهر:کرج

آدرس : warezbiz@yahoo.com

شرح حال :
سلام
نزدیک به ۴سال بود که با مشکل ترشح شدید پشت گلو در اوایل صبح مواجه بودم بطوری که اگر شب را به ناچار باید جایی دیگر تا صبح به سر میکردم بسیار معذب میبودم و تا اونجایی که میشد سعی میکردم که شب رو توخونه خودم بگذرونم تا صبح برای دیگران بخاطر همین ترشحات مشکل ساز نشم چون اگه به طور کامل تخلیه نمیکردم حالت خفه گی و تهوع بهم دست میداد.
آنتی بیوتیک و سایر داروها به هیچ وجه جواب نمیداد و اگرهم جواب میداد کاملا مقطعی بود.
شهریور۹۳ شروع کردم به سرچ تو اینترنت تا رسیدم به سایت آقای نیکو صفت ،مطالب رو خوندم و یه مشاوره تلفنی از ایشان گرفتم و چیزی که برایم خوشایند بود اینکه ایشان کاملا و با صبر و حوصله به حرفام توجه میکردن و اینکه بسیار دقیق راهنمایی های لازم رو توصیه میکردند.
آدرس یکی از نمایندگی های فروش کرج تو شاهین ویلا را از ایشون گرفتم و نسبت به خرید ۲ شیشه اقدام کردم.
از لحظه استفاده ازین دارو دچار سردردهای طاقت فرسایی میشدم و همچنین ترشحات زیادی داشت خارج میشد که حقیقتش تا حدی ترس برم داشته بود و تا هفته اول حالت سرما خوردگی داشتم ( مثل مایه کوبی برای آبله که حالت خفیفش رو برای درمان بوجود میاوردن تا بتونن درمانش کنن) و بعد از مصرف یک شیشه و نیم باور کنید که کاملا درمان شدم والان که دارم این تجربه را باهاتون درمون میزارم از آخرین زمان مصرفم ۴ ماه گذشته و اثری ازون مشکل بجا نمونده.من پی حداقل ۷شیشه رو به تنم مالیده بودم ولی با این مقدار مصرف نیکوصفت۲ به بهبودی کامل رسیدم.
یه مطلب دیگه ای که شاید براتون جالب باشه :
از شهرستان خالم برای یه هفته میهمان ما شد و ایشون به مدت ۱۲ سال دچار حمله های میگرنی شدید بودن بطوری که روزانه ۶ قرص استامینفون کدئین مصرف میکرد.خلاصه من اون نصف شیشه ای که تو یخچال برام مونده بود رو بهش دادم و گفتم به این صورت مصرف کن اونم با بی میلی و سماجت من شروع کرد به مصرف باورتون نمیشه از ساعات اول استفاده معتقد بود که سرش بسیار سبک شده و خیلی راحت تر داره نفس میکشه تجربه ای که ۱۲سال ازش دور بود و این موضوع باعث شد که خیلی منظم و سروقت دارو رو مصرف کنه .باورتون نمیشه دراون چندروز که میهمان ما بود حتی یک قرص مسکن مصرف نکرد چون از میگرن و حملاتش خبری نبود خدا رو گواه میگیرم که ۱۲سال بود خالم رو اینقدر خوشحال و بدور از سردرد ندیده بودم و الان بعد از گذت ۲۵ روزکه اومده منزلون هنوز که هنوزه سردرد میگرنی سراغش نیومده و میگه کاملا خوب شدم.خیلی جالبه فقط با نصف شیشه نیکوصفت ۲ این نتیجه حیرت انگیز رو بهمون داد. فقط الان بخاطر مصرف مسکن دراین سالها معدش بشدت آسیب دیده که امیدوارم با مصرف نیکوصفت ۳ این مشکل هم مرتفع بشه انشاله.
در آخر از جناب نیکو صفت واقعا کمال تشکر را دارم انشاله درتمام مراحل زندگی خداوند پشت و پناهتون باشه و بتونید به یاری خداوند سهم عظیمی از بازار جهانی را با ثبت این معجون هزار معجزه به خودتان اختصاص بدید.
به امید آنروز

تاریخ ارسال: ۹۳/۰۹/۱۳

و خانوداگی: روژان قاسمی

شهر:ارومیه

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۳۵۸۲۲۳

شرح حال :
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای نیکوصفت و خوانندگان محترم ,اینجانب نهایت قدردانی خود را از جناب آ قای نیکو صفت دارم که با تهیه این دارو خدمت بزرگی کرده اند و من با یاری خدا و استفاده از این دارو توانستم این مشکل را که به نحوی تمام زندگیم را تحت تاثیر قرار داده بود مبارزه کرده وبه بهبودی دست یابم.
&gt دوست دارم شرح وضعیت کرده و دانسته های خودم را در اختیار بقیه افراد قرار دهم چون سختی های این بیماری به ظاهر ساده را کشیده ام .
&gt من بسیاری از راهها و داروهای شیمیایی را امتحان کردم و از هیچکدام جواب نگرفتم.سینوزیت من در حد بسیار حاد بود بطوریکه سینوس های ماگزیلاری واتموئید من به شدت درگیر بودند و تاثیرات خودرا روی فک و گوشهایم گذاشته بودند.
&gt خوشبختانه با مصرف اولین شیشه تاثیر دارو را مشاهده کردم و همچنان به مصرف دارو ادامه دادم و ۴۵ شیشه مصرف کردم وبعد از ۸ماه از اولین روز مصرف به بهبودی دست یافتم.
&gt نکته ای که لازم به ذکر است این است که در طول دوره درمان به هیچ وجه ناامید نشوید و مطمئن باشید که به لطف خدا و تاثیرات دارو به رضایتمندی کامل خواهید رسید.
به امید ریشه کن شدن همه بیماری ها.

تاریخ ارسال: ۹۳/۰۸/۲۶

و خانوداگی: شهامت روزیان

شهر:یاسوج

شماره تماس:۰۹۱۰۶۶۹۴۳۶۸

آدرس : shahamatrozyan.khu@gmail.com

شرح حال :
اینجانب از سال ۸۳ به علت اینکه گلو عفونت کرد ودچارروماتیسم شدم وحدود ۶ سال امپول پنی سیلین مصرف کردم تا روماتیسم خوب شد از زمانی که روماتیسم گرفتم همیشه سردرد شدید داشتم وهر چه توی این مدت قرص استفاده کردم خوب که نشدم بدتر هم شدم تا اینکه تو اینترنت با این دارو اشنا شدم واز کسانی که از این دارو استفاه کرده بودنند مشورت گرفتم وبا اقای نیکو صفت تماس گرفتم واز خلاصه وضعیت که بهش گفتم ایشان گفتند باید از داروی گیاهی نیکو صفت دو استفاده کنی حدودا ۳۰ شیشه استفاده کردم وبالای ۸۰ درصد خوب شدم در پایان از اقای نیکو صفت به خاطر تهیه این دارو صمیمانه ارزوی موفقیت میکنم

تاریخ ارسال: ۹۳/۰۸/۱۴

و خانوداگی: پ . نوروزی

آدرس : p.norouzi2@gmail.com

شرح حال :
سلام.چندسالی بود که به علت فشار ناشی از میگرن، چندروز در ماه، ناراحت بودم و زندگی و کار و درسم در این چند روز مختل بود.ولی امسال با مصرف داروی شما تقریبا بهبود یافتم. سپاسگزارم. با ارزوی سلامتی و موفقیت روزافزونتان.

تاریخ ارسال: ۹۳/۰۵/۰۷

و خانوداگی: عقیل ادیب نژاد

شهر: بوشهر

آدرس : rzprint@yahoo.com

شرح حال :
با سلام
اینجانب از سال ۷۸ دچار سردرد های میگرن مکرر می شدم و به علت شغلم که می بایست نزدیک به ۱۲ ساعت در روز به مانیتور نگاه می کردم ، سردرد من تشدید می شد.
در سالهای اخیر سردرد روزانه داشتم که با مصرف ۲ عدد شیشه نیک صفت ۲ سردرد اینجانب به طور کامل از بین رفت و تا الان برگشتی نداشته است.
در اینجا می خواهم از آقای نیکوصفت که اجر اخروی را برای خود خریده تشکر و خیر را برای ایشان خواستارم.

تاریخ ارسال: ۹۲/۰۹/۲۱

و خانوداگی: لیجارکی

شهر: رشت

شماره تماس: ۰۹۱۱۲۳۰۳۱۹۷

آدرس : hlijarky@yahoo.com

شرح حال :
ضمن عرض سلام خدمت هموطنان عزیزوجناب آقای نیکوصفت حدود۶سال مبتلابه آسم آلرژی هستم.ازتابستان امسال بیماریم عودکردوتا پایان تابستان به اوج خودرسید.من موقعی شروع به استفاده ازداروی شماره ی۲نیکوصفت کردم که روزی یک بارازاسپری آسم سالبوتامول استفاده می کردم.گرفتگی صداداشتم وبرای خواندن یک خط ازقرآن۳بار نفس می گرفتم.بعداز چند هفته از مصرف دارواسپری راکنارگذاشته وپس ازمدتی خس خس سینه قطع شد.به توصیه ی آقای نیکو صفت برای بهبودی کامل مصرف دارو راادامه دادم.بعدازمصرف۴۸شیشه متوجه شدم گرفتگی صداکاملابرطرف شده ونفس تنگیم تاحد زیادی رفع شده اماگرفتگی بینی بسیاراذیتم میکرد ازآنجاکه فرهنگی هستم وگرفتگی در کارم مشکل ایجادمی کردبه ناچارمصرف دارو راقطع کردم.به پیشنهاداطرافیان که علت گرفتگی بینی را انحراف میدانستند به دکتر مراجعه کردم وطبق تشخیص دکتر حساسیت شدید وانحراف بینی دارم.که درحال درمان حساسیت هستم بعد ازآن درصورت لزوم مشکل انحراف بینی .درپایان وظیفه ی خود می دانم که از آقای نیکوصفت جهت تولیداین دارو، درمان آسمم و راهنماییهای ایشان در طول درمانم کمال تشکررابکنم و از خداوند برایشان و خانواده ی ایشان سلامتی،طول عمرباعزت و موفقیت روزافزون مسئلت می نمایم.

و خانوداگی : ت-امساکی

محل سکونت: اصفهان

شماره تماس: ۰۳۱۱۷۸۰۲۵۲۹

آدرس : foofoo_fabregas77@yahoo.com

شرح حال : با سلام مدت زیادی بود که از زانو درد شکایت داشتم با مصرف ۲شیشه از قطره های نیکو صفت درد بسیار کم شده واقعا عالی بود متشکرم . البته کمی طریقه مصرفش سخته ولی ارزشش راداره.

و خانوداگی : علی احمدی

محل سکونت: شاهرود

شماره تماس: ۰۹۱۲۷۷۳۷۴۴۵

آدرس : aliahmadi7445@gmail.com

شرح حال : با سلام خدمت شما عارضم که بنده به مدت ۶ سال از درد سینوزیت شدید رنج می بردم و برای اینکه بهبودی موقت بدست بیارم حتما می بایست در بیمارستان به مدت ۷ الی ۸ روز بستری می شدم و توسط آنتی بیوتیک های قوی مثل ونکومایسین و سفتریاکسون به تعداد ۶ عدد در روز به صورت موقت بهبودی خودم رو کسب می کردم و بعد از اینکه از بیمارستان مرخص می شدم با یک سرماخوردگی کوچک دوباره روز از نو روزی از نو و سیکل درمان موقت دوباره باید تکرار می شد در طول درمان موقت هم می بایست هزینه های گزافی از قبیل مراجعه به متخصص ، گرفتن عکس از سینوس ها ، تهیه داروهای خارجی آنچنانی و در نهایت هزینه های بالای بیمارستان پرداخت می شد اما چه فایده که هیچ بهبودی در من حاصل نمی شد لازم به ذکر است که از انواع درمانهای گیاهی و سنتی هم استفاده کردم اما باز هم افاقه ای نکرد و بنده به طور کامل نا امید شده بودم و به قول اطرافیانم باید می سوختم و می ساختم تا اینکه روزی با سرچ در اینترنت به وب سایت شما برخورد کردم باورش برایم غیر ممکن بود که دارویی پیدا شده که سینوزیت را درمان کند آدرس را گرفتم و حضوری خدمت آقای دکتر نیکوصفت حدودا در برج ۱۰ سال ۸۹ رسیدم و با گرفتن داروها و راهنمائیهای لازم شروع به استفاده از آنها کردم و باید اقرار کنم که از آن تاریخ تا الان شاید ۵ بار که سرماخورده شدم حتی یک دهم دچار سینوزیت شدید نشدم و مثل یک فرد عادی دوره سرماخوردگی را به پایان می رسانم و به نطر خودم حدود ۹۵ درصد درمان شدم که از این امر بسیار خوشحالم در اینجا جا دارد از آقای دکتر نیکو صفت کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و برای ایشان آرزوی سلامتی را دارم چرا که سلامتی را به من بخشید و دست ایشان را به گرمی می فشارم و به دیگر دوستان هم توصیه اکید می کنم که از این دارو استفاده کنند که واقعا معجزه می کند با تشکر فراوان علی احمدی

و خانوداگی : کوردوان رسولی

محل سکونت: سنندج

شماره تماس: ۰۹۳۷۶۱۲۱۰۱۷

آدرس : rasouli_172@yahoo.com

شرح حال : سلام.اول باید بگم این دارو برای مادرم گرفتم. من ۸ماه پیش این دارو رو گرفتم و مصرف کردیم دیدم سر درد های مادرم که قبلا مسکن های زیادی مصرف میکرد و هیچ کمکی بهش نمی کردند با مصرف این دارو خوب میشد تا موقعی که دارو رو مصرف میکرد هیچ سردرد و دردهای جانبی نداشت به همین دلیل الان دومین مرتبه هست که این دارو رو سفارش میدم و مطمئناهستم که با مصرف آن بهتر میشه.لازم به ذکر ۱ ماه دارو تمام شده ولی از قبل بهتر و دردهاش کمتر شده. لازم میدانم کمال تشکر رو از شما داشته باشم و امیدوارم بقیه هم برای یک بار هم که شده از این دارو استفاده کنند

و خانوداگی : و-الف

محل سکونت: تهران

آدرس : memojama921159@gmail.com

شرح حال : فقط میتونم بگم من با سینوزیتی که از بچگی داشتم و همش هر چند روز یکبار سردرد و چشم درد شدید میگرفتم .و با تهیه فقط دو شیشه از این دارو انقدر بهتر شدم که حد نداره. از روزی که تهیه کردم و از روزی که دارو تمام شده تا کنون به هیچ وجه دیگه دچار سردرد نشدم.سپاسگذارم از اقای نیکو صفت عزیز

و خانوداگی : حسین وفاخواه

محل سکونت: دزفول

آدرس : hoseinvafa@yahoo.com

شرح حال : اینجانب مشکل سینوزیت دارم هنگامی که سرما می خورم سریعا گلویم بشدت التهاب وعفونت میکند که باسه یا چهار بار ریختن قطره شماره یک سریعا عفونت از مجاری بینی وگلو خارج شده و بهبود می یابم باتشکر از آقای دکتر انشاء الله خداوند شمارا حفظ نماید

: مریم

آدرس : maryam_albo@yahoo.com

شرح حال :

سلام دوستان.

داروی بسیار فوق العاده ای بود من تقریبا حدود دو هفته بود سردردهای عجیب و وحشتناکی داشتم که فعلا بامصرف یک شیشه از داروی نیکوصفت بهبودی کاملو تقریبا پیدا کردم اگه دیگه اون سردردها نیاد سراغم باردارهم بودم و هیچ تاثیر منفی هم روی بارداریم نداشته تا به الان خداروشکر میکنم و ازشما کمال تشکر رو میکنم

و خانوداگی: ناجی رئوفی

محل سکونت: اهواز

شماره تماس: ۰۹۱۶۵۰۰۸۶۷۵

آدرس : DELFINAJI@YAHOO.COM

شرح حال :

یا من اسمهو دوا و ذکروه شفا

با سلام

اینجانب بیش از ده سال است سردرد شدید و سنیوزیت گرفتار بودم و مرا کلافه کرده است و پزشکان زیادی مراجعه کردند که با تجویز داروهای مسکن برای مدت کوتاهی درمان می شود. تا اینکه به طور تصادفی در خصوص داروی گیاهی برای درمان سنوزیت در اینترنت سرچ نمودم و این دارو را تهیه نمودم خوشبختانه بیش از دوسال است که کاملا خوب شدم که جا دارد از آقای نیکو صفت و سایر همکارانشان تقدیر و تشکر نمایم و برای خیلی از اشنایان ،دوستان و همکاران این دارو را خریداری نمودم و اکثر انها خوب شدند و یا در حال بهبودی هستند

و خانوداگی: پیمان نیرومند

محل سکونت: کرمانشاه

آدرس : lipmnt@gmail.com

شرح حال :

یا من اسمهو دوا و ذکروه شفا

با سلام

پسرم سال گذشته وقتی که مدرسه میرفت وهوای سرد به صورتش می خوردویاهوای سرد راتنفس میکردآبریزش وسردرد داشت به حدی رسید که به صورت سینوزیت حاد رسیداول فکر میکردم که سرماخوردگی یاآنفلانزاگرفته.دراین مدت دکتر های متعددی بردم وآنت بیوتیکهای متعددیچه ایرانی چه خارجی هیچ یک به درمان آن کمک نکرد حتی داروگیاهی زیادی برای درمان آن استفاده کردیم ولی باز نتیجه نگرفتیم. امسال از اول آذر ماه با این دارو آشنا شدم وشروع کردم به درمان آن در این مدت از تاثیر این دارو که چه قدربه بهبودی سینوزیت پسرم کمک کرد خیلی خوشحال شدم .

در ضمن از زحمات وکمک های جنابآقای دکتر نیکوصفت کمال تشکر وقدردانی رادارم.

وسال نورا به ایشان وتمامی کسانی که به جناب آقای کمک وهمکاری نودنند راتبرک می گویم امید است که امسال .سالی مملو ازسلامتی وتندرست برای تمامی بیماران وشخص شماباشد باشد.

و خانوداگی: فرشاد اقبال

محل سکونت: خرم آباد

آدرس : far.eghball@yahoo.com

شرح حال :

سم الله الرحمن الرحیم من حدود ۱۰سال سابقه بیماری سینوزیت داشتم که بارها و بارها به دکتر مراجعه کردم . و هر بار کلی دارو از جمله قرص و آمپول و مسکن های خیلی قوی برام تجویز میکردن . واقعا دیگه خسته شده بوم . از اینترنت جستجو کردم و دارو گیاهی نیکوصفت و پیدا کردم و با تماس تلفنی از آقای دکتر راجعه به دارو از ایشان چندتا سوال پرسیدم و بعد از چند روز دارو را از طریق اینترنت سفارش دادم . و همانطوری که آقای دکتر کفته بودن سر ساعت استفاده نمودم و الان شکر خدا بیماری به اسم سینوزیت ندارم . و خدا رو شکر می کنم . و از آقای دکتر نیکوصفت کمال تشکر را دارم و سپاسگذارم .و دست شما رو می بوسم.

و خانوداگی: نادر خاوندی

محل سکونت: تبریز

شماره تماس: ۰۹۱۴۱۱۶۸۰۲۰

آدرس : nader_kh_232@yahoo.com

شرح حال :

با سلام به همه ی دوستان . چندین سال بود که از سینوزیت رنج می بردم . داروی زیادی هم مصرف کرده بودم و حتی اخیرن ۲۰ آمپول آنتی بیوتیک تجویز شده بود که بلااثر بود. تا اینکه در نت با داروی گیاهی نیکو صفت آشنا شدم پس از مشاوره تلفی و با مصرف ۱۰ شیشه کاملا درمان شدم. و به دوستان زیادی هم توصیه کردم.

و خانوداگی: سارا اتفاق

محل سکونت: تهران

شماره تماس: ۰۹۳۵۴۹۰۹۶۲۷

آدرس : nf_aram_26@yahoo.com

شرح حال :

سلام

من درد های شدیدی بخاطر سینوزیتم داشتم که با مصرف این دارو الان مدت هاست که خوب شدم و اصلا اون دردها برنگشتن. با تشکر

و خانوداگی: شهریار رحیم خانی

محل سکونت: شهرکرد

شماره تماس: ۰۹۱۳۲۸۴۲۵۱۰

آدرس : shahyad_433@yahoo.com

شرح حال :

باسلام پدر من تقریبا ۸۰سال سن دارد حدودسی سال ازدرد صورت رنج میبردوبا مراجعه به دکتر ومصرف داروهای مختلف فقط درد کاهش پیدامی نمودوحتی امکان عمل جراحی نیز به علت کهولت سن میسر نبود تا اینکه از حدود ۲سال پیش حتی باخوردن آب وغذا درد شدت میگرفت صورت حالت تقریبا نیمه فلج پیدامیکرد به خاطر زجری که پدرم از بیماری میکشید و کاری از دست دکترها بر نمی آمد ومن در اینترنت دنبال راه وچاره ای بودم که تصادفا با سایت دکتر نیکوصفت برخورد کردم و به علت دردی که پدرم میکشید خواستم داروهای دکتر را نیز امتحان کنم بنابراین اول با مصرف یک شیشه شروع کردم و دیدم که کمی درد صورت پدرم کمتر شده پس با مصرف کلا سه شیشه درد صورت پدرم کامل رفع گردید .با تشکر از آقای دکتر نیکوصفت امیدوارم برای بیماریهای دیگر نیز در کشف دارو موفق باشند.

و خانوداگی: حامد رسولی

محل سکونت: اردبیل

آدرس : hrasuli68@yahoo.com

شرح حال :

با سلام خدمت هموطنان گلم آقا باور کنید قبل از مصرف این داروهر روز سردرد حالت تهوع دیگه زندگی جهنم شده بود برام چند سال داشتم داروهای آنتی بیوتیک مصرف میکردم چند روز خوب میشد دوباره بدتر از روز قبل شانس بهم رو کرد تو سایت این دارو دیدم بلافاصله چند بسته از این را خرید کردم و مصرف کردم الان ۱ماه از مصرفم دیگه نه سردرد نه هیچیه دیگه سراغم نیومده الحمدالله تازه خیلی هم حالم خوب شده من از همین جا از آقای نیکو صفت کمال تشکر را دارم

و خانوداگی: علی کاویانی

شماره تماس: ۰۴۵۲

آدرس : sanaye1337@yahoo.com

شرح حال :

با سلام حدود ۲۰ سال بود که گرفتار عارضه سینوزیت بودم ۲ بار عمل جراحی کردم و انواع و اقسام اسپری و انتی بیوتیک مصرف می کردم که هیچ کدام برایم کارساز نبودندتا اینکه بعد از اشنایی از طریق سایت با این دارو و استفاده ان در حال حاضر کاملا بهبودی یافته ام . با تشکر فراوان از آقای نیکوصفت

و خانوداگی: وجیهه دلاور

آدرس : v_dela@yahoo.com

شرح حال :

از سال ۱۳۸۰ علایم و نشانه های سینوزیت در بنده بروز کرد وبه مدت ۱۰ سال به امید بهبودی انواع روشهای گیاهی و شیمیایی را برای درمان امتحان کردم و نتیجه نگرفتم ، در سال ۱۳۹۱ از طریق اینترنت زمانی که ازسردرد های وحشتناک سینوزیت به ستوه آمده بودم با این دارو آشنا شدم و پس از تماس با آقای نیکوصفت و گرفتن اطلاعاتی از ایشان ،اقدام به خرید این دارو نمودم و پس از مصرف ۴ شیشه به طریق معجزه آسایی بهبودی یافتم و هم اکنون دیگر از سردردهای وحشتناک این بیماری خبری نیست .

بنده ضمن تشکر از آقای نیکوصفت برای ساخت این دارو که بدون هیچ گونه عوارضی نیز می باشد و نیز مسرور بودن از این مطلب که یک ایرانی، موفق به ساخت چنین داروی مفیدی شده است از تمامی کسانی که هنوز برای خرید ومصرف این دارو مردد هستند اعلام می کنم که شک نداشته باشید داروی را خریداری و با اطمینان کامل دوره ی درمان را کامل نمائید تا به امید خدا بهبودی حاصل شود .

باتقدیم احترام

و خانوداگی: محمد پورپناد

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۰۶۰۲۸۱

آدرس : pourpanad@gmail.com

شرح حال :

باسلام
پسرمن ۱۰سال سن دارد اواسم کودکان دارد
وهروقت سرما می خورد به سرفه کردن می افتد
واگردکترنرودوبتامتازون نزندوهم زمان اسپری مصرف نکندحالش خوب نمی شود و دچار خسخس سینه می شود برای اولین بار وقتی از دارو ی نیکوصفت (۱) فقط ۱شیشه استفاده کردم حالش کاملا خوب شد و سرفه هایش قطع گردیدو نیاز به خوردن هیچ گونه داروی شیمیایی پیدا نکرد و همچنین هیچ آمپولی نیز تزریق نکرد. در همین جا از آقای نیکوصفت تشکر بسیار دارم و امیدوارم همچنان در راه کمک به دیگران موفق عمل نمایند

و خانوداگی: محمدغفاری

شماره تماس: ۰۹۱۹۲۹۲۳۱۴۳

آدرس : ID_MOHAMMAD_F_73@yahoo.com

شرح حال :

باسلام خدمت جناب آقای دکترنیکوصفت وتمامی عزیزان که بااین سایت درارتباط هستند.
من حدود۶سال به بیماری شدیدسینوزیت مبتلابودم وآنقدرشدیدبودکه علاوه برشخص خودم،تمامی خانواده ازاین بیماری من اذیت میشدند،درجست وجوی درمان سینوزیت بودم که قرص های انتی بیوتیک فراوان خوردم وبرای مدت کوتاه درمان شدم امابامشکل جدیدی مثل ریزش موروبروشدم تااینکه به طوراتفاقی باسایت شماروبروشدم وخداراشکرمیکنم به خاطراین اتفاق،وبامصرف دوشیشه ازداروهای نیکوصفت۲به طورقطع بااین بیماری خداحافظی کردم ودیگرازسردردهای شدیدوچشم دردهاوگلودرددیگرخبری نیست وفقط لحظه هایی که ازخواب بلندمیشوم کمی باعفونت های سینوزیت روبرومیشوم که بعداز۲دقیقه ازبین میرودوبامصرف کمی دیگرازاین دارو این۲ دقیقه عفونت تبدیل میشودبه۰دقیقه انشا.
باتشکرغفاری

و خانوداگی: علی امیری کیا

شهر:مشهد

شماره تماس: ۰۹۱۵۱۰۱۵۰۲۲

آدرس : amirikia-ali@yahoo.com

شرح حال :

باسلام و تشکر از آقای نیکوصفت و داروی ایشان
اینجانب علی امیری کیا۵۷ساله ازمشهدمدت ۲۰سال است که ازبیماری الرژی وآسم رنج می بردم وروزانه ازاسپری وقرص تئوفیلین ودرمواقع حاد از آنتی هیستامین و خانواده آن استفاده می کردم تااینکه دراینترنت سایت آقای نیکوصفت راپیداکردم،باتوجه به اینکه بنده حدود ۴ سال است تقریباازطب سنتی و غذاهای گیاهی استفاده می کنم ونتایج خوبی گرفته ام ترکیب داروی ایشان برایم قابل قبول به نظررسید و تصمیم گرفتم بااطمینان قلبی وبه امید شفای خداوندمتعال ازداروی ایشان استفاده کنم.درتاریخ ۱۴-۸-۹۱ شروع به مصرف ومعالجه کردم،بااستفاده حدود ۲شیشه یعنی بعداز۳روزاستفاده ازاسپری وقرص تئوفیلین که روزانه استفاده می کردم قطع شد.درمان راادامه دادم وبامشورت باآقای نیکوصفت تعداد۱۸شیشه شماره ۲استفاده کردم تادرمان تقریباکامل شد.به خواست خداوندمتعال واثرداروی ایشان اتکنون یعنی تاریخ ۱۷-۱۱-۹۱هنوز ازداروی شیمیایی استفاده نکردم و بحمداله حمله آسمی نداشته ام به امیداینکه دیکه هرگزنداشته باشم.
لازم به تذکراست که استفاده ازاین دارو بسیارکارسختی است و ممارست وصبوری می طلبد چون کرفتگی بینی واحتقان آنقدرشدیداست که قابل تحمل برای همه اشخاص نیست وممکن است دروسط کاردرمان رارهاکنند.
ضمناباید توجه داشت که بعدازاتمام درمان وقطع دارو دربعضی افرادتامدت زیادی (۲۰روز)همچنان کرفتگی بینی واحتقان وجودداشته باشد که بنده بابخور و چرب کردن ویکس درشب وچکاندن مخلوط عسل وعرق نعناتوانستم گرفتگی بینی را به حالت اول باز گردانم.
جاداردازجناب آقای دکتروتمامی عزیزانی که درساخت این داروزحمت کشیدندتشکرکنم وانشادرتمامی مراحل زندگی موفق باشند.

و خانوداگی: علی بهمنی

شهر:شیراز

شماره تماس: ۰۹۱۷۳۸۱۸۶۸۳

آدرس : ebi2ch@yahoo.com

شرح حال :

با سلام خدمت جناب نیکو صفت
خدمت شما عارضم ک من حدودا ۳ ماه بود که سینوزیت داشتم و خیلی بد بود سینوس های من ملتهب شده بودند خلط پشت گلو داشتم و راه بینی ام بسته شده بود با سایت استاد نیکوصفت اشنا شدم و سعی کردم از این داروهای گیاهی استفاده کنم بعد از سفارش دو شیشه متوجه علایم بهبودی ک شامل ابریزش از بینی بود شدم و بعد از اتمام سریعا چند شیشه دیگر سفارش دادم الحمدالله راه بینی ام باز شده و دیگر خلطی ندارم و التهاب سینوس هایم به شدت کم شده از جناب نیکو صفت کمال تشکر و قدر دانی را دارم امیدوارم با این توضیحات مختصر توانسته باشم کمی از محبت استاد نیکو صفت را جبران کنم .

و خانوداگی: محمدحسین منصوری

شهر:اراک

شماره تماس: ۰۹۱۸۹۶۳۰۰۵۲

آدرس : hoo.man63@yahoo.com

شرح حال :

باسلام به همه هموطنان عزیز،من چندسالی میشدکه ازسردرد رنج میبردم،انواع واقسام داروهارااستفاده کردم،پیش چندمتخصص رفتم،وهزینه های زیادی رامتحمل شدم،تااینکه به طوراتفاقی تبلیغ نیکوصفت را تو اینترنت دیدم وپس ازبازدیدازسایت۲عددازنیکوصفت۱راخریداری کردم وپس ازاستفاده خوشبختانه تواین ۳ماهه شایدیکی ۲باراونهم به صورت خفیف سردردداشته ام،درصورتیکه من حداقل هفته ای۱باردچارسردردمیشدم،وازجناب نیکوصفت ممنونم که این دارورادراختیارمن قراردادند،الان هم درشهراراک ومهاجران این دارورادراختیارکسانیکه به نوعی مشکل دارندقرارمیدهم،وهمه کسانیکه ازمن این داروراخریداری کرده اندبهبودپیداکرده اند،بازهم ممنون،امیدوارم همه کسانیکه به هرنحوی بیمارهستندبه سلامتی برسند..انشاءالله..

و خانوداگی: ع کتولی

شهر:علی آبادکتول

شماره تماس: ۰۹۳۵۸۵۵۰۹۸۴

آدرس : wizard_ashena@gmail.com

شرح حال :

باسلام و عرض خداقوت و همچنین تشکر خدمت آقای نیکوصفت
تشکرم بابته اینه که بنده خودم بیمار نیستم اما برای یکی از بستگانم که حدود ۳سالی هست که ایشان از بیماری میگرن(سردردهای شدید و همراه با حالت تهوعو)رنج میبردند و به هر دکتر متخصص و فوق تخصص که مراجعه میکردند و داروهای که ایشان مصرف میکردند بیماری شان بهبود پیدا نمیکرد.
تا اینکه بنده یکروز گفتم در سایت سرچ کنم ببینم داروی گیاهی وجود نداره برای درمان میگرن که به سایت نیکوصفت به صورت اتقاقی مراجعه کردم
ابتدا با مردد بودم که آیا سفارش بدم یا ندم،چون میترسیدم که یوقت تقلبی باشه یا سرکاری باشه،چون واسه خودم نمیخواستم به ترسم افزوده میش که یوقت این فامیل ما بدتر نشه خدایی نکرده
تا اینکه توکل به خدا یه دونه سفارش دادم و ایشون مصرف کردند،ابتدا گفتند سردردم شده،بعد از یک روز ازش سوال کردم گفت به صورت معجزه آسا دیگه سرم درد نمیگیره و احساس سنگینی توسرم ندارم.
بنده میخوام بازم سفارش بدم،چون میبینم روزبه روز رو به بهبودی اند ایشون.

البته این قاعده همیشه یادتون باشه که شفا فقط و فقط دست خداست.داروهم از طرف خداست،توکل به خداداشته باشید تا انشالله بیماریتون بهبود پیدا کنه

و خانوداگی: محمد یاری

شهر:تهران

شماره تماس: ۰۹۱۲۷۷۹۱۴۵۳

آدرس : alahyari.mohamad@yahoo.com

شرح حال :

باسلام مدت ۱۵سال به سینوزیت مزمن دچار بودم همیشه هرباد سردیاباد کولر به سرم میزد دچار سردردشدید می شدم تااین که زمستان سال۹۱ باسایت دکتر نیکو صفت اشناشدم وبامصرف ۹ شیشه شماره دو کاملا بهبود یافتم خواستم به این وسیله تشکر کنم وهمیشه دعا گوی اقای نیکوصفت باشم

تاریخ ارسال: ۹۲/۰۵/۱۰

و خانوداگی: م. صوفیانی

شهر: میانه

آدرس : mahdi_16622@yahoo.com

شرح حال :

با سلام خدمت شما . شاید این مطلبم طولانی باشه ولی به خاطر منش جوانمردی آقای نیکوصفت وظیفه خودم میدونم که این مطلب رو عنوان کنم. من ۲۴ سالمه و ۲۳ سال بود که به بیماری سینوزیت حاد دچار شده بودم . بله درسته! ۲۳ سال! یعنی از سن یک سالگی به این بیماری دچار شده بودم . به بیش از ۱۰ دکتر مراجعه کرده بودم اما هر بار دارو های مسکن مثل سفتریاکسون و تجویز می کردند که پس از مدتی تسکین ، دوباره به قول خودمان همان آش و همان کاسه بود. سینوس ها روی گونه ها بودند و همیشه دچار درد لثه و سردرد وسر گیجه و ضعف بودم . و حدود هشت سال بود که نمیتوانستم از هر دو حفره بینی تنفس کنم و همیشه یکی از حفره ها بسته بو و این کار من رو سخت میکرد و شبها نمی توانستم راحت بخوابم . و ترشحات پشت بینی هم هنگام خواب ، خواب من رو سخت تر میکرد. یکی از روزها تو اینترنت دنبال درمان این بیماری بودم که با داروی نیکو صفت آشنا شدم خب حقیقتش باورم نشد که یک داروی گیاهی میتونه سینوزیت رو درمان کنه چون قبلا از داروهای گیاهی عطاری ها استفاده کرده بودم و اثری ندیده بودم . به هرحال تعداد ۱۰ شیشه دارو نیکوصفت ۲ را سفارش دادم. روزهای اول حالت سرماخوردگی شدید به من دست داد و پس از چند روز چرک هایی با رگه های خون از بینی میومد . خدا شاهده پس از ۲۳ سال میتوانستم راحت بخوابم . دیگه تنگی نفس نداشتم و ازشدت سرگیجه ها ، سردردها،و خیلی کم شده بود . و با تجویز آقای نیکو صفت قرار شد ۱۰ شیشه دیگر مصرف کنم تا بهبودی کامل یابم . فقط این را میتوانم بگویم
جناب آقای نیکوصفت اجرکم عندا

تاریخ ارسال: ۹۲/۰۷/۹

و خانوداگی: س ح

شهر: تهران

آدرس : ahjo81@yahoo.com

شرح حال :

اینجانب س-ح خواننده هستم. ترشح حنجره شدید دارم. و تنها بلای حرفه من همین است. البته علت ترشح مقداری عصبی، مقداری آلرژیک و مربوط به سینوزیت است. ترشحات سینوزیت تارهای صوتی را ملتهب می کنند. این بود که با تبلیغات نیکو صفت روبرو شدم و ایشان را مانند عطاری هایی که دانش کاملا سطحی دارند تلقی کردم. موضوع را برای ایشان نوشتم تا این که چند هفته پیش تماس گرفتند و نظر دادند که باید نیکوصفت ۲ مصرف کنم. چند روز پیش ۲ شیشه از دارو را خریداری کردم و اقدام به مصرف آن کردم. الان در کمال ناباوری که با شیشه اول اصلاً اثری از ترشحات سینوزیتی نمی بینم. الان مطمئن نیستم که صدای من اصلاح خواهد شد یا نه ولی همین قدر بگویم که سینوزیت من در این دو سه روز درمان شده هر چند باید از غذهای تحریک کننده و سایر مواد آلرجنت دار پرهیز کنم به هر حال اگر می خواستم داروی شیمیایی مصرف کنم باید حداقل ۲۰ عدد آموکسی کلاو مصرف می کردم و دمار از معده و روده در می آوردم. به هر حال ضمن تشکر از جناب آقای نیکو صفت از داروی منحصر به فردشان امیدوارم ایشان این دارو را با قیمن ارزان تری به بازار عرضه کنند و امیدوارم دارویی برای ریزش و رویش مجدد مو کشف می کردند و به بازار می دادند. ضمناً کسانی که می خواهند روش مصرف صحیح این دارو را بدانند و از پایین رفتن دارو در حلق شکایت دارند حتما با آدرس ahjo81@yahoo.com تماس بگیرند.بنده در خدمت کلیه کسانی هستم که سوال دارند

تاریخ ارسال: ۹۲/۰۷/۱۸

و خانوداگی: ساناز مرتضوی

شهر: تهران

آدرس : md.ashkhas@gmail.com

شرح حال :

باعرض سلام و سپاس
در ابتدا وظیفه خودم میدونم که با تمام وجودازشما تشکرکنم، سالهاست که به بیماری میگرن و سینوزیت مبتلا هستم و دارویی نیست که استفاده نکرده باشم ولی خواست خدا بود که بااین کشف آشنا شده و بسیار بسیار بهترم وباورم نمیشد که ۱۰روز بتوانم بدون سردرد زندگی کنم . برای آقای نیکو صفت آرزوی سلامت و موفقیت و بهروزی دارم

تاریخ ارسال: ۹۲/۰۷/۲۴

و خانوداگی: کیومرث – خ

شهر: کرمانشاه

شماره تماس: ۰۹۳۸۹۳۸۸۹۸۵

آدرس : keumarskhalvandifard@yahoo.com

شرح حال :
باسلام وخسته نباشید خدمت اقای دکتر من دوسال پیش سینوزیت داشتم که با کوچیکترین سرما خوردگی مریض میشدم که گلو و بینیم عفونت میکردوبااینکه از داروهای شیمیایی که دکتر برام تجویز میکرد انواع انتی بیوتیک و کپسول پانصد بازهم عفونت و سینوزیت بینی و گلوم خشک نمیشد و مدت شیش تا هشت ماه ادامه داشت یعنی از اول پاییز تا اواخر بهار دماغ بنده کپ بود و دارای عفونت شدید بود که هرچی خالیش میکردم سریع دماغم پر از عفونت زرد رنگ و ابی رنگ میشد تا اینکه دو سال پیش به طور اتفاقی تواینترنت داروی اقای دکترو دیدم اول باورنکردم ولی وقتی تو سایت رفتم خوندم بخاطر امتحان هم که شد یک شیشه ازدارو نیکوصفت یک روسفارش دادم که با مصرف دقیق ومرتب به لطف خداوند و تلاش اقای دکتر به سلامتی کامل رسیدم که الان حتی به ندرت سرما میخورم که با این وجود اگرم سرما بخورم مثه قبل نیستم زود خوب میشم لذا هیچ وقت اقای دکتر نیکوصفت رو فراموش نمیکنم و همیشه براش دعا میکنم امیدوارم خداوند اجرش رو بده . با کمال ونهایت تشکر

تاریخ ارسال: ۹۲/۰۸/۰۳

و خانوداگی: خواجه زاده

شهر: سمنان

شماره تماس: ۰۹۳۶۸۶۲۵۶۵۷

آدرس : a.khajezade@gmail.com

شرح حال :
این دارو رو به چند تا از دوستانم معرفی کردم همشون خوب شدن
خودم هم استفاده کردم خوب شدم
در گرفتنش شک نکنید

تاریخ ارسال: ۹۲/۰۹/۰۷

و خانوداگی: علی موسوی

شهر: اردبیل

شماره تماس: ۰۹۱۰۴۰۲۰۵۰۰

آدرس : ha.ali919@gmail.com

شرح حال :
من پسری ۲۳ ساله هستم ۵سال سینوزیت داشتم بهترین آنتی بیوتیک ها رو مصرف کردم ولی برام فایده نداشت تا این که تو اینترنت با داروی گیاهی نیکو صفت آشنا شدم که با مصرف ۲۰ شیشه نیکو صفت۲ خوب شدم جا داره از اینجا دست آقای نیکو صفت ببوسم چون زندگیمو مدیون اش هستم

تاریخ ارسال: ۹۲/۰۹/۲۱

و خانوداگی: محمدظاهرآبار

شهر: نقده

شماره تماس: ۰۹۱۴۵۵۱۰۵۵۷

آدرس : kakamani9@yahoo.com

شرح حال :
باسلام :
بنده کارشناس شناسایی وفراوری از گیاهان دارویی هستم ونزدیک به دو سال است که درحال استفاده از محصولات آقای نیکو صفت هستم نکته قابل توجه این است که طی این دوسال از بین هزاران مشتری این محصولات هیچگونه شکایت ونارضایتی نداشتم وبا فروش این محصولات پیشرفت زیادی کردم .
این دارورا برای درمان سینوزیت . میگرن . سردرد.آسم .تنگی نفس تا کنون تجویز کردم که تمام موارد صددرصد درمان شدند لذا بر آن شدم دارو را برای بواسیر نیز امتحان کنم البته دلیل این امر دوستم بود که بیمارستان بستری بود وقرار بر این شده بود بواسیر خود را عمل کند ولی بعد از اینکه پیشنهاد دادم که از این قطره استفاده کند وقبول کرد جالب اینجاست که بعد از ۳ روز ۵۰ درصد وطی یک هفته صددرصد درمان شد.تاکنون صد ها نفر نیز از این دارو برای بواسیر استفاده کردند وتماماً درمان شده اند .
سپس این دارورا برای درد گوش وعفونت های گوش و وزوز گوش تجویز کردم که متوجه شدم در این مورد هم این دارو معجزه میکند واکنون از این دارو به عنوان داروی هزار درمان استفاده میکنم.
با تشکر از آقای نیکو صفت وهمراهان صمیمی ایشان
شرکت تولید وپخش عرقیات وگیاهان دارویی کاکامانی
محمد ظاهر آبار

ارتباط با مانحوه خریدلیست اعتمادتاییدیه دانشگاه علوم پزشکی تهرانانجام يافتن مرحله دوم ثبت دارودستور مصرف نيكوصفت شماره (2) (11)اطلاعات کامل درباره داروی نیکوصفتپذيرش نماينده فروشچگونگی كشف اين دارو
نظرات شمااطلاعات تکمیلی راجع به این داروگياهان تشكيل دهنده اين داروقطره زیبایی گیاهی نیکوصفتاطلاعات پزشکی و گیاهی مرتبط

درمان سینوزیت با داروهای گیاهی

درمان قطعی سینوزیت

من 3 سالمه و 4 سال بود که سینوزیت داشتم همه راهها رو امتحان کردم از انواع آنتی بیوتیکها گرفته تا انواع داروهای گیاهی. هیچ نتیجه ای در این 4 سال نگرفتم سینوزیتم به شدتی بود که حتی نسیم معمولی در تابستان هم به پیشونیم می خورد سرم درد می گرفت ، نمی تونستم آب خنک بخورم ، یا دوش آب سرد بگیرم . تو ماشین همیشه شیشه ها بالا بود چون مبادا به سرم باد بخوره واقعا کلافه شده بودم ولی تنها روشی که تونست سینوزیت من رو 1% بهبود بده روش زیر بود . با نوشتن این تجربه خواستم کمکی کرده باشم به کسانیکه از بیماری دردناک رنج می برند . امیدوارم شما هم از این روش نتیجه بگیرید .فقط سعی کنید این روش رو به مدت ۷ روز بدون وقفه انجام بدید تا نتیجه لازم رو بگیرید . ضمنا اگه بعد از چند سال احساس کردید تو سرما پیشونیتون درد میگیره فقط کافیه یک یا دو بار این روش رو تکرار کنید که سردردتون از بین بره . 

نکته : شاید شما در 3 یا 4 روز اول استفاده از این روش احساس کنید که کاملا خوب شدید ولی برای درمان کامل و خارج کردن تمام عفونتها ، شما باید  ۷ روز از این روش رو استفاده کنید . 

 روش درمان :

1- یک قاشق مربا خوری عسل رو با دو قاشق مربا خوری آب مخلوط کنید و در حالت  دراز کش  دو قطره  مخلوط  آب عسل رو در هر سوراخ بینی بریزید  این کار رو می تونید با قطره چکان انجام بدید .  اینکار با یه مقدار سوزش همراه  ولی سعی کنید تحمل کنید . 1 ثانیه به صورت دراز کش و 1 ثانیه به صورت سجده . چرک و عفونت در مخاط بینی و پشت حلق شما جمع میشه و باید سعی کنید حسابی مخاط بینی و پشت حلق  خودتون رو تخلیه کنید . این ریزش چرک از راه بینی و پشت حلق تا چند دقیقه ادامه داره و شما سعی کنید به محض احساس چرک آن را تخلیه کنید .

2-  قبل از انجام روش اول شما باید تمامی وسائل بخورتون آماده باشه تا بعد از 3 دقیقه از اتمام آب و عسل به سرعت سراغ بخور گل بابونه برید این سرعت عمل به خاطر اینکه سینوسها توسط آب و عسل حسابی تحریک شدن و این بخور گل بابونه می تونه باعث بیرون ریختن چرک و عفونت بشه ( گل بابونه زیادی رو داخل دستگاه بخور یا کتری آب می ریزید و به مدت 1 دقیقه بخور با دم و بازدم  شدید انجام میدید . در بین بخور هر وقت چرک و عفونت در مخاط بینی زیاد شد آن رو با فین کردن خالی و دوباره بخور رو ادامه می دید ) .  بعد از 1 دقیقه بخور یک حوله دور سر و پیشونیتون بکشید و یکبار دیگه چند قطره آب و عسل داخل بینی بندازید و بعد از یک دقیقه دراز کشیدن دوباره به بخور دادن ادامه بدید . اینکار به این دلیله که سینوسها به دلیل بخور دادن حسابی آماده شدن و کوچکترین تحریک می تونه باعث تخلیه شدید عفونتها از سینوسها بشه .  تو مرحله بخور هر چقدر چرک و عفونت بیشتری بیرون بریزه درمان شما با موفقیت بیشتری در حال انجامه . 

3- بعد از گذشت 5 دقیقه از استفاده کردن بخور گل بابونه نوبت مهمترین قسمت کار میرسه . اکنون مخاط بینی شما حسابی تمیز شده و دسترسی و نفوذ بهتری روی باقیمانده عفونت در داخل سینوسهای شما وجود داره . تو این مرحله شما باید عنبر نصا را  که همون (پهن الاغ ماده) و اسم انگلیسی اون (Donkey Stool) هست رو از عطاری خریداری کنید و قسمتی از اون رو تو اسپند دود کن بزارید و روی اجاق گاز با شعله کم قرار بدید و صورتتون رو در مسیر دود قرار بدید و از راه بینی هوا را به داخل کشیده و از راه  دهان خارج کنید. حتما باید در زمان انجام اینکار چشماتون رو کامل ببندید چون این دود واسه چشمها مضره . سعی کنید اینکار رو با تنوع  انجام بدید یعنی 2 ثانیه  با دود کم اینکارو انجام بدید و 2 ثانیه با دود غلیظ طوریکه سوزش شدید در بینی خود احساس کنید شما باید تا زمانیکه عنبر نصا سیاه نشده این کار رو ادامه بدید  صولا 3 تا 4 دقیقه طول می کشه که عنبر نصا کاملا سیاه بشه . در ضمن در زمان انجام اینکار چرک وعفونت  از راه  بینی شما ترشح می شه سعی کنید در زمان احساس چرک حسابی مخاط بینی خودتون رو خالی کنید و باز به اینکار ادامه دهید . 

4- استفاده از روغن سیاه دانه  که شبها قبل خواب فقط یک قطره داخل یکی از سوراخهای بینی بریزید و شب بعدی داخل سوراخ بینی دیگر . 

 – شما باید گزینه های 1و2و3 را پشت سر هم  و گزینه 4 رو شبها قبل از خواب انجام بدید .

 

لطفا بعد از انجام روش گذاشتن نظرتون خیلی به دیگران کمک می کنه.  

———————————————————————–

– به خاطر اینکه شما دیگه دچار سینوزیت نشید باید به این نکات توجه کنید :

1- حتما حتما حتما حتما حتما زمانیکه از حمام یا استخر خارج می شید  اولین کار شما باید خشک کردن موهاتون باشه که اصلی ترین عامل ایجاد سینوزیت همین مورده.  در زمان خیس بود سرتون سینوسهای شما 2 برابر آسیب پذیرتر میشن.  

2- دوش خیلی سرد نگرفتن . اگه شما هم مثل من علاقمند به دوش گرفتن با  آب خیلی سرد هستید سعی کنید فقط آب سرد روی بدنتون بریزه .

3- در زمان سرما حتما از کلاه یا هد بند استفاده کنید .

4- آب خیلی سرد ننوشید. 

5- هیچوت در مجاورت باد کولر نباشید ولی باد خنک به صورت غیر مستقیم اشکالی نداره .

6- مصرف نکردن اسپرها اعم از  ادکلن – خوشبو کننده هوا –  تمیز کننده ها – براق کنندها – یا تمام موادیکه بوی تند و آزار دهنده دارند .چون اینگونه موادها باعث تورم مخاط بینی و تحریک سینوسها میشن و نهایتا باعث سردردهای شدید میشه. 

 

 

 

 

 

 

– کارهای مفید دیگه برای بهبودی  سریعتر سینوزیت :

1- نشتن کنار آتیش با چوب جنگلی طوریکه حرارت و دود اون به صورت و پیشونی شما بخوره .

2- استفاده از بخور اکالیپتوس .

3- نمک دریا را از عطاری خریداری کنید و مقداری از آن را داخل آب گرم بریزید و روزی ۴ الی ۵ بار برای شستشوی مخاط بینی استفاده نمائید .

4- استفاده از تخم مرغ آپز یا سنگ یا کسیه شن برای گرم کردن سینوسها (پیشانی و گونه ها )

5- ورزش کردن سنگین مثل دویدن سری که  باعث دفع عفونت از بدن بشه .

6 – دوش گرفتن با آب داغ در حدیکه بشه تحمل کرد سر و پیشونی رو زیر آب داغ ماشاژ بدید . توصیه من اینکه کم کم آب رو داغ کنید تا اذیت نشید . 

7- انداختن 2 قطره آب سیر در هر سواخ  بینی . اینکار رو من امتحان نکردیم ولی گویا سوزش زیادی داره .

8- گیاه آویشن + پونه + نعناء  رو توی یک قوری می ریزید و میزارید 2 دقیقه بجوشه بعد یک لیوان از آن رو با قند میل می کنید . این گیاهها خاصیت آنتی بیوتیکی دارند . 

9- استفاده روزی 2 بار از مخلوط عسل و عرق نعنا ( 5 قطره در هر سوراخ بینی )

1- گل بابونه ي خشك رو مثل چايي دم كنيد و  روزی 2 لیوان مصرف کنید . 

————————————————————————————————–

تجربه های ارسالی توسط دوستان که  زحمت کشیدن تو قسمت نظرات گذاشتن.

 

– – ارسال کننده : محمد

 

1- آخر شب بخور زیاد به مدت 2 دقیقه با گل بابونه که سینوسها کاملا آماده بشن . 

2-  بعد یه قطره روغن بنفشه در هر سوراخ بینی . 

وبعد به سرعت باید با یه حوله خشک کاملا سر رو بپوشونید و بخوابید . این روش رو 3 شب پشت سر هم انجام بدید . 

 فقط بگم که روغن بنفشه واقعا تلخی شدیدی داره و من بعدش اندکی شربت میخوردم که هوای گلوم عوض بشه. 

 

من به مدت سه شب این کارو تکرار کردم و کاملا سینوزیتم برطرف شد. طی 15 سال گذشته دیگه سینوزیت اذیتم نکرده و اصلا اون رو حس هم نکردم . 

 

– ارسال کننده :افسون

من روش زیر رو امتحان کردم و عواقبی نداشت ولی درمان قطعی نبود بلکه قدرت پاک کنندگی سینوس ها در این روش خوبه:1- داخل مقداری آب جوش ولرم شده، چند قطره آب لیموی تازه چکانده میشه.2- سر به پایین خم میشه (بیش از حالت رکوع).3- محلول بالا به آرامی داخل سوراخ های بینی ریخته میشه (خیلی سوزناکه).4- بعد ار اتمام احساس سوزش (که باید تحمل کرد)، سر به آرامی بالا آورده میشه.5- ترشحات خودبخود از بینی آویزان میشه.6- با فین کردن به خروج ترشحات کمک میشه.7- این عمل تا زمانی که ترشحات تمام شود، ادامه پیدا میکنه.

–   ارسال کننده : یک فرهنگی

 سیاهدانه را آسیاب کرده و به سرعت با سه برابر عسل مخلوط کنید چون سیاهدانه پودر شده زود فاسد می شود این مخلوط تا سه ماه قابل نگهداری است از این مخلوط هر 12 ساعت یکبار یک قاشق مربا خوری بخورید و اگر با عسل معمولا جوش می زنید بعد از آن کمی ماست یا آبغوره در آب یا آبلیمو مصرف کنید حدود یکماه تا یکماه ونیم این مخلوط را مصرف کنید هرگاه احساس کردید که خشکی به مخاط بینی شما غلبه کرد یعنی سینوسهای شما کاملا عفونتش خشک شده و دارو را به هر شب تقلیل دهید تا چند روز نهایتا مصرف را قطع کنید . این دارو زمینه بسیاری از کیستها وسرطانها را نیز از بین می برد وحتی سنگهای کلیوی را که ممکن است از وجود آنها بی خبر باشید دفع نماید .

–   ارسال کننده : علیرضا

یکی از روش های درمان سینوزیت این است که شما مقداری سیاه دانه را همراه مقداری کندور همانند اسفند دود کرده ودود آن را از طریق بینی به داخل کشیده واز طریق دهان خارج کرده  این کار را روزی دوبار در مددت 2 روز انجام دهید تا نتیجه آن را ببینید . 

–   ارسال کننده : علی اکبر شایان منش

باسلام من یک روش جالب وساده که خودم امتحان کردم روبراتون میگم وامیدوارم مشکلات دوستان عزیز روکم کنه راه راحت برای درمان سینوزیت اینه که ابتدا دولیوان اب داغ و سرد تهیه کنیم به همراه یک عدد سرنگ. بعد از اینکه بینی خود را خوب تمیز شستیم وداخل بینی رو تمیز کردیم ابتدا باسرنگ آب داغ رو (درحدی که نسوزیم ولی هرچه داغتر بهتر) به وسیله سرنگ داخل بینی بافشارملایم وارد میکنیم سپس بلافاصله اینکارو با آب سرد انجام میدیم . چندباراین کار رو انجام بدید اینکار همان طور که مشخص است روش پاستوریزاسیون می باشد که برای ازبین بردن میکروب میباشد درآخر هم کمی ازقطره های بخور اکالیپتوس به بینی بزنید بسیارعالی می شود حتی بایکبار انجام این روش متوجه خواهید شد که ترشحات بینی وحلق شما ازبین میرود با امید اینکه تمامی انسانهای روی زمین درخوبی وخوشی زندگی کنند علی اکبر شایان منش .

 

–   ارسال کننده : nasrin vakili

  سلام به همه دوستان گل. من 1 سال سینوزیت داشتم و بسیار شدید شده بود طوری که از خونه بیرون رفتن واسم شروع درد بود حتی گوش درد شدیدم بهش اضافه شده بود تا اینکه به دارو گیاهی مولوی رفتم و یک قطره روغن سیاهدانه که 8ساعت یکبار باید سه قطره آن را به پیشانی بمالید و ماساژ بدهید بعد روغن بادام تلخ رو سه قطره به نوک انگشتان به پشت گوش ماساژدهید 8ساعت یکبار.صبح و اخر شب از نعنای جامد در یک ظرف آب داغ که روی اجاق گاز قرار دارد بینیتان را نزد یک بخور قرار دهید طوری که تندی نعنا را احساس کنید این کار را به مدت یک ماه انجام بدهید به صورت قطعی هم سینوزیت و هم گوش درد/گلودرد/سردرد که همه ناشی از سینوزیت هست به طور قطع درمان میشه. یک نصیحت دوستانه :برای درمان سعی کنید همیشه از دارو گیاهی استفاده کنید تا داروی شیمیای به دو دلیل عمده1-داروی گیاهی درمانش دائمی هست اما شیمیایی موقته2-داروی گیاهی عوارض نداره اما شیمیایی داره . عزیزان 

 

–   ارسال کننده : صابری

سلام. من سالها سینوزیت داشتم تا اینکه دوستم روشی را که از یک عطار زبده شنیده بود را به من آموزش داد و با یک بار انجام آن کلا مشکلم حل شد!اما روش کار: یک استکان آب جوش جوش را بردارید و نمک تمیز در آن حل کنید تا اینکه دیگر در آن نمک حل نشده و به اشباع برسد.بعد بگذارید آب نمک ولرم شود. حالا مقداری از آن را در کف دست ریخته و زیر دماغ بگیرید و با بینی بالا بکشید تا آب نمک کاملا داخل بینی شود و بعد آن را خارج کنید. این کار را چند بار انجام دهید. چند دقیقه بعد اخلاط بینی خارج میشوند و سر درد هم کم میشود.روز بعد سردرد کمتر میشود و به همین منوال بعد از یکی دو هفته سردرد کاملا رفع خواهد شد!

 

–   ارسال کننده : یاشار

من به همراه دوستم از گياه (كه به تركي ايت خياري ميگيم) فكر كنم همون هندوانه ابوجهل باشد. يك قطره از آب اين گياه را در بيني ريختم بطوري كه استنشاق كردم و آب بيشتر بالا نرفت پس از يك ساعت شروع به عطسه كردن مي كني و گلو ورم مي كند و خوردن غذا مشكل مي شود. مثل اينه كه سرماخوردگي شديد داري. توصيه نمي كنم كسي خودسرانه استفاده كند چون تحمل سوزشش سخته و اگر حساسيت داشته باشي بدتر مي شود. ولي من خودم خوب شدم و در مدت 3 روز از بيني چرك غليظ مثل زنگ آهن بيرون مي ريخت.

 

–   ارسال کننده : نیلوفر

 

با سلام منم 2 سال سینوزیت شدید داشتم  اما این روش خیلی عالی بود : حدود یک لیوان شیر را در ظرفی جوشانده و همزمان با آن یک تکه سنگ آب ندیده استفاده نشده را هم روی گاز داغ میکنید بعد سنگ را درون شیر انداخته وبخور میدهید.این کار رو موقع خواب انجام دهید و صبح تمام عفونتها خارج میشود.و بهتر است یک هفته این عمل را انجام دهید

–   ارسال کننده : 121212

با سلام منم چند سالی بود که سینوزیت داشتم از دکتر جمشید خدادادی پرسیدم که بهترین راه برای درمان چیه ایشون هم فرمودن بخور گل بابونه بگیرم و هر بار بعد از بخور 5 مرتبه عرق نعناع با عسل تو بینی بریزم -یک قاشق مربا خوری با یه قاشق غذا خوری عرق نعناع مخلوط میکنی و هر بار سه قطره توی هر کدوم از سوراخ های بینی میریزی -تکررش هر 2 دقیقه یک بار و 5بار در یک روز هستش تا یک هفتهضمنا خوردن سه روز سیب با هسته و پوست وابوعسل و لیمو تازه برای خروج تمام عفونت ها از بدن موثر من امتحان کردم

 

ضمنا اگر کسی تجربه ای دیگری برای بهبود سینوزیت داره لطفا تو قسمت نظرات بزاره تا دیگران استفاده کنن . ممنون

 

مراحل درمان درد گردن 

1- استفاده از چسبهای ضد درد که در داروخانه ها موجوده. سعی کنید یک عدد چسب رو روی خود گردن و یکی دیگه رو زیر چسب قبلی بزنید . باید گردن و بین کتف شما توسط چسب پوشانده بشه . (اینکار به این دلیله که تو گرما و حرارت ترمیم مفاصل و عظلات شما چند برابر سریعتر انجام می شه ) ضمنا هر چند روز یکبار بعد از حمام باید تعویض بشه تا زمان درمان 3 روزه 

2- حذف یا اصلاح روشهایکه باعث درد گردن شما شده . اگه با کامپیوتر کار می کنید باید مانیتور روبروی صورت شما باشه – اگه کتاب یا موبایل نگاه می کنید باید روبروی شما یا درازکش انجام بدید . به هر حال به هیچ عنوان نباید گردنتون رو طولانی مدت خم نگه دارید . 

3- خوردن قرص یا کپسول گلوکوزامین : این دارو برای درمان آرتروز و سایدگی مفاصل استفاده می شه .این کپسول تاثیرش برای بهبود هر چه سریعتر فوق العاده است . روزی دو عدد و مدت یکماه استفاده می کنید 

4- خوردن روزی 2 عدد سنجد یا پودر سنجد که در عطاریها موجوده که می تونید پودرشو با شیر و عسل مخلوط و میل کنید .

5- انجام ورزشهای گردن 15 دقیقه صبح و 15 دقیقه بعداز ظهر طوریکه عظلات گردنتون خسته بشه .

(انجام روشهای تقویت ماهیچه گردن طبق توضیحات زیر)

-ایستاده بایستید و هر دو شانه را همزمان بدون فشار زیاد نزدیک لاله گوش بیارید و 1 ثانیه مکث کنید و بعد بیاریدش پایین . 

– روش تمرین بالا رو انجام بدید ولی چرخش جهت عقربهای ساعت  و بلعکس رو بهش اضافه کنید .یعنی هر دو شانه ها همزمان نزدیک لاله گوش می شه و با چرخش به پایین میره . 

-بعد از دو هفته تمرینات بالا این تمرین رو هم به تمرینهای ورزشی اضافه کنید . کف دستتون رو روی پیشونیتون میزارد و 5 ثانیه فشار کم رو به جلو به کف دستتون می یارید . بعد می تونید کف دست رو به سمت راست سر یعنی بالای گوش بزارید و 5 ثانیه فشار کم به دستتون وارد کنید و بلعکس کف دست چپ روی قسمت چپ سر

نکته:  به هیچ عنوان روش ورزشی آخر رو روز اول ایجاد درد گردنتون انجام ندید بدلیل اینکه ماهیچه های گردن  شما قوی نیستند و فشار روی مهرهای گردن وارد میشه و درد گردن رو می کنه . 

 

بعد از انجام یکماه روشهای بالا مطمئن باشید هیچ گردن درد دیگه ای نخواهید داشت .1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *