داروی چاقی فقط صورت

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر دربره و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. كافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه‌ترین زمان ممكن جذابیت و زیبایی صورت‌مان‌ را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از شایع‌ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌كنند. بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): آموزش:رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی::.اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه این شیوه‌ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آنها عمل کنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.

۱٫ معجون شگفت‌آور خیار و گلابیخیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.داروی چاقی فقط صورت

۲٫ آب میان‌بافتی را زیاد کنیدیکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید معنا پیدا می‌کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

۳٫ فیبردرمانی را فراموش نکنیدبا خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم‌کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

۴٫ از چینی‌ها کمک بگیریداگر می‌خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت‌تان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن از سوزن‌های ظریف طب سوزنی استفاده می‌کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می‌کنند و به این ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می‌توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

۵٫ روزی ۵ تا۱۰ عدد بخوریدیکی دیگر از روش‌های بی‌عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به بره و رژیم غذایی‌ است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

۶٫ این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنیداگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این‌ کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

۷٫ هر شب این سالاد را بخوریدگنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

۸٫ چاقی  صورت با یک نسخهماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌شان استفاده می‌کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌کنند؛ نسخه‌هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید. ماسک‌کردن این ترکیب  روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.

 

• روش های طبیعی برای چاق کردن صورت (2)

منبع: سلامت نیوز

 


رازهای زیبایی

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

قرص چاقی فت فست حاوی

HGH

بوده می باشد(

HGH

تشکیل شده از انواع مختلفی از آمینو اسید است که باعث تبدیل پروتئین به ماهیچه می شوند ) به دلیل وجود

HGH

در این قرصهای چاقی پروتئین موجود در غذایی که شما میل می کنید در بدنتان تبدیل به ماهیچه می شود لذا به هیچ عنوان بازگشت ندارد

 

یکی از اثرات فوق العاده

کپسول های چاقی

فت فست می توان به چاق شدن عمومی و یکنواخت در تمامی بدن اشاره کرد.

 

داروی چاقی فقط صورت

تاکنون
دیده اید بعضی از افراد استعداد زیادی برای چاقی دارند و بر عکس بعضی دیگر
با وجود اینکه غذاي بیشتری می خودند همچنان لاغر هستند .

 

دلیلش این است که مقدار ترشح غددی که مربوط به چاقی می باشد در افراد مختلف متفاوت می باشد.

 

 قرص های چاقی  با تحریک این غدد باعث می شوند که این غدد به طور طبیعی ترشح بیشتری داشته باشند و این امر باعث چاقی به صورت طبیعی و یکنواخت می شود

کپسول فت فست

Fat Fast

با تنظیم متابولیسم و سوخت و ساز بدن و با بالا بردن جذب مواد غذایی موجب چاقی عمومی و افزایش وزن می شود.

طريقه مصرف بهترین قرص چاقی جهان فت فست و فت فیس : روزي دو عدد مصرف هر قوطی از این قرص ها برای یک دوره ۳۰ روزه می باشد.

محصول منحصر به فرد برای چاقی کل بدن و صورت

براحتی در یک ماه یک سایز به صورت خودتان اضافه نمایید

قویترین قرصی که برای افزایش وزن میباشد

همین الان سفارش دهید و در عرض یک ماه چاقی خودتان را براحتی افزایش دهید

و اما قرص چاقی فت فیس صورت؟

این محصول باعث چاقی کل بدن نمی شود و فقط روی صورت تاثیر دارد   ایده ال برای چاق شدن طبیعی صورت و جلوگیری از پیری صورت   با بهره گیری از فرمول ترکیبی و گیاهی به شما صورتی زیبا و جذاب را هدیه می کند   اگر تا کنون تمام راه حل ها را امتحان کرده اید و بی نتیجه بوده است سفارش دهید   جدید ترین محصول سال چاقی در ناحیه صورت

فروش قرص چاقی فت فست و فت فیس در ایران ..محصولات چاق کننده بدن ..خرید بهترین قرص چاقی..

خرید قرص چاقی ..قرص چاقی فت فست ..فروشگاه فروش قرص چاقی فت فست ..خرید پستی فت فست ..خرید اینترنتی فت فیس

چاق گرداننده صورت
..خرید قویترین قرص اشتها اور ..داروی اشتها اور خیلی قوی ..داروی جهت
افزایش وزن ..قرص گیاهی فت فست مناسب برای افزایش وزن ..تضمینی ترین و
قدرتمند ترین قرص چاقی در دنیا ..روش چاق شدن با برترین قرص های چاقی جهان
..خرید بهترین مکمل چاقی دنیا ..برترین چاق کننده و اشتها اور خارجی ..خرید
و معرفی داروهای حجم دهنده بدن ..خرید قرص حجم دهنده بدن ..برترین
داروهایی که برای چاق شدن وجود دارد ..سایتی برای خرید قرص چاقی ..قیمت قرص
چاقی فت فست ..قیمت ارزان داروی چاقی فت فست ..فروش انلاین داروی گیاهی فت
فست ..اطلاعات کامل درباره قرص چاقی فت فست..بحث و تبادل نظر درباره قرص
چاقی فت فست ..فروش مطمئن داروی فت فست ..خرید قرص چاقی فت فست نسخه
اورجینال و اصل محصول..سایت تهیه قرص چاقی فت فست ..سایت نمایندگی رسمی قرص
چاقی فت فست و فت فیس   

Read Next

به سایت فروش داروی چاقی فت فست و فت فیس خوش امدید

نمایندگی رسمی فروش قرص چاقی فت فست

بعد از سفارش محصول چاقی کارشناسان فروش با شما تماس گرفته و

اطلاعات تکمیلی دارو را بشما عزیزان ارایه خواهند نمود

بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان شالچی سریال بانوی عمارت ، عکس های جدید همسر شازده ارسلان (ار

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان امام» رأی داد و حکم ابطال وقف‌ۀ مو

مهمترین عروسی های بازیگران در سال ۲۰۱۸ به روایت تصویر richard gere wife alejandra silva ریچارد تیفان

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سن

شاید ضرب المثل “گذر زمان همه چیزو مشخص میکنه و “ماه پشت ابر نمیمونه را شنیداروی چاقی فقط صورت

نظرات

مهدی غفوریان متولد ۴ آبان ماه سال ۱۳۴۸ , برادر بزرگتر مهران غفوریان

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

کانادا می‌گوید، از زمان دستگیری مدیر مالی کمپانی ارتباطاتی هوآوی در ونکوور

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

فوتبالیست یزدی به باشگاه ماریتیمو پرتغال پیوست یک رسانه پرتغالی از جذب

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

من و همسرم هشت سال است که با هم زندگی می‌کنیم. او

نظرات

نظرات

۴ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان شالچی سریال بانوی عمارت ، عکس

نظرات

داروی چاقی فقط صورت

نظرات

۶ نظر

۷ نظر

نظرات

۱ نظر

۱۱ نظر

۹ نظر

نظرات

محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بین آرشیوم

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

زمان و علائم لانه گزینی ، از علائم لانه گزینی جنین ، 

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

خودروی گرانقیمت پورشه (Porsche 911 Carrera) با کاور طلایی در خیابانهای تهران

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

رئیس هیات مدیره شرکت کارتن مشهد، میزان طلب دو بانک ملت و

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

رسیدگی به پرونده این جنایت که سه سال پیش در حوالی اسلامشهر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

تنگ هرایرز در استان فارس واقع است. این تنگه با دره‌ای ژرف

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

در مراسم های آیینی ما ایرانیان، انار از جایگاه خاصی برخوردار است

نظرات

نظرات

۶ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

سرمای هوا ذخایر انرژی حیوانات را از طریق جذب گرمای بدنشان تحلیل

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

کارخانجات مقدم در سال ۱۳۳۷ توسط مرحوم عبدالله مقدم تأسیس شد. میرزا

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۱۵ دی ۱۳۹۷

۷ دی ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۹ آبان ۱۳۹۷

۶ آبان ۱۳۹۷

۲۰ شهریور ۱۳۹۷

۱۵ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© 219, All Rights Reserved. | Powered by saten


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینیدداروی چاقی فقط صورت

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

مطالب پر بازدید

مطالب پیشنهادی

بسیاری از مردم اغلب گونه های خود را از طریق جراحی های زیبایی چاق تر می کنند زیرا آنها صبر و حوصله کمتری به خرج می دهند تا درمان های طبیعی را دنبال کنند ؛ با اینحال جراحی زیبایی در برخی موارد کاملا مطلوب نیست . بهترین و ایمن ترین روش برای چاقی صورت و گونه ها ، ترفندهای طبیعی است چرا که آنها نه تنها اثر طولانی تر بلکه برای سلامتی نیز فواید مثبتی دارند .

گونه چاق می تواند به شما یک چهره کامل را بدهد که می تواند به طرز چشمگیری به زیبایی چهره شما بی افزاید . اگر شما مشکل افتادگی پوست داشته باشید ؛ گونه های چاق تر می توانند آنها را درمان کنند و برای جوانتر به نظر رسیدن ظاهر شما مفید هستند . در سنین کمتر صورت به علت چاقی زیرپوستی طبیعی تر به نظر می رسد ، با افزایش سن چربی زیر پوستی از بین می رود و ظاهر آن قدیمی تر می شود .داروی چاقی فقط صورت

اگر تلاش می کنید چاقی صورت و گونه هایتان را کنید ، لزوماً به معنی انباشتن چربی اضافه بر روی صورت و بدن شما نیست . با پیگیری برخی روشهای موثر و رژیم غذایی مناسب می توانید گونه های شاداب تر و صورت چاق تری داشته باشید . گونه های چاق می توانند ویژگی و برجستگی های صورت شما را بهتر نمایان کنند ؛ بدین ترتیب اگر شما به دنبال اضافه کردن چربی و چاق شدن صورت بدون زیر چاقوی جراحی رفتن و تزریق ژل هستید ، در این مطلب سلام دکتر روش هایی طبیعی ارائه می شوند که به شما کمک می کنند فقط در یک هفته به چاقی گونه و چاقی صورت دست پیدا کنید .

قبل از اینکه با روش های طبیعی شروع به چاق کردن صورت و گونه ها کنیم ، باید اضافه کنیم که یک رژیم غنی از کربوهیدرات ها با مقدار کافی از مواد مغذی دیگر می تواند به شما کمک کند پوستی سالم تر و صورت چاق تر و زیباتری داشته باشید . در حقیقت پیش شرطی است که اثر بخشی تمامی فرایند های دیگر را به خود وابسته می کند .

این رژیم غذایی شامل مقدار زیادی از برنج و نان همراه با برگ سبزیجات ، میوه ها و فیبرهای رژیمی در بره روزانه غذایی می شود . در این رژیم غذایی سیگار کشیدن و نوشیدن مایعات الکلی را متوقف کنید و روزانه مقدار کافی آب مصرف کنید . ورزش کردن را از یاد نبرید و روش های زیر را نیز برای چاقی صورت به کار ببرید :

جالب است بدانید رژیم غذایی ( رژیم کرب سایکلینگ ) غنی از کربوهیدرات به عنوان “ رژیم غذایی لاکچری یده می شود زیرا باعث ورم بدن نمی شود و درخشش بی نظیری به پوست شما اضافه می کند ، در حالی که چندین لایه خوب برای چاقی گونه های شما اضافه می کند . از رژیم مملو از خامه ، پاستا ، کره ، برنج و نان لذت ببرید ؛ این رژیم غذایی تضمین می کند که بدن شما انرژی اضافه بدست آورده بدون اینکه افزایش وزن داشته باشید . بنابراین سس سفید پاستای مورد علاقه خود را سفارش دهید و به همراه یک نان سیر با هدف به دست آوردن چاقی گونه و صورت آن را میل کنید .

پوست سالم ، نرم و شاداب تنها توسط یک رژیم غذایی متعادل و مراقبت از پوست حفظ می شود ؛ بنابراین اگر شما این دو را رد کنید ، نتایج بدست آمده مثبت نخواهد بود . گونه هایتان را با مرطوب کننده به طور منظم و مواد طبیعی نظیر روغن بادام ، روغن زیتون ، روغن نارگیل و گلاب کامل و بی نقص کنید . شما می توانید این کار را هر شب قبل از اینکه به رختخواب بروید تا پوست تان نرم و لطیف شده و سلول های آن ترمیم شوند .

روغن های گیاهی در طبیعت کم نظیر هستند و با ویژگی های خاصی که دارند ، پوستی سالم و گونه هایی درخشان به ارمغان می آورند . این درخشندگی را با روغن گیاهی اسطوخدوس تجربه کنید ؛ چنانچه این روغن را به آسانی پیدا نکردید از روغن های زیتون ، بادام ، نارگیل یا حتی آووکادو استفاده کنید .

امروزه ، زنان در معرض انواع و اقسام چیزهای مضر هستند که ظاهراً نسبت به هزاران سال گذشته جالب به نظر می رسد ؛ با این حال ما ماهیت طبیعی پوست و مو را فراموش می کنیم که عمدتاً تعیین کننده و وابسته نحوه زندگی و لایف استایل ماست . بنابراین سیگار کشیدن و مایعات الکلی را کنار بگذارید و به جای آن ورزش یوگا انجام دهید ، رژیم غذایی متعادل و سالمی اتخاذ کنید تا فیت و جذاب بمانید .

در یک جستجو متوجه شدیم بانوان بیش از اندازه از لایه های آرایشی و مواد شیمیایی ، هر روزه استفاده می کنند که به نوبه خود منجر به ایجاد بستر رشد باکتری ها خواهد شد در صورتی که شب ها قبل از خواب مواد آرایشی از روی صورت پاک نشوند . بنابراین به یاد داشته باشید صورت تان را بشویید و آرایش هایتان را از بین ببرید ، قبل از اینکه به رختخواب بروید .

تابستان ها می تواند برای پوست های حساس شرایط سختی را رقم بزند ، با این حال برخی از خانم ها جهت استفاده از یک کرم ضد آفتاب صرف نظر می کنند و این یکی از اشتباهات رایج دیگری است که هر زنی تمایل به انجام آن دارد ! استفاده از یک کرم ضد آفتاب می تواند سلامت و کیفیت صورت و گونه های شما را تحت تاثیر قرار دهد ؛ پس کرم های ضد آفتاب را از دست ندهید و با آغشته کردن صورت به آنها همیشه پوستی طبیعی و بی عیب و نقص داشته باشید .

یوگا صورت نه تنها می تواند به شما کمک کند گونه های پُر تری داشته باشید ، بلکه با از بین بردن چین و چروک روی پوست که ممکن است سن شما را آنچه که هستید نشان دهد ، طراوت خاصی به پوست صورت می دهد . مراحل زیر را دنبال کنید تا گونه های چاق تری داشته باشید :

شما باید یوگا صورت را حداقل 4 بار در روز انجام دهید تا به سرعت نتیجه بگیرید .

به طور مستقیم بر روی صندلی نشسته و عضلات صورت خود را ریلکس کنید.دهان خود را به گونه ای باز کنید که گویی با کسی صحبت می کنید ؛ در حال حاضر لب بالا و پایین خود را به داخل و گوشه های دو طرف دهن خود را بیرون بکشید . سعی کنید گوشه های لب تان را تا حدی که ممکن است به بیرون بکشید . اکنون برای یک دقیقه در همین حالت بمانید و ریلکس کنید . در همین حین که این حالت را حفظ کرده اید ، باید احساس کنید که عضلات گونه های شما در حال کشیده شدن هستند . این حرکت را در یک ست سه تایی ، سه بار در روز تکرار کنید .

نفس عمیقی از طریق دهان بکشید و هوا را در دهان خود نگاه دارید . لب ها را بسته ولی هوا را پایین ندهید ؛ فشار بر روی عضلات گونه را 4 تا 5 ثانیه احساس کنید و سپس هوا را به آرامی از طریق لب ها بیرون بدهید . شما باید این حرکت را در یک ست سه تایی حداقل 3 بار در روز انجام دهید .

لبخند بزنید و عضلات صورت خود را در همین حالت حفظ کنید ، دستهایتان را بر روی این عضلات گذاشته و 5 ثانیه نگه دارید و سپس ریلکس کنید . این حرکت را در یک ست سه تایی حداقل سه بار در روز انجام دهید تا گونه های پر تری داشته باشید .

لب هایتان را بسته و لبخند بزنید و گوشه های بیرونی لب های خود را تا حد امکان باز کنید . این کشش را در مدت 1 ثانیه به حداکثر رسانده و سپس آنها را تا انجا که ممکن است به یکدیگر نزدیک کنید . یک بار انجام این حرکت یک ست محسوب می شود . بهتر است در یک روز سه ست و حداقل دو بار این تمرین را انجام دهید .

چند ژل آلوئه ورا تهیه کرده و مستقیماً بر روی گونه هایتان بزنید . با نوک انگشتان ، ژل را به صورت دایره ای بر روی پوست خود بمالید و ماساژ را به مدت 2 تا 3 دقیقه ادامه دهید . این فرآیند باید حداقل 2-3 بار در روز انجام شود تا در یک هفته گونه های جذاب تر و فربه تری داشته باشید .

شنبلیله بذر غنی از مواد مغذی است که به شما کمک می کند گونه های سفت تر و کامل تری داشته باشید . آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در شنبلیله از چین و چروک و تیرگی پوست جلوگیری می کند . یک قاشق سوپخوری از بذر شنبلیله را شب در آب غوطه ور کنید ، صبح خمیر را درست کرده  و بر روی گونه ها قرار دهید . تاز مانی که خشک نشده بسته را از روی گونه ها برندارید . پس از اینکه جذب پوستتان شد می توانید صورتتان را آب بشویید .

گلیسیرین غنی از رطوبت است و توانایی سفت کردن پوست به طور طبیعی را دارد . ترکیب 4-5 قطره گلیسرین و 2 قطره گلاب و اضافه کردن آن بر روی پوست صورت برای چاقی صورت مفید و موثر است . همچنین می توانید این مخلوط را بر روی پوست به آرامی ماساژ دهید . دقت کنید حداقل یک ساعت بر روی صورت بماند ؛ سپس گلیسیرین اضافی را با پنبه از روی صورت پاک کنید .

4-5 قطره روغن زیتون را بر روی پوست صورت خود ماساز دهید . ماساژ را 5 دقیقه انجام دهید و 3 دقیقه آینده را به حال خود رها کنید . روغن اضافی را با پنبه از روی صورت پاک کرده و با آب آن را بشویید . روغن زیتون غنی از مواد مغذی است که برای چین و چروک و چاقی صورت بسیار مفید است . برای به دست آوردن بهترین نتایج این کار را دو بار در روز تکرار کنید .

شی باتر ، کره درخت شی می باشد که از هسته محصول درخت شی استراج می شود . کره شی دارای مقدار زیادی اسید چرب و ویتامین E بوده و به سفتی پوست و مرطوب نگه داشتن آن کمک می کند . شی باتر به علت میزان بالای اسید چربش بسیار موثر است ، شی باتر را مستقیماً بر روی گونه های خود بگذارید و 5 تا 8 دقیقه ماساژ دهید ، سپس آن را به مدت 3 دقیقه رها کنید . سپس کره اضافی را با کمک پنبه پاک کنید .

عسل و شیر هر دو برای پوست عالی هستند و با جای گیری در رژیم غذایی به صورت مناسب ، به چاقی صورت کمک فراوانی می کنند . ماساژ شیر و عسل بر روی پوست صورت به طور مرتب موثر است ؛ به گونه ای که 4 قاشق شیر سرد را به همراه یک قاشق عسل خالص را با هم میکس کنید و در یک حرکت دایره ای بر روی پوست صورت و گونه ماساز دهید . قبل از انکه بخواهید پوستتان را با اب شستشو دهید ، مدتی آنرا به حال خود رها کنید و برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، دو بار در روز این حرکت را انجام دهید .

روغن نارگیل چیز دیگری است که می تواند مفید باشد تا صورت شما را به سرعت چاق کند . روغن نارگیل دارای اسیدهای چرب است که به راحتی جذب پوست می شود . روغن نارگیل گرم ( نه داغ ) را برای ماساژ روزانه صبح و شب انجام دهید . نتایج را در عرض یک تا دو هفته خواهید دید و فراموش نکنید پس از 3 دقیقه ماساژ صورتتان را به خوبی با آب شستشو دهید .

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

بهداشت سلامت | رژیم غذایی لاغری چاقی دکتر کرمانی

سام درخشانی به عنوان سفیر الی گشت معرفی گردید. پیج رسمی اینستاگرام الی گشت و سام درخشانی در هفته های

  بهترین تشک های بازار تشک های زیادی در حال حاضر در بازار ایران وجود دارد. ۵ تشک برجسته بازار

با توجه به علاقه و نیاز انسان‌ به زیبایی، خانم‌ها هر روز و یا به مناسبت‌های مختلف از محصولات‌ آرایشی

آنفلوانزا اغلب با علائمی چون تب، سردرد، دردهای عضلانی، ضعف‌های شدید همراه با سرفه، درد سینه، درد مفاصل، بی‌اشتهایی وداروی چاقی فقط صورت

در حالی که اکثر افراد بر این باورند که صابون های آنتی باکتریال اثر بهتری در پاکسازی دست ها دارد،

یک مطالعه جدید توسط دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو نشان داد چگونه فناوری اصلاح ژن می‌تواند برای تقویت ژن‌هایی که اشتها

طبق نتایج یک مطالعه جدید، افراد مسن مبتلا به دیابت با مشکلاتی در زمینه فکر کردن و حافظه مواجه هستند.

طبق نتایج تحقیقات، نوجوانانی که مایل به سرکوب هیجانات یا استرس شان هستند، این مسئله در آینده بر میزان ایمنی9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *