داروی ول وومن چیست

خواص دارویی و گیاهی

تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان خالد اسلامبولی ، کوچه هفتم ، پلاک ۲۲

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آرمان فارمد دارو می باشد


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.
Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.

ول وومن چیست؟مولتی ویتامین ول وومن ، مخصوص خانم ها که دارای ترکیب بی نظیری از ویتامین ها، مواد معدنی و روغن های گیاهی ضروری برای حفظ سلامتی و شادابی خانم ها بوده که در فرمولاسیون آن نهایت دقت و ظرافت برای حفظ سلامتی و رفع مشکلات متداول خانم ها بکار گرفته شده است.
این مولتی ویتامین علاوه بر اینکه در مرتفع ساختن نیازهای روزانه بانوان به ویتامین ها و مواد معدنی نقش دارد، یک منبع غنی از روغن گیاهان حاوی گاما لینولئیک اسید بوده که در رفع مشکلات بیولوژیکی بدن بانوان همگام با سیکل های ماهیانه آنان فوایدی فراتر از یک مولتی ویتامین را به ارمغان می آورد، همچنین باعث افزایش توان سیستم ایمنی، کمک به درمان کم خونی، کمک به کاهش عوارض دوران منوپوز می شود.تامین ویتامین هابا توجه به ساختار جسمانی و شرایط فیزیولوژیک بانوان شرکت ویتابیوتیکس قرص ول وومن را مخصوص بانوان تولید نموده است که تمامی نیازهای بانوان از قبیل املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کند. این قرص حاوی طیف وسیعی از عصاره های گیاهی و ریز مغذی های ضروری است.پشتیبانی همه جانبهول وومن از جمله محتوی ویتامین ب۶، ب۱۲و آهن است که به انتشار طبیعی انرژی کمک می کند. فولات، اسید پانتوتنیک و ویتامین ب۱۲همچنین به کاهش خستگی وضعف عمومی کمک می کنند.سلامت هورمونیروغن زیتون و روغن گل سرخ در ول وومن همراه با بعضی از مواد مغذی و عناصر کمیاب برای تقویت باروری اضافه شده است. فرمولاسیون حاوی ویتامین ب۶ است که  به همراه آهن به تشکیل طبیعی گلبول های قرمز و هموگلوبین در طی دوره ماهیانه کمک می کند. همچنین شامل 4 میکروگرم اسید فولیک است که باعث آماده سازی بانوان برای بارداری و سلامت عمومی می شودتقویت ایمنیریز مغذی های موثر در ایمنی که در قرص ول وومن وجود دارد شامل سلنیوم و روی است که به عملکرد عادی سیستم ایمنی کمک می کند. ویتامین ب۶ و ب۱۲ نیز در تقویت ایمنی و عملکرد عادی سیستم عصبی کمک می کند.
پوست، مو و ناخن
حفاظت از پوست، مو و ناخن برای اغلب بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ویتامین سی در فرمول ول وومن اضافه شده است، زیرا به تشکیل طبیعی کلاژن برای عملکرد طبیعی پوست کمک می کند. کلاژن ماده ای است که پوست انعطاف می بخشد. علاوه بر این بیوتین- نیاسین – روی و ریبوفلاون نیز به حفظ پوست نرمال کمک می کنند. روی همچنین به حفظ ناخن های طبیعی کمک می کند و بیوتین باعث تقویت موی طبیعی می شود.

موارد مصرف : 

– کمک به حفظ زیبایی پوست و مو

– تسکین علایم سندرم قبل از قاعدگی(PMS) و یائسگی

– پیشگیری از کم خونی

– حفظ سلامت عمومی زنان 

دستور مصرف : روزانه یک عدد به همراه غذا میل شود.

 

شرایط نگهداری : در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد ، دور ازدسترس کودکان ، در جای خشک و خنک نگهداری شود.

 

موارد هشدار و نکات قابل توجه : – قبل از مصرف دارو در صورت استفاده از سایر داروها و یا در صورت وجود بیماری زمینه ای ، با پزشک  یا داروساز مشورت نمایید.
– ول وومن ، مولتی ویتامین مینرال کامل بدون نیاز به مصرف مکمل اضافی
– به دلیل این که کپسول ول وومن حاوی ویتامین K است، اگر در حال مصرف داروهای ضد انعقادی خوراکی هستید (مانند وارفارین)، ول وومن را مصرف نکنید.
– این محصول حاوی آهن است که اگر بیش از حد مصرف شود، ممکن است مسمومیت ایجاد کند.
– مکمل های غذایی نباید جایگزین رژیم غذایی سالم شوند. همانند سایر مکمل های غذایی، در صورت بارداری ، شیردهی و آلرژی باید با پزشک مشورت کنید.

فاقد گلوتن – فاقد رنگهای مصنوعی – فاقد مواد نگهدارنده – فاقد نشاسته، شکر، نمک و مخمر

Reference: www.vitabiotics.com

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *