داروی مفید برای زانو درد

خواص دارویی و گیاهی



پنیر لبنه ، دارای طعمی تند، خامه ای و فوق‌ العاده مغذی است و یک جزء ضروری مورد استفاده در غذاهای خاورمیانه برای هزاران سال است. در واقع، در برخی از مناطق، این پنیر را میتوان در هر چیزی پیدا کرد، از پیش غذا و دسر گرفته تا چیزهای دیگر. نه تنها دارای تنوع زیادی است بلکه با چند دستور ساده، می توانید آن را در آشپزخانه خود تهیه کنید. این پنیر، همچنین در لیست غذاهای پروبیوتیک قرار می گیرد که برای سلامتی روده مفید

در مورد لیپوساکشن چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید فرق این روش با تامی تاک چیست؟ هر دو روش به برگرداندن زیبایی شکم پس از بارداری یا کاهش وزن زیاد، کمک می کنند. ولی آیا اطلاع دارید که کدام یک بهتر چربی های اضافی شکم را خارج می کنند؟ با عوارض آنها آشنایی دارید؟ آیا میتوان هر دو روش را با هم مورد استفاده قرار داد؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی دو تکنیک لیپوساکشن و تامی تاک می پردازیم. لیپوساکشن شکم

در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام می خواهیم به بررسی راه های درمان خانگی افتادگی و شل شدن پوست ، بپردازیم. همه دوست دارند پوست زیبایی داشته باشند. با این حال، زمان می گذرد و ما نمی توانیم علائم پیری را تغییر دهیم. پیری بیش از حد، بر پوست ما تاثیر می گذارد. به عبارت دیگر، هنگامی که وارد روند سالخوردگی خود می شوید، پوست شما به دلیل کاهش تولید کلاژن، انعطاف پذیری خود را از دست خواهد داد.در نتیجه،

زخم اثنی عشر که به عنوان زخم معده نیز شناخته می شود، شامل یک زخم بر روی پوشش داخلی معده یا اثنی عشر (ابتدای روده کوچک) است. زخم های دردناکی روی سطح معده وجود دارند و می توانند تاثیر بدی بر روی معده و روده کوچک شما داشته باشند. این مشکل به دلیل عدم تعادل آنزیم های گوارشی اتفاق می افتد. این ضایعات زمانی رخ می دهد که پوشش معده، دوازدهه و بافت زیرین، بدون محافظ باقی می مانند. زخم معده چهار برابر از

نوتروپنی چیست؟ در مورد این عارضه چقدر اطلاعات دارید؟ آیا نوتروپنی نوعی بیماری محسوب می شود یا فقط شرایطی است که می تواند باعث بروز بیماری شود؟ علائم نوتروپنی چیست و چگونه باعث بروز مشکل می شود؟ آیا می دانید چگونه میتوان از این عارضه پیشگیری کرد و یا آن را تشخیص داد؟ در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام می خواهیم به بررسی نوتروپنی بپردازیم. نوتروپنی چیست؟ نوتروپنی زمانی رخ می ‌دهد که تعداد نوتروفیل بسیار کمی دارید. نوتروفیل نوعی سلول‌ خونی داروی مفید برای زانو درد

با داروی تراوادا (Truvada) آشنایی دارید؟ شاید شما هم شنیده باشید که افرادی که ایدز دارند، قبل از داشتن رابطه جنسی این دارو را مصرف می کنند تا

هتل الماس مشهد  ، هتل پنج ستاره مشهد است که با معماری فضای داخلی به صورت خاص مورد توجه سازمان میراث فرهنگی قرار گرفت.   هتل الماس مشهد

روغن سیاه دانه از دانه های این گیاه پرخاصیت که با های گوناگونی مثل سیاه تخمه، سنوخ سیاه، شونیز، کمون هندی و شناخته می شود، بدست می

وقتی نوبت به بهبود حافظه و یادگیری می‌ رسد، تحقیقات اخیر در این باره نشان می دهند که مشارکت مکمل Alpha GPC می تواند بسیار سودمند باشد. به

رژیم غذایی کتوژنیک یک بره رژیم غذایی با کربوهیدرات کم است که به بسیاری از زنان و مردان کمک کرده است تا ظرف پنج هفته 15-18 پوند از

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه




خانه

موبایل

ورزش برای زانو درد

 

داروی مفید برای زانو درد

چند ورزش برای زانو درد (+تصاویر)غالبا زانودرد در اثر استفاده بیش از حد، کم تحرکی، گرم و سرد نکردن بدن موقع ورزش و یا کشش ناسب بدن عارض می‌شود. در این مطلب 7 ورزش برای زانو درد را بیان می کنیم.

 

ورزش برای درد زانو

 

 1- کشش زردپی طرفین حفره پشت زانو- بدن خود را با 5 دقیقه راه رفتن گرم کنید.- سپس، بدن خود را بکشید.- به پشت دراز بکشید.- یک ملحفه را به دور پای راست بیندازید.- از این ملحفه کمک ببرید و با استفاده از آن، پای خود را بکشید.- مدت 2 ثانیه به همین حالت بمانید.- دوباره تکرار کنید و بعد پای خود را عوض کنید.

تنوع ورزش ها و یا ورزش های کششی، بدن شما را نرم می کند.

ورزش های قدرتی، عضلات را قوی می کنند تا مفاصل ضعیف را محکم کنند.

ورزش های هوازی (مانند پیاده روی)، به توانایی ریه و قلب کمک می کنند.

 ——————————————

 

ورزش زانو درد

 

2- کشش ساق پاورزش برای درد زانو : ورزش های کششی، عضلات را شل می کنند، انعطاف پذیری بدن را بهتر می کنند و از درد و صدمات جلوگیری می کنند.- دست های خود را روی پشتی یک صندلی تکیه دهید.- پای راست خود را خم کنید.- پای چپ با فاصله یک قدم در پشت پای راست قرار بگیرد.- به آرامی پای چپ خود را صاف کنید. پاشنه پای چپ را به زمین فشار دهید.- باید کشیدگی در پشت پای خود احساس کنید.

برای انجام کشش بیشتر:          – به جلو خم شوید، در نتیجه زانوی راست خم می شود.- مدت 2 ثانیه در این حالت بمانید.- دو بار این حرکت را انجام دهید و سپس پای خود را عوض کنید.

 ——————————————

 

ورزش مناسب برای درد زانو

3- قدم های نشستهورزش هایی برای درد زانو: این حرکت باعث تقویت عضلات ران و باسن می شود. بنابراین شما به راحتی می توانید پیاده روی کنید و یا از صندلی بلند شوید.- صاف بر روی صندلی بنشینید.- پاهایتان باید بر روی زمین باشد.- پای راست را با زانوی خمیده از زمین بلند کنید .- 5 ثانیه پا را در هوا نگه دارید و سپس به آرامی پای خود را بر روی زمین بگذارید.- این حرکت را 1 بار انجام دهید، استراحت کنید. 1 بار دیگر هم انجام دهید و سپس پای خود را عوض کنید.- اگر برایتان سخت است، برای بالا بردن پا، از دستان‌تان هم می توانید کمک بگیرید.

 ——————————————

 

ورزش هایی برای درد زانو

 

4- یکی دیگر از ورزشهای مناسب برای رفع زانو درد این است که مستقیم پا را بالا بیاورید.- به پشت دراز بکشید.- آرنج های خود را روی زمین قرار دهید و سر خود را بالا بیاورید.- زانوی چپ خود را خم کنید.- کف پاها باید روی زمین باشد.- پای راست خود را صاف و بلند کنید. انگشتان پا باید رو به بالا باشند.- عضلات ران پای راست خود را سفت کنید.- باید دقت کنید که برای بالا آوردن پا، نباید از عضلات پشت استفاده کنید.- به مدت 5 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به آرامی پای خود را بر زمین بگذارید.- 1 بار این حرکت را انجام دهید و سپس استراحت کنید. 1 بار دیگر نیز انجام دهید و بعد پای خود را عوض کنید.

——————————————

 

ورزشهای مناسب برای رفع زانو درد

 

5-درمان زانو درد با ورزش: پشتیبانی از چهار طرفاگر پای خود را به سختی بالا می برید، این ورزش را انجام دهید.این ورزش بر عضله چهار سر ران تاثیر دارد.- به روی زمین دراز بکشید.هر دو پا باید روی زمین باشد.- عضلات پای چپ را سفت کنید و مدت 5 ثانیه در همین حالت بمانید و سپس شل کنید.- 1 بار این تمرین را انجام دهید و استراحت کنید. سپس 1 بار دیگر نیز انجام دهید.- سپس پای خود را عوض کنید.

 ——————————————

 

داروی مفید برای زانو درد

ورزش‌های مضر و مفيد برای زانو درد

 

6- فشار دادن بالش یکی دیگر از ورزش برای زانو درد استاین حرکت به قوی شدن عضلات داخل پا و حفاظت از زانو کمک می کند.- به پشت دراز بکشید و هر دو زانو را خم کنید، یا روی یک صندلی بنشینید.- یک بالشت بین دو زانو قرار دهید.- دو  زانو را به هم فشار دهید.- 5 ثانیه در این حالت بمانید و سپس شل کنید.- این حرکت را 1 بار انجام دهید، استراحت کنید و 1 بار دیگر هم انجام دهید.

  ——————————————

 

درمان زانو درد با ورزش

 

7-ورزش برای درد زانو : بلند کردن پاشنه پا- پشت صندلی را بگیرید.- صاف بایستید.- پاشنه پاها را از زمین بلند کنید.- 5 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به آرامی پاشنه ها را روی زمین بگذارید.- این حرکت را 1 بار انجام دهید، استراحت کنید و 1 بار دیگر هم انجام دهید.- اگر برایتان سخت است، می توانید بر روی صندلی بنشینید و این حرکت را انجام دهید.

منبع : tebyan.net


سلامتی و تندرستی با ورزش

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .




خانه

موبایل

براي رفع زانو درد بر اثر آسيب ديدگي يا استرس مي توان از مسکن، ژل و کرم استفاده کرد

 

داروی مفید برای زانو درد

زانو درد، درد مفصل است و در هر سن و هر دو جنس شايع است.علت اصلي دردزانو، آسيب ديدگي، تصادف يا آرتريت روماتوئيد است. علت ديگر زانو درد کمبود کلسيم در استخوان ها و فشار زياد روي زانو است. علايم زانو درد ورم، درد و عدم انعطاف پذيري آن است. در صورت تداوم دردزانو بايد به پزشک مراجعه کنيد.

 

براي رفع زانو درد بر اثر آسيب ديدگي يا استرس مي توان از مسکن، ژل و کرم استفاده کرد اما در اين مطلب به راهکارهای درمانی ساده و آسان دردزانو مي پردازيم.

 

يوگا براي رفع درد مکرر زانو بسيار مفيد است

 

درمان زانو درد با يوگا: يوگا درمان بسياري از مشکلات جسمي است. با اين ورزش هر نوع دردي را مي توان درمان کرد و مغز و قلب را سالم نگه داشت. يوگا همچنين در رفع درد پا نيز موثر است. بسياري از حالت هاي يوگا عضله زانو را تقويت مي کند و انعطاف پذيري آن را افزايش مي دهد. يوگا براي رفع درد مکرر زانو بسيار مفيد است.

 

با کاهش پيدا کردن ميزان کلسيم، استخوان ضعيف مي شود

 

درمان زانو درد با مصرف کلسيم: در بسياري از موارد درد مفصل به علت کمبود کلسيم است. با کاهش پيدا کردن ميزان کلسيم، استخوان ضعيف مي شود. بنابراين لازم است بره غذايي غني از کلسيم و ديگر مواد مغذي لازم اتخاذ کنيد. فرآورده هاي لبني، ماهي و بايد به طور منظم مصرف شود.

 

ماساژ با روغن داغ، درمان خانگي زانو درد است

 

درمان زانو درد با ماساژ روغن: ماساژ با روغن داغ، درمان خانگي زانو درد است. از روغن نارگيل، روغن زيتون يا هر نوع روغن ديگر مي توانيد برای زانو درد استفاده کنيد. ماساژ بايد ۱۰ تا ۱۵ دقيقه طول بکشد و به حالت چرخشي انجام شود.

 

ورزش هاي کششي مي تواند براي رفع زانو درد مفيد باشد

 

درمان زانو درد با ورزش: گاهي زانو درد به علت چاقي مفرط يا اضافه وزن است. ورزش هاي منظم از جمله ورزش های کششی مي تواند براي رفع زانو درد مفيد باشد.

 

زردچوبه خاصيت ضدالتهابي دارد و درد زانو را تسکين مي دهد

 

درمان هاي ديگر زانو درد :مصرف روزي يک ليوان شير گرم با مقداري عسل و زردچوبه مفيد است. زردچوبه خاصيت ضدالتهابي دارد و درد زانو را تسکين مي دهد. کرم ها يا پمادهاي حاوي رازيانه که خاصيت ضدالتهابي دارد نيز مي تواند درد را تسکين دهد.منبع:khorasannews.com


بخوانید تا سالم بمانید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *