داروی لاغری بازو

خواص دارویی و گیاهی

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

داروی لاغری بازو

در کنارِ افرادی که به‌دنبال راههای چاق شدن می‌گردند، افرادی هم وجود دارند که می‌خواهند با کاهش سایز کمر و دور شکم، اندامی زیبا داشته باشند. چاقی و اضافه‌وزن گاهی کلافه‌کننده است و اعتماد به نفس افراد را پایین می‌آورد. بازوهای شل و آویزان یکی از مواردی است که سبب می‌شود افراد چاق همیشه در انتخاب و پوشیدن لباس، با محدودیت‌هایی مواجه شوند. در این مقاله، تمریناتی برای لاغری بازو معرفی شده‌اند که عضلات دوسر و سه‌سر را درگیر می‌کنند. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کند از شرّ بازوهای گوشتی خود خلاص شوید و بازوهایی سفت و جذاب داشته باشید.

خبر خوش این است که لازم نیست تمرینات طاقت‌فرسا انجام بدهید تا بازوهای خوش‌فرمی داشته باشید. برای اینکه به آرزوی خود یعنی بازوهایتان برسید، برای‌تان نمونه‌هایی از تمرینات لاغری بازو را گردآوری کرده‌ایم. این تمرینات توصیه‌ی متخصصین نیویورکی هستند و با اینکه به ابزار کمی احتیاج دارند، اما اثرگذاری‌شان بالاست. این حرکات تنها ۲۰ دقیقه طول می‌کشند و با کمک وزن خودتان، باعث چربی سوزی و عضلانی شدن بازوها خواهند شد. شما تنها به یک طناب و دو وزنه‌ی نیم تا یک کیلوگرمی احتیاج دارید.

قبل از شروع، اجازه بدهید درباره‌ی طناب زدن نکاتی را یادآوری کنیم. طناب زدن ماهیچه‌های بازو را درگیر می‌کند. با این حرکت حتی لازم نیست وزن زیادی را بلند کنید تا نتیجه بگیرید. به‌جای اینکه تعداد طناب‌زدن‌هایتان را بشمارید، روی ثانیه‌ها تمرکز کنید. این حرکت چربی‌های بازو را می‌سوزاند و بازو را خوش‌حالت می‌کند. سه سِت ۶۰ ثانیه‌ای انجام بدهید. در هر سِت اجازه‌ی استراحت ندارید و در طول ۶۰ ثانیه، باید در حال طناب زدن باشید. حرکات زیر را سه‌بار در هفته تکرار کنید تا در کمتر از یک ماه، معجزه‌ی آنها را مشاهده کنید.

قسمت‌های درگیر: شانه‌ها.

قسمت‌های درگیر: قفسه‌ی سینه، شانه‌ها و ماهیچه‌ی سه‌سر بازو.

اگر در ابتدا این کار برای‌تان دشوار است، زانوها را روی زمین بگذارید.

قسمت‌های درگیر: شانه‌ها، قسمت انتهایی بازوها.

قسمت‌های درگیر: کمر، ماهیچه‌ی دوسر.

اگر بارفیکس نشسته ندارید، دو صندلی را کنار هم بگذارید و یک دسته‌ی جارو روی آنها قرار بدهید. مواظب باشید که ایمنی‌تان حفظ شود.

قسمت‌های درگیر: ماهیچه‌ی سه‌سر.

اگر در ابتدا انجام این کار برای‌تان سخت بود، پاها را حداکثر تا ۶۰ سانتی‌متر از هم باز کنید.

قسمت‌های درگیر: شانه‌ها، ماهیچه‌ی دوسر.

قسمت درگیر: شانه‌ها.

داشتن بازوهای خوش‌فرم، مستلزم کاهش وزن است. این امر می‌تواند عضلات ساعد را تحت فشار قرار بدهد. برای حفاظت از بدن‌تان، نرمش‌های زیر را به‌طور مداوم انجام بدهید.

با این حرکات بازو که با طناب انجام می‌شوند، به‌راحتی بازوانی خوش‌فرم بسازید. برای هر حرکت ۲ دقیقه زمان بگذارید و بعد سراغ حرکت بعدی بروید. کل تمرینات را ۲ تا ۳ بار تکرار کنید.

قسمت‌های درگیر: ران‌ها، مچ‌ پا.

قسمت‌های درگیر: مفاصل ران‌ها.

قسمت‌های درگیر: پاها.

این تمرین کالری بیشتری می‌سوزاند، چون فشار بیشتری به پاها وارد می‌کند.

اشتباه انجام دادن تمرینات ورزشی، می‌تواند تمام تلاش شما برای لاغری بازو را از بین ببرد، چون باعث می‌شود به‌جای بازو، سایر عضلات تحت تأثیر تمرینات قرار بگیرند. در ادامه با این اشتباهات رایج آشنا می‌شوید.

نادرست: خم کردن کمر به‌سمت جلو یا عقب باعث می‌شود این حرکت راحت‌تر انجام شود.

اصلاح این عادت: موقع انجام حرکت جلو بازو، کمر خود را به دیوار تکیه بدهید.

نادرست: خیلی‌ها اول زانوهایشان را بیش‌ازحد خم و سپس زانوها را صاف می‌کنند تا وزنه را بالای سر بگیرند.

اصلاح این عادت: حرکت را نشسته انجام بدهید.

نادرست: اگر سیم را تا حدی بکشید که آرنج‌تان به پشت بدن‌تان برسد، فشار از روی ماهیچه‌ی دوسر برداشته می‌شود و به قفسه‌ی سینه و شانه‌ها فشار خواهد آمد.

اصلاح این عادت: موقع پا‌یین کشیدن سیم، آرنج‌ها را به بدن‌تان بچسبانید.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

داروی لاغری بازو

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

من عاشق زندگی کردنم. از هر تجربه‌ی جدیدی استقبال می‌کنم و مقاله‌نویسی در سایت چطور برام راهی تازه برای کسب اطلاعات عمومی در زمینه‌های مختلفه.

مررررررسی
بازو بد دردیه ها

تناسب اندام

لاغری در یک ماه؛ چگونه در یک ماه ۶ تا ۹ کیلوگرم وزن کم کنیم؟

رژیم لاغری یک ماهه؛ چگونه در ۲۸ روز ۵ کیلوگرم وزن کم کنیم؟‌

متابولیسم چیست؛ ۳ روش افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن

آلرژی چیست؟ عوامل، علائم و راه‌های درمان


ثروتمندترین کشورهای جهان کدام‌اند؟

بهترین فیلم های عاشقانه جهان که شما را در فضایی رمانتیک غرق می‌کنند

عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند


با خاص ترین ماشین های دنیا آشنا شوید




خانه

موبایل

رژیم غذایی سالم به همراه ورزش‌ کمک می‌کندعضلات بازوهایتان حجم بگیرد‎

 

داروی لاغری بازو

چربی بازوها به خطرناکی چربی‌های اضافه‌ی شکم نیست، اما به هرحال چربی بازوها هم آزاردهنده هستند.

 

بهترین راه برای کاهش چربی بازوها 

چربی بازوها به خطرناکی چربی‌های اضافه‌ی شکم نیست، اما به هرحال داشتن اضافه وزن خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت و برخی از انواع سرطان را افزایش می‌دهد. چربی سوزی یا کاهش وزن موضعی امکان پذیر نیست، ولیکن یک رژیم غذایی سالم به همراه ورزش‌های کاردیو و تمرینات قدرتی به شما کمک می‌کند تا بصورت کلی وزنتان کاهش پیدا کند و عضلات بازوهایتان حجم بگیرد. توجه داشته باشید که پیش از شروع هر بره‌ی ورزشی یا رژیم غذایی با پزشکتان درباره‌ی آن مشورت نمایید.

  

رژیم غذایی 

تنها راه کاهش وزن این است که بیش از آنچه بدنتان انرژی مصرف می‌کند کالری بسوزانید. کاهش حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری از بره غذایی‌تان در هر روز به شما کمک خواهد کرد تا در هر هفته بین نیم تا یک کیلوگرم وزن کم کنید، که چربی‌های اضافه‌ی بازوهایتان را هم شامل می‌شود. بر مصرف انواع مواد غذایی در هر گروه غذایی تمرکز داشته باشید، مواد غذایی همچون سبزیجات، میوه‌، لبنیات کم چرب، غلات و پروتئین‌های بدون چربی.این مواد مغذی هستند و بدون اینکه کالری‌ دریافتیتان را افزایش دهند گرسنگی شما را برطرف خواهند کرد.

 

از فست فودها، غذاهای منجمد، چیپس، نوشابه، شیرینی و تنقلات صنعتی که سرشار از کالری هستند دوری کنید تا بتوانید وزن کم کنید. شما نمی‌توانید با یک رژیم غذایی کم کالری مستقیما بازوهایتان را هدف قرار دهید، اما پس از چند هفته شاهد کاهش وزن و چربی سوزی در سراسر بدنتان خواهید بود.

  

تمرینات کاردیو 

تمرینات کاردیو کلی کالری می‌سوزانند و به شما کمک می‌کنند تا چربی بسوزانید، که بازوهای شما هم شامل این پروسه خواهند بود. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها توصیه می‌کنند که در هر هفته حدود دو و نیم تا پنج ساعت ورزش کنید. اما طبیعتا شما برای تاثیر مشهود چربی سوزی، نیاز دارید تا بیش از این مقدار ورزش نمایید. زمانی که برای ورزش می‌گذارید را در هفته پخش کنید تا سوخت و ساز بدنتان بالا بماند. پیاده روی، رقص، دویدن، شنا کردن، دوچرخه سواری و هر ورزش جدی دیگری، انتخاب‌های خوبی هستند.

  

تمرینات قدرتی 

تمرینات قدرتی هم کالری می‌سوزانند، اما علاوه بر این باعث ایجاد توده‌های عضلانی نیز می‌شوند. توده‌های عضلانی سوخت و ساز بدنتان را افزایش می‌دهند، که به سوزاندن کالری‌ها برای کاهش وزن کمک می‌کنند. حرکاتی را انتخاب نمایید که بازوان شما را هدف قرار می‌دهند، عضلاتی همچون ساعد، عضلات دوسر و سه سر باعث خواهند شد تا عضلاتتان رو بیایند و بازوهایتان لاغرتر بنظر برسند. جلوبازو لاری، پشت بازو دیپ، زیربغل قایقی، قفسه سینه با دمبل، نشر از جانب، شنای سوئدی و پرس سینه انتخاب‌های مناسبی هستند.

  

واقعه نگاری خورد و خوراک و ورزش 

بر اساس مطالعاتی در سال ۲۰۰۸ در مرکز تحقیقات سلامت Kaiser Permanente، کسانی که مصرف مواد غذایی و جلسات تمرینی‌شان را زیر نظر دارند، نسبت به اشخاص دیگری که فقط کالری مصرفی‌شان را کم می‌کنند و ورزش می‌کنند، دو برابر وزن کم می‌کنند! نوشتن هر وعده‌ی غذایی و جلسه‌ی تمرینی‌تان، راه خوبی است تا شخصا به بره ریزی‌هایتان پاسخگو باشید. این کار همچنین به شما اجازه خواهد داد تا مسیر پیشرفتتان را بررسی کنید و تشخیص دهید که چه قسمتی از بره‌تان در کاهش چربی بازوهایتان نقش داشته و چه قسمتی برایتان کاری انجام نداده است.

 

منبع:fitnessmagazine.ir

 

ویژه شب های یلدا

تخفیف مواد غذایی تا 3 درصد

تا 4 درصد تخفیف ، ویژه تبلیغات در بیتوته

خرید انلاین محصولات زناشویی،6 درصد تخفیف

کامل یک خانه مدرن + تصاویر-*-

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

داشتن بازوهایی لاغر و سفت یکی از رازهای داشتن تناسب اندام است. اگر شما هم بازوهایی افتاده، چاق وآوزیان دارید پیشنهاد می کنیم این ورزش را برای بازو های تان انجام دهید.

لازم نیست برای داشتن بازوهای خوش فرم، تمرینات طاقت‌ فرسایی انجام دهید. برای این که به آرزوی خود یعنی بازوهایتان برسید، نمونه‌ای از تمرینات لاغری بازو را معرفی می کنیم که با این که به ابزار کمی نیاز دارد، اثرگذاری‌اش بالاست. قسمت‌های درگیر در این حرکت ماهیچه‌ سه‌سر اطراف بازو است.

روی زمین بنشینید، طوری که پاها و ران‌هایتان به‌ هم بچسبد. زانوهایتان را خم کنید و کف پاها را کامل روی زمین بگذارید.دست‌هایتان را روی زمین و حدود ۳۰ سانتی‌متر عقب‌تر از لگن قرار بدهید. کف دست‌ها را از هم فاصله بدهید. انگشت‌ها باید به‌سمت لگن باشد. حالا سعی کنید دست تان را صاف کنید و لگنتان را از زمین بلند کنید.حالا که هر دو دستتان صاف است، آرنج چپ خود را آن‌ قدر خم کنید تا لگن تا حد ممکن به زمین نزدیک شود، اما با زمین تماس نداشته باشد.آرنج چپ را صاف کنید و همین کار را با دست راست تکرار کنید.این کار را پشت سر هم تا ۶۰ ثانیه ادامه بدهید.اگر در ابتدا انجام این کار برایتان سخت بود، پاها را حداکثر تا ۶۰ سانتی‌ متر از هم باز کنید.

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)داروی لاغری بازو

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 218 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چربی بازو یکی از اعمال ناخوشایند برای هر فردی است. انواع تمرین و ورزش برای لاغری بازو و همچنین سفت شدن بازوها وجود دارد. چند تمرین موثر برای لاغری و سفت شدن بازو را در این مقاله ملاحظه می نمایید.

چربی بازو یکی از ناخوشایند ترین چیزهایی است که هر شخصی می تواند داشته باشد. هنگامی که غذای شیرین یا چرب میل می کنید مثل این است که انگار سوخت به آتش اضافه می کنید و اضافه کردن چربی به چربی است. چربی بازو نیز مثل تمام چربی های بدن با ورزش و نرمش از بین می رود. انواع تمرین و ورزش برای لاغری بازو و همچنین سفت شدن آن را در ادامه ملاحظه نمایید.

یکی از روش های از دست دادن وزن و چربی در همه نقاط بدن مخصوصا چربی بازوها، استفاده از یک ترکیب متعادل از رژیم غذایی سالم و ورزش لاغری مناسب، به طور مکرر می باشد. با این کار در صد چربی بدن کاهش می یابد و نتایج دلخواه سریع تری می گیرید.

داروی لاغری بازو

چند تمرین و ورزش برای لاغری بازو وجود دارد. بهتر است که هر کدام از تمرینات ورزشی در روز فقط چند دقیقه طول بکشد. بازو از دو بخش عضله دو سر و دو سر تحت سلطه و ماهیچه سه سر که در پشت بازوها قرار دارد تشکیل شده است. در واقع ماهیچه سه سر بخش عمده ای از بازوها را تشکیل می دهد.

دمبل زدن یکی از بهترین روش ها برای لاغری و سفت شدن بازوها می باشد. برای شروع این کار دمبل را در کف دست، و رو به جلو قرار می دهیم و بدون حرکت دادن ران دست آرنج، شروع به بالا و پایین آوردن دمبل می کنیم. این حرکت را به آرامی تا زمانی که عضله ی دو سر به یک انقباض شدید و یک جنبش در بالای این عضله رخ دهد ادامه می دهیم.

منبع : آرگا



چه عواملی به زیبایی پوست شما صدمه می زنند


تجربه یک تور خوب، هم تفریح، هم خرید با تور استانبول آژانس مسافرتی زیما سفر پارس



جشنواره های پاییزی چین





کرم نرم کننده دست و صورت جوجوبا مای


نشانی شما منتشر نخواهد شد.





9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *